Jan met de pet schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:48:
[...]
@
Dylantje2 Het betreft de printplaat welke in het rechtse compartiment zit (boven de waterpomp) er zit er maar 1, dus kan m.i. geen verwarring met zich meebrengen.
Typenummer geen flauw idee (heb het ding niet besteld en omdat het onder fabrieksgarantie is vervangen, wordt deze ook niet op de factuur vermeld.
Moest enkel de arbeid & voorrijkosten betalen -> €250,- incl. BTW
Hoe en wat de (mogelijke) oorzaak was is vanuit Panasonic /installateur niet medegedeeld, enkel dat de printplaat vervangen moest worden.
Verder geen errors gehad oid.
Dat er mensen naast zitten, kan gebeuren toch

, we zijn tenslotte allemaal mensen.
Echter vond ik sommige reacties (waaronder die van jou) niet tweaker waardig en hoop, mede voor andere nieuwkomers die hulp nodig hebben, dat er in het vervolg gereageerd wordt op de inhoud van het probleem, of anders

Mooi.
In dat gedeelte zit er 1 klopt, maar er zitten er nog veel meer.
Mooi dat je eea terug geeft.
Zoals al velen meer dan €250, en in de garantie toch minpuntje van pana.
En tsja als je vind dat ik je te hard hebt aangepakt mag je dat zeker delen.
Alleen lees maar eens mee hoevelen hier alleen ff snel komen komen shoppen en veeel vinden en daarna nooit meer iets van zich laten horen.
In mijn beleving kwam ook heel kort door de bocht binnen met te weinig info.
Die daarna los gepeuterd werd.
Mooiste van alles, dat er nu weer een manko is opgelost, als de flow niet aan te passen s nieuw moederbord.
En sorrie voor de tere zieltjes, maar life is hard as a rock:-)
En helaas/gelukkig is het stookseizoen al weer bijna klaar.
En hopla weer een winter overleefd met een te kleine pana, hajeetje tanks, where ever you are:-)
Maar daarnaast ook nog eens 12M² vloerverwarring erbij warm gehouden.
Ging maar weer net wel net niet..
Maar WAF lacht nog steeds
Dus ik ook xxxx
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520