Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 138 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

Sircuri schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:59:
[...]

Wat is dat voor een tafel waar je op werkt? Ziet er boeiend uit namelijk. Ben heel nieuwsgierig 8)
https://www.boconcept.com...2:213-9:0075-13:07020192/

Boconcept Chiva.

This is the Way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
42erik schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:33:
[...]

Dat zal de persoon die na je bestelde en misgreep waarderen...
Tja... We kunnen nu wel hem/haar gaan bashen omdat 'ie meerdere GWPs heeft kunnen krijgen maar volgens mij kan je beter narrig zijn op LEGO die dit zelf veroorzaakt. Als ze willen kunnen ze het de scalpers/doorverkopers bemoeilijken door limieten in te stellen per account, per afleveradres, IP-adres of van mij part de hardwareID van het apparaat waarop wordt besteld (er zijn altijd omwegen om dit te omzeilen, maar het bemoeilijken mag van mij wel wat meer).

Komt er op neer dat 't, imo, knullig is geregeld voor de echte vervente verzamelaar/AFOL en prima in de hand speelt van de scalpers/doorverkopers...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkqZxbEMvEUB-DJ9q_QuOTqrZ3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1i51MooBP4aoavHAWJO75OX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EI3VALXYcZ1XcGTN8wUnLjSQY9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R419oc8xCHtQTL02qaRDlafk.jpg?f=fotoalbum_large
Resultaat na een dag hard werken, had eigenlijk verwacht dat de build erg gelijk zou zijn als de McLaren maar alles was verrassend anders. De Mercedes is veel verfijnder met veel meer curves en met meer details in de stickers, vooral de voor spoiler is stukken mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
RubjeMazter schreef op zondag 2 juni 2024 @ 23:22:
[...]

Tja... We kunnen nu wel hem/haar gaan bashen omdat 'ie meerdere GWPs heeft kunnen krijgen maar volgens mij kan je beter narrig zijn op LEGO die dit zelf veroorzaakt. Als ze willen kunnen ze het de scalpers/doorverkopers bemoeilijken door limieten in te stellen per account, per afleveradres, IP-adres of van mij part de hardwareID van het apparaat waarop wordt besteld (er zijn altijd omwegen om dit te omzeilen, maar het bemoeilijken mag van mij wel wat meer).

Komt er op neer dat 't, imo, knullig is geregeld voor de echte vervente verzamelaar/AFOL en prima in de hand speelt van de scalpers/doorverkopers...
edit: laat maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00
migchiell schreef op zondag 2 juni 2024 @ 21:57:
Vakantiegeld is binnen, en toevallig moest ik vorige week toch in de Intertoys zijn, was serieus niet van plan iets te kopen maar toen zag ik eerst de spaceshuttle staan en daar ging mijn (48-jarige) jongetjeshart wel wat sneller van kloppen, toen bleek vlak daarnaast de Concorde te staan en nou ja, die staat nu thuis te pronken :)

Was een leuke build, met een klein Technic-element erin voor het landingsgestel.

Maar nu... ik ben niet van het tentoonstellen, dus eigenlijk wil ik hem weer doorverkopen. Wat is daarvoor de beste plek? Marktplaats ben ik niet zo kapot van, Bricklink? Of gewoon hier in de V&A? Waar hebben jullie de beste ervaringen mee?
Het kan via Vraag & Aanbod overig.

Er zijn overigens ook services die je een set laten huren zodat je 'm kan bouwen en als je klaar bent dan stuur je de set terug. Misschien iets voor de toekomst?

[ Voor 9% gewijzigd door Flying op 03-06-2024 07:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:25

rammes

koekebakker 1e klas

Ik kreeg een melding van Bol dat de Dune 10327 Ornithopter voor 114 euro beschikbaar is, dat is wel een heel mooi prijsje. twijfel twijfel..

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
rammes schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:11:
Ik kreeg een melding van Bol dat de Dune 10327 Ornithopter voor 114 euro beschikbaar is, dat is wel een heel mooi prijsje. twijfel twijfel..
Linkje: https://www.brickwatch.ne...es-Royal-Ornithopter.html

Verleidelijk, ware het niet dat ik midden in een verhuizing zit en er geen geld voor heb :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
XFlame schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:16:
[...]

Linkje: https://www.brickwatch.ne...es-Royal-Ornithopter.html

Verleidelijk, ware het niet dat ik midden in een verhuizing zit en er geen geld voor heb :X
Misschien kun je een veel latere leverdatum kiezen en aangeven dat je achteraf wil betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:59
NoTimeRemains schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:34:
[Afbeelding]

Nieuwe aanwinsten!

Eindelijk een 75314 gevonden voor een normale prijs. Ben niet echt van de mini figs maar the Bad Batch kan ik niet laten liggen. Gisteravond alles uit elkaar gehaald en dan bouwen.

Toevallig even bij Intertoys en daar lag Captain Rex ook en Yoda’s Starfighter bleef ook plakken.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat een "normale" prijs is 2e hands ? Voor onder de 100 euro zie ik ze echt niet meer.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:49

QuattroNL

It is I.

Van de week de 75390 Luke Skywalker Mech gehaald. Ik hou wel van die (kleine) mechs én van SW dus die moest ik hebben.
Zo'n mech was voorheen altijd alleen een mech, nu met Luke begint het op een Transformer te lijken want hij heeft de X-wing vleugels achterop.

Foto van de mechs. Het zijn er inmiddels wat veel en wat weggepropt in een hoekje (iets met weinig plek...):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzjyHTTGk1yySOlzizSPsYgoRNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMbOHDscU7Kt0qHDMkXTAcAE.jpg?f=fotoalbum_large

Ook nog de oranje en roze baby spacefigs toegevoegd aan de line-up van m'n classic space plankje. Wellicht worden de groene en grijze ooit ook nog eens opnieuw uitgebracht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXbC4oWhf81BZRWawz164Yd9mTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/20D5cmGPKlBFd0YgIsO2NphR.jpg?f=fotoalbum_large

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

rammes schreef op maandag 3 juni 2024 @ 09:11:
Potver, laagste prijs ooit. :/

Besteld, damn you.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

L23

QuattroNL schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:18:
Ook nog de oranje en roze baby spacefigs toegevoegd aan de line-up van m'n classic space plankje. Wellicht worden de groene en grijze ooit ook nog eens opnieuw uitgebracht.
[Afbeelding]
Zowel de air tank en helm zijn nog nooit in diezelfde grijze kleur (Light Bluish Gray) als de Classic Space torso uitgebracht. Dus je mist alleen groen. Je kan wel met de oude kleur grijs (Light Gray) de minifigure compleet maken, maar wat mij betreft telt die niet mee en moet het überhaupt nog uitgebracht worden. Maar goed, is ook maar waar jezelf de grens trekt. Ik vind het zelf niet waard om veel geld te betalen voor een plastic helmpje in een andere kleur grijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41
Gisteren eindelijk begonnen aan m’n Lego dnd set (21348). (2mnd na aankoop 👀)

Stap 1 - “Inn plain sight" (plaatje van internet)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktwGTwnkg_JqQ_deSAVAYiFSO2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VcUjUWToN0Ywr34wiB5lDKFS.png?f=fotoalbum_large

Eerste indruk: hele leuke set met superveel details. Iemand nog tips als ik hem met familie wil spelen na bouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
QuattroNL schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:18:
Van de week de 75390 Luke Skywalker Mech gehaald. Ik hou wel van die (kleine) mechs én van SW dus die moest ik hebben.
Zo'n mech was voorheen altijd alleen een mech, nu met Luke begint het op een Transformer te lijken want hij heeft de X-wing vleugels achterop.

Foto van de mechs. Het zijn er inmiddels wat veel en wat weggepropt in een hoekje (iets met weinig plek...):
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is de grote mech die daar achteraan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boingo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:59
42erik schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:33:
[...]

Wat is de grote mech die daar achteraan staat?
Als ik het goed zie Ninjago 71738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Boingo schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:38:
[...]

Ja, dat lijkt hem te zijn ja

Ok, ik ga de kleine ninjago aanleren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
Karp schreef op maandag 3 juni 2024 @ 11:36:
Gisteren eindelijk begonnen aan m’n Lego dnd set (21348). (2mnd na aankoop 👀)

Iemand nog tips als ik hem met familie wil spelen na bouw?
Het bijgeleverde D&D avontuur? Die zou ik niet aanraden voor beginners, het is super dodelijk! Je kan beter Grammy's Country Apple Pie of The Delian Tomb proberen denk. Lego werkt wel uitstekend als vervanging voor miniatures.

Twee maanden na de aankoop is nog erg netjes. Ik heb al dik een jaar Optimus Prime op zolder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Boingo schreef op maandag 3 juni 2024 @ 10:11:
[...]

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat een "normale" prijs is 2e hands ? Voor onder de 100 euro zie ik ze echt niet meer.
Ik heb er 120 eu voor betaald, via MP. Nog steeds een belachelijke prijs, maar ze staan er de laatste tijd voor 180 eu op ofzo en dat vind ik echt achterlijk.

De laatste tijd veel Bad Batch gekeken en dan vond ik dat deze niet kon missen in mijn collectietje.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karp
ErikT738 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:14:
[...]

Het bijgeleverde D&D avontuur? Die zou ik niet aanraden voor beginners, het is super dodelijk! Je kan beter Grammy's Country Apple Pie of The Delian Tomb proberen denk. Lego werkt wel uitstekend als vervanging voor miniatures.

Twee maanden na de aankoop is nog erg netjes. Ik heb al dik een jaar Optimus Prime op zolder staan.
Die ja! Ik begreep idd dat het nogal dodelijk was. Dacht dat er daarom misschien een aangepaste versie van zou bestaan!
Op aanraden van dit topic ook dit gekregen voor mn verjaardag: https://vechelfantasy.com/product/verhalenvlam/

En ja, ik zal het over de rest van mn backlog ook maar niet hebben. Goed punt 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Boingo schreef op maandag 3 juni 2024 @ 12:38:
[...]
Klopt, Zane's Titan Mech battle. Ik vond die ook wel wat hebben. 2e hands een keer voor weinig op de kop kunnen tikken.

Ik heb de 71765, de Ultra Combo Mech, ook nog nieuw in doos liggen maar die gaat daar helemaal niet passen :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00
Het is even afgelopen met de Notre-Dame bouwen. Dit is waar ik nu zit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rK6-OF_TGe4RJ2p-8G1AG4WVvos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmBbApeaArXRm5P2tbfaa0Xa.jpg?f=fotoalbum_large
Linksboven zie je het element waar het gestopt is en in de roze plateau het blokje die een hoekje had moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LEIRSPoDZs-5ouk27VFSKsN25A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usiLBBsJRqQCZvl2oxHbTnpL.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals eerder gezegd is er een Corner Arch 2x2 te weinig en een Arch 1x2 teveel. Dat zijn deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/snwtkIgecwVgJm5YpeWSCzxllWY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/drIqliDlfms3BFfcqHnicpwL.png?f=user_large

Dat was al zo bij zakje 5. Ik kon doorbouwen door het juiste blokje telkens uit een verder zakje te halen, maar nu dien ik de laatste te gebruiken en er zijn niet meer zakjes met dit steentje erin. De andere past ook gewoon niet. Het is ook echt zo dat die 1x2 er teveel bij zit. Ergens fout in de productie.

[ Voor 10% gewijzigd door Flying op 03-06-2024 17:55 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjneuPMi1Kr8TIJ_RYH68MfPEYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBS5Gy4Yd7STPugYF6CWoKYD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb vanmiddag deze gouwe ouwe er weer eens bij gepakt: de Ninjago City :) Ik voel mijn vingers wel na al die blauwe steentjes :p

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
Zat er geen grote draak bij de barad dur?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

En vanavond de volgende mech in elkaar gezet: de Batman Mech Armour, 76270.
Wist niet dat ie bestond, tot ik 'm bij toeval bij de Intertoys tegen kwam.

Tja, viel me wat tegen. Wat doet die (jet?) engine daar op z'n rug? Voor z'n prijs (15,-) is ie toch wat simpel (de SW mechs zijn toch net ietsje uitgebreider).
Pluspunt: geen sticker!

Maakt niet uit, ook deze moest aan de mech-verzameling toegevoegd worden :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaRKBw99tA2T4GKEI26kE_DpdQE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAPD883rmK019QUGZ34V2Vfu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyaVYfczOar5rEwpaWSwspgtHRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L28JUPdRdIGga6sc5lR23DS6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijll
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:22
cherrycoke schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:24:
Nee, wel was er een losse draak te verkrijgen via Gift with Purchase.

https://rebrickable.com/users/Tijll/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
zonoskar schreef op zondag 2 juni 2024 @ 22:56:
Eindelijk een F40 gevonden voor een redelijk bedrag. Onderdelen voor de F40 MOD zijn ook onderweg, even zoals een aantal onderdelen om de kleur wat beter te maken (geen geel meer). De stickers gaan er ook af, ik vind ze niets toevoegen en het rood van de sticker komt weer eens niet overeen met de bricks.

[Afbeelding]
Die heb ik ook vrijdag gekocht! Voor €80.- mocht ik m overnemen, nu staat ie mooi uit elkaar om weer in elkaar te zetten nadat ik de elementen heb gewassen (met de hand , in lauwwarm sopje.

Welke mods heb je gebruikt?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RichardG
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:48
QuattroNL schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:39:
En vanavond de volgende mech in elkaar gezet: de Batman Mech Armour, 76270.
Wist niet dat ie bestond, tot ik 'm bij toeval bij de Intertoys tegen kwam.

Tja, viel me wat tegen. Wat doet die (jet?) engine daar op z'n rug? Voor z'n prijs (15,-) is ie toch wat simpel (de SW mechs zijn toch net ietsje uitgebreider).
Pluspunt: geen sticker!
Geen sticker, maar dan nog wel de enige bedrukte tile op z'n kop plaatsen :+

At the end of each great post, there is a disappointing signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33
cherrycoke schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:24:
Bedoel je deze? Dat is een tijdelijke GWP (nog t.e.m. 7 juni of einde voorraad).

Afbeeldingslocatie: https://www.bricktastic.nl/wp-content/uploads/2024/05/LEGO-40693-Fell-Beast-2.webp

Relevante bron en citaat:
LEGO Icons 10333 Barad-dûr nu beschikbaar met Fell Beast GWP (40693)
Bij aanschaf van LEGO Icons 10333 The Lord of the Rings – Barad-dûr ontvang je LEGO 40693 Fell Beast als cadeau bij aankoop. De GWP telt 269 stenen en komt met een minifiguur van een Nazgûl. Het model van het Fell Beast is voorzien van verstelbare vleugels en gewrichten. De promotie loopt tot en met 7 juni, echter is de kans groot dat de set snel na release uitverkocht zal raken.

Naam: Fell Beast
Thema: Icons (The Lord of the Rings)
Setnummer: 40693
Aantal stenen: 239
Aantal minifiguren: 1
Prijs: gratis bij aanschaf LEGO Icons 10333 Barad-dûr in LEGO Shop NL | BE
Periode: 1 tot en 7 juni 2024 (of zolang de voorraad strekt)
Leeftijd: 18+

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:22
Kapoen schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:05:
[...]

Bedoel je deze? Dat is een tijdelijke GWP (nog t.e.m. 7 juni of einde voorraad).

[Afbeelding]

Relevante bron en citaat:
LEGO Icons 10333 Barad-dûr nu beschikbaar met Fell Beast GWP (40693)

[...]
Zover ik weet is deze GWP uitverkocht. Was zaterdag na 12u ongeveer niet meer te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Voor alle mensen die na de eerdere run LOTR sets hun dark ages uit zijn gekomen was het Fell Beast de enige manier om nog enigszins betaalbaar (relatief dan, want je moet Barad-Dûr kopen) aan een Nazgûl te komen. Voor de mensen die de vorige reeks hebben, was er Attack on Weathertop, een set die dus al 11 jaar oud is. Oftewel, Fell Beast is gewild door scalpers daardoor.

Ik heb toen Battle at the Black Gate niet gekocht en baalde altijd een beetje dat ik the Mouth of Sauron niet had, maar dat is nou geen probleem meer hehehe.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

johnb52 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 00:22:
[...]

Die heb ik ook vrijdag gekocht! Voor €80.- mocht ik m overnemen, nu staat ie mooi uit elkaar om weer in elkaar te zetten nadat ik de elementen heb gewassen (met de hand , in lauwwarm sopje.

Welke mods heb je gebruikt?
80 euro is echt een goede deal. De MOD die ik wil gaan doen is gelinkt, die maakt de auto 2 studs langer, dan zijn de proporties beter. Was ook maar voor 5 euro onderdelen geloof ik, dus als ie er beter uitziet is het dat wel waard.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister ff snel naar de Intertoys geraced om de AM set van Speed Champions op te halen. Weer genoten van het bouwen en nu een 2e F1 wagen met een Safety Car, nu EIS ik van Lego dat ze met alle wagens komen, want ik wil een volle grid aan Speed Champion F1-autootjes :)

Trouwens, de kleur van de Aston Martin komt natuurlijk totaal niet overeen, maar dat vergeef ik ze. Ik zou ook geen compleet nieuwe kleur introduceren voor 1 setje.

[ Voor 23% gewijzigd door Mad-Matt op 04-06-2024 09:19 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mad-Matt schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:06:
Ik zou ook geen compleet nieuwe kleur introduceren voor 1 setje.
Ahum

Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/sets/8466-1/76756.jpg/1000x800p.jpg?1654180929.784591

(die kleur zat in 2 sets, de 8465 en 8466)

PS: dit was overigens de perfecte kleur geweest voor de Lambo Sian supercar set. Jammer genoeg kregen we lime green...

[ Voor 32% gewijzigd door zonoskar op 04-06-2024 10:43 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

zonoskar schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:39:
[...]

Ahum

[Afbeelding]

(die kleur zat in 2 sets, de 8465 en 8466)

PS: dit was overigens de perfecte kleur geweest voor de Lambo Sian supercar set. Jammer genoeg kregen we lime green...
Zijn toch 2x zoveel setjes :P
En die was perfect geweest voor de Sian idd. Dat Lime green was verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:53
Heeft nog helemaal niemand hier de SLS gekocht en gebouwd? :P
Ik hoop ergens dat hij voor geen meter verkoopt en er nog zeker €80 van af gaat, maar hij lijkt nu zo impopulair dat ik begin te vrezen voor de hele ruimte-/NASA-lijn van Lego… :P
Perseverance was ook al geen succes, volgens mij.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:45

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ample Energy schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:50:
Ik hoop ergens dat hij voor geen meter verkoopt en er nog zeker €80 van af gaat, maar hij lijkt nu zo impopulair dat ik begin te vrezen voor de hele ruimte-/NASA-lijn van Lego… :P
Hij staat hier in de woonkamer als launch tower. Nog geen tijd gehad de raket zelf in elkaar te zetten. hopelijk volgend weekend weer verder :)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ample Energy schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:50:
Ik vind hem erg tof, maar veel te duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
Ja, zonde dat hij niet op dezelfde schaal is als de Saturn V en gewoon veel te duur ‘voor de leuk’.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:55
Geen idee of ik met mijn volgende vraag in het juiste topic zit.

Ik had vrijdag 95euro aan lego punten opgevraagd en deze wou ik spenderen aan de Notre Dame.
Echter toen ik wou bestellen stond hij plots op levertijd vanaf 10 juli en zolang kon ik uiteraard niet wachten :)
Intussen heb ik de set ergens anders gekocht, maar ik zit nu met mijn punten die binnen de maand uitgegeven moeten worden.

Kan ik op één of andere manier deze punten 'terugkrijgen'? Bv door er een set mee te kopen en dan te retourneren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:18
sandpatt schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:59:

Ik had vrijdag 95euro aan lego punten opgevraagd en deze wou ik spenderen aan de Notre Dame.
Echter toen ik wou bestellen stond hij plots op levertijd vanaf 10 juli en zolang kon ik uiteraard niet wachten :)
Intussen heb ik de set ergens anders gekocht, maar ik zit nu met mijn punten die binnen de maand uitgegeven moeten worden.

Kan ik op één of andere manier deze punten 'terugkrijgen'? Bv door er een set mee te kopen en dan te retourneren?
Ik denk dat je beter contact kunt zoeken met Lego. Over het algemeen doen ze niet zo moeilijk en dat scheelt een hoop heen en weer rijden en verzendkosten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Of als excuus gebruiken om nog eens voor 100 euro Lego te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:22
sandpatt schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:59:

Volgens mij hoef je alleen maar 'actief' te zijn op je account om je punten weer te verlengen. Ook gewoon in de shop inloggen zou daar onder moeten vallen, dacht ik. Stuur even een berichtje naar de klantenservice, die kunnen het je precies vertellen. En zoals hierboven wordt gezegd: ze zijn meestal heel coulant, dus wellicht zullen ze de punten wel voor je verlengen (als alleen inloggen niet voldoende is).

Je kunt natuurlijk ook gewoon iets bestellen, let alleen wel even op als je je VIP/Insiders punten inzet voor korting om nieuwe punten te krijgen: de nieuwe punten die je krijgt worden berekend op basis van wat je na aftrek van de korting hebt besteed.
Als je bijv. 750 punten inzet voor een korting van €5 en die gebruik je bij een set van €100, krijg je dus geen 750 punten, maar 712 punten (of 713 als ze afronden) omdat je uiteindelijk maar €95 hebt besteed.

scintillating

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
Kennelijk kan je weer stemmen bij het Bricklink Designer Program. Persoonlijk vind ik deze erg mooi.

Afbeeldingslocatie: https://file.bricklink.info/19/2965/2965192.52E079F39DBF938F.jpg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kapoen
Mad-Matt schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:06:
Gister ff snel naar de Intertoys geraced om de AM set van Speed Champions op te halen.
Je bent dus zelf ook een soort van... speed champion? *badum tish* :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is er iemand die een Lego verzameling/thema deelt met zijn/haar (jonge) kind?

Mijn kleine vent (6) is helemaal gek van Ninjago en heeft al behoorlijk wat sets. Ik heb in de kast inmiddels nog... 7? Oeh een aanbieding, 9! Ohnee nog een hele mooie deal, 10 sets in de "backlog" voor hem. :X
Hij kan deze op bepaalde momenten verdienen (verjaardag, volgende badje in het zwembad, volle stickerkaart), dus voorlopig is hij nog niet uitgebouwd.
Ik zie echter alweer nieuwe sets van dit Thema die ik ook wel erg cool vind, vooral de grote Mechs vind ik toch wel heel gaaf.

Zelf heb ik iets van 40 Technic sets (waar ik nu aan de max zit van wat in de mancave past :X) en een paar Star Wars setjes erbij.

Nu zat ik te denken om samen met hem Ninjago te gaan verzamelen, waarbij ik een deel van mijn collectie weg doe om ruimte te maken hiervoor. Maar ik kan mij zelf bijv enorm irriteren aan "mismatched" sets, dus wapens van verschillende sets bij andere poppetjes, voertuigen die "toevoegingen" krijgen etc. Ik ben een purist daarin: als het niet in het boekje staat hoort het er niet bij, iig niet als het weer terug in de kast gaat, tijdens het spelen prima.
De kleine vent bouwt gewoon lekker wat hij leuk vindt en dat mag ook wel, maar hij heeft wel een handje om chaos te creeëren. Ik heb eind vorig jaar uit 3 enorme bakken met stukjes al zijn sets weer opgebouwd (~20) omdat ze stuk voor stuk als hoopjes stukjes eindigden. Daar heb ik nu geen zin meer in dus ben wat "strenger" om te zorgen dat het iig voor 98% nog de sets blijven die het waren/horen te zijn.

Aan de ene kant lijkt het mij dus leuk om zijn thema te delen, omdat we dan samen dit delen en omdat ik die mechs gewoon cool vind, maar aan de andere kant vrees ik dat het chaos & ruzie wordt. Ook omdat hij dan eigenlijk "extra" cadeautjes gaat krijgen als ik een set koop die ik gaaf vind. Plus mogelijk discussies over wat "van hem" is en wat "van mij".

Ik twijfel dus of dit wel een goed idee is, of dat ik hem gewoon lekker zijn ding moet laten doen, eventueel voorleg om sets te verkopen zodat hij andere dingen zou kunnen kopen, en mijzelf bij Technic/Star Wars hou.

Iemand ervaringen hiermee? :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:43:
Ik twijfel dus of dit wel een goed idee is, of dat ik hem gewoon lekker zijn ding moet laten doen, eventueel voorleg om sets te verkopen zodat hij andere dingen zou kunnen kopen, en mijzelf bij Technic/Star Wars hou.

Ik zou het lekker gescheiden houden en hem z'n ding laten doen. Eerder creativiteit stimuleren er zelf iets moois van te maken. Eventueel af en toe weer wat opnieuw opbouwen, maar niet teveel afdwingen hoe hij ermee zou moeten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
(nog) geen ervaring mee maar wellicht, als geld geen issue is, sets 2x aanschaffen? Een voor jezelf en een voor je kind? Dan heb je toch je puristen-afdeling en kan hij spelen tot 'ie een ons weegt met de 2e set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
Willem_48 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:08:
[...]

Zover ik weet is deze GWP uitverkocht. Was zaterdag na 12u ongeveer niet meer te verkrijgen.
Kansloze acties altijd van lego jammer weer, dan laat ik de set ook links liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:01

D75

Mijn kleine vent (6) is helemaal gek van Ninjago ....

Ik heb aan mijn zoon gemerkt dat de interesses in welk lego thema in fases gaat.

Begon met City (rond 4-7), toen Ninjago (7-10) en nu Star Wars (11-...).
Dus ik zou me persoonlijk niet vastpinnen op 1 thema vanwege zijn huidige interesse.

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20:39
@Angeloonie Ik heb in de tijd dat mijn kinderen Ninjago fantastisch vonden de Destiny's Bounty en de eerste 2 delen van Ninjago City gekocht. Niet zozeer omdat de kids Ninjago leuk vonden, maar meer omdat ik het zelf leuke modellen vond om te bouwen. Uiteraard mocht hier wel mee gespeeld worden. Dit vonden ze natuurlijk fantastisch.

Dat gezegd hebbende zou ik altijd een set kopen omdat jij dit leuk vindt, niet omdat je kinderen dit leuk vinden. Het is natuurlijk mooi als dit overlapt. Maar wat @D75 zeg klopt wel: de interesse van kinderen varieert enorm en het zou jammer zijn als je allemaal sets 'voor de kinderen' koopt en er vervolgens de interesse niet meer voor blijkt te zijn.

Als je samen met je kinderen wil Lego-en zou ik eerder af-en-toe een set kopen (of huren) waar je dan samen aan bouwt. Of nog mooier: bakken met Lego op tafel zetten en samen met je kids zelf dingen en bouwen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

zonoskar schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:39:
[...]

PS: dit was overigens de perfecte kleur geweest voor de Lambo Sian supercar set. Jammer genoeg kregen we multi lime green...
There I fixed it O-)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:27
Ik hou toch echt scheiding tussen mijn Lego en die van mijn kinderen.

Mijn dochter (nu 8 jaar) heeft hoofdzakelijk Lego Friends en wil hoogstens wat poppetjes door elkaar mengen, maar houdt de bouwwerken redelijk volgens het boekje. Ze is ook meer van het uitstallen, dan echt lang er mee spelen.

Mijn zoon (nu 5,5 jaar) heeft hoofdzakelijk Lego City (politie en bouwvakkers) en Mickey en is behoorlijk van het slopen, door elkaar halen, etc. Een tijdje terug wel een beetje boos geworden op hem dat hij zelfs handjes van de minifigs had kwijt gemaakt, handjes laat je in het lijfje zitten is de afspraak hier. En onlangs zo'n beetje al zijn setjes weer in juist in elkaar gezet (op zich nog best een leuk klusje), viel mij mee hoeveel onderdeeltjes spoorloos zijn. Ik laat hem toch een beetje zijn gang gaan.

Voor de echt creatieve buien van de kinderen staat er beneden nog een bak met allerlei lego-blokken (uit verschillende Lego Classic sets, Ikea-set en minifigs uit oude kerstkalenders). Zou daar nog wel wat meer minifigs bij willen, zodat hun 'goede' setjes wat meer bij elkaar blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• davidov
  • Laatst online: 16:33
Als volwassene niet, als kind iets meer ;)

Als 7 jarige:
Ik sloopte ook al mn sets niet al te lang na aanschaf, was ook vaak op aansturen van ouders die het zonde vonden dat ik duur speelgoed na een weekje liet staan want "uitgeswooshed". Dus die opperden telkens dat ik mn eigen fantasie moest gebruiken en zelf wat moest proberen te bouwen.
Voertuigen bouwen vond ik stom (ik kan het nooit zo mooi als Lego zelf, dat idee), maar secret villain lairs zoals bij James Bond vond ik wel erg tof om te bouwen en na te spelen; valluiken, geheime deuren, laserpoorten, deathrays, een hele grote bom/raket, camera die kan volgen, machinegeweren die uit de muur klappen, en natuurlijk de "revolving chair" etc de hele cliché bende.
En tja; voor muren en planken kon ik basic steentjes en plates gebruiken, maar voor al het leuke spul (laserpoorten bijv) wil je toch de fluorescerende steentjes gebruiken en de steentjes met computerpanelen bijv en die zitten alleen maar op je reeds gebouwde sets en waren toen zeker niet los te koop... dus (gedeeltelijk) slopen was noodzakelijk.

En eenmaal een set gedemonteerd was, belandde die op de berg steentjes en is die nooit maar dan ook nooit meer in elkaar gezet. Tot op de dag van vandaag. (gaat een klusje voor 2025 worden).
Dus het hele "ik heb alles opgebouwd, maar nu is alles weer een bende en dat vind ik jammer" snap ik heel goed, maar wel van beide kanten :)

Enfin int kort; ik zou het creatieve spelen vooral toejuichen. Fantaseren is een gave, want niet iedereen kan dat of vind dat leuk, en het is ook typisch iets wat (helaas) vaak afneemt naar mate men ouder is, als het na je middelbare school überhaupt nog niet uit je geramd is.
Spullen delen met Pa, daar was ik zelf nooit zo'n fan van. Ik voel de onenigheid over iets triviaals al van mijlen aankomen. En dat hoeft niet eens binnenkort te zijn, maar misschien over 15 jaar als hij uit huis gaat en even verknocht aan de Lego blijkt te zijn als jezelf :P

Ander idee: misschien nu nog wat te vroeg, maar misschien als hij 8 is dat hij z'n eigen kleine display kastje/vitrine krijgt waar hij z'n 1-2-3 allermooiste sets kan laten zien? Misschien dat dat een onbewuste incentive kan zijn om wat trotser met z'n sets om te laten gaan en enkele in elkaar te laten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

Reinier

\o/

Mijn zoon was laatst jarig en heeft vrijwel uitsluitend LEGO gekregen. Net als ik toen ik 5 was 8)

En wat ik toen ook al irritant vond: STAMPs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3HVuodmUVLTJKfsNJgTYh_YJ3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FPz8gMFL99ZD8mdmV0wvhmyN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfcE3V2ysKRgWvPNeo1tJPVoypI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W4T13dHOEv72zRQx4QHkhfQk.jpg?f=fotoalbum_large

New old stock setje uit 2008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:42

Case_C

[Team Carrack]

ErikT738 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:09:
Kennelijk kan je weer stemmen bij het Bricklink Designer Program. Persoonlijk vind ik deze erg mooi.

[Afbeelding]
Bedankt voor de heads-up, even een paar votes gegeven voor wat leuke castle themes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:58
Gisteravond de laatste aflevering van ‘X-Men ‘97’ gezien ( _/-\o_ ), dus deze maar gehaald:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dt2qvtNdBg6Com2GUxmw_hOAOYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3HH2Q37EOUijq3bjKriQ7uqx.jpg?f=fotoalbum_large

*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kapoen schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Je bent dus zelf ook een soort van... speed champion? *badum tish* :P
hij maakt hem gewoon hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mijn kleine vent (6) is helemaal gek van Ninjago en heeft al behoorlijk wat sets. Ik heb in de kast inmiddels nog... 7? Oeh een aanbieding, 9! Ohnee nog een hele mooie deal, 10 sets in de "backlog" voor hem. :X
Hij kan deze op bepaalde momenten verdienen (verjaardag, volgende badje in het zwembad, volle stickerkaart), dus voorlopig is hij nog niet uitgebouwd.
Ik zie echter alweer nieuwe sets van dit Thema die ik ook wel erg cool vind, vooral de grote Mechs vind ik toch wel heel gaaf.

Zelf heb ik iets van 40 Technic sets (waar ik nu aan de max zit van wat in de mancave past :X) en een paar Star Wars setjes erbij.

Nu zat ik te denken om samen met hem Ninjago te gaan verzamelen, waarbij ik een deel van mijn collectie weg doe om ruimte te maken hiervoor. Maar ik kan mij zelf bijv enorm irriteren aan "mismatched" sets, dus wapens van verschillende sets bij andere poppetjes, voertuigen die "toevoegingen" krijgen etc. Ik ben een purist daarin: als het niet in het boekje staat hoort het er niet bij, iig niet als het weer terug in de kast gaat, tijdens het spelen prima.
De kleine vent bouwt gewoon lekker wat hij leuk vindt en dat mag ook wel, maar hij heeft wel een handje om chaos te creeëren. Ik heb eind vorig jaar uit 3 enorme bakken met stukjes al zijn sets weer opgebouwd (~20) omdat ze stuk voor stuk als hoopjes stukjes eindigden. Daar heb ik nu geen zin meer in dus ben wat "strenger" om te zorgen dat het iig voor 98% nog de sets blijven die het waren/horen te zijn.

Aan de ene kant lijkt het mij dus leuk om zijn thema te delen, omdat we dan samen dit delen en omdat ik die mechs gewoon cool vind, maar aan de andere kant vrees ik dat het chaos & ruzie wordt. Ook omdat hij dan eigenlijk "extra" cadeautjes gaat krijgen als ik een set koop die ik gaaf vind. Plus mogelijk discussies over wat "van hem" is en wat "van mij".

Nee die van mij weten maar al te goed wat van papa is daar mogen ze alleen met toestemming mee spelen. Ze vinden de Star Wars schepen die ik heb erg tof, maar mijn zoontje speelt net iets liever met Ninjago en mijn dochter vind het leuk om thee kransjes met Yoda en Grogu te houden :+ maar haar Lego Friends zijn schattiger.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

defusion schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:59:
[...]

Ik zou het lekker gescheiden houden en hem z'n ding laten doen. Eerder creativiteit stimuleren er zelf iets moois van te maken. Eventueel af en toe weer wat opnieuw opbouwen, maar niet teveel afdwingen hoe hij ermee zou moeten spelen.
Ik probeer hem ook echt wel zijn ding te laten doen, hij bouwt ook met de bakken "losse stukjes" (=alles wat geen Ninjago is en uit elkaar ligt + extra stukjes) van alles en nog wat. En ook de Ninjago sets doet hij leuke dingen mee, het enige dat ik van hem verwacht is dat hij het weer terugbouwt naar wat het hoort te zijn, om te voorkomen dat het binnen een week of 2 weer een grote berg losse stukjes is die ik weer mag uitzoeken :P

Bedankt iig voor de inzichten. :) Ben er nog niet 100% uit wat ik wil, ik denk dat ik mijzelf misschien ga richten op de mechs en hem gewoon zijn ding laat doen met alles wat geen grote mech is (zijn voorkeur ligt toch bij draken). Dan mag hij prima met "mijn" mechs spelen (en samen bouwen in het begin) maar komen ze "bij mij" te staan. Ga er iig nog even over nadenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Angeloonie schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:34:
[...]
Bedankt iig voor de inzichten. :) Ben er nog niet 100% uit wat ik wil, ik denk dat ik mijzelf misschien ga richten op de mechs en hem gewoon zijn ding laat doen met alles wat geen grote mech is (zijn voorkeur ligt toch bij draken). Dan mag hij prima met "mijn" mechs spelen (en samen bouwen in het begin) maar komen ze "bij mij" te staan. Ga er iig nog even over nadenken.
Niet te druk om maken. Kinderen zijn kinderen. Ik was vroeger ook niet zo voorzichtig, en zit nu ook met incomplete sets van vroeger, en je kan wel meer van dat soort verhalen terug lezen in dit topic. Over 20 jaar post je zoon hier op tweakers hoe hij z'n retro Ninjago set op zolder terug gevonden heeft, en nu losse steentjes zoekt om de set weer compleet te maken, etc. En verder gewoon je "eigen" sets apart houden.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix

Lord Business, is that you? ;)

Maar serieus, het bovenstaande is herkenbaar. Hier thuis staat inmiddels ook een indrukwekkende verzameling Lego; ik heb mijn sets en jr. heeft zijn sets. Echter, veel van mijn sets zijn nu ook voor jr. om mee te spelen en dat laatste neem ik mee in mijn overweging om sets met hem te delen. Is het een set om neer te zetten, zoals de Saturn V of Senna’s McLaren, dan krijgt die een mooi plekje in huis. Is het een set om mee te spelen, zoals de Avengers Toren, dan mag jr. er lekker mee spelen.

Het bovenstaande betekent niet dat het geen kunst is in ‘loslaten’, want toen ik de eerste keer zag dat de Avengers Toren diverse upgrades had gekregen, nadat er een schoolvriendje was komen spelen, moest ik toch even slikken. Zeker als je weet dat die set 12 uur van je leven heeft gekost. :') Daar tegenover staat dan het plezier dat mijn zoontje van de set heeft en uiteindelijk is dat wat Lego is, toch? Bouw, speel en gebruik je creativiteit / fantasie.

Leg godt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]
Ik zie maar één oplossing. Al die mechs 2x kopen. 1 voor display, 1 om mee te spelen. En met de vip-punten die je zo extra opbouwt krijg je dan weer korting op andere coole sets. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
[...]

Ik probeer hem ook echt wel zijn ding te laten doen, hij bouwt ook met de bakken "losse stukjes" (=alles wat geen Ninjago is en uit elkaar ligt + extra stukjes) van alles en nog wat. En ook de Ninjago sets doet hij leuke dingen mee, het enige dat ik van hem verwacht is dat hij het weer terugbouwt naar wat het hoort te zijn, om te voorkomen dat het binnen een week of 2 weer een grote berg losse stukjes is die ik weer mag uitzoeken :P

Maar waarom moet zijn lego terug naar wat het hoort te zijn? Waarom dat niet lekker laten exploderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

42erik schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:18:
[...]

Maar waarom moet zijn lego terug naar wat het hoort te zijn? Waarom dat niet lekker laten exploderen?
Omdat meneer dan non-stop gaat zeuren/boos worden dat zijn sets uit elkaar liggen en dat ik ze moet gaan maken. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kapoen
Hoera, België en Nederland zullen blijkbaar vlotter bediend worden door Lego in de toekomst: Tweede LEGO-distributiecentrum in heel Europa geopend in Tessenderlo.

Relevant citaat:
Wie een LEGO-set koopt, zal die vanaf nu toegestuurd krijgen vanuit Tessenderlo. Daar werd vandaag een nieuw regionaal distributiecentrum geopend, het 2e in heel Europa. De LEGO zal Belgische klanten zo gemiddeld 2 werkdagen sneller bereiken.
...
Het nieuwe verdeelcentrum van 27.000 vierkante meter in Tessenderlo moet de LEGO-fans uit België, Nederland, Luxemburg, Noord-Frankrijk, Ierland en het Verenigd Koninkrijk bedienen. Iedereen die in een van die landen een LEGO-set bestelt, zal die dus toegestuurd krijgen vanuit Limburg. Het centrum zal ook LEGO leveren aan de lokale winkels.
Afbeeldingslocatie: https://images.vrt.be/w1280hx/2024/06/04/5c53a1ed-2274-11ef-8fc9-02b7b76bf47f.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 05-06-2024 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:32
Kapoen schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:35:
Hoera, België en Nederland zullen blijkbaar vlotter bediend worden door Lego in de toekomst: Tweede LEGO-distributiecentrum in heel Europa geopend in Tessenderlo.

Relevant citaat:

[...]

[Afbeelding]
Ligt het aan mij of klinkt dit best weinig ?

"In het centrum kunnen ongeveer 44.000 paletten LEGO opgeslagen worden en er zullen per jaar ongeveer 32.000 bestellingen uit het centrum vertrekken"

32K bestellingen per jaar.. ??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:42
iketot schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:20:
[...]

"In het centrum kunnen ongeveer 44.000 paletten LEGO opgeslagen worden en er zullen per jaar ongeveer 32.000 bestellingen uit het centrum vertrekken"

Misschien gaat het dan alleen om de mensen vanuit dit topic? Want die 32k halen we toch wel makkelijk? :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 14:51
[...]

Ik vond dat ook weinig klinken. Stel al die mensen bestellen maar 1x per jaar bij LEGO zelf, dan zijn het dus maar 32K unieke klanten. Verspreid over alle landen die ze vanuit dit centrum gaan bedienen...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Better yet: voor de opening hebben ze het door twee lego masters na laten bouwen:
https://www.instagram.com/p/C7zQPUvITrO/

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.29350-15/447551889_1131793994560055_8032312463441736212_n.heic?stp=dst-jpg_e35_s640x640_sh0.08&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6ImltYWdlX3VybGdlbi4xNDQweDk1OS5zZHIuZjI5MzUwIn0&_nc_ht=scontent-ams4-1.cdninstagram.com&_nc_cat=111&_nc_ohc=y8evuVuj-MMQ7kNvgEC7olu&edm=ANTKIIoBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AYDZZ-dM62Vmm6A0nCKUYmyYJsyQtKrgLn8mlDWz6hogww&oe=66660655&_nc_sid=cf751b
Bij de opening werd de maquette onthuld waar we de voorbije maanden hard aan gewerkt hebben. Met 67.500 steentjes, ruim 6 m2, 300 unieke elementen en 30 kleuren een plaatje om te zien
Die zijn even bezig geweest :X :D

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schouten352
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15-09 10:13
zunrob schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:33:
[...]

Ik vond dat ook weinig klinken. Stel al die mensen bestellen maar 1x per jaar bij LEGO zelf, dan zijn het dus maar 32K unieke klanten. Verspreid over alle landen die ze vanuit dit centrum gaan bedienen...
Ik vermoed dat er een nulletje mist. De verhouding pallets versus bestellingen lijkt ook vreemd. Als je 32.000 deelt door 365 dagen zou je komen tot 88 bestellingen per dag. Dat lijkt toch wel erg ongeloofwaardig. Verder lijk je daar toch niet echt met 70 mensen mee bezig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08
[...]

Het is een Belgisch artikel, dus ik vermoed dat ze 32.000 vrachtwagens bedoelen, dat is zeg maar zo'n 100 per dag en klinkt mij meer realistisch in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRoof
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19:25
[...]

Dit gaat om een regional distribution centre (RDC) en voor zover ik weet worden hier vandaan geen orders aan consumenten verstuurd. De consumenten orders via S@H komen al jaren uit Geel in Belgie.
Hún toelevering zal nu wel sneller gaan door dit RDC ipv dat ze moeten wachten op Tsjechië.

EDIT; De S@H orders komen vanuit hun fulfilment centre, wat op dezelfde campus staat. Daarom zal het positieve impact hebben op de S@H orders. Onze orders komen hier dus alleen niet direct vandaan.

[ Voor 13% gewijzigd door ThaRoof op 05-06-2024 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRoof
Den_S85 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:47:
[...]

Het is een Belgisch artikel, dus ik vermoed dat ze 32.000 vrachtwagens bedoelen, dat is zeg maar zo'n 100 per dag en klinkt mij meer realistisch in de oren.
I’m all for Belgenmoppen, maar helaas, het persbericht van LEGO noemt ook gewoon deze aantallen: https://www.lego.com/en-u...ibution-centre-in-belgium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij kids gaat (bijna) alles in fases; nu ninjago lego, over 2jr is het vissen of voetballen etc. hoe erg gehecht ben jij aan jouw collectie? maar ... samen bouwen of hobby intresse delen met de kids is priceless, toch? die tijd komt niet terug, en jouw collectie kan je later weer (duur) terugkopen samen ninjago bouwen niet. zo ben inmiddels langzaam uitgekeken op de modulars en ben die aan het uitdunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 05-06-2024 11:52 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
ThaRoof schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:50:
[...]

I’m all for Belgenmoppen, maar helaas, het persbericht van LEGO noemt ook gewoon deze aantallen: https://www.lego.com/en-u...ibution-centre-in-belgium
Het centrum kan tot 44.000 pallets opslaan en heeft een verwacht jaarlijks doorvoervolume van ongeveer 32.000 orders. Het bevindt zich op dezelfde campus als het fulfilmentcentrum van LEGO, dat bevoorraad zal worden vanuit het RDC. Klanten die binnen het bereik vallen kunnen hun bestelling in de toekomst maximaal twee dagen eerder verwachten.
Het gaat niet om orders naar klanten.

https://www.bricktastic.n...en-verbetert-levertijden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRoof
Verkeerd gequote

[ Voor 39% gewijzigd door ThaRoof op 05-06-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
ThaRoof schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:00:
[...]

Het gaat om orders:
“The centre is equipped to store up to 44,000 pallets and has an expected throughput of approximately 32,000 orders annually. “

https://www.lego.com/en-u...ibution-centre-in-belgium
Ja, orders van het fulfilmentcentrum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaRoof
NotSoSteady schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:01:
[...]

Ja, orders van het fulfilmentcentrum.
Yes, ik las verkeerd (maar ipv naar)
We zitten op 1 lijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door ThaRoof op 05-06-2024 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:32
Ja wel klanten, maar dan B2B klanten dus, en die bestellen niet 1 of 2 setjes maar 10tallen (meestal).
Ik dacht ff dat het voor B2C was, maar dat is n andere afdeling dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zo… krijg ik net een email over dat Barad Dur is verzonden. Een uur nádat ie geleverd was 🤣

Ze zullen het druk hebben denk ik. Helaas is er geen 2e nog onderweg. Maar goed. Doos direct op zolder verstopt voor wanneer mijn vrouw weer iets wil doen met LEGO. Als haar verjaardag eerder komt dan dat moment is dat mooi meegenomen 🫣

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 19:34:
Gisteravond de laatste aflevering van ‘X-Men ‘97’ gezien ( _/-\o_ ), dus deze maar gehaald:

[Afbeelding]

*O*
Hij’s leuk! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPwkYg6uBTX54D4k8Pmqm4fHON4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vuMH5yGZHlGdotf09ynQiX9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Ho_LNJKTScJoLI4Gls4jaf7VQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tAGAaCUmgReMHySYPOR8ECA0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17iy73df6QVAJAItchGrpuay6hY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dH6GQeFkUl6DeqyIdJK3tr6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Ik kreeg net weer een mailtje over Bricklink Designer Program Series #2, 5 sets, €930 aan Lego... Grote zakken met Lego, geen fysiek boekje, maar toch een enorme waarde verhoging als ik dat historisch bekijk. 2 stuks per klant...

Even los van allemaal hele leuke sets om te bouwen, als ik het zo bekijk, verwacht ik echter eerlijk gezegd dat ze een paar jaar bewaren wellicht een 'betere' keuze is. En gewoon deze sets bouwen uit de bestaande collectie (en eventueel nog wat missend bijbestellen, er lijkt namelijk niets unieks tussen te zitten qua onderdelen... Hoogstens de stickers.

Als ik meer ruimte had gehad, dan was gewoon series #2 2x bestellen een no-brainer geweest, maar ruimte gebrek... Echter, waarschijnlijk pas in januari uitleveren, wellicht dat mijn ruimte probleem dan al is opgelost...
RubjeMazter schreef op zondag 2 juni 2024 @ 23:22:
Als ze willen kunnen ze het de scalpers/doorverkopers bemoeilijken door limieten in te stellen per account, per afleveradres, IP-adres of van mij part de hardwareID van het apparaat waarop wordt besteld (er zijn altijd omwegen om dit te omzeilen, maar het bemoeilijken mag van mij wel wat meer).
De enige oplossing is imho er geen limiet op te zetten en er voor te zorgen dat er voldoende beschikbaar is, als iemand 100 towers wil bestellen met 100 GWPs, go ahead. Dat drukt alleen maar de prijzen op de tweedehands markt. Maar dat is niet iets wat Lego wil, Lego wil juist dat Lego als 'exclusief' en 'veel waard' wordt ervaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:07:
[...]

Omdat meneer dan non-stop gaat zeuren/boos worden dat zijn sets uit elkaar liggen en dat ik ze moet gaan maken. :P
Dan kun je ze samen maken, maar ik ben er natuurlijk niet bij. Misschien denk ik te simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:25
Angeloonie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:07:
[...]

Heel herkenbaar dit, mijn dochter van 6 is precies zo ze heeft veel sets en ook grote sets en verwacht dan dat ik en mijn vrouw ze elke keer weer in elkaar ga zetten, ik ga niet elke dag uren bouwen, om vervolgens de volgende dag weer alles uit elkaar en door elkaar gegooid terug te vinden, meer dan 20 sets door elkaar is gewoon geen doen om steeds uit te zoeken, heb ik er geen zin en tijd voor, nu staat haar lego al zeker een half jaar uit elkaar in bakken op zolder, moet het nog steeds gaan uitzoeken.
Misschien als ze wat ouder is en niet meer alles sloopt krijgt ze het terug en bouw ik het in elkaar.

Mijn lego mag ze niet aankomen, zijn vooral grote builds en de meeste geen speel sets, word echt niet vrolijk als ze die uit elkaar zou slopen en alles door elkaar raakt.

Dacht slim te zijn en haar Playmobil te geven in plaats van lego want dat valt niet uit elkaar te halen, nou Playmobil haalt ze ook alle onderdelen van de sets af, en dat heeft ook nog best wat klein los spul dat is nu ook allemaal uit elkaar en door elkaar :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gizmokat
Verleden week kastje voor mijn minifiguren gekocht en op gehangen, wel maar 2 batterijen en een dummy gebruikt, met 3 batterijen zijn die leds die er in zitten erg fel.

Kreeg de foto nu ff niet beter, ziet nogal wat reflectie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJ2yztIcFwDKCTBpfj9_IrPqyaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LFc3aYBMdG7udyktymnxYlbo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door gizmokat op 05-06-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Doet brickwatch geen intertoys meer? De avengers tower is daar 100 goedkoper, maar brickwatch geeft die niet weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
42erik schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:08:
Doet brickwatch geen intertoys meer? De avengers tower is daar 100 goedkoper, maar brickwatch geeft die niet weer
Intertoys staat nog op Brickwatch, maar die set is niet meer verzendbaar vanuit Intertoys, alleen nog in winkels op te halen. Daarom haalt Brickwatch hem er geloof ik af (staat ook nog onder het kopje "niet meer leverbaar" met de prijs van €399).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
Cergorach schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:49:
De enige oplossing is imho er geen limiet op te zetten en er voor te zorgen dat er voldoende beschikbaar is, als iemand 100 towers wil bestellen met 100 GWPs, go ahead. Dat drukt alleen maar de prijzen op de tweedehands markt. Maar dat is niet iets wat Lego wil, Lego wil juist dat Lego als 'exclusief' en 'veel waard' wordt ervaren...
Vanuit een normale klant perspectief zou ik ook zeggen dat dit een top idee is. Maar zoals je zelf ook aangeeft is dit business-technisch niet zo'n top idee :P

Tja, als ik iets écht wil hebben zou ik 't op launch kopen met GWP om 01.00, maar tot op heden is het interessepeil bij mij niet zo hoog geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
AppieNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:17:
[...]

Intertoys staat nog op Brickwatch, maar die set is niet meer verzendbaar vanuit Intertoys, alleen nog in winkels op te halen. Daarom haalt Brickwatch hem er geloof ik af (staat ook nog onder het kopje "niet meer leverbaar" met de prijs van €399).
Hmm, da's onhandig..

Dank voor de info iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Nu online
42erik schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:24:
[...]

Hmm, da's onhandig..

Dank voor de info iig
Ik zou 't juist onhandig vinden dat als ik de aanbieding zou zien dat 'ie op uitverkocht staat ;) maar wellicht heb je een intertoys net zo dichtbij als hier (10 min fietsen) O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
gizmokat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:05:
[...]

Heel herkenbaar dit, mijn dochter van 6 is precies zo ze heeft veel sets en ook grote sets en verwacht dan dat ik en mijn vrouw ze elke keer weer in elkaar ga zetten, ik ga niet elke dag uren bouwen, om vervolgens de volgende dag weer alles uit elkaar en door elkaar gegooid terug te vinden, meer dan 20 sets door elkaar is gewoon geen doen om steeds uit te zoeken, heb ik er geen zin en tijd voor, nu staat haar lego al zeker een half jaar uit elkaar in bakken op zolder, moet het nog steeds gaan uitzoeken.
In plaats van het per set uit te sorteren, een idee om het uit te sorteren zoals AFOLs het doen: per soort en/of kleur? Net welk sorteersysteem je leuk vindt werken. Kan ze in theorie elke set weer zelf opnieuw bouwen (mits ze het sorteersysteem kent en respecteert). Heeft ze er geen zin in om het zelf te bouwen (en dat papa en/of mama het moeten bouwen), waarom heeft ze dan Lego?

Rond die leeftijd had ik ook wat lades: lade voor technic bricks, lade met plates, lade met bricks, lade met minifig rommel, lade met asjes, lade met tandwielen, lade met autodingetjes (spatborden, bandjes etc) en een lade voor de boekjes (met ook officiële Lego ideeën boekjes die sets combineerde tot nieuw spul). Idee kwam van mijn vader, daarvoor zat het in 1 grote box. Jaren vermaakt met die kastjes.

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 05-06-2024 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
RubjeMazter schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:27:
[...]

Ik zou 't juist onhandig vinden dat als ik de aanbieding zou zien dat 'ie op uitverkocht staat ;) maar wellicht heb je een intertoys net zo dichtbij als hier (10 min fietsen) O-)
Maar hij is dus helemaal niet uitverkocht. Alleen online, maar in winkels nog te krijgen. Dan vind ik het onhandig als ie helemaal niet te zien is

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
42erik schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 00:09:
[...]
Maar hij is dus helemaal niet uitverkocht. Alleen online, maar in winkels nog te krijgen. Dan vind ik het onhandig als ie helemaal niet te zien is
Kies ervoor (als Brickwatch) om alleen van online te bestellen sets de prijzen weer te geven. Onhandig? Wellicht, maar geregeld is een set alleen af te halen in nog 1 of 2 winkels, aan de andere kant van het land. Dat is ook niet handig. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
gizmokat schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 20:20:
Verleden week kastje voor mijn minifiguren gekocht en op gehangen, wel maar 2 batterijen en een dummy gebruikt, met 3 batterijen zijn die leds die er in zitten erg fel.

Kreeg de foto nu ff niet beter, ziet nogal wat reflectie.

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Welk kastje is deze net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
AppieNL schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:30:
[...]

In plaats van het per set uit te sorteren, een idee om het uit te sorteren zoals AFOLs het doen: per soort en/of kleur? Net welk sorteersysteem je leuk vindt werken. Kan ze in theorie elke set weer zelf opnieuw bouwen (mits ze het sorteersysteem kent en respecteert). Heeft ze er geen zin in om het zelf te bouwen (en dat papa en/of mama het moeten bouwen), waarom heeft ze dan Lego?

Rond die leeftijd had ik ook wat lades: lade voor technic bricks, lade met plates, lade met bricks, lade met minifig rommel, lade met asjes, lade met tandwielen, lade met autodingetjes (spatborden, bandjes etc) en een lade voor de boekjes (met ook officiële Lego ideeën boekjes die sets combineerde tot nieuw spul). Idee kwam van mijn vader, daarvoor zat het in 1 grote box. Jaren vermaakt met die kastjes.
Ze vind lego ook wel leuk ook om te bouwen, maar heeft gewoon niet het geduld en de aandacht om dat lang vol te houden, na een kwartier is het wel klaar en wil ze er mee spelen, wel maakt ze van de sets haar eigen creaties en vind dat vooral leuk.

Het probleem is gewoon dat ze te veel heeft, krijg je met papa en mama als lego fanaten, ik moet gewoon wat sets in elkaar zetten en er maar een paar per keer geven om mee te gaan spelen, meer dan 20 sets te gelijk is gewoon niet handig dat is gewoon te veel werk om alles weer compleet te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gizmokat
zezke schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:37:
[...]

Ziet er goed uit! Welk kastje is deze net?
Hier heb ik hem gekocht
https://www.smythstoys.co...SFm8eBI20WERoC9NgQAvD_BwE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Karp
42erik schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:08:
Ik mis ook Smyths. Jan's Steen heeft wel eens scherpe prijzen. 2Ttoys? Het is me ondertussen niet meer duidelijk welke webshops er missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Iemand nog een leuk idee om de F1 Speed-champion setjes te "poseren". Ik zat te denken aan een stukje racebaan te maken en ze daar op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:57

JoeZuCK

_Fonz > all.

Gaan jullie nog sets uit de BDP series 2 bestellen vandaag en zo ja welke en waarom juist die?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
JPDeckers schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 06:13:
Kies ervoor (als Brickwatch) om alleen van online te bestellen sets de prijzen weer te geven. Onhandig? Wellicht, maar geregeld is een set alleen af te halen in nog 1 of 2 winkels, aan de andere kant van het land. Dat is ook niet handig. Vandaar.
Zo te zien nog bij 3 Intertoys te krijgen uit heel Nederland.
Pagina: 1 ... 25 ... 138 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .