Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:00
Donstil schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Die drive werkt toch helemaal niet met de CFI 1216A?

Edit: Modelnummer - CFI-ZDD1.

*Dit product is uitsluitend bedoeld voor PS5 Pro-consoles en PS5 digitale editie-consoles (CFI-2000-modelgroep - slank & CFI-2100).

Oftewel zijn vraag is helemaal zo vreemd niet, net zoals de plek waar hij kijkt (Ali Express), drives voor de eerdere generaties lijken niet zo makkelijk voorhanden te zijn.
Ja, shit, je hebt gelijk. Excuus!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:28
Donstil schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:21:
[...]

Die drive werkt toch helemaal niet met de CFI 1216A?

Edit: Modelnummer - CFI-ZDD1.

*Dit product is uitsluitend bedoeld voor PS5 Pro-consoles en PS5 digitale editie-consoles (CFI-2000-modelgroep - slank & CFI-2100).

Oftewel zijn vraag is helemaal zo vreemd niet, net zoals de plek waar hij kijkt (Ali Express), drives voor de eerdere generaties lijken niet zo makkelijk voorhanden te zijn.
Ik zou je plan toch even heroverwegen als ik jou was.
nieuws: IFixit: optische drive PS5 kan niet zomaar door gebruiker vervangen w...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*Zijn plan, ik heb een Pro zonder discdrive en dat vind ik helemaal prima. Mis hem niet verder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties