Powder Toastman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:18:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar de One S was qua specs vrijwel gelijk aan de originele One. Qua One X heb je gelijk, die was daadwerkelijk iets krachtiger dan de originele One.

De 360 Elite was gewoon een standaard 360 met een iets grotere harde schijf en een ander kleurtje, was verder niet echt verbeterd.
Als ik mij goed herinner had de One S als extraatje volgens mij 4K output of HDR dat weet ik even niet meer zeker.
Was in die tijd in ieder geval voor mij geen reden om te switchen itt de One X.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Powder Toastman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:18:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar de One S was qua specs vrijwel gelijk aan de originele One. Qua One X heb je gelijk, die was daadwerkelijk iets krachtiger dan de originele One.
Iets? De One X was significant krachtiger dan de originele One (S) en zelfs een stuk krachtiger dan de PS4 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:59

Toshirou

Vinyl Surfer

Hulleman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:09:
[...]

In theorie is de PS5pro best wel een grote stap ten opzichte van de PS5 en Series X. Een GPU met nieuwe architectuur (RDNA 3 en RDNA 4 RT features) die een factor 3 zo krachtig is als uit de PS5. Dat had ook best een GPU voor de volgende generatie kunnen zijn. De CPU zorgt ervoor dat de Pro 'maar' 45% sneller kan renderen als een PS5 (RT features kunnen wel tot 200% sneller zijn).

Dat wil overigens niet zeggen dat het gat met de Series X niet groot is. De series X is in theorie 20% sneller, maar er zijn niet veel games waar de X daadwerkelijk 20% sneller is. De Series X en PS5 zijn veelal gelijkwaardig. Dan mag je verwachten dat Pro ook eenzelfde factor sneller is tov de series X als de PS5.

Overiges twijfel ik wel over de nut en noodzaak van een midgen refresh bij deze generatie. In de basis zijn de PS5 en Series X veel krachtigere machines dan de One en PS4. Als je ziet wat uit de gen 8 geperst werd qua graphics, zien current-gen games er echt niet veel beter uit. Maar alles draait tegenwoordig als een natte krant. Ik zie liever op de current gen knappe graphics met Unreal Engine 4 wat op een hoge native resolutie en hoge framerate draait (want dat kunnen de PS5/Series X) dan een UE5 of andere hippe engine met allerlei upscaling en RT meuk wat echt niet om aan te gluren is. Hoeveel games zien er nu echt beter veeeeel beter uit dan een Gears 5, Forza Horizon 5, Uncharterd 4, The last of us etc etc en zijn current-gen exclusives?
Daar ben ik het compleet mee eens. Een game op UE4 zal beter draaien dan te zijn ontwikkeld op de UE5. Als ik zie wat voor een graphics er nog worden gehaald op deze engine, dan heb ik het idee dat de UE4 pas nu deze generatie tot z'n recht komt. Uitzonderingen zijn er altijd, zoals Multiverse

De UE5 is naar mijn beleving geschikt voor de volgende generatie. En ook meer voor PC gamers die wel de hardware hiervoor hebben.

Of er moet heel veel aan optimalisatie gedaan worden. Ontwikkelaars zetten liever alle toeters en bellen aan en gaan voor de "cinematische" beleving. Dus ik verwacht over twee jaar pas echt te zien wat deze engine kan met daarbij 60fps. Dit was ook bij de UE4 en de geschiedenis zal zich herhalen.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05:40
justifire schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:39:
Warhammer 40.000 : Space Marine 2 - Patch 3.0 (26/09/24)
https://steamcommunity.co...6781406109497750?snr=2___
Hakken en zagen maar weer! oOo
Vooral voor de pc speler toch? Of is deze Patch er ook voor xbox? Wil wel private lobbies voor operations. Heb het twee keer geprobeerd, beide keren stonden er twee dudes stil in een hoekje.
Exactor it schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:00:
[...]

Vooral voor de pc speler toch? Of is deze Patch er ook voor xbox? Wil wel private lobbies voor operations. Heb het twee keer geprobeerd, beide keren stonden er twee dudes stil in een hoekje.
All platforms :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ah, ze pushen via hun live service. Dat is dan eindelijk eens een voordeel van live service. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
@justifire https://www.xbox.com/play/media/24AeNCB74v dit bedoelde ik met de roll into charged attack cheat code. Is geen speld tussen te krijgen tegen alleen maar kleintjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:55:
Metaphor Re Fantazio Demo. <3

Thats all. Kan niet wachten.
Ik ga hem eens downloaden :)

@Timothy3000 hoe lang is de demo ongeveer?

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 20:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Exactor it schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:55:
@justifire https://www.xbox.com/play/media/24AeNCB74v dit bedoelde ik met de roll into charged attack cheat code. Is geen speld tussen te krijgen tegen alleen maar kleintjes. :)
Leuk maar niet bepaald efficient :P
Vraag mij tevens af of je het op hogere moeilijkheidsgraad ook nog vol kan houden zo.
Charged attack en tijdig parry-en heeft mijn voorkeur :
https://www.xbox.com/play/media/bQNxV5aZpn

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:06:
[...]

Leuk maar niet bepaald efficient :P
Vraag mij tevens af of je het op hogere moeilijkheidsgraad ook nog vol kan houden zo.
Charged attack en tijdig parry-en heeft mijn voorkeur :
https://www.xbox.com/play/media/bQNxV5aZpn
Geen idee. Enige dat ik weet is dat mijn lvl2 poppetje de lvl 10 dudes steeds op moest rapen. Jouw strat werkt beter bij gemengde groepen, dat zeker. Maar met alleen grut, raak ik geen armour kwijt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:55:
Metaphor Re Fantazio Demo. <3

Thats all. Kan niet wachten.
Ik kan me goed voorstellen dat je het wat vindt als je een jrpg liefhebber bent. :) De animatie gedeeltes zijn top en de in game cutscenes hebben ook leuk stijltje (beetje ala dungeons of hinterberg lijkt wel).

Maar ik kan niet meer goed wennen aan de gameplay loop van een jrpg lijkt wel. Ik ben dan ook wel best benieuwd naar Expedition 33. Die lijkt me wat net interactiever in de combat.

Maar mooi dat je een game hebt waar je naar uit kijkt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er is nog een officiële Xbox Podcast aflevering

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

HollovVpo1nt schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:25:
[...]

Iets? De One X was significant krachtiger dan de originele One (S) en zelfs een stuk krachtiger dan de PS4 Pro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPXusXxVj4gfHYGO_f3JdpVB5Ws=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o2loV09ksHLDYkaIiEiNq1m4.png?f=user_large

De GPU is ook lichtjes hoger geklokt bij de One S, maar mag geen naam hebben.
Bron: https://www.gooxboxone.nl...ficaties-de-ultieme-gids/

Ter vergelijking:

Xbox Series S: 4 Teraflops
PS5: 10,5 teraflops
Xbox Series X: 12 teraflops
PS5 Pro: 33 teraflops
nVidia RTX 4090: 82 teraflops.

[ Voor 11% gewijzigd door kevlar01 op 27-09-2024 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over een paar dagen (30 september) komt de 1e story dlc uit van Starfield.

Heb de game weer geïnstalleerd. Heb er wel zin in om hem weer op te pakken. :) Benieuwd naar alle nieuwe updates die er in de tussentijd zijn uitgebracht.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2024 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:22:
[...]

Geen idee. Enige dat ik weet is dat mijn lvl2 poppetje de lvl 10 dudes steeds op moest rapen. Jouw strat werkt beter bij gemengde groepen, dat zeker. Maar met alleen grut, raak ik geen armour kwijt. :)
Dat komt waarschijnlijk doordat die lvl 10 dudes denken dat je het wel redt met de roll & quickshot combo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:16:
[...]

[Afbeelding]

De GPU is ook lichtjes hoger geklokt bij de One S, maar mag geen naam hebben.
Bron: https://www.gooxboxone.nl...ficaties-de-ultieme-gids/

Ter vergelijking:

Xbox Series S: 4 Teraflops
PS5: 10,5 teraflops
Xbox Series X: 12 teraflops
PS5 Pro: 33 teraflops
nVidia RTX 4090: 82 teraflops.
Aah kijk, 4K op de One S itt de vanilla One :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 14:40
justifire schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:24:
[...]

Aah kijk, 4K op de One S itt de vanilla One :)
Ja, 4K voor videostreaming en voor gaming upscaling naar 4K.
Pas vanaf de One X kwam native 4K gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:20:
Over een paar dagen (30 september) komt de 1e story dlc uit van Starfield.

[YouTube: Starfield: Shattered Space - Deep Dive]

Heb de game weer geïnstalleerd. Heb er wel zin in om hem weer op te pakken. :) Benieuwd naar alle nieuwe updates die er in de tussentijd zijn uitgebracht.
Ik moet ook een keer weer te tijd en energie vinden om opnieuw aan dit spel te beginnen want het was zeker geen slecht spel! :)

Have fun with the dlc! d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:22:
[...]

Dat komt waarschijnlijk doordat die lvl 10 dudes denken dat je het wel redt met de roll & quickshot combo _O-
Ik ga stoppen met in elk spel mijn teamgenoten verwijten dat ze slecht zijn en elk spelinzicht missen. Ze staan gewoon verwonderd toe te kijken hoe goed ik wel niet ben! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:25
Kreeg vandaag een refund op AC pre order. Had betaald met buitenlandse(US) giftcards, direct maar de nieuwe Dragon Age van gekocht. Vandaag kan dit nog, eind september gaat het slot er toch op? Heb nog iets van 10 dollar. In oktober, nog maar even keer testen of het werkt :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:52:
Kreeg vandaag een refund op AC pre order. Had betaald met buitenlandse(US) giftcards, direct maar de nieuwe Dragon Age van gekocht. Vandaag kan dit nog, eind september gaat het slot er toch op? Heb nog iets van 10 dollar. In oktober, nog maar even keer testen of het werkt :).
Oh dan zal ik die nu denk ik ook wel hebben, denk dat ik hem gelijk weer opnieuw ga bestellen aangezien ik het spel sowieso wil spelen ondanks hun uitstel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben begonnen aan Katamari… 1e deel wat ik gespeeld heb in de serie. In het eerste half uur denk je… wtf is dit, maar daarna blijf je lekker op het aanstekelijke muziekje rollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:53:
[...]

Ik ben begonnen aan Katamari… 1e deel wat ik gespeeld heb in de serie. In het eerste half uur denk je… wtf is dit, maar daarna blijf je lekker op het aanstekelijke muziekje rollen :P
Is het zoiets als super monkey ball? Dat was een geweldig spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:38:
[...]

Is het zoiets als super monkey ball? Dat was een geweldig spel!
Dat was idd een toffe game :) Maar het enige wat echt overeen komt tussen die twee games is het feit dat je rolt :p
Katamari is niet echt skillbased wat met super monkey ball wel meer het geval is.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2024 15:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:15
Iemand al de bèta van 33 Immortals gespeeld? Ik vind het best verfrissend, na een aantal runs wordt het qua mechanics iets completer en het is best grappig om met anderen zo over de map te lopen.

Ik heb alleen niet het idee dat ik telkens met 33 man begin, tot nu toe join ik telkens een actieve run van anderen. Hierdoor lijkt het er niet op lijkt dat je met 33 man start, of is dat iets dat door de bèta komt? Door de kleinere groepjes versplinterd het nogal over de map en lijkt het een belangrijk element (gezamenlijk battlen) niet altijd te lukken. Of zie ik dan iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
G_Dragon schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:31:
[...]

Oh dan zal ik die nu denk ik ook wel hebben, denk dat ik hem gelijk weer opnieuw ga bestellen aangezien ik het spel sowieso wil spelen ondanks hun uitstel.
Ga ik uiteindelijk ook zeker weer doen 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is ook de pre-order geannuleerd van AC: Shadows, helaas.. vind het echt jammer dat ze gamers niet zelf de keus hebben laten maken, maargoed ook het risico van het vak om via het buitenland te kopen. Daar gaat €90 aan braziliaanse munteenheden... O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfrK-Mjyp1dvjhLTbZoYDfG5QO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/70agk9tbcBR6NjNskaRZhe45.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 13:57
Exactor it schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:44:
[...]

Cheat code: bij grote menigtes: rol + charged melee levert altijd een gunshot op.
Cheat code 2: focus op de grote dudes en negeer klein grut totdat je aanvoelt dat het mis gaat en zie dan cheat code 1.
Edit: cheat code 3 Plasma rifle is OP
Rollen en dan rb is een goede tip. Zowel voor het kleine grut als om de grote aan te pakken. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:51:
Iemand al de bèta van 33 Immortals gespeeld? Ik vind het best verfrissend, na een aantal runs wordt het qua mechanics iets completer en het is best grappig om met anderen zo over de map te lopen.

Ik heb alleen niet het idee dat ik telkens met 33 man begin, tot nu toe join ik telkens een actieve run van anderen. Hierdoor lijkt het er niet op lijkt dat je met 33 man start, of is dat iets dat door de bèta komt? Door de kleinere groepjes versplinterd het nogal over de map en lijkt het een belangrijk element (gezamenlijk battlen) niet altijd te lukken. Of zie ik dan iets over het hoofd?
Ja beta gespeeld, vond het erg tof.
Het is het handigst om bij elkaar te blijven maar ja, zoals met alle team based spellen heb je er altijd die hun eigen weg gaan of als een malle vooruit hollen…
In de arenas had ik wel altijd een aantal spelers bij elkaar (weet even niet meer of dat een vereiste was om naar binnen te gaan ? )
In de “open wereld” versplintert het inderdaad vaak, maar zo nu en dan ook gewoon spelers die het wel snappen en bij elkaar blijven.
Zal met de tijd wel goed komen als de rushers het zat worden om steeds dood te gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 27-09-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:15
justifire schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:55:
[...]

Ja beta gespeeld, vond het erg tof.
Het is het handigst om bij elkaar te blijven maar ja, zoals met alle team based spellen heb je er altijd die hun eigen weg gaan of als een malle vooruit hollen…
In de arenas had ik wel altijd een aantal spelers bij elkaar (weet even niet meer of dat een vereiste was om naar binnen te gaan ? )
In de “open wereld” versplintert het inderdaad vaak, maar zo nu en dan ook gewoon spelers die het wel snappen en bij elkaar blijven.
Zal met de tijd wel goed komen als de rushers het zat worden om steeds dood te gaan ;)
Bedoel je met de arena's de kleine Dungeons die je met max 6 doet? Als onderdeel van de "open wereld" zeg maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
G_Dragon schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:24:
Hier is ook de pre-order geannuleerd van AC: Shadows, helaas.. vind het echt jammer dat ze gamers niet zelf de keus hebben laten maken, maargoed ook het risico van het vak om via het buitenland te kopen. Daar gaat €90 aan braziliaanse munteenheden... O-)

[Afbeelding]
Ook met vpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee helaas niet..

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2024 23:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb werkelijk waar geen idee waar het verhaal van Warhammer over gaat maar mijn hemel wat is dat coop cool om te doen. Althans vooralsnog op makkelijk level haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Gisteren dan toch voor het eerst Mafia 2 uitgespeeld, iets wat mij nog nooit eerder was gelukt :). Wat een sterk maar ook zuur eind zeg, die zag ik niet aankomen..

Nu heb ik eindelijk alle Mafia spellen uitgespeeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 01:36:
Ik heb werkelijk waar geen idee waar het verhaal van Warhammer over gaat maar mijn hemel wat is dat coop cool om te doen. Althans vooralsnog op makkelijk level haha.
Op moeilijkste level ook hoor, dat is swarm x 50 :o
Maar daar schijn je gewoon doorheen te kunnen rolllen / quickshotten.
@Exactor it sorry, kon het niet laten :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:33:
[...]

Op moeilijkste level ook hoor, dat is swarm x 50 :o
Maar daar schijn je gewoon doorheen te kunnen rolllen / quickshotten.
@Exactor it sorry, kon het niet laten :(:)
Ik heb pas twee keer een operation gedaan. Als ik zo ver ben zal ik wel ff een filmpje posten van hoe het moet. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 09:15:
Gisteren dan toch voor het eerst Mafia 2 uitgespeeld, iets wat mij nog nooit eerder was gelukt :). Wat een sterk maar ook zuur eind zeg, die zag ik niet aankomen..

Nu heb ik eindelijk alle Mafia spellen uitgespeeld!
Mooie games zijn dat. Heb de remasters ook nog klaar staan. Zijn ze verder de moeite nog waard. Hebben ze de tand des tijds nog goed doorstaan? Ik neem aan dat de cutscenes e.d. er goed uit zien en verhaal was toen ook al top, maar qua gameplay kan ik me weinig meer herinneren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:22:
[...]

Mooie games zijn dat. Heb de remasters ook nog klaar staan. Zijn ze verder de moeite nog waard. Hebben ze de tand des tijds nog goed doorstaan? Ik neem aan dat de cutscenes e.d. er goed uit zien en verhaal was toen ook al top, maar qua gameplay kan ik me weinig meer herinneren.
Ja ze zijn alle drie de moeite waard, vooral deel 1 hebben ze ontzettend goed geremastered. Helemaal als je het spel vergelijkt met vroeger, schrik je best wel!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Neen. Wellicht via streaming?
Althans als die rechtszaak dat niet onmogelijk heeft gemaakt door de cloud rechten voor ABK te moeten laten verslijten aan Ubisoft.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:10:
[...]

Neen. Wellicht via streaming?
Althans als die rechtszaak dat niet onmogelijk heeft gemaakt door de cloud rechten voor ABK te moeten laten verslijten aan Ubisoft.
Aah zonde, ik dacht Xbox console topic dus was heel even een beetje blij :P

Donstil schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:12:
[...]

Aah zonde, ik dacht Xbox console topic dus was heel even een beetje blij :P
Ja ze brengen natuurlijk best wel ook veel uit op pc nu met ABK en natuurlijk hun IP’s voor Real Time Strategy games. Dus soms is het niet altijd even duidelijk idd.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:57
Na het uitspelen van Halo Reach laatst, nu het andere ongespeelde deel proberen: Halo Infinite. Benieuwd of de open wereld structuur een beetje bevalt in een Halo setting.

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 28-09-2024 14:50 ]

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:18
Weet iemand of de Elite Core controller en Elite V2 controller nog verschillen van kwaliteit? Lees veel slechte verhalen over de kwaliteit van de V2 maar over de Core kan ik nog niet veel vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alexknl schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:09:
Weet iemand of de Elite Core controller en Elite V2 controller nog verschillen van kwaliteit? Lees veel slechte verhalen over de kwaliteit van de V2 maar over de Core kan ik nog niet veel vinden.
De elite heeft vooral veel last van het bumper issue maar is verder op alle vlakken fijner dan de core vind ik persoonlijk. Maar mocht je toch geld willen uitgeven aan een elite dan kan ik je de Razer Wolverine v3 nog aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:18
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:13:
[...]

De elite heeft vooral veel last van het bumper issue maar is verder op alle vlakken fijner dan de core vind ik persoonlijk. Maar mocht je toch geld willen uitgeven aan een elite dan kan ik je de Razer Wolverine v3 nog aanraden.
Thanks voor de tip, even snel wat reviews bekeken en dat klinkt wel veelbelovend. Ik game voornamelijk op PC met kabel dus die Tournament Edition is wel het proberen waard. Draadloos is echt absurd duur. Even kijken als ze wat meer beschikbaar komen.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:13:
[...]

De core is gewoon de elite v2 zonder accessoires.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wie hier gaat trouwens voor de ”nieuwe” Metal Gear Solid Snake Eater?

Ik ben wel een beetje in dubio. Ik begrijp dat het echt wel een redelijke 1 op 1 creatie is, wat ik aan de ene kant helemaal niet erg zou vinden want MGS3 was een van de beste PS2 games die ik heb gespeeld. Maar aan de andere kant, het was een PS2 game, dus benieuwd hoe die de tands des tijds doorstaan heeft.

——

@Exactor it Ah zo. Ja ik was in de war met de standaard controller.

@Alexknl Correctie dus, de elite en de core zijn inderdaad volgens mij hetzelfde maar dan zonder de accessoires. Maar dat laat onverlet dat de Wolverine V3 een aanrader is. Ik zou hem zelfs aanraden boven een Elite V2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
@uchiha tijntje je tip voor de wolverine kwam te laat (al vind ik hem te duur) net mijn vierde core opgepikt omdat de eerste 3 allemaal kapot zijn. Deze ga ik niet openmaken om te herstellen, nedgame mag me gewoon een nieuwe geven als ie weer stuk gaat. :+
Exactor it schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:57:
@uchiha tijntje je tip voor de wolverine kwam te laat (al vind ik hem te duur) net mijn vierde core opgepikt omdat de eerste 3 allemaal kapot zijn. Deze ga ik niet openmaken om te herstellen, nedgame mag me gewoon een nieuwe geven als ie weer stuk gaat. :+
Ik dacht dat je weer drie werkende versies had na de tips van @justifire :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:03:
[...]

Ik dacht dat je weer drie werkende versies had na de tips van @justifire :P
Voor even. Maar allemaal toch weer kapotte schouderknopjes. En dat is niet handig gezien mijn roll en mep bezigheden (al ben ik nu vooral jetpack en ground slam aan het doen, toffe class).

[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 28-09-2024 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Wat codec calls/gameplay van de Metal gear solid 3 remake:

https://www.youtube.com/watch?v=oEClZrbIgPw

Gezien het Konami is was ik zoals andere fans kritisch, maar nu we trailers hebben gezien, gameplay en de belofte dat het een trouwe remake is mét daarbij toevoegingen om het te moderniseren (minder clunky en opties) ben ik om en kijk ik erg uit naar de goat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
Even een reactie op de Two of Us, paar uur gespeeld met mijn nichtje en ik vind het eigenlijk toch geen spel om met een klein kind te spelen. Scheidings thema aan het begin is al pittig maar kan je negeren maar net kwamen we bij een stuk dat er constant spijkers op je worden afgeschoten etc en je op verschillende manieren dood kan gaan.

De samen platformen en puzzlelen is super leuk maar de intensiteit van het spel is net ff té :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:35:
Even een reactie op de Two of Us, paar uur gespeeld met mijn nichtje en ik vind het eigenlijk toch geen spel om met een klein kind te spelen. Scheidings thema aan het begin is al pittig maar kan je negeren maar net kwamen we bij een stuk dat er constant spijkers op je worden afgeschoten etc en je op verschillende manieren dood kan gaan.

De samen platformen en puzzlelen is super leuk maar de intensiteit van het spel is net ff té :)
Nu ik er eigenlijk over nadenk heb je helemaal gelijk. Ik keek er vooral gameplay technisch naar. Maar er zaten inderdaad best een een paar momenten in waar we zelfs als volwassenen van dachten… Wtf. :P

Want die spijkers zijn nog niets :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it

Als één van de aanraders. Dat had ik wel erbij kunnen bedenken. Ik heb er helemaal niet aan gedacht dat het best een heftig thema is in dat spel. Zeker voor een jong kind. Niet dat het dan goed of fout is voor een kind om te spelen maar meer dat de volwassene dat weet zodat ie kan inschatten of het goed zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
No problemo was goed bedoeld en ik neem zelf de volledige verantwoordelijkheid. Scheelt wel dat goed duidelijk was dat het maar poppen zijn, alles is “nep” en is maar een spel!

Van veel stukken btw enorm genoten van de samenwerking. Doet persoon A iets waardoor persoon B verder komt die daarna A kan helpen om daar ook te komen. Boss battle had ook mooi teamwork.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:36:
No problemo was goed bedoeld en ik neem zelf de volledige verantwoordelijkheid. Scheelt wel dat goed duidelijk was dat het maar poppen zijn, alles is “nep” en is maar een spel!

Van veel stukken btw enorm genoten van de samenwerking. Doet persoon A iets waardoor persoon B verder komt die daarna A kan helpen om daar ook te komen. Boss battle had ook mooi teamwork.
Mocht je nog iemand kunnen vinden waarmee je het spel verder kan spelen dan zou ik dat echt doen. Het is zoals je zegt echt een hele gave game qua coop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Absolute aanrader inderdaad, maar ondanks het uiterlijk ook best wel 'heftig' qua setting en storytelling.

spoiler:
Het stuk met Cutie de olifant
leverde hier van twee volwassenen een welgemeende Wtf op, met (kleine) kinderen misschien niet direct een goed idee :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:51
MetalSonic schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 22:36:

Ik heb het een paar jaar terug uitgespeeld met een vriend. De snow globe level vond ik erg tof. En gedurende de game kom je ook aardig wat mini games tegen. Tof spel.

Laatst had mijn neefje van 6 de game cadeau gekregen. Zijn pa had niet helemaal door dat het spel twee spelers nodig heeft :P Een paar uur met hem gespeeld en de volgende keer weer verder. Scheidingsthema inderdaad genegeerd. Verder ben ik denk ik alweer vergeten wat er nog allemaal gaat komen. Naar mijn gevoel valt het wel mee omdat het allemaal knuffels zijn. Ik herinner me nu opeens wel iets... ook maar in een spoiler plaatsen:
spoiler:
iets met een olifant...

Maar goed hij speelt ook vrolijk Goat Simulator 3 waar hij allemaal mensen onderuit trapt.

• Exactor it
L23 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:09:
[...]

Ik heb het een paar jaar terug uitgespeeld met een vriend. De snow globe level vond ik erg tof. En gedurende de game kom je ook aardig wat mini games tegen. Tof spel.

Laatst had mijn neefje van 6 de game cadeau gekregen. Zijn pa had niet helemaal door dat het spel twee spelers nodig heeft :P Een paar uur met hem gespeeld en de volgende keer weer verder. Scheidingsthema inderdaad genegeerd. Verder ben ik denk ik alweer vergeten wat er nog allemaal gaat komen. Naar mijn gevoel valt het wel mee omdat het allemaal knuffels zijn. Ik herinner me nu opeens wel iets... ook maar in een spoiler plaatsen:
spoiler:
iets met een olifant...

Maar goed hij speelt ook vrolijk Goat Simulator 3 waar hij allemaal mensen onderuit trapt.
Dit is één van de weinige spellen dat ik wel om verhaal kon waarderen. Juist omdat het over gevoelens als angst en verlies ging en niet om macho of scifi onzin dat je morgen weer vergeten ben. Ik denk dat het verhaal van it takes two binnen kan komen ook al negeer je het. scheidingsverhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:51
Exactor it schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:18:
[...]

Dit is één van de weinige spellen dat ik wel om verhaal kon waarderen. Juist omdat het over gevoelens als angst en verlies ging en niet om macho of scifi onzin dat je morgen weer vergeten ben. Ik denk dat het verhaal van it takes two binnen kan komen ook al negeer je het. scheidingsverhaal.
Jazeker, vond het wel een van de betere games die ik gespeeld heb. Komt zeker binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 23:18:
[...]
En niet om macho of scifi onzin dat je morgen weer vergeten ben.
Ik heb zojuist Warhammer uitgespeeld en kan het verhaal niet vergeten want ik heb het nooit door gehad :P

Maar wat een game! Zowel de SP campaign als de coop missies zijn echt tof.

Had van tevoren geen hoge verwachtingen maar dit was gewoon cool. Ik denk dat diverse missies op misschien veteran difficulty wel wat irritant kon zijn met de AI, met name de missies waarin je zaken moet verdedigen die een bepaalde healthbar hebben ofzo. Dus ook prima dat er geen difficulty achievement in zit voor de campaign :P

Ik denk wel dat ik de coop nog flink ga spelen. De assault class verveelt geen moment. :) Dus als je een keer gedragen wilt worden @justifire, laat maar weten :+

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2024 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Als ik op Instagram zit van Xbox Nederland zie ik ineens Nederlandse memes en lokaal geproduceerde content.

Blijkbaar doen ze het al iets langer maar de intensiteit is echt veel meer laatste dagen. Begint de PR machine nu echt (een beetje) te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:55:
Wie hier gaat trouwens voor de ”nieuwe” Metal Gear Solid Snake Eater?

[YouTube: METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER - Official Trailer #2]

Ik ben wel een beetje in dubio. Ik begrijp dat het echt wel een redelijke 1 op 1 creatie is, wat ik aan de ene kant helemaal niet erg zou vinden want MGS3 was een van de beste PS2 games die ik heb gespeeld. Maar aan de andere kant, het was een PS2 game, dus benieuwd hoe die de tands des tijds doorstaan heeft.
Een MGS game, remake of niet, zonder Kojima is voor mij nobuy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
PdeBie schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:49:
Na het uitspelen van Halo Reach laatst, nu het andere ongespeelde deel proberen: Halo Infinite. Benieuwd of de open wereld structuur een beetje bevalt in een Halo setting.
Het potentieel is er niet uitgehaald in SP denk ik. De losse missies zijn leuk om te doen, maar of de open wereld uiteindelijk zoveel toevoegd, weet ik niet. Had gehoopt dat er later meer SP DLC oid zou komen , om andere omgevingen te unlocken. Nu is het vooral meer van hetzelfde. Dan had een lineaire aanpak ook wel gekund, als exploren niet veel verrassingen geeft.

De traversal is met de grappling hook wel veel leuker geworden. Past wonderwel ook heel goed bij Halo.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 september 2024 @ 01:20:
[...]

Ik heb zojuist Warhammer uitgespeeld en kan het verhaal niet vergeten want ik heb het nooit door gehad :P

Maar wat een game! Zowel de SP campaign als de coop missies zijn echt tof.

Had van tevoren geen hoge verwachtingen maar dit was gewoon cool. Ik denk dat diverse missies op misschien veteran difficulty wel wat irritant kon zijn met de AI, met name de missies waarin je zaken moet verdedigen die een bepaalde healthbar hebben ofzo. Dus ook prima dat er geen difficulty achievement in zit voor de campaign :P

Ik denk wel dat ik de coop nog flink ga spelen. De assault class verveelt geen moment. :) Dus als je een keer gedragen wilt worden @justifire, laat maar weten :+
Zal niet gaan.
Mijn main is ook Assault en zag gisteren dat @Exactor it ook al Assault speelt :o
Best bijzonder daar dit de zwakste class is, maar ja die thunder hammer hè _/-\o_
Je kan echter niet met twee dezelfde classes in PvE…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:07:
[...]

Het potentieel is er niet uitgehaald in SP denk ik. De losse missies zijn leuk om te doen, maar of de open wereld uiteindelijk zoveel toevoegd, weet ik niet. Had gehoopt dat er later meer SP DLC oid zou komen , om andere omgevingen te unlocken. Nu is het vooral meer van hetzelfde. Dan had een lineaire aanpak ook wel gekund, als exploren niet veel verrassingen geeft.

De traversal is met de grappling hook wel veel leuker geworden. Past wonderwel ook heel goed bij Halo.
Ik vond eerlijk gezegd die open wereld niet leuk bij Halo Infinite, daarom is dit ook mijn enigste Halo die ik niet heb uitgespeeld.. wel geprobeerd natuurlijk maar na een middagje toch maar aan de kant gelegd :o

Ik moet je wel gelijk geven over die grappling hook, want daar kan je veel leuke dingen mee doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Volgende keer toch maar voor Unruly Heroes gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:33:
[...]

Zal niet gaan.
Mijn main is ook Assault en zag gisteren dat @Exactor it ook al Assault speelt :o
Best bijzonder daar dit de zwakste class is, maar ja die thunder hammer hè _/-\o_
Je kan echter niet met twee dezelfde classes in PvE…
De zwakste als in minste health/armor ofzo? Want ik voel me behoorlijk OP met die hammer :P

——

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afgelopen week de Crysis Trilogy Remastered gekocht toen hij in de aanbieding was, vorig jaar wel al deel 1 uitgespeeld maar kort na deze aanschaf van Crysis 1 Remastered kwam er een trilogy uit :p

Dus gisteren begonnen aan Crysis 2, blijft echt wel een prachtig spel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja zei ik toch al :+ Ooh nee nevermind. Ik had “moeilijk” gezegd dus was daarmee alsnog niet helemaal duidelijk.

Maar goed het is niet voor niets 12+ natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-09-2024 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 september 2024 @ 09:55:
[...]

De zwakste als in minste health/armor ofzo? Want ik voel me behoorlijk OP met die hammer :P

——

[Video: Life is Strange: Double Exposure - Official TGS 2024 Trailer]
Trage startup, niet zulke denderende perks, zwakke skill tree.
Vind het ook onwijs tof spelen hoor, maar de hammer zou wel een buff kunnen gebruiken.
Beetje als in Vermintide of Darktide waar de hammer armor-break of skull-crusher heeft.
High risk - high damage.

Heb jij eigenlijk ooit Vermintide 2 of Darktide gespeeld ?
Als je de PvE van Space Marine 2 leuk vindt ga je deze spellen vast geweldig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de zekerheid!

Xbox tolereert puur het gebruik van VPN niet meer, toch? Dus een Brazil code kopen op Kinguin en dan met Brazil VPN de code activeren op de Xbox site is een no go.

Als het echter een EU code betreft, geen VPN nodig, hier zijn ze niet tegen? Ik wil geen risico's dat ik mijn huge library kwijt raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:46:
Even voor de zekerheid!

Xbox tolereert puur het gebruik van DNS niet meer, toch? Dus een Brazil code kopen op Kinguin en dan met Brazil DNS de code activeren op de Xbox site is een no go.

Als het echter een EU code betreft, geen DNS nodig, hier zijn ze niet tegen? Ik wil geen risico's dat ik mijn huge library kwijt raak.
Ik denk dat je VPN bedoelt toch inplaats van DNS? Ik heb nog geen EU codes geprobeerd dus durf je geen ja of nee te geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat je VPN bedoelt toch inplaats van DNS? Ik heb nog geen EU codes geprobeerd dus durf je geen ja of nee te geven :)
Ah idd, my bad, hahahaha. Leeftijd he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even voor de zekerheid!

Xbox tolereert puur het gebruik van VPN niet meer, toch? Dus een Brazil code kopen op Kinguin en dan met Brazil VPN de code activeren op de Xbox site is een no go.

Als het echter een EU code betreft, geen VPN nodig, hier zijn ze niet tegen? Ik wil geen risico's dat ik mijn huge library kwijt raak.
Als je geen risico wilt lopen doe het dan gewoon volgens het boekje.

@justifire Dit is mijn eerste Warhammer ooit :) Dus heb die andere niet gespeeld. Heb jij al een coop missie op dat moeilijkste niveau gehaald? Dat lijkt me echt heel pittig… moet je wel een goed team hebben. Heb me nu een beetje geleveld in enerzijds de Assault en anderzijds de Heavy. Maar met name die laatste is tricky vanwege gewoon gebrek aan ammo.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2024 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-september-30

Weinig bijzonders voor mij. Misschien parcel corps.

Starfield DLC staat er niet bij maar die komt morgen.

@justifire Welk level ben je? Ben zelf level 8 met assault. Dus moet eigenlijk wat hogere difficulty gaan spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2024 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:12:
@justifire Dit is mijn eerste Warhammer ooit :) Dus heb die andere niet gespeeld. Heb jij al een coop missie op dat moeilijkste niveau gehaald? Dat lijkt me echt heel pittig… moet je wel een goed team hebben. Heb me nu een beetje geleveld in enerzijds de Assault en anderzijds de Heavy. Maar met name die laatste is tricky vanwege gewoon gebrek aan ammo.
Ja, loop enkel nog maar Ruthless difficulty :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:04:
[...]

Ah idd, my bad, hahahaha. Leeftijd he? ;)
Begint dat nu al? :p geen idee wat je leeftijd is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Donstil schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:54:
[...]

Ja zei ik toch al :+ Ooh nee nevermind. Ik had “moeilijk” gezegd dus was daarmee alsnog niet helemaal duidelijk.

Maar goed het is niet voor niets 12+ natuurlijk.
Daar had ik inderdaad ook nog mijzelf in kunnen verdiepen. De leeftijds indicatie.

Veel dingen die hier voor mensen op Tweakers gesneden koek zijn die zijn voor haar ook nog heel moeilijk. Een bepaalde richting oprennen en dan een goed getimede dubbel jump en dan daarna ook nog een dive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even voor de zekerheid!

In theorie zou een EU code gewoon goed moeten zijn. Maar... Kinguin is een marktplaats, net als g2a en eneba (en nog een stel). Je weet daardoor niet exact van wie je koopt.
Het kan dat de code niet is wat je verwacht dat die is, wat waarschijnlijk alleen maar leidt tot dat deze niet geaccepteerd wordt zonder alsnog met vpn aan de slag te gaan (met diens risico's) en niet dat je account geband wordt puur van het invoeren van die code zonder vpn, maar je weet het nooit helemaal zeker.
Het kan echter ook dat de code afkomstig is van criminelen die de code aangeschaft hebben met gestolen creditcard gegevens. De uitgever krijgt dan een chargeback voor zijn kiezen (is daardoor juist geld kwijt door chargeback costs ipv geld te verdienen aan de verkoop van die key en die kosten zijn niet laag). Meestal heb je daar als eindgebruiker geen last van (als je geen last hebt van een geweten :P), maar keys zijn ook wel eens teruggetrokken waardoor je de game kwijt bent. Ik heb niet gehoord van dat mensen er zelfs hun account door kwijtgeraakt zijn, maar in principe zou ik dat ook best zien gebeuren. Het zou ook nog best te verdedigen zijn want vooral als de key goedkoper was dan je normaalgesproken zou mogen verwachten dan zou het als heling gezien kunnen worden.

Uiteindelijk komt het neer op wat @uchiha tijntje zei, gewoon niet doen als je zeker veilig wil zijn. Zelf koop ik sowieso nooit van marketplaces (Kinguin/G2A/Eneba).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +10 Henk 'm!
10 uur Crysis 2 gespeeld en nu alweer uitgespeeld, wel wederom zoals ik van vroeger herinnerde een prachtig spel met een goed verhaal. Speelt gewoon heerlijk weg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K888l_upDltODLrw8zVfo8XJPx8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t107WabbQSlkRIIts5DS4FJp.png?f=fotoalbum_large

Alle collectibles:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bebks2B79w4TquJIKwEYuoOMHNY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jWCSgLInVeUoDA0yCJ4qvQcs.png?f=fotoalbum_large

Alle nanotech:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LekwMY_dMQxtwzqka1Wz636uR_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DRjQ9QETOu0zW0B5XxixNft5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pay-2MGmBsiplKxVC3Az5TFtGEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BsLs9ZOfxxYl7Iyjupx2Gbdt.jpg?f=fotoalbum_large
''Voor wie het [XBOX/PC] Starfield niet volgen:''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-09 12:42
Meh, wat ik heb gezien van Shattered Space is niet al te indrukwekkend na een tijdje uit de game zijn geweest zie je eigenlijk de beperkingen van de game. Levenloze gezicht animaties, voelt allemaal te steriel aan. Net of je naar pratende poppen aan het kijken bent.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kq4BA9si_g1noLSwzKzTE7kP18w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHncULsLyZpdugL3HjxdIGpn.jpg?f=fotoalbum_large

Na vijf jaar afwezigheid in de voetbal games ben ik weer terug. Op de Series X FC 25 gekocht met EA Play korting. In een paar dagen tijd de managers carrière bij Ajax doorlopen en drie bekers gewonnen. Het spel ziet er goed uit hier in 4K en HDR. Ik speel nu op semi-prof niveau en denk erover om prof te proberen.

Vroeger op de PC en PS4 veel delen van Pro Evolution Soccer gedaan waar ook van te genieten viel.

De games waar ik nog naar uitkijk in de nabije toekomst:

Black Ops 6
Microsoft Flight Simulator 2024
Football Manager 2025
Assetto Corsa EVO
Delta Force

Ik houdt het game nieuws strak in de gaten naar interessante games en ik game lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 11:20
Even voor de zekerheid!

Sinds wanneer zijn deze veranderingen doorgevoerd? Space marine 2 nog met vpn gekocht ( 10 sep)
Pagina: 1 ... 54 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties