Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de quality mode schijnt niet te werken bij fallout 4. het spel draait standaard op performance. vreemd dat er nooit een update is gekomen. ik heb het spel op quality staan, maar ik vond het al allemaal te smooth draaien voor quality mode. was te mooi om waar te zjn :P

https://www.reddit.com/r/...upgrade_currently_has_no/

[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 28-10-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 22:11
Hallo allemaal,

Ik heb even geen idee waar ik dit het beste kan vragen, dus ik hou het maar even op een algemeen topic.

Zo nu en dan speel ik graag een potje EA FC (FIFA) online, of andere multiplayer games.
Waar ik de laatste tijd veel last van heb, is dat tijdens online potjes het spel soms voor 2 a 3 seconden vastloopt. Met als gevolg, een tegenstander die in die periode gewoon vrij heeft kunnen spelen en dus een goal heeft kunnen maken, of mijn spits in kansrijke positie onschadelijk heeft gemaakt. Nogal frustrerend tijdens een voetbalpotje.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Mijn NAT is gewoon Open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:35
Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:56:
de quality mode schijnt niet te werken bij fallout 4. het spel draait standaard op performance. vreemd dat er nooit een update is gekomen. ik heb het spel op quality staan, maar ik vond het al allemaal te smooth draaien voor quality mode. was te mooi om waar te zjn :P

https://www.reddit.com/r/...upgrade_currently_has_no/
Zelf geen ervaring met de game op een Xbox Series X, maar ik begrijp dat quality mode wel is gefixt.

https://www.eurogamer.net...xed-by-the-may-13th-patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
L23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Zelf geen ervaring met de game op een Xbox Series X, maar ik begrijp dat quality mode wel is gefixt.

het gekke is dat ik 30fps en 60fps kan selecteren op quality mode. maar het spel schijnt echt alleen maar op 30fps te werken in quality mode. ik ga eens vanavond opnieuw checken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 10:53
Wel een review vanaf een PS5, maar dit is veel belovend voor Dragen Age...
Heb er al zin in. Jammer dat de early access via EA Play is afgeschaft :(
https://www.eurogamer.net/dragon-age-the-veilguard-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
L23 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Iets klopt niet. Als het goed is zou ik geen framerate moeten kunnen kiezen bij visuals mode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcJcmK8o4f7fkObSAQri0HOtDMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YhsEU2huG2KtUKQGC2kDsfo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:13:
[...]

Iets klopt niet. Als het goed is zou ik geen framerate moeten kunnen kiezen bij visuals mode.

[Afbeelding]
In het artikel staat dat je framerate kan kiezen in performance en visual mode. Wat klopt er volgens jou niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:13:
[...]

[Afbeelding]
Ik kan niet mee testen. Maar prioritize betekent dat het voorrang geeft aan visuals. Lijkt me dat dit prima samen kan met de framerate target van 60 fps. Game draait 60 fps, maar zodra de visuals in het geding komen zakt de 60 fps om mooie visuals te kunnen blijven garanderen? In het andere geval lijkt me dat als je voorrang geeft aan fps dat dit op 60 fps blijft en de visuals af en toe een dip krijgen.

Ik ben hier verder ook niet de persoon voor hoor, met hetzelfde plezier speel ik games op de Nintendo Switch :P Dit soort instellingen zijn niet aan mij besteed.

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 28-10-2024 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:24:
[...]

In het artikel staat dat je framerate kan kiezen in performance en visual mode. Wat klopt er volgens jou niet?
Daar dacht ik ook aan, maar in alle nieuwsberichten lees ik dat quality mode alleen in 30fps te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:25:
[...]

Daar dacht ik ook aan, maar in alle nieuwsberichten lees ik dat quality mode alleen in 30fps te spelen is.
Behalve dan in het artikel waar je op reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Maar als het verschil in de instellingen kennelijk niet opgemerkt of begrepen word heeft het dan zin om je er druk over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-09 21:50
Farabi schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:25:
[...]

Je zou ook de visuals kunnen opwaarderen door deze mods (ik heb niet alles zelf gecontroleerd, maar sommige ken ik wel van voor de update in april. Scheelt veel!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cod speelt heerlijk weg, maar het is wel een spel met de meest randdebiele teamgenoten. Helaas is dat van alle tijden maar mijn hemel… speelde kill confirmed… teamgenoten hoefde maar 3 cm te lopen naar de tag maar ze vertikten het gewoon.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:01
uchiha tijntje schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:29:
Cod speelt heerlijk weg, maar het is wel een spel met de meest randdebiele teamgenoten. Helaas is dat van alle tijden maar mijn hemel… speelde kill confirmed… teamgenoten hoefde maar 3 cm te lopen naar de tag maar ze vertikten het gewoon.
Onderschat nooit de domheid van anderen. Voorkomt teleurstelling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:29:
Ja raar is dat hé. Ze laten consequent al die tags liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:44:
[...]

Ja raar is dat hé. Ze laten consequent al die tags liggen.
Ik ga er maar vanuit dat het 12 jarige tieners met 5 red bulls zijn…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 17:17
Viel mij ook op. Cod gaar wel bizar snel, merk dat ik geen 30 meer ben. Maar vind het wel leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen komt Life is Strange uit. Maar ben wel enigszins verbaasd over de prijs. 60 euro, met twee andere versies van 70 en zelfs 90 euro. Heb me goed vermaakt met de vorige delen maar kan me niet heugen dat die net zo duur waren. Maar eens ff wat reviews bekijken en anders heb ik iig nog 20 euro staan via Xbox rewards zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
Die LiS lijkt geen topper, las gisteren een review dat het tweede helft wat afgeraffeld is, wat vlak en er ook wat onlogische keuzes in verwerkt zijn. Ik ga nog even wachten daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt vast ooit wel op Gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha precies ook mijn gedachten @Timothy3000 en heb eerst genoeg te spelen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 01:02:
Morgen komt Life is Strange uit. Maar ben wel enigszins verbaasd over de prijs. 60 euro, met twee andere versies van 70 en zelfs 90 euro. Heb me goed vermaakt met de vorige delen maar kan me niet heugen dat die net zo duur waren. Maar eens ff wat reviews bekijken en anders heb ik iig nog 20 euro staan via Xbox rewards zag ik.
Net even nagekeken, ik heb de Life is Strange Complete Season (dat is denk ik deel 1) voor 20 euro/dollar aangeschaft. Zal misschien best prima game worden, maar de vorigen waren wmb ook weer geen 60 euro waard.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:23

R.G

Goedemorgen,

Komen Alle cod games in gamepass?
En hoe dood zijn de oudere cod games? Nu black ops 6 uit is?

Bijvoorbeeld nu mw2 kopen heeft dat zin?

Ik denk erover na om alles van mw1 sp te gaan doen tot black ops 6.

In de feestdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

SunnieNL schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:37:
Is dat sarcastic?
Of is de game Wel goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-Order nu NIET.....

De meningen zijn 'all over the place'. Zo zag ik een review waarbij werd gezegd alsof het voelde dat 'HR is in the room with every conversation gezien je nooit echt gemeen kan zijn tegen je teammates' en zoiets als 'Je vecht al 30 uur tegen de groep met slechteriken en gaat dan undercover, zonder enig masker, in hun HQ'.

Dat is echt....ECHT slecht schrijfwerk wat elke random Roleplayer in WoW nog beter kan, en dat gemiddelde niveau is al niet hoog.

De nieuwe grafische stijl kan ik mee leven, vind het wel iets hebben. Maar dat schrijfwerk....urgh....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:21:
[...]

Is dat sarcastic?
Of is de game Wel goed?
De game schijnt fantastisch te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:21:
[...]

Is dat sarcastic?
Of is de game Wel goed?
Kort antwoord is dat je zelf de beste reviewer bent! :D

Twijfel je? Kijk wat livestreams of walkthroughs online op Youtube en neem een besluit. Maar ik zou tegenwoordig niet snel meer afgaan op reviews aangezien er de laatste tijd veel op te merken is en ze vaak afwijken van een persoonlijke ervaring / mening.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:31:
[...]
Maar ik zou tegenwoordig niet snel meer afgaan op reviews aangezien er de laatste tijd veel op te merken is.
Gewoon de recensenten volgen met wie je het vaak eens bent is ook altijd een goeie tip. Zo lees ik graag Polygon, Destructoid en Edge. Als die 9/10 keer iets tof vinden kan ik me daar als ik speel ook wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Waar kunnen wij new world op Xbox goedkoopst krijgen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
R.G schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:52:
Waar kunnen wij new world op Xbox goedkoopst krijgen?
mediamarkt rotterdam. wel een helm dragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 29-10-2024 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De previews van Indy zijn prima :) Nog maar een goede maand! Ga er verder ook niet veel van kijken en lezen. Wil er redelijk blind in gaan.

Het mooiste is dat het trouw blijft aan de films. :) Zin in! Duurt iets van 30 uur voor de 100%. Dus das ook een prima lengte. Hopelijk doet die het goed in de sales/GP.

——

Vanavond maar eens verder aan de SP van CoD. Mijn reactie vermogen is niet meer up to date voor de intensieve MP potjes haha. Zou mooi zijn als ze een +40 jaar lobby zouden hebben. Want de gameplay zit prima in elkaar, maar ik leg het gewoon af tegen de bunny huppende slidende 360 no scopende tieners van deze wereld. :P

[ Voor 112% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-10-2024 17:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Mocht je van een mooi souls like avontuur houden. Ashen zit vanaf vandaag in GP.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

Hier heb ik wel zo’n schurfthekel aan.
Laat iedereen lekker zelf bepalen of ze pre-orderen of niet.
:r
Het is zover ik kan zien gewoon goedbedoeld advies en er zijn genoeg redenen om bij deze game 2x na te denken. Zoals dat grote reviewers die geen reviewkey hebben gekregen na lichte kritiek in de previews. Dus ik zou ook naar user reviews kijken in dit geval.

Maar je kan er natuurlijk ook gewoon overheen lezen 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:40:
[...]

Dat is je zo te zien niet gelukt 😴
Joh…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:08

ilm

Goed om te horen dat het verdeeld is. De eerste en enige review die ik tot dusver zag is skillup en was ook niet positief:

De grafische stijl is 1 van de minpunten. Kan me ook niet zoveel schelen. Doet me gewoon denken aan DnD of Fable. Iets realistischer en gritty had natuurlijk ook leuk geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door ilm op 29-10-2024 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:46:
[Embed]

Mocht je van een mooi souls like avontuur houden. Ashen zit vanaf vandaag in GP.
Daar gaat men plan om ghostwire Tokyo eindelijk af te werken. Bedankt. :)

Ik geloof dat de reviews van ashen gemiddeld tot goed waren, maar ik hou wel van wat jankiness.in men games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:46:
[Embed]

Ashen is een pareltje :Y
Heb Flintlock ook geïnstalleerd staan, zelfde devs als Ashen, ga het spel binnenkort toch eens een kans geven.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-10 14:47
Ik snap maar weinig van al die verschillende Game Pass-en😅 Kan je met Game Pass Core Call Of Duty spelen?

Dus als ik dit koop kan ik 6 maanden vooruit?
https://www.bol.com/nl/nl...478271/?s2a=#productTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:52
iMode schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:56:
Ik snap maar weinig van al die verschillende Game Pass-en😅 Kan je met Game Pass Core Call Of Duty spelen?

Dus als ik dit koop kan ik 6 maanden vooruit?
https://www.bol.com/nl/nl...478271/?s2a=#productTitle
Nee, in die versie zit niet CoD

https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/core

[ Voor 5% gewijzigd door stijn1309 op 29-10-2024 22:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ilm

ilm

justifire schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:13:
[...]

Ashen is een pareltje :Y
Heb Flintlock ook geïnstalleerd staan, zelfde devs als Ashen, ga het spel binnenkort toch eens een kans geven.
Als het je genre is, is flintlock zeker de moeite waard (metroidvania/souls, mss iets meer focus op verhaal en lichte platforming).

Wist niet dat ashen van dezelfde devs was, maar je kan wel zien dat ze bij ashen ook al een grote focus hebben op de wereld en storytelling (juist 20 min gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

vdomme is dragon age nu wel of niet goed..

Want heb hem pre - orderde net maar hoor net van iedereen dat het dom was?

ohnoo, vanmorgen las ik alleen maar goed over de game..

Moet ik hem refunden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:22:

Moet ik hem refunden?
Ik zou hem refunden en dan meteen je Xbox ook verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij

Moet ik hem refunden?
Dat kunnen wij toch niet voor je beslissen? Jij hebt dezelfde bronnen en info tot je beschikking als een ieder van ons. Als ik je posts in dit topic er op na sla is het nagenoeg alleen maar vragen die je of zelf moet beantwoorden, of waarvan het antwoord prima te vinden is. Beetje eigen initiatief op Tweakers word wel verwacht ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:18

Moet ik hem refunden?
Bij twijfel lekker cancelen zou ik denken. Ik vond de gameplay trailer dusdanig slecht dat ik hem geeneens gratis zou spelen. Toegegeven, de gamereeks speekt mij ook niet aan verder. Maar ik vond de trailer al te lang duren dus tsja. Genoeg andere games die mij wel of meer de moeite lijken.

Maar wat je jij ermee doet, is aan jezelf 😉

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online

Moet ik hem refunden?
E zit een luchtje aan de manier waarop review codes zijn uitgegeven. Zo zijn er grote channels die lichte kritiek in de previews hadden die geen key hebben gekregen terwijl kleine <10K channels wel een key kregen.

De meest opvallende is Fextralife gezien die altijd goed contact hadden met Bioware en zelfs het oude Dragon Age forum in overleg heeft overgenomen. Dit is wat dat channel er over te zeggen had :

Ik heb de game niet in de gaten gehouden dus geen idee welke pre-order bonussen je mis loopt bij een refund, maar als dat niets voorstelt dan zou ik persoonlijk even user reviews en andere reviewers afwachten voor je de game koopt. Dat het op een vreemde manier gaat betekent niet dat de game slecht is natuurlijk (ondanks wat matige reviews).

Zelf geloof ik hoe dan ook niet in pre-orderen sinds een game "altijd" digitaal beschikbaar is dus mijn advies zou altijd niet doen zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Moet ik hem refunden?
Geen idee, het is mijn type spel niet en heb mij er verder niet in verdiept, maar op TA las ik:
Dragon Age: The Veilguard scores excellent reviews ahead of Xbox launch this week

Voor wat het waard is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En helaas is de TRUTH die Fextralife claimt te vertellen niets meer dan een niet onderbouwde claim dat ze benadeelt zijn omdat ze slechts positief kritisch waren in een preview build. En om hun niet onderbouwde claim wat body te geven quoten ze mensen zoals Grummz die het afvoerputje van Twitter vertegenwoordigen.

Maarja, de beste manier om te weten of een game wat voor je is als je twijfelt bij reviews is om het zelf te spelen.

In het Dragon Age topic is het hier al uitgebreid over gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-10-2024 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Hmm Ik Hou hem ,alleen ik las iets over preload maar krijg geen key?

Zie nou ook dat de keys voor Xbox zo goed als uitverkocht? En dat de prijs Al 9,00 gestegen is.

Alleen ik twijfel Om het op Xbox of pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

R.G schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:53:
Hmm Ik Hou hem ,alleen ik las iets over preload maar krijg geen key?

Zie nou ook dat de keys voor Xbox zo goed als uitverkocht? En dat de prijs Al 9,00 gestegen is.

Alleen ik twijfel Om het op Xbox of pc.
Of een ea play pro nemenn in kerstmis tijd lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik hem refunden?
Tegenwoordig lijkt de aanpak zoveel mogelijk verwarring te creëren bij twijfelachtige games waarbij veel mensen, fomo het laatste zetje is om toch maar te kopen. Beste gewoon even wachten in dat geval en kijken wat de reacties zijn de komende weken.
De industrie weet inmiddels heel goed hoe om te gaan met de reviewers en streamers. Een pre-order bonus er bovenop en genoeg mensen zijn om.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

zoals ik vanochtend al zei verwachten we wel wat eigen inzet, we zijn geen afhaalbalie voor antwoorden

[ Voor 85% gewijzigd door BM op 30-10-2024 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb me met deel 1 en 2 van Little Nightmare goed vermaakt. Hoop dat deel 3 net zo goed zal zijn.

——-

Verder zojuist de SP van CoD uitgespeeld op Veteran. Qua difficulty viel het me mee. De echt moeilijke stukken waarvoor ik meer dan een poging of 5 nodig had zijn op een hand te tellen. Vond hem erg vermakelijk. Lekker pulp verhaaltje in combinatie met fijne shooting mechanics. Beetje zoals de vroegere SP’s van CoD. Nu nog eens kijken of ik Zombies kan doen in een groepje. :)

Verder rustig door met de MP :) Er zijn twee IP’s waar ik echt een haat liefde verhouding mee heb en dat zijn CoD en FIFA. Als het goed loopt is het een topgame, als het slecht loopt is het de slechtste game ooit. En dat kan in een tijdsbestek van een half uur wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:37:
[...]
E zit een luchtje aan de manier waarop review codes zijn uitgegeven. Zo zijn er grote channels die lichte kritiek in de
Welke grote channels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:12:
[...]

Tegenwoordig lijkt de aanpak zoveel mogelijk verwarring te creëren bij twijfelachtige games waarbij veel mensen, fomo het laatste zetje is om toch maar te kopen. Beste gewoon even wachten in dat geval en kijken wat de reacties zijn de komende weken.
De industrie weet inmiddels heel goed hoe om te gaan met de reviewers en streamers. Een pre-order bonus er bovenop en genoeg mensen zijn om.
De verwarring wordt hier voornamelijk veroorzaakt door verontgelijkte gamers en YT channels die op clicks uit zijn. Storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:30:
[...]

De verwarring wordt hier voornamelijk veroorzaakt door verontgelijkte gamers en YT channels die op clicks uit zijn. Storm in een glas water.
Dat weet ik niet, er is een hoop wisselvalligheid qua informatie. Het is verwarrend.
Hoe ver ben jij al in de game waardoor je weet dat het een storm in een glas water is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zien de character er weer vreemd cartoony uit trouwens. Valt me de laatste tijd bij meer games op, onaantrekkelijke characters.
Persoonlijk uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:45:
[...]

Dat weet ik niet, er is een hoop wisselvalligheid qua informatie. Het is verwarrend.
Wat vindt je precies verwarrend? Want er is nu echt genoeg info om op te maken wat voor game het is, hoe hij draait en of je het leuk gaat vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:48:
Wat zien de character er weer vreemd cartoony uit trouwens. Valt me de laatste tijd bij meer games op, onaantrekkelijke characters.
Persoonlijk uiteraard.
Misschien maar eens goed dat characters eens wat meer overeen komen met de realiteit (in hoeverre je kan spreken over realiteit als het gaat over dragon age maar dat terzijde) zodat sneue nerds eens wat realiteitszin gaan krijgen en niet denken dat elke vrouw eruit moet zijn als een perfecte combinatie van pixels met een grote cupmaat. Oja uiteraard ook mannen met een perfecte combinatie van pixels met een sixpack en strakke kaaklijn.

Persoonlijk uiteraard.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier een fan van de serie? Ik kom met regelmaat toch trailers ervan tegen.
Ik heb even gegoogled maar de Call of the Wild serie heeft echt behoorlijk wat verkocht. :) Lijkt me een beetje hetzelfde als met powerwash simulator. Gewoon lekker relaxed spelletje na een dag hard werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:52:
[...]

Misschien maar eens goed dat characters eens wat meer overeen komen met de realiteit (in hoeverre je kan spreken over realiteit als het gaat over dragon age maar dat terzijde) zodat sneue nerds eens wat realiteitszin gaan krijgen en niet denken dat elke vrouw eruit moet zijn als een perfecte combinatie van pixels met een grote cupmaat. Oja uiteraard ook mannen met een perfecte combinatie van pixels met een sixpack en strakke kaaklijn.

Persoonlijk uiteraard.
Denken in uiterste is persoonlijk inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:52:
[...]

Persoonlijk uiteraard.
Dus jij denkt dat gamers een spel spelen met allemaal knappe karakters met grote voorgevels en dan naar buiten moeten om een nieuwe zak chips te scoren in de war raken omdat er minder mooie mensen op straat lopen?! Dat geeft mij een beetje het idee dat je zelf de werkelijkheid en fantasie lastig uit elkaar kan houden.

De meeste gamers gamen ter ontspanning en weten dat een game wereld anders werkt dan de echte wereld. En ik zit niet te wachten op alleen maar lelijke karakters met een surfplank design (voor variatie mogen er best minder mooie karakters in zitten). Dat kan ik namelijk gewoon hier buiten op straat zien.

Hou al die politieke gedachten en lbgt+ preken uit mijn games of leg het er minstens niet zo dik op. Als we het dan over DA hebben en je daar een hele leer krijgt over non-binaire mensen aanspreken geef dan ook opties om je eigen roleplay (belangrijk in een RPG) te kunnen uitvoeren. Dat werkt veel beter bij mensen die nog niet zo open staan om alles wat er bij gesleept wordt zo maar te accepteren.

Persoonlijk uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Zijn al eerder genoemd

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2024 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:12:
[...]

Dus jij denkt dat gamers een spel spelen met allemaal knappe karakters met grote voorgevels en dan naar buiten moeten om een nieuwe zak chips te scoren in de war raken omdat er minder mooie mensen op straat lopen?! Dat geeft mij een beetje het idee dat je zelf de werkelijkheid en fantasie lastig uit elkaar kan houden.

De meeste gamers gamen ter ontspanning en weten dat een game wereld anders werkt dan de echte wereld. En ik zit niet te wachten op alleen maar lelijke karakters met een surfplank design (voor variatie mogen er best minder mooie karakters in zitten). Dat kan ik namelijk gewoon hier buiten op straat zien.

Hou al die politieke gedachten en lbgt+ preken uit mijn games of leg het er minstens niet zo dik op. Als we het dan over DA hebben en je daar een hele leer krijgt over non-binaire mensen aanspreken geef dan ook opties om je eigen roleplay (belangrijk in een RPG) te kunnen uitvoeren. Dat werkt veel beter bij mensen die nog niet zo open staan om alles wat er bij gesleept wordt zo maar te accepteren.

Persoonlijk uiteraard
Het zijn niet jouw games. Dat het is punt. Als het je niet bevalt speel je ze niet.

En dat is een dooddoener, I know, maar klagen over content van een game terwijl je gewoon bewust kan kiezen om die game niet te spelen is gewoon onzinnig.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2024 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:16:
[...]

Het zijn niet jouw games. Dat het is punt. Als het je niet bevalt speel je ze niet.
Ok zal ik niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:12:
[...]
Hou al die politieke gedachten en lbgt+ preken uit mijn games
Ja, nee. Ik zie juist graag progressie in games.

Bevalt het je niet, koop de game dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:48:
Persoonlijk uiteraard.
Ik quote jou om iets eerder op de discussie in te haken. Deze discussie begon toch met de cartoony look van de characters? Ik vind het zelf ook wat vreemd ogen. De Mass Effect characters uit 2007 vind ik er mooier uitzien, maar wellicht praat ik nu ook vanuit nostalgie hoor. En bij voorgaande Bioware games vielen grote cupmaat, sixpacks en een strakke kaaklijk toch ook wel mee? Maar goed, ben alleen bekend met Star Wars Knights of the Old Republic en de Mass Effect Trilogie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:24:
[...]

Ja, nee. Ik zie juist graag progressie in games.

Dan krijg je altijd de standaard opmerking terug dat het zo een dooddoener is :p Maar zo denk ik er ook over. Bevalt het je niet, dan niet kopen. Er komen tegenwoordig ook zoveel games uit dat er genoeg keuze is om iets te kopen wat wel bevalt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:24
Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:24:
[...]
In de basis heb je gelijk, Maar je moet toch gewoon kunnen aangeven en een discussie kunnen houden waarom je het niet bevalt of wat je jammer vindt?

Ik kan me nog de discussies herinneren waarin een aantal hier (waaronder jij) heel graag zou zien dat Souls games een easy mode krijgen. Toen kwam al snel de dooddoener "Te moeilijk? Koop je het niet" als reactie. En daar was je het volgens mij toen ook niet helemaal mee eens. ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind die discussies relevanter als ze daadwerkelijk over gameplay gaan. Het heeft weinig zin als ze gebruikt worden door de antiprogressiebrigade. Die zijn niet uit op discussie. Die willen gewoon hun achterhaalde mening kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:28:
[...]

Dan krijg je altijd de standaard opmerking terug dat het zo een dooddoener is :p Maar zo denk ik er ook over. Bevalt het je niet, dan niet kopen. Er komen tegenwoordig ook zoveel games uit dat er genoeg keuze is om iets te kopen wat wel bevalt.
Dat is een standaard reactie simpelweg omdat het een dooddoener is. Het is zoals tegen iemand zeggen gewoon blijven ademen als het even wat minder gaat in het leven. We kunnen inderdaad allemaal zelf beslissen of we tot aankoop overgaan en het lijkt mij vrij duidelijk dat ik dat in dit geval niet zal doen.

Ik ben wel echt benieuwd naar de user reviews nu en of het een hoop drama om niks was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:49:
[...]

Dat is een standaard reactie simpelweg omdat het een dooddoener is. Het is zoals tegen iemand zeggen gewoon blijven ademen als het even wat minder gaat in het leven. We kunnen inderdaad allemaal zelf beslissen of we tot aankoop overgaan en het lijkt mij vrij duidelijk dat ik dat in dit geval niet zal doen.

Ik ben wel echt benieuwd naar de user reviews nu en of het een hoop drama om niks was.
User reviews gebruiken om te bepalen of het een hoop drama om niks is? Dan heb je volgens mij nooit user reviews gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:46:
Ik vind die discussies relevanter als ze daadwerkelijk over gameplay gaan. Het heeft weinig zin als ze gebruikt worden door de antiprogressiebrigade. Die zijn niet uit op discussie. Die willen gewoon hun achterhaalde mening kwijt.
Wat ben je toch heerlijk passief agressief. Lastig hoor al die mensen met verschillende meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

User reviews gebruiken om te bepalen of het een hoop drama om niks is? Dan heb je volgens mij nooit user reviews gelezen.
Nee hoor dat gaat best. Je moet gewoon door de onzin reviews heen lezen, maar tot nu toe weinig te klagen over games die very positive ontvangen worden op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:51:
[...]
Wat ben je toch heerlijk passief agressief. Lastig hoor al die mensen met verschillende meningen.
Het is inderdaad vrij lastig dat bepaalde mensen (en hiermee doel ik niet perse op jou, met de comment die je quote ook niet) het nodig vinden om hun drek over elke game die enigszins progressief is of niet in hun straatje valt uit te kotsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:49:
[...]

Maar dooddoener wordt zo vaak gebruikt dat het op zich zelf ook al een dooddoener is.

Ik wil me verder ook niet in de discussie mengen. Volgens mij riepen BioWare games altijd al discussies op. Maar heb me te weinig verdiept in Dragon Age omdat het mijn interesse niet heeft. Wellicht heb ik bij de volgende Mass Effect ook wat te zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:54:
[...]
Het is inderdaad vrij lastig dat bepaalde mensen (en hiermee doel ik niet perse op jou, met de comment die je quote ook niet) het nodig vinden om hun drek over elke game die enigszins progressief is of niet in hun straatje valt uit te kotsen.
En nogmaals ff voor de zekerheid: ik heb het hier grotendeels over al die domme discussies die je nu bijvoorbeeld onder de Tweakers review of in het Veilguard topic zien staan. Discussies die niet over de game in kwestie gaan met mensen die puur even langskomen om een anti mening te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
[...]

Nou ik denk dat er een hoop gamers nu in protection mode staan inderdaad en de drama queens op YT helpen ook niet dus inderdaad hakken in het zand en ondertussen een (imo) enorme push om alles geaccepteerd te krijgen in een rap tempo. Dat gaat slecht samen en zie je terug in de verkoopcijfers van bepaalde games.

Ik ben zelf helemaal niet zo heftig op dit onderwerp, maar ik heb wel een hekel aan het opdringen van de boodschap. Breng het gewoon geleidelijk en zet niet alle focus er op. Ik snap dat jij het als progressief ziet dus jij zal het dan ook nooit als een "aanval" zien, maar ik denk niet dat het echt helpt bij mensen die er nog anders over denken. Het is niet voor niets dat er zoveel succesvolle channels zijn die niets anders doen dan uitlichten waar de DEI zich in mengt.

Maar het begint een beetje quick chat te worden en mijn mening is duidelijk denk ik dus ik ga even wat anders doen ;)
L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:55:
[...]

Wellicht heb ik bij de volgende Mass Effect ook wat te zeuren :P
Een goede ME zou een droom zijn, maar ik weet echt niet of het huidige Bioware dat nog in zich heeft. We blijven hoop hebben :o

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2024 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:25:
[...]

Ik quote jou om iets eerder op de discussie in te haken. Deze discussie begon toch met de cartoony look van de characters? Ik vind het zelf ook wat vreemd ogen. De Mass Effect characters uit 2007 vind ik er mooier uitzien, maar wellicht praat ik nu ook vanuit nostalgie hoor. En bij voorgaande Bioware games vielen grote cupmaat, sixpacks en een strakke kaaklijk toch ook wel mee? Maar goed, ben alleen bekend met Star Wars Knights of the Old Republic en de Mass Effect Trilogie.
Yep, vreemde cartoony look. Ik vind het misplaatst of zo in de wereld. Niet iets specifieks wat ik kan aanwijzen wat de reden is maar gewoon algeheel onaantrekkelijke characters.

De extreme omslag naar grote cupmaat, nerds en weet ik veel allemaal hier kan ik ook niet plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:05:
[...]
Ik ben zelf helemaal niet zo heftig op dit onderwerp, maar ik heb wel een hekel aan het opdringen van de boodschap. Breng het gewoon geleidelijk en zet niet alle focus er op. Ik snap dat jij het als progressief ziet dus jij zal het dan ook nooit als een "aanval" zien, maar ik denk niet dat het echt helpt bij mensen die er nog anders over denken.
Maar het probleem in deze is imo dat, hoe wat het in een game ook is, het wordt enorm opgeblazen. Vaak voor een game uit is en mensen überhaupt weten hoe/wat is er al ophef. Er is vrijwel nooit sprake van opdringen en het zou fijn zijn als mensen gewoon wat meer open staan.

Fijne avond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:06:
[...]

Yep, vreemde cartoony look. Ik vind het misplaatst of zo in de wereld. Niet iets specifieks wat ik kan aanwijzen wat de reden is maar gewoon algeheel onaantrekkelijke characters.

De extreme omslag naar grote cupmaat, nerds en weet ik veel allemaal hier kan ik ook niet plaatsen.
Ik zag ze het ook benoemen in een Digital Foundry video, maar dat de cartoony look op een gegeven moment wel wendt. Verder ziet de game er grafisch mooi uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47
[...]

Het zelfde geld ook voor de discussies over de game, je vind ze enkel 'relevant' als ze in jouw straatje van discussies vallen. De logica dat het enkel inhoudelijk mag vind ik raar, want als het gaat om bv 'crunchtimes' bij ontwikkeling van een spel, is het opeens wel een geaccepteerd punt?

Het principe van 'progressief' te noemen geeft daar de ondertekening van aan, en laat daar juist binnen de context van de game (of beter, het gebrek aan logisch doel) genoeg mensen zijn die van consument perspectief niet op zitten te wachten, simpel principe van wensen en eisen bij een product. Het zijn alle bepaalde 'woorden' die groter trigers veroorzaken, of een politieke lading bevatten, maar die puur sec voor de game werkelijk geen toegevoegde waarde ooit hebben geboden. Acceptatie van een reactie, discussie of mening, valt en staat of deze in je straatje zit..

En dan laat ik de denigerende opmerkingen richting 'nerds' van andere maar even buiten beschouwing, vraag me hard af wie precies de reality check nodig heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:09:
[...]

Ik zag ze het ook benoemen in een Digital Foundry video, maar dat de cartoony look op een gegeven moment wel wendt. Verder ziet de game er grafisch mooi uit.
Ik zal de DF video eens kijken en ga de game in de gaten houden de komende tijd. Onder andere wachten op reviews van reviewers die mij aanspreken. Games zat momenteel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal eens hoor.
SinergyX schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:12:
[...]
Het principe van 'progressief' te noemen geeft daar de ondertekening van aan, en laat daar juist binnen de context van de game (of beter, het gebrek aan logisch doel) genoeg mensen zijn die van consument perspectief niet op zitten te wachten, simpel principe van wensen en eisen bij een product.
Ik heb gewoon totaal geen geduld meer voor dit soort "consumenten."

Maar goed, net zoals in het Veilguard topic: laten we het maar gewoon game inhoudelijk houden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Beakzz schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:05:
[...]

Een goede ME zou een droom zijn, maar ik weet echt niet of het huidige Bioware dat nog in zich heeft. We blijven hoop hebben :o
Lastig te zeggen. Inmiddels bestaat BioWare uit een heleboel andere mensen dan de mensen die destijds aan de Mass Effect games gewerkt hebben. Ik begreep later ook dat de ontwikkeling daarvan ook niet altijd even vlekkeloos ging en dat we van geluk kunnen spreken dat de trilogie zo goed is. Al merkte ik bij Mass Effect 3 ook dat er wat dingen afgeraffeld waren. Maar alsnog een hele toffe game.

Michael Gamble Project Director / Executive Producer BioWare had in ieder geval het volgende te zeggen:

Wellicht 7 november weer wat nieuws over Mass Effect? Al denk ik dat het nog jaren gaat duren voor we een nieuwe game in de serie gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Nou nog geen preoder key ontvangen lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
R.G schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:45:
Nou nog geen preoder key ontvangen lol
Wat is er precies lol aan? En waarom zou je een preorder key ontvangen? Ik neem aan dat je de game gekocht hebt op je Xbox of op de Xbox website? Ik begrijp in ieder geval helemaal niks van je reacties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Dank voor het delen. Ik speel eigenlijk nooit beta's (test je eigen spel mafkees denk ik dan) maar voor Monster Hunter maak ik graag een uitzondering. Rise vond ik echt een geweldig spel, even kijken hoe dat met deze zit.

Verder moet ik vanavond een guide erbij gaan halen. Ik mis nog vijf of zes eitjes en twee lucifers in Animal Well en ben wel ff uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:03:
[...]

Dank voor het delen. Ik speel eigenlijk nooit beta's (test je eigen spel mafkees denk ik dan) maar voor Monster Hunter maak ik graag een uitzondering. Rise vond ik echt een geweldig spel, even kijken hoe dat met deze zit.

Verder moet ik vanavond een guide erbij gaan halen. Ik mis nog vijf of zes eitjes en twee lucifers in Animal Well en ben wel ff uitgezocht.
Ik heb het zo gedaan dat ik uiteindelijk de locaties heb opgezocht maar de puzzels wel gewoon zelf heb geprobeerd. Anders zoek je je zelf echt helemaal scheel. Neoseeker heeft een prima guide. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:15:
[...]

Ik heb het zo gedaan dat ik uiteindelijk de locaties heb opgezocht maar de puzzels wel gewoon zelf heb geprobeerd. Anders zoek je je zelf echt helemaal scheel. Neoseeker heeft een prima guide. :)
Tot de laatste vijf of zes heb ik alles zelf gevonden (eigenlijk gewoon door heel veel te markeren en alle kleine gaten op de map af te speuren). Vond het erg vermakelijk. Had wel drie keer een walktrough nodig voor het 'verhaal' omdat ik echt geen idee had wat ik moest doen. Maar gek genoeg dus bijna niet voor de collectibles.

Dit moet goed design zijn want ik heb normaal nul geduld met dingen zoeken in spelletjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 31-10-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:24:
[...]

Tot de laatste vijf of zes heb ik alles zelf gevonden (eigenlijk gewoon door heel veel te markeren en alle kleine gaten op de map af te speuren). Vond het erg vermakelijk. Had wel drie keer een walktrough nodig voor het 'verhaal' omdat ik echt geen idee had wat ik moest doen. Maar gek genoeg dus bijna niet voor de collectibles.

Dit moet goed design zijn want ik heb normaal nul geduld met dingen zoeken in spelletjes.
Vond het een hele geslaagde game. Ook de map met zelf te plaatsen icons is ideaal en zou in elke metroidvania moeten zitten. En verder zijn de items die je krijgt leuk genoeg om zelf de mogelijkheden te verkennen wat ze je kunnen bieden qua traversal. Enige item die ik wat minder vond was de tol. Ik zag niet genoeg het verschil in de ondergrond wanneer je die nodig zou hebben.

Pagina: 1 ... 61 ... 108 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties