WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Vliegvlug schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:28:
[...]

Ik weet niet hoeveel je er aan wil geven maar misschien hele goedkope PS5 games uit de grabbelbak kopen of mogelijk bij een kringloop.

Goedkope PS5 games op Markplaats kan natuurlijk ook maar dan heb je het niet in je handen om het te beoordelen, dat is op die sterk gecomprimeerde foto’s op Markplaats vaak niet goed te zien.
Het probleem zit 'em inderdaad in de gebruikte games. Waarschijnlijk exemplaren die al door meerdere mensen zijn gebruikt ;)

Dat kopen van cheape games puur voor de hoesjes heb ik destijds met de Xbox One nog wel een paar keer gedaan (paar exemplaren van Fifa van jaren gelden, dat soort werk), op het moment dat de lokale Game Mania oude troep aan het opruimen was. Maar ja, dat zijn tijden van weleer, dus dat gaat 'em nu niet meer worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:18

Format-C

Tracing Rays

Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden... ;) ;)

Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
Deze lijkt er wel op toch?
https://www.gamesellers.n...Gd_urj0ZZMDoaAlMlEALw_wcB

Edit: en anders ff op de welbekende Chinese sites kijken? (Koop daar zelf nooit iets, maar zie dat die ze ook hebben, of iets wat heel erg op het origineel lijkt) (Edit: weet trouwens ook niet of die link die ik geef wel een echte NL site is. Maar er is wel wat te koop. En als je de papieren overlay/inlay overzet zie je het verschil bijna, of helemaal, niet meer))

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 15:02 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

Vliegvlug

Flight Simple

Rossi46 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:35:
[...]

Het probleem zit 'em inderdaad in de gebruikte games. Waarschijnlijk exemplaren die al door meerdere mensen zijn gebruikt ;)
Zat meer de denken aan van die suffe games die ooit een keer zijn aangeschaft en bijna nooit gespeeld waarvan het hoesje nog in hele goede conditie is. Bij de kringloop kan je dat natuurlijk prima beoordelen voordat je het koopt en is meestal niet duur.
Dat kopen van cheape games puur voor de hoesjes heb ik destijds met de Xbox One nog wel een paar keer gedaan (paar exemplaren van Fifa van jaren gelden, dat soort werk), op het moment dat de lokale Game Mania oude troep aan het opruimen was. Maar ja, dat zijn tijden van weleer, dus dat gaat 'em nu niet meer worden.
Ik kom niet meer zo vaak in fysieke game winkels maar kwam vroeger nog wel eens bij bijv. Cex die allerhande tweedehands games voor weinig had. Die bestaat niet meer maar iets vergelijkbaars misschien nog wel.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:48
Rossi46 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:41:
Even wat anders tussen, als het nog even kan zonder aangevallen te worden... ;) ;)

Kopen jullie weleens vervangings PS5 doosjes? En zo ja, waar dan? Ik merk dat sommige gebruikte PS5 doosjes inmiddels toch wel oud worden en een beetje lelijk. Dat vind ik zonde. Als ik Google zie ik wel allerlei alternatieven, maar ja, welke zijn echt gelijk aan het origineel...
Ik zou ze gewoon bij Temu of AliExpress bestellen. De kwaliteit is prima; ik koop daar zelf af en toe steelbook protectors en daar ben ik tevreden over.

Wil je liever bij een Nederlandse webshop bestellen, kijk dan eens bij walvisproducts.nl. Ik heb daar zelf vervangende Blu-ray hoesjes gekocht en die waren van goede kwaliteit. Ze verkopen volgens mij ook gamecases.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDZuxppmEFgqnzA7oK8i0a5tcNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1fxUCvrsXFDCoVcIB2sBFzD.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06:37
Iemand bekend met kinguin.net?

Daar kan je momenteel een psn tegoed kaart kopen van 100 euro voor maar 85,50.

Deze deal kan je vinden op pepper.com

PSN : Geraedus

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

Vliegvlug

Flight Simple

Geraedus schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:16:

Zelf nooit wat gekocht maar ik ken ze van de goedkope windows licenties, was wel altijd wat shady. Ze bestaan al heel lang dus blijkbaar zitten ze aan de “goede kant” van het grijze gebied.

Zie ze hier op GoT ook veel in game topics voorbijkomen bij zoeken op kinguin.net.
Lees dat even en bepaal zelf of het wat is. Klinkt wel als een goede deal!
edit:
Die deal bij hun is wel eens scherper geweest afgelopen valentijnsdag, €80 voor €100 tegoed, zie steefje in "[PS5] PlayStation 5 - Deel 2"

[ Voor 11% gewijzigd door Vliegvlug op 09-06-2026 08:23 ]

Ik heb er wel aantal keer een licentie voor een steam game gekocht, dit ging altijd prima zonder problemen.
Playstation kaarten nog nooit gekocht daar.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:12

Is dat niet 1 van de websites waarvan gezegd wordt dat er met gestolen CC's spullen verkocht worden?
schumi2004 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:39:
[...]

Is dat niet 1 van de websites waarvan gezegd wordt dat er met gestolen CC's spullen verkocht worden?
Geen idee, maar je kan er ook gewoon met ideal betalen.

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:54:
[...]

Geen idee, maar je kan er ook gewoon met ideal betalen.
Het gaat erom dat de keys die verkocht worden zijn aangekocht met gestolen CC gegeven, daar verandert het feit dat jij met ideal kan betalen niks aan. Ik heb geen idee of deze specifieke site keys verkoopt die met gestolen CC zijn gekocht, maar het is voor mij een reden om standaard weg te blijven bij dit soort websites (ook omdat ik geen zin heb om uit te zoeken welke wel oké zijn en welke niet).

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:20

2 keer deze kaart gekocht voor ~73 euro betaald met ideal en geen problemen gehad.
Pagina: 1 ... 136 137 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.