Dat wilde ik eigenlijk nog vragen: hoe compleet is het, en hoe compleet ben je gewend bij een verhuurset?zonoskar schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:50:
En qua huren, deze set heeft zoveel ontbrekende steentjes, niet normaal. Ik mis nu al een stuk of 10 stenen en 3 minifigs. Ik ga daar wel wat van zeggen, want dit is niet meer normaal.
Eigenlijk verwacht ik dat de verhuurder het niet nakijkt, dat is redelijk onbegonnen werk.
Zou het niet voordeliger zijn zo'n set te kopen, bouwen/tentoonstellen en dan weer te verkopen? Bij zo'n grote set ga je toch al gauw naar 40-50 euro huur denk ik (1 week is veel te kort).
Ik had mijn 'Destiny's Bounty' 70618 gekocht in een grote berg ongesorteerd (99.5% compleet), samen met de Fire Dragon, Water Dragon (100%), Titan Mech Battle, Enter the Serpent, 75093 Death Star Final Duel (99.8%) en nog veel meer kleinere sets - uiteraard zonder compleetheidsgarantie vooraf maar voor een (naar mijn idee) mooie prijs van 250 euro. Het meeste ontbrekende kon ik uit eigen voorraad aanvullen of met alternatieve steentjes oplossen, wel wat administratiewerk om ze te documenteren om later nog eens aan te vullen.
Verder nog een berg stenen die nergens bij horen die weer van pas gaan komen als je zoiets nog eens doet!
Dit is wel bewerkelijk en omslachtig als je specifieke sets zoekt natuurlijk, maar wat je niet leuk genoeg vindt kan de verkoop in en sommige (zoals dat schip) gaan nooit meer weg.
ERGA06EVH / EHVX08S23EJ6V / ESPaltherma