Farabi schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:30:
Misschien een glazenbollenvraag. Is Forza 6 officieel aangekondigd voor een latere datum? Of kan deze beslissing nog teruggetrokken worden door de console-wars?
Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:42
Donstil schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:
[...]

Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:42
Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]

Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
Ligt er aan hoever het spel voor PlayStation al in ontwikkeling is, dan valt dat vast wel uit te rekenen voor hun of dat zo is of niet.

Het is even kijken wat Microsoft gaat doen, kan ook zijn dat Microsoft weer exclusieve games gaat houden(waar niks mis mee is je wil toch mensen op jou platform ook hebben).

Maar wat ook kan een beetje zoals Indiana Jones, eerst hun consoles. Een jaar of 1,5 erna ps5 en nog lager de switch2(in plaats van tegelijkertijd).

Zo bedienen ze elke markt uiteindelijk, kunnen ze heel lang teren op het succes van 1 spel.

En de gene die het echt graag willen spelen, kopen het dan wel op de Xbox of pc.
Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]

Ik denk het ook niet hoor, maar de mogelijkheid is er.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:49

s0kkie

Cowabunga

Zolang Halo Campaign Evolved maar uitkomt nog voor de PS5 8-)

[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 22-05-2026 15:46 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:47
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, fijn weekend allemaal 👍

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.