WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Oei dat zou wel tof zijn ja, maar daar zal een enorm prijskaartje aan hangen ook.
Was natuurlijk niet serieus maar zou wel tof zijn. En er zijn wel eens marketing deals geweest tussen Sony en Rockstar maar Rockstar heeft nog nooit een trailer premiere tijdens een andere show laten zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss
  • Nu online
RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:03:
[...]

Ik verwacht wel wat, aangezien Sony zelf een hype heeft gecreëerd.

De vorige trailer van Intergalactic is 1,5 jaar oud, dus vroeg noemen snap ik niet helemaal.
Ik heb zelf echt weinig van een hype gemerkt.

En ik denk oprecht dat Intergalatic niet voor 2028 uitkomt. Tzou me niet eens verbazen als het een PS6 game wordt. Die vorige trailer was alleen maar cgi dus toen hadden ze nog niet eens de mogelijkheden om een in-engine trailer te maken. ND was eerst bezig met een multiplayer, life service achtige game die gecanceled is dus het is niet alsof ze al 5 jaar volle bak aan intergalactic werken.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:09:
[...]

Ik heb zelf echt weinig van een hype gemerkt.

En ik denk oprecht dat Intergalatic niet voor 2028 uitkomt. Tzou me niet eens verbazen als het een PS6 game wordt. Die vorige trailer was alleen maar cgi dus toen hadden ze nog niet eens de mogelijkheden om een in-engine trailer te maken. ND was eerst bezig met een multiplayer, life service achtige game die gecanceled is dus het is niet alsof ze al 5 jaar volle bak aan intergalactic werken.
Die trailer was volledig in-engine :) En ze werken er al sinds 2020 aan maar pas sinds 3 jaar echt full time. 2027 is denk ik het streven maar het zou Naughty Dog niet zijn als de game niet wordt uitgesteld. #traditions :P

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

PS5

thunder8 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 17:23:
[...]

Bewaren voor de PC of PS5 Pro, want die past in beide. (niet tegelijk :P ) M2 SSDs zijn er niet goedkoper op geworden de laatste tijd, blij dat ik mijn PS5 al voorzien had en mijn nieuwe PC op tijd heb samengesteld.

[...]

Als je het tegen gewone prijs verlengt, doe dan net genoeg zodat je voor black friday weer zonder zit. Tot nu toe dan altijd de kans gehad een jaar abo aan te schaffen met korting. En hoe strakker je erop zit, des te beter zit je elk jaar qua verlenging en kortingen. Dan heb je misschien 1-2 dagen geen PS+ maar dat mag geen issue zijn.
Denk dat ik dat idd maar ga doen ja , zojuist overigens bij de mediamarkt een Pro gehaald :+

Morgen alles maar eens over zien te zetten
Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Was natuurlijk niet serieus maar zou wel tof zijn. En er zijn wel eens marketing deals geweest tussen Sony en Rockstar maar Rockstar heeft nog nooit een trailer premiere tijdens een andere show laten zien.
Nee precies, hebben ze ook helemaal niet nodig.

Live, Laugh, Toaster bath.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:26
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:36:
Ben erg benieuwd naar Wolverine. Hopelijk een strakke lineaire SP zonder fillercontent, ook al zou dat betekenen dat een playthrough circa 10 uur duurt. Dat zou ideaal zijn. Maar ik vrees, net zoals met 007, dat dat niet meer mogelijk is in SP only AAA games.

Hopelijk verder net zoals Raem een IP van vroeger die ze nieuw leven inblazen. De GoWs, Horizons, Spidermans en Uncharteds mogen van mij in de vriezer blijven. Die hebben hun run gehad in mijn optiek.
Ja 1ne kant is een nieuwe Uncharted of God of War, Spiderman super gaaf, en we krijgen als goed is ook nog een remake van God of War 1 t/m 3 dacht ik.
Maar een keer iets nieuws, of een oud spel van vroeger nieuw leven in blazen. zou toch ook wel weer eens gaaf zijn.

Dus ja laten ze maar eens komen met info van

HogWarts Legacy 2
God of War remake / of nieuw deel
Spiderman 3
Uncharted nieuw deel
ratchet & clank nieuw deel
sta 6 trailer
Kena 2
Wolverine

En als verassing eens iets nieuws, of een oud spel terug brengen aan het einde.
Maar goed gewoon lage verwachtingen, dan kan het alleen maar mee vallen. en ik kijk het toch pas morgen avond terug na het werk(Als alle filmpjes los op YouTube staan :P).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:26
Besef je wel dat als ze nu een game aankondigen, het nog wel een jaar tot anderhalf duurt voor ze er zijn. En dan kom je wel dicht bij de ps6 release, waardoor het voor Sony interessant wordt om het launchgames te maken. Bij eigen IP natuurlijk

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:17
Marathon is een weekje gratis te proberen vanaf nu

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nog 10 minuten, alvast veel plezier iedereen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hmm.. het is in ieder geval niet pg 13 :) Dat doen ze goed. Maar weet het nog niet zo of dit de combat is voor mij. Wel als het zoals ik aangaf niet een te lange game gaat zijn.

Ben wel benieuwd waar hij dat pak heeft gekocht want zo wil ik ook wel mijn vlekken er uit krijgen na 5 seconden :P

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Chaoss
  • Nu online
Heel erg bruut Wolverine!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die wolverine ziet er cool uit hoor :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:36
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:07:
Hmm.. het is in ieder geval niet pg 13 :) Dat doen ze goed. Maar weet het nog niet zo of dit de combat is voor mij. Wel als het zoals ik aangaf niet een te lange game gaat zijn.

Ben wel benieuwd waar hij dat pak heeft gekocht want zo wil ik ook wel mijn vlekken er uit krijgen na 5 seconden :P
Combat zag er wel snel en afwisselend uit!
Had toch wel wat meer verwacht van Wolverine merk ik, voelt als heel veel vierkantje drukken en secties die vooraf bedacht zijn en je daardoor niet echt speelt. Vond het er ook niet zo geweldig uit zien grafisch, los van de stream compressie.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:07:

Ik hoop dat het iets meer gaat zijn dan de Spiderman gameplay met een Wolverine sausje.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:
[...]

Combat zag er wel snel en afwisselend uit!
Jep, sneller dan ik had verwacht. Leek beetje op de Arkham achtige combat. Maar dan in fast forward :P Hopelijk alleen niet een of andere uitgebreide skilltree erachter.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rayman!!! Denk dat dit al de game van de show wordt voor mij :P Heb het origineel nooit gespeeld :$

@Raem kan dit wel waarderen denk ik? :)

[ Voor 115% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:17 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Tot nu lijkt het nog de volgorde van een leak te zijn, meen ik mij te herinneren. Zou dan toch dat we wat van GTA6 gaan zien

• Timothy3000
  • Nu online
Dit blijft een vrij overbodige remake imo. Die game ziet er nog goed uit en speelt ook nog fantastisch. Had liever een nieuwe Rayman game gezien.
Rayman Legends had echt geen remake nodig. Deze game speelt nog dikke prima.

• giantgiantus
Deze Rayman ziet er geweldig uit!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 02-06-2026 23:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Infamous remake als verassing zou ik wel erg leuk vinden of Jak, a man can dream

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Is dit een game gebaseerd op een of andere bekende Japans IP ofzo?… nog nooit wat van gehoord. Maar ben ook totaal niet meer up to date met de Japanse hits en trends….

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:21 ]

• Timothy3000
  • Nu online
Deze game spreekt me ook niet echt aan.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:18:
[...]

Ga die State of Play nou maar lekker kijken, trailers posten kan altijd nog.
Ik ben aan het kijken, hoe weet ik anders van de trailers af :p. Ik post ze wanneer er een niet intressant spel is en die was er net

G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:
[...]

Ik ben aan het kijken, hoe weet ik anders van de trailers af :p.
Ja ik zeg dan ook niet dat je niet kijkt.

• Chaoss
  • Nu online
Ik heb de originele Rayman Legends niet gespeeld dus deze gaat er wel komen, ziet er goed uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 02-06-2026 23:21 ]

• Timothy3000
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:
[...]

Ik ben aan het kijken, hoe weet ik anders van de trailers af :p. Ik post ze wanneer er een niet intressant spel is en die was er net
Die sneeuwen toch onder in het topic. Het is misschien handiger de State of Play zelf na afloop even te posten in het Summer Fest topic.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:20:
[...]

Die sneeuwen toch onder in het topic. Het is misschien handiger de State of Play zelf na afloop even te posten in het Summer Fest topic.
Oh in het onderwerp van de Summer Fest is 0 animo momenteel :p. Dan is het handiger om hier te posten :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 02-06-2026 23:22 ]

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:
Deze game spreekt me ook niet echt aan.
Toch snap ik het soms niet. Mensen willen ps3 achtige vreemde games, maar heb het idee dat niemand dat echt leuk vind als ze gemaakt worden

• Timothy3000
  • Nu online
Hier kijkt iedereen die nu post, dus dat is wat zinloos. :P

• Vis
  • Laatst online: 07:44

Vis

Tomb Raider !!

PS5 Pro wow just WOW

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:14:
Rayman!!! Denk dat dit al de game van de show wordt voor mij :P Heb het origineel nooit gespeeld :$

@Raem kan dit wel waarderen denk ik? :)
Jazeker! Ergens wel jammer dat het weer een remake is. Maar heb de PS3 versie 10 jaar geleden gespeeld, dus vind het ook wel weer niet zo erg dat er een nieuwe versie komt. Zag er goed uit in ieder geval!

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wow! Dit ziet er dik uit, grafisch ook.. word een instant buy, maar wel op Xbox (sorry)

• giantgiantus
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Oh in het onderwerp van de Summer Fest is 0 animo momenteel :p. Dan is het handiger om hier te posten :)
Haha ja er zijn nog maar een paar mensen over die posten met dit soort evenementen. Vroeger was het denk ik 100x drukker dan nu!

• Timothy3000
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Toch snap ik het soms niet. Mensen willen ps3 achtige vreemde games, maar heb het idee dat niemand dat echt leuk vind als ze gemaakt worden
Ligt aan de game. Romeo is Dead was laatst erg geinig bijvoorbeeld maar dit ziet er wat plain uit.

• Chaoss
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:
Wow! Dit ziet er dik uit, grafisch ook.. word een instant buy, maar wel op Xbox (sorry)
Hoezo sorry? Jij kiest er voor om de mindere versie te spelen :P

• Timothy3000
  • Nu online
Hahaha, dit is dan wel weer geinig.

• Vis
  • Laatst online: 07:44

Vis

G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:
Het is dat ik nog veelste veel te doen heb met Crimson Desert, maar wat een dikke games zijn er de laatste tijd uitgekomen zeg.. niet normaal

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Een goede dinosaurus spel mag er van mij altijd wel komen :) die ga ik in de gaten houden.

Vind het bij Tomb Raider altijd zo irritant dat nadat je een toffe puzzel hebt opgelost, er vervolgens een deur open gaat die al 750 jaar niet open geweest is en je daar achter dan 568 mannetjes met machine geweren treft.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik helemaal blij dat Jurassic Survival langskwam na jaren stilte maar nee dit is The Lost Wild

• Chaoss
  • Nu online
Into the wilds (?) Ziet er wel geinig uit.

Edit ah the lost wild

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 02-06-2026 23:27 ]

• Timothy3000
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:25:
Vind het bij Tomb Raider altijd zo irritant dat nadat je een toffe puzzel hebt opgelost, er vervolgens een deur open gaat die al 750 jaar niet open geweest is en je daar achter dan 568 mannetjes met machine geweren treft.
Ja! Dat deden ze in Indiana Jones een stuk beter.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:24:
[...]

Hoezo sorry? Jij kiest er voor om de mindere versie te spelen :P
Laten we maar verstandig zijn en daar maar geen discussie over gaan houden :)

Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:26:
[...]

Ja idd, de balans bij Indiana was veel beter.

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:26:
[...]

Die speel ik momenteel. Maar in deze game staan ook overal nazi’s toch?
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:26:
[...]

Laten we maar verstandig zijn en daar maar geen discussie over gaan houden :)
Dat is geen discussie 😏

• Timothy3000
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:27:
[...]

Yes, maar die zijn vaak tegelijk met jou op zoek ergens. Het is niet zo dat je ergens met moeite binnengeraakt en je loopt ineens tegen een dozijn enemies op.
giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:27:
[...]

Neem die enorme piramide, daarin ben je echt alleen en dat geeft juist een toffe vibe eraan.

• Timothy3000
  • Nu online
No Rest for the Wicked is een day one voor mij. Super intrigrerend.

• Chaoss
  • Nu online
Oeh no rest for the wicked ziet er goed uit. Beetje rip of van allemaal games gecombineerd maar toch :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Stiekem hoop ik op Hogwarts Legacy 2, net zoals deel 1 die toen bij een State Of Play opeens aangekondigd werd :p

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik had best wel een goed gevoel bij de eerste beelden van no rest for the wicked. Maar de opzet van de game met in feite een Diablo achtige endgame opzet is het niet voor mij. Jammer dat ze niet gewoon gekozen hebben voor een “normale” opzet. Want de bosses en artstyle ziet er wel tof uit.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:31 ]

• giantgiantus
Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Neem die enorme piramide, daarin ben je echt alleen en dat geeft juist een toffe vibe eraan.
Eens. Dat vind ik ook de beste stukjes. Maar het feit dat er overal nazis rondlopen (of eigenlijk stilstaan) en de combat enorm saai is en de stealth erg matig uitgevoerd is maakt dat voor mij de game mooie momenten heeft maar te vaak vervelend is om te spelen.

• Timothy3000
  • Nu online
Ik vond de stealth daar juist heel erg tof. Leukste game die ik twee jaar (?) terug speelde.
giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:31:
[...]

Eens. Dat vind ik ook de beste stukjes. Maar het feit dat er overal nazis rondlopen (of eigenlijk stilstaan) en de combat enorm saai is en de stealth erg matig uitgevoerd is maakt dat voor mij de game mooie momenten heeft maar te vaak vervelend is om te spelen.
Ja maar dat is heel wat anders natuurlijk. Daar hadden we het niet over.

Ik heb mij overigens prima vermaakt met de base game. De dlc vond ik wel wat tegenvallen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hahaha, zo zie je maar. Zoveel mensen zoveel wensen / ervaringen :P

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:31:
Ik vond de stealth daar juist heel erg tof. Leukste game die ik twee jaar (?) terug speelde.
Huh? Ik speel hem op hogere moeilijkheidsgraad maar die nazis hebben allemaal 2 meter zicht en zijn echt zo enorm dom dat ik alleen enorm geniet van de set piece levels.

• Timothy3000
  • Nu online
Dit ziet er wel weer heel erg generiek uit.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik krijg een beetje Alan wake vibes.. :p

Oh nvm het was Silent Hill

[ Voor 72% gewijzigd door G_Dragon op 02-06-2026 23:36 ]

• giantgiantus
Die silent hill heb ik wel zin in. Mooie game voor inde winter.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Is dit niet de derde Silent Hill game in een jaar? :P

Ace combat 134

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:35:
Is dit niet de derde Silent Hill game in een jaar? :P
Geen idee, heb het eerlijk gezegd niet bijgehouden :p

Ben benieuwd of de MOAB erin zit.

• giantgiantus
Die ace combat ziet er niet mooi uit toch? Wel leuke games altijd.

• Chaoss
  • Nu online
Ja zijn nooit slechte games en zoveel.
arcade vliegers zijn er niet..

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Is Wolverine nog maar de enige game van de first party studios?

• Timothy3000
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:39:
Ja.

Knight Rider? zit ik ook niet echt op te wachten.

• giantgiantus
Ja maar dat was te verwachten. Ze hebben aantal jaar geleden een verkeerde afslag genomen dus dat duurt nog wel paar jaar voor het hersteld is.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Denk dat ze wolverine als opening knaller hebben gebruikt en het beste voor het laatst bewaren

Ja dat valt wel wat tegen.

• Timothy3000
  • Nu online
Het zijn veel games die toch een beetje het been there done that gevoel oproepen. Maar misschien is dat ook gewoon een persoonlijke tijdelijke gamedip.

• Chaoss
  • Nu online
Geen idee wat ik van die stuntdriver game moet verwachten maar dat je met bekende film auto's mag stunten is wel leuk bedacht.

Haha dat stuntman ziet er zo slecht uit dat het wel weer leuk kan zijn. Leuk om een keertje van PlayStation Plus te trekken.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:40:
[...]

Ja maar dat was te verwachten. Ze hebben aantal jaar geleden een verkeerde afslag genomen dus dat duurt nog wel paar jaar voor het hersteld is.
Die afslag was een doodlopende weg inderdaad. Maar er zijn toch wel een paar studio’s die nog normale games aan het ontwikkelen waren? Wat mij betreft kondigen ze het in ieder geval gewoon aan. Ook al komt die volgend jaar ergens.

——

Zolang Remedy gewoon weer absurde levels in hun game stopt, zoals het musical level in Alan Wake 2, is het het spelen bijna altijd waard..

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2026 23:44 ]

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:41:
Het zijn veel games die toch een beetje het been there done that gevoel oproepen. Maar misschien is dat ook gewoon een persoonlijke tijdelijke gamedip.
Je gamed al veel jaar. Vroeger waren games niet heel veel anders of origineler maar je had zelf gewoon nog minder ervaren. Helaas nadeel van ouder worden….

• Timothy3000
  • Nu online
giantgiantus schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:42:
[...]

Je gamed al veel jaar. Vroeger waren games niet heel veel anders of origineler maar je had zelf gewoon nog minder ervaren. Helaas nadeel van ouder worden….
Haha ja, ik vrees ervoor. Dat maakt de pareltjes die ineens onverwacht opduiken wel des te leuker.

• Deezers
Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:15:
Rayman Legends had echt geen remake nodig. Deze game speelt nog dikke prima.
Hebben ze meteen een reden om de game van PS+ te halen, anders koopt niemand de remake straks.
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:41:
Het zijn veel games die toch een beetje het been there done that gevoel oproepen.
Ja eens, hoop vervolgen.

Maar goed misschien zijn we ook wel verzadigd in de game wereld.

• Timothy3000
  • Nu online
Ik hoop iig op een vette afsluiter. En dan geen GTA, want die boeit me persoonlijk niet zo. Het liefst even een goeie exclusive.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hopelijk krijgen we een trailer van de Max Payne remakes vanavond

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:07
Tot nu toe is alles een pot nat. Word er niet echt enthousiast van.

• Timothy3000
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:46:
Hopelijk krijgen we een trailer van de Max Payne remakes vanavond
Nog meer remakes? :o :(
Dat Marathon mogen ze houden, nu weekje gratis maar al zouden ze mij betalen dan ga ik het nog niet spelen.

• giantgiantus
Control heb ik wel echt zin in.

Marathon snap ik overigens niet waarom het zo slecht gaat. Speelt fantastisch en heeft een geniale originele grafische stijl. Maar schijnbaar lopen mensen liever met een apenpakje in de zoveelste call of duty 😢😢

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jepp... Maar van Max Payne 1 & 2 wil ik ze zelf ook wel heel graag want die zijn niet meer te spelen op moderne consoles zover ik weet..

• Timothy3000
  • Nu online
Maar wel op vrijwel elke pc, laptop of magnetron haha.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:
Maar wel op vrijwel elke pc, laptop of magnetron haha.
Haha dat is waar!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Er is wel een Max Payne remaster op de PS4/PS5. Geen idee hoe dat speelt eigenlijk. Wil het wel proberen maar ook in de sale vind ik het nog te duur.

[ Voor 52% gewijzigd door Vrijdag op 02-06-2026 23:49 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

G_Dragon schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:
[...]

Jepp... Maar van Max Payne 1 & 2 wil ik ze zelf ook wel heel graag want die zijn niet meer te spelen op moderne consoles zover ik weet..
Deel 1 wel

https://store.playstation...04488_00-SLES503260000001

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Deezers
Tot nu toe ben ik er weer in getrapt. Het is het allemaal niet. Ook veel games pas in 2027 dus weinig concrete aankondigingen.

• Timothy3000
  • Nu online
Until Dawn vibes, dit.

• Timothy3000
  • Nu online
Ja, te gek. Bij goeie reviews day one.
Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.