Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:51
JDL15 schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:34:
[...]

Ja ik snap je punt wel! Na REACH vond ik het allemaal al bergafwaarts gaan, begon al bij Halo 4. Ik vond dat ze bij Infinite juist wél weer wat meer naar de fans/oudgedienden luisterden, vooral qua look en feel. Maar het openwereldconcept is net wat minder geslaagd dan de standaard level structures die ze altijd hadden.. Dat switchen van levels kan juist ook weer veel meer aansluiten bij de lore..
Ze hebben wellicht ietsje meer geluisterd bij Infinite. Die grap met het beloven van splitscreen co-op, het uitstellen er van bij release en om het vervolgens alsnog niet toe te voegen ben ik niet vergeten. Ook mooi hoe het een van de launch titels had moeten zijn voor de Xbox Series X/S en ze uiteindelijk een jaar later een halve game afleveren. Maar prima als anderen het wel een leuke game vinden. Halo Infinite is online wel leuk om te spelen van wat ik in dit topic lees. Maar mijn vertrouwen/interesse heeft het met de huidige games niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqcskCPcDdVL23mhzkVOteboEiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ObeEvoDeIyLMDTkVex9QqqbY.jpg?f=fotoalbum_large

ARA: History Untold Reviews
  • 9.5 / 10 But Why Tho?
  • 9 / 10 Gamer Social Club
  • 4.5 / 5 Gameliner
  • 8 / 10 TheSixthAxis
  • 8 / 10 IGN Italy
  • 8 / 10 CGMagazine
  • 8 / 10 PCGamesN
  • 8 / 10 GamesFinest
  • 4 / 5 Windows Central
  • 7.8 / 10 XboxEra
  • 75 / 100 GamingTrend
  • 75 / 100 Wccftech
  • 7 / 10 Seasoned Gaming
  • 70 / 100 Kakuchopurei
  • 70 / 100 PCGamer
  • Metacritic 79
  • Opencritic 77

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 13:03
JDL15 schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:34:
[...]

Ja ik snap je punt wel! Na REACH vond ik het allemaal al bergafwaarts gaan, begon al bij Halo 4. Ik vond dat ze bij Infinite juist wél weer wat meer naar de fans/oudgedienden luisterden, vooral qua look en feel. Maar het openwereldconcept is net wat minder geslaagd dan de standaard level structures die ze altijd hadden.. Dat switchen van levels kan juist ook weer veel meer aansluiten bij de lore..
Infinite voelt helaas gewoon leeg aan, ondanks de best mooie spelwereld, maar na het voltooien van de campaign kun je stoppen. Het is gewoon echt niet goed genoeg. Ik vind het switchen van level ook een stuk leuker.

Je kunt alle kanten op met Halo en persoonlijk vind ik ODST en Reach daar goede voorbeelden van! Het hoeft niet altijd om Master Chief te draaien.

Toevallig stuitte ik een paar dagen geleden op het onderstaande filmpje waarbij een twitteraar, een dame met veel insider contacten, compleet de vloer aanveegd met 343 en vervolgens wordt het geliked door: Ed Fries, Peter Moore en Marty O’donnell >:) Dat lijkt me best wel een duidelijk signaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 23-09-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:50:
[Afbeelding]

ARA: History Untold Reviews
  • 9.5 / 10 But Why Tho?
  • 9 / 10 Gamer Social Club
  • 4.5 / 5 Gameliner
  • 8 / 10 TheSixthAxis
  • 8 / 10 IGN Italy
  • 8 / 10 CGMagazine
  • 8 / 10 PCGamesN
  • 8 / 10 GamesFinest
  • 4 / 5 Windows Central
  • 7.8 / 10 XboxEra
  • 75 / 100 GamingTrend
  • 75 / 100 Wccftech
  • 7 / 10 Seasoned Gaming
  • 70 / 100 Kakuchopurei
  • 70 / 100 PCGamer
  • Metacritic 79
  • Opencritic 77
Deze game komt toch helemaal niet op de Xbox?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oei dit heb ik op de 360 helemaal kapot gespeeld, jammer dat ze voor een "remaster" zijn gegaan en geen Remake of een nieuw deel. Deel 1 blijft toch de beste wat mij betreft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:57
@JDL15 en dat was Reach. Zojuist uitgespeeld.

Wat mij betreft een van de betere Halo games ook inderdaad. Je voelt gewoon met elke missie meer en meer hoe de mensheid overrompelt wordt door de Covenant en een uitweg lijkt er niet te zijn.

Geweldig!

Wat ik niet verwacht had:
spoiler:
dat Noble 6 niet John Spartan is. In de laatste missie had ik verwacht dat Noble 6 toch nog gered zou worden ofzo, maar nee.
Ben daardoor wel nieuwsgierig geworden naar waar Spartan vandaan komt. Aangezien hij dus al blijkbaar op The pillar of autumn aanwezig was. Mijn geheugen laat mij hier even in de steek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Reach is inderdaad een beetje ondergewaardeerde Halo-game. Had voor MCC er nooit aandacht aan geschonken. Moest wel even doorbijten, kwam toen net van een grafisch moderne game en toen was het even schakelen. Maar als je er eenmaal inzit, is het zeker een tof verhaal.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:40
PdeBie schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:22:
@JDL15 en dat was Reach. Zojuist uitgespeeld.

Wat mij betreft een van de betere Halo games ook inderdaad. Je voelt gewoon met elke missie meer en meer hoe de mensheid overrompelt wordt door de Covenant en een uitweg lijkt er niet te zijn.

Geweldig!

Wat ik niet verwacht had:
spoiler:
dat Noble 6 niet John Spartan is. In de laatste missie had ik verwacht dat Noble 6 toch nog gered zou worden ofzo, maar nee.
Ben daardoor wel nieuwsgierig geworden naar waar Spartan vandaan komt. Aangezien hij dus al blijkbaar op The pillar of autumn aanwezig was. Mijn geheugen laat mij hier even in de steek.
Het boek The Fall of Reach is wel een aanrader. De boeken vertellen het verhaal een stuk uitgebreider. Ik snapte er iig de ballen van (muv Cortana en Master Chief verhaal) na het spelen van alle campaigns tot Infinite (die heb ik niet uitgespeeld omdat ik hem volledig muf vond. Ik wil met een Pelican naar mijn volgende missie en niet een stukje ravotten. Ik ben een enorm kostbare supersoldaat stelling mafkezen bij high command.).

spoiler:
SPARTAN is een experimentele programma waarin ze mensen veranderen in supersoldaten. The Master Chief komt uit dat programma, maar daar zit een twist aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 23-09-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Exactor it ja van het programma wist ik wel, maar waarom er dus al een op the pillar aanwezig was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:15:
@Exactor it ja van het programma wist ik wel, maar waarom er dus al een op the pillar aanwezig was??
spoiler:
Dat was de eerste of één van de eerste lichtingen. Master Chief is van de laatste of één van de laatste lichtingen. Ze deden al Spartans omdat ze wisten dat het mis zat met the covenant. Maar doen alle stoppen los bij de lichting van Master Chief. Edit: ik moet de boeken herlezen want ik heb het volgens mij verkeerd om. MC is van programma SPARTAN-II, terwijl de dudes in Reach SPARTAN-III zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 23-09-2024 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:23:
[...]

spoiler:
Dat was de eerste of één van de eerste lichtingen. Master Chief is van de laatste of één van de laatste lichtingen. Ze deden al Spartans omdat ze wisten dat het mis zat met the covenant. Maar doen alle stoppen los bij de lichting van Master Chief. Edit: ik moet de boeken herlezen want ik heb het volgens mij verkeerd om. MC is van programma SPARTAN-II, terwijl de dudes in Reach SPARTAN-III zijn.
Ik ben ergens een keer er aan begonnen en heb een paar boeken gelezen (of beluisterd geloof ik eigenlijk) maar het zijn er zó veel! Op een gegeven moment wist ik gewoon ook niet meer waar ik verder zou moeten gaan, en niet alles was beschikbaar geloof ik. Wel jammer want de eerste boeken waren wel erg cool. Volgens audible heb ik first strike, fall of reach en the flood gehad.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Finraziel schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:31:
[...]

Ik ben ergens een keer er aan begonnen en heb een paar boeken gelezen (of beluisterd geloof ik eigenlijk) maar het zijn er zó veel! Op een gegeven moment wist ik gewoon ook niet meer waar ik verder zou moeten gaan, en niet alles was beschikbaar geloof ik. Wel jammer want de eerste boeken waren wel erg cool. Volgens audible heb ik first strike, fall of reach en the flood gehad.
Dat zijn dezelfde als ik heb gelezen. Volgens mij zijn dat ook de boeken waar Halo 1,2,3 en Reach (losjes) op gebaseerd zijn. Of ze zijn gelijktijdig uitgekomen als een spinoff. Het is te lang geleden voor mij om nog te weten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Donstil schreef op maandag 23 september 2024 @ 19:10:
[...]

Deze game komt toch helemaal niet op de Xbox?
Klopt, wat bijzonder is wat Xbox Games is de publisher, maar op de xbox store staat er echt dat het Win10/11 only is.
https://www.xbox.com/en-US/games/ara-history-untold

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 23 september 2024 @ 21:23:
[...]

spoiler:
spoiler:
(John /) Master Chief is een lid van het SPARTAN-II programma. Avery Johnson is een SPARTAN-I. Het SPARTAN programma was initieel opgezet om de insurrectionists (terroristen/opstandige koloniën) de kop in te drukken door het maken van "super soldiers". Pas nadat het SPARTAN-II programma al begonnen was kwam de mensheid in contact met de Covenant. Waarna groenlicht werd gegeven voor het SPARTAN-III programma (o.a. Noble Team, excl. Jorge hij is een SPARTAN-II).

SPARTAN-III is een extreem intensief programma maar een goedkopere/afgezwakte van het SPARTAN-II programma. Ten tijde van Reach waren de leden van Noble Team nog één van de weinige/enige overgebleven SPARTAN-III leden.

Master Chief was op Reach om The Cole Protocol te activeren (de manier waarop hij in het spel Halo Reach werd getoond is meer een Easter Egg dan dat het echt Canon is).

2511: SPARTAN-II kreeg groenlicht.
2517: Begonnen met het ontvoeren van de kandidaten (waaronder John) en start van de training en genetische manipulatie processen.
2525: Eerste contact tussen de UNSC en de Covenant (boek Contact Harvest, aanrader!)
2531: Start SPARTAN-III programma
2536: Eerste SPARTAN-IIIs nemen deel aan gevechten/operaties
2552: Halo Reach, CE, 2 en 3 spelen zich af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmAdlPcMa1tJkxFqWxxbgQnoXpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bnpbkND0CqdszklldE5hoiEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Nadat ik in mijn PS4 tijd Project CARS 1 en 2 platgespeeld heb heb ik nu Project CARS 3 ontdekt. Project CARS 3 leek mij altijd te arcade achtig, maar het spel speelt hier meesterlijk weg op de Series X. Er is helaas nooit een S/X patch voor gekomen, maar het spel ziet er goed genoeg uit. Jammer genoeg is Project CARS 4 gecancelled een jaar geleden, dus komt er geen nieuwe Project CARS meer.

R.I.P. PROJECT CARS...

Hopelijk komen er andere race games die het gat opvangen. Ik houdt het nieuws strak in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erg leuke demo van Epic Mickey Rebrushed!

Dit smaakt naar meer, maar ik heb al zoveel games, haha. Hoeveel uurtjes gaan ongeveer in deze game zitten? Ik explore altijd alles in games en collect wat ik kan vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:05:

Dit smaakt naar meer, maar ik heb al zoveel games, haha. Hoeveel uurtjes gaan ongeveer in deze game zitten? Ik explore altijd alles in games en collect wat ik kan vinden.
Het origineel is 10 uur en 20 uur voor completionists als ik even geloof wat Google zegt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:11:
[...]

Het origineel is 10 uur en 20 uur voor completionists als ik even geloof wat Google zegt.
Oh, I like that! Misschien dat Rebrushed ook nog wel extra's er in heeft zitten wat het nog langer maakt. Maar zo niet, dat is een mooie speelduur/lengte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:24:
[...]

Klopt, wat bijzonder is wat Xbox Games is de publisher, maar op de xbox store staat er echt dat het Win10/11 only is.
https://www.xbox.com/en-US/games/ara-history-untold
Hij komt later nog naar consoles.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:11:
[...]

Het is niet onaardig, maar daarvoor vind ik eigenlijk de prijs wel te hoog voor een dergelijke remaster. 20 of 30 was beter geweest dan 40/50 euro wat het nu was.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2024 12:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
Mooi moment om Forza Horizon: Japan aan te kondigen, niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:05:

De game zelf is vrij mediocre. Ik zou lekker op een prijsverlaging wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Space Marine 2 campaign was geweldig. Net aan de MP begonnen. 4 potjes, 4 keer verloren en één ding geleerd. Het geblaat door de microfoon is precies zoals vroeger. 'kom op man gebruik je hersenen teamgenoten' hoor je (verwensingen verwijderd). Ik was de enige met een positieve kd in ons team in tdm en ik zei het niet.

Heb het gevoel dat het niveau van je teamgenoten te bepalend is om te winnen om het voor mij lang leuk te maken. Of beter dat je niet genoeg invloed in je eentje hebt door de lange ttk om een potje zelf naar je hand te zetten. De kippen zonder kop rennen sneller de sightlines in dan dat je kan flanken. :)

Edit: Assault is awesome! Je mag gewoon drie keer jetpacken en dan op hun hoofd landen. En de schild dudes zijn met één charged melee half dood. Wat een top class. Geen idee of op mensen hun hoofd springen de Meta is maar dit is wel leuk genoeg om me erbij te houden!

[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 24-09-2024 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:47
Nieuwe Batman game in de making:

https://x.com/screentime/status/1838246851989889516

Sorry tweet embedden lukt me nog niet helemaal, maar:

A new 'BATMAN' game is reportedly in the works at Rocksteady

PlayStation are also trying to get exclusivity for the game

(via:
@Shpeshal_Nick)

Ik kijk hier echt naar uit >:)

[ Voor 58% gewijzigd door JDL15 op 24-09-2024 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Een soepel draaiend vervolg op Arkham Knight ben ik al blij mee. Goed nieuws!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:12:
Nieuwe Batman game in de making:

https://x.com/screentime/status/1838246851989889516

Sorry tweet embedden lukt me nog niet helemaal, maar:

A new 'BATMAN' game is reportedly in the works at Rocksteady

PlayStation are also trying to get exclusivity for the game

(via:
@Shpeshal_Nick)

Ik kijk hier echt naar uit >:)
Exclusivity is echt een kansloze actie voor deze IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:20:
Space Marine 2 campaign was geweldig. Net aan de MP begonnen. 4 potjes, 4 keer verloren en één ding geleerd. Het geblaat door de microfoon is precies zoals vroeger. 'kom op man gebruik je hersenen teamgenoten' hoor je (verwensingen verwijderd). Ik was de enige met een positieve kd in ons team in tdm en ik zei het niet.

Heb het gevoel dat het niveau van je teamgenoten te bepalend is om te winnen om het voor mij lang leuk te maken. Of beter dat je niet genoeg invloed in je eentje hebt door de lange ttk om een potje zelf naar je hand te zetten. De kippen zonder kop rennen sneller de sightlines in dan dat je kan flanken. :)

Edit: Assault is awesome! Je mag gewoon drie keer jetpacken en dan op hun hoofd landen. En de schild dudes zijn met één charged melee half dood. Wat een top class. Geen idee of op mensen hun hoofd springen de Meta is maar dit is wel leuk genoeg om me erbij te houden!
De heavy is voor mij de Meta. Lekker met je Gatling gun iedereen neermaaien en af en toe je schild omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:33:
[...]

De heavy is voor mij de Meta. Lekker met je Gatling gun iedereen neermaaien en af en toe je schild omhoog :)
Kijk af en toe maar naar boven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:43:
[...]

Kijk af en toe maar naar boven. :+
Oja die zie ik wel naar boven gaan en dan loop je gewoon om een hoekje en dan is het klaar met ze als ze staan te recoveren :P De gemiddelde Warhammer gamer is best wel slecht…

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2024 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klein leuke random encounter in een hoofdmissie bij Mafia 2 _O-

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 24-09-2024 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Wom schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:39:
[...]
Mooi moment om Forza Horizon: Japan aan te kondigen, niet?
Zou heel mooi zijn, maar volgens mij was China de volgende locatie toch? Met allerlei Chinese EV's etc. waar je mee kan racen. BYD, Zeekr en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Hmmm... alleen bij een Elite? Had liever een "gewone" controller gehad met doorzichtige panelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:23:
[...]

Exclusivity is echt een kansloze actie voor deze IP.
Ow ja, laat die bull sh*t achterwege aub!! Dat kan ik haast niet geloven dat ze dat nu nog willen doen bij een titel als deze die altijd MP is geweest...

Zou wel héél vet zijn als ze hier weer zo'n sterke Batman games van weten te maken na hun laatste 2 games die hierop moesten lijken... Kwamen qua characters niet eens in de buurt bij Batman..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:55
Ik heb eergisteren een nieuwe Elite Controller Core gehaald nadat na 3 jaar de Series 2 controller helaas versleten is, grip laat los, thumbstick reageerde ineens niet meer,

Ik merk dat de back paddels nu ook kunnen schuiven/klikken naar de grip toe, ik hoor dan een klik. Dit heeft de oude elite 2 niet.

Hebben ze in de tussentijd iets veranderd? Ik kan er helemaal niks over vinden op google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 13:57
Tijd om de XBX eens serieus te testen met misschien wel de zwaarste game op de XBX die er nu te krijgen is. Space Marine's 2 aan het installeren. Ik ga er naar toe met "Gears of War achtige gameplay" in een Warhammer setting/ sausje.

Ik heb zoals ik denk meerdere hier enorm genoten van de eerste drie Gears of war games. Eerste zal om nostalgische redenen natuurlijk de beste herinneringen hebben.

Straks eens kijken of ik in Space marine 2 ook makkelijk dekking kan zoeken, kan rollen en snel wapens kan wisselen. Ohja fatality's.......

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op woensdag 25 september 2024 @ 10:40:
Tijd om de XBX eens serieus te testen met misschien wel de zwaarste game op de XBX die er nu te krijgen is. Space Marine's 2 aan het installeren. Ik ga er naar toe met "Gears of War achtige gameplay" in een Warhammer setting/ sausje.

Ik heb zoals ik denk meerdere hier enorm genoten van de eerste drie Gears of war games. Eerste zal om nostalgische redenen natuurlijk de beste herinneringen hebben.

Straks eens kijken of ik in Space marine 2 ook makkelijk dekking kan zoeken, kan rollen en snel wapens kan wisselen. Ohja fatality's.......
Dekking zoeken, néé, het is geen cover shooter.
Je zal moeten leren om deftig te parry-en :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:11
Xbox draadloze controller – Ghost Cipher Special Edition
Afbeeldingslocatie: https://assets.xboxservices.com/assets/3b/59/3b595035-bf5c-4a21-ab75-d06b6fb51676.jpg?n=23094222_Accessory-Hero-0_768x480.jpg
Transparante heldere bovenbehuizing | Met rubber beklede, asgrijze grips | Metallic bronzen triggers en navigatiepad | Bluetooth®-technologie

Verkrijgbaar op 8-10-2024
Koop rechtstreeks in de Microsoft Store voor gratis verzending en probleemloos retourneren.

€ 69,99
https://www.xbox.com/nl-n...st-cipher-special-edition

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:20

ilm

@uchiha tijntje Patch voor star trucker is er!

https://steamcommunity.com/app/2380050/allnews/

Gisteren even getest en de missies lopen nu verder. Wel terug even wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:17:
@uchiha tijntje Patch voor star trucker is er!

https://steamcommunity.com/app/2380050/allnews/

Gisteren even getest en de missies lopen nu verder. Wel terug even wennen.
Haha ik wilde juist jou vandaag daar over informeren :P

Alles is gefixt qua bugs die ik tegen kwam. Helaas ook de XP die je krijgt. Die is echt bizar omlaag gegaan. Nu krijg je gewoon per run (maakt niet uit hoe lang de run is qua jumps) 500 base XP + 125 per speciale cargo die je vervoert. Kansloos om dan nog naar level 50 te grinden :)

Maar hopelijk pakken ze dat nog aan. Ben nu level 41 en heb bijna eigenlijk alle achievements met uitzondering van level 50. Dus ik ga nog een klein beetje spelen en dan wachten op een nieuwe patchronde. Een beetje grind is niet erg als de game play loop leuk is, wat ik in deze game erg kan waarderen. Maar deze grind is te bizar na de patch. :)

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-09 15:54

OFV

Ik heb sinds kort een Nacon MG-X PRO Smartphone Gaming Controller en dat werkt goed in combinatie met game pass cloud gaming. Wel kom ik erachter dat een 6 inch scherm toch wel klein is voor veel games.

Wellicht weet iemand welke games wel lekker spelen op een 6 inch scherm? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

https://news.xbox.com/en-...er-game-bar-compact-mode/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 13:57
Ongeveer een uur Space Marine 2 gedaan. Wow, ja dat is indrukwekkend. Op meerdere manieren. Laat ik ermee beginnen dat ik de tutorial best moeilijk vond. Was iets van zes keer dood gegaan. Ik moet nog veel oefenen met juist gebruik van LB en RB. Het is duidelijk niet alleen maar schieten en hersenloos melee rammen.

Grafisch al gezegd, super, maar het dient ook een doel. Je loopt rond en de hoeveelheid tegenstanders is dusdanig indrukwekkend dat het echt een gevoel creëert van een gigantisch conflict (en ik weet dat het in de latere missies nog veel meer wordt). Het ziet en speelt heerlijk vloeiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:33:
Ongeveer een uur Space Marine 2 gedaan. Wow, ja dat is indrukwekkend. Op meerdere manieren. Laat ik ermee beginnen dat ik de tutorial best moeilijk vond. Was iets van zes keer dood gegaan. Ik moet nog veel oefenen met juist gebruik van LB en RB. Het is duidelijk niet alleen maar schieten en hersenloos melee rammen.

Grafisch al gezegd, super, maar het dient ook een doel. Je loopt rond en de hoeveelheid tegenstanders is dusdanig indrukwekkend dat het echt een gevoel creëert van een gigantisch conflict (en ik weet dat het in de latere missies nog veel meer wordt). Het ziet en speelt heerlijk vloeiend.
Timing is key.
Veel plezier!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
MetalSonic schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:33:

Cheat code: bij grote menigtes: rol + charged melee levert altijd een gunshot op.
Cheat code 2: focus op de grote dudes en negeer klein grut totdat je aanvoelt dat het mis gaat en zie dan cheat code 1.
Edit: cheat code 3 Plasma rifle is OP

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De trailer is wel interessant… misschien eens proberen ook al is het genre niet meer helemaal mijn ding.

——-

Deze ziet er ook best wel leuk uit :) Gok wel een rogue like game maar dat kan verslavend werken.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2024 20:09 ]

Exactor it schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:44:
[...]

Cheat code: bij grote menigtes: rol + charged melee levert altijd een gunshot op.
Cheat code 2: focus op de grote dudes en negeer klein grut totdat je aanvoelt dat het mis gaat en zie dan cheat code 1.
Edit: cheat code 3 Plasma rifle is OP
Gunshot in een grote menigte zou ik niet doen.
Dat levert je één schildje op, maar kost je vervolgens wel 50-75% van je healthbalk.
Gunshot heeft nl geen i-frames wat resulteert in stunlock na stunlock…

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:33:
[...]

Gunshot in een grote menigte zou ik niet doen.
Dat levert je één schildje op, maar kost je vervolgens wel 50-75% van je healthbalk.
Gunshot heeft nl geen i-frames wat resulteert in stunlock na stunlock…
Mwah, met de grotere mêlee wapens maak je met een charged attack genoeg ruimte om de gunshot te maken. Werkt voor mij althans beter dan parryen bij menigtes. Behalve blauwe parries dan, maar daar kun je niet op vertrouwen.

Ook mooi trouwens is gewoon blijven rollen. Dat is sneller dan de minions kunnen bewegen.
Exactor it schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:01:
[...]
Behalve blauwe parries dan, maar daar kun je niet op vertrouwen.
Aah, skill issues })
Blauwe parries zijn met een fencing wapen juist supergoed te vertrouwen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:22:
[...]

Aah, skill issues })
Blauwe parries zijn met een fencing wapen juist supergoed te vertrouwen :Y
Ik bedoel meer dat ze niet altijd een aanval doen met een blauwe gloed. Ik kan me niet heugen een blauwe parry gemist te hebben. Je hebt ongeveer een kwartier de tijd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geen idee wat hier misging, maar iets ging flink fout tijdens het spelen van Mafia 2 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:51
Ik merk de laatste tijd dat het gebruik van de knoppen van de controller luider worden. (deze zijn altijd al naar mijn mening luid geweest)
Zijn er überhaupt stillere controllers ?
Er word op google gehint naar de Cipher controller...
ErwinJ schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:30:
Ik merk de laatste tijd dat het gebruik van de knoppen van de controller luider worden. (deze zijn altijd al naar mijn mening luid geweest)
Zijn er überhaupt stillere controllers ?
Er word op google gehint naar de Cipher controller...
Met dezelfde vraag zit ik ook, want de standaard controllers kunnen gehorig zijn in de knoppen. Dit viel mij nooit op maar tot ik een paar keer op mijn PS5 speelde en weer terugging naar de Xbox controller, toen pas viel het op hoeveel luider hij is. Ik heb ook op Reddit al lopen zoeken naar misschien een makkelijke manier om de controller zelf stil te maken, maar heb tot op heden nog niks gevonden want anders zou ik het direct veranderen.

Ik hoop dat je iets vind!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:51
G_Dragon schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:59:
[...]

Met dezelfde vraag zit ik ook, want de standaard controllers kunnen gehorig zijn in de knoppen. Dit viel mij nooit op maar tot ik een paar keer op mijn PS5 speelde en weer terugging naar de Xbox controller, toen pas viel het op hoeveel luider hij is. Ik heb ook op Reddit al lopen zoeken naar misschien een makkelijke manier om de controller zelf stil te maken, maar heb tot op heden nog niks gevonden want anders zou ik het direct veranderen.

Ik hoop dat je iets vind!
Ik heb de afgelopen weken ook zitten zoeken ook op Reddit, ik hoop dat de elite of de cipher helpt.
Maar ik hoopte dat er meer mensen zijn hier die zich daaraan storen vandaar de vraag.
ErwinJ schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:18:
[...]

Ik heb de afgelopen weken ook zitten zoeken ook op Reddit, ik hoop dat de elite of de cipher helpt.
Maar ik hoopte dat er meer mensen zijn hier die zich daaraan storen vandaar de vraag.
Ah dan hebben we beiden al flink lopen zoeken, Ik blijf je vraag even volgen want wil zelf ook heel graag een antwoord, als deze er natuurlijk al is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:20

ilm

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:25:
[...]
Maar hopelijk pakken ze dat nog aan. Ben nu level 41 en heb bijna eigenlijk alle achievements met uitzondering van level 50. Dus ik ga nog een klein beetje spelen en dan wachten op een nieuwe patchronde. Een beetje grind is niet erg als de game play loop leuk is, wat ik in deze game erg kan waarderen. Maar deze grind is te bizar na de patch. :)
Maar... wie zal kunnen zeggen dat ze de achievement op de moeilijke manier hebben gehaald! :)

Langs de andere kant krijg je precies veel meer geld voor een run (tot 16k al gehad). En de batterij ++ is nu wel handig om te hebben. Veel minder wisselen.
ilm schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:22:
[...]

Maar... wie zal kunnen zeggen dat ze de achievement op de moeilijke manier hebben gehaald! :)

Langs de andere kant krijg je precies veel meer geld voor een run (tot 16k al gehad). En de batterij ++ is nu wel handig om te hebben. Veel minder wisselen.
Haha iets halen op een moeilijke manier heb ik vaak geen problemen mee. Iets halen op een eenvoudige maar zeer tijdsintensieve manier vind ik wat minder :P

uchiha tijntje schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:04:
Over een uurtje begint trouwens de Xbox show op de Tokyo game show.

[Video: Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast]
Oh nu al? Ik had verder nog niet naar de tijden gekeken want ging er automatisch vanuit dat we vanavond weer een leuke live show hadden, maar die is blijkbaar zo al :o

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:04:
Over een uurtje begint trouwens de Xbox show op de Tokyo game show.

[Video: Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast]
Is er al een beetje info wat er getoond gaat worden?
Bv nieuwe aankondigingen?
Wil best kijken maar ben een beetje klaar met shows waar 99% niet mn ding is en aan einde eindelijk een heel klein beetje interessant word. Zoals van de week met de sony state of play... .

Zit namelijk een beetje te kijken naar een pc te bouwen. Dus ben weer meer aan het kijken wat xbox ook naar pc gaat brengen komende tijd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:36:
[...]

Is er al een beetje info wat er getoond gaat worden?
Bv nieuwe aankondigingen?
Wil best kijken maar ben een beetje klaar met shows waar 99% niet mn ding is en aan einde eindelijk een heel klein beetje interessant word. Zoals van de week met de sony state of play... .

Zit namelijk een beetje te kijken naar een pc te bouwen. Dus ben weer meer aan het kijken wat xbox ook naar pc gaat brengen komende tijd.
Vast wat van Final Fantasy. Over een uur weten we het :)

Er zijn best wel wat games (ook in GP) die PC gericht zijn. Zoals bijv. een Ara History Untold en Frostpunk 2. En alles wat Xbox doet gaat uiteraard ook direct naar pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:12
Tanuki. Een post bezorgende wasbeer op een BMX? Vet.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Qua artstyle ziet threads of time er wel heel gaaf uit… hopelijk alleen geen 100 uur durende rpg :p

En ik kijk toch wel erg uit naar Indiana… hopelijk kunnen ze het sfeertje helemaal laten kloppen.

Fragpunk is wel een geinige twist op de traditionele Hero shooter maar geen idee of die een beetje kan landen in het toch al overvolle genre. Concord is daar wel een voorbeeld van hoe lastig dat kan zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 12:45 ]

[ Voor 89% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 12:46 ]

Met veel van die echte Japanse games heb ik zelf weinig. Maar van een Tokyo game show mag je ze dat ook niet kwalijk nemen :P

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 12:52 ]

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:12
Had stiekem gehoopt dat Final Fantasy VII Remake - Intergrade op Game Pass zou verschijnen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

WinterBase schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:50:
Had stiekem gehoopt dat Final Fantasy VII Remake - Intergrade op Game Pass zou verschijnen.
Die game ligt contractueel zo ontzettend vast…

——

Hier een samenvatting van wat is getoond:

https://news.xbox.com/en-...game-show-2024-tgs-recap/

Weinig verrassends voor mij maar had ook weinig nieuwe dingen verwacht op TGS. Wel paar leuke toevoegingen snel op Gamepass.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Er is een tijd geweest dat er minder games op ons werden afgevuurd. Alle shows die Xbox gedaan heeft tot nu toe dit jaar, zitten toch echt bomvol. En ook games die al kort of direct releasen.

Dat ik vervolgens enkel THPS, FC24 (tegen zoontje) en Cyperpunk speel is een tweede :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34

On_E

Housemusic

StarCraft op de Xbox was leuk geweest.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:40
Ik snap dat deze show voornamelijk op Japan gericht was. Voor mij persoonlijk was dit een complete tijdverspilling, heb helemaal niets met al die Japanse games (ook niet Pokemon of Dragonball, vind dat echt een verschrikking, maar ieder z'n ding).
Enige leuke spellen voor mij in de show waren Indiana Jones en MGS, maar was niet echt nieuws natuurlijk. Voor de rest echt helemaal niets gezien waarvan ik dacht kan wel eens interessant zijn.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Powder Toastman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:16:
Ik snap dat deze show voornamelijk op Japan gericht was. Voor mij persoonlijk was dit een complete tijdverspilling, heb helemaal niets met al die Japanse games (ook niet Pokemon of Dragonball, vind dat echt een verschikking, maar ieder z'n ding).
Enige leuke spellen voor mij in de show waren Indiana Jones en MGS, maar was niet echt nieuws natuurlijk. Voor de rest echt helemaal niets gezien waarvan ik dacht kan wel eens interessant zijn.
Same here.. alleen voor mij echt alleen Indiana Jones wat me beviel. De rest was echt cringe tot de max.. maja was idd te verwachten op de tgs.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:39:
Geen idee wat hier misging, maar iets ging flink fout tijdens het spelen van Mafia 2 :o

[Streamable: unnamed]
Ik krijg hier dus echt digitale jeuk van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stimulate14 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:42:
[...]

Ik krijg hier dus echt digitale jeuk van.
Het ligt niet aan het spel, want ik heb Mafia 2 echt al maanden in Quick Resume staan en na een herstart was er niks meer aan de hand :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
even een glazenbollenvraag. zal microsoft nog een krachtigere console uitbrengen als antwoord op de ps5 pro? of is het console-dingetje langzamerhand aan het uitfaseren daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:56:
even een glazenbollenvraag. zal microsoft nog een krachtigere console uitbrengen als antwoord op de ps5 pro? of is het console-dingetje langzamerhand aan het uitfaseren daar?
Nee. Een nieuwe console van MS zal een volgende generatie inluiden. Niet een upgrade binnen de huidige generatie.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:04:
[...]

Nee. Een nieuwe console van MS zal een volgende generatie inluiden. Niet een upgrade binnen de huidige generatie.
een tussenmodel hebben ze nooit gehad denk ik. ik ben eerder benieuwd of de nieuwe generatie xbox naar voren wordt geschoven door de ps5 pro. aan de andere kant heb ik het idee dat we helemaal geen nieuwe xbox gaan meemaken zoals in de huidige staat. maar een soort google-stadia streamingsapparaatje in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:09:
[...]

een tussenmodel hebben ze nooit gehad denk ik. ik ben eerder benieuwd of de nieuwe generatie xbox naar voren wordt geschoven door de ps5 pro. aan de andere kant heb ik het idee dat we helemaal geen nieuwe xbox gaan meemaken zoals in de huidige staat. maar een soort google-stadia streamingsapparaatje in de toekomst.
Jawel hoor. Je had een 360 Elite als verbeterde versie van de 360 en een Xbox One X als verbeterde versie van de Xbox One (en de One S, maar zo'n groot verschil was dat niet tegenover het origineel)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:40
Maikel64 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:14:
[...]

Jawel hoor. Je had een 360 Elite als verbeterde versie van de 360 en een Xbox One X als verbeterde versie van de Xbox One (en de One S, maar zo'n groot verschil was dat niet tegenover het origineel)
Correct me if I'm wrong, maar de One S was qua specs vrijwel gelijk aan de originele One. Qua One X heb je gelijk, die was daadwerkelijk iets krachtiger dan de originele One.

De 360 Elite was gewoon een standaard 360 met een iets grotere harde schijf en een ander kleurtje, was verder niet echt verbeterd.
Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:56:
Nee, want de Xbox Series X is krachtig genoeg en heeft nog meer te geven! Ik zag na de aankondiging van de PS5 Pro ook berekeningen voorbij komen dat de winst die hij pakt op de Xbox Series X|S niet zo ontzettend groot is omdat er geen nieuwere CPU in gezet is door Sony. Als ze dit wel hadden gedaan, dan had misschien Microsoft wel een grotere achterstand gehad.

Maar dit is ook op wat ik lees, hoor en het bekijken van de specs naast elkaar.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Powder Toastman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:18:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar de One S was qua specs vrijwel gelijk aan de originele One. Qua One X heb je gelijk, die was daadwerkelijk iets krachtiger dan de originele One.

De 360 Elite was gewoon een standaard 360 met een iets grotere harde schijf en een ander kleurtje, was verder niet echt verbeterd.
Klopt van die One S, zoals ik aangeef in mijn post. Voor de 360 Elite was ik al aan het twijfelen wat het verschil was.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Farabi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:09:
[...]

In de toekomst (2030>) zie ik zo’n streaming apparaat wel gebeuren. Voor nu zie ik gewoon over 2 of 3 jaar nieuwe console / hardware.

———

En voor de mensen met een Commando’s itch

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2024 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:13
Powder Toastman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:18:
[...]
Klopt, de One S had een iets hoger geclockte CPU dan de One. De One X is niet iets krachtiger dan de One, maar veel krachtiger. De GPU van de One X is een factor 4,5 (1,3tflop om 6tflop) zo snel als die van de One (S).

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:13
G_Dragon schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:20:
[...]

Nee, want de Xbox Series X is krachtig genoeg en heeft nog meer te geven! Ik zag na de aankondiging van de PS5 Pro ook berekeningen voorbij komen dat de winst die hij pakt op de Xbox Series X|S niet zo ontzettend groot is omdat er geen nieuwere CPU in gezet is door Sony. Als ze dit wel hadden gedaan, dan had misschien Microsoft wel een grotere achterstand gehad.

Maar dit is ook op wat ik lees, hoor en het bekijken van de specs naast elkaar.
In theorie is de PS5pro best wel een grote stap ten opzichte van de PS5 en Series X. Een GPU met nieuwe architectuur (RDNA 3 en RDNA 4 RT features) die een factor 3 zo krachtig is als uit de PS5. Dat had ook best een GPU voor de volgende generatie kunnen zijn. De CPU zorgt ervoor dat de Pro 'maar' 45% sneller kan renderen als een PS5 (RT features kunnen wel tot 200% sneller zijn).

Dat wil overigens niet zeggen dat het gat met de Series X niet groot is. De series X is in theorie 20% sneller, maar er zijn niet veel games waar de X daadwerkelijk 20% sneller is. De Series X en PS5 zijn veelal gelijkwaardig. Dan mag je verwachten dat Pro ook eenzelfde factor sneller is tov de series X als de PS5.

Overiges twijfel ik wel over de nut en noodzaak van een midgen refresh bij deze generatie. In de basis zijn de PS5 en Series X veel krachtigere machines dan de One en PS4. Als je ziet wat uit de gen 8 geperst werd qua graphics, zien current-gen games er echt niet veel beter uit. Maar alles draait tegenwoordig als een natte krant. Ik zie liever op de current gen knappe graphics met Unreal Engine 4 wat op een hoge native resolutie en hoge framerate draait (want dat kunnen de PS5/Series X) dan een UE5 of andere hippe engine met allerlei upscaling en RT meuk wat echt niet om aan te gluren is. Hoeveel games zien er nu echt beter veeeeel beter uit dan een Gears 5, Forza Horizon 5, Uncharterd 4, The last of us etc etc en zijn current-gen exclusives?

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 26-09-2024 15:13 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Metaphor Re Fantazio Demo. <3

Thats all. Kan niet wachten.
Pagina: 1 ... 53 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties