Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn base PS5 hou ik iig niet. Dan doet de aanschaf van de pro me een stuk minder pijn.WaterFire schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:01:
[...]
"We hebben al een PS5, maar voor de zekerheid kopen we er snel een PS5 Pro naast!"
Edit: zie trouwens nu dat de pro bij Coolblue al € 899 is. Net optijd voor € 799 nog kunnen bestellen dan.
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 02-04-2026 11:14 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
@Hulleman
vandaag is ook de dag dat de nieuwe prijzen officieel ingaan, coolblue volgt gewoon..
vandaag is ook de dag dat de nieuwe prijzen officieel ingaan, coolblue volgt gewoon..
De PS5 Slim-Disc is ook alweer 60 euro duurder dan een maand geleden.
Of dezelfde mensen hebben een game pc ernaast met een Nvidia 5090 graphics card...WaterFire schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:01:
[...]
Ik lees de laatste paar pagina's ook met grote verbazing.
Gamers:
"We zijn boos dat Sony de prijzen verhoogt!"
Dezelfde gamers:
"We hebben al een PS5, maar voor de zekerheid kopen we er snel een PS5 Pro naast!"
PSN : Geraedus
Ja, snap ik, maar ik had dus niet helemaal scherp dat dat vandaag zou zijn. Blijkbaar vanmorgen rond een uurtje of 9 daar doorgevoerd.BigF25 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:41:
@Hulleman
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Maar ook dan heb je de kans dat je een geopende doos krijgt heb ik met een laptop gemerkt. Ophalen in de winkel, en open dozen weigeren is de enige echt veilige route.Carlos0_0 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 07:25:
[...]
Gewoon geen Chinese mediamarkt meer gebruiken, en online bestellen en thuis laten bezorgen(scheelt ook weer ophalen 😋).
Mooi dat ze eindelijk overstag gingen, en je nu een werkend device heb 👍.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.