Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 182 183 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Orangelights23 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:45:
[...]

Veel plezier, maar….. schoenen aan in huis? :P
hier onder de rivieren zeggen we; “ik ben toch geen kamper of moslim

Aan een tafel bouwen is qua lichaamshouding wel meest plezierig. Maar knikker ik de blokjes het liefst op een hoop. Gespreid over een kleedje midden op de vloer, rete irritant in de doorloop. Bouw zo al Lego sinds de eerste sets van Sinterklaas. Voelt als stukje beleving of nostalgie. Echter vinden mijn knieën en rug dat steeds moeilijker worden :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:06

SomerenV

It's something!

himlims_ schreef op zondag 17 mei 2026 @ 12:26:
[...]
hier onder de rivieren zeggen we; “ik ben toch geen kamper of moslim

Aan een tafel bouwen is qua lichaamshouding wel meest plezierig. Maar knikker ik de blokjes het liefst op een hoop. Gespreid over een kleedje midden op de vloer, rete irritant in de doorloop. Bouw zo al Lego sinds de eerste sets van Sinterklaas. Voelt als stukje beleving of nostalgie. Echter vinden mijn knieën en rug dat steeds moeilijker worden :+
Ik kom van onder de rivieren maar die uitspraak heb ik echt nog nooit gehoord :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Orangelights23 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:45:
[...]
Veel plezier, maar….. schoenen aan in huis? :P
sh4d0wman schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:58:
[...]
Je weet toch? Op steentjes staan is zonder schoenen niet chill. :P
Ik maak nogal iets los ;) Binnenshuis geen schoenen dragen is denk ik inderdaad iets Hollands (al hield mijn ex-schoonfamilie in Leiden hun schoenen gewoon aan), hier in Brabant en Limburg (en wellicht ook in andere provincies?) zie je het niet vaak, de enige van mijn vrienden die het doen zijn expats.

…en dan heb je ook nog mensen die een paar schoenen hebben dat ze alléén binnen dragen, hoezo ging je er niet van uit dat dat het geval was? ;) Of (om toch maar een beetje ontopic te blijven) had ik beter deze moeten dragen:

Afbeeldingslocatie: https://www.retaildetail.eu/wp-content/uploads/sites/2/2026/01/Lego-crocs.jpg
SomerenV schreef op zondag 17 mei 2026 @ 13:08:
[...]
Ik kom van onder de rivieren maar die uitspraak heb ik echt nog nooit gehoord :+
Voor mij ook onbekend, ik loop heus ook wel eens op sokken, slippers of sloffen door het huis. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tc99m op 17-05-2026 14:00 ]

scintillating

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik twijfel heel erg tussen de MCLaren P1, de Volvo EC500 en Jack sparrows pirate ship.Mijn keuze valt meer op die graafmachine.

Die raket met tintin is ook wel gaaf.

Ik twijfel ook over de Deku tree en de dungeons and dragons set met draak. Maar die staan wat lager op de lijst

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-05-2026 14:58 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zakkenwasser schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:58:
Ik twijfel heel erg tussen de MCLaren P1, de Volvo EC500 en Jack sparrows pirate ship.Mijn keuze valt meer op die graafmachine.

Ik twijfel ook over de Deku tree en de dungeons and dragons set met draak. Maar die staan wat lager op de lijst
Alles in je handtekening verkopen en alles kopen })

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zakkenwasser schreef op zondag 17 mei 2026 @ 14:58:

Misschien helpt dit; de twee laatste sets welke je noemt gaan er dit jaar uit. Heb je daar nog een aanbieding voor zal dat hoogstwaarschijnlijk de laatste kans Zijn. 😃

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1 ... 182 183 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .