WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48
Toegeven bij bazen doe ik dat ook wel eens maar bij freeroamen zet ik de game dan weer een stapje hoger. Uiteindelijk zouden die bazen ook wel lukken maar ik heb geen zin in 30 pogingen. Bij Yotei de 1 op 1 gevechten ook wel eens terug gezet naar easy om daarna weer te freeroamen op medium. Is ook een leeftijdsding want mijn dochter van 14 speelt alles op hard... :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:38
Chaoss schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:19:
Toegeven bij bazen doe ik dat ook wel eens maar bij freeroamen zet ik de game dan weer een stapje hoger. Uiteindelijk zouden die bazen ook wel lukken maar ik heb geen zin in 30 pogingen. Bij Yotei de 1 op 1 gevechten ook wel eens terug gezet naar easy om daarna weer te freeroamen op medium. Is ook een leeftijdsding want mijn dochter van 14 speelt alles op hard... :X
Haha ja ik wil een spel op zich op ze minst op medium uitspelen, hard eigenlijk weinig spellen gedaan.
Volgens mij alleen Uncharted/ The Last of us delen, en Mafia the Old Country. Maar ook eerst op normal / medium gespeeld.

Ja bij Spiderman 2 werd het mij uiteindelijk echt te lastig, na een keer of 10 of vaker af gaan denk ik ook van. ja daag ik speel voor een leuke speel ervaring beetje afleiding etc.
Ik speel niet om gek te worden / irriteren, en mij druk te maken iets niet blijft lukken haha :P.

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:39
Ik speel sinds 2 jaar alles dat kan op easy. Na werk en de kinderen blijft er weinig tijd over voor andere dingen. Die wil ik dan als het al gamen wordt zoals bnu bij 007 vullen met actie, puzzels en het verhaal. Niet met meerdere keren opnieuw hetzelfde doen. Ik vind dit heerlijk :D
Quakie schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 17:10:
Ik lees helemaal niks over Phantom Blade Zero ? Nu vond ik het tegenvallen wat ze lieten ze maar vorige Quick previews vond ik het wel cool eruit zien.
Ik kijk echt uit naar deze game. De animaties die ze in vorige videos hebben laten zien zagen er zo goed uit. :9~
Maar hij is dus helaas met bijna 2 maanden uitgesteld naar 29 oktober. Ben benieuwd naar de dedicated State of Play over een poosje.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:38
RomeoOscarBravo schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:41:
Ik speel sinds 2 jaar alles dat kan op easy. Na werk en de kinderen blijft er weinig tijd over voor andere dingen. Die wil ik dan als het al gamen wordt zoals bnu bij 007 vullen met actie, puzzels en het verhaal. Niet met meerdere keren opnieuw hetzelfde doen. Ik vind dit heerlijk :D
Nou ja ik heb geen kinderen, dus wel wat meer tijd dan om te gamen wellicht dan.
Maar ik vind dit ook heerlijk wat jij noemt, geen tig keer iets opnieuw doen. Gewoon lekker genieten van de story / actie etc(Zonder eindeloze frustraties :D).
Maar voor mij is medium dan vaak nog wel prima, maar als voor jou dat op easy is. gewoon lekker doen :).
Maar 007 staat bij mij ook al op easy idd, die ga ik niet eens meer proberen verder te spelen op medium haha.

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:38

Vliegvlug

Flight Simple

Chaoss schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:19:
Is ook een leeftijdsding want mijn dochter van 14 speelt alles op hard... :X
Zo herkenbaar! :)

Mijn zoon hier ook en is daarnaast ook nog een completionist. ;)
En weigert bovendien consumables te gebruiken omdat hij dat zonde vind… hoe maak je je het jezelf extra moeilijk. :X

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:51
Vis schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 20:19:
[...]

Kleineren? jij maakt het wel heel dramatisch joh. Ga even in een hoekje uithuilen of zo.

Ik geef gewoon aan dat IK dat soort games geen 70/80 euro waard vind. Basta. Dat jij dan suggereert dat ik daarmee mensen kleineer haha, wellicht kleineer ik dan de betreffende game studios die zulke prijzen zetten op die games, dat is een ander verhaal.
Je geeft vooral aan dat je wat moeite hebt met de smaak van anderen omdat je niet snapt wat mensen leuk vinden aan bepaalde games. Die ga je dan kinderlijk noemen (Zelda) of je vergelijkt een verhalende game met een Netflix abonnement en noemt het interactief.

Je hebt nou zelf toch al meerdere keren gezegd wat je van een bepaald genre vindt en je daar negatief over uitgelaten. Prrima, maar als iemand jouw paradepaardje niet leuk vindt kom je met "We weten inmiddels wel je mening over het spel. Laat het."

Als er iemand dramatisch doet om andermans smaak, ben jij het wel. Doe even een beetje rustig.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

Vis

Cyrax0508 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:06:
[...]

Je geeft vooral aan dat je wat moeite hebt met de smaak van anderen omdat je niet snapt wat mensen leuk vinden aan bepaalde games. Die ga je dan kinderlijk noemen (Zelda) of je vergelijkt een verhalende game met een Netflix abonnement en noemt het interactief.

Je hebt nou zelf toch al meerdere keren gezegd wat je van een bepaald genre vindt en je daar negatief over uitgelaten. Prrima, maar als iemand jouw paradepaardje niet leuk vindt kom je met "We weten inmiddels wel je mening over het spel. Laat het."

Als er iemand dramatisch doet om andermans smaak, ben jij het wel. Doe even een beetje rustig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7P8X2kBEZ9gc6UIHMH57mbZPaRM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/s0KaD9Z3Lu4me4Vwe1FjYtbF.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:46
Vis schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:06:
[...]

En juist daarom zou ik dit soort games nooit voor de volle mep kopen, zoals ik aangaf aan het begin van de discussie.

Het genre interactieve filmische games zijn mooi, voor 1 keer te spelen. Maar juist daarom zal ik er niet meer dan 40 euro voor over hebben omdat je met Netflix ook al aan een abonnement zit en kunt interactie gamen.

De discussie begon over dat IK het niet waard vind om 70/80 euro uit te geven aan een titel die je na 15 uur max klaar hebt. Die koop ik dan wel in de sale een paar maanden/jaren later.

Gelukkig mag ik zelf nog wel bepalen waar ik de volle mep voor over heb of niet. Of ik iets boeiend vind is zeer persoonlijk, en ja iedereen heeft een andere voorkeur, gelukkig maar.
Zo'n open wereld game heb je toch na 1x spelen ook wel gezien? Dan is het ontdekken er bij de tweede keer wel af.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:21
Wat een naar sfeertje hier zeg. Een beetje andermans gaming voorkeur afvallen. Weinig sympathiek en vrij nutteloos.

Kunnen de betrokkenen niet beter hun eigen favo game gaan spelen en ons hier verder gezellig over PS5 dingetjes laten babbelen?

Dank u…

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:45

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb de laatste pagina’s even doorgelezen en het gaat nu vooral over elkaar in plaats van over de games. Dat slaat nergens op. Iedereen heeft z’n eigen smaak en verwachtingen, zeker nu games duurder zijn geworden. Ik ben zelf ook kritischer en koop lang niet alles meer voor de volle prijs, zeker niet als een game binnen twintig uur klaar is. Maar dat is mijn voorkeur, net zoals anderen weer andere dingen belangrijk vinden.

Laten we elkaar gewoon respecteren en normaal blijven doen. We kunnen prima stevig discussiëren zonder dat het persoonlijk of vijandig wordt, hou het alsjeblieft een beetje gezellig.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 135 136 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.