✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 16:50
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Seagate
- Microsoft Xbox Series S
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Game-accessoires
- WD
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Het is een rare game, maar dit doet hem dan weer iets te kort.justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]
Even wat user reviews bekeken.
Het blijkt een walking simulator te zijn met ruim vier uur aan cutscenes… Pass!
Ik heb hem niet uitgespeeld, werd op een gegeven moment door een andere game afgeleid, maar ik was geloof ik best een eind. Ik vond vooral de verdeling tussen gameplay en cutscenes niet zo goed. In het begin is het heel veel cutscene en al vond ik die best cool en het verhaal interessant, ik kreeg toch het gevoel van "ik wou gamen, niet Netflixen..."
Maar een stukje verder slaat de naald compleet de andere kant op en snakte ik juist naar wat meer verhaal om de lange monotone gameplay op te breken.
Ik denk dat ik te veel side content aan het doen was dus als ik nog eens terug ga dan focus ik me alleen op de main quest.
Het is niet alleen walking sim trouwens, er zit combat in en sneaken, alleen... Die vond ik niet zo goed en ik ging de game een stuk meer waarderen toen ik hem op easy of zo gezet had (waardoor je dat gedeelte meer kunt negeren).
Het gaat verder meer om resource management, route planning, craften... Maar ja het blijft een rare game die je echt moet liggen en ik weet niet goed wat mijn eindoordeel is. Ik ben van "wow dit is supercool!" terug gevallen naar "worst game ever!" om daarna weer op te krabbelen naar toch wel leuk, alleen werd het dus te langdradig en daarna werd ik zoals gezegd afgeleid.
Gamertag: FinrazielNL
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond "DHL Simulator 2175" dus best een vermakelijke titel, heb hem nooit uit gespeeld maar er is op een gegeven moment een gedeelte waarin je vrij kunt lopen en zaken kunt upgraden etc. Daar heb ik mij eigenlijk prima mee vermaakt.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:36:
https://www.trueachieveme...ctors-shadow-dropped-xbox
Death Stranding komt uit op de Xbox.
[Embed]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Over toffe games gesproken: vorige week Control uitgespeeld. Had ik vorig jaar al gekocht, maar recent pas opgepakt. Wat een toffe game is dat zeg! Gelijk Alan Wake 2 ook maar op de wishlist gezet, want zelfde maker
[ Voor 8% gewijzigd door Polariteit op 07-11-2024 13:48 ]
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:09
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Door jouw bericht ook even geprobeerd, via de Rog Ally op een losse monitor met losse xbox controller. Forza Horizon 5 was goed speelbaar! Geen merkbare vertragingen, voelde allemaal goed aan, beeldkwaliteit uiteraard wat minder dan lokaal. Maar daar merk je in het spel zelf eigenlijk niets van. Als dit zo blijft dan zou ik er zomaar wat vaker gebruik kunnen maken!drakiesoft schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:43:
Wellicht beetje off topic hier, maar ik was bijzonder verrast hoe goed xcloud inmiddels werkt en dat op het wifi thuisnetwerk, op een Android tablet (oneplus pad 2) in de browser (edge) via Xbox.com/play met een bluetooth gekoppelde Xbox controller. Nagenoeg nihil lag, glitches. Shooters als fortnite, battlefield V werkten nagenoeg hetzelfde als op console, behalve grafisch wat minder natuurlijk. Heeft ms onlangs ergens xcloud blades in NL geplaats ofzo?
Wat mij betreft een gamechanger nu en serieuze console vervanger. Ik ga even proberen of ik het ook zo werkt op mijn anbernic cube Een goedkope xbox streaming handheld is ineens helemaal zo gek nog niet dan.
Gek genoeg werkt mobiel xcloud bij mij altijd al perfect op mn oneplus mobieltje), helemaal met de razer kishi Heb dan onbeperkt Odido 5g netwerk.Polariteit schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:18:
[...]
ALS ms met een streaming-only handheld zouden komen; missen ze wel een deel van de doelgroep van handhelds: de reizende.
Streamend gamen op je superduperturbo thuiswifi is 1, maar het wordt al een ander verhaal als je in de trein zit zonder wifi en met om de 10 minuten wegvallende 4g verbinding... Heb ik het nog niet eens over het dataverbruik
(ik vind streamend film kijken in de trein al een drama. laat staan dat je nog moet gaan gamen waar je te maken hebt met 2-richtingsverkeer)
Maar nu werkt het ook fatsoenlijk via Wifi (thuis) en dat was nieuw voor mij, vandaar mijn bericht.
Of het reizend werkt op mobiel heb ik geen ervaring mee.
Als ik reis, dan rij ik het liefst zelf. (wel binnen de lijntjes en gewoon netjes op de weg)
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18:00
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
4 uur maar. Dat is karig voor Kojima….justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
https://playsense.nl/6036...ndheld-in-2025-onthullen/“A little birdie has told me that you might see genuinely new hardware next year, maybe, of some form, for Xbox.
I don’t think you’re going to see hardware at The Game Awards [2024], but I do think next year is a good year for revealing new hardware… especially hardware you can hold in the palm of your hand.”
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En is ook nog eens tegen de helft van de prijs de komende tijduchiha tijntje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:36:
https://www.trueachieveme...ctors-shadow-dropped-xbox
Death Stranding komt uit op de Xbox.
[Embed]

https://www.xbox.com/nl-N...ors-cut/9NQGN8TGNT8P/0010
Leuk! Maar hopelijk geen streaming of cloud apparaat zoals de PS portal. Ik snak naar een handheld die ik offline in de trein kan speen. Even vraagje uit onwetendheid is steam deck ook streaming of kan die offline worden gespeeld?Amaze86 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:54:
Gerucht: Xbox zal zijn handheld in 2025 onthullen
[...]
https://playsense.nl/6036...ndheld-in-2025-onthullen/
Steam Deck kan de games gewoon installeren op het apparaat zelf, dus inderdaad offline worden gespeeld.Zorroberner schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:09:
[...]
Leuk! Maar hopelijk geen streaming of cloud apparaat zoals de PS portal. Ik snak naar een handheld die ik offline in de trein kan speen. Even vraagje uit onwetendheid is steam deck ook streaming of kan die offline worden gespeeld?
Ben benieuwd bij Microsoft. Om teleurstelling te voorkomen ga ik gewoon uit van een streaming apparaat zoals de PS Portal.
Het is echt veel meer dan dat. Zeer de moeite om de game eens te proberen. Ik ben er onlangs weer aan begonnen nadat het de eerste keer niet klikte. De muziek, de beelden, de sfeer.... waanzinnig. Ik denk dat jij hem best kan waarderen.justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]
Nu wilde ik de series X leegmaken en verkopen maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan.. Ik heb de stroomkabel van mijn ps5 geprobeerd, ook een ander stopcontact maar allemaal zonder goed resultaat.
Ik hoop dat iemand hier de gouden tip voor mij heeft.
Was echt 1 van de vetste games van de afgelopen jaren voor mij. Bijzondere sfeer. En gek genoeg vond ik de gameplay ook nog eens heel leuk.justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Dat wordt dik 100 uur rondwandelen en cutscenes kijken voor 12 euro
🤞🏻
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 07-11-2024 21:30 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
We are so back. 🤜🤛
— Gears of War (@GearsofWar) 7 november 2024
On today's 18th anniversary of Gears of War, we're proud to share that John DiMaggio and @RealCarlosFerro are reprising their roles as the iconic voices of Marcus Fenix and Dominic Santiago in Gears of War: E-Day. pic.twitter.com/x9uaH9R0sR
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Meer dan 10 seconden lang op de X powerknop blijven duwen.biertje79 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:30:
Iemand ervaring met een series X die niet meer aan gaat? Ik heb het apparaat rond release gekocht en eigenlijk maar een enkele keer gebruikt omdat de ps5 toch mijn voorkeur heeft.
Nu wilde ik de series X leegmaken en verkopen maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan.. Ik heb de stroomkabel van mijn ps5 geprobeerd, ook een ander stopcontact maar allemaal zonder goed resultaat.
Ik hoop dat iemand hier de gouden tip voor mij heeft.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Uurtje gespeeld en kan dit spel zeker waarderen!Timothy3000 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:16:
[...]
Het is echt veel meer dan dat. Zeer de moeite om de game eens te proberen. Ik ben er onlangs weer aan begonnen nadat het de eerste keer niet klikte. De muziek, de beelden, de sfeer.... waanzinnig. Ik denk dat jij hem best kan waarderen.
Als groot fan van Stephen King valt dit precies in mijn straatje.
Zit natuurlijk nog niet ver in het spel maar kreeg meteen The Mist vibes
-
Die trailer staat hier al een aantal posts naar boven
Dit is 1 van de meest intrigerende games die ik ooit (2x) heb gespeeld! Traag: ja. Vaag: ja. Moet je een beetje geduld hebben voor je erin komt; Ja Zenuwslopend af en toe: ja. Sfeer: JA.justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:08:
[...]
Uurtje gespeeld en kan dit spel zeker waarderen!![]()
Als groot fan van Stephen King valt dit precies in mijn straatje.
Zit natuurlijk nog niet ver in het spel maar kreeg meteen The Mist vibes![]()
-
[...]
Die trailer staat hier al een aantal posts naar boven
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Sowieso de eerste paar chapters doorkomen zodat je wat meer tools krijgt dan wordt het nog mooier.
En een paddestoel pissen en er ook nog likes voor krijgen blijft leuk
Bedankt voor je reactie, maar er lijkt helemaal geen leven meer in te zitten. Waarschijnlijk is er dan denk ik van binnen iets defect. Wat overigens best apart is omdat ie nauwelijks heeft aangestaan.Antigo schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:07:
[...]
Meer dan 10 seconden lang op de X powerknop blijven duwen.
Repareren via MS zal wel een duur grapje zijn..
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Originele voedingskabel gebruikt? Dat was toch ook een dingetje?biertje79 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:52:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar er lijkt helemaal geen leven meer in te zitten. Waarschijnlijk is er dan denk ik van binnen iets defect. Wat overigens best apart is omdat ie nauwelijks heeft aangestaan.
Repareren via MS zal wel een duur grapje zijn..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
PSA: There's a nasty save bug with Death Stranding on Xbox.
— Jez (@JezCorden) 8 november 2024
If you load the game from quick resume, you will NOT be able to save the game again. You need to fully close the game and also remove it from quick resume when you finish playing before loading it up.
Devs zijn er van op de hoogte maar wel handig voor nu even.
Ik had begrepen dat het wel officeel dat je jouw console om kan zetten naar een dev console.
Heeft iemand dit hier ooit gedan?
Of is dat niet bespreekbaar hier?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Zolang je eigenaar bent van de ROM's die je gaat gebruiken is er volgens mij geen groot issue.R.G schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:54:
Mag je hier een vraag stellen m.b..t tot emulatie?
Ik had begrepen dat het wel officeel dat je jouw console om kan zetten naar een dev console.
Heeft iemand dit hier ooit gedan?
Of is dat niet bespreekbaar hier?
Ik heb deze link in mn favorieten staan om een keer mee aan de slag te gaan. Het kost je overigens zo'n 20 euro om de devmodus van Microsoft aan te schaffen, maar naar wat ik hoor is het de moeite waard als je retro-games wilt spelen, ook van andere merken overigens.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
12 euro nog wat in IJslanduchiha tijntje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:00:
Zag dat ik voor 20 euro aan rewards punten had dus toch maar Death Stranding gekocht. Geen idee wanneer ik er aan ga beginnen gelet op de aankomende games zoals Stalker, maar voor 20 euro met rewards punten is het wel een mooie aanbieding.
Vermoed dat ik vanavond een stuk over mag spelen want quick resume …
Maar wat was het al genieten gisteren en wat een graphics!
Loopt geweldig op quality mode, terwijl hij standaard op performance staat ingesteld ?
/f/image/RINJYkNnZ30VwUiFKkBfkjDN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/t6zW8hHI9XbjEDF2CtftQ6LZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6lo3DQWxeKPEBAsuYzkfQBKO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cLSgLQj0ZrjmdO2BRcXuVlNC.png?f=fotoalbum_large)
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Wauw wat ziet dit er goed uit zeg! Zo kan het dus ookjustifire schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:33:
[...]
12 euro nog wat in IJslandhttps://www.xbox.com/is-I...irectors-cut/9nqgn8tgnt8p
Loopt geweldig op quality mode, terwijl hij standaard op performance staat ingesteld ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Keep your eyes on our channels on November 11 for a gameplay deep dive of #IndianaJones and the Great Circle! https://t.co/TAk7EIaeFU pic.twitter.com/jKchXKZ2io
— Bethesda (@bethesda) 8 november 2024
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 17:57
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Refund aangevraagd.
Ik heb hier wat wat langer geleden kritische posts geplaatst over de Xbox Series X over het geluid dat het maakt. Nu kan ik zeggen dat bij veeleisende games de Series S van zeer dichtbij ook hoorbaar is. Je hoort hoe er lucht wordt verplaatst. Viel mij vroeger niet op maar ik ging er nu eens dicht bij staan.
Wat voor mij wel (en dan stop ik weer) een fijn verschil is tussen de Series S en Series X dat is dat de S geen last heeft van coil whine, geen zoemend geluid maakt als er niks gebeurt. En dat alleen is veel voor mij waard. Nu btw aan het genieten van Alan Wake 2 op de Xbox Series S!
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ben ook maar begonnen. Zat te twijfelen tussen een film en Death Stranding. Tot nu toe is het ongeveer vergelijkbaar haha. De sfeer en mysterie is top. Alhoewel ik wel bang ben dat je van die mysterie wiki’s nodig gaat hebben om er iets van te begrijpenjustifire schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:33:
[...]
12 euro nog wat in IJslandhttps://www.xbox.com/is-I...irectors-cut/9nqgn8tgnt8p
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dank @Kalkie die me heeft overtuigd om het toch te proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2024 22:13 ]
Ik zou het niet zo na kunnen vertellen. Maar weet nog wel dat ik het na het uitspelen nog best logisch in elkaar vond steken. In grote lijnen dan.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:10:
[...]
Ben ook maar begonnen. Zat te twijfelen tussen een film en Death Stranding. Tot nu toe is het ongeveer vergelijkbaar haha. De sfeer en mysterie is top. Alhoewel ik wel bang ben dat je van die mysterie wiki’s nodig gaat hebben om er iets van te begrijpenWant gok dat het vooral erg vaag en vreemd blijft.
De X heeft ook geen last van coil whine.MetalSonic schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:29:
Even een stukje relativeren.
Ik heb hier wat wat langer geleden kritische posts geplaatst over de Xbox Series X over het geluid dat het maakt. Nu kan ik zeggen dat bij veeleisende games de Series S van zeer dichtbij ook hoorbaar is. Je hoort hoe er lucht wordt verplaatst. Viel mij vroeger niet op maar ik ging er nu eens dicht bij staan.
Wat voor mij wel (en dan stop ik weer) een fijn verschil is tussen de Series S en Series X dat is dat de S geen last heeft van coil whine, geen zoemend geluid maakt als er niks gebeurt. En dat alleen is veel voor mij waard. Nu btw aan het genieten van Alan Wake 2 op de Xbox Series S!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Dat wordt een kort nachtje!uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:10:
[...]
Ben ook maar begonnen. Zat te twijfelen tussen een film en Death Stranding. Tot nu toe is het ongeveer vergelijkbaar haha. De sfeer en mysterie is top. Alhoewel ik wel bang ben dat je van die mysterie wiki’s nodig gaat hebben om er iets van te begrijpenWant gok dat het vooral erg vaag en vreemd blijft.
Zo’n taart waar je van wil blijven eten, nog één hapje……..
Genoeg die dat wel hebben, Google maar op Xbox + humming sound. Wellicht noem jij het geen coil whine maar mijn issue is best bekendTimothy3000 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:22:
[...]
De X heeft ook geen last van coil whine.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
As we eagerly await our 2025 release, we invite you to take an even closer look into the making of our modern Southern Gothic folktale.
— Compulsion Games (@CompulsionGames) 8 november 2024
Tune in on 11.12.2024 for the premiere of Weaving Hazel's Journey: A South of Midnight Documentary, where we explore the vision, art direction,… pic.twitter.com/4nBcjMjdV0
Leuk deze week. Deep dive van Indy en meer info over South of Midnight.
Ik kan ook Googlen op my xbox falls over for no reason. Dat levert niet zo min iets op dat met coil whine te maken heeft als jouw zoekopdracht.MetalSonic schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:18:
[...]
Genoeg die dat wel hebben, Google maar op Xbox + humming sound. Wellicht noem jij het geen coil whine maar mijn issue is best bekendals je het niet herkend heb je geluk.
Vervelend voor je dat je last hebt van het geluid van een xbox. Anderen overtuigen dat dit een xbox issue is en niet een MetalSonic issue is, gaat je ben ik bang niet lukken.
Als je een PS5 (Pro) hebt die zo stil is als een XSX/ XSS, dán heb je geluk 😂😂MetalSonic schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:18:
[...]
Genoeg die dat wel hebben, Google maar op Xbox + humming sound. Wellicht noem jij het geen coil whine maar mijn issue is best bekendals je het niet herkend heb je geluk.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ja hij stond sowieso altijd met de originele kabel aangesloten, ik heb hierna ook nog 2 andere kabels (van ps5 & ps5 pro) geprobeerd maar zonder succes.Wom schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:52:
[...]
Originele voedingskabel gebruikt? Dat was toch ook een dingetje?
Ik zat even op de MS site te kijken en een reparatie start ergens met €400,-

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
As we eagerly await our 2025 release, we invite you to take an even closer look into the making of our modern Southern Gothic folktale.
— Compulsion Games (@CompulsionGames) 8 november 2024
Tune in on 11.12.2024 for the premiere of Weaving Hazel's Journey: A South of Midnight Documentary, where we explore the vision, art direction,… pic.twitter.com/4nBcjMjdV0
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
justifire schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:08:
[...]
Die trailer tweet staat hier al een aantal posts naar boven
Het was voor mij idd een kort nachtje… tot drie uur pakketjes bezorgd. Ben er nog niet helemaal over uit. Het bewegen van zowel je character als voertuig is wat clunky, je wordt om je oren geslagen met nieuwe menu’s en opties, de omgeving is veel nog hetzelfde, verhaal is vaag, maar het intrigeert me wel.
Heb het spel al bijna even lang gespeeld als Hellblade, en het commentaar wat die game soms krijgt (walking simulator, je doet niets, etc) is wat mij betreft tot nu toe net zo van toepassing op Death Stranding. Alleen itt Hellblade die ik bijna had uitgespeeld in dezelfde tijd, ben ik nog maar in chapter 2 van de 15 ofzo.
Je lekker onderdompelen, niet puur op de main focussen en niet teveel bezighouden met hoelang je al aan het spelen bent is de beste manier om deze game te ervaren.uchiha tijntje schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:12:
[...]
[...]
Het was voor mij idd een kort nachtje… tot drie uur pakketjes bezorgd. Ben er nog niet helemaal over uit. Het bewegen van zowel je character als voertuig is wat clunky, je wordt om je oren geslagen met nieuwe menu’s en opties, de omgeving is veel nog hetzelfde, verhaal is vaag, maar het intrigeert me wel.
Heb het spel al bijna even lang gespeeld als Hellblade, en het commentaar wat die game soms krijgt (walking simulator, je doet niets, etc) is wat mij betreft tot nu toe net zo van toepassing op Death Stranding. Alleen itt Hellblade die ik bijna had uitgespeeld in dezelfde tijd, ben ik nog maar in chapter 2 van de 15 ofzo.Denk dat ik me wel moet gaan focussen op de main storyline om er een klein beetje vaart en structuur in te houden.
[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 09-11-2024 11:21 ]
Wat bedoel je met deze reactie? Dat ik last heb gehad van iets dat verzonnen is of dat niet bestaat? Mijn Xbox Series X (waar ik naar uit keek om te kopen) was nog maar net aangesloten, ik hoorde het al en ik wist dat het irritant was. Als dat niet zo was had ik er niet zoveel tijd en energie in gestopt en uiteindelijk teruggebracht want qua performance is het echt een parel. En de geluidsproductie tijdens games is ook zeer stil (windverplaatsing) wat een console uiteraard van dichtbij mag maken qua geluid is goed hoor. De Xbx x en Xbx S zijn stiller dan mijn stille game pc op full load dus kudos daarvoor.Exactor it schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:20:
[...]
Ik kan ook Googlen op my xbox falls over for no reason. Dat levert niet zo min iets op dat met coil whine te maken heeft als jouw zoekopdracht.
Vervelend voor je dat je last hebt van het geluid van een xbox. Anderen overtuigen dat dit een xbox issue is en niet een MetalSonic issue is, gaat je ben ik bang niet lukken.
Maar het buzzende geluid in o.a idle was vervelend.
https://www.reddit.com/r/...x_series_x_humming_noise/
(ik had precies dit geluid) veel zullen zeggen dat het niks maar ik had dit niet bij de vorige Xbox consoles, eigenlijk sowieso nooit gehad bij een videogame console in het algemeen.
https://xbox-vibes.com/to...x-series-x-buzzing-sound/
https://gamefaqs.gamespot.../691088-xbox-one/78067885
(dit is dan xbox one) hier wordt het coil whine genoemd iemand anders van Tweakers noemde wat ik eerder beschreef btw coil whine ik heb dat slechts overgenomen.
Voor de Xbox X eigenaren die denken "waar heb je het over? mijn XBOX X heeft dit nooit gemaakt" dan zou ik zeggen geniet ervan. Dan heb jij geluk gehad en ik pech en hopelijk krijg je dit geluid nooit.
Het eerste filmpje komt door de disc drive?MetalSonic schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:58:
[...]
Wat bedoel je met deze reactie? Dat ik last heb gehad van iets dat verzonnen is of dat niet bestaat? Mijn Xbox Series X (waar ik naar uit keek om te kopen) was nog maar net aangesloten, ik hoorde het al en ik wist dat het irritant was. Als dat niet zo was had ik er niet zoveel tijd en energie in gestopt en uiteindelijk teruggebracht want qua performance is het echt een parel. En de geluidsproductie tijdens games is ook zeer stil (windverplaatsing) wat een console uiteraard van dichtbij mag maken qua geluid is goed hoor. De Xbx x en Xbx S zijn stiller dan mijn stille game pc op full load dus kudos daarvoor.
(ik had precies dit geluid) veel zullen zeggen dat het niks maar ik had dit niet bij de vorige Xbox consoles, eigenlijk sowieso nooit gehad bij een videogame console in het algemeen.
(dit is dan xbox one) hier wordt het coil whine genoemd iemand anders van Tweakers noemde wat ik eerder beschreef btw coil whine ik heb dat slechts overgenomen.
![]()
Voor de Xbox X eigenaren die denken "waar heb je het over? mijn XBOX X heeft dit nooit gemaakt" dan zou ik zeggen geniet ervan. Dan heb jij geluk gehad en ik pech en hopelijk krijg je dit geluid nooit.
Wat jij omschrijft als een licht zoemend geluid heeft helemaal niets met coil whine te maken. Ik vind het heel vervelend voor je dat je zoveel last hebt van het geluid dat je xbox maakt.MetalSonic schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:58:
[...]
Wat bedoel je met deze reactie? Dat ik last heb gehad van iets dat verzonnen is of dat niet bestaat? Mijn Xbox Series X (waar ik naar uit keek om te kopen) was nog maar net aangesloten, ik hoorde het al en ik wist dat het irritant was. Als dat niet zo was had ik er niet zoveel tijd en energie in gestopt en uiteindelijk teruggebracht want qua performance is het echt een parel. En de geluidsproductie tijdens games is ook zeer stil (windverplaatsing) wat een console uiteraard van dichtbij mag maken qua geluid is goed hoor. De Xbx x en Xbx S zijn stiller dan mijn stille game pc op full load dus kudos daarvoor.
![]()
Dan is het wellicht geen coil whine. Het was in elk geval zeer hinderlijk maar het is opgelost. De webshop was zo vriendelijk om ondanks dat ik zeker 10+ uur op de XBX X had gespeeld hem gewoon retour te accepteren en ik heb het volledige bedrag terug gekregen.Exactor it schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:25:
[...]
Wat jij omschrijft als een licht zoemend geluid heeft helemaal niets met coil whine te maken. Ik vind het heel vervelend voor je dat je zoveel last hebt van het geluid dat je xbox maakt.
@Timothy nee het was niet de discdrive, mijn zoemende geluid hoorde je constant. Het stopte pas als de Xbx was uitgezet. En in mijn woonkamer staat de Xbx in een hoek en wellicht wordt het geluid daardoor extra versterkt maar ik hoorde het in elk geval in de hele woonkamer als het verder stil was.
Ik zal hierna btw niet meer posten over dit issue want ik heb het gevoel dat ik daarmee een gezellig topic aan het verpesten ben en zo wil ik niet overkomen. Mocht iemand wat willen delen of vragen dan mag je het altijd pm'n waar ik dan op reageer.
En om het positief te eindigen, Alan Wake 2 loopt ook op de minder sterke Series S heerlijk. Sowieso een prachtig spel voor de liefhebber van Remedy games. En omdat Alan Wake 1 mijn all time favoriete Xbox 360 game was moest ik het vervolg wel een kans geven. Lang uitgesteld ivm angst voor niet waarmaken verwachtingen maar so far so good.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ik begrijp alleen niet waarom je van het retourbedrag niet een andere Series X hebt gehaald ? (desnoods bij een andere winkel om zeker te zijn van een ander exemplaar)MetalSonic schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:31:
[...]
Dan is het wellicht geen coil whine. Het was in elk geval zeer hinderlijk maar het is opgelost. De webshop was zo vriendelijk om ondanks dat ik zeker 10+ uur op de XBX X had gespeeld hem gewoon retour te accepteren en ik heb het volledige bedrag terug gekregen.
@Timothy nee het was niet de discdrive, mijn zoemende geluid hoorde je constant. Het stopte pas als de Xbx was uitgezet. En in mijn woonkamer staat de Xbx in een hoek en wellicht wordt het geluid daardoor extra versterkt maar ik hoorde het in elk geval in de hele woonkamer als het verder stil was.
Ik zal hierna btw niet meer posten over dit issue want ik heb het gevoel dat ik daarmee een gezellig topic aan het verpesten ben en zo wil ik niet overkomen. Mocht iemand wat willen delen of vragen dan mag je het altijd pm'n waar ik dan op reageer.
En om het positief te eindigen, Alan Wake 2 loopt ook op de minder sterke Series S heerlijk. Sowieso een prachtig spel voor de liefhebber van Remedy games. En omdat Alan Wake 1 mijn all time favoriete Xbox 360 game was moest ik het vervolg wel een kans geven. Lang uitgesteld ivm angst voor niet waarmaken verwachtingen maar so far so good.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-11
Zitten flink wat interessante kleinere games tussen zoals The rise of the golden idol, Songs of silence, Doors: paradox en Great God Grove.
[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2024 10:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Iedereen gooit nog even snel zijn games eruit voor de big bang (S.T.A.L.K.E.R. 2)uchiha tijntje schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:13:
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-11
Zitten flink wat interessante kleinere games tussen zoals The rise of the golden idol, Songs of silence, Doors: paradox en Great God Grove.
[YouTube: The Rise of the Golden Idol - Official Release Date Trailer]
[YouTube: Songs of Silence - 1.0 Release Date Trailer]
[YouTube: Doors: Paradox | Xbox Announcement Trailer]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft

Misschien pak ik hem weer op als het wat rustiger wordt qua games.
Vader, heeft kind wat wil gamen. Kind wil Fortnite en Rocket League en FIFAFC24, want dat doen de klasgenootjes ook. Als hij gaat gamen, dan op een simpele (office grade)monitor dus mijn idee is een XBS op zijn kamer. Bovendien is een XBX mij veel te duur.
Mijn idee: XBS zonder game pass maar met EA play.
Gedachte hierbij: free2play heeft geen pass nodig en met EA play betaal je €40 per jaar voor de actuele FIFA game. Anders koop je die elk jaar en ze kosten €80...?
Vraag: heb je een game pass nodig voor online play?
Sommige bronnen zeggen ja, andere nee. XB Live is vervangen door de huidige game pass model. En de eerste pagina van dit topic noemt wel de pass opties, maar de optie géén pass wordt niet genoemd. Is het daarmee geen optie?
Vraag: zit FC24 nou bij de EA play pass of niet?
Bron zegt ja:
https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9NN6QW1NPCKN
Bron zegt nee:
https://www.ea.com/ea-pla...amePlatform=xbox-series-x
Bonus vraag: wat nou als zijn broer ook wil gamen.. en er komt nog een XBS bij. Is er een manier om games te delen? Kan dat sowieso of is er een 'family' optie?
Wie helpt deze verdwaalde ziel...
Voor zover ik weet, heb je enkel met free to play games geen online abonnement nodig.baasbas schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:19:
Uit wanhoop maar een berichtje in dit topic, ik vind dat alles (met opzet?) onoverzichtelijk is gemaakt... Ik vind voortdurend bronnen die elkaar tegenspreken. Jullie weten geheid hoe het zit...
Vader, heeft kind wat wil gamen. Kind wil Fortnite en Rocket League en FIFAFC24, want dat doen de klasgenootjes ook. Als hij gaat gamen, dan op een simpele (office grade)monitor dus mijn idee is een XBS op zijn kamer. Bovendien is een XBX mij veel te duur.
Mijn idee: XBS zonder game pass maar met EA play.
Gedachte hierbij: free2play heeft geen pass nodig en met EA play betaal je €40 per jaar voor de actuele FIFA game. Anders koop je die elk jaar en ze kosten €80...?
Vraag: heb je een game pass nodig voor online play?
Sommige bronnen zeggen ja, andere nee. XB Live is vervangen door de huidige game pass model. En de eerste pagina van dit topic noemt wel de pass opties, maar de optie géén pass wordt niet genoemd. Is het daarmee geen optie?
Vraag: zit FC24 nou bij de EA play pass of niet?
Bron zegt ja:
https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9NN6QW1NPCKN
Bron zegt nee:
https://www.ea.com/ea-pla...amePlatform=xbox-series-x
Bonus vraag: wat nou als zijn broer ook wil gamen.. en er komt nog een XBS bij. Is er een manier om games te delen? Kan dat sowieso of is er een 'family' optie?
Wie helpt deze verdwaalde ziel...
Voor Ea play zul je dus ook een xbox core abonnement nodig hebben, om online te spelen met die spellen.
In Ea play zit ook Fc 24
Games kun je sharen met een ander account, op een andere console.(De trail games van ea niet).
Als ik iets mis heb, zal iemand me wel corrigeren.
Oef, die had ik ook gemist. Dus je zit vast aan minimaal €7 p/m, plus dan dus €40 p/j voor EA play.Voor Ea play zul je dus ook een xbox core abonnement nodig hebben, om online te spelen met die spellen.
Voor zijn broertje wordt dan nog eens €7 p/m voor zijn eigen account. Maar hij hoeft dan geen EA play omdat ze zouden kunnen sharen?
Je kunt bij veel online stores (zoals eneba) goedkoper kaartjes kopen voor gamepass core. Vaak onder de 40 euro voor een jaar.baasbas schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:13:
[...]
Oef, die had ik ook gemist. Dus je zit vast aan minimaal €7 p/m, plus dan dus €40 p/j voor EA play.
Voor zijn broertje wordt dan nog eens €7 p/m voor zijn eigen account. Maar hij hoeft dan geen EA play omdat ze zouden kunnen sharen?
Overigens ook voor ea play, dat scheelt misschien weer!
Als het twee Xboxen in huis zijn kan je 1 core account delen.baasbas schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:13:
[...]
Oef, die had ik ook gemist. Dus je zit vast aan minimaal €7 p/m, plus dan dus €40 p/j voor EA play.
Je kunt inderdaad twee consoles alles laten delen. Dan moet je wel een van de twee kinderen op het account laten spelen waar het abonnement op zit. Met dat account moet je dan een van de twee consoles als home console instellen. Die console kan dan door anderen gebruikt worden (broertje) en behoudt alle toegang van het eerste account. Dat eerste account logt dan op de andere console en kan zelf ook alles gebruiken. Dat tweede account moet echter wel online zijn. Als internet down is dan kan dat tweede account niet spelen.baasbas schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:13:
[...]
Dit werkt ook voor gamepass core (voor online spelen) dus je hoeft niet twee keer te betalen.
Wat FC in ea play betreft, hou er rekening mee dat 24 nu misschien in de collectie zit (ik heb het niet gecontroleerd, hij zit wel in gamepass ultimate maar ea play kan ik niet makkelijk checken al lijkt het wel waarschijnlijk), maar een nieuwe release zal daar niet direct in zitten. Meestal duurt het ongeveer een half jaar voordat EA nieuwe games in de play collectie opneemt (maar dat is geen garantie). Als ze dus bij een nieuwe release direct de nieuwere willen kunnen spelen (als vriendjes bijvoorbeeld allemaal naar die game overstappen) dan moet de game alsnog gekocht worden (kan op de Xbox dan vervolgens wel weer gedeeld worden).
Gamertag: FinrazielNL
Hoe moet ik dat lezen? Zal hij de XBS van zijn broertje aan moeten zetten om dan op zijn eigen te kunnen spelen? En wat als ze beiden dezelfde game zouden willen spelen, tegelijk?Dat tweede account moet echter wel online zijn. Als internet down is dan kan dat tweede account niet spelen.
Ja, dat klonk ook al te goed om waar te zijn. Voor de helft van de prijs elk jaar de courante FC spelen = voor de helft van de prijs ook maar de helft krijgen.. in het beste scenario.. want je weet niet of/wanneer ze 25 toe gaan voegen...Meestal duurt het ongeveer een half jaar voordat EA nieuwe games in de play collectie opneemt (maar dat is geen garantie).
Zucht, you will own nothing and be happy vibes hier...
@Ht87
Dank voor die linkjes. Ik ga er vanuit dat het legaal is anders zou je wel gemodereerd worden denk ik? :-)
Met korting is ultimate misschien het overwegen waard. Als ik het goed gelezen heb zit EA Play bij ultimate inbegrepen. En als je dan dus kan delen op 2 consoles..
Voor gamepass op 2 Xbox:
Account 1 koopt de gamepass en speelt altijd online op Xbox 1
Op Xbox 2 logt Account 1 in. Vervolgens zet die in de instellingen Xbox 2 als home Xbox. Daarna logt account 2 in en die kan dan spelen met gamepass en andere services actief op account 1.
Alleen Xbox 2 kan als home Xbox offline games starten die al eens gestart zijn en waar geen updates voor nodig is. Xbox 1 heeft altijd een werkende internet nodig gezien dat geen home Xbox is.
Gezien het kinderen zijn: zorg dat account 1 op Xbox 1 automatisch inlogt, maar dat je aankopen etc instelt met wachtwoord of pincode. Doe dat op Xbox 2 ook (al zou die de instellingen over moeten nemen van account 1)
Ja dit mag gewoon idd. Wel even opletten dat je de juiste regio (global of EU) kiest bij de kaartjes om te voorkomen dat de codes niet in te leveren zijn. Mocht je naar ultimate willen zou je het topic ‘ [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie’ eens door kunnen kijken, je kunt gamepass core namelijk tegen een bepaalde ratio omzetten naar gamepass ultimate.baasbas schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:59:
Veel info, dank voor de hulp.. maar ik ben er nog niet blijkbaar
[...]
@Ht87
Dank voor die linkjes. Ik ga er vanuit dat het legaal is anders zou je wel gemodereerd worden denk ik? :-)
Met korting is ultimate misschien het overwegen waard. Als ik het goed gelezen heb zit EA Play bij ultimate inbegrepen. En als je dan dus kan delen op 2 consoles..
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik weet nog niet of ik de video zelf ga kijken
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Some crystal-shattering news!
— Xbox (@Xbox) 11 november 2024
The Spyro Reignited Trilogy is coming to @XboxGamePass and @XboxGamePassPC tomorrow! pic.twitter.com/fChY2mKj0J
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Aanrader
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Oh, ook wel een mooie deal voor een jaar ultimate! Scheelt €90 vergeleken met gewoon het maandbedrag.Ht87 schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
[...]
Je kunt bij veel online stores (zoals eneba) goedkoper kaartjes kopen voor gamepass core. Vaak onder de 40 euro voor een jaar.
Overigens ook voor ea play, dat scheelt misschien weer!
Moet Ashen nog afwerken. Die tweede fase van Sissna is een grote bump in moeilijkheid en voelt daardoor ook wel oneerlijk aan. Ik moet even doorbijten anders weet ik dat ik er wss niet op terugkom. Zo moet ik de eindbaas van Elden ring ook nog doen. 😅
[ Voor 5% gewijzigd door ilm op 11-11-2024 20:55 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Nice, nog ondoorzichtiger dusHt87 schreef op maandag 11 november 2024 @ 07:58:
[...]
Ja dit mag gewoon idd. Wel even opletten dat je de juiste regio (global of EU) kiest bij de kaartjes om te voorkomen dat de codes niet in te leveren zijn. Mocht je naar ultimate willen zou je het topic ‘ [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie’ eens door kunnen kijken, je kunt gamepass core namelijk tegen een bepaalde ratio omzetten naar gamepass ultimate.

Conversion is schijnbaar 3:2. Oftewel 18 mnd Core = 12 mnd Ultimate. Via jouw tipAs a Game Pass Core member, can I upgrade to Game Pass Ultimate?
Yes, and your remaining Game Pass Core time will be converted automatically to Game Pass Ultimate at the current conversion ratio, up to 36 months. Game Pass Core time will convert to Game Pass Ultimate time at a ratio of 3:2 and be rounded up to the next full day. For example, 90 days of Game Pass Core time will convert to 60 days of Game Pass Ultimate time.
12 mnd Ultimate = €129
18 mnd Core = (38+30) €68
GPU is op xbox.com €18pm = €216
Dat kan toch niet kloppen? Wat doe ik fout?
justifire schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:26:
Holy smoke, dat wordt ruimte maken!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kLNucMvHOPHDogIfOHNllWEK.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb wel wat geinstalleerd waar ik ooit aan wilde beginnen. Twijfel twijfel.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Sissna is een bitchilm schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:53:
Toch even gekeken naar de indy deep dive en dat ziet er toch wel goed uit hoor. Grafisch helemaal in orde naar mijn gevoel (beter dan de eerste beelden, maar zal wel pc footage geweest zijn), focus op puzzels en stealth check, atmosfeer perfect. Variatie in de locaties ook. Als het ook zo goed speelt is het helemaal in orde.
Moet Ashen nog afwerken. Die tweede fase van Sissna is een grote bump in moeilijkheid en voelt daardoor ook wel oneerlijk aan. Ik moet even doorbijten anders weet ik dat ik er wss niet op terugkom. Zo moet ik de eindbaas van Elden ring ook nog doen. 😅
Verder toch weer best hooked aan Death Stranding. Het begin was top. Daarna viel het toch een paar uur even tegen maar daarna opent de game zich weer mooi open met nieuwe opties. Building roads for the win! De mules daarentegen blijft matig uitgewerkt in mijn optiek en was denk ik niet eens nodig wat mij betreft.
Je zou soms zelfs nog goedkoper uit kunnen komen met 3-maanden kaartjes core stacken en dan overzetten naar ultimate. Het is idd zeer onvoordelig om ultimate voor 18 p/m af te sluiten. Ik denk dat niemand hier dat doetbaasbas schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:10:
[...]
Nice, nog ondoorzichtiger dus![]()
[...]
Conversion is schijnbaar 3:2. Oftewel 18 mnd Core = 12 mnd Ultimate. Via jouw tip
12 mnd Ultimate = €129
18 mnd Core = (38+30) €68
GPU is op xbox.com €18pm = €216
Dat kan toch niet kloppen? Wat doe ik fout?
Mocht je de hele rekensom goed willen zien zou ik de laatste 2 a 3 pagina’s van het gamepass topic goed checken voor voorbeelden waarbij je voor een fractie 3 jaar GPU hebt.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Gelukkig heb ik voldoende ruimte door die Seagate 2TBjustifire schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:26:
Holy smoke, dat wordt ruimte maken!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/nOBmuZjE6ykTc5sjqfMMXYTa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 11-11-2024 23:26 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Heb dat gevoel ook. Teveel games die ik graag zou willen spelen. Nu actief bezig met Death Stranding en CoD maar over een goede week Stalker en Flight Sim en dan 2 weken later weer Indiana Jones. Denk dat Flight Sim even proberen wordt en in 2025 verder aan bod komt. Maar dan hebben we in februari alweer Avowed. En dan heb ik nog een aantal games die ik graag op 1.000 wil zetten zoals Schim (spel uitspelen met 20 levens), Nikoderiko (spel uitspelen in een no death run) en Startrucker (level 50 halen). En dan heb ik de DLC van Starfield en Alan Wake 2 nog…Timothy3000 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:51:
Teveel games om te spelen. Veilguard nog maar even weggelegd, wil toch eerst Metaphor afmaken want dat is genieten geblazen. Voor "tussendoor" de nieuwe Life is Strange gekocht. Weinig van verwacht door de gematigde reviews maar wat een dijk van een game weer. En dan volgende maand Indiana Jones (en Wukong voor de Playstation)! Genieten geblazen deze maanden.
First world problems
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2024 23:55 ]
Laten we eerlijk zijn, Nederland is een Playstation land. @baasbas geeft aan dat zijn zoontjes FC gaan spelen met vriendjes. Zou het dan niet lullig zijn als er 2x een XBox Series S wordt aangeschaft en dan blijkt dat de vriendjes allemaal op de Playstation spelen en het hele feest mbt lekker online gamen met vrienden niet doorgaat ?
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zoon 1 en zoon 2 straks online met die klasgenootjes FC24/FC25 willen gaan spelen.Kind wil Fortnite en Rocket League en FIFAFC24, want dat doen de klasgenootjes ook.
Van Fortnite en Rocket League is het wel mogelijk volgens mij om crossplay te doen.
XBL: MRE Inc
Tegen switch volgens mij niet.MRE-Inc schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:20:
Hoe zit het tegenwoordig met crossplay en FC24/25 ? Is dat mogelijk ? Dus 1vs1 online waarbij persoon 1 op een Xbox speelt en persoon 2 op bv een Switch of Playstation ?
Laten we eerlijk zijn, Nederland is een Playstation land. @baasbas geeft aan dat zijn zoontjes FC gaan spelen met vriendjes. Zou het dan niet lullig zijn als er 2x een XBox Series S wordt aangeschaft en dan blijkt dat de vriendjes allemaal op de Playstation spelen en het hele feest mbt lekker online gamen met vrienden niet doorgaat ?
[...]
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zoon 1 en zoon 2 straks online met die klasgenootjes FC24/FC25 willen gaan spelen.
Van Fortnite en Rocket League is het wel mogelijk volgens mij om crossplay te doen.
Xbox - ps5 kan volgens mij al jaren
Oh dat wist ik serieus nietFrankoNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:22:
[...]
Tegen switch volgens mij niet.
Xbox - ps5 kan volgens mij al jaren

Dan komt de volgende vraag. Crossplay Xbox met Playstation, is dat in een mixed party te doen dan of is FC op Xbox tegen FC op Playstation gewoon tegen random online spelers ?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Begin nou eerst maar eens met Afterimageuchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:48:
[...]
Heb dat gevoel ook. Teveel games die ik graag zou willen spelen. Nu actief bezig met Death Stranding en CoD maar over een goede week Stalker en Flight Sim en dan 2 weken later weer Indiana Jones. Denk dat Flight Sim even proberen wordt en in 2025 verder aan bod komt. Maar dan hebben we in februari alweer Avowed. En dan heb ik nog een aantal games die ik graag op 1.000 wil zetten zoals Schim (spel uitspelen met 20 levens), Nikoderiko (spel uitspelen in een no death run) en Startrucker (level 50 halen). En dan heb ik de DLC van Starfield en Alan Wake 2 nog…
First world problems
Wat bedoel je precies? Iedereen kan tegen elkaar spelen, ongeacht platform (behalve dus in ieder geval switch, pc weet ik niet zeker)MRE-Inc schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 00:40:
[...]
Oh dat wist ik serieus nietKomt ook mede omdat ik nooit FC/Fifa online heb gespeeld. Altijd potjes tegen de CPU.
Dan komt de volgende vraag. Crossplay Xbox met Playstation, is dat in een mixed party te doen dan of is FC op Xbox tegen FC op Playstation gewoon tegen random online spelers ?
De connectie XBOX Live en PSN. Als je online een potje FC wil doen met vrienden die ook een Xbox hebben, dan start je een party en kun je waarschijnlijk gewoon online een potje doen tegen iemand anders uit de party. Wat nou als van een groepje van 6 er maar 1 een XBox heeft en de rest een Playstation. Dan kan die met de XBox niet joinen via PSN en andersom. Wil diegene met een Xbox dan een wedstrijd doen online, dan wordt dat tegen een willekeurige speler op PSN en niet die vriend met een Playstation.FrankoNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:12:
[...]
Wat bedoel je precies? Iedereen kan tegen elkaar spelen, ongeacht platform (behalve dus in ieder geval switch, pc weet ik niet zeker)
Tenzij er ingame bij FC bv een prive lobby gemaakt kan worden waar je met een code of iets dergelijks kan joinen zodat PSN en XBL spelers bij elkaar kunnen zitten als vriendengroep en dan tegen elkaar kunnen spelen.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar ik ga er vanuit dat je bedoelt dat de Xbox speler niet een voicechat/party kan joinen op PlayStation.MRE-Inc schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:11:
[...]
De connectie XBOX Live en PSN. Als je online een potje FC wil doen met vrienden die ook een Xbox hebben, dan start je een party en kun je waarschijnlijk gewoon online een potje doen tegen iemand anders uit de party. Wat nou als van een groepje van 6 er maar 1 een XBox heeft en de rest een Playstation. Dan kan die met de XBox niet joinen via PSN en andersom. Wil diegene met een Xbox dan een wedstrijd doen online, dan wordt dat tegen een willekeurige speler op PSN en niet die vriend met een Playstation.
Tenzij er ingame bij FC bv een prive lobby gemaakt kan worden waar je met een code of iets dergelijks kan joinen zodat PSN en XBL spelers bij elkaar kunnen zitten als vriendengroep en dan tegen elkaar kunnen spelen.
Dat klopt.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties