Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:49:
Until Dawn vibes, dit.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je gevoel was goed, maar dan deeltje 2Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:49:
Until Dawn vibes, dit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, zeer de moeite.giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:51:
Dit until dawn ziet er echt heel leuk uit. Was deel 1 een goede game?
5 punten voor Raem!
Ik sluit af want GoW is instant buy. Dan check ik morgen de releasedate wel. Hopelijk komt die snel. Welterusten allemaal!
[ Voor 80% gewijzigd door Timothy3000 op 02-06-2026 23:55 ]
Wolverine en een nieuwe God of War. Ik vind het wel een hele mooie show. Er zijn zo ongelooflijk veel enorm vette games te spelen tegenwoordig.G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:
One more? Dan was het geen geweldige show..
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:55 ]
Ja maar dat blijft toch magertjes qua aantallengiantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:54:
[...]
Wolverine en een nieuwe God of War. Ik vind het wel een hele mooie show. Er zijn zo ongelooflijk veel enorm vette games te spelen tegenwoordig.
5 punten
Is vooral een soort interactieve horrorfilm waarbij je telkens andere keuzes kan maken en uitkomsten krijgt daardoor. Zat best wel tof in elkaar. Hoge replay waarde ook omdat keuzes echt effect hebben op het spelverloop. Als je Plus hebt kan je het ook spelen, weet alleen niet meer welke tier.giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:51:
Dit until dawn ziet er echt heel leuk uit. Was deel 1 een goede game?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- Chaoss
- Nu online
Die is juist geweldig.uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:54:
Maar ik zie dat irritante joch weer, dus -5 punten voor GoW!Volgens mij gelukkig alleen in de intro.
Live, Laugh, Toaster bath.
-5 punten voor Timothy
Ken haar alleen uit Daredevil en vond haar daar zo irritant in!Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:
Grietje uit True Blood zo te zien.
Dit wordt een hard skip!
Grietje?Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:
Grietje uit True Blood zo te zien.
Deborah Ann Woll
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- Chaoss
- Nu online
Ja dat is zo lang geleden, die naam heb ik niet paraat hoor 😂Geronimous schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:58:
[...]
Grietje?Oh jochie toch...
Deborah Ann Woll
Jullie bedoel Atreus,Donstil schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:00:
[...]
Ja dat is zo lang geleden, die naam heb ik niet paraat hoor 😂
Lijkt erop dat het echt nog een lange tijd gaat duren voor ze de Live service mislukking te boven zijn.
Drie.Donstil schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:04:
Nou ik zet hem af, tegenvallende State Of Play wat mij betreft met maar twee eigen titels.
Lijkt erop dat het echt nog een lange tijd gaat duren voor ze de Live service mislukking te boven zijn.
Wolverine, Until Dawn 2 en Goddess of War.
Oooh, nou dan neem ik alles terugRaem schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:05:
[...]
Drie.
Wolverine, Until Dawn 2 en Goddess of War.
- Chaoss
- Nu online
Wolverine valt dan eigenlijk wel een beetje tegen als je ze zo naast elkaar ziet…
Rotjoch snap ik echt niet. Dat was verhalend zo briljant.uchiha tijntje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:08:
Deze GoW ziet er tof uit. Goede keuze om weg te gaan van verhaal van Kratos en rotjoch.
Wolverine valt dan eigenlijk wel een beetje tegen als je ze zo naast elkaar ziet…
Ik heb een hekel aan zeurende kinderen die domme keuzes maken.Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:08:
[...]
Rotjoch snap ik echt niet. Dat was verhalend zo briljant.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2026 00:11 ]
Voor mij het mooiste spel van de hele show..
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 03-06-2026 00:13 ]
Jep. Dan zijn de oude Tomb Raiders zelfs nog beter, waar ik 2 uur zocht naar een hendel die vanwege de hele lage kwaliteit textures op de PS niet te zien was hahaha.Raem schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:10:
Wat er nu gebeurt is wat mij steeds meer tegenstaat in veel games van tegenwoordig. Die constante interruptie van gameplay voor storytelling. Of nog erger, om je steeds uit te leggen wat de bedoeling is terwijl je dat allang door hebt.
- Chaoss
- Nu online
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2026 00:16 ]
- Chaoss
- Nu online
Mee eens dat was echt de vernieuwing die de game toen nodig had zowel qua gameplay als verhaal en verhaalvertelling.Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:08:
[...]
Rotjoch snap ik echt niet. Dat was verhalend zo briljant.
Laufey is de echte naam van Faye. In GoW 2018 hoor je bijna alleen “Faye”, daarom valt het minder op.uchiha tijntje schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:15:
Waar slaat Laufey op? Heb Ragnarok niet gespeeld; dus kan zijn dat ik daar wat gemist heb.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Jawel.Chaoss schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:14:
Laufey? Zo heet de vrouw van Kratos toch niet?
https://hero.fandom.com/wiki/Faye_(God_of_War)
- Chaoss
- Nu online
Mijn voorspelling gaat uitkomen, dat wordt een PS6 gameLekkerboeie86 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:16:
Helaas weer geen intergalatic Prophet.. maar erg tevreden!
Zonder gekheid verwacht ik wel dat het een PS5 game wordt maar dat spel krijgt sowieso een eigen State of play
... en de moeder van Loki in de Noorse mythologieG_Dragon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:17:
[...]
Laufey is de echte naam van Faye. In GoW 2018 hoor je bijna alleen “Faye”, daarom valt het minder op.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Correct! Je blijft punten scoren heGeronimous schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:19:
[...]
... en de moeder van Loki in de Noorse mythologie
Oh dat is helemaal prima, aankomende twee jaar nog genoeg te spelen ( 2026; Assassin's Creed Black Flag Resynced, Grand Theft Auto VI. 2027; Metro 2039, Dragon Ball: Xenoverse 3 en de gene die ik vergeet)ikookhier schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:17:
God of War gaat wel 2028 worden..
- Chaoss
- Nu online
Ik heb de laatste 5 jaar ook geen show gezien hetzij van Xbox, Nintendo, summergame fest of PC show die daar bovenuit stijgt... het heeft gewoon niet de flair zoals de E3 show ooit was. 1 ding is beter dan de E3 shows en dat is dat hier bijna 0,0 filler inzit.
Mooie afsluiter, de animaties zijn echt fantastisch, de hele engine lijkt een flinke update gehad te hebben en de combat lijkt een stuk sneller dan met Kratos. Nog geen Devil May Cry tempo maar wel een stuk dynamischer lijkt het.
- Chaoss
- Nu online
Woa... zag er wel heel af uit, tzou me niet verbazen als ze op Q4 2027 mikkenikookhier schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:17:
God of War gaat wel 2028 worden..
De Rayman remake vond ik dan wel weer erg leuk smoelen, voor wat het is. Toch wel benieuwd naar. Zag ik daar trouwens heel kort de octopus uit Darwin’s Paradox in de trailer? Want die is van Konami, niet van Ubisoft…
De makers van ILL hebben trouwens echt een zieke geest. De tandjes zeg…
De nieuwe Tomb Raider zag er erg goed uit, maar toch houd ik een slag om de arm. De vorige drie games vond ik het personage niet boeiend. Maar deze Lara lijkt een stuk stoerder te zijn.
Verder niet zoveel boeiends, dacht ik. Tot ze ff 20 minuten gameplay van de vrouwelijke God of War game lieten zien. Ik vraag me af of het PS5 Pro gameplay betrof, zo indrukkend vond ik het eruit zien. Echt heel gaaf. Heel bizarre setting ook, die enorm veel vragen oproept.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Games van het kaliber Crimson Desert en GTA zijn voor mij de volledige 70/80 euro waard imo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Crimson Desert? Dat vond ik echt de definitie van een budgetbak game. Een enorme game die overal leentjesbuur speelt maar het net wat minder doet. Slappe quests, slechte puzzels enzo. Ik betaal dan persoonlijk liever de volle mep voor een verhalende Tomb Raider of God of War die wel wat korter maar inhoudelijk en kwalitatief sterker zijn dan zo'n enorme sandbox game.Vis schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:38:
Eigenlijk alleen maar trailers gezien van games die ik uit de budget bak zou halen, met een dikke korting dus.
Games van het kaliber Crimson Desert en GTA zijn voor mij de volledige 70/80 euro waard imo.
Maar ik ben sowieso wel wat open wereld en fetch quest of volg quest moe.
[ Voor 43% gewijzigd door Timothy3000 op 03-06-2026 06:43 ]
Het is voor mij meer wat is de definitie van "gamen".Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 06:27:
[...]
Crimson Desert? Dat vond ik echt de definitie van een budgetbak game. Een enorme game die overal leentjesbuur speelt maar het net wat minder doet. Slappe quests, slechte puzzels enzo. Ik betaal dan persoonlijk liever de volle mep voor een verhalende Tomb Raider of God of War die wel wat korter maar inhoudelijk en kwalitatief sterker zijn dan zo'n enorme sandbox game.
Maar ik ben sowieso wel wat open wereld en fetch quest of volg quest moe.
Een verhalende super mooi grafisch filmische game waar je van cutscenes naar 5 min gameplay overgaat en vice versa. Tegenover een sandbox game waar je zelf als gamer moet uitzoeken wat je moet doen en waar je in kunt verdwalen. Ik geef dan meer de voorkeur voor dat laatste.
Heb liever zelf de vrijheid om te bepalen wat ik doe in een spel, dan dat het voor mij is voorgekauwd door de game studio. Zulke spellen raak je daarna nooit meer aan, speel je 1x vanwege de grafische pracht, doe mij dan maar een game die je op meerdere mogelijkheden kunt spelen en die qua ontwikkeling blijft uitbreiden.
Eens hoor, dat soort games daar hou ik ook van. Alleen verdwalen in Crimson Desert vond ik na een paar uur wat saai worden omdat er voor mij weinig boeiends tegenover het exploren stond.Vis schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 06:55:
[...]
Tegenover een sandbox game waar je zelf als gamer moet uitzoeken wat je moet doen en waar je in kunt verdwalen. Ik geef dan meer de voorkeur voor dat laatste.
doe mij dan maar een game die je op meerdere mogelijkheden kunt spelen en die qua ontwikkeling blijft uitbreiden.
Het is een enorme wereld, klopt. En ja het is een spel waar je niet zomaar doorheen rusht. Juist dat aspect van op je gemak de controller erbij pakken en op de bank zitten maakt het voor mij een game ervaring waar ik mijn geld aan uit wil geven.Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 06:57:
[...]
Eens hoor, dat soort games daar hou ik ook van. Alleen verdwalen in Crimson Desert vond ik na een paar uur wat saai worden omdat er voor mij weinig boeiends tegenover het exploren stond.
Tuurlijk hou ik ook van een simpel spelletje zoals FIFA of Crash Bandicoot op zijn tijd, maar die speel je om de tijd eventjes te doden en dat soort games haal ik dan liever tijdens een sale binnen voor -50% ofzo.
Ieder zijn ding
Ja, ik heb dat wat andersom haha. Zo'n Crimson Desert is voor mij dan weer een Big Mac waar Crash Bandicoot een biefstukje is. Van die eerste raak ik vol maar er blijft weinig van hangen en bij die tweede geniet ik bewust van elke seconde die ik speel.Vis schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:03:
[...]
Het is een enorme wereld, klopt. En ja het is een spel waar je niet zomaar doorheen rusht. Juist dat aspect van op je gemak de controller erbij pakken en op de bank zitten maakt het voor mij een game ervaring waar ik mijn geld aan uit wil geven.
Tuurlijk hou ik ook van een simpel spelletje zoals FIFA of Crash Bandicoot op zijn tijd, maar die speel je om de tijd eventjes te doden en dat soort games haal ik dan liever tijdens een sale binnen voor -50% ofzo.
Ieder zijn ding
Dat laatste is bij mij ook het geval bij echt goeie open wereld games zoals Elden Ring, BOTW of Kingdom Come maar dan moet de exploratie of de quests of de wereld zelf ook echt rewarding of interessant zijn.
Leuk dat je BOTW erbij haalt.Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:08:
[...]
Ja, ik heb dat wat andersom haha. Zo'n Crimson Desert is voor mij dan weer een Big Mac waar Crash Bandicoot een biefstukje is. Van die eerste raak ik vol maar er blijft weinig van hangen en bij die tweede geniet ik bewust van elke seconde die ik speel.
Dat laatste is bij mij ook het geval bij echt goeie open wereld games zoals Elden Ring, BOTW of Kingdom Come maar dan moet de exploratie of de quests of de wereld zelf ook echt rewarding of interessant zijn.
De Zelda games gaven mij altijd een sprankje hoop tijdens release maar vielen mij altijd tegen tijdens spelen. Te kinderlijk, slechte graphics, telkens hetzelfde hack&slash ritueel.
Crimson Desert is voor mij de volwassen uitontwikkelde Zelda game geworden waar ik altijd op hoopte.
Misschien moet je hem eens op de Pro proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 03-06-2026 07:19 ]
Op de Pro spelen gaat grafisch wat doen maar de inhoud gaat er niet beter op worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 03-06-2026 07:21 ]
Goede graphics en vrijheid in wat je doet en kunt: that's my cup of tea.Timothy3000 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:20:
Crimson Desert vond ik dan weer een hele slechte poging om BOTW na te doen. De puzzels en het gevoel van avontuur in die game kunnen de veters van de Shrines niet strikken haha. In BOTW viel in elke hoek van het spel iets interessants te vinden. Een gave puzzel of een boeiende quest. In Crimson Desert vindt je een halfbakken puzzel of loot die enkel en alleen visueel wat interessant is maar waar je verder niks mee kunt.
Op de Pro spelen gaat grafisch wat doen maar de inhoud gaat er niet beter op worden.Ik speel games voor de gameplay, niet zozeer voor het grafische gedoe.
Kan daarom ook niet wachten op GTA6 eindelijk released. Daarvoor heb ik een Pro aangeschaft namelijk. Maar kom er nu ook achter dat er zoveel meer goede Pro games zijn, genoeg te doen tot november 😛
Zware tik gekregen (= verspilde moeite en tijd) van het game as a service geneuzel van de Sony top.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- Chaoss
- Nu online
Dan hebben games als Wolverine en GoW een veel hogere productie waarde en in mijn geval ook een veel intensere ervaring.
Ik heb ook een pro gekocht voor GTA6 want ik verwacht dat het verschil met de base consoles groot gaat zijn. Maar ik heb het afgelopen jaar al diverse games gespeeld die de upgrade waard zijn. En ik heb gisteravond weer een aantal games gezien waarbij ik wel een flink 'Pro' voordeel verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2026 07:59 ]
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.