Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 120 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:06

RBH

Jakkus schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:11:
[...]

Dat is mijn ervaring ook, je moet echt goed sorteren. Dat neemt een hoop frustratie weg bij het bouwen :)

Je hebt het erg netjes gesorteerd, zie ik! Ik sorteer meestal op kleur. Als de set niet ál te groot is zijn de stenen dan redelijk goed te vinden. En een beetje zoeken vind ik nog wel leuk.
Ik was zo klaar met het zoeken dat ik dacht; alles op type maar sorteren, de juiste kleur eruit pakken is makkelijk. :D

Morgen Bricklink pre-order, ik denk dat ik voor 3 of 4 van de 5 sets ga. De duurste 1 of 2 laat ik schieten denk ik. Die andere lijken me nog wel gaaf om zelf te houden. :)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHr1WwAK3q_nHrvSCBWAQJJpNPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdF0wyFbVpppxJvgkK0pw5lv.jpg?f=fotoalbum_large

*O* _/-\o_ *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-06 19:14
Voor de liefhebbers van Speed Champions, zijn de retired sets van de Jesko, Supra en Elva nog goedkoop te koop bij van der Doelen. Weet niet of linken mag.

Vanaf 30 euro ook nog eens gratis verzenden. Zijn andere prijzen dan de scalpers op marktplaats, of hele vieze stoffige lego.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ik laat de Bricklink-sets schieten. Het zijn al dure maanden (met een bruiloft die eraan zit te komen! :) ) en ik probeer de FOMO een beetje in te perken :p

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:03
Jakkus schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:07: (met een bruiloft die eraan zit te komen! :) )
Uhm, ik ga er even voor het gemak vanuit dat jij dan in het huwelijksbootje stapt?
Gefeliciteerd man! Veel geluk gewenst *O*

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
mir4dor schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:25:
[...]

Uhm, ik ga er even voor het gemak vanuit dat jij dan in het huwelijksbootje stapt?
Gefeliciteerd man! Veel geluk gewenst *O*
Dat klopt! In juni hopen mijn vriendin en ik te gaan trouwen. Dank je wel! :)

Ik probeer haar al een beetje enthousiast te maken over Lego. Zo blij als ik er van word zal bij haar niet gebeuren, maar ze vindt het wel leuk dat ik het zo leuk vind. Elke keer als ze hier is laat ik haar een minifig van de jaarlijkse serie bouwen :p Verder heeft ze de bloemen gemaakt, en is ze begonnen met de A-Frame Cabin, dus dat is al best wel wat! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_6yzieQbdZAYgNFmeS_ck1RfVU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x9J7WKEEDYQopksumhDOJvLu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CEw-x0MPu402sguHRyMkoulU_nQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5IHKFTf7lZeijfLEcPtlyJ7y.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHrKM2kCKRnbJVhtMnkdAPqrBKQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xlQcS0GsK8qCVikAuYfOTaA9.jpg?f=fotoalbum_tile

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKK9LYCwq7F64aq-Wg9s0v4DOOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LLXuPd7wESnAspwZOfWAxxeN.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeKYKnPCWJRxhuC24nhRgB772do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FU6xd2MchMKtkurLqWDNlAAg.jpg?f=fotoalbum_large

Dit wordt voor mij wel een zekere aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jakkus schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:07:
Ik laat de Bricklink-sets schieten. Het zijn al dure maanden (met een bruiloft die eraan zit te komen! :) ) en ik probeer de FOMO een beetje in te perken :p
Gefeliciteerd! *O* Een mooi lang leven samen gewenst alvast!

Qua cadeau ideeën kun je op de uitnodigingen naast een evt. geld envelopje ook een legosteentje tonen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robinblitz
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11-06 10:14
Robinblitz schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 10:01:
Ik vroeg gisteren aan mijn vriendin wat ze voor Valentijn wilt hebben. Ze kwam aan met de nieuwe LEGO boeket rozen. Wat ben ik toch trots op haar. Eerst deed ze lacherig over mijn LEGO Star Wars collectie, toen wou ze toch maar het Chinese New Year konijntje van mij hebben om te bouwen... Toen kwam ze zelf met de LEGO Tallneck aan van Horizon Forbidden West en nu wilt ze een LEGO boeket rozen en zelfs naar de LEGO store! Toch wel iets om trots op te zijn. :)
Ter vervolging hier op... Gisteren vertelde ze me wat ze voor mij ging halen voor Valentijn en het blijkt de Lego Commander Cody helm te zijn! (75350). Ze wou het me niet vertellen maar ze wist ook niet zeker of ik het leuk zou vinden... Geen zorgen, ik vind het super!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Zeer cool, en schappelijk geprijsd voor het aantal onderdelen. Ik ben benieuwd of de ridder "gewoon" een Lion Knight of Black Falcon is of dat Lego een andere oude faction terug heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
ErikT738 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:32:
Zeer cool, en schappelijk geprijsd voor het aantal onderdelen. Ik ben benieuwd of de ridder "gewoon" een Lion Knight of Black Falcon is of dat Lego een andere oude faction terug heeft gebracht.
En de Medieval Blacksmith past er op zich ook wel leuk bij, hoewel die Blacksmith wel een volledig gebouw is aan alle kanten, terwijl deze Medieval Town Square huisjes een open achterkant hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:21
Robinblitz schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:04:
[...]

Ter vervolging hier op... Gisteren vertelde ze me wat ze voor mij ging halen voor Valentijn en het blijkt de Lego Commander Cody helm te zijn! (75350). Ze wou het me niet vertellen maar ze wist ook niet zeker of ik het leuk zou vinden... Geen zorgen, ik vind het super!
...waarop jij zei: "ik heb voor jou de Lego totempaal" :+ :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:30
Robinblitz schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 08:04:
[...]

Eehh, is zij nog single ?? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMilena
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-03 09:39
De kleurstelling is... logisch en vast realistisch, maar ik kan niet zeggen dat het me nou echt aanspreekt. Jammer! Alhoewel, ook weer een meevaller. Altijd alles maar leuk vinden en willen hebben is ook niet handig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:25
yoerin schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 06:30:
Zo vanochtend wat tijd gevonden om nog wat alpha versie aanpassingen aan https://www.lego-checklist.com/ te doen.
Het is nu mogelijk om een set direct te zoeken op naam/nummer via het zoekscherm bovenaan de pagina en met een doorklik dat de set ingesteld wordt om te kunnen tellen.

Vorige week had ik nog wat aanpassingen gedaan:
  • De koppen blijven per groep in beeld.
  • Het is nu mogelijk om te groeperen op onderdelen door `&group=part` toe te voegen aan de url. Functie voor @iketot
  • Onder de titel nu ook set nummer met link naar lego.com, link naar rebrickable en link naar alternatieve builds op rebrickable
Volgende stap is code netjes maken en nog wat meer punten dynamisch maken.

Mocht je een suggestie/wens hebben dan hoor ik dat graag.
Erg blij met je site :)

Ik merk nu alleen dat als ik een 2x6 in groen afvink, dat hij dan ook gelijk de 2x6 in andere kleuren afvinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
LuPo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:26:
[...]

...waarop jij zei: "ik heb voor jou de Lego totempaal" :+ :D
Om en nabij, plus-minus... :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robinblitz
iketot schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:27:
[...]

Eehh, is zij nog single ?? :+ :P
Gelukkig niet! Dit jaar tien jaar samen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Ugh. Ik wil eigenlijk wel de valentijnsgwp (want hij is zo cuuuute <3) maar heb net al besteld met Chinees nieuwjaar.
Misschien dat vriendlief wat besteld heeft voor Valentijnsdag - al denk ik dat ie al eerder wat heeft besteld (geen bloemen is me verteld).
Dan maar marktplaats op voor de GWP.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yoerin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 18:22
Willboirdt schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:09:
[...]

Erg blij met je site :)

Ik merk nu alleen dat als ik een 2x6 in groen afvink, dat hij dan ook gelijk de 2x6 in andere kleuren afvinkt.
Fijn dat hij bevalt!

En oepsie, de variabele
code:
1
$part_name
dubbel gebruikt 8)7
DIt is opgelost, kan je dat bevestigen?

Edit:
Gelijk ook het domein aan gepast naar 'brick-checklist.com' voor nu. Bedankt voor het melden @TheDudez
Alle domein suggesties die gegeven zijn zal ik noteren en wanneer er centjes over zijn zal ik die registreren.
Bedankt @Neelon @ruurd v. @Tc99m

[ Voor 24% gewijzigd door yoerin op 07-02-2024 11:22 . Reden: Toevoeging aan de post ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willboirdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:25
yoerin schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:04:
[...]

Fijn dat hij bevalt!

En oepsie, de variabele
code:
1
$part_name
dubbel gebruikt 8)7
DIt is opgelost, kan je dat bevestigen?

Edit:
Gelijk ook het domein aan gepast naar 'brick-checklist.com' voor nu. Bedankt voor het melden @TheDudez
Alle domein suggesties die gegeven zijn zal ik noteren en wanneer er centjes over zijn zal ik die registreren.
Bedankt @Neelon @ruurd v. @Tc99m
Ik zit niet meer achter mijn computer maar op mijn mobiel werkt het weer als vanouds :) :)

Acties:
  • +51 Henk 'm!

• DistractedBldr
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10-04 15:16
Hoi allemaal!

Graag deel ik mijn nieuwe project voor Bricklink Designer Program - Series 4 met jullie: de Fire Lookout Tower!

De set bevat 1370 onderdelen en is gebaseerd op de vele brandtorens die voornamelijk te vinden zijn in de natuurgebieden van Noord-Amerika. De toren heeft een gedetailleerde binnenkant en bevat een aantal mini-builds zoals de pickup-truck, een "Dixie"-toilet, een aggregaat en bureau met computer.

Ik denk dat de set heel goed samen gaat met bijv. de A-frame Cabin en de gele Land Rover Defender.

Ik hoor graag wat jullie van de set vinden! Mocht je 'm leuk vinden (of meer plaatjes willen zien), dan kan je hier stemmen: https://www.bricklink.com...4/1198/Fire-Lookout-Tower

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBhLqiYoz7CLeBS2HPk-dW-OVIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/COIijyLsEISq8BOcJzVrH49I.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3We-stmYdqgzEkAxQm1KD31_V4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OD8bVbMgozaxq4iTAah0990u.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bupXHZTCwaoCXs_tp59Tk5Xhu0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rktGCOeY3AKzhCWJG2pwvwyM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:34

key

DistractedBldr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:34:
Hoi allemaal!

Graag deel ik mijn nieuwe project voor Bricklink Designer Program - Series 4 met jullie: de Fire Lookout Tower!

De set bevat 1370 onderdelen en is gebaseerd op de vele brandtorens die voornamelijk te vinden zijn in de natuurgebieden van Noord-Amerika. De toren heeft een gedetailleerde binnenkant en bevat een aantal mini-builds zoals de pickup-truck, een "Dixie"-toilet, een aggregaat en bureau met computer.

Ik denk dat de set heel goed samen gaat met bijv. de A-frame Cabin en de gele Land Rover Defender.

Ik hoor graag wat jullie van de set vinden! Mocht je 'm leuk vinden (of meer plaatjes willen zien), dan kan je hier stemmen: https://www.bricklink.com...4/1198/Fire-Lookout-Tower

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Erg leuke set. De watertank, gasfles en wc huisje maken het mooi af. Mijn stem heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airmeleaux
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-06 21:40
DistractedBldr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:34:
Hoi allemaal!

Super leuke set! Ik heb zojuist alle sets beoordeeld en dit van jou mag absoluut door!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DistractedBldr
En voor wie de A-frame Cabin heeft staan, dit is hoe ze er samen uit zouden zien!

De Fire Lookout Tower is een paar centimeter hoger dan de hoogste boom in de boshut. Mocht je willen stemmen, dan kan dat hier: https://www.bricklink.com...4/1198/Fire-Lookout-Tower

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mXJJe_rt4uEHMmfGRkPQd2LHia4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ENqSgCiKXpUubpVQssqwpXRD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:36
Ik wil zelf de Snack Shack en Train Engine Shed.

Kastelen heb ik geen ruimte voor en Parisian Street ben ik niet zo enthousiast over, omdat achterkant open is en ik sowieso niet van Parijs ben. De general store is cowboy tijdperk en past niet in m'n stad. Vind het wel jammer dat er geen modulars bij zitten. Ik wil nog steeds extreem graag de construction yard met die bouwkraan. Maar die gaat op Marktplaats dik boven de €500. Weet iemand nog wat die kosttte toen hij verkocht werd?

Nevermind: €269.99

[ Voor 2% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 07-02-2024 16:44 . Reden: prijs toegevoegd ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 16:11
DistractedBldr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:30:
[...]

Uit nieuwsgierigheid... welke ga je kopen? :)
Wat tof dat jij de designer bent van de Snack Shack! Die heb ik op het oog samen met de Old Train Engine Shed namelijk :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DistractedBldr
FireSonus schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:44:
[...]

Wat tof dat jij de designer bent van de Snack Shack! Die heb ik op het oog samen met de Old Train Engine Shed namelijk :-).
Nice! De Shed van Maria is ook heel cool.

Spannend moment hoor, ben benieuwd hoe het gaat!

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:56
Komt er een buurman bij mij aan de deur:

Heb je interesse in dit doosje met lego?

Ik maak t doosje open en zeg tegen die man:

Wow, Ja zeker interesse, wat vraagt u er voor?

Niks! Je mag t zo hebben, ik ga verhuizen en dit wil aan jou schenken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_HkMe7iSqayxOxe9ze2NoF4eC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tYLXXHyz40XWeeBx6s63AY4C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v65hTWOXI7FBC6uRIyjZc7OXEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxeEk4UFCctpfR79Vztej3hL.jpg?f=fotoalbum_large

Het is in de jaren 90 in elkaar gezet en in de doos gedaan en weggestopt. Geen krasje erop, en boekjes erbij zonder punch holes

[ Voor 5% gewijzigd door johnb52 op 07-02-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:26

rammes

koekebakker 1e klas

Hoeveel worden er eigenlijk maximaal van gemaakt?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 16:32
rammes schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:21:
Hoeveel worden er eigenlijk maximaal van gemaakt?
Maximaal 30k.

Een project gaat in productie zodra er 3000 pre-orders zijn geplaatst. Er worden maximaal 30.000 exemplaren van elk ontwerp geproduceerd, en elke klant mag maximaal twee sets per adres bestellen. LEGO verwacht de sets in juli 2024 uit te leveren.

https://www.bricktastic.n...program-series-1-gestart/

[ Voor 53% gewijzigd door Woodsy op 07-02-2024 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
Ik was eerst van plan niks te bestellen. Uiteindelijk toch het kasteel besteld. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:03

Secsytime

Automagisch

Ook net het kasteel besteld, maar even kijken of die op MP gaat of dat ik hem zelf houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36

Wailing_Banshee

You're Next

Nu is het wachten op de derde serie (in de tweede zitten niet echt dingen die ik interesant vind). In de derde zitten er namelijk 2 die ik wel wil hebben...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:44:
Nu is het wachten op de derde serie (in de tweede zitten niet echt dingen die ik interesant vind). In de derde zitten er namelijk 2 die ik wel wil hebben...
Heb ik juist andersom, dat piraten eiland, die paddestoel en dat eiland huisje vind ik wel leuke designs, die laatste is ook al meerdere keren door ideas heen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:36
Hmmm.. had 2 x besteld bij lego. En 1 is al geannuleerd door lego. Waarom weet ik niet. Ze gaven paar redenen op maar niet van toepassing bij mij. Nu zit ik te wachten of de andere ook geannuleerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Loader schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:57:
Ik had niet verwacht dat kasteel zo hard zou gaan, ook vanwege de hoge prijs.
Gezien de vele "castle" inzendingen iedere keer in zowel idea's als bij bricklink zou je toch verwachten dat Lego weer een keer met een nieuw castle thema komt.

Volgens mij is de vraag groot genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:08
Woodsy schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:22:
[...]

Maximaal 30k.

Een project gaat in productie zodra er 3000 pre-orders zijn geplaatst. Er worden maximaal 30.000 exemplaren van elk ontwerp geproduceerd, en elke klant mag maximaal twee sets per adres bestellen. LEGO verwacht de sets in juli 2024 uit te leveren.

https://www.bricktastic.n...program-series-1-gestart/
Dat is best veel vergeleken met vorig jaar, toen was het 10.000 geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36

Wailing_Banshee

You're Next

dr86 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:49:
[...]

Heb ik juist andersom, dat piraten eiland, die paddestoel en dat eiland huisje vind ik wel leuke designs, die laatste is ook al meerdere keren door ideas heen gekomen.
De enige die ik enigszins interesant vind, is die treinbaan. Heb maar heel weinig met huizen...

In series 3 wil ik de caravan en de art of chocolate hebben. Die caravan past perfect bij de Snackshack :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Secsytime schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:37:
Ook net het kasteel besteld, maar even kijken of die op MP gaat of dat ik hem zelf houd :P
Ik denk, om eerlijk te zijn, dat als je het kasteel alleen koopt om het door te verkopen, dat daar geen droog brood mee te verdienen is. Aanschaf van zichzelf is al fors (vraag me echt of of de steentjes bij elkaar Bricklinken niet goedkoper is) en daarom denk ik, dat als je er 400+ voor gaat vragen dat dat toch echt veel mensen gaat afschrikken wat prijs betreft. Daarnaast is de limiet opgekrikt naar 30000. Dus de echte diehards die het geld ervoor over hebben, hebben hem inmiddels wel gekocht. Houd hem lekker zelf ;)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10-06 21:56
Last call voor bricklink mountain fortress. Hij lijkt elk moment uitverkocht te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
Deze bricklink designs worden allemaal 30k uitgegeven. Is ergens ok te zoeken hoeveel normale sets worden geproduceerd? Ben vooral benieuwd naar de bijvoorbeeld Lion knight castle of the Blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:11:
[...]

Ik denk, om eerlijk te zijn, dat als je het kasteel alleen koopt om het door te verkopen, dat daar geen droog brood mee te verdienen is. Aanschaf van zichzelf is al fors (vraag me echt of of de steentjes bij elkaar Bricklinken niet goedkoper is) en daarom denk ik, dat als je er 400+ voor gaat vragen dat dat toch echt veel mensen gaat afschrikken wat prijs betreft. Daarnaast is de limiet opgekrikt naar 30000. Dus de echte diehards die het geld ervoor over hebben, hebben hem inmiddels wel gekocht. Houd hem lekker zelf ;)
Als je nog niet weet of je het zelf gaat bouwen dan is nu bestellen toch echt de beste optie :p

Verlies ga je er zeker niet op maken, wereldwijd 30k is uiteindelijk nog niet bijzonder veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:25
jordy89 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:16:
Deze bricklink designs worden allemaal 30k uitgegeven. Is ergens ok te zoeken hoeveel normale sets worden geproduceerd? Ben vooral benieuwd naar de bijvoorbeeld Lion knight castle of the Blacksmith.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:11:
[...]

Wie zegt dat het mijn doel is om er winst op te maken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Deze al gezien?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Secsytime schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:26:
[...]

Wie zegt dat het mijn doel is om er winst op te maken?
Oh je zet hem natuurlijk op Marktplaats omdat je een filantroop bent! Ja dat kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:32:
[...]

Oh je zet hem natuurlijk op Marktplaats omdat je een filantroop bent! Ja dat kan ook natuurlijk.
Mocht ik me bedenken kan ik hem altijd wel voor kostprijs kwijt op MP, snap je vreemde reactie niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Secsytime schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:32:
[...]

Mocht ik me bedenken kan ik hem altijd wel voor kostprijs kwijt op MP, snap je vreemde reactie niet helemaal.
Daar had ik niet aan gedacht. Maar ik vind het dan vreemd dat je iets koopt en je achteraf dan bedenkt? Euhh... Nou ja zal aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRoof
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 16:27
JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
[...]

Daar had ik niet aan gedacht. Maar ik vind het dan vreemd dat je iets koopt en je achteraf dan bedenkt? Euhh... Nou ja zal aan mij liggen ;)
Nog geen 3 uur lang mogelijk geweest om te kopen. Als je twijfelt moest je toch snel toehappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:34:
[...]

Heel misschien ligt het aan het feit dat de set maar heel kort en beperkt beschikbaar is en er dus weinig tijd is om te beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Jullie hebben gelijk. Van die kant had ik het nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Niet alles draait om geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik heb ook 4 sets besteld zonder dat ik er ook maar 1 filmpje van gezien heb. Hele tijd geleden deze datum in mijn agenda gezet.

Nu kan ik op mijn gemak bekijken welke ik wil behouden annuleren kan immers altijd nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Je hebt er dan wel nog punten mee verdiend = geld! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Afbeeldingslocatie: https://www.probeleggen.nl/wp-content/uploads/2017/02/Its-gone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Niet dat ik ze ga bestellen, maar de vijf BL sets kon ik nog aan mijn winkelmand toevoegen. Stel ik plaats de bestelling, worden ze dan alsnog geannuleerd om zijn alle sets nog niet uitverkocht?
Wat ik van de vorige ronde had gelezen, was dat je er supersnel bij moest zijn. Dat lijkt nu anders te zijn? Is de gekte een beetje over?
Als ik eentje zou moeten kiezen, zou het de treinloods zijn. Puur omdat Lego treinen mijn interesse hebben. Echter de treinloods is wel van een heel ander (hoger) design niveau dan onze Lego treinen. Eigenlijk past dat weer niet bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:43

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

meesje schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:06:
Niet dat ik ze ga bestellen, maar de vijf BL sets kon ik nog aan mijn winkelmand toevoegen. Stel ik plaats de bestelling, worden ze dan alsnog geannuleerd om zijn alle sets nog niet uitverkocht?
Wat ik van de vorige ronde had gelezen, was dat je er supersnel bij moest zijn. Dat lijkt nu anders te zijn? Is de gekte een beetje over?
Als ik eentje zou moeten kiezen, zou het de treinloods zijn. Puur omdat Lego treinen mijn interesse hebben. Echter de treinloods is wel van een heel ander (hoger) design niveau dan onze Lego treinen. Eigenlijk past dat weer niet bij elkaar.
De eerste is inmiddels uitverkocht, daarnaast voorheen was de max. 10.000 stuks, dat is nu 30.000 stuks, maar dan nog gaat het vrij rap.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 21:26
Kasteel is inderdaad al uitverkocht, niet verrassend. Ondanks de 30k, nog altijd best rap.
Nog even getwijfeld over de Snack Shack, maar dat zou echt een FOMO aankoop zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Prosac op 07-02-2024 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

L23

Wel leuk die Bricklink sets. Maar ik kijk uit naar deze Medieval Town Square gezien ik Middeleeuwse smid en Leeuwenridders kasteel ook al heb. Behalve de nostalgie voor de Black Falcon schildjes geen idee waarom ik aan dit thema begonnen ben, maar nu zet ik hem ook door :P
Wel jammer dat die set dan pas op 1 maart uitkomt en de Classic Space Micro Rocket Launchpad GWP deze maand. Mogelijk koop ik daarom eerst Eldorado Fort die ook al een tijdje op het oog heb en Lego Store exclusief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ond
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-02 07:55

Ond

Ik heb het bij de shack gehouden. Kasteel is mooi, maar te groot. Treinschuur vind ik mooi qua details, maar niet om tegen aan te kijken. Maar ik snap het bestellen en dan bedenken wel. Ik had die vissersboot in een vorige ronde en die viel me toch tegen in reviews. Die heb ik dan maar weg gedaan. En ja dan maakte je wel winst. Ik denk dat dat nu tegen valt, toen waren er veel minder gemaakt. Maar verlies zal je niet maken.

Ik zie wel veel leuks in ronde 2 en 3 weer. Alles wat aan de kust hoort wil ik eigenlijk wel.

kijk ook eens op mijn mp voor lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

L23 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:24:
[...]

Wel leuk die Bricklink sets. Maar ik kijk uit naar deze Medieval Town Square gezien ik Middeleeuwse smid en Leeuwenridders kasteel ook al heb. Behalve de nostalgie voor de Black Falcon schildjes geen idee waarom ik aan dit thema begonnen ben, maar nu zet ik hem ook door :P
Wel jammer dat die set dan pas op 1 maart uitkomt en de Classic Space Micro Rocket Launchpad GWP deze maand. Mogelijk koop ik daarom eerst Eldorado Fort die ook al een tijdje op het oog heb en Lego Store exclusief is.
Dat leewenschild is wel interessant en natuurlijk wolfpack torso (meerdere van bestellen) en geit in andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Nu online

L23

JoeZuCK schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:51:
[...]

Dat leewenschild is wel interessant en natuurlijk wolfpack torso (meerdere van bestellen) en geit in andere kleur.
Er zit een Wolfpack minifigure in deze nieuwe aangekondigde set? Edit: Ah zie het net in het filmpje. Op de Lego website zelf kan ik de set en foto's nog niet vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 07-02-2024 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jordy89 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:33:
Ik was eerst van plan niks te bestellen. Uiteindelijk toch het kasteel besteld. Ben benieuwd!
Tof, ik heb ook het kasteel besteld. Maar tijdens bestellen schoot de bricklink pagina op sold out maar ik kon de bestelling op Lego.com wel afmaken (zat al in winkelwagen) inmiddels bestelbevestiging gekregen maar order status is nu "Wachten op nieuwe voorraad". Dat is logisch toch gezien het feit dat het pre-orders zijn. Of loop ik nu kans dat mijn bestelling alsnog geannuleerd wordt? Dit is mijn eerste Bricklink Designer bestelling namelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door juggle op 07-02-2024 21:04 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-04 07:28
Ik ben voor de trein werkplaats gegaan. Ik zie echter nu pas dat de rails wat hoger ligger dan gebruikelijk en dat deze geen connectie stukje hebben om aan de gewone rails te verbinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Donatelloo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:11:
Ik ben voor de trein werkplaats gegaan. Ik zie echter nu pas dat de rails wat hoger ligger dan gebruikelijk en dat deze geen connectie stukje hebben om aan de gewone rails te verbinden?
Klopt, maar de reviewer ging er vanuit dat met een eenvoudige aanpassing het wel op gewone rails gepast kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:43

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Donatelloo schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:11:
Als de rail maar dezelfde breedte heeft, dan is daar vast een oplossing voor te vinden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
juggle schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:03:
[...]

Tof, ik heb ook het kasteel besteld. Maar tijdens bestellen schoot de bricklink pagina op sold out maar ik kon de bestelling op Lego.com wel afmaken (zat al in winkelwagen) inmiddels bestelbevestiging gekregen maar order status is nu "Wachten op nieuwe voorraad". Dat is logisch toch gezien het feit dat het pre-orders zijn. Of loop ik nu kans dat mijn bestelling alsnog geannuleerd wordt? Dit is mijn eerste Bricklink Designer bestelling namelijk :)
Wachten op nieuwe voorraad is idd normaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
[...]

Gok dat de kans zeer klein is dat je buiten de boot valt.

Neem aan dat lego ook wel een marge inbouwt voor dit soort dingen.

30.000 sets of 30.1000 sets produceren maakt voor de fabriek niks uit en niemand buiten lego die daar ooit achter gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
dr86 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:23:
[...]

Gok dat de kans zeer klein is dat je buiten de boot valt.

Neem aan dat lego ook wel een marge inbouwt voor dit soort dingen.

30.000 sets of 30.1000 sets produceren maakt voor de fabriek niks uit en niemand buiten lego die daar ooit achter gaat komen.
Sja, dan kunnen ze ook 50K produceren, want daar komen we ook niet achter..
Ik mag er van uit gaan dat ze zich wel gewoon aan de afgesproken aantallen houden.. anders kunnen ze net zo goed 'unlimited aantal' doen voor een bepaalde tijd te koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Lol iemand nog een Mountain Fortress kasteel kopen?

https://www.ebay.nl/itm/1...672f95:g:T9sAAOSwf~Vlw7HM
iketot schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:36:
[...]

Ik mag er van uit gaan dat ze zich wel gewoon aan de afgesproken aantallen houden.. anders kunnen ze net zo goed 'unlimited aantal' doen voor een bepaalde tijd te koop.
50k is wel iets anders dan 30.1k,

[ Voor 61% gewijzigd door Chip. op 07-02-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Ze hebben er natuurlijk nooit precies 30k, er moeten ook een behoorlijk aantal reserve sets en review sets zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

Ik heb de saloon van Bricklink Designer Program waarbij een medewerker van Bricklink (omdat Bricklink toen nog niet overgenomen was door LEGO) 2500 keer (van 1 tot en met 2500) met stift op de voorkant mocht schrijven welk nummer de doos had van de 2500 :X

Geeft toch wel iets exclusiefs. En slechts 2500 sets dus van gemaakt! Dus lijkt me sterk dat van deze serie sets van de desbetreffende Designer Program (ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan) meer dan 2500 van zijn gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DL8Ur25q_RCG06Bq-U7Xh_GsYp4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WmOPaKpD2NtACGO0VrFYry2Q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 07-02-2024 21:48 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:28
Het blijft leuk, oude (kleine)lego setjes uitzoeken :)

6471 Police Truck (2000)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34JMEWTeZbNnJtJINc8tc5bulfI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3xSZXEtvTZkABQaEu21ThOk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WKYH9e7GRwsimOqP-jq-zNYP0M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZxOZRegKoEFEgzYls75Gk0BS.jpg?f=fotoalbum_tile

6649 Street Sweeper 1 (1995)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_9gqka2x-tnfFICHDtK4ixLJxU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yr6WMiMaq0o1bhdaevFWoIZ1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogMHj7QHLlTz30GgO3flEcQW6nk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDpjn27y5Gnk23vDZS0z74NU.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
[...]

Voor mij ook de eerste keer. Ik heb hetzelfde bericht gehad. Als ik bij lego.com bestellingen kijk staat dat hij daar wel tussen met verlate levering. Heb jij dat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
johnb52 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:15:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het is in de jaren 90 in elkaar gezet en in de doos gedaan en weggestopt. Geen krasje erop, en boekjes erbij zonder punch holes
Ik had deze allemaal als kind. Nu nog steeds, alleen het vliegtuig is verdwenen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

jordy89 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:00:
[...]

Voor mij ook de eerste keer. Ik heb hetzelfde bericht gehad. Als ik bij lego.com bestellingen kijk staat dat hij daar wel tussen met verlate levering. Heb jij dat ook?
Mijn bestelstatus is letterlijk: "Wachten op nieuwe voorraad". Staat er bij jou iets anders?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

Reinier

\o/

johnb52 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:15:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prachtig. Dat vliegtuig was waarschijnlijk het eerste setje dat ik van mijn zakgeld kocht. 1986 ofzo. Mijn zoon speelt er nu mee, van de 400+ sets die ik heb is dit een van zijn favorieten.
Extreem vergeeld! Het vliegtuig, niet mijn zoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:34
Coppertop schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:02:
[...]

alleen het vliegtuig is verdwenen helaas...
Je zou kunnen zeggen dat is die weggevlogen? 8) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
juggle schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:15:
[...]

Mijn bestelstatus is letterlijk: "Wachten op nieuwe voorraad". Staat er bij jou iets anders?
Ik heb hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Zo en het kasteel en de snack shack zijn beide uitverkocht!

Las ergens dat de designer 5% krijgt van de opbrengst, dat is voor het kasteel een lekkere 500K.

Not bad!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:06

RBH

Gefeliciteerd met deze succesvolle crowdfunding @DistractedBldr ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die Parisian street loopt minder hard dan ik dacht, de remise ook

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DistractedBldr
RBH schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 07:44:
Gefeliciteerd met deze succesvolle crowdfunding @DistractedBldr ! :)
Dankjewel! Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan... Echt fantastisch! Dank aan iedereen die de Snack Shack heeft gekocht. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben als de set binnen is! Al duurt dat nog even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 16:32
Prosac schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:28:
Die Parisian street loopt minder hard dan ik dacht, de remise ook
Ik denk dat dat komt omdat die minder diep is dan de modulairs. Dat maakt het een lastige set om te integreren in een stad. En qua interieur veel krapper dan een modular.

De set past eigenlijk niet in een modular-straat door het verschil in diepte en niet in een city-straat door een totaal ander niveau van detaillering. Ik vind het persoonlijk een mooie set, maar vind hem lastig plaatsen t.o.v. andere sets.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:11

D75

...misschien volgende keer dit allemaal in de bestellingen subtopic???

..en weer terug naar het bouwen. Hierbij een nieuwe MOC.
Een keer iets meer aandacht gegeven aan het fotograferen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4qNZkwwkvnqEOpMNx_xyBUsYJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Kpvr6aNPpp4RfZGsWBaXHWX.jpg?f=fotoalbum_large

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet iemand een 'remote controlled' lego setje <100euro?

tot heden weinig succes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:50
himlims_ schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:42:

tot heden weinig succes
Lastig idd, je zou eens op MP kunnen zoeken op de 42140 en 42140. Die zijn nog wel onder de €100 'nieuw' te vinden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online

tot heden weinig succes
Ik heb jaren geleden de 42095 op Marktplaats voor 40 euro gekocht, maar ik heb geen idee of je die nog steeds voor dergelijke prijzen kan vinden. Zoek je iets nieuws of wil je puur de RC onderdelen hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

tot heden weinig succes
https://www.bricklink.com...atalogitem.page?S=42065-1
Nieuw @ 99.95 :)

[ Voor 9% gewijzigd door roeleboel op 08-02-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

tot heden weinig succes
Laatst op MP de 42140 nieuw gekocht voor 60e.

Zoonlief is er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

42124 is ook nog wel te vinden voor die prijs af en toe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
D75 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:21:
...misschien volgende keer dit allemaal in de bestellingen subtopic???

..en weer terug naar het bouwen. Hierbij een nieuwe MOC.
Een keer iets meer aandacht gegeven aan het fotograferen.

[Afbeelding]
Vind het enthausiasme van iedereen juist wel leuk zolang het maar een enkele keer per jaar is.

Verder mooi plaatje, goed sfeertje neergezet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ond
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-02 07:55

Ond

dr86 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:50:
[...]

Vind het enthausiasme van iedereen juist wel leuk zolang het maar een enkele keer per jaar is.

Verder mooi plaatje, goed sfeertje neergezet
Ja toch, dit is een soort event bijna.

kijk ook eens op mijn mp voor lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15

tot heden weinig succes
Ik heb ooit 60337 Express Passenger Train gekocht voor €72 als ik mij goed meen te herinneren. Die zal dus zeker nog wel te vinden zijn af en toe voor minder dan €100. Is de remote in die set het model dat je zoekt? Het voordeel is dat je er meteen de nodige motors en een set lampjes bijkrijgt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Kleine update aangaande de MOCS. Heb nu alle cassettes af, Laserbeak is niet mijn ontwerp, de andere 4 wel.

Afbeeldingslocatie: https://onedrive.live.com/embed?resid=4904D3512C4B55F0%21359&authkey=%21AJIZrn7wJAzRDSM&width=1600&height=1200

Belichting is een beetje ruk, eens zien of ik die kan verbeteren later. O ja, ik mis voor Ravage 2 cones met fins, probleempje met een bricklink bestelling.

En ik heb de 2 missende insecten gemaakt van Hachiroku24, qua stijl passen zie niet 100% meer, maar ik vind ze er gewoon bij horen.

Afbeeldingslocatie: https://onedrive.live.com/embed?resid=4904D3512C4B55F0%21360&authkey=%21AMod3xvuCbXjCM4&width=1024

Nu even uitzoeken op welke manier ik het lieveheersbeestje aan de muur ga "plakken".

[ Voor 6% gewijzigd door Neelon op 08-02-2024 15:16 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
Jammer van de Lion Knight, maar de Wolfpack schelm en die paarse minifig zijn welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tD2cBpvCNAfVg2X9fnpeJI3HhTs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5jGfLUkKQMBYC4tZsBEKnw8a.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWS_PdVnn00QoImRW1Jbgf6FfhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yxzErh9p9I7qfH9V64SNc6k9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Nu online

L23

ErikT738 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:17:
Jammer van de Lion Knight, maar de Wolfpack schelm en die paarse minifig zijn welkom!
Je hoopte op een andere ridder factie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Nu online

L23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19
ErikT738 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:17:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik word heel vrolijk van deze interieurs. De build lijk me leuker dan de bricklinksets als ik dit zo zie! 🤷🏿‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 15:37:
[...]

Je hoopte op een andere ridder factie?
Die ridders met hellebaarden op hun torso misschien? Ik weet even niet hoe die heten. Sowieso was een nieuw torso leuker geweest, ongeacht de faction.
Pagina: 1 ... 3 ... 120 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .