Wat een bagger weerWillem30 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:20:
Viaplay heeft technische problemen
Technische problemenWillem30 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:20:
Viaplay heeft technische problemen
Organisatorische problemen
Financiele problemen
Overal problemen.
Viaplee is gewoon ruk
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Mogen de klaag posts ergens anders?
Ja dat mag...
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Ja dat mag...
[ Voor 1% gewijzigd door albino71 op 29-02-2024 13:22 . Reden: wink wink ]
Snap ik, bij vooral de zwarte stukken. Maar ze verven ook veel donkere tinten blauw, groen, rood. Ik geloof niet dat die kleuren veel gewicht besparen tov fellere kleuren.DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:17:
[...]
Volgens mij is dat ook mede omdat ze dan minder verf hoeven te gebruiken voor een goed resultaat, dus gewicht besparen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat Viaplay zijn voor en nadelen heeft, veranderd ook dit seizoen niet. Verder zijn daar deze topics voor:
Viaplay in Nederland
@DaniëlWW2 is weer eens sneller
Viaplay in Nederland
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 29-02-2024 13:23 ]
Tsja, zit in de naam. Daniel, die staat nu eerstetweakduke schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:22:
[mbr]Dat Viaplay zijn voor en nadelen heeft, veranderd ook dit seizoen niet. Verder zijn daar deze topics voor:
Viaplay in Nederland
[/]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Volgens mij zit het erin dat bepaalde kleuren, moeilijker zijn om uniform te krijgen. Want het is ook show en de auto's moeten er perfect uitzien. Neem Haas. Als dit zo doorgaat, dan komt de 107% regel echt in de buurt. Maar ook die auto ziet er perfect uit. Een tractor voor F1 begrippen, maar het ziet er piekfijn uit.Plenkske schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:22:
[...]
Snap ik, bij vooral de zwarte stukken. Maar ze verven ook veel donkere tinten blauw, groen, rood. Ik geloof niet dat die kleuren veel gewicht besparen tov fellere kleuren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat mij betreft mogen die felle kleuren wel weer terugkomen. Een flink deel van de wagens lijkt wat mij betreft nu veel te veel op elkaar.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Volgens mij zitten de zandzakken er nog volop in, niemand haalt de tijden die vorige week bij de tests werden behaald in de ochtend
Het is nu ook gewoon veel te heet op de baan. Straks in FP2 gaan ze wel wat sneller.Blik1984 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:27:
Volgens mij zitten de zandzakken er nog volop in, niemand haalt de tijden die vorige week bij de tests werden behaald in de ochtend
Dit soort sessies in de middag, zijn meestal weggegooid voor echte snelheden van auto's. Het is afstellen en checken.
Wat ik alleen wel vermoed, is dat Haas een probleem heeft met remmen en/of te snel heet wordende banden. Potentieel dus weer dat ze hun banden te hard gebruiken. Dan hebben ze echt een probleem.
Ben je aan het sandbaggen?tweakduke schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:22:
[mbr]Dat Viaplay zijn voor en nadelen heeft, veranderd ook dit seizoen niet. Verder zijn daar deze topics voor:
Viaplay in Nederland
[/]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Niet verwacht dat RIC als eerste zou eindigen
al had ik daar op ingezet had ik dikke winst gehad
al had ik daar op ingezet had ik dikke winst gehad
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Staat in ieder geval 1 van de 4 RBl's bovenaan. Zal Zak leuk vinden
[ Voor 19% gewijzigd door Chocoball op 29-02-2024 13:33 ]
Ergens had ik wel medelijden met Steiner. Eerst dat hele gedoe met die irritante vader van Mazepin en daarnaast nog eens een veeleisende Gene Haas en wss ook wel rijders met een ego. Ik kan me plezierige werkomstandigheden bedenken.DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:10:
Haas kan zo wel opgesomd worden met deze legendarische woorden.![]()
[YouTube: "We Look Like a Bunch of Wankers" - Guenther Steiner]
Lekker voor RIC. Als hij dit weet vast te houden zit hij over een paar maanden in de Red Bull als de prestaties van PER tegenvallen.
"When you grow up your heart dies"
Tja, hij zal behoorlijk royaal betaald zijn. De man kan met pensioen als hij wil.cy-gor25 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:36:
[...]
Ergens had ik wel medelijden met Steiner. Eerst dat hele gedoe met die irritante vader van Mazepin en daarnaast nog eens een veeleisende Gene Haas en wss ook wel rijders met een ego. Ik kan me plezierige werkomstandigheden bedenken.
Maar hij gaat aan de slag bij RTL Duitsland.
https://www.rtl.de/cms/fo...-rtl-experte-5077960.html
Aan het einde van het seizoen moet hij Gene bellen. "Hey lang niet gesproken. Hoe gaat het, en betere resultaten gehaald?"DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:38:
[...]
Tja, hij zal behoorlijk royaal betaald zijn. De man kan met pensioen als hij wil.
Maar hij gaat aan de slag bij RTL Duitsland.![]()
Het is een team zonder de benodigde budget. Maar met Steiner bleven ze publiciteit genereren. Nu is het nog steeds een slecht team, maar totaal oninteressant geworden. (mijn mening.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kunnen ze dan niet gewoon zoals ze tegenwoordig ook met personenauto's doen, ze 'wrappen'? Zo dun laagje zal toch niet zoveel gewicht zijn en dat is dan een mooie egale kleurDaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:23:
[...]
Volgens mij zit het erin dat bepaalde kleuren, moeilijker zijn om uniform te krijgen. Want het is ook show en de auto's moeten er perfect uitzien. Neem Haas. Als dit zo doorgaat, dan komt de 107% regel echt in de buurt. Maar ook die auto ziet er perfect uit. Een tractor voor F1 begrippen, maar het ziet er piekfijn uit.
Nee, dat is zwaarder dan de lakken die ze gebruiken.Pompi schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:53:
[...]
Kunnen ze dan niet gewoon zoals ze tegenwoordig ook met personenauto's doen, ze 'wrappen'? Zo dun laagje zal toch niet zoveel gewicht zijn en dat is dan een mooie egale kleur
Misschien waait het er zelfs wel af als je 300+ rijdt, wie weet.
ping 127.212.23.124
Nee, dat waait er niet af.pjottum schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:04:
Misschien waait het er zelfs wel af als je 300+ rijdt, wie weet.
Er worden wel heel veel conclusies getrokken na 1 VT...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fijn om RIC weer vooraan te zien. Ik weet, FP1 ... maar de afgelopen jaren had ie zo'n resultaat niet. Ik hoop echt dat dit echte snelheid is. RBR met RIC en MAX vond ik veel leuker.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Precies. FP2 wordt de belangrijkste FP.
Zelfde tijd als Q en Race.
Is FP3 laatste 20 minuten niet het belangrijkste? Dan rijden ze volgens mijn meestal met quali setups toch?Barturion schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:42:
Precies. FP2 wordt de belangrijkste FP.
Ja en nee. Normaal heb je gelijk. Echter is het met nacht races vaak zo dat alleen de tweede vrije training om dezelfde tijd (dus afgekoeld) wordt gereden. Dat zorgt voor grotedeels dezelfde omstandigheden.OMD schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:44:
[...]
Is FP3 laatste 20 minuten niet het belangrijkste? Dan rijden ze volgens mijn meestal met quali setups toch?
FP1 Highlights | 2024 Bahrain Grand Prix (helaas allen via Youtube te kijken vanwege die FOM)
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 29-02-2024 14:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk dat eerst iedereen de RB's op een rode band een paar rondjes wil zien rijden. Verder dan de C2 band zijn ze nog niet gekomen.Kenny_026 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:56:
Zou Zak al een conceptmailtje klaar hebben staan dat de Racing Bulls te snel zijn?
Tijdens FP1 (als ook de tests) is Red Bull vooralsnog niet zwaar dominant naar voren gekomen. Zowel in de long runs als single laps zaten Ferrari en Mercedes er beiden boven op.
FP3 is eigenlijk alleen een check of alles in orde is voor de kwalificatie. Komen ze dan nog problemen tegen dan kunnen ze die nog op tijd proberen op te lossen.OMD schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:44:
[...]
Is FP3 laatste 20 minuten niet het belangrijkste? Dan rijden ze volgens mijn meestal met quali setups toch?
"When you grow up your heart dies"
Met een kleine twee uurtjes hebben we een beter beeld gok ik zo. De omstandigheden in FP2 lijken het meest op de kwalificatie dus denk dat we wel kwalificatieruns gaan zien.
Ja, ik ben beetje in de war. Het is ook al zo lang geleden sinds de laatste racesjaool schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:10:
[...]
FP3 is eigenlijk alleen een check of alles in orde is voor de kwalificatie. Komen ze dan nog problemen tegen dan kunnen ze die nog op tijd proberen op te lossen.

Mensen, raak niet in paniek. Max wint sowieso met 30 seconden voorsprong op de nr 2.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zou RBR met RB20 meer op race setups hebben gericht? Dus dat ze moeilijker een snel rondje kunnen rijden, maar wel dominant gaan zijn in de races qua bandenslijtage en dergelijks?
Ik hoop het, dan krijgen we nog wat inhaalacties maar wint Max toch allesTreveo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:21:
Zou RBR met RB20 meer op race setups hebben gericht? Dus dat ze moeilijker een snel rondje kunnen rijden, maar wel dominant gaan zijn in de races qua bandenslijtage en dergelijks?
Max is in de testen zwaar dominant geweest op de long runs. Ik verwacht dus in de race een dominante Max. Echte qualy runs heb ik hem nog niet zien doen. Daar ben ik dus vooral benieuwd naar in FP2
Max is ook naar F1TV aan het kijken op zijn schermen in de pitbox.
Lewis heeft wat zandzakken uit zn auto gehaald
Zou een stunt zijn als Hamilton nu snel blijktJEightyFive schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:07:
Lewis heeft wat zandzakken uit zn auto gehaald

Maar denk dat de rest de zandzakken er nog in heeft
Nee hoor. Zag er nou niet uit alsof Max ook maar enigszins aan t pushen was op de onboard.Exocet schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:12:
Je begint toch ondertussen te denken dat de Red Bull helemaal niet zo goed is.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ze hebben toch altijd wat aanloopp roblemen aan het begin van het seizoen.....?Exocet schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:12:
Je begint toch ondertussen te denken dat de Red Bull helemaal niet zo goed is.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Tis FP2 mensen. ZOlang Hulkenberg nog op P4 staat zegt het allemaal nog weinig.
Bij F1 TV herhalen ze graag dat Merc nu al sneller is dan in quali vorig jaar. Maar vorig jaar was de auto van Merc ook echt nog slecht
Bij F1 TV herhalen ze graag dat Merc nu al sneller is dan in quali vorig jaar. Maar vorig jaar was de auto van Merc ook echt nog slecht
[ Voor 47% gewijzigd door Waah op 29-02-2024 16:28 ]
Blijft altijd leuk dat het nog FP2 is en hoort hoe enthousiast de Engelse commentatoren zijn op F1Live. Je begint dan haast te denken dat RBR het heeft laten liggen. Maar is nog maar FP2 en de race is nog niet gereden op zaterdag.
Klopt, maar als Max en Perez zojuist hebben geprobeerd om een zo snel mogelijke ronde te rijden, zullen ze bij Red Bull niet blij zijn.Woudloper schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:29:
Blijft altijd leuk dat het nog FP2 is en hoort hoe enthousiast de Engelse commentatoren zijn op F1Live. Je begint dan haast te denken dat RBR het heeft laten liggen. Maar is nog maar FP2 en de race is nog niet gereden op zaterdag.
Verstappen was afgelopen rondje wel aan het pushen maar zit nu op een halve seconde van Hamilton. Ik ben benieuwd wat ze er nog uit gaan persen, RB kennende gaat er er nog wel gebeuren.
Ze hebben de motor nog redelijk teruggeschroefd denk ik.Miki schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:32:
Verstappen was afgelopen rondje wel aan het pushen maar zit nu op een halve seconde van Hamilton. Ik ben benieuwd wat ze er nog uit gaan persen, RB kennende gaat er er nog wel gebeuren.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Als Hulkenberg net zo snel als Verstappen is weet je dat het vat nog lang niet leeg isExocet schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:32:
[...]
Klopt, maar als Max en Perez zojuist hebben geprobeerd om een zo snel mogelijke ronde te rijden, zullen ze bij Red Bull niet blij zijn.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ze krijgen allebei al een stijve bij F1Pro..,😅🤣 dat de mercs bovenaan staan
Mercedes heeft weer eens ouderwets zitten sandbaggen en ik gooi het er alvast in, gaat pole pakken. Zegt mijn gevoel, dus neem dit met een korrel zout
Een dikke viertiende op Hamilton is best veel met hagelnieuwe softs 
Zou het iig geweldig vinden als Hamilton weer mee doet. Enkel maar lekker voor de strijd.
Zou het iig geweldig vinden als Hamilton weer mee doet. Enkel maar lekker voor de strijd.
Ongetwijfeld. Voor hetzelfde geld heeft Mercedes de motor op 95% staan en RBR op 90%.Miki schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:32:
Morgen weten we pas echt meer. Zoals ieder seizoen
Dat was ook mijn gedachte. Liggen er niet gewoon wat zandzakken bij de RBR in de auto, immers wordt er veel gesproken over de nieuwe auto en of het concept wel/niet werkt.hansvk schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Ze hebben de motor nog redelijk teruggeschroefd denk ik.
Onderschat Hulkenberg niet, die heeft meermaals aangetoond heel hard te kunnen rijden met die tractor van Haas. Kwalificaties zat hij er altijd goed bij ondanks een mindere wagen.Mog schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Als Hulkenberg net zo snel als Verstappen is weet je dat het vat nog lang niet leeg is
Als Max nu ineens snelste tijd pakt, dan heeft Red Bull zitten zandzakken. Of motor nog niet vol open.
[ Voor 15% gewijzigd door desalniettemin op 29-02-2024 16:37 ]
Nee, dat is niet fair. Mercedes heeft altijd de test runs gebruikt om een heel test protocol af te werken.desalniettemin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
Mercedes heeft weer eens ouderwets zitten sandbaggen en ik gooi het er alvast in, gaat pole pakken. Zegt mijn gevoel, dus neem dit met een korrel zout
Als referentie, de tijden van vorig jaar in FP2:
1 Fernando Alonso ASTON MARTIN 1:30.907 23 LAPS
2 Max Verstappen RED BULL +0.169 22 LAPS
3 Sergio Perez RED BULL +0.171 24 LAPS
4 Charles Leclerc FERRARI +0.460 24 LAPS
5 Nico Hulkenberg HAAS +0.469 23 LAPS
6 Lance Stroll ASTON MARTIN +0.543 25 LAPS
7 Pierre Gasly ALPINE +0.568 22 LAPS
8 Lewis Hamilton MERCEDES +0.636 25 LAPS
9 Lando Norris MCLAREN +0.663 25 LAPS
10 Zhou Guanyu ALFA ROMEO +0.679 25 LAPS
11 Esteban Ocon ALPINE +0.701 23 LAPS
12 Valtteri Bottas ALFA ROMEO +0.886 26 LAPS
13 George Russell MERCEDES +0.975 23 LAPS
14 Carlos Sainz FERRARI +1.049 25 LAPS
15 Oscar Piastri MCLAREN +1.117 25 LAPS
16 Kevin Magnussen HAAS +1.203 16 LAPS
17 Alex Albon WILLIAMS +1.533 26 LAPS
18 Yuki Tsunoda ALPHATAURI +1.618 25 LAPS
19 Nyck De Vries ALPHATAURI +1.698 26 LAPS
20 Logan Sargeant WILLIAMS +1.842 27 LAPS
Dat betekent, stam + t .
Daarom de korrel zoutMiki schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:37:
[...]
Nee, dat is niet fair. Mercedes heeft altijd de test runs gebruikt een heel test protocol af te werken.
Iets wat die commentatoren van ViaPlay blijkbaar zich niet afvragenWoudloper schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:34:
[...]
Dat was ook mijn gedachte. Liggen er niet gewoon wat zandzakken bij de RBR in de auto, immers wordt er veel gesproken over de nieuwe auto en of het concept wel/niet werkt.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Vorig jaar FP2 stond Alonso ook voor Max. En na de Q stond hij er 6 tiende achter.
Zou wel mooi zijn, toch nog een WK met Merc (of kans op) voor Lewis. Maar goed trainging 2 van race 1. We gaan het zien.
Of de anderen die het niet kunnen geloven
Uhhh, neeBiaggioLuciano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:38:
Zou wel mooi zijn, toch nog een WK met Merc (of kans op) voor Lewis. Maar goed trainging 2 van race 1. We gaan het zien.
Ik zie dat we in dit topic van "Max confirmed WDC" naar "RBR heeft het niet meer" zijn gegaan in 3 uur tijd
Op Sky zijn ze ook lekker bezig in FP2
"the headlines: Hamilton fastest with Verstappen half a second behind."
Hopelijk zit het een beetje dicht bij elkaar in de top 4 teams. Haalt uiteindelijk wel het beste in de coureurs naar boven.
"the headlines: Hamilton fastest with Verstappen half a second behind."
Hopelijk zit het een beetje dicht bij elkaar in de top 4 teams. Haalt uiteindelijk wel het beste in de coureurs naar boven.
Signature
Pfft... dat wordt een kort nachtje voor Rudy van Buren zoals de Viaplay boys al roepen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nee, dan ontkomen we nooit meer aan die Hamilton-adoratie met al die Britse commentatoren.BiaggioLuciano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:38:

Kans op, vooruit. Zolang hij maar geen WDC wordt.
Red Bull is goed bezig met de long runs. Enkele tienden per ronde sneller dan de rest. Ongeveer 2 a 3 tienden sneller per rondje, dus dat ziet er positief uit!
Voorlopig is de longrun pace van Max super snel.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik heb nooit geloofd of gezegd dat Max weer de beste zal zijn dit seizoen, maar had op mijn werk al gezegd dat ik geloof dat Mercedes wat gevonden heeft en zal verrassen. Maar we gaan het zienPWM schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:44:
Ik zie dat we in dit topic van "Max confirmed WDC" naar "RBR heeft het niet meer" zijn gegaan in 3 uur tijd
Nu ik de autos zo zie, vind ik Sauber wel meevallen. Wel flashy, nog steeds niet geweldig. RB Jr. valt ook wel mee. Alpine is gewoon BWT racing team, ben benieuwd hoelang Renault door gaat met deze sport. Aston Martin en Ferrari blijven het vetste.
Ik dacht dat RTL gestopt was met F1. Als commentator gaat die wel moeten letten op zijn gevloek.DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:38:
[...]
Tja, hij zal behoorlijk royaal betaald zijn. De man kan met pensioen als hij wil.
Maar hij gaat aan de slag bij RTL Duitsland.![]()
Max: "Horner, i'm so bored with F1. No overtaking, easy wins. I want to race. I think i'll quit after my contract".
Horner: "Don't worry, i have just the thing! Newey, optimize the car for race pace only, and the slowest qualifying possible"
Horner: "Don't worry, i have just the thing! Newey, optimize the car for race pace only, and the slowest qualifying possible"
"Verrassing! We hadden in FP2 de zandzakken er al uit de rest pas bij Quali en daarom staan we P7/8"desalniettemin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:48:
[...]
Ik heb nooit geloofd of gezegd dat Max weer de beste zal zijn dit seizoen, maar had op mijn werk al gezegd dat ik geloof dat Mercedes wat gevonden heeft en zal verrassen. Maar we gaan het zien

Het blijft FP.
Toto doet zijn best om NIET te lachen

RTL Duitsland heeft afspraken met Sky Deutschland gemaakt en mogen 7 races free to air uitzenden.cy-gor25 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:49:
[...]
Ik dacht dat RTL gestopt was met F1. Als commentator gaat die wel moeten letten op zijn gevloek.
Iemand die me kan vertellen hoe Perez en Leclerc het in de race pace doen ten opzichte van hun teammaten? Heb been toegang tot de timings atm.
"Verstappen's race pace is extremely good"
Moest ook wel lachen om F1TV\
"Why do we even cover testing, The whole order is different!"
Als het morgen wéér heel anders is, gaan ze zich dan afvragen waarom ze FP uitzenden?
"Why do we even cover testing, The whole order is different!"
Als het morgen wéér heel anders is, gaan ze zich dan afvragen waarom ze FP uitzenden?
voor wat ik nu zie is Perez meer dan een halve seconde langzamer dan MaxBiaggioLuciano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:53:
Iemand die me kan vertellen hoe Perez en Leclerc het in de race pace doen ten opzichte van hun teammaten? Heb been toegang tot de timings atm.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zit een beetje naar laptijden te kijken en Verstappen ziet er daar wel erg goed uit. Met name sector twee is goed.
Desalniettemin zal Max wel meedoen om de knikkers.desalniettemin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:48:
[...]
Ik heb nooit geloofd of gezegd dat Max weer de beste zal zijn dit seizoen, maar had op mijn werk al gezegd dat ik geloof dat Mercedes wat gevonden heeft en zal verrassen. Maar we gaan het zien
Nou geef maar op jongens, Verstappen geen kampioen dit jaar!
/Aldus verschillende media op basis van een vrije training
/Aldus verschillende media op basis van een vrije training
Try SCE to Aux
Helaas, volgend jaar beter. Wel lullig voor Hamilton, dat hij straks niet in de winnende auto kan blijven.
"RBR one lap pace is questionable", "RBR should work their way up front during the race", "Mercedes look like to be in the fight with RBR", "RBR hasn't looked completely good, also given the radio conversations from Verstappen" aldus F1Live.
Jongens ik ga mijn F1TV maar opzeggen, zo heb ik er geen zin in.

Ben wel erg benieuwd naar de kwalificatie nu
Ben wel erg benieuwd naar de kwalificatie nu
Niet vergeten hè.
Zoek de FP2 resultaten is op uit 2023 van diverse races. Max is vaak niet te vinden geweest op de eerste plek.
De races waren een iets ander verhaal.
Zoek de FP2 resultaten is op uit 2023 van diverse races. Max is vaak niet te vinden geweest op de eerste plek.
De races waren een iets ander verhaal.
Het was vorig jaar al zo dat RBR op 1 ronde niet super was, maar Max vanaf elke startpositie de race wel kon winnen.
I served in a company of heroes.
Vanavond gaan die zandzakken eruit. Morgen weer knallen.
En goed om te zien dat er meer competitie gaat komen.
En goed om te zien dat er meer competitie gaat komen.
[ Voor 33% gewijzigd door Nyazzin op 29-02-2024 17:10 ]
Of zal Max als enigste met een volle tank hebben gereden?
FP2 2023:
/f/image/r3ncdKoyTqqcGyU2zOFxzTdt.png?f=fotoalbum_large)
Qualifying 2023:
/f/image/sWA7qhhE0fzpyAyigtms28PY.png?f=fotoalbum_large)
Laat het conclusie-trekken maar beginnen!
/f/image/r3ncdKoyTqqcGyU2zOFxzTdt.png?f=fotoalbum_large)
Qualifying 2023:
/f/image/sWA7qhhE0fzpyAyigtms28PY.png?f=fotoalbum_large)
Laat het conclusie-trekken maar beginnen!

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 29-02-2024 17:12 ]
Maar toen lag de race pace ook hoger vergeleken met de rest. Nu is het slechts een 0,200 sec ongeveer. Dus even afwachten hoe het in de race gaat zijn wanneer ieder evenveel in de tank heeft zitten en de motoren volledig open zijn.Vuvuzela schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:07:
Het was vorig jaar al zo dat RBR op 1 ronde niet super was, maar Max vanaf elke startpositie de race wel kon winnen.
In beide situaties hierboven zie dat je Mercedes op ongeveer dezelfde plek zat in 2023. Zij hebben zo te zien wel degelijk een stap gemaakt (
je zou je hoofd toch stoten dat je nu weg gaat daar).
Desalniettemin is het mooi voer voor discussies en speculaties. Precies waar ze bij RBR ook op zitten te wachten, zolang er maar over ze gepraat wordt is het goed voor de omzet van de Energiedrankjes.

Desalniettemin is het mooi voer voor discussies en speculaties. Precies waar ze bij RBR ook op zitten te wachten, zolang er maar over ze gepraat wordt is het goed voor de omzet van de Energiedrankjes.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |