Live, Laugh, Toaster bath.
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.Donstil schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:
[...]
Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.
Ligt er aan hoever het spel voor PlayStation al in ontwikkeling is, dan valt dat vast wel uit te rekenen voor hun of dat zo is of niet.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
Het is even kijken wat Microsoft gaat doen, kan ook zijn dat Microsoft weer exclusieve games gaat houden(waar niks mis mee is je wil toch mensen op jou platform ook hebben).
Maar wat ook kan een beetje zoals Indiana Jones, eerst hun consoles. Een jaar of 1,5 erna ps5 en nog lager de switch2(in plaats van tegelijkertijd).
Zo bedienen ze elke markt uiteindelijk, kunnen ze heel lang teren op het succes van 1 spel.
En de gene die het echt graag willen spelen, kopen het dan wel op de Xbox of pc.
Ik denk het ook niet hoor, maar de mogelijkheid is er.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 22-05-2026 15:46 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 27-06 11:42
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
/f/image/V67b8azegH9eclZQA6Nz59Cp.png?f=fotoalbum_large)
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.
Sowieso. Speelt fantastisch, oogt fantastisch + alle verwijzingen naar de IP’s van PlayStation maken het voor mij één van de leukste games van de afgelopen jaren.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.
Met alle respect. Maar dit is toch gewoon een linkdump?Linksquest schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 18:27:
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, fijn weekend allemaal 👍
[YouTube: Big PSN Security Controversy, Sony Says They're Done With PC Single Player Games. - [LTPS #727]]
Alleen het laatste level is niet te halenAreVeeDee schreef op zondag 24 mei 2026 @ 12:04:
[...]
Sowieso. Speelt fantastisch, oogt fantastisch + alle verwijzingen naar de IP’s van PlayStation maken het voor mij één van de leukste games van de afgelopen jaren.
- Linksquest
Terechte vraag, maar ik deel deze video al een lange tijd, dit is een YouTuber die elke week het laatste PlayStation nieuws behandeld, er zijn hier Tweakers die het wel interessant vinden. Hij heeft ook flink wat andere video's, maar die deel ik bewust niet of het moet al een bijzonder onderwerp zijn.418O2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:29:
[...]
Met alle respect. Maar dit is toch gewoon een linkdump?
Ja ik zie je dat op meerdere plekken posten, maar zonder verdere tekst voegt het niet zoveel toe toch?Linksquest schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:45:
[...]
Terechte vraag, maar ik deel deze video al een lange tijd, dit is een YouTuber die elke week het laatste PlayStation nieuws behandeld, er zijn hier Tweakers die het wel interessant vinden. Hij heeft ook flink wat andere video's, maar die deel ik bewust niet of het moet al een bijzonder onderwerp zijn.
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario gamesYonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Mijn zoontje en ik zijn, sinds een aantal weken, helemaal gek op Astro Bot. Wat een fantastisch leuke platformer is dat zeg!
[Afbeelding]
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
PSN ID Binloading_nl
Maar voor mijn zoontje van 7 jaar oud precies makkelijk (én moeilijk) genoeg.steefje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:50:
[...]
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario games
- Linksquest
Niet dezelfde video, maar snap wel wat je bedoeld. Ik voeg inderdaad vaak dezelfde tekst toe, maar ik kan zeker wat meer inhoud erbij vermelden. Ga hiermee aan de slag de volgende keer 👍.418O2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 15:10:
[...]
Ja ik zie je dat op meerdere plekken posten, maar zonder verdere tekst voegt het niet zoveel toe toch?
makkelijk? MAKKELIJK!?steefje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:50:
[...]
Alleen wel iets te makkelijk vind ik, geld overigen sook voor de meest recente Mario games
Duidelijk niet alle levels gespeeld, en ook niet alles gehaald in alle levels
Ik vond Astrobot (ook) 1 van de leukste games die ik heb gespeeld op de PS5.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Mijn zoontje en ik zijn, sinds een aantal weken, helemaal gek op Astro Bot. Wat een fantastisch leuke platformer is dat zeg!
[Afbeelding]
Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
Edit: dat die game in 2024 game of the year was is imho meer dan terecht. Echt super leuk.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 25-05-2026 15:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oh ja wel hoor. Platinum zelfs voor wat t waard isCarlos0_0 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:50:
[...]
Duidelijk niet alle levels gespeeld, en ook niet alles gehaald in alle levels.
PSN ID Binloading_nl
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Iphone 17 pro:Synology DS220+
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Als het een interessante optie is met een goede/lage prijs, dan prima.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
:strip_exif()/f/image/XWs8gVcIZ7mS0RW194C5a8mj.jpg?f=fotoalbum_large)
007: First Light | Reviews
- 10 - VGC
- 10 - Gfinity
- 10 - Guardian
- 10 - ComicBook
- 9 - Metro
- 9 - DayOne
- 9 - Collider
- 9 - GameSpew
- 9 - Shacknews
- 9 - ScreenRant
- 9 - PSX Brasil
- 9 - GAMINGbible
- 9 - Dualshockers
- 8 - CGM
- 8 - TechRadar
- 8 - Eurogamer
- 8 - GameReactor
- MC: 88
- OC: 90
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De daadwerkelijke PS+ gespeelde games zijn bij mij op èèn hand te tellen helaas. Maar ook Premium genomen omdat het qua geld weinig verschilde met extra/essential. Als het weer voor 100 euro is ga ik weer verlengen en dan zie ik volgend jaar wel weer. Ik gebruik het meer als 'even een spel spelen'. Wellicht zijn de games los via Vinted nog goedkoper maar ja weinig zin in. Maar stiekem gaat zo'n jaar best snel.Vrijdag schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:
Mijn Plus Premium loopt af op 6 juni, dus dat zou echt net binnen de termijn vallen. Eens kijken wat ze bieden. Had vorig jaar Premium genomen omdat het maar een paar euro verschilde met Extra. Maar om nou te zeggen dat ik er ook echt wat mee deed wat niet met Extra kon, nee.
Als het een interessante optie is met een goede/lage prijs, dan prima.
Ik heb ooit ps+ gehad voor m'n kids en online cod spelen. Het klopt toch dat ik ps+ nodig heb om CoD online te spelen? (met uitzondering van warzone).
Ik heb toen gedoe gehad met abonnement annuleren en opnieuw afsluiten ivm korting net na aangeschaffen. Nu is het zo dat ik dus al heel lang geen ps+ meer heb (minimaal jaar) en dus ook geen gratis games kan downloaden of de games kan gebruiken vanuitnde library. Ik Kan echter nog steeds CoD online spelen al die tijd. Mis ik iets of is er ergens een fout gemaakt waardoor ik gewoon nog online kan gamen?
PSN: Mondaatje
Oa BO6 en BO7. Ik heb warzone erbij gezet als uitzondering 😉.hcQd schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:
@Monda Welke CoD? Warzone, bijvoorbeeld, is Free to Play en dan heb je geen PS+ nodig.
PSN: Mondaatje
Dat zou niet moeten kunnen. Geniet ervan zolang het duurt.Monda schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:37:
[...]
Oa BO6 en BO7. Ik heb warzone erbij gezet als uitzondering 😉.
Ja heel vaag.giantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Dit is ook apart. Ik krijg wel 20% korting op essential en 25% op extra maar geen korting op premium. Die Sony korting is toch altijd wat apart.
Er staat op de Days of Play website inderdaad een banner met 33% korting op Premium.
Maar als je dan naar beneden scrolt heeft Premium helemaal geen korting.
Essential 50 euros voor 1 jaar nog steeds te duur imo. Om online te kunnen gamen. Belachelijk eigenlijk.
Korting op controllers zijn ook maar matig, zie dat ze op alle andere webshops sinds vandaag 54,99 kosten. Met uitzonderingen van de zwarte die je nog een paar euro goedkoper kunt krijgen via Alternate.
De Cosmic Red versie is trouwens 49,99 bij Amazon. Maar moet je de kleur wel mooi vinden.
Ik ga maar voor de zwarte.
[ Voor 26% gewijzigd door Vis op 27-05-2026 09:09 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waarom heb ik het idee dat hier niets van klopt?G_Dragon schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:22:
Voor wie het 007 First Light onderwerp niet volgen.
[Afbeelding]
007: First Light | Reviews
- 10 - VGC
- 10 - Gfinity
- 10 - Guardian
- 10 - ComicBook
- 9 - Metro
- 9 - DayOne
- 9 - Collider
- 9 - GameSpew
- 9 - Shacknews
- 9 - ScreenRant
- 9 - PSX Brasil
- 9 - GAMINGbible
- 9 - Dualshockers
- 8 - CGM
- 8 - TechRadar
- 8 - Eurogamer
- 8 - GameReactor
- MC: 88
- OC: 90
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.giantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Dit is ook apart. Ik krijg wel 20% korting op essential en 25% op extra maar geen korting op premium. Die Sony korting is toch altijd wat apart.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Farabi schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:14:
[...]
Waarom heb ik het idee dat hier niets van klopt?

Misschien zou dit het moeten zijn?
De meeste spellen zijn altijd in de aanbieding, dus nu ookVrijdag schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:
[...]
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.
Ik heb al jaren geen PS+ meer en hier staat 'Premium' ook niet in de aanbieding, ook als je uitgelogd bent op de webstore heeft 'ie geen korting. Lijkt me gewoon een foutjeVrijdag schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:37:
[...]
Ik zie ook niks, misschien omdat ik een lopend abbo heb? Wel veel spellen uit mijn wishlist met korting trouwens.
Ja, nu toont de korting welgiantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:10:
Zou dat nog aangepast worden? Voor streaming was ik eigenlijk opzoek naar premium…..
Blijf het trouwens wel jammer vinden dat fysieke games vaak duurder zijn nu. Of de basis game goedkoop maar de DLC niet en dan de digitale versie met de DLC even duur als de fysieke versie zonder de DLC, dan ben je wel gek als je toch fysiek aanschaft.
[ Voor 35% gewijzigd door Deezers op 27-05-2026 10:33 ]
Hier idem, heb nu een portal gekregen maar het is nog lang tot BF. om Premium af te sluiten.outlandos schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:46:
Ik heb het voordeel dat mijn Premium altijd een week voor Black Friday afloopt, zodat ik ieder jaar de maximale korting meepak.
LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
En dat is ook gewoon zo. By far de beste platformer op de Playstation en wellicht wel één van de beste ooit gemaakt. Erg benieuwd naar een vervolg hier op.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:23:
Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
De PSN korting geldt blijkbaar alleen als je geen lopend PSN abo hebt.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Is ook wel zo, ik vind de huidige Mario games allemaal niet zo op de Switch.Van level design tot upgrades of gekke interacties en gave physics, Team Asobi heeft er weer iets moois van gemaakt. Misschien vind ik Astro Bot nog wel leuker dan de meest recente Mario-games.![]()
De laatste echt leuke vond ik Mario Odyssey, maar ja dat spel is ook al weer uit 2017. de spellen erna vond ik lang zo leuk niet.
Dat is helaas al jaren zoHulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:
[...]
Dat is sinds "essential" overgang.. Voorheen kreeg je ook korting op verlengen. Maar sinds het essential heet kan dat niet meer.
Zoals gewoonlijk, aanbiedingen voor huidige abonnees is rond uit triest. Ondanks de PS Portal ga ik aan het einde van mijn huidige abonnement een stapje terug en dus geen premium abonnement meer.Hulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:
[...]
PSN : Geraedus
Call of Duty: Modern Warfare IV Teaser pic.twitter.com/4uImCB2tCo
— Idle Sloth (@IdleSloth84_) 28 mei 2026
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2026 15:27 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
33% op premium hiergiantgiantus schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:
Wel alleen als je voor 12 maanden afsluit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aXVxVM7NjBWPxMFiqTd6vutc.jpg?f=user_large)
€101,83 ipv €151,99
Ik heb momenteel geen PlayStation Plus abonnement, kan me voorstellen dat dat ook nog uitmaakt.
Ja ik ben ook wel benieuwd, las het ook gisteren al. Ga hem ieder geval even proberen.Shaker74 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:35:
Resident evil: Requiem nu in demo vorm, Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben. Zal hem eens installeren en bewonderen.
Zou graag premium nemen ivm portal wat ik heb, maar niet voor de volle mep
:strip_exif()/f/image/9bsJ8JQeiouMijFnu7HlggAE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door kromme op 28-05-2026 23:57 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Stelsol op 29-05-2026 07:29 ]
Die had ik inderdaad wel gemist, dank voor het delen. Ik wilde deze altijd al op PC spelen, maar mijn PC trekt dit niet. Dus mooi dat we hier nu ook op console van kunnen gaan genieten. We zullen mogelijk wel moeten inleveren op mod support, al kan ik daar nog niet veel over vinden.Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
[YouTube: BeamNG Drive PS5]
Voor degenen die het gemist hebben, deze fantastische game (en physics simulator) komt naar de PS5 🥳
Latin capital letter y with diaeresis
Ik kende het niet. Maar op basis van de trailer de vraag. Is het een game of is het een veredelde tech demo?Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
Voor degenen die het gemist hebben, deze fantastische game (en physics simulator) komt naar de PS5 🥳
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Die had ik nog niet gezien, wel jaren op de PC gespeeld. Ik mag toch wel hopen dat mulitplayer ook word ondersteund bij Launch. In de store staat 1 player.....Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 07:22:
Nee het is echt een sandbox game en geen tech demo.uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 08:13:
[...]
Ik kende het niet. Maar op basis van de trailer de vraag. Is het een game of is het een veredelde tech demo?
https://beamng.com/game/news/announce/something-new-is-on-the-horizon/
Beyond v0.39, there’s another topic we want to address - one the community has been asking about for as long as we can remember. So here it goes: official multiplayer is real (but not here yet), and we’re committed to delivering it.
Development on multiplayer has been underway for several years now, but is still far from what we’d call ready and likely won’t be for quite a while. And when it does land, it won’t arrive as a final, polished package. It’ll follow the same approach we’re taking with tire physics: ship an initial implementation as soon as it’s ready, then gradually improve it based on your feedback. Staying true to how we usually work, we don’t want to compromise development by promising an arbitrary date and then rushing the work to meet it. It’s not a simple project and we want to do it justice, so we held off on saying anything until the foundation had advanced enough to feel comfortable sharing. That milestone is finally on the horizon.
Thanx voor het delen, dit had ik nog niet gelezen. Het voordeel van PC is dat MP nu al word ondersteund door mods, wat dus niet mogelijk is op PS. Maargoed, zodra die in de aanbieding komt pick ik em zeker op, lijkt me wel weer chill om vanaf de bank op het grote scherm een beetje rockcrawling te doen.Stelsol schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 09:40:
Multiplayer staat op de agenda, maar als ik het zo lees, kan het nog wel even duren voordat het er in opgepoetse versie is:
https://beamng.com/game/news/announce/something-new-is-on-the-horizon/
[...]
- Linksquest
Dit is omdat je nog een lopende Essentail hebt, je moet dus eerst upgraden en dan kun je pas stapelen. Met stapelen bedoel ik dus een extra jaar eraan vastplakken. Echter krijg je dus een upgrade korting en niet nog eens die korting op een jaar abonnement. Is inderdaad wel jammer dat je niet kunt upgraden en meteen een jaar erbij kunt plakken met de actie.kromme schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 21:20:
Waarom staat er bij extra. Na 191 dagen zoveel per maand en bij premium niet. Mijn abbo loopt af met BF deals. Kan ik dan gewoon op nieuw een deal afsluiten?
Zou graag premium nemen ivm portal wat ik heb, maar niet voor de volle mep
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat je eventueel kunt proberen is nu upgraden en hopen dat er een actie is rond black friday, wat natuurlijk geen garantie is. En zoals we al vaker hebben gezien, moet je abonnement verlopen zijn om er gebruik van te kunnen maken.
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?Linksquest schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:04:
[...]
Dit is omdat je nog een lopende Essentail hebt, je moet dus eerst upgraden en dan kun je pas stapelen. Met stapelen bedoel ik dus een extra jaar eraan vastplakken. Echter krijg je dus een upgrade korting en niet nog eens die korting op een jaar abonnement. Is inderdaad wel jammer dat je niet kunt upgraden en meteen een jaar erbij kunt plakken met de actie.
Wat je eventueel kunt proberen is nu upgraden en hopen dat er een actie is rond black friday, wat natuurlijk geen garantie is. En zoals we al vaker hebben gezien, moet je abonnement verlopen zijn om er gebruik van te kunnen maken.
Je kunt auto vernieuwen op elk moment in- en uitschakelen.kromme schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
[...]
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?
- Linksquest
Dat is inderdaad een goede vraag, inderdaad wel apart dat ze dat niet laten zien.kromme schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:
[...]
Het ging mij meer om waarom hij bij extra wel het bedrag laat zien voor komend jaar en premium niet. Dat wekt bij mij dat extra dan doorloopt en premium niet? Ik durf nu namelijk best te upgraden naar premium maar moet dan wel auto vernieuwen kunnen uit zetten. Dan zien we met bf wel of er dan een deal is. Of werkt het zo niet?
- Linksquest
Daarnaast zet hij de beste deals van de Days of Play 2026-uitverkoop op een rij voor PS5-hardware en PS Plus en praat hij over de schokkende prijsverhoging van de Steam Deck. Natuurlijk is er nog veel meer, maar dit is een beetje de samenvatting.
Die zijn inmiddels weg, maar wist niet dat je daar ook bonnen kon kopen met korting. Goede tip.Rox92 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 08:22:
Voor mensen die nog meer korting willen op hun ps abbo. Kijk eens op wissel.nl staan een paar PlayStation kortingsbonnen met 10% korting erop.
Als ik door klik zie ik dit. Betekend dit dat als ik auto rnew metn uitzet ik in december als en deal is die weer kan koppelen? Bv teug naa essentials?
[ Voor 43% gewijzigd door kromme op 30-05-2026 14:16 ]
maar ik heb geen idee wat een std. PS5 (digital) waard is (zeker met zo weinig uren als ik er mee gegamed heb, en altijd horizontaal), de SSD er los uithalen lijkt me qua waarde wel beter.
PS5 Pro
De SSD er uit halen, zorgt juist voor minder waarde.lord_fh schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:16:
Ik heb een Launch PS5 Digital (geloof van aug of sept 2021, wel 2 maand geleden een 2TB SSD erin gedaan), niet veel uren erop (kinderen he) maar zit nu toch op de wip om een Pro te kopen. Ik game sporadisch elke week een paar uurtjes en twijfel tussen een PC voor ETS2 (800euro) of een PS5 pro, want zeker omdat er veel Xbox games maar ook pc games zoals ETS2 naar de PS5 komen, denk ik dat ik uiteindelijk daar meer plezier uit haal. (ook met oog op GTA VI)
maar ik heb geen idee wat een std. PS5 (digital) waard is (zeker met zo weinig uren als ik er mee gegamed heb, en altijd horizontaal), de SSD er los uithalen lijkt me qua waarde wel beter.
Want minder extra opslag, je mag hopelijk weten wat dit tegenwoordig het wel niet kost een geheugen balkje of een ssd(Een rib uit je lijf
dat klopt, maar de vraag is: verdien ik die SSD terug of kan ik die beter dan los verkopenCarlos0_0 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:56:
[...]
De SSD er uit halen, zorgt juist voor minder waarde.
Want minder extra opslag, je mag hopelijk weten wat dit tegenwoordig het wel niet kost een geheugen balkje of een ssd(Een rib uit je lijf).
PS5 Pro
Of: bewaren tot waneer je het bijvoorbeeld in je volgende playstation kunt installeren.lord_fh schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:05:
[...]
dat klopt, maar de vraag is: verdien ik die SSD terug of kan ik die beter dan los verkopen
I love it when a plan comes together :7
Misschien een aankondiging van een lek van de teaser van de trailer van een nieuwe 2.5D beautiful handcrafted pixelart indie roguelike soulsvania tactical deckbuilding sci-fantasy co-op extraction platformer die het onderste uit de kan haalt van de PS5 Pro?Raem schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Vanavond de State of Play. Hopelijk krijgen we eindelijk eens wat van Intergalatic te zien. Naast Wolverine heb ik verder eigenlijk geen idee wat we kunnen verwachten.
Zomaar een gok hoor
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Reqium geprobeerd.Carlos0_0 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 18:33:
[...]
Ja ik ben ook wel benieuwd, las het ook gisteren al. Ga hem ieder geval even proberen.
Kan hier echt niet tegen merk ik. Misschien moet ik hem niet zo laat en "alone in the dark"
Had ik ook al met de VR2-set en RE Village demo. Kwam niet verder dan eerste bosje
Maar zag er wel goed uit voor zover...
[ Voor 5% gewijzigd door Shaker74 op 02-06-2026 14:41 ]
Ik ook geprobeerd, kam de 1ste verdieping al niet eens uit haha.Shaker74 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:39:
[...]
Reqium geprobeerd.Kwam niet verder dan 2 deuren. Toen begon het licht te knipperen en heb ik hem uitgezet
![]()
Kan hier echt niet tegen merk ik. Misschien moet ik hem niet zo laat en "alone in the dark"spelen.
Had ik ook al met de VR2-set en RE Village demo. Kwam niet verder dan eerste bosje
Maar zag er wel goed uit voor zover...
Uiteindelijk komt er een groot wit ding achter je aan, gevlucht terug na het begin. maar toen wist ik al van nee dit is niks voor mij.
Niet dat ik het eng vond ofzo, maar de hele gameplay van dit vind ik zelf niks.
ja zou gaaf zijn we nog iets van Intergalatic krijgen te zien, ik was nog niet helemaal positief van de 1ste beelden.Raem schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Vanavond de State of Play. Hopelijk krijgen we eindelijk eens wat van Intergalatic te zien. Naast Wolverine heb ik verder eigenlijk geen idee wat we kunnen verwachten.
Hopelijk ook meer intergalactic. Wolverine ga ik sowieso wel kopen, maar dat vind ik minder interessant voor de SoP. Er gaan ook veel geruchten over een nieuwe uncharted. Al is dat in combinatie met Intergalactic heel onwaarschijnlijk op relatief korte termijn. Wanneer gaan we iets zien van Bend Studio's? Of iets interessants van Guerilla, niet zijnde online/live service meuk?Raem schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Ik lees dat iets van de nieuwe God of War (rondom Faye) getoond wordt op de SoP.
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 02-06-2026 15:11 ]
Bend is nog jaren weg helaas voordat we iets zien. Hun laatste project is begin vorig jaar geannuleerd voordat het überhaupt werd aangekondigd. Guerilla is volgens Jason Schreier enkel bezig met die co-op game dus Horizon 3 is ook nog jaren weg.Hulleman schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:08:
[...]
Hopelijk ook meer intergalactic. Wolverine ga ik sowieso wel kopen, maar dat vind ik minder interessant voor de SoP. Er gaan ook veel geruchten over een nieuwe uncharted. Al is dat in combinatie met Intergalactic heel onwaarschijnlijk op relatief korte termijn. Wanneer gaan we iets zien van Bend Studio's? Of iets interessants van Guerilla, niet zijnde online/live service meuk?
Ik lees dat iets van de nieuwe God of War (rondom Faye) getoond wordt op de SoP.
Media Molecule is wel al een aantal jaar bezig, kleine kans dat we daar iets van zien. Firesprite zou bezig zijn met een Until Dawn sequel, zou ook kunnen. En inderdaad Cory Barlog's nieuwe game in de God of War universe lijkt me de grootste kanshebber. Intergalactic denk ik dat Naughty Dog bewaard voor de SoP in de herfst maar ze hebben meerdere projecten dus misschien een teaser van iets nieuws. Uncharted zou fantastisch zijn.
Er is ook een gerucht dat Fairgames van Haven een nieuwe titel heeft gekregen, Break In. Kans dat we die vanavond zien maar mijn verwachtingen zijn heel laag. Jade Raymond en andere creative leads zijn daar vertrokken vorig jaar dus het zal er allemaal niet lekker lopen.
Een release date voor Kena 2 zie ik wel graag verschijnen vanavond, de eerste game vond ik super.
[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 02-06-2026 15:27 ]
Maar het zal wel bij dromen blijven.
Ik hoop ergens:kazuka schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:
[...]
Bend is nog jaren weg helaas voordat we iets zien. Hun laatste project is begin vorig jaar geannuleerd voordat het überhaupt werd aangekondigd. Guerilla is volgens Jason Schreier enkel bezig met die co-op game dus Horizon 3 is ook nog jaren weg.
Media Molecule is wel al een aantal jaar bezig, kleine kans dat we daar iets van zien. Firesprite zou bezig zijn met een Until Dawn sequel, zou ook kunnen. En inderdaad Cory Barlog's nieuwe game in de God of War universe lijkt me de grootste kanshebber. Intergalactic denk ik dat Naughty Dog bewaard voor de SoP in de herfst maar ze hebben meerdere projecten dus misschien een teaser van iets nieuws. Uncharted zou fantastisch zijn.
Er is ook een gerucht dat Fairgames van Haven een nieuwe titel heeft gekregen, Break In. Kans dat we die vanavond zien maar mijn verwachtingen zijn heel laag. Jade Raymond en andere creative leads zijn daar vertrokken vorig jaar dus het zal er allemaal niet lekker lopen.
Een release date voor Kena 2 zie ik wel graag verschijnen vanavond, de eerste game vond ik super.
- remake Infamous
- nieuws over wolverine, intergalatic en nog paar games
en wat ze hier allemaal zeggen
https://www.pushsquare.co...r-state-of-play-june-2026
edit: en als ze iets over the division 3 zeggen kan mijn dag helemaal niet meer stuk
[ Voor 3% gewijzigd door Derbiss op 02-06-2026 16:39 ]
Ik heb het niet op shooters, maar een nieuwe Killzone zal best wel eens goed uit kunnen pakken.Vrijdag schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:
Ik heb de vorige Killzones gemist dus een remake daarvan zou ik wel gaaf vinden. En een Days Gone deel twee, want ik vond de eerste toch echt wel heel tof![]()
Zou ook leuk zijn als we weer wat nieuwe content voor Astro Bot krijgen. Of een hele nieuwe platformer van bijvoorbeeld Media Molecule mag ook.
Bewaren voor de PC of PS5 Pro, want die past in beide. (niet tegelijklord_fh schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:05:
[...]
dat klopt, maar de vraag is: verdien ik die SSD terug of kan ik die beter dan los verkopen
Als je het tegen gewone prijs verlengt, doe dan net genoeg zodat je voor black friday weer zonder zit. Tot nu toe dan altijd de kans gehad een jaar abo aan te schaffen met korting. En hoe strakker je erop zit, des te beter zit je elk jaar qua verlenging en kortingen. Dan heb je misschien 1-2 dagen geen PS+ maar dat mag geen issue zijn.Salv schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 14:12:
Hier loopt PS Plus Essential over een week af en ik bij mij heb ik alleen de premium versie een 33% korting en helaas bij extra geen korting, terwijl ik dacht laat ik extra eens proberen. Ik ga voor nu het abonnement nu even niet verlengen en wachten tot er nog een aanbieding komt op de extra en anders kan ik essential natuurlijk zo weer afsluiten tegen de normale prijs.
[ Voor 49% gewijzigd door thunder8 op 02-06-2026 17:27 ]
PSN-ID: Thunder76nl
Ik hoop dat ze gaan knallen zoals in het PlayStation 3 en 4 tijdperk, want naast Wolverine is het allemaal wel behoorlijk opgedroogd bij PlayStation.Raem schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Persoonlijk hoop ik op wat nieuwe ip’s ipv deeltje 6 van God Of War en Deeltje 3 van Horizon.
Days Gone 1 was een drollebak op release maar werd daarna echt een hele fijne game. Dood zonde dat ze die studio verplicht hebben een live service game te maken.Vrijdag schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 15:58:
Ik heb de vorige Killzones gemist dus een remake daarvan zou ik wel gaaf vinden. En een Days Gone deel twee, want ik vond de eerste toch echt wel heel tof![]()
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:52
Intergalactic zou heel vet zijn maar mijn gevoel zegt dat het daar nog te vroeg voor is. Die vorige trailer was echt heel erg pre production. Volgens mij komt die game pas in 2028...
Dus naast Wolverine (wel een hele vette game!) verwacht ik vooral thirth party spul.
En natuurlijk de trailer van GTA6
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 02-06-2026 18:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik verwacht wel wat, aangezien Sony zelf een hype heeft gecreëerd.Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:58:
Ik verwacht echt weinig van de SoP... een Days Gone 2 zou heel vet zijn maar lijkt me sterk aangezien die game gecancled is.
Inter galactic zou heel vet zijn maar mijn gevoel zegt dat het daar nog te vroeg voor is. Die vorige trailer was echt heel erg pre production
Dus naast Wolverine (wel een hele vette game) verwacht ik vooral thirth party spul.
De vorige trailer van Intergalactic is 1,5 jaar oud, dus vroeg noemen snap ik niet helemaal.
Met een GTA VI trailer zou Sony vooral haar first party titels ondersneeuwen, dus die zou ik wel gek vinden.
Natuurlijk weet ik ook niets zeker en kan ik met alles ernaast zitten
Ik denk dat dit juist wel een flinke gaat worden. Echt heel ruim van te voren aangekondigd, normaal is t 2 dagen ofzo. Plus alle geruchten en een juni presentatie. Ik verwacht iets van nieuwe God of War, Galactic zal toch wel weer wat moeten laten horen inmiddels en Hogwarts 2. En denk nog 1 dikke verrassing op t eind. Misschien iets te hoopvol maar verwacht nu echt wel wat.Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:58:
Ik verwacht echt weinig van de SoP... een Days Gone 2 zou heel vet zijn maar lijkt me sterk aangezien die game gecancled is.
Intergalactic zou heel vet zijn maar mijn gevoel zegt dat het daar nog te vroeg voor is. Die vorige trailer was echt heel erg pre production. Volgens mij komt die game pas in 2028...
Dus naast Wolverine (wel een hele vette game!) verwacht ik vooral thirth party spul.
Oei dat zou wel tof zijn ja, maar daar zal een enorm prijskaartje aan hangen ook.
Hopelijk verder net zoals Raem een IP van vroeger die ze nieuw leven inblazen. De GoWs, Horizons, Spidermans en Uncharteds mogen van mij in de vriezer blijven. Die hebben hun run gehad in mijn optiek.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik verwacht er ook weinig van maar Sony was 2 weken met de aankondiging en schijnbaar houden ze viewing party's in grote locaties dus ze hebben er zelf wel vertrouwen in. Ik hoop genoeg reden te zien om mijn PS+ Premium met nog een jaar te verlengen. Al zal het wel veel Ubisoft meuk worden gezien daar al wat dingen van gelekt zijn. En GTA 6 trailer zou ik ook wel verwachten gezien ze marketingrechten hebben en dit natuurlijk hèt moment is. Ook al is de hele SoP dan kut, dan praat iedereen alleen maar over de trailer. Ik zag dat die fightingstick vandaag al bekend was gemaakt (200 euro!) dus hopen dat ze dat soort meuk nu weinig aandacht geven.Chaoss schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 18:58:
Ik hoop op een nieuwe platformer ala Ratchet Clank of Daxter. Die mobiele game van Ratchet Clank is volgens mij stilletjes teruggetrokken want daar horen we echt helemaal niks meer over. En natuurlijk de sluiting van Bungie vanavond 😆Daan0s schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 19:06:
[...]
Ik denk dat dit juist wel een flinke gaat worden. Echt heel ruim van te voren aangekondigd, normaal is t 2 dagen ofzo. Plus alle geruchten en een juni presentatie. Ik verwacht iets van nieuwe God of War, Galactic zal toch wel weer wat moeten laten horen inmiddels en Hogwarts 2. En denk nog 1 dikke verrassing op t eind. Misschien iets te hoopvol maar verwacht nu echt wel wat.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
/f/image/ngaGHr55lNBrv0t8t0L9qR5p.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sboSndEdmQUUXKFuwnpltSDW.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/BilRlNBjy5GjxTlnpTXENuwV.png?f=fotoalbum_tile)