En dat was Death Stranding. Heb eigenlijk geen goed idee wat ik van de game als geheel moet vinden.
Het verhaal is aan de ene kant intrigerend maar aan het einde was ik de draad wel compleet kwijt. Wellicht omdat ik het ook wel erg langdradig vond worden en dus niet continue aan het opletten was. Begon vandaag rond een uurtje of 8 want ik wist dat ik bijna klaar zou zijn met de story. In die vier uur zit wellicht een goed half uur tot een uur aan gameplay. De rest is gewoon cutscenes en credits. Dat vond ik in MGS4 ook al irritant. Maar dat zal wel een Kojima ding blijven. Misschien als ik zin heb eens een goede samenvatting kijken. Wellicht is er ook een VaatiVidya voor Death Stranding.
De muziek is wat mij betreft het beste onderdeel van de game. Denk dat ik de soundtrack met enige regelmaat terug zal luisteren. Sommige setpieces waren ook erg goed gedaan, zeker in combinatie met de muziek en na een traag begin kon je gaan werken aan de wereld om deze beter begaanbaar te maken, dit in combinatie met de hulp van overige online spelers werkte dat wel leuk.
Gameplaywise is het verder eigenlijk gewoon behoorlijk clunky. Met name die voertuigen zijn idioot om te besturen qua physics.
Ik denk wel dat ik hem geïnstalleerd laat staan. Vind de kern van het bouwen van nieuwe wegen etc wel leuk genoeg om in een verloren uurtje postbezorger te spelen.

Zeker ook omdat die play anywhere is, is het snel op te pakken op de Ally.
Nu op naar Stalker!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.