Ik heb de Temple of Horus open, maar de prijzen vind ik eigenlijk nog wel meevallen. 18.244 onderdelen. Tegen 10 cent per onderdeel is dat 1824 euro, puur aan steentjes.Die steentjes moet je ergens vandaan toveren, checken of je alles hebt, wat voor zo'n set belachelijk veel tijd kost. Dan heb je nog het ontwerpen, maken van instructies, verpakkingsmaterialen om te verzenden. Bijna 6.000 euro is enorm veel geld, maar voor een niche product als deze niet eens exorbitant veel ofzo. Ik zou eerder zeggen dat ik het aan de lage kant vind.CLB schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:26:
Kwam net Stebrick tegen en had het hier niet eerder gespot... voor als je echt teveel geld hebt.
Zitten mooie dingen bij, ook met honderden geprinte steentjes, maar die prijzen zijn echt skyhigh.
10.000 bricks - The Sphinx
[YouTube: The Sphinx - LEGO MOC by Stebrick]
18.000 bricks - Temple of Horus:
[YouTube: Temple of Horus - LEGO MOC by SteBrick]
63.000 bricks - The Notre Dame
[YouTube: Notre Dame de Paris - PART #1 THE FACADE - LEGO Moc by SteBrick]
100.000 bricks - The Seven Rings
[YouTube: The Seven Rings - ComicCon Stuttgart 2021]
Als ik custom spul verkoop doe ik eigenlijk altijd de standaard 10 cent per part keer twee, omdat het anders al snel niet meer rendabel is. En dat is dan met kleine sets van max 300 onderdelen.
Morgen die website eens wat beter bekijken want het ziet er wel echt heel tof uit. Niet dat ik dat ooit van m'n leven kan betalen maar toch
/f/image/hBCH25IQ1Oe7SQkc8gFcVCpF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UhvjHCjW9pSTmrEDxEavhQZt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hff8889S8HE2xNcMr9QvNAfG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ypriawbZ0cP43Q9E1bQvdTl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4QxwkNjKc6XGOMmhmYfkre9W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9GmAJ7i2uEJmprIa3xyA7jWk.jpg?f=fotoalbum_large)