De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Instant buy. Hier kijk ik echt naar uit.Chaoss schreef op donderdag 23 april 2026 @ 23:39:
[YouTube: Assassin's Creed Black Flag Resynced - World Premiere Trailer | PS5 Games]
Ziet er goed uit! Ik kijk al jaren niet meer uit naar een nieuwe AC game. Valhalla was de laatste waar ik echt zin in had. Maar in Black flag heb ik echt weer zin.
Hele goede reviews voor Saros. OC 92 / MC 88
En een mooie Pro upgrade wederom:
En een mooie Pro upgrade wederom:
Is de moeilijkheid in Saros ook zo als in Returnal? Vond dat een fantastische game en leuke game-play maar dat keer op keer doodgaan en opnieuw beginnen vond ik na een tijd niet meer zo leuk, daarom game nooit afgemaakt.
Hij is toegankelijker gemaakt dan Returnal. Er zijn meer permanente upgrades en je kunt met modifiers e.e.a. makkelijker maken.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 12:28:
Is de moeilijkheid in Saros ook zo als in Returnal? Vond dat een fantastische game en leuke game-play maar dat keer op keer doodgaan en opnieuw beginnen vond ik na een tijd niet meer zo leuk, daarom game nooit afgemaakt.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 20:37
Daar is hij weer, de nieuwe Let's Talk Playstation.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.