Werkt zoiets met een Xbox controller en of wireless Xbox headset?
UGREEN Bluetooth Adapter 5.3
Of moet je perse een Microsoft USB adapter Halen?
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ligt er aan wat je ermee wil bereiken. Als je de Bluetooth Adapter wil gebruiken als standaard voor je headset lijkt me dat onhandig en duur maar kan wel werken. Ook zou je hem in kunnen zetten als gereedschap om de batterijlade van de controller open te wippen. De doos van de Bluetooth Adapter kent nog veel meer mogelijke toepassingen!R.G schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:22:
Werkt zoiets met een Xbox controller en of wireless Xbox headset?
haha oke oke oke,Exactor it schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:42:
[...]
Ligt er aan wat je ermee wil bereiken. Als je de Bluetooth Adapter wil gebruiken als standaard voor je headset lijkt me dat onhandig en duur maar kan wel werken. Ook zou je hem in kunnen zetten als gereedschap om de batterijlade van de controller open te wippen. De doos van de Bluetooth Adapter kent nog veel meer mogelijke toepassingen!
Als je hem wil gebruiken om een xbox headset of controller te verbinden met je pc. Dan nee. Dat werkt niet.
Wat je ook kunt doen is Google gebruiken. Die wordt niet chagrijnig als je talloze simpele vragen per dag stelt en geeft gewoon antwoord.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vorig jaar December heb ik mijn Series S gekocht bij Bol.com voor 199 met 3 maanden Gamepassorange.x schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:30:
Weet iemand nog ongeveer wat voor acties er rond of richting Black Friday gingen voor een nieuwe XBOX Series S in 2023?
De beste aanbieding nu is bij ochama, met 3 maanden Game Pass voor iets van 239. En ik meen dat je met een nieuw account 10 extra korting kan krijgen.
Mijn zoon wil graag een XBOX en 2e hands zijn de prijzen ook nog best hoog. Dus dan loont het denk ik beter om een nieuwe te kopen als de aanbieding echt goed is.
Dus als iemand iets weet van vorig jaar: laat even weten 😊👍🏻
Check ook de pricewatch even, daar kan je ook de prijsdata van vorig jaar terugzien bij de verschillende modellen/uitvoeringen; inclusief laagste prijs.orange.x schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:19:
@Amaze86 Ga ik ook zeker doen. Maar leek me handig om te weten wat ik "ongeveer" kan verwachten.
Bij Mediamarkt was de aanbieding 229 voor de Series S + 3 maanden game pass.
Kan het niet zien in de grafiek die @Polariteit aangeeft, maar dat klinkt als een goede deal. Weet niet zo snel of ze dat dit jaar ook zullen doen, we gaan het meemakenRvD86 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:30:
[...]
Vorig jaar December heb ik mijn Series S gekocht bij Bol.com voor 199 met 3 maanden Gamepass
Shut up and squat !!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Het gegeven dat jij dialoog wil doorklikken in een Dragon Age game zegt eigenlijk alles over deze game.R.G schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:32:
weet je laat ze maar praten over dragon age.
Ik speel gewoon de game ben gisteravond even begonnen.
Gameplay en combat is gewoon leuk en steekt goed in mekaar.
Ben nog niet ver, ik vind het zelfs wel lastig speel op de xbox, en ik vind het skills menu oproepen in een pauze menu wel een beetje onhandig en wennen.
We gaan het zien.
Ik vind het niet eens erg dat ze naar fortnite / fable achtige characters gaan.
Mochten de dialogen te vervelend worden kan je ze skippenDeed ik gister avond wel een paar keer omdat ik ongeveer wist wat er vertelt werdt en wou gewoon verder de wereld verkennen.
Daarnaast performance mode op de xbox is gewoon goed , loopt soepel en ik vind het er oke uitzien maar dat is mijn mening.
We gaan het zien.
Verbaas mij wel dat iedereen er zo negatief over is maar het masaal op nr 1 staat op steam en overal uitverkocht in keysites.
Bijzonder..
Dat is wat te zwartwit gesteld imo.FrankoNL schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:40:
[...]
Het gegeven dat jij dialoog wil doorklikken in een Dragon Age game zegt eigenlijk alles over deze game.
[ Voor 42% gewijzigd door Timothy3000 op 01-11-2024 19:49 ]
Hij snapt niet waarom er veel mensen negatief zijn over deze game. Het feit dat je in een dragon age game blijkbaar de neiging hebt om door te klikken is precies wat mensen missen in deze game: het is niet dragon age. Dat is een diepgaande rpg serie.Timothy3000 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:46:
[...]
Het gegeven dat 1 persoon de dialoog doorklikt zegt alles over de game?
Ik had mijn comment al wat aangepast, was iets te kort door de bocht.FrankoNL schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:50:
[...]
Hij snapt niet waarom er veel mensen negatief zijn over deze game. Het feit dat je in een dragon age game blijkbaar de neiging hebt om door te klikken is precies wat mensen missen in deze game: het is niet dragon age. Dat is een diepgaande rpg serie.
Ik begrijp daar ook niks van, maar er zijn altijd al mensen geweest die doorklikken bij diepgaande rpg series. Zegt dus niet perse iets over deze game. Wellicht deed R.G dit ook bij voorgaande Dragon Age games.FrankoNL schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:50:
[...]
Hij snapt niet waarom er veel mensen negatief zijn over deze game. Het feit dat je in een dragon age game blijkbaar de neiging hebt om door te klikken is precies wat mensen missen in deze game: het is niet dragon age. Dat is een diepgaande rpg serie.
Shut up and squat !!
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Nog niet. Denk dat de laatste 2 maanden in het teken staan van CoD, Flight Sim, Stalker en Indiana Jones en er weinig tijd overblijft voor andere games.PdeBie schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 22:11:
@uchiha tijntje heb je [REDACTED] al geprobeerd? Ik kreeg vandaag de melding dat hij beschikbaar was, maar vind €24,99 net te gek om te proberen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Space marine 2 is een goed voorbeeld!
Shut up and squat !!
Dat is waarschijnlijk het enige spel waar ik ze juist wel gekeken heb.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:06:
[...]
Space marine 2 is een goed voorbeeld!
Het spel moet heel goed zijn wil ik niet in cutscenes wat drinken halen of tussendoor mijn telefoon checken.
Shut up and squat !!
Eerste hit op google :R.G schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:14:
Hoe is momenteel de performance met dragon dogma 2 op de Xbox series x ?
Beetje stabiel? Maar geen 60 FPS?
Oh ik heb ze denk ik ook wel gekeken, althans niet bewust geskipt, maar had geen idee waar het precies over ging.justifire schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:51:
[...]
Dat is waarschijnlijk het enige spel waar ik ze juist wel gekeken heb.
Juist omdat ze zo kort en krachtig zijn!
Nu met het slaapverwekkende en tenenkrommende Jedi Survivor bezig en daar zit ik dus wel weer de helft van de tijd de B knop ingedrukt te houden….
Shut up and squat !!
Fair enough, het ging over de keizer.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:00:
[...]
Oh ik heb ze denk ik ook wel gekeken, althans niet bewust geskipt, maar had geen idee waar het precies over ging.
Shut up and squat !!
En over broeders, moed en strijd. En er was iets met dat iemand jou niet vertrouwde en toen was er heel veel bloed en dode zooi.
Aaah, vandaar, for the emperor!
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2024 14:10 ]
Shut up and squat !!
KloptR.G schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:25:
[...]
Thanks maar las iets van cities enorme drops?
En npc zijn niet levendig daar? Staan stil?
Cloud gaming is er alleen voor gamepass spellen.R.G schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:30:
Oh ik zie net dragon age en dragon dogma Kan je niet spelen op een Xbox one x met cloud gaming..
Klopt niet, je kan bv ook fortnite via xcloud spelen. Binnenkort meer ook.Exactor it schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:03:
[...]
Cloud gaming is er alleen voor gamepass spellen.
OK sorry. Cloud gaming is op dit moment alleen mogelijk bij gamepass spellen en Fortnite. Zo goed? Bedankt voor je vriendelijke bericht!drakiesoft schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:22:
[...]
Klopt niet, je kan bv ook fortnite via xcloud spelen. Binnenkort meer ook.
Graag gedaanExactor it schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:52:
[...]
OK sorry. Cloud gaming is op dit moment alleen mogelijk bij gamepass spellen en Fortnite. Zo goed? Bedankt voor je vriendelijke bericht!
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 02-11-2024 20:13 ]
Voor 389 piek had er best een schijfje bij gekund.Mosin schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:12:
Zal het hier ook maar even posten voor de geïnteresseerden. Dit zijn de laatste oplages zover ik het begrepen heb.
https://www.stalker2.com/...em_rmGgJYouqrqH_kNIqzoglg
XBOX Ultimate: https://game-legends.de/e...-a-Box-XSRX-4020628560270
XBOX Collectors: https://game-legends.de/e...-a-Box-XSRX-4020628560195
PC Ultimate: https://game-legends.de/e...in-a-Box-PC-4020628560287
PC Collectors: https://game-legends.de/e...n-a-Box-PC-4020628560201t
Shut up and squat !!
Sinds de launch van de Xbox One geen schijfje meer gekocht en heb ze ook geen moment gemist.Exactor it schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:35:
[...]
Voor 389 piek had er best een schijfje bij gekund.
Toen games nog pieken kosten ipv euro's was de schijfjes verkoop nog een ding.Exactor it schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:35:
[...]
Voor 389 piek had er best een schijfje bij gekund.
Zijn er al verbeteringen in het productieproces? Misschien is het dan interessant om garantie te claimen, als ik dan een 'verbeterde' versie krijg.ilm schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:14:
Ik hang er ook aan. De RB knop van men elite controller werkt niet meer goed. Het is heel langzaam begonnen (ben niet heel gevoelig eraan), maar nu verwerkt hij de helft van de tijd de aanslag niet meer. Tot dermate dat ik heavy attack prefereer in Ashen
Nog geen idee wat ik ga doen. Moet ik alles openvijzen voor de wd40 / isoprop. alcohol truc? Heb die zaken ook niet in huis. Mss dat ie nog in garantie is, maar heb ook geen zin in al teveel gedoe.
Shut up and squat !!
Faceplate eraf wippen, paar tipjes WD-40 contactspray op het kleine schakelaartje onder de RB (en meteen de LB), faceplate er weer op drukken, presto! (5 minuten werk)ilm schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:14:
Ik hang er ook aan. De RB knop van men elite controller werkt niet meer goed. Het is heel langzaam begonnen (ben niet heel gevoelig eraan), maar nu verwerkt hij de helft van de tijd de aanslag niet meer. Tot dermate dat ik heavy attack prefereer in Ashen
Nog geen idee wat ik ga doen. Moet ik alles openvijzen voor de wd40 / isoprop. alcohol truc? Heb die zaken ook niet in huis. Mss dat ie nog in garantie is, maar heb ook geen zin in al teveel gedoe.
Maar is dat een Xbox probleem of van het spel?Mjbanis schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:43:
maar liep ook hier weer tegen gamebreaking bug aan XD Heb in algemene zin wel meer bugs ervaren op series x dan ooit op ps4.
Verleidelijk. Bedoel je vlak onder de knop zelf? Ik geloof dat de (witte) sensor zelf iets verder weg is, volgens youtube videos.justifire schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:11:
[...]
Faceplate eraf wippen, paar tipjes WD-40 contactspray op het kleine schakelaartje onder de RB (en meteen de LB), faceplate er weer op drukken, presto! (5 minuten werk)
Hier ook gedaan justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 3" en alweer een half jaar een perfect werkende Elite
Lijkt me eerder het spel te zijn.PdeBie schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:39:
[...]
Maar is dat een Xbox probleem of van het spel?
Shut up and squat !!
Zeker garantie claimen!ilm schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:38:
[...]
Verleidelijk. Bedoel je vlak onder de knop zelf? Ik geloof dat de (witte) sensor zelf iets verder weg is, volgens youtube videos.
Natuurlijk dan is men garantie ook weg. Blijkbaar geeft microsoft 3 jaar garantie, en ik heb hem nog geen jaar. Misschien moet ik hem toch 1 keer proberen om te ruilen, en dan als het terug gebeurt bovenstaande proberen.
Nou ook genoeg game breaking bugs op PS te vinden, maar goed….wil hier geen console war starten. Voegt toch niets toe.ilm schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:39:
[...]
Lijkt me eerder het spel te zijn.
Sony exclusives zijn wel wat meer gepolished voor zover ik het begrijp. Misschien speelde Mbjanis vooral die op de ps4.
Shut up and squat !!
Prima games zo. Ben vooral benieuwd naar Flight Sim die over 2 weekjes komt. Vooral de meer focused gameplay op events trekt me wel. Vond de Bush trips erg leuk om te doen.
+ Nine sols - 26 Nov.
[ Voor 4% gewijzigd door ilm op 04-11-2024 17:14 ]
Shut up and squat !!
Vergeet S.T.A.L.K.E.R.2 niet!ilm schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:09:
[...]
+ Nine sols - 26 Nov.![]()
Metal Slug tactics kan nog wel leuk zijn. Ook wel benieuwd naar flight simulator maar staat niet onmiddellijk bovenaan. Zal eerder iets zijn voor jan.
Juist op hetzelfde moment stalker 2 nog toegevoegd (echtjustifire schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:14:
[...]
Vergeet S.T.A.L.K.E.R.2 niet!![]()
![]()
![]()
Maar dat is voor de volgende batch games van deze maand
Shut up and squat !!
Prima inderdaad.uchiha tijntje schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:03:
[...]
Prima games zo. Ben vooral benieuwd naar Flight Sim die over 2 weekjes komt. Vooral de meer focused gameplay op events trekt me wel. Vond de Bush trips erg leuk om te doen.
Ze maken zeker niet zo'n mooi plaatje over welke games weg gaan van GP? Door dit topic heb ik altijd wel door wat er bij komt, maar ik moet dan weer via Google ontdekken wat er weg gaat en meestal ontdek ik het 3 dagen vtv bij een game die ik nog wil spelenjustifire schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:18:
[...]
Prima inderdaad.
Maar vind het wel een beetje nep dat ze game pass standard games er nu bij zetten alsof ze nieuw in game pass komen.
In feite worden er 3 games bij ultimate toegevoegd en 7 games verwijderd…
Metal Slug wil ik wel heel graag proberen, de oudere gespeeld (helaas via emulator, had geen Neo Geo) en die speelde heerlijk weg.
Dit is wel heel wat anders gezien het turn based is. Een beetje zoals Advance Wars / FF Tactics, maar dan in de Metal Slugs wereld.Linksquest schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:18:
[...]
Metal Slug wil ik wel heel graag proberen, de oudere gespeeld (helaas via emulator, had geen Neo Geo) en die speelde heerlijk weg.
Inderdaad, daarnaast zoek ik ook nog altijd een overzicht met ook een korte synopsis / omschrijving / link naar review / opencritic score van elk toegevoegd spel. Idealiter eigenlijk een 10 min youtube video die wat gameplay laat zien van alles (ik ben niet meteen het doelpubliek van de xbox kanalen op youtube). TB deed dat wel heel goed voor de steam sales.Beakzz schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:15:
[...]
Ze maken zeker niet zo'n mooi plaatje over welke games weg gaan van GP? Door dit topic heb ik altijd wel door wat er bij komt, maar ik moet dan weer via Google ontdekken wat er weg gaat en meestal ontdek ik het 3 dagen vtv bij een game die ik nog wil spelen
https://www.trueachieveme...eaving-soon-november-2024Beakzz schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:15:
[...]
Ze maken zeker niet zo'n mooi plaatje over welke games weg gaan van GP? Door dit topic heb ik altijd wel door wat er bij komt, maar ik moet dan weer via Google ontdekken wat er weg gaat en meestal ontdek ik het 3 dagen vtv bij een game die ik nog wil spelen
Whatever you do, do it well.
Ja naar S.T.A.L.K.E.R.2 kijk ik ook wel enorm uit! Even weer eentje die de focus op alleen single player legtjustifire schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:14:
[...]
Vergeet S.T.A.L.K.E.R.2 niet!![]()
![]()
![]()
Maar dat is voor de volgende batch games van deze maand
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2024 08:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shut up and squat !!
Ook multiplayer hoorG_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 08:45:
[...]
Ja naar S.T.A.L.K.E.R.2 kijk ik ook wel enorm uit! Even weer eentje die de focus op alleen single player legt
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh nog echt ook, dacht dat het niet zoals de eerste S.T.A.L.K.E.R. een single player only werd.
De Metal Slug reeks heb ik vroeger op de Neo-Geo zo onwijs veel gespeeld, kan haast niet anders dan dat dit mijn meest gespeelde games ooit zijn.ilm schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:09:
[...]
+ Nine sols - 26 Nov.![]()
Metal Slug tactics kan nog wel leuk zijn. Ook wel benieuwd naar flight simulator maar staat niet onmiddellijk bovenaan. Zal eerder iets zijn voor jan.
Edit: en was stalker 2 ook niet deze maand?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zag juist deze review:Donstil schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:26:
[...]
De Metal Slug reeks heb ik vroeger op de Neo-Geo zo onwijs veel gespeeld, kan haast niet anders dan dat dit mijn meest gespeelde games ooit zijn.
Ik twijfel daarom nog een beetje of ik Tactics op moet pakken, aan de ene kant wel grappig voor de nostalgie (ook al is het totaal iets anders) aan de andere kant voelt het thema "Metal Slug" als een simpele cash grab.
[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2024 16:40 ]
Haha was ook zeker niet mijn bedoeling. Deel gewoon mijn ervaringen. Heb op Sony ook genoeg te zeiken hoor. Ben niet voor niks eens overgestapt. Larian kan wel de tyfus krijgen van mij though hahahPdeBie schreef op zondag 3 november 2024 @ 22:21:
[...]
Nou ook genoeg game breaking bugs op PS te vinden, maar goed….wil hier geen console war starten. Voegt toch niets toe.
Lekker op PS spelen als dat beter bevalt. Ik blijf bij Xbox
[ Voor 5% gewijzigd door Mjbanis op 05-11-2024 17:22 ]
Ziet er wel tof uit maar een metal slug zonder multiplayerilm schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:07:
[...]
Zag juist deze review:
[YouTube: Metal Slug Tactics (Day One on Game Pass) | Review]
Waarschijnlijk wel een beetje biased maar geeft je wel een idee denk ik
Ik heb Metal Slug later gespeeld (via emulatie) dus heb niet zo'n grote affiniteit ermee. Ik denk dat MS ook niet zo groot is dat een cash grab veel zal opleveren?
Nu je het zegt, dat is die versie, ik dacht aan een normale Metal Slug 🙈Beakzz schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:33:
[...]
Dit is wel heel wat anders gezien het turn based is. Een beetje zoals Advance Wars / FF Tactics, maar dan in de Metal Slugs wereld.
[ Voor 41% gewijzigd door sewer op 05-11-2024 21:41 ]
Dank voor de waarschuwing. Ik update de app niet. Hij werkt hier immers prima.OFV schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 21:53:
De app is gisteren voor het laatst geüpdatet bij me. Dat doet me vermoeden dat die daarom niet meer werkt. Het zou immers vanaf de 4de niet meer in de game pass app werken.
URL us werkt inderdaad. Krijg alleen geen popup voor downloaden van een app. De bèta app net even geprobeerd maar kan ik ook geen game in starten.
Zojuist even gespeeld in Chrome maar heb het idee dat de controller minder goed reageert, sommige kliks lijken te missen.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 05-11-2024 22:46 ]
Zo was het maar waar, een originele nieuwe Metal Slug zou wel echt gaaf zijn.Linksquest schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:18:
[...]
Nu je het zegt, dat is die versie, ik dacht aan een normale Metal Slug 🙈
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Shut up and squat !!
Praktisch onmogelijk, dat is helemaal afgeschermd en je moet echt eerst met de chat in de weer gaan alvorens ze je eerst een gaan bellen..maversne schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:17:
Is er ergens een mogelijkheid om xbox te bereiken via telefoonnummer? Ik zie deze nergens meer
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2024 19:31 ]
Waarom zou je het niet durven.G_Dragon schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:12:
Heeft er iemand sinds de aanpassingen van Microsoft alweer een spel gekocht via een ander land dan Brazilië, Turkije of Argentinie? Ik wil namelijk The Crew Motorfest via US gaan halen, omdat het even €86 scheelt in prijs
Hoop dat er iemand is die dit alweer gedurfd heeft en zijn/haar ervaring wil delen
Omdat Microsoft laatst iets heeft veranderd en niet alles meer mogelijk is. Was even nieuwschierig of mensen alweer iets hadden gekocht via VPN.
Bedoel je via een xbox store of een game key ?G_Dragon schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:44:
[...]
Omdat Microsoft laatst iets heeft veranderd en niet alles meer mogelijk is. Was even nieuwschierig of mensen alweer iets hadden gekocht via VPN.
Gamekey via Eneba uit de USR.G schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:09:
[...]
Bedoel je via een xbox store of een game key ?
game key werkt gisteren gedaan
Shut up and squat !!
Mixed ervaringen met de Anbernic. Ik kon de knoppen op "xbox controller" zetten via het menu, keurig dat die optie er op zit. Kwa streaming echter niet de ervaring die ik had met de oneplus pad 2. Dus het maakt zeker uit wat de specs zijn vwb os/wifi of iets anders, maar wat het dan is waarom streaming het niet altijd doet weet ik dan niet. Een steamdeck heb ik niet, maar dat zal vast prefect werken, is echter een andere prijsklasse. Ben benieuwd of ms nog met een handheld komt en of het dan streaming is of niet.drakiesoft schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:43:
Wellicht beetje off topic hier, maar ik was bijzonder verrast hoe goed xcloud inmiddels werkt en dat op het wifi thuisnetwerk, op een Android tablet (oneplus pad 2) in de browser (edge) via Xbox.com/play met een bluetooth gekoppelde Xbox controller. Nagenoeg nihil lag, glitches. Shooters als fortnite, battlefield V werkten nagenoeg hetzelfde als op console, behalve grafisch wat minder natuurlijk. Heeft ms onlangs ergens xcloud blades in NL geplaats ofzo?
Wat mij betreft een gamechanger nu en serieuze console vervanger. Ik ga even proberen of ik het ook zo werkt op mijn anbernic cube Een goedkope xbox streaming handheld is ineens helemaal zo gek nog niet dan.
ALS ms met een streaming-only handheld zouden komen; missen ze wel een deel van de doelgroep van handhelds: de reizende.drakiesoft schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:24:
[...]
Mixed ervaringen met de Anbernic. Ik kon de knoppen op "xbox controller" zetten via het menu, keurig dat die optie er op zit. Kwa streaming echter niet de ervaring die ik had met de oneplus pad 2. Dus het maakt zeker uit wat de specs zijn vwb os/wifi of iets anders, maar wat het dan is waarom streaming het niet altijd doet weet ik dan niet. Een steamdeck heb ik niet, maar dat zal vast prefect werken, is echter een andere prijsklasse. Ben benieuwd of ms nog met een handheld komt en of het dan streaming is of niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Polariteit op 07-11-2024 12:20 ]
Death Stranding Director's Cut is now available on Xbox Series X|S.
— Klobrille (@klobrille) 7 november 2024
Xbox Store: https://t.co/eNNkL1iRLW pic.twitter.com/XAO4eUajNk
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2024 12:40 ]
Kojima heeft schijnbaar ook het Death Stranding IP nu in eigen bezit, dus grote kans dat deel 2 ook naar Xbox komt.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:36:
https://www.trueachieveme...ctors-shadow-dropped-xbox
Death Stranding komt uit op de Xbox.
[Embed]
Shut up and squat !!
Even wat user reviews bekeken.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:36:
https://www.trueachieveme...ctors-shadow-dropped-xbox
Death Stranding komt uit op de Xbox.
[Embed]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq