Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-09 21:50
Ik zou willen dat ik de luxe van tijd had voor 7 games :9

1. Indiana Jones and the great circle
2. Fable (nog nooit een game van gespeeld)
3. Delta Force (pure nostalgie oproeper!)

En dan lees ik tzt daarna hier wel welke ik absoluut niet mag missen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Vind het mooi jullie lijstjes te zien om een beeld te krijgen (dus dank daarvoor), maar hobbel er zelf vrolijk achteraan en weet amper wat er komt. Misschien dat ik alleen GTA VI bijtijds wil kopen. Ter illustratie, ik ben nu net begonnen aan Hogwarts Legacy. (Ook vanwege de upgrade naar XSX.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erwn schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:44:
Vind het mooi jullie lijstjes te zien om een beeld te krijgen (dus dank daarvoor), maar hobbel er zelf vrolijk achteraan en weet amper wat er komt. Misschien dat ik alleen GTA VI bijtijds wil kopen. Ter illustratie, ik ben nu net begonnen aan Hogwarts Legacy. (Ook vanwege de upgrade naar XSX.)
Hogwarts Legacy is een prachtig spel, veel plezier! Ga je voor de 100%? :D
Ik ben nu druk bezig met Dragon Ball Sparking! Zero, het spel waar ik dit jaar het meest naar uit had gekeken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:49:
Wie heeft hier een ps5 pro besteld? Hoe gaan jullie de aankopen aanpakken binnenkort?

Ik koop de multiplatform spellen voortaan op de ps5 pro ivm eventuele pro-patches in de toekomst. Ik zal de xbox alleen aanhouden voor de exclusives.

Hoe staan jullie hierin?
Niet, als in de praktijk blijkt dat de PS5 Pro idd betere/mooiere/soepelere multiplatform games heeft komt hij er wel maar op alleen de belofte heb ik er geen gekocht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Ik kijk het meest uit naar Gears E-day, Fable en Perfect Dark. Al verwacht ik geen van die games in 2025.
Uiteraard ook naar GTA VI, maar geen exclusive.

[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2024 08:21 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:19:
[...]

Niet, als in de praktijk blijkt dat de PS5 Pro idd betere/mooiere/soepelere multiplatform games heeft komt hij er wel maar op alleen de belofte heb ik er geen gekocht.
Same. Ik kijk de kat nog minstens een jaar uit de boom. Bij alle hands-on's die ik heb gezien word ik nog niet heel warm van de PS5Pro. De enige game waar het verschil echt heel groot is, is met FF7 rebirth, maar dat speel ik niet en is in de basis eigenlijk een technisch drama. Als je ziet hoe de Horizon games (incl remaster) er uit zien, dan moeten de devs zich schamen voor FF7 rebirth. Voor de rest laten ze games zien die op de base PS5 al prima draaiden en er goed uitzagen. Daarnaast moet ook alles 300% ingezoomd worden om het verschil duidelijk te maken. Tja... hoeveel zie je daar nog van op 3-5 meter afstand op de bank?

Dus ik wil de Pro eerst wel eens zien in games die op de PS5 echt te kort schieten qua performance. Dan doel ik op games als Baldurs gate 3, dragons dogma 2 en de laatste warhammer. En uiteraard op toekomstige games en zware UE5 games, vandaar dat ik nog minstens een jaar wacht. Maar ik denk dat ik de Pro nooit koop voor die prijs en als ik hem koop ik de 2e hands markt dan serieus overweeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2024 08:28 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:48
Doe ik ook mee

1. GTA 6
2. Stalker 2
3. Indiana Jones
4. Call of Duty BO6
5. Mafia 4
6. The Precinct
7. Nieuwe Ghost Recon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:49:
Wie heeft hier een ps5 pro besteld? Hoe gaan jullie de aankopen aanpakken binnenkort?

Ik koop de multiplatform spellen voortaan op de ps5 pro ivm eventuele pro-patches in de toekomst. Ik zal de xbox alleen aanhouden voor de exclusives.

Hoe staan jullie hierin?
Ik heb aan het begin nog wel eens een multiplatform game op de Xbox gekocht maar koop daar al een tijdje niets meer voor. Af en toe een maandje gamepass en verder investeer ik niet meer in het platform. Nu de Pro komt is de keus nog makkelijker, je krijgt enhanced games en er is boost mode.
Moet er wel bij zeggen dat de (tijdelijke) exclusives op Xbox mij zelden aanspreken. Indiana Jones ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Je kan nu een eigen afbeelding als standaard achtergrond gebruiken en tevens de game art laten zien als je op de tegel van de game staat op het dashboard staat. Voorheen kon dit alleen als je een van de ingebouwde xbox achtergronden had. Dus die streepjes je heen en weer gaan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:09
Goedemorgen allen,

Op 23-09 heb ik de Xbox Series X - 2 TB Galaxy Black Special Edition besteld.
Vervolgens krijg ik op 15-10 nogmaals bedankt voor je bestelling (heb toen niks besteld)
Ook 2 verschillende bestelnummers.

Daarnaast kreeg ik gisteren 23-10 mail dat het afschrijven niet goed is gegaan van de bestelling op 15-10, heb deze ook aangepast naar PayPal ipv CreditCard.

Zie ook op mijn CreditCard overzicht dat de reservering van 23-09 ook niet meer in het overzicht staat.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Gezien de status in behandeling en vooraf besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yjmdPP8s3NA6Rxjsy0wfY4lwMU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h6660vcpSTlq3zHX7zWI7LAP.png?f=fotoalbum_large
Heb mij adres, PayPal adres en stuk van het bestelnummer verwijderd uit screenshot.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
Heb je al gechekt of het bedrag terug is gekomen of uberhaupt er vanaf is gehaald. Wat me ook opvalt is de levertijd bij plaatje 1 en bij plaatje 2 weet men het blijkbaar nog niet wanneer er weer iets uit China komt.

Ik denk dat je beter op black Friday kan wachten en een XBOX series X 1 TB koopt met extra 1 TB uitbreiding van WD/Seagete en dan ben je wel klaar voor rond de 550 euro en dan heb je ook 2 TB en CD-ROM speler.

Update .. Iemand wil graag blu-ray speler lezen.🤗

[ Voor 6% gewijzigd door Noresponse op 24-10-2024 16:47 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:58
offtopic:
Deze uitspraak verraadt je leeftijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 09:11:
[...]

Ik heb aan het begin nog wel eens een multiplatform game op de Xbox gekocht maar koop daar al een tijdje niets meer voor. Af en toe een maandje gamepass en verder investeer ik niet meer in het platform. Nu de Pro komt is de keus nog makkelijker, je krijgt enhanced games en er is boost mode.
Moet er wel bij zeggen dat de (tijdelijke) exclusives op Xbox mij zelden aanspreken. Indiana Jones ben ik wel benieuwd naar.
daarom is de gamepass ideaal. als er een exclusive is, ff een maandje gamepass pakken uitspelen en aan de kant zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:00
Linksquest schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:12:
Aangezien iedereen met een Top 7 bezig is, dan zal ik ook maar meedoen.

1. Indiana Jones and the Great Circle
2. Doom The Dark Ages
3. Fable
4. Life Is Strange: Double Exposure
5. GTA 6
6. Gears of War: E-Day
7. Assassin's Creed Shadows
Doom en vooral Gears of War zijn voor mij ook wel titels om naar uit te kijken.

Het valt me wel vies tegen dat veel op Call of Duty aan het wachten zijn. Hebben jullie geen smaak of zo? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:35
Mosin schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:03:
[...]

Doom en vooral Gears of War zijn voor mij ook wel titels om naar uit te kijken.

Het valt me wel vies tegen dat veel op Call of Duty aan het wachten zijn. Hebben jullie geen smaak of zo? :P
Het valt mij tegen dat je niet uit kijkt naar een nieuwe Rayman game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:09:
[...]

daarom is de gamepass ideaal. als er een exclusive is, ff een maandje gamepass pakken uitspelen en aan de kant zetten.
Inderdaad, 1 hooguit 2 keer per jaar en ik vind het genoeg geweest. Morgen lekker beginnen aan de BO6 campaign. Ongeacht of multiplayer mij gaat bevallen(denk het niet) de campaign was altijd wel vermakelijk kan ik mij herinneren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
COD campaigns speel ik ook altijd. Even een korte adrenaline rit die toch wel vermakelijk is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

Inderdaad, 1 hooguit 2 keer per jaar en ik vind het genoeg geweest. Morgen lekker beginnen aan de BO6 campaign. Ongeacht of multiplayer mij gaat bevallen(denk het niet) de campaign was altijd wel vermakelijk kan ik mij herinneren.
Die bèta in de MP confronteert mij weer eens met mijn leeftijd en reactievermogen. Zouden er geen lobbies zijn op basis van leeftijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Komt cod om 0.00 op de gamepass? Of wordt het pas morgenochtend ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Farabi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:48:
Komt cod om 0.00 op de gamepass? Of wordt het pas morgenochtend ergens?
06:00 komt het spel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ook op de gamepass? Want zover ik weet wordt gamepass meestal midden op de dag bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:24:
[...]

Ook op de gamepass? Want zover ik weet wordt gamepass meestal midden op de dag bijgewerkt.
Je kunt de game nu al installeren. En dan kun je het morgenvroeg lekker even uitproberen. Houd je ons dan op de hoogte als het is gelukt?

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2024 22:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 00:21:
[...]

Was vandaag gisteren al vanaf 17.00 uur te spelen, New Zealand FTW :)
Ik ook, heb je die geheime kamer al gevonden in je safehouse bij de campaign? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:17:
[...]

Ik ook, heb je die geheime kamer al gevonden in je safehouse bij de campaign? :D
Nee, ik ga CoD niet spelen.
Laatste die ik gespeeld heb was BO2 op de X360
Nog wel even de mp bèta gespeeld laatst, conclusie : ‘het is mooi geweest’

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:41:
[...]

Nee, ik ga CoD niet spelen.
Laatste die ik gespeeld heb was BO2 op de X360
Nog wel even de mp bèta gespeeld laatst, conclusie : ‘het is mooi geweest’
Oh ik las verkeerd, ik dacht dat jij hem al aan het spelen was via de NZ manier :X
Je kon gisteren trouwens al vanaf 13:00 spelen in NL door die manier..
Wij spelen het voor 90% alleen maar in split-screen als couch game :D

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2024 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 14:25
Ga BO6 zeker op korte termijn spelen, enkel de solo campaign. Ik ben helemaal niet van de multiplayer, daar ben ik veel te slecht (oud) voor.
De campaigns van CoD zijn meestal (zeker de laatste delen) vrij kort, dus gewoon leuk voor een weekendje knallen. Laatst eindelijk eens MW3 campaign gespeeld aangezien hij op GP staat. Heb nog nooit een CoD full price gekocht, meestal via Marktplaats voor een paar knaken. Full price is het mij nooit waard voor enkel een paar uur campaign. Wel weer zin in!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de nachtdieren heeft MediaMarkt Rotterdam Centrum in de nacht van aanstaande zaterdag op zondag de XBOX SX 1TB in de aanbieding voor maar liefst 333 euro.

https://www.mediamarkt.nl/nl/campaign/25th-hour

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
dreester schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:15:
Voor de nachtdieren heeft MediaMarkt Rotterdam Centrum in de nacht van aanstaande zaterdag op zondag de XBOX SX 1TB in de aanbieding voor maar liefst 333 euro.

https://www.mediamarkt.nl/nl/campaign/25th-hour
Zo, dat is niet veel! :o
Koop je er een SSD van 1TB bij en dan zit je gebakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 25-10-2024 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 10:53
Farabi schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:09:
[...]

Dat doe ik met UBI games zoals AC nu. Beviel de vorige AC prima. In een maandje ben ik daar wel doorheen en zelfs al doe ik er 2 maand over, ben ik nog goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009

Polariteit

Fietsende fotografeur

Vraagje aan de gamers die nog gewoon games kopen: waar houden jullie je 'wishlist' bij om bijv prijzen te kunnen checken? Gewoon in de xbox-store, of elders op een andere site?

Ik gebruik normaalgesproken gewoon de wishlist in de xboxstore; maar ik merk dat sinds ik geen gamepass meer heb dat er bij een groot aantal games op dat lijstje de onnodige melding 'available on gamepass' staat, in plaats van gewoon de actuele prijs. Aangezien ik een hekel heb aan onnodig moeten klikken voor basale dingen, vind ik dit dus rete-irritant :P

Iemand de gouden tip voor andere sites waar je wel fatsoenlijk prijzen kan monitoren (voor xbox-games wel te verstaan)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Polariteit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:24:
Vraagje aan de gamers die nog gewoon games kopen: waar houden jullie je 'wishlist' bij om bijv prijzen te kunnen checken? Gewoon in de xbox-store, of elders op een andere site?

Ik gebruik normaalgesproken gewoon de wishlist in de xboxstore; maar ik merk dat sinds ik geen gamepass meer heb dat er bij een groot aantal games op dat lijstje de onnodige melding 'available on gamepass' staat, in plaats van gewoon de actuele prijs. Aangezien ik een hekel heb aan onnodig moeten klikken voor basale dingen, vind ik dit dus rete-irritant :P

Iemand de gouden tip voor andere sites waar je wel fatsoenlijk prijzen kan monitoren (voor xbox-games wel te verstaan)?
Ik vind zelf www.dekudeals.com handig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ondanks dat het spel mbt Single Player niks vernieuwends doet, blijft het een van mijn favoriete games. Nazi's afknallen in mooie gebieden, lekker sneaky sluipen en af een toe een beetje snipen. Heerlijk....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 21:57
Toevallig kwam ik vandeweek wat NO HUD - 4K - EXPERT - ASMR style filmpje tegen op YouTube van oa Sniper Elite en Assassin's Creed. Normaal zou ik liever zelf spelen, maar af en toe ben ik een luie donder en dan is het toch wel tof om te kijken.
Waarschijnlijk ook omdat ik dan 10x zo lang over een level zou doen met 5 retries. :+.

Uiteraard ziet het er makkelijker uit dan het is, maar de AI is toch wel vaak een beetje 'blind' en 'doof'.

[ Voor 14% gewijzigd door VincentG op 25-10-2024 14:29 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf ook de wish list op TrueAchievements.com, maar die is mogelijk vooral interessant als je daar toch al een account hebt. Geeft eventueel ook een melding per e-mail als een game in de aanbieding gaat.
Zelfs als je wel Game Pass hebt, is de officiële wish list best onhandig. Bijvoorbeeld geïnstalleerde games die zijn verdwenen uit Game Pass zijn "installed": daar moet je eerst op doorklikken voordat je een prijs ziet.
Ook leuk zijn de mailtjes die je krijgt net na het aflopen van een aanbieding op een game die ook met Game Pass korting beschikbaar is: Assassin's Creed® Valhalla Complete Edition, nu van €34,99 voor €111,99.
Naast de al genoemde dekudeals.com gebruik ik ook xbdeals.net en nu vooral psprices.com, niet zozeer om aanbiedingen op te zoeken maar meer voor de "price history": om te zien of het echt een goede, eenmalige aanbieding is of de reguliere actieprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:58
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:08:
[...]

Ondanks dat het spel mbt Single Player niks vernieuwends doet, blijft het een van mijn favoriete games. Nazi's afknallen in mooie gebieden, lekker sneaky sluipen en af een toe een beetje snipen. Heerlijk....
I feel you bruv :P

Het doet helemaal niks nieuws vergeleken met de vorige Sniper Elite (althans dat is mijn conclusie na het zien van wat trailers), maar op een of andere manier blijft Nazi's snipen een lekker gevoel. Hadden ze de graphics maar iets gepimpt met nog dikkere kill cams, maar volgens mij is dat niet het geval..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjbanis
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 28-09 17:17

Ik heb al lang geen fysieke games meer gekocht maar ik vond www.budgetgaming.nl altijd wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjbanis
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 28-09 17:17
JDL15 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:07:
[...]

I feel you bruv :P

Het doet helemaal niks nieuws vergeleken met de vorige Sniper Elite (althans dat is mijn conclusie na het zien van wat trailers), maar op een of andere manier blijft Nazi's snipen een lekker gevoel. Hadden ze de graphics maar iets gepimpt met nog dikkere kill cams, maar volgens mij is dat niet het geval..
Kijk er ook wel naar uit. Het is idd meer van hetzelfde maar vind het leveldesign wel steeds beter worden. Aantal van de maps in de laatste waren erg nice. Op de een of andere manier voelt het in andere aspecten soms wel een beetje als een b-game maar dat zorgt soms juist voor komische momenten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:13
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:08:
[...]

Lekker sneaky sluipen totdat het misgaat (en dat gebeurt mij elk level). En dan maak je een hele grote berg Nazi's die één voor één komen checken wat er met Hans is gebeurd. Ik vind het echt een toffe serie. De graphics zijn ook al sinds deel 3 al gewoon prima (best wel heel mooi zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:50:
[...]

Lekker sneaky sluipen totdat het misgaat (en dat gebeurt mij elk level). En dan maak je een hele grote berg Nazi's die één voor één komen checken wat er met Hans is gebeurd. Ik vind het echt een toffe serie. De graphics zijn ook al sinds deel 3 al gewoon prima (best wel heel mooi zelfs).
Die coop missie in die U-boot basis was echt idioot op realistic difficulty :p Inderdaad een leuke serie.

——

Ik lees goede berichten over de CoD campaign. Dit weekend eens aan beginnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009

Polariteit

Fietsende fotografeur

Mjbanis schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:44:
[...]

Ik heb al lang geen fysieke games meer gekocht maar ik vond www.budgetgaming.nl altijd wel handig.
MartijnS72 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:00:
[...]

Ik gebruik zelf ook de wish list op TrueAchievements.com, maar die is mogelijk vooral interessant als je daar toch al een account hebt. Geeft eventueel ook een melding per e-mail als een game in de aanbieding gaat.

[...]

Zelfs als je wel Game Pass hebt, is de officiële wish list best onhandig. Bijvoorbeeld geïnstalleerde games die zijn verdwenen uit Game Pass zijn "installed": daar moet je eerst op doorklikken voordat je een prijs ziet.
Ook leuk zijn de mailtjes die je krijgt net na het aflopen van een aanbieding op een game die ook met Game Pass korting beschikbaar is: Assassin's Creed® Valhalla Complete Edition, nu van €34,99 voor €111,99.

[...]

Naast de al genoemde dekudeals.com gebruik ik ook xbdeals.net en nu vooral psprices.com, niet zozeer om aanbiedingen op te zoeken maar meer voor de "price history": om te zien of het echt een goede, eenmalige aanbieding is of de reguliere actieprijs.
Dank jullie voor de reacties, ik ga de genoemde sites binnenkort eens op bekijken :9

Trueachievements-account heb ik; ik had nooit echt door dat je daar ook prijzen kon tracken 8)7

Het gaat me trouwens niet perse om specifiek digitaal of fysieke games; i don't care that much. Ik heb alleen geen zin om de volle mep te betalen, zit liever voor een dubbeltje op de eerste rang :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:26:
@Exactor it Uitgelezen moment om die laatste kills binnen te harken!

[Afbeelding]
Ik was bijna een potje CoD gestart. Dit lijkt me een veel beter plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 22:09
Noresponse schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:33:
Heb je al gechekt of het bedrag terug is gekomen of uberhaupt er vanaf is gehaald. Wat me ook opvalt is de levertijd bij plaatje 1 en bij plaatje 2 weet men het blijkbaar nog niet wanneer er weer iets uit China komt.

Ik denk dat je beter op black Friday kan wachten en een XBOX series X 1 TB koopt met extra 1 TB uitbreiding van WD/Seagete en dan ben je wel klaar voor rond de 550 euro en dan heb je ook 2 TB en CD-ROM speler.

Update .. Iemand wil graag blu-ray speler lezen.🤗
Ja al gechecked, bedrag is nergens meer te vinden in het overzicht.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Toch maar even COD MP geprobeerd met m'n grote bek :P
Op de X ging ik te pletter, maar op de PC ging het echt goed. Dan prefereer ik de PC toch echt wel. Vooral met zo'n fast paced shooter.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:48
Als je niets te doen hebt vannacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPhBMWKQ-iOp2wsSSR8rzKS-cTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdeoGDVvQumHgnaxuMKbXAlj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fzxWI5R4O6222kOwrrY5yaiy7qI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgWqGee9FlMAaG1jRpePitzx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:58
Oh!
Alléén die ene vestiging in Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Neva is echt een prachtige game en prima strakke platform controls. Aanradertje.

En CoD MP speelt lekker weg. Morgen maar eens beginnen aan de SP.

Lekker najaar zo met Stalker en Indy en Flight Sim komende twee maanden.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2024 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Als iemand samen eens wilt knallen in Black Ops 6 kan hij/zij me wel toevoegen, niemand in mijn omgeving speelt het, en het zou fijn wel leuk zijn om met meerdere te spelen.

Gamertag is Onderzeehond#614
Of Onderzeehond614

Ik weet het verschil tussen deze 2 niet 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Dat Animal Well is inderdaad wel een cool spel. Ik word nu achterna gezeten door een spook kat omdat ik een frisbee gejat heb. Dit klinkt raar maar het past helemaal hij het spel. :)

@Roshnak eentje is je Xbox gamertag, de ander is je Activision ID. Wel opmerkelijk dat er kennelijk zoveel mensen onderzeehond willen heten op één van die platforms. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Exactor it op 26-10-2024 19:19 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22:46
Roshnak schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:03:
Als iemand samen eens wilt knallen in Black Ops 6 kan hij/zij me wel toevoegen, niemand in mijn omgeving speelt het, en het zou fijn wel leuk zijn om met meerdere te spelen.

Gamertag is Onderzeehond#614
Of Onderzeehond614

Ik weet het verschil tussen deze 2 niet 😂
Ik help je wel, het verschil is de #.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vraag voor de fallout liefhebbers. Welke prefereren jullie?

Fallout 4 of fallout 76?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 18:59
Farabi schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:10:

Fallout 4 of fallout 76?
Mijn voorkeur gaat uit naar 4 (of 3, of NV). Ik hou van het eenzaam ronddolen en ontdekken. Ik probeer fallout 76 leuk te vinden maar het weet me niet te pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Radko op 27-10-2024 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Fallout 4 of fallout 76?
Als ik tussen die 2 moet kiezen, dan Fallout 4.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Fallout 4 of fallout 76?
Lore story? Fallout 4. Game en lekker bouwen, fallout 76.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

Fallout 4 of fallout 76?
Ook in verdiept? Zijn twee hele andere games. Zelf prefereer ik Fallout 3, New Vegas of 4 gezien die spellen volledig singleplayer zijn. Vind je het leuk om multiplayer games te spelen dan kan Fallout 76 interessant zijn.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Exactor it
Gamepass is top. Ik had weer mijn jaarlijkse bevlieging dat ik CoD wilde spelen.

Nu kosten de twee potjes dat ik dat volhoud me niets. Normaal was dat 35 euro per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 16:31
SinergyX schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:52:
[...]

Lore story? Fallout 4. Game en lekker bouwen, fallout 76.
Het bouwen vind ik juist veel te beperkt in F76 met het max aantal items. Doe mij dan maar F4 met de settlers mod en alle extra’s. Of is dat limiet al flink opgeschroefd? (Heb het 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat een geweldige x/s patch voor fallout 4. Het spel voelt echt als nieuw (voor fallout termen). Ik ga deze eens aanschaffen.

Even uitzoeken of the goty editie veel te bieden heeft. Het spel zit in de sale.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:08
Blijkbaar was de aanbieding té goed 😅

https://nos.nl/artikel/25...ctie-mediamarkt-rotterdam

https://frontpage.fok.nl/...rting-bij-mediamarkt.html

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 27-10-2024 07:12 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Wat ik zo jammer vind aan dit soort situaties, is dat de mensen die daar al lang staan te wachten naar huis kunnen gaan door andermans domme gedrag. De verkeerde personen krijgen de deksel op hun neus 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:36
Ja ik betaal met heel veel plezier 100€ extra om niet naar dit soort acties te hoeven. Alleen maar debielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox en Call of Duty rellen! Take that Playstation....alleen de Playstation zal ook wel zijn afgeprijsd. 8)7

MediaMarkt never learns, MediaMarkt never changes:

https://www.nu.nl/276652/...arkt-in-leidschendam.html

Overigens zou ik NOOIT een Xbox bij MediaMarkt kopen. Een familielid heeft dat wel gedaan en bleek de verpakking open te zijn geweest en de gamecode van Diablo 4 al te zijn gebruikt. Het is dus 'zo'n zaak'. WTF avoid!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2024 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:18
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:00:
[...]

Xbox rellen! Take that Playstation! 8)7

Overigens zou ik NOOIT een Xbox bij MediaMarkt kopen. Een familielid heeft dat wel gedaan en bleek de verpakking open te zijn geweest en de gamecode van Diablo 4 al te zijn gebruikt. Het is dus 'zo'n zaak'. WTF avoid!
/offtopic wellicht?

Ik zal het je sterker vertellen; mijn zoon wilde laatst een PS5 kopen, stonden in de MM winkel PS5 dozen met een flyer erop ‘Installatie service, controller opgeladen en firmware reeds geupdate naar laatste versie’ a €19,95. Bij de kassa netjes bedankt voor deze service: ‘meneer dat gaat niet, het is al uitgevoerd, u moet dan een doos hebben waar deze flyer niet op zit’. Geen doos waar het niet op zat. Uiteindelijk ‘korting’ gekregen waarbij medewerker aangaf dat dit helaas weer een verdienmodel is omdat de marges op hardware zo laag zijn…..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

austin_77 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:06:
[...]

/offtopic wellicht?

Ik zal het je sterker vertellen; mijn zoon wilde laatst een PS5 kopen, stonden in de MM winkel PS5 dozen met een flyer erop ‘Installatie service, controller opgeladen en firmware reeds geupdate naar laatste versie’ a €19,95. Bij de kassa netjes bedankt voor deze service: ‘meneer dat gaat niet, het is al uitgevoerd, u moet dan een doos hebben waar deze flyer niet op zit’. Geen doos waar het niet op zat. Uiteindelijk ‘korting’ gekregen waarbij medewerker aangaf dat dit helaas weer een verdienmodel is omdat de marges op hardware zo laag zijn…..
Het is een hele onprettige zaak. Als je er maar iets van waarde pakt sprint meteen een medewerker achter je aan om de koop aan het 'medewerker nummer' te koppelen zodat die medewerker een bonusje krijgt, ook al had je dat artikel zelf al gepakt.

Er hangen ook hele vage types in zijn algemeenheid rond, zowel medewerkers als non-medewerkers.

Blegh, ver, ver van die winkel wegblijven. Bovenstaande was een eenmalige fout omdat ik iets kant en klaar nodig had en ze het toevallig hadden en daarom even langs ben gereden, maar anders koop ik er nooit iets. Waarom leren mensen het nu niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:10:
[...]

Het is een hele onprettige zaak. Als je er maar iets van waarde pakt sprint meteen een medewerker achter je aan om de koop aan het 'medewerker nummer' te koppelen zodat die medewerker een bonusje krijgt, ook al had je dat artikel zelf al gepakt.

Er hangen ook hele vage types in zijn algemeenheid rond, zowel medewerkers als non-medewerkers.

Blegh, ver, ver van die winkel wegblijven. Bovenstaande was een eenmalige fout omdat ik iets kant en klaar nodig had en ze het toevallig hadden en daarom even langs ben gereden, maar anders koop ik er nooit iets. Waarom leren mensen het nu niet?
Misschien omdat de hele winkel gevuld is met mensen die net als jou, toevallig iets kant en klaar nodig hadden en dat ze het bij de MediaMarkt toevallig hadden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Als winkelketen zou Rotterdam de laatste stad zijn waar je dit soort aanbiedingen wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02:41
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:00:
[...]

Xbox en Call of Duty rellen! Take that Playstation....alleen de Playstation zal ook wel zijn afgeprijsd. 8)7

Ik denk dat er voor iedere winkel wel iemand zo'n verhaal heeft. Zou voor mij geen reden zijn om er niet meer te komen in ieder geval. Ik herken je overige klachten ook niet echt trouwens, maar zal ook wel per filiaal verschillen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-28

En de games van deze week.

[Redacted] ziet er wel grappig uit. Daarnaast komt Dragon Age uit… benieuwd hoe deze ontvangen wordt. Het bepaald gok ik of het IP nog enige toekomst gaat hebben…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:38

MazeWing

The plot thickens...

austin_77 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:06:
[...]

/offtopic wellicht?

Dit zou gewoon echt verboden moeten worden! Los van het feit dat het nergens op slaat want:
- je zal toch een nieuwe gebruikersnaam moeten aanmaken, tenzij je genoegen wil nemen met die de mediamarkt heeft aangemaakt
- je bij een andere tv toch een melding krijgt dat er zaken opnieuw ingesteld moeten worden zoals HDR, etc.
- je na een paar weken toch wel weer een update krijgt.
- de installatie zo kinderlijk eenvoudig is dat je misschien beter niet eens een console kan kopen als je zelfs dat niet voor elkaar krijgt. Het is waarschijnlijk lastiger om de HDMI kabel er in te steken…

Feitelijk betaal je dus €20 voorbijer opladen van een controller die toch al rond de 50-70% is opgeladen.

Oplichting en koppelverkoop pur sang! Ze zijn wettelijk verplicht €20 korting te rekenen (en het dus gratis te maken) als er geen exemplaren zijn zonder deze onzin. Maar het is normaliter echt zoeken naar exemplaren zonder deze sticker. Daarnaast zal het gros van de mensen niet eens weten wat hun rechten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door MazeWing op 27-10-2024 10:15 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 16:31
Farabi schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:51:
Als winkelketen zou Rotterdam de laatste stad zijn waar je dit soort aanbiedingen wil doen.
Nou dit dus. Toen ik gisteren de aankondiging las hier dacht ik al dat het wel erg handig was voor criminelen als mensen midden in de nacht met dure hardware over straat liepen en wat voor tuig er rond die tijd rond hangt. Ik neem aan dat er iemand in de gemeente toestemming heeft gegeven en die is samen met degene die deze ludieke actie verzonnen heeft klaar voor een functie elders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 21:23
Gelukkig verkopen de meeste mediamarkten geen Xboxen meer. Die toko kom ik nooit meer in. Ooit een keer een dure telefoon gekocht. Doosje met phone onder uit de schappen meegenomen naar de kassa. Ja meneer dat is niet de goeie, even de juiste pakken. Bleek dat ie een van die showroommodel telefoontjes in een doos gestopt had en mij probeerde te verkopen. De selfies van gebruikers was ie vergeten er af te halen. Verder tijdens zo'n btw actie wilde ik (pre oled periode) een pioneer kuro plasma aanschaffen. Toen nog 4000 euro ofzo. Ja meneer we zijn even bezig met serieuze klanten. Kijkt u daar verderop maar voor goedkopere modellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-10 19:18

Fallout 4 of fallout 76?
Als je met Fallout begint zou ik beginnen met Fallout 3. Die spelen op een leuke game pc op een hoge resolutie en het kan ook grafisch nog prima door.

Waarom Fallout 3?

Van de Fallout games die ik heb gespeeld (3, vegas, 4, 76) is het de Fallout game met naar mijn smaak de beste sfeer, de leukste side quests maar ook de mooiste map om te verkennen. Ondanks dat de map kleiner is dan de opvolgers voelt hij voor mij veel groter, er is gigantisch veel te verkennen en je hebt relatief weinig stukken maps "met niks".

Fallout 4 is second best , fallout vegas was mijn ding niet. Fallout 76 meerdere malen met vrienden gedaan en het is wel "ok" , "wel gezellig" maar het voelt vooral heel erg "muaaaaaaa"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:56:
[...]

Als je met Fallout begint zou ik beginnen met Fallout 3. Die spelen op een leuke game pc op een hoge resolutie en het kan ook grafisch nog prima door.

Waarom Fallout 3?

Van de Fallout games die ik heb gespeeld (3, vegas, 4, 76) is het de Fallout game met naar mijn smaak de beste sfeer, de leukste side quests maar ook de mooiste map om te verkennen. Ondanks dat de map kleiner is dan de opvolgers voelt hij voor mij veel groter, er is gigantisch veel te verkennen en je hebt relatief weinig stukken maps "met niks".

Fallout 4 is second best , fallout vegas was mijn ding niet. Fallout 76 meerdere malen met vrienden gedaan en het is wel "ok" , "wel gezellig" maar het voelt vooral heel erg "muaaaaaaa"
Die heb ik al destijds uitgespeeld. The patch voor F4 is de reden dat ik hem weer speel. Ik vond deze een paar jaar geleden ook niet veel aan, maar ik zie dat ik te snel heb beslist. Een dijk van een game tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-10 19:18
YouTube: The new Xbox Series X is BETTER 👀

Negeer de grappig bedoelde clickbait titel. Het is een interessant filmpje waarin de klassieke Xbx X, de digitale Xbx en de 2 TB XBX x worden vergeleken. Ze worden hiervoor uit elkaar gehaald en er wordt vooral gekeken naar looks en gewicht etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 18:19
uchiha tijntje schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:03:
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-28

En de games van deze week.

[Redacted] ziet er wel grappig uit. Daarnaast komt Dragon Age uit… benieuwd hoe deze ontvangen wordt. Het bepaald gok ik of het IP nog enige toekomst gaat hebben…
[REDACTED] ziet er wel tof uit inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:58
Ook ik wacht nu al 9 minuten op wat er uit het onderzoek kwam.
Dit is haast onmenselijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de MediaMarkt altijd wel een relaxte winkel. Jammer dat het vannacht zo moest lopen, helemaal voor de mensen die wel serieus in de rij stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Timothy3000 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:47:
Ik vind de MediaMarkt altijd wel een relaxte winkel. Jammer dat het vannacht zo moest lopen, helemaal voor de mensen die wel serieus in de rij stonden.
Ik vond het wel vrij voorspelbaar. Vroeg me al af of het uit de hand zou gaan lopen. Maar goed, ook weer jammer dat zoiets niet gewoon rustig kan verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit soort acties werken alleen in japan en canada.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 27-10-2024 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:07

ilm

Ben ik de enige die het CoD ecosysteem nogal verwarrend vind. Alleszins voor iemand die het niet echt volgt is er redelijk wat keuze (war zone, black ops, modern warfare... allemaal met verschillende versies).

Bij installatie van black ops 6 kreeg ik de keuze om ook MW2 en MW3 te installeren. Ideaal omdat ik wat campagnes wil proberen.

Na wat geknoei met het aanmaken van een account (offline werkt niet, alles moet manueel en vragen ze je naam en telefoonnummer...), kom ik in een launcher terecht en blijkbaar is MW2 toch een extra aankoop. MW3 werkt wel maar kom onmiddelijk in een missie terecht zonder enige inleiding. Verwarrend maar zal de bedoeling zijn vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MW2 zit nog niet in GamePass. MW3 wel, vandaar dat je die nu wel kunt spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:35:
Ben ik de enige die het CoD ecosysteem nogal verwarrend vind. Alleszins voor iemand die het niet echt volgt is er redelijk wat keuze (war zone, black ops, modern warfare... allemaal met verschillende versies).

Bij installatie van black ops 6 kreeg ik de keuze om ook MW2 en MW3 te installeren. Ideaal omdat ik wat campagnes wil proberen.

Na wat geknoei met het aanmaken van een account (offline werkt niet, alles moet manueel en vragen ze je naam en telefoonnummer...), kom ik in een launcher terecht en blijkbaar is MW2 toch een extra aankoop. MW3 werkt wel maar kom onmiddelijk in een missie terecht zonder enige inleiding. Verwarrend maar zal de bedoeling zijn vermoed ik.
De launcher is idd niet optimaal of eigenlijk gewoon wel ruk :). Verwacht wel dat Mw2 ook een keer op GP komt.

Persoonlijk vind ik de launcher een rare keuze vanuit achievement oogpunt :P
Mw2/Mw3 en BO6 maken “samen” een game met nu 3.000GS.

Na 2 daagjes MP heb ik wel een beetje het CoD 2019 gevoel. Dus dat is mooi. :) Ook al is het erg snel en compleet andere gameplay dan Halo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:56:
[...]

Waarom Fallout 3?

3 en NV zijn wel een stuk "jankier" dan 4, daar moet je wel tegen kunnen. En 3 vs NV is een kwestie van smaak... het hoofdverhaal van 3 spreekt mij meer aan dan NV, maar op eigenlijk alle andere vlakken is NV dan weer zwaar superieur imho (en het hoofdverhaal is ook weer beter herspeelbaar omdat het een aantal echt heel verschillende paden en eindes heeft waar 3 vrij lineair is).

Maar als je dan toch naar een PC uitwijkt en gaat modden dan zou ik tale of two wastelands proberen waarbij je Fallout 3 in zijn geheel importeert in New Vegas waarmee je profiteert van de verbeteringen van die game en er zit een extra quest en area in om tussen de Capital Wasteland en New Vegas te reizen. Helaas ondersteunt 3 op de Xbox geen mods en daarmee moet je toch wel een flinke tolerantie hebben voor verouderde games, zeker als je ze nog niet eerder gespeeld hebt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties