Timothy3000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:54:
[...]
Het is inderdaad vrij lastig dat bepaalde mensen (en hiermee doel ik niet perse op jou, met de comment die je quote ook niet) het nodig vinden om hun drek over elke game die enigszins progressief is of niet in hun straatje valt uit te kotsen.
Het zelfde geld ook voor de discussies over de game, je vind ze enkel 'relevant' als ze in jouw straatje van discussies vallen. De logica dat het enkel inhoudelijk mag vind ik raar, want als het gaat om bv 'crunchtimes' bij ontwikkeling van een spel, is het opeens wel een geaccepteerd punt?
Het principe van 'progressief' te noemen geeft daar de ondertekening van aan, en laat daar juist binnen de context van de game (of beter, het gebrek aan logisch doel) genoeg mensen zijn die van consument perspectief niet op zitten te wachten, simpel principe van wensen en eisen bij een product. Het zijn alle bepaalde 'woorden' die groter trigers veroorzaken, of een politieke lading bevatten, maar die puur sec voor de game werkelijk geen toegevoegde waarde ooit hebben geboden. Acceptatie van een reactie, discussie of mening, valt en staat of deze in je straatje zit..
En dan laat ik de denigerende opmerkingen richting 'nerds' van andere maar even buiten beschouwing, vraag me hard af wie precies de reality check nodig heeft.