Nog een mooi album (niet van mij, mijn foto's zijn veel slechter

) van alle MOC's op Lego World van dit jaar:
https://www.flickr.com/ph...albums/72177720329871119/
Was weer een leuk evenement. Weinig issues ook met de MOC's bij onze layout, alleen wat kleine probleempjes die zo waren opgelost. Helaas is er wel 1 PoweredUp L-motor gesneuveld op dag 6 van mijn medebouwer. Stuurt die waarschijnlijk nog op naar Lego, kunnen ze hem onderzoeken, want eigenlijk zou de beveiliging het moeten oppakken.
Edit: bedenk me dat het Mindstorms hoekje wel ontbreekt in het album, dan maar wat van mijn foto's:
:strip_exif()/f/image/MZhpGwxAqWcOc4y9bOkkPdQS.jpg?f=fotoalbum_large)
Klassieke schuifpuzzel met 1 vrij vakje, maar dan gemotoriseerd en met een Pybricks programma.
:strip_exif()/f/image/lz82zNHxN5488ldCQ3IVQULT.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze hadden ze vorig jaar ook, maar blijft een leuke puzzel. Doel is om de brandweer truck in het vrije vak rechts te krijgen. Puzzel heeft verschillende moeilijkheidsgraden aan de hand van kaartjes die bezoekers kunnen uit kiezen (en dan worden de andere auto's zo neer gezet).
:strip_exif()/f/image/BsGvEwZ4vR4Li3TfMO7edOFQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Erg cool reactievermogen spelletje. Je hebt in de scene 6 poppetjes die tevoorschijn kunnen komen en door je hand hoog of laag te houden in combinatie met links, midden en rechts boven de 3 afstandsensors (het rode blok met de 6 "oogjes" dat nu rechts ligt van het ding, ligt er normaal voor) zou het poppetje verdwijnen, dat dan een keer of 10 per beurt.
:strip_exif()/f/image/iesIsTC6kbNmLDCXP2xMgYM2.jpg?f=fotoalbum_large)
De katten op de roomba's reden af en toe ook rond op de beursvloer
:strip_exif()/f/image/foQoeKIPzEIgXvDy3qH7rrJB.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier konden kinderen rond rijden met Mario karts (helaas niet op de foto, want dit was voor openingstijd, maar zijn ongeveer de schaal van de €20 set), de muur gaat willekeurig open en dicht.
[
Voor 81% gewijzigd door
AppieNL op 23-10-2025 22:58
]