Ik doe het ongeveer hetzelfde als hierboven genoemd door himlims_.
Vanuit rebrickable parts list exporteren naar nieuwe Bricklink wanted list.
(Deze stap is optioneel maar kan helpen als je veel dure onderdelen in je wanted list hebt)
In de wanted list de gewenste prijs per lot instellen, ik zet deze meestal op gemiddelde van afgelopen 6 maanden + 20 % (in de wanted list "Price" klikken en dan "As Price Guide" standaard instellingen en op Apply klikken, daarna weer op "Price" klikken en dan bij "Increase/Decrease" bijvoorbeeld 20 % intypen en op apply klikken. Dit doen voor de hele wanted list (voor zover ik weet kan je max 100 lots tegelijk selecteren). Dit is nogal omslachtig...
Daarna klik je op groene "Buy All" knop die je ziet als je niets geselecteerd hebt. Bij Store Filters kan je dan voorkeuren instellen zoals alleen NL of alleen EU. Als je bij Exclude "Lots over max price" aanvinkt krijg je geen abnormaal dure lots (maar kan je soms niet alles vinden). Dan klik je op Auto-Select en zoekt bricklink een aantal stores afhankelijk van je instellingen. Daarna moet je vaak nog handmatig checken of alles gevonden is, en let ook op rare voorwaarden in de store (handling kosten/hoge verzendkosten).
Bij een enorme MOC als deze krijg je een flinke lijst aan stores:
Alleen NL:
:strip_exif()/f/image/jrQlQiayORuvhfBCwkOIAIRY.jpg?f=fotoalbum_large)
(er mist één tan 3 x 3 tile).
EU:
:strip_exif()/f/image/VDDkxaQqWtPyjotthR2M4BcZ.jpg?f=fotoalbum_large)
(er mist één tan 3 x 3 tile).
EU, maar dan zonder price limit per lot:
De prijzen kunnen dus flink verschillen.