Nou, kep em gister gebouwd. Duurde nog best lang, rond de 3 uur. Maar kep wel rustig aan gedaan, muziekje erbij enzo.
Ik moet wel zeggen dat ik de build soms een beetje onnodig lastig vond. Niet dat het moeilijk is om te bouwen ofzo, maar het voelde soms aan als "onnodig moeilijk doen" met de opbouw. Ik kan het niet goed uitleggen merk ik...Anyway, kep wel plezier erin gehad en ik vind em echt prachtig!
Het bruin kon wat mij betreft nog ietsje meer naar oranje neigen, maar dat is mierenneukerij. Wat ook een leuk detail is, is dat de spitse snavel voor 1/3e zacht rubber is, zodat kinderen zich niet kunnen verwonden. Je ziet het nauwelijks, maar er is een overgang tussen hard plastic en zacht plastic.
Anyway hier wat foto's:
Ik ben zo iemand die geen Lego bouwt wanneer er allerlei figuurlijke drempels op me staan te wachten

Om Lego neer te zetten, moet ik opruimen en plek maken, en een plank/kastje kopen bij ikea en dan nog gaten in de muur boren. Té veel drempels, waardoor ik de grote NES set en ook de Delorean nog niet gebouwd heb.
Maar deze ijsvogel kon ik bij de Pirahna Plant op het TV meubel erbij zetten: