My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.Donstil schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:
[...]
Ze hebben Forza 6 aangekondigd voor de Playstation 5 maar kan prima teruggetrokken worden door een nieuw inzicht bij Xbox.
Ligt er aan hoever het spel voor PlayStation al in ontwikkeling is, dan valt dat vast wel uit te rekenen voor hun of dat zo is of niet.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
Het is even kijken wat Microsoft gaat doen, kan ook zijn dat Microsoft weer exclusieve games gaat houden(waar niks mis mee is je wil toch mensen op jou platform ook hebben).
Maar wat ook kan een beetje zoals Indiana Jones, eerst hun consoles. Een jaar of 1,5 erna ps5 en nog lager de switch2(in plaats van tegelijkertijd).
Zo bedienen ze elke markt uiteindelijk, kunnen ze heel lang teren op het succes van 1 spel.
En de gene die het echt graag willen spelen, kopen het dan wel op de Xbox of pc.
Ik denk het ook niet hoor, maar de mogelijkheid is er.Shaker74 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:02:
[...]
Geloof ik niet hoor. Is lijkt mij al zga gereed maar dat gaat ze bergen met geld opleveren.. Ga je dat laten liggen uit principe? Ik heb 5 al en ga zeker 6 kopen.. Ik wacht op de pre-order. Maar ja, terugtrekken kan. Maar zou lijkt mij kapitaalvernietiging zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zolang Halo Campaign Evolved maar uitkomt nog voor de PS5
[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 22-05-2026 15:46 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 18:47
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er, fijn weekend allemaal 👍
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.