Het Grote Lego Topic - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 178 179 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:47
SpaceKees_ schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:45:
[...]

<knip>Unimog 8110<knip>

Wel jammer als je dan de originele dure set van vijf of tien jaar geleden hebt. Of niet ?
Je opmerking ging waarschijnlijk niet specifiek over deze set, maar de Unimog 8110 is inmiddels 15 jaar oud ;)

• Kerngezond
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:21
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 14:47:
[...]

Hey! Lijken op de vaas die wij hadden. Hadden, want een kat...
Ik kan ter vervanging deze adviseren: https://www.lego.com/nl-nl/product/orange-cat-21376

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:17

Wailing_Banshee

You're Next

Tc99m schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 15:30:
[...]

Deze is van polycarbonaat dus iets katbestendiger. ;)
Ja, de huidige zijn van PLA... Maar die zijn niet doorzichtig en ik vond die glazen beker wel mooi. Ik denk dat ik deze ook koop als ik ze ooit ergens te koop zie.
We hebben al twee zwart/witte... De ene is lief en staat rustig op de schouw, de andere wil nog wel eens op plekken springen waar hij niet mag zijn...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Pick-a-Brick Brussel 2026-04-14 (gisteren vergeten posten)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8M8E_dfEm_o8PbLYY2qymC7qag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1n6EgitLFn3MeewTBIrccLM.jpg?f=fotoalbum_large

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

neanderthaler

Are friends electric?

Laatst via marktplaats flinke doos met Super Mario op de kop getikt. Ik verwacht niet dat de sets compleet zijn, maar er zit in ieder geval veel tussen van 71369 Eindbaasgevecht op Bowsers kasteel. Ook nog wat andere gedeeltelijk bouwsels die ik ga proberen te herkennen op de foto's online. Dat wordt een tijdje uitvlooien om te zien wat er compleet is en wat de moeite is om via bricklink aan te vullen. Ik heb een jongste zoon die bijna 6 wordt en Mario-liefhebber is. Hopelijk vindt hij dit leuk om te bouwen en mee te spelen want zelf snap ik niet helemaal wat dat interactieve gebeuren nou zo leuk maakt.

Weet iemand of de voortgang op https://www.brick-checklist.com te saven is als ik de laptop uit zet of is alles dan pleite?

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:17

Wailing_Banshee

You're Next

Oh, voor mensen die dit weekend nog niets te doen hebben:

DNS Bricks Brick-Event in Flowerdome Eelde 18 & 19 april

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Pagina: 1 ... 178 179 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier kun je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen. Andere leuke/ interessante topics: :)Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .