Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-06 13:46
sewer schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:34:
Vrij slechte aanbiedingen de laatste tijd; hopelijk is dat een voorbode dat ze bij black friday gaan knallen :P
Hopelijk zijn het niet voornamelijk van die deluxe/gold edities die in de aanbieding gaan van € 99,99 voor € 49,99. Heeft, met name, Sony nogal een handje van.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-06 15:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

FrankoNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:20:
[...]

Ik snap nog steeds niet helemaal wat je bedoelt, maar ik ga er vanuit dat je bedoelt dat de Xbox speler niet een voicechat/party kan joinen op PlayStation.

Dat klopt.
Idd dat bedoel ik. Dus als @baasbas een Xbox Series S koopt zodat tzt zijn zoon kan samenspelen tegen klasgenootjes in FC24/25 en die klasgenootjes zitten allemaal op Playstation, dan gaat dat samenspelen alsnog niet tenzij FC zelf voorziet in lobbies die je kan aanmaken en joinen ongeacht platform zodat je als nog tegen iemand anders online kan spelen die in dezelfde lobby zit.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:46
Hoe ziet het er op jullie TV eruit als de XBX controller oplaad?

Ik probeer de controller nu maar op te laden via mijn toetsenbord, kijken of de batterij dan weer naar vol gaat. Ik zie wel een stroomtekentje maar verder niks. En de volgende dag weer de melding dat de batterij bijna leeg is.

Even kijken of hij nu oplaad via mijn toetsenbord en als dat niet lukt kijken of het werkt als ik hem helemaal leeg maar zoals hier wordt gedaan:

https://www.reddit.com/r/...ry_not_charging_solution/

Battery pack eruit gehaald, verbonden zonder battery pack. Battery pack erin en weer via usb kabel verbonden met de XBOX en wat zie ik als ik de xbx guide knop indruk terwijl ik naar het dashboard kijk nu al 5 minuten een animatie van een opladende controller. Ben benieuwd.

Heb de controller + pack al 2 plus jaar dus weinig aan de hand. Maar het zou leuk zijn als ik nog wat meer kan genieten van deze oplaadbare xbox accu/ batterij.

EDIT: jammer dit, controller heeft paar uur aan de oplader gehangen waarbij ik heel lang een animatie zag van opladen. Net los gekoppeld 1 streepje en even later weer de pop up dat de controller bijna leeg is |:(

Nu maar ff kijken of ik de controller helemaal leeg kan krijgen en dan nog eens opladen van begin tot einde. Verder weet ik het niet, ik geloof ook niet dat ik de batterijpack op een andere manier erin kan doen zonder iets kapot te maken dan wat ik nu doe.

[ Voor 77% gewijzigd door MetalSonic op 12-11-2024 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-06 08:50
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:23:
[...]

Idd dat bedoel ik. Dus als @baasbas een Xbox Series S koopt zodat tzt zijn zoon kan samenspelen tegen klasgenootjes in FC24/25 en die klasgenootjes zitten allemaal op Playstation, dan gaat dat samenspelen alsnog niet tenzij FC zelf voorziet in lobbies die je kan aanmaken en joinen ongeacht platform zodat je als nog tegen iemand anders online kan spelen die in dezelfde lobby zit.
Crossplay bij eafc (fifa) werkt gewoon, alleen met consoles van dezelfde generatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Ht87 op 12-11-2024 14:36 . Reden: Betere bron ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:15
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:23:
[...]

Ze kunnen elkaar toch gewoon uitnodigen tot een wedstrijd in fc24/25 zelf? Daarvoor hoeven ze niet allemaal in een PS party te zitten.

Je zal alleen voicechat anders moeten organiseren, via Discord ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zelf nog niet gekeken. Vanavond maar eens voor zitten. De sfeer in de E3 trailer was erg tof.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:31:
[Video: Weaving Hazel's Journey: A South of Midnight Documentary]

Zelf nog niet gekeken. Vanavond maar eens voor zitten. De sfeer in de E3 trailer was erg tof.
Ik werd wel een beetje onpasselijk van die framerate van de animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:35:
[...]

Ik werd wel een beetje onpasselijk van die framerate van de animaties.
Oh dat vond ik juist wel leuk. Beetje stop motion sfeer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:43:
[...]

Oh dat vond ik juist wel leuk. Beetje stop motion sfeer. :)
Ja het is idd leuk. Om één of andere manier werd ik er misselijk van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:13:
[...]

Ja het is idd leuk. Om één of andere manier werd ik er misselijk van :).
Ah das niet prettig. Hopelijk hebben ze daar een accessibility optie voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het nog niet gezien maar op basis van de eerdere trailer verwacht ik een beetje een Kena Bridge of Spirits achtige game. Op de hoogste moeilijkheidsgraad was dat best een soulslike qua bosses. Op easy was het een hack and slash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:03
Interessante titel, volgens de site een PvPvE game..ben benieuwd hoe dat gaat werken. Ben zelf niet helemaal fan van PvP (niet de snelste meer ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De laatste tijd alleen maar GTA aan het spelen. 3, Vice City, toen IV en de twee expansions waarvan The Ballad of Gay Tony echt geweldig blijft. Nu bezig met de tweede playthrough van V.

En die backlog, ach.......komt wel. 🤭

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb de documentaire gezien van South of Midnight. Maakt me wel enthousiast. Vooral qua sfeer en muziek. Gameplay zal verwacht ik niet heel vernieuwend zijn ofzo. Zal wel weer ongelooflijke haat krijgen vanwege het thema en protagonist maar kudos voor Compulsion en Xbox dat ze dit soort games ontwikkelen en ondersteunen. Verwacht hem in 1e helft van 2025.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2024 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:09
Doet mij denken aan The Division.

Quickchat met andere (tegen) spelers…. Gaat niet werken ben ik bang. Het wordt gewoon PvP met een aantal toxic spelers die enkel op andere raiders jagen.

Maar de setting ziet er goed uit. Dat wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:00:
Heb de documentaire gezien van South of Midnight. Maakt me wel enthousiast. Vooral qua sfeer en muziek. Gameplay zal verwacht ik niet heel vernieuwend zijn ofzo. Zal wel weer ongelooflijke haat krijgen vanwege het thema en protagonist maar kudos voor Compulsion en Xbox dat ze dit soort games ontwikkelen en ondersteunen. Verwacht hem in 1e helft van 2025.
Ziet er erg cool uit ja :)
Niet de hele docu gekeken maar alleen even de ign preview, maar de artstyle is in ieder geval erg interessant.
En die haat, volgens mij is dat vooral een probleem als je je in bepaalde kringen op het internet begeeft. Het is een klein groepje wat online moeilijk doet daarover... Lekker negeren en die paar idioten die het op de frontpage niet kunnen hebben dat er een main character is met een andere huidskleur en geslacht dan hun eigen lekker de grond in minnen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition heeft gisteren een grote update gehad die eindelijk de juiste belichting en schaduwen weer terugbrengen met de optie ''Classic Lighting mode''. Nu begint het toch wel weer te kriebelen om deze spellen opnieuw te gaan spelen, maar waar haal ik de tijd weg met nog zoveel te spelen :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-04 20:31
G_Dragon schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:13:
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition heeft gisteren een grote update gehad die eindelijk de juiste belichting en schaduwen weer terugbrengen met de optie ''Classic Lighting mode''. Nu begint het toch wel weer te kriebelen om deze spellen opnieuw te gaan spelen, maar waar haal ik de tijd weg met nog zoveel te spelen :D

[YouTube: The GTA Trilogy Just Got Its BIGGEST Update Yet]
Gisteren even snel gekeken. Ik voelde me voor het eerst weer 14 jaar oud terwijl ik de GTA Trilogy speelde. Het kwam precies overeen met mijn herinneringen van toen. Echt geweldig moet ik zeggen, en bleef ook gelijk voor de rest van de avond hangen. Vooral Vice City heeft die heerlijke zonnige sfeer terug.

Als ze dit spel 3 jaar geleden hadden uitgebracht waren ze waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-06 15:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:13:
[Video: Gameplay Deep Dive - Indiana Jones and the Great Circle]

Ik weet nog niet of ik de video zelf ga kijken :) Wil zoveel als mogelijk verrast willen worden.
Gisteren toch maar gekeken. Ziet er goed uit en is echt het type game wat ik naast Battlefield ook nog wel wil spelen. Zag in mijn YouTube feed ook dezelfde video maar dan door Playstation uitgebracht met ingame beelden van R1 ipv RB.

Heb de game op de Xbox gewoon vooruit besteld ondanks dat deze game Dag 1 in GamePass komt. Ben wel benieuwd of de Playstation versie extra haptic feedback erin heeft zitten voor de DualSense. Zo ja, dan ga ik hem daar ook nog wel spelen. Dat is nog steeds wat ik wel mis bij de controllers van Microsoft. Gelukkig hebben wij 1001 kleurtjes om uit te kiezen ;)

Oh ja, voor de kattenliefhebbers: Little Kitty, Big City gisteren gespeeld. Verwachtte er niks van, maar is eigenlijk best tof. Gewoon doen wat die suffe kat hier thuis ook de hele dag doet. Voor je voeten lopen, beetje mauwen om eten, tegen je been aan staan schurken etc.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
thomas-x-1982 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:55:
[...]

Gisteren even snel gekeken. Ik voelde me voor het eerst weer 14 jaar oud terwijl ik de GTA Trilogy speelde. Het kwam precies overeen met mijn herinneringen van toen. Echt geweldig moet ik zeggen, en bleef ook gelijk voor de rest van de avond hangen. Vooral Vice City heeft die heerlijke zonnige sfeer terug.

Als ze dit spel 3 jaar geleden hadden uitgebracht waren ze waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank gegaan.
Eigenlijk ook onbegrijpelijk dat het zo lang heeft moeten duren... Maar goed, eind goed al goed? Ook wel nice dat de Xbox versie en de PS4 versie vorige week nog werden 'gedumpt' voor een tientje bij Bol.

Hoewel, het schijnt dat de PS4 versie en de Xbox One versie deze upgrade (nog?) niet hebben gekregen. Ook weer zo vaag...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:36:
De laatste tijd alleen maar GTA aan het spelen. 3, Vice City, toen IV en de twee expansions waarvan The Ballad of Gay Tony echt geweldig blijft. Nu bezig met de tweede playthrough van V.

En die backlog, ach.......komt wel. 🤭
Ik ben toch wel benieuwd; hoeveel game je dan gemiddeld per dag? :) GTA games zou nou niet echt games die je in een weekje doorspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Iemand een goed adres voor een nieuwe xbox controller accu/ batterij? Mijn huidige is overleden (ook getest in een andere controller etc)

Ik wil een nieuwe maar hoeft niet icm een play & charge kit ;-) ik heb al genoeg kabels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-06 23:43
Ik zag toevallig gisteravond wat van The Precinct (semi topdown view GTA 2 achtige politie game).
Zag er best leuk uit. Wordt mogelijk snel eentonig.
Nog niet veel qua release date kunnen vinden behalve Q4.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:50
MetalSonic schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:25:
Iemand een goed adres voor een nieuwe xbox controller accu/ batterij? Mijn huidige is overleden (ook getest in een andere controller etc)

Ik wil een nieuwe maar hoeft niet icm een play & charge kit ;-) ik heb al genoeg kabels :')
Ik doe het met eneloop/ikea ladda oplaadbare batterijen, maar weet niet of dat iets voor je is? Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je als ze op zijn het klepje moet openmaken om ze te verwisselen met een ander setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
sewer schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:59:
[...]

Ik doe het met eneloop/ikea ladda oplaadbare batterijen, maar weet niet of dat iets voor je is? Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je als ze op zijn het klepje moet openmaken om ze te verwisselen met een ander setje.
Bedankt voor de tip, zojuist via Ikea setje besteld van aa baterijen plus oplader.

Net gekeken naar batterypacks/ accu's maar 9 van de 10 kreeg al in de gebruikers reacties de melding dat het troep is. De officiële microsoft accu's zijn ook niet bullet proof dus ik probeer maar eens wat anders. Heb in de tussentijd gelukkig nog wat Duracel AA batterijen liggen dus komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:49

Kalkie

NLMP

sewer schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:59:
[...]

Ik vraag me dan ineens af, kun je die dan niet gewoon met een USB kabel aan je controller opladen net als een battery pack? Ik heb het nog niet geprobeerd.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Kalkie schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:42:
[...]

Ik vraag me dan ineens af, kun je die dan niet gewoon met een USB kabel aan je controller opladen net als een battery pack? Ik heb het nog niet geprobeerd.
Nope, dat werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 25-06 23:17
MetalSonic schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:14:
[...]

Bedankt voor de tip, zojuist via Ikea setje besteld van aa baterijen plus oplader.

Net gekeken naar batterypacks/ accu's maar 9 van de 10 kreeg al in de gebruikers reacties de melding dat het troep is. De officiële microsoft accu's zijn ook niet bullet proof dus ik probeer maar eens wat anders. Heb in de tussentijd gelukkig nog wat Duracel AA batterijen liggen dus komt goed :)
Ik heb ook zo'n setje en die batterijen zijn echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:06

R.G

G_Dragon schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:13:

[YouTube: The GTA Trilogy Just Got Its BIGGEST Update Yet]
Blijven beide opties in de game? ik vind de huidige nog niet eens zo slecht is wat kleurvoller :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:04:
[...]

Blijven beide opties in de game? ik vind de huidige nog niet eens zo slecht is wat kleurvoller :P
Ja je kan gewoon kiezen welke je wil ten aller tijden :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
R.G schreef op woensdag 13 november 2024 @ 15:04:
[...]

Ik ben dat ergens wel met je eens hoor. De klassieke belichting wekt vooral nostalgische gevoelens op, denk ik :) Ook bij mij overigens hoor. Ik vond het gisteren toch wel 'bijzonder' om weer een beetje GTA SA te spelen die er uitzag zoals de game toen (laaaaang laaaaang geleden) op de PS2 uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-06 23:38
https://www.bloomberg.com...vUQaOjf2cpmUgGaLSXNqqYnHU

Pfff. Microsoft is koning in het eigen voet schieten. Ze hebben momentum. En dan zo een interview. WHY? Willen ze überhaupt nog consoles maken? Waarom wil je nog een Xbox als je alles op PS gaat hebben?
Met zo een interviews vind ik het jammer dat ik geïnvesteerd heb in het Xbox ecosysteem. Maar ze hebben me vast met mijn backlog. Ik twijfel nu toch om nog games bij te kopen. Enkel nog gamepass vanaf nu denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Antigo schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:12:

Pfff. Microsoft is koning in het eigen voet schieten. Ze hebben momentum. En dan zo een interview. WHY? Willen ze überhaupt nog consoles maken? Waarom wil je nog een Xbox als je alles op PS gaat hebben?
Met zo een interviews vind ik het jammer dat ik geïnvesteerd heb in het Xbox ecosysteem. Maar ze hebben me vast met mijn backlog. Ik twijfel nu toch om nog games bij te kopen. Enkel nog gamepass vanaf nu denk ik.
Niets uit dat interview is echt nieuws… behalve de daadwerkelijke bevestiging van een handheld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:46

In more shocking revelations: company wants to make even more money selling stuff to more people in more ways. Customers say they think it's bad business but can't leave because they already bought lots of stuff from company.

After the break we'll tell you why being a fan of a megacorporation's gaming division is a great choice in life.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 13-11-2024 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-06 23:38
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:14:
[...]

Niets uit dat interview is echt nieuws… behalve de daadwerkelijke bevestiging van een handheld.
Ze lijken toch de weg kwijt. In mei geeft Sarah Bond aan dat ze een mobile store lanceren in juli. Nu in november zegt big Phil dat ze nog in onderzoeksfase zijn daarover. Ik geloof er niets meer van al wat ze zeggen. Ik vrees dat big MSFT meer marge ziet in software en dat ze die hele hardware business aan het afbouwen/afstoten zijn. Maar wat met onze backlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:07
Antigo schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:24:
[...]

Ze lijken toch de weg kwijt. In mei geeft Sarah Bond aan dat ze een mobile store lanceren in juli. Nu in november zegt big Phil dat ze nog in onderzoeksfase zijn daarover. Ik geloof er niets meer van al wat ze zeggen. Ik vrees dat big MSFT meer marge ziet in software en dat ze die hele hardware business aan het afbouwen/afstoten zijn. Maar wat met onze backlog?
Het is voor mij teveel aannames om er iets zinnigs over te zeggen.

Het laatste kan wellicht in de toekomst op een PC of ander platform waarop Xbox actief is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Snel je account verkopen op marktplaats nu het nog wat waard is zou mijn advies zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:29:
[...]

Snel je account verkopen op marktplaats nu het nog wat waard is zou mijn advies zijn!
Dat kan ook inderdaad :P In ieder geval zie ik wel wat de toekomst brengt en heeft het geen zin om voor alle mogelijke scenario's zorgen te maken. Momenteel gaat Xbox qua console game aankopen het verst terug met games en DLC uit het Xbox 360 tijdperk. Verwacht niet dat ze dat zo maar even laten vallen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:35:
[...]

Dat kan ook inderdaad :P In ieder geval zie ik wel wat de toekomst brengt en heeft het geen zin om voor alle mogelijke scenario's zorgen te maken. Momenteel gaat Xbox qua console game aankopen het verst terug met games en DLC uit het Xbox 360 tijdperk. Verwacht niet dat ze dat zo maar even laten vallen.
Het is elk half jaar weer hetzelfde Xbox is doomed verhaal. En dat op het moment dat er in een goede 1.5 maand drie grote games worden uitgebracht in Gamepass door Xbox owned studio’s met Indiana Jones CoD en Flight Sim, waarbij een grote game als Stalker 2 volgende week komt en in februari Avowed en waarschijnlijk in mei/juni South of Midnight en in 2e helft de nieuwe Doom en Fable. Maar idd… Xbox is doomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:44:
[...]

Het is elk half jaar weer hetzelfde Xbox is doomed verhaal. En dat op het moment dat er in een goede 1.5 maand drie grote games worden uitgebracht in Gamepass door Xbox owned studio’s met Indiana Jones CoD en Flight Sim, waarbij een grote game als Stalker 2 volgende week komt en in februari Avowed en waarschijnlijk in mei/juni South of Midnight en in 2e helft de nieuwe Doom en Fable. Maar idd… Xbox is doomed.
Het is inderdaad nooit goed genoeg :P Het doom denken is niet mijn ding, begrijp daar ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Ik zit eraan te denken om nu toch eens te upgraden van Xbox One naar Xbox Series X (heb alvast mooi 4K scherm gekocht :9 ) - is het de moeite waard om te wachten tot de uitvoering: Microsoft Xbox Series X 2TB, Disc Drive, Special Edition Galaxy Z... weer terug in verkoop komt? Of kan ik net zo goed de “normale” versie kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Evil Brain schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:16:
Ik zit eraan te denken om nu toch eens te upgraden van Xbox One naar Xbox Series X (heb alvast mooi 4K scherm gekocht :9 ) - is het de moeite waard om te wachten tot de uitvoering: Microsoft Xbox Series X 2TB, Disc Drive, Special Edition Galaxy Z... weer terug in verkoop komt? Of kan ik net zo goed de “normale” versie kopen?
Als je denkt dat je met 1 TB uit de voeten kunt dan is de normale versie volgens mij de meest financieel logische keuze. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 18:36
The Evil Brain schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:16:
Zie dat deze nog wel te bestellen is via Microsoft Duitsland:
https://www.microsoft.com...cial-Edition/8smbrt7wmfp9

Deze heb ik daar ook besteld, wordt 4-6 dec. geleverd.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Zelfs als er geen nieuwe generatie Xbox meer zou komen dan kun je je backlog toch gewoon op je huidige console verder spelen? In het ergste geval moet je dan even twee consoles aangesloten hebben staan als je ook al bijvoorbeeld een PS6 wil.
Maar ik denk niet dat ze echt snel de handdoek helemaal in de ring zullen gooien hoor... Die volgende generatie komt er gewoon.
Als jij er echter niet meer in gelooft en je zoekt toestemming om nu al een PS5 (al dan niet Pro) te kopen en vanaf nu je collectie daarop op te bouwen, dan bij deze, dat mag van ons. Zoek je medestanders in een klaagzang over hoe slecht het allemaal wel niet is dan kun je beter elders kijken (en nee, dat betekent niet dat het hier niet mag, alleen dat je weinig mensen zult vinden die het met je eens zijn).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:43

ilm

Spyro! Precies wat de dokter me heeft voorgeschreven voor deze donkere dagen. Spyro 1 staat al op 120% :P
Ik durfde het zo niet te verwoorden maar ze was klote ja. :) Was een beetje verwend met de vele souls klonen die net wat eenvoudiger zijn dan het origineel. En net zoals Ashen zo een kloon is natuurlijk, net daarom was Sissna verrassend moeilijk. Uiteindelijk toch maar een 10-tal pogingen nodig gehad nadat ik het wat serieuzer opvatte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:23:
Spyro! Precies wat de dokter me heeft voorgeschreven voor deze donkere dagen. Spyro 1 staat al op 120% :P

[...]

Ik durfde het zo niet te verwoorden maar ze was klote ja. :) Was een beetje verwend met de vele souls klonen die net wat eenvoudiger zijn dan het origineel. En net zoals Ashen zo een kloon is natuurlijk, net daarom was Sissna verrassend moeilijk. Uiteindelijk toch maar een 10-tal pogingen nodig gehad nadat ik het wat serieuzer opvatte.
Ik weet nog dat ik echt een half uur bezig was met alleen maar rondjes rennen en zoeken naar een opening. Want ze had een behoorlijke one shot combo in mijn herinnering. :)

Verder nu behoorlijk gevorderd in Death Stranding. Het is echter van walking simulator verandert in driving simulator, want ik leg amper nog wat te voet af :) Denk dat ik de story wel klaar kan hebben voordat Stalker uitkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 13 november 2024 @ 23:23:

[...]

Maar speel je ook op Sissna difficulty ? >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3-VkoPGQWq5jgEv9RrXEni8th8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dutyFwSb2Sz4rRHD9KXZJ0a.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 16:02

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik denk dat de enige manier om gamepass op de lange termijn winstgevend te krijgen is om de koers te volgen die ze nu doen. Ik denk dan ook dat ze een surface achtige weg in slaan. Daarbij blijf je altijd eigen hardware aanbieden. Maar als je de xbox store ook op andere apparaten (verder geïntegreerd) kunt draaien dan is dat ook prima, en dan is het de vraag of het echt heel belangrijk is welke controller je op dat moment vast hebt.
thomas-x-1982 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:55:
[...]

Ben gisteren een nieuw spel begonnen en heb even de eerste 6 missies gedaan, maar deze nieuwe update is echt wel bom hoor! De oude sfeer is helemaal terug, dit hadden ze echt direct vanaf dag 1 moeten doen _/-\o_

Zonder deze optie ziet het er misschien kleurrijker uit maar het verpest de sfeer en grote van de map.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 14-11-2024 08:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 15:50

Wat zie jij in godsnaam staan wat inhoudt dat MS zichzelf in de voet schiet?

Ze hebben helemaal geen momentum.

Natuurlijk gaan ze met een console komen.

Omdat third party verkopen gewoon beter is voor het bedrijf.

Probeer niet zo afhankelijk te zijn van een plastic doosje. Dat er meer mensen kunnen genieten van goede games zoals Indiana Jones gaat jou toch geen problemen opleveren?

Echt wat een gejammer weer om niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Omdat Console sales maar een klein gedeelte van de taart zijn. Hier al meermaals besproken overigens.
Microsoft wil dat je speelt via Xbox, niet perse op de Xbox.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

[...]

Daar ga je al de mist in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Dit zegt genoeg over de richting van Xbox. Een richting die ze al jaren geleden ingeslagen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v75XtsuvOzXadPqqnXTv3cHipos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9kFOpN2SdVYKTpFzxbLKq4u.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2024 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Liefhebbers van puzzel games en escape rooms. Doors: Paradox is een aanrader! Vandaag uitgekomen en maar 14,95.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:43

ilm

Die bento box ziet er wel goed uit. Wanneer komt ie uit?
justifire schreef op donderdag 14 november 2024 @ 06:35:
[...]

Maar speel je ook op Sissna difficulty ? >:)

[Afbeelding]
Zo goed ben ik niet 😞, maar ik heb wel met een handicap gespeeld (halfwerkende elite controller) :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!
*O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[...]
Maar wat met onze backlog?
Voor fysieke games zul je dan de hardware moeten houden waarop je het kan afspelen. Digitale games kunnen gewoon meegenomen worden. Je kunt nu toch ook al aangeschafte games streamen? Misschien zelfs al wel via de Amazon Fire Stick? Heb je geen Xbox meer voor nodig.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:48
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:48:
[Embed]

Dit zegt genoeg over de richting van Xbox. Een richting die ze al jaren geleden ingeslagen zijn.

[Video: Xbox - This Is an Xbox]

[Afbeelding]
Ja dat ze mogelijk in toekomst mogelijk geen eigen hardware meer maken.

De definitie Xbox is veranderd, het is geen console meer gemaakt door MS maar een launcher die op verschillende hardware kan staan. Dan gaan ze meer op Steam lijken maar dan met meer eigen studios.

[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 14-11-2024 21:25 ]

• L23
Palindrome schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:24:
[...]

Ja dat ze mogelijk in toekomst mogelijk geen eigen hardware meer maken.

De definitie Xbox is veranderd, het is geen console meer gemaakt door MS maar een launcher die op verschillende hardware kan staan. Dan gaan ze meer op Steam lijken maar dan met meer eigen studios.
Xbox is een platform. In de toekomst is van alles mogelijk, afwachten. Prima als ze meer op Steam gaan lijken, maar die hebben toch ook eigen hardware?

• Rossi46
De richting van Xbox hoeft niet slecht te zijn, mits ik maar op hoge kwaliteit kan gamen. Want dat doet de XSX nog altijd super goed. Streamen is het gewoon nog (lang) niet en ik wil ook geen PC in mijn huiskamer hebben staan. Dus dan toch maar een dedicated console. Dus ik hoop dat die Xbox nog een tijd blijft bestaan.

Maar goed, het idee is duidelijk. Ze willen op de (lange?) termijn gewoon van de dure console af. Want als je die kosten niet hoeft te maken, maar je genereert nog wel de platform inkomsten, dan ben je natuurlijk spekkoper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Dat maken jullie allemaal op uit die reclame?
L23 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:54:
Dat maken jullie allemaal op uit die reclame?
We hebben een hoop waarzeggers hier op tweakers ;)

——

Oja, wacht maar even met Doors: paradox kopen. De controls zijn af en toe buggy en kan daardoor 1 level niet completen. Wachten dus op een patch.

Verder wel net de “upgrade” van Avowed gekocht. Die is vanaf vandaag te preorderen voor de geïnteresseerden.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2024 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik heb Space Marine 2 al. Moet ik nog kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23

MazeWing

The plot thickens...

Rossi46 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:48:
De richting van Xbox hoeft niet slecht te zijn, mits ik maar op hoge kwaliteit kan gamen. Want dat doet de XSX nog altijd super goed. Streamen is het gewoon nog (lang) niet en ik wil ook geen PC in mijn huiskamer hebben staan. Dus dan toch maar een dedicated console. Dus ik hoop dat die Xbox nog een tijd blijft bestaan.

Maar goed, het idee is duidelijk. Ze willen op de (lange?) termijn gewoon van de dure console af. Want als je die kosten niet hoeft te maken, maar je genereert nog wel de platform inkomsten, dan ben je natuurlijk spekkoper.
Ik zie eigenlijk nog maar 1 reeële optie:
Meer en meer aandacht op streaming en gewoon een klein apparaatje dat, zoals Stadia, een zo goed mogelijke ervaring biedt voor een relatief lage prijs (gratis bij 1 jaar gamepass, etc. )

Als ze bovenstaande fatsoenlijk weten te doen heb je nooit te maken met verouderde hardware, mid-cycle “pro” modellen, etc. Ook zijn er geen hoge kosten die gemaakt hoeven worden door mensen die willen spelen.

Ik denk dat een nieuwe Xbox console, zeker met de huidige ontwikkelingen en het feit dat er dadelijk gewoon GEEN exclusives meer zijn, weinig klanten zal trekken. Of de console moet drastisch goedkoper zijn dan een PlayStation. Zeker als er ooit gamepass beschikbaar komt op de PlayStation is er gewoon geen enkele reden om überhaupt nog een Xbox te kiezen….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:15

Meneer iCy

swarma

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 08:35

Blijkt idd tot het laatste nieuws wat we natuurlijk al lang hadden zien aankomen. Xbox wordt de Netflix+ van gaming. Losse verkoop en gamepass en streaming op elk apparaat wat maar mogelijk is (incl. Elke console hardware maakt niet uit welk merk) Ze maken er nu zelfs reclame voor. Er komt zeker nog next gen hardware, en dat zal de laatste zijn zegt mijn glazen bol want het is idd duur voor ms, maar streaming is er inmiddels tot mijn verassing namelijk nu wel. Iig het is spot on kwa kwaliteit en response, zodat xcloud gaming wat mij betreft niet merkbaar meer te onderscheiden is van de native variant iig op schermen niet groter dan laptop of tablet. Voor Tv's is het er idd nog niet, 4k stream eventueel icm lokale upscale techniek zou dat oplossen vermoed ik en toekomstige "gedeelde multiepurpose hardware" in de cloud zou games van ongekende kwaliteit kunnen bieden die game pc's native consoles overstijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:17
MazeWing schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 06:02:
[...]

Ik zie eigenlijk nog maar 1 reeële optie:
Meer en meer aandacht op streaming en gewoon een klein apparaatje dat, zoals Stadia, een zo goed mogelijke ervaring biedt voor een relatief lage prijs (gratis bij 1 jaar gamepass, etc. )

Als ze bovenstaande fatsoenlijk weten te doen heb je nooit te maken met verouderde hardware, mid-cycle “pro” modellen, etc. Ook zijn er geen hoge kosten die gemaakt hoeven worden door mensen die willen spelen.

Ik denk dat een nieuwe Xbox console, zeker met de huidige ontwikkelingen en het feit dat er dadelijk gewoon GEEN exclusives meer zijn, weinig klanten zal trekken. Of de console moet drastisch goedkoper zijn dan een PlayStation. Zeker als er ooit gamepass beschikbaar komt op de PlayStation is er gewoon geen enkele reden om überhaupt nog een Xbox te kiezen….
Waarom zou Sony ooit gamepass op hun apparaat toestaan? Dat concurreert direct met hun eigen PSN+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Kaasje123 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:13:
[...]
Waarom zou Sony ooit gamepass op hun apparaat toestaan? Dat concurreert direct met hun eigen PSN+
Enkel de spellen uit de Microsoft stal (dus ook Bethesda, Activision, etc.) en dan een x-percentage naar Sony.

Uiteraard is dit een enorme uitdaging om (op dit moment) voor elkaar te krijgen maar ik zou niet inzien waarom niet.
EA Play en Ubisoft+ Classics zijn ook beschikbaar op de Playstation en zijn wat dat betreft vergelijkbaar met gamepass, alleen dan op een kleinere schaal.

Uiteindelijk is het een rekensommetje van Sony om te bepalen of ze meer verdienen aan gamepass of een percentage per verkocht spel. Ook kan het bijvoorbeeld interessant zijn voor Sony om dit te koppelen aan een PSN abonnement (of dit verplicht te stellen).
Kortom: er zijn meerdere wegen die naar Rome (gaan) leiden….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 08:35
Kaasje123 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:13:
[...]
Met alles wat ze doen moet je een stapje terug doen en het grote plaatje van bovenaf bekijken en als je tussen de regels door leest, kan je de vermoedelijke strategie er wel uithalen.
Gamepass is de groeifactor, dus wat moet je doen om dat te laten groeien?
Iig de games overal op uitbrengen waar het maar kan en dus ook op playstation en gamers laten kennismaken met jouw portfolio. Dat gaat niet lukken met gamepass op de playstation. Sony zal dat niet toelaten, maar wat Sony niet kan stoppen is Xbox portfolio op hun console laten uitbrengen. Ik verwacht ook dat er straks geen exclusiviteit meer is. Alle xbox games worden overal op uitgebracht het liefst in gamepass vorm en anders losse verkoop. Het ultieme doel is toch xcloud vermoed ik. Het overstijgt hardware, maakt hardware zoals pc's consoles overbodig. Maar gamers zijn key, dus die moet je zoveel mogelijk benaderen, maakt niet uit waar. Het doel is Gamepass/xcloud de grootste cloud aanbieder te maken en ze zijn hard op weg. Consoles bestaan dan straks niet meer of het zullen goedkope veredelde upscaling streaming machines zijn. Sony en Microsoft zijn enkel publishers en zullen games aanbieden op hun cloud platform. Console gaming zal dan in de categorie retrogaming vallen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Deze week een leuke presentatie gehad over generaties bij een bijeenkomst voor bedrijven in de gemeente waar ik werk. Erg relevant om de nieuwe werkrelaties tussen jong en oud te analyseren waar je aan moet en kunt werken. Maar ook relevant voor deze discussie.

Generatie Z en al helemaal de nieuwe generatie die al kon swipen voordat die kon kruipen boeit het doosje onder zijn tv niet. Dit is de manier om over 15 jaar nog relevant te zijn voor die generatie. Bijzonder dat mensen die tech minded zijn hier op tweakers moeite hebben om dat in te zien.

En het multiplatform verhaal is al lang gestart. Kijk hoe PlayStation steeds dichter tegen day one releases aan gaat kruipen op de PC (hadden ze al lang gedaan als ze niet bang waren voor de enorme backlash van een klein groepje console warriors. En recent LEGO Horizon die ook direct op de switch uit komt.

——

Doors: Paradox is een pareltje voor liefhebbers van puzzels / escape rooms :) Ook al zijn de controls wat tricky (mocht je een pc hebben dan zou ik hem aanraden op met muis te spelen denk ik). Maar wat een leuke game. Gisteren tot veeeel te laat doorgespeeld.

[ Voor 123% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2024 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:59:
[Twitter]
En het multiplatform verhaal is al lang gestart. Kijk hoe PlayStation steeds dichter tegen day one releases aan gaat kruipen op de PC (hadden ze al lang gedaan als ze niet bang waren voor de enorme backlash van een klein groepje console warriors. En recent LEGO Horizon die ook direct op de switch uit komt.
Ik denk dat het voornamelijk door onderstaande factoren komt:
- consoles lijken meer dan ooit op een pc -> overzetten veel makkelijker
- verzadiging van aantal PlayStation EN PC gebruikers. Waarom jaren wachten als er toch nauwelijks pc gamers overstappen…
- laat ze deel 1 op de pc spelen, terwijl deel 2 enkel (nog) op de PlayStation te spelen is. Dit zal ongetwijfeld effect hebben op een kleine groep spelers.
- enkel binnen x-maanden is iemand bereid een PlayStation te kopen en na bijvoorbeeld 12 maanden is dit verschil minimaal (in vergelijk met bijvoorbeeld 3 jaar ofzo)

En het feit dat Lego Horizon op de switch uitkomt heeft alles te maken met de doelgroep van dit spel en de gemiddelde leeftijd van een switch speler. Het zou me zelfs niets verbazen als we ooit nog Astro bot op de Switch gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat het voornamelijk door onderstaande factoren komt:
- consoles lijken meer dan ooit op een pc -> overzetten veel makkelijker
- verzadiging van aantal PlayStation EN PC gebruikers. Waarom jaren wachten als er toch nauwelijks pc gamers overstappen…
- laat ze deel 1 op de pc spelen, terwijl deel 2 enkel (nog) op de PlayStation te spelen is. Dit zal ongetwijfeld effect hebben op een kleine groep spelers.
- enkel binnen x-maanden is iemand bereid een PlayStation te kopen en na bijvoorbeeld 12 maanden is dit verschil minimaal (in vergelijk met bijvoorbeeld 3 jaar ofzo)

En het feit dat Lego Horizon op de switch uitkomt heeft alles te maken met de doelgroep van dit spel en de gemiddelde leeftijd van een switch speler. Het zou me zelfs niets verbazen als we ooit nog Astro bot op de Switch gaan zien.
Wat de redenen zijn boeit me eigenlijk niet eens echt. :) Het ging om de trend van multiplatform voor first party studios. Die is al lang gaande en zal meer en meer standaard gaan worden.

Vanuit financieel oogpunt ben ik echter van overtuigd dat ze echt wel graag day one releases willen uitbrengen op pc. Maar door hun PR beleid van de afgelopen jaren is dat niet te motiveren. “Only on PlayStation” is nog niet zo heel oud.

En wat mij betreft brengt elke developer elke game op zoveel mogelijk platforms. Maar dat ben ik.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-11-2024 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
MazeWing schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:31:
[...]

Wat is de gemiddelde leeftijd dan? Het heeft een hele brede doelgroep waarvan het grootste aantal twintigers zijn. Dat soort spellen doen het inderdaad goed, maar lijkt me geen reden om de Xbox over te slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
L23 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:07:
[...]

Wat is de gemiddelde leeftijd dan? Het heeft een hele brede doelgroep waarvan het grootste aantal twintigers zijn. Dat soort spellen doen het inderdaad goed, maar lijkt me geen reden om de Xbox over te slaan.
Lego is met het idee naar Sony gekomen voor een Lego Horizon game. Waarschijnlijk zal met de onderhandelingen Lego gezegd hebben dat ze multiplatform willen. Sony zal op hun beurt wel weer gezegd hebben; "prima, maar geen Xbox".

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

L23 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:07:
[...]

Als je voor kleinere kinderen (lees: onder 10 jaar) een console zou kopen is al sinds jaar en dag Nintendo de “betere” keuze gezien hun spellen die feitelijk voor alle leeftijden geschikt zijn. Uiteraard zullen er echt wel uitzonderingen zijn maar je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel :)

De reden waarom men xbox wil overslaan is dat het een directe concurrent is (of langzamerhand “was”) van Sony. Ze zitten in precies hetzelfde vaarwater met consoles die grotendeels vergelijkbaar zijn. De switch is dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
MazeWing schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:24:
[...]

Als je voor kleinere kinderen (lees: onder 10 jaar) een console zou kopen is al sinds jaar en dag Nintendo de “betere” keuze gezien hun spellen die feitelijk voor alle leeftijden geschikt zijn. Uiteraard zullen er echt wel uitzonderingen zijn maar je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel :)

De reden waarom men xbox wil overslaan is dat het een directe concurrent is (of langzamerhand “was”) van Sony. Ze zitten in precies hetzelfde vaarwater met consoles die grotendeels vergelijkbaar zijn. De switch is dat niet.
Zeker een goede keuze, maar de grootste groep zijn twintigers. Ik was gewoon benieuwd naar echte cijfers.
Ik denk ook dat veel kinderen al een een gamende vader of moeder hebben. Mijn neefje groeit op met zowel een Xbox Series X en een Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Generatie Z en al helemaal de nieuwe generatie die al kon swipen voordat die kon kruipen boeit het doosje onder zijn tv niet. Dit is de manier om over 15 jaar nog relevant te zijn voor die generatie. Bijzonder dat mensen die tech minded zijn hier op tweakers moeite hebben om dat in te zien.
Er zijn juist ook een heleboel mensen op Tweakers die niet tech minded zijn. Een vrij breed forum met uiteenlopende expertises. Of het wordt meer gezien als een vraagbaken. En gamen wordt vooral besproken als een hobby waarbij verandering niet als fijn wordt ervaren. Tech minded Tweakers die begrijpen waar de markt naar toe beweegt zijn er niet veel en vaak worden de eigen beleving/belangen als feiten neergezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ik hoop nog steeds dat Microsoft met Windows de kant op gaat dat je straks wellicht wel 'gewoon' een PC in je huiskamer wil. Dat kan dan prima gewoon net zo'n kastje zijn als een console, alleen de software moet gebruiksvriendelijk genoeg zijn met een controller. Gewoon opstarten in game mode met een interface alsof het een Xbox is en updates automatisch in de achtergrond. Eigenlijk zoals Steam OS dat al doet, maar dan gewoon Windows dus met de garantie dat alles werk. Of alternatief dat Steam OS juist groot genoeg wordt dat alles er standaard op werkt (het is vooral de anti-cheat wat een probleem vormt voor nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
[Twitter]

Merk is van alle tijden, kijk maar onder de jeugd hoe populair Iphones zijn. Men wilt ermee pronken. als het niet is is het om ergens bij te horen of juist uniek te zijn wat voor merk maakt voor velen juist wel uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Palindrome schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:35:
[...]

Merk is van alle tijden, kijk maar onder de jeugd hoe populair Iphones zijn. Men wilt ermee pronken. als het niet is is het om ergens bij te horen of juist uniek te zijn wat voor merk maakt voor velen juist wel uit.
Mooi dat een IPhone over een tijdje ook een Xbox is dan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:01:
[...]

Mooi dat een IPhone over een tijdje ook een Xbox is dan! :+
Gaat erom dat het kastje (merk) wel degelijk wat uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:48:
[...]

Afterimage met 65% korting, mits je fan van Hollow Knight gameplay bent, anders zit je met Space Marine 2 al als gebeiteld!
Oh ja, die stond nog op de kijk ff aan lijst.

Space Marine 2 blijft wel de shit. Zit pas op 70% van de laatste achievement en heb 3 poppetjes met gouden wapens. Denk dat ik alle poppetjes op Max level heb als ik op 100% zit. Wel grappig hoe veel beter je wordt na wat gespeel. Ik kan oneindig in leven blijven met simpele parry shizzle. Ik rol echt nooit meer. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAjxBl6YCm-ZN8t9cKUkPHhuBic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P5guZvqoID0TSrXHCtUymbfc.jpg?f=fotoalbum_large

Over een paar daagjes kunnen we weer onze eigen woonplek verkennen :) Benieuwd naar de nieuwe modi die het toch wat meer “game” gaat maken. Vond de landings en Bush missies in het vorige deel leuk om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 20:12:
[Afbeelding]

Over een paar daagjes kunnen we weer onze eigen woonplek verkennen :) Benieuwd naar de nieuwe modi die het toch wat meer “game” gaat maken. Vond de landings en Bush missies in het vorige deel leuk om te doen.
Battlefield, CoD, Fifa en Assassin's creed krijgen altijd op hun kop dat ze niets vernieuwen. En dan komt flight simulator ff exact hetzelfde doen als in 2003 (met mooiere graphics) en dan zijn we blij. Ik zie dit spel als Google maps met slechtere besturing. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:15

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:42:
[...]

Battlefield, CoD, Fifa en Assassin's creed krijgen altijd op hun kop dat ze niets vernieuwen. En dan komt flight simulator ff exact hetzelfde doen als in 2003 (met mooiere graphics) en dan zijn we blij. Ik zie dit spel als Google maps met slechtere besturing. :)
Dan ben je duidelijk niet de doelgroep, want stellen dat FS exact hetzelfde doet als in 2003 is wmb als zeggen dat call of duty wel erg op wolf3d lijkt, behalve de graphics. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
BM schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 22:46:
[...]

Dan ben je duidelijk niet de doelgroep, want stellen dat FS exact hetzelfde doet als in 2003 is wmb als zeggen dat call of duty wel erg op wolf3d lijkt, behalve de graphics. :)
Call of duty black ops 6 doet eigenlijk hetzelfde als call of duty het origineel behalve de graphics (en dat je op een andere manier prone kan gaan). Zelfde spel betere graphics, net als Flight Sim.
Pagina: 1 ... 64 ... 98 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties