De afgelopen week had ik zowaar eens tijd om mijn Eldorado fortress te upgraden. Dat was ik al van plan sinds ik de set in december kocht, maar ik was er maar niet aan toegekomen.
Ik stoorde me aan de kantelen van het kanon aan de voorzijde, dus heb de witte delen vervangen door gele.
Ik had eerst ook de eerste rand wit vervangen door geel (in lijn met de rest van de kantelen), maar heb dit toch weer terug gezet naar wit.
Origineel:
Eindresultaat:
Daarna ben ik met (gratis) mod van Trikus (
rebrickable) aan de gang gegaan om iets aan de achterkant van de generaal’s kamer te doen.
Deze mod maakt de toren ook 1 brick hoger, wat ik ook wel mooier vind.
Het zorgt er echter wel voor dat je het niet meer als 1 lang object kan uitstallen (van de achterkant tenminste):
Al met al wel een geslaagde conversie vind ik, aangezien ik toch niet van plan was om het als lint uit te stellen.
Nu heb ik echter een kanon over. Ik denk dat ik de gevangenis maar ga ombouwen om daar een zelfde kanonsopstelling te bereiken als de voorzijde. Dat zal wel wat ingrijpender zijn en ik denk niet dat ik genoeg materiaal heb om te bereiken wat ik daar voor nodig heb, aangezien ik beide raampartijen moet verplaatsen (minimaal 2 studs naar buiten…).
:strip_exif()/f/image/yj35FPCfWlYFq3KgTNfH0ueA.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed. Daar heb ik straks tot september de tijd voor