Morgen de laatste karakter trailer, deze keer 11 minuten lang! Kan echt niet meer wachten haha :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 18:59
Iets meer dan 3 jaar ben ik alweer in het bezit van een Xbox Series S. Vooral enorm genoten van Gears of War tactics maar ook de Farcry games en Metro Exodus. Bij het begin was de Xbox Series X voor mij helaas nergens te verkrijgen. Verder (moet ik eerlijk zijn) was de wat lagere prijs van de Series S toen ook wel fijn.

Net de Series X besteld. Wel tijd getwijfeld wel niet wel niet. Toch wel. Doorslaggevend waren de volgende dingen. Ik wil 60 fps in Alan Wake 2 op performance mode, ik wil meer gebruik maken van mijn 4k tv 55'en ik vind het fijn dat ik hem ook als multimedia apparaat kan gebruiken. Kleine bonussen zijn meer opslag, nieuwe controller etc. Ohja Space Marine 's 2 doet het ook duidelijk beter op de Series X!

Ben benieuwd hoe die het doet. Mijn Xbox 360 had problemen (DOA) , hopelijk geen gedoe met de XBX X (Xbx s is btw nog steeds prima apparaat).

Morgen wordt hij als het goed is bezorgd, even kijken hoe die daar staat. Als ik niet kan wennen aan het zwart tov wit kan ik in de toekomst nog een skin overwegen. We zien wel. :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 18-09-2024 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:24:
Iets meer dan 3 jaar ben ik alweer in het bezit van een Xbox Series S. Vooral enorm genoten van Gears of War tactics maar ook de Farcry games en Metro Exodus. Bij het begin was de Xbox Series X voor mij helaas nergens te verkrijgen. Verder (moet ik eerlijk zijn) was de wat lagere prijs van de Series S toen ook wel fijn.

Net de Series X besteld. Wel tijd getwijfeld wel niet wel niet. Toch wel. Doorslaggevend waren de volgende dingen. Ik wil 60 fps in Alan Wake 2 op performance mode, ik wil meer gebruik maken van mijn 4k tv 55'en ik vind het fijn dat ik hem ook als multimedia apparaat kan gebruiken. Kleine bonussen zijn meer opslag, nieuwe controller etc. Ohja Space Marine 's 2 doet het ook duidelijk beter op de Series X!

Ben benieuwd hoe die het doet. Mijn Xbox 360 had problemen (DOA) , hopelijk geen gedoe met de XBX X (Xbx s is btw nog steeds prima apparaat).

Morgen wordt hij als het goed is bezorgd, even kijken hoe die daar staat. Als ik niet kan wennen aan het zwart tov wit kan ik in de toekomst nog een skin overwegen. We zien wel. :Y)
Space Marine 2 is wel meteen het spektakelstuk op de Series X, veel plezier met je nieuwe aankoop!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:39
The Plucky Squire is wel leuk. Beetje kinderachtig qua puzzels maar wel uniek verteld qua gameplay. Ook wel grappig dat je zonder guide prima achievements unlocked door zelf een grappige meneer te zijn die wat woord combinaties probeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:24:

Gears Tactics FTW! Echt een game waarvan ik veel heb genoten. Raad iedereen aan om hem ook gewoon te proberen. Met name op de moeilijkste niveaus is het echt een uitdaging. Hopelijk komt er een deel 2!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:19:
[...]

Gears Tactics FTW! Echt een game waarvan ik veel heb genoten. Raad iedereen aan om hem ook gewoon te proberen. Met name op de moeilijkste niveaus is het echt een uitdaging. Hopelijk komt er een deel 2!
Gears Tactics is inderdaad een pareltje! Voor mensen die fan zijn van turn based tactische games zoals Xcom eigenlijk is Gears tactics must buy. Voor mensen die gek zijn op het Gears universum en eens wat anders willen proberen, zeker doen. Desnoods begin je op het makkelijkste niveau en dan kijk je hoever je wil gaan. Spel is mega verslavend.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:34

R.G

Wat zijn nog 3 must have titles die net uit ziin om nog via VPN trick te regelen voor eind sept. Zelf dacht ik dragon dogma maar is overal uitverkocht..

Avatar, dragon dogma en new world? Maar new world Kan ik ook niet vinden?

Hoewel ik met shadows en avatar ook zou kunnen doen via ubi plus, maar shadows nog even meepikken is ook nog lekker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Microsoft Flight Simulator 2024 will offer much more "game" than ever before.

• Aviation Career: Gain experience, build your reputation, unlock activities ranging from Medevac, Remote Cargo Ops, Aerial Firefighting, Search & Rescue and more
• Challenge League: Compete against other pilots in Rally Races, Precision Landings, Low-Altitude challenges, Red Bull Air Races, Reno Air Races and more
• World Photographer: travel across our beautiful planet to capture awe-inspiring natural vista
• Land anywhere: exit your aircraft to explore 27 highly detailed biomes with hundreds of species of vegetation, wildlife, dynamically created details including grass, rocks, and flowers – all influenced by seasonal changes

——

Meer info op Xbox site:

https://t.co/bzLr9H6ZwW

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2024 15:54 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

On_E schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:45:
[...]

Ik geloof niks meer van wat ze zeggen.
Idem, eerst zien dan geloven. Dit zeiden ze bij de vorige BF's ook. Sinds BF3 is het alleen maar achteruit gegaan. Sommigen zeggen dat BF4 ook goed was, maar als je daar een RPG op een gebouw schoot, dan waren de brokstukken van poedersuiker en verdwenen als sneeuw voor de zon.

Vermaak me nog prima met BF5, het is dat mijn Elite Controller V2 redelijk afgetakeld is anders had ik nog wel meer gespeeld. BF2042 met crossplay waarbij je PC niet kan uitsluiten is niet te doen.

Was Vince Zampella niet van de ene COD studio (dus niet Treyarc).

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
MRE-Inc schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:21:
[...]

Idem, eerst zien dan geloven. Dit zeiden ze bij de vorige BF's ook. Sinds BF3 is het alleen maar achteruit gegaan. Sommigen zeggen dat BF4 ook goed was, maar als je daar een RPG op een gebouw schoot, dan waren de brokstukken van poedersuiker en verdwenen als sneeuw voor de zon.

Vermaak me nog prima met BF5, het is dat mijn Elite Controller V2 redelijk afgetakeld is anders had ik nog wel meer gespeeld. BF2042 met crossplay waarbij je PC niet kan uitsluiten is niet te doen.

Hij was baasje van Infinity Ward. Die de eerste cods en later modern warfare deden. Als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

——-

@justifire Welke difficulty speel je Warhammer op? :) En wat zou je aanraden.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2024 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12

On_E

Housemusic

[...]

Ik heb me met 4 ook goed vermaakt, vooral met die Naval Strike expansion. :)

Hoop zeker dat ze eens hun woorden waar gaan maken en we weer eens een echt goede Battlefield krijgen, dan denk ik dat mijn vriendengroep ook allemaal weer een console halen en online gaan spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

[...]

Jij hebt toch ook nog een tijdje Hell Let Loose gespeeld ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Nog minder dan 3 weekjes en dan komt Sparking! Zero alweer uit, nu het volledige karakter roster bekend is heb ik er nog meer zin in! Het is lang geleden dat is zo gehyped ben voor een spel :p Man man wat een groot roster bij release :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m20ay1J426qJa_Ws7F8hXQDBtrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFrVRMFRZoiDO1ulkd7UCimM.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:34:
[Embed]

——-

@justifire Welke difficulty speel je Warhammer op? :) En wat zou je aanraden.
Veteran.
Maar voel je niet bezwaard om op normal te spelen, daar kom je vanzelf wel achter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:53:
[...]

Veteran.
Maar voel je niet bezwaard om op normal te spelen, daar kom je vanzelf wel achter :)
Oké eerste missie was best pittig op veteran :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:33

@uchiha tijntje Kende jij deze al? Ziet er wel leuk uit! Komt volgende maand uit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:53:
[...]

Veteran.
Daar kwam ik ook achter :+

Lekker spelletje! _/-\o_

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-09 19:01
R.G schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:25:
Wat zijn nog 3 must have titles die net uit ziin om nog via VPN trick te regelen voor eind sept. Zelf dacht ik dragon dogma maar is overal uitverkocht..

Avatar, dragon dogma en new world? Maar new world Kan ik ook niet vinden?

Hoewel ik met shadows en avatar ook zou kunnen doen via ubi plus, maar shadows nog even meepikken is ook nog lekker?
Dragons Dogma 2 is echt een matig spel. Niet de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Timothy3000 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:39:
[...]

Dragons Dogma 2 is echt een matig spel. Niet de moeite.
Zeker?
Lees goede dingen en mooie boss fights,grote wereld en bijzomder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar staan wat mooie titels in!
We hoeven ons niet te vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn bonusvader vroeg mij gisteravond uit het niets of dat nieuwe The Lord of the Rings: Gollum spel iets was om te gaan kopen, maar daar vind ik nergens positieve berichten/reviews over en ook onze vaste Xbox groep word ons afgeraden om daar geld in te stoppen. Dus mijn bonusvader heeft hem laten gaan, iemand hem hier toevallig al gespeeld? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
G_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:24:
Mijn bonusvader vroeg mij gisteravond uit het niets of dat nieuwe The Lord of the Rings: Gollum spel iets was om te gaan kopen, maar daar vind ik nergens positieve berichten/reviews over en ook onze vaste Xbox groep word ons afgeraden om daar geld in te stoppen. Dus mijn bonusvader heeft hem laten gaan, iemand hem hier toevallig al gespeeld? :)
Ik heb het ook niet aangedurfd gezien de vernietigende kritieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schweino schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:30:
[...]

Ik heb het ook niet aangedurfd gezien de vernietigende kritieken.

[YouTube: Is This the Worst Game Ever?]
Ja deze review heb ik gisteren ook gekeken en daar word je toch echt niet vrolijk van O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 19 september 2024 @ 18:56:
[...]

Jij hebt toch ook nog een tijdje Hell Let Loose gespeeld ?
Klopt, maar als kuch, doorgewinterde, kuch Battlefield veteraan is het dan lastig om je Battlefield speelstijl aan te passen. Dus 26km omlopen om te flanken om vervolgens met 1 kogel neergeschoten te worden, helpt dan ook ook niet echt. Tevens vind ik HLL net even te realistisch al het aankomt op besturen van voertuigen dat ik meer het idee had dat ik met een tank sim bezig was dan met een shooter.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tevens vind ik HLL net even te realistisch al het aankomt op besturen van voertuigen dat ik meer het idee had dat ik met een tank sim bezig was dan met een shooter.
Lekker schakelen met die tank :X

Toch toen met een aantal tweakers echt een paar hele mooie momenten gehad in die game maar doe mij toch ook maar een mooie nieuwe BF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-09 19:01
R.G schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 00:58:
[...]

Zeker?
Lees goede dingen en mooie boss fights,grote wereld en bijzomder?
Een grote vrij lege wereld. Elke grot is hetzelfde, het verhaal is slecht, de game loopt voor geen meter en amper variatie in enemies. Imo niet het geld waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Microsoft heeft aan de Xbox Ambassadors bekend gemaakt dat het Ambassadors programma naar 13 jaar ermee gaat stoppen. https://ambassadors.micro...n-of-the-xbox-ambassadors

Ik weet wat er aan de hand is bij Microsoft, maar er stopt veel de laatste tijd, tenminste voor mijn gevoel. Had wel nog voor mijn vrijwillige bijdrage 1 maand gratis Game Pass Ultimate kunnen claimen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 15:39
Linksquest schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:10:
Microsoft heeft aan de Xbox Ambassadors bekend gemaakt dat het Ambassadors programma naar 13 jaar ermee gaat stoppen. https://ambassadors.micro...n-of-the-xbox-ambassadors

Ik weet wat er aan de hand is bij Microsoft, maar er stopt veel de laatste tijd, tenminste voor mijn gevoel. Had wel nog voor mijn vrijwillige bijdrage 1 maand gratis Game Pass Ultimate kunnen claimen.
Ben al jaren terug overgestapt van Ambassador naar de Insiders :)
Enige probleem daar is dat een hoop ervan is overgeschakeld naar Discord en ik daar gewoon niet op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

MRE-Inc schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:50:
[...]

Klopt, maar als kuch, doorgewinterde, kuch Battlefield veteraan is het dan lastig om je Battlefield speelstijl aan te passen. Dus 26km omlopen om te flanken om vervolgens met 1 kogel neergeschoten te worden, helpt dan ook ook niet echt. Tevens vind ik HLL net even te realistisch al het aankomt op besturen van voertuigen dat ik meer het idee had dat ik met een tank sim bezig was dan met een shooter.
Zo dit is wel herkenbaar :).

Acties:
  • +6 Henk 'm!
En dat was The Plucky Squire. Leuke game :) Wel wat anders dan ik had verwacht. Speelt zich toch vooral af in het 2D speelveld.

Maar wederom echt kapotte achievements. Ik snap niet dat simpele achievements als collectibles en zelfs difficulty gewoon kapot kunnen… dat wordt een volledige tweede playthrough als ik er zin in heb. Af en toe een chapter doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:50:
[...]

Helder!
Ik vond het wel verfrissend na jaren dezelfde Rush, Shoot, Kill, Die, Respawn, Repeat routine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SunnieNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:22:
[...]

Ben al jaren terug overgestapt van Ambassador naar de Insiders :)
Enige probleem daar is dat een hoop ervan is overgeschakeld naar Discord en ik daar gewoon niet op zit.
Klopt, heel veel zit inderdaad op Discord, ik heb wel discord, maar ben er niet veel op, en doe eigenlijk niks met hun Discord.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:28:
En dat was The Plucky Squire. Leuke game :) Wel wat anders dan ik had verwacht. Speelt zich toch vooral af in het 2D speelveld.

Maar wederom echt kapotte achievements. Ik snap niet dat simpele achievements als collectibles en zelfs difficulty gewoon kapot kunnen… dat wordt een volledige tweede playthrough als ik er zin in heb. Af en toe een chapter doen denk ik.
Ik zit in chapter 6, maar heb jammer genoeg nog niet helemaal de klik. Zitten echt hele leuke en gevarieerde dingen in, maar dat beperkt zich vooral tot de 2d wereld in het boek. 3d wereld valt best tegen. Ik word voor m'n gevoel ook te vaak onderbroken met tekst en uitleg, terwijl ik gewoon wil spelen.
Misschien ben ik er met iets te hoge verwachtingen in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:22:
[...]

Ik zit in chapter 6, maar heb jammer genoeg nog niet helemaal de klik. Zitten echt hele leuke en gevarieerde dingen in, maar dat beperkt zich vooral tot de 2d wereld in het boek. 3d wereld valt best tegen. Ik word voor m'n gevoel ook te vaak onderbroken met tekst en uitleg, terwijl ik gewoon wil spelen.
Misschien ben ik er met iets te hoge verwachtingen in gegaan.
Ik begrijp wat je zegt en kan me er wel in vinden. Met name wat je ook zegt over de 2D en 3D wereld. En qua pacing is het inderdaad dat je best vaak onderbroken wordt.

De artstyle maakte voor mij wel een hoop goed. Ik had zelf ook wel wat andere verwachtingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKWs0FUdyqiQ2tD7UX2Awhwh4ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKby5ZQY29lBRbPq1HXRHHSJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hanCLeXxyZdOQezkmjNWMVl9cI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSySlAUraspQnOY0qpeA1CxD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ohht5Czmt8DyQKQ3SwHgmpe0pVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcUQospuJjgX4EDsEMuHtcbR.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Series X aangesloten!

Op de foto's oude set up, consoles vergeleken en de nieuwe set up. Ik heb nog geen spel kunnen spelen.

Eerste bevindingen:

Positief _/-\o_
1) Xbox Series X is groter dan ik had verwacht, duidelijk groter dan de Series S maar ook stuk stoerder, ik vind het type zwart mooi
2) Instellen profiel/ overhevelen naar de Series X ging heel makkelijk allemaal. Nu al Farcry 6 uit de games library aan het downloaden
3) Ik vind het een heerlijk idee om nu de snelste van de 2 naast mijn tv te hebben _/-\o_
4) Goed ingepakt, buiten doos van bol.com was al zonder stootschade (eerste wat ik check) gewoon netjes, doos waar de Xbox X in zat helemaal perfect alles netjes dicht. Strak ingepakt.

Wat minder fijn :X
Ik heb heb zelden dat ik een nieuw product koop en meteen 100 % tevreden ben ;-) bij deze aanschaf dus ook wat aandachtspunten
1) Geen xbox live proefmaandje? had ik stiekem verwacht maar geen big deal verder ik koop wel een maandje gold ofzo binnenkort
2) Deze is wel één die ik in de gaten houd, Xbox Series X maakt een heeel zacht zoemend geluid, zelfs nadat ik hem had uitgezet. Uiteraard zodra je een spel speelt hoor je het niet meer en de gemiddelde andere console is veel luider. Maar de Series S is stiller.

Komende weken eens kijken hoe de Xbx X is, ik ga hem sowieso de kans geven om zich te laten zien in diverse games. Eerste Farcry 6 binnenkort denk ik al via Space Marine's 2.. Geluid maar even kijken of ik er aan kan wennen. Het is natuurlijk een groot apparaat en die moet koel blijven/ worden.

De Switch is stil maarja die is ook 10 keer zo sloom. :+

Edit: wat ik hoor is duidelijk de fan, als ik mijn hand erboven houd voel ik een lichte luchtstroom naar boven gaat (wat niet vreemd is natuurlijk).

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 20-09-2024 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
MetalSonic schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op de foto's oude set up, consoles vergeleken en de nieuwe set up. Ik heb nog geen spel kunnen spelen.

Eerste bevindingen:

Positief _/-\o_
1) Xbox Series X is groter dan ik had verwacht, duidelijk groter dan de Series S maar ook stuk stoerder, ik vind het type zwart mooi
2) Instellen profiel/ overhevelen naar de Series X ging heel makkelijk allemaal. Nu al Farcry 6 uit de games library aan het downloaden
3) Ik vind het een heerlijk idee om nu de snelste van de 2 naast mijn tv te hebben _/-\o_
4) Goed ingepakt, buiten doos van bol.com was al zonder stootschade (eerste wat ik check) gewoon netjes, doos waar de Xbox X in zat helemaal perfect alles netjes dicht. Strak ingepakt.

Ik heb heb zelden dat ik een nieuw product koop en meteen 100 % tevreden ben ;-) bij deze aanschaf dus ook wat aandachtspunten
1) Geen xbox live proefmaandje? had ik stiekem verwacht maar geen big deal verder ik koop wel een maandje gold ofzo binnenkort
2) Deze is wel één die ik in de gaten houd, Xbox Series X maakt een heeel zacht zoemend geluid, zelfs nadat ik hem had uitgezet. Uiteraard zodra je een spel speelt hoor je het niet meer en de gemiddelde andere console is veel luider. Maar de Series S is stiller.

Komende weken eens kijken hoe de Xbx X is, ik ga hem sowieso de kans geven om zich te laten zien in diverse games. Eerste Farcry 6 binnenkort denk ik al via Space Marine's 2.. Geluid maar even kijken of ik er aan kan wennen. Het is natuurlijk een groot apparaat en die moet koel blijven/ worden.

Als ik hier 1 apparaat niet hoor, dan is het de series X wel. Ik vind hem echt onhoorbaar stil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
G_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:24:
Nee, wel gezien. Het is absolute bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
FrankoNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:21:
[...]

Als ik hier 1 apparaat niet hoor, dan is het de series X wel. Ik vind hem echt onhoorbaar stil. :)
Het zal wel een gevoeligheid zijn van mij. Mijn pc die al qua onderdelen een "silent pc'is heb ik door een Tweaker nog stiller laten maken. Vooral door "fan control" / schema fans gaan pas aanslaan bij een bepaalde temperatuur dus in idle/ Windows onhoorbaar en in games ga ik hem uiteraard wel horen. Dan mag mijn MSI 3080 aan de bak 8)

Nu btw ook Farcy 6 aan het downloaden, volgens mij gaat die download verder terwijl hij uit/ in standby staat. Dan wil hij hem ondertussen nog koelen natuurlijk ik kijk het aan.

Om het geluid "goed" te horen moet ik btw vlakbij de Xbx X staan, het is echt niet zo dat je het door de hele woonkamer hoort. Ik denk dat als ik het zou proberen opnemen je het geluid daarvan best hard moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:04

ilm

MetalSonic schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:44:
[...]

Het zal wel een gevoeligheid zijn van mij. Mijn pc die al qua onderdelen een "silent pc'is heb ik door een Tweaker nog stiller laten maken. Vooral door "fan control" / schema fans gaan pas aanslaan bij een bepaalde temperatuur dus in idle/ Windows onhoorbaar en in games ga ik hem uiteraard wel horen. Dan mag mijn MSI 3080 aan de bak 8)

Nu btw ook Farcy 6 aan het downloaden, volgens mij gaat die download verder terwijl hij uit/ in standby staat. Dan wil hij hem ondertussen nog koelen natuurlijk ik kijk het aan.

Om het geluid "goed" te horen moet ik btw vlakbij de Xbx X staan, het is echt niet zo dat je het door de hele woonkamer hoort. Ik denk dat als ik het zou proberen opnemen je het geluid daarvan best hard moet zetten.
Ja, perfect normaal. Op <30 cm hoor je de luchtstroom wel. Van 2 a 3 meter hoor je niets. Stiller dan dat is niet mogelijk volgens mij. Fantastisch ontwerp.

Als hij uit is hoor je natuurlijk niets maar soms blijft ie even doordraaien voor downloads en updates. Juist ook bezig met far cry 6, bijna erdoor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Edit: Anders gooit de iPad ff gewoon de hele quote weg :(

[ Voor 76% gewijzigd door SunnieNL op 20-09-2024 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Dat ziet er niet uit zo.. dan moet je nu ook een zwarte Switch kopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eerste bevindingen:

Positief _/-\o_

Edit: wat ik hoor is duidelijk de fan, als ik mijn hand erboven houd voel ik een lichte luchtstroom naar boven gaat (wat niet vreemd is natuurlijk).
Protip : leg de X op zijn zij, zo heeft hij een betere luchtaanvoer.

En ik waarschuw alvast even voor Space Marine 2, verkeerstoren van Schiphol hing al aan de lijn of ik aub eens een keer op wilde stijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 22:44:
[...]

Protip : leg de X op zijn zij, zo heeft hij een betere luchtaanvoer.

En ik waarschuw alvast even voor Space Marine 2, verkeerstoren van Schiphol hing al aan de lijn of ik aub eens een keer op wilde stijgen!
Dan heb je of een slechte xbox of een slechte Penrose. Ik hoor niks tijdens Space Marine 2. :) Ook zonder headset hoor ik de Xbox niet met space marine 2 trouwens. Al kan dat komen doordat ik door een sonos 5.1 setje knal of met 2 boekenplank edifier's. Beide sets maken genoeg herrie. (totaal off-topic maar die edifier boekenplank sets geven heel aardig geluid, zonder VPN kun je die nog goedkoop krijgen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
@MetalSonic Dan mag je heel blij zijn dat je geen PS5 slim hebt :) qua geluid is de xsx de stilste console.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
SunnieNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:51:
[...]

Dat ziet er niet uit zo.. dan moet je nu ook een zwarte Switch kopen. :P
Ik heb lang gewacht, helaas is de witte XBX X zonder blue ray speler. Ik kijk het even aan, wellicht koop ik na een tijdje zo'n witte skin.

@Amaze86
Ach je kan het een beetje aanstelleritus noemen van mijn kant :)

Net btw Farcry 6 getest zag er op de Series S al mooi uit nu tikkeltje strakker.

Ik heb hem op 120 hz en 4k ingesteld, hoe werkt dit dan voor een game als Space Marine 2? gaat hij dan terug naar 60 hz voor 60 fps/ 60 hz

[ Voor 31% gewijzigd door MetalSonic op 21-09-2024 00:29 ]

• MetalSonic
ilm schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:34:
[...]

Ja, perfect normaal. Op <30 cm hoor je de luchtstroom wel. Van 2 a 3 meter hoor je niets. Stiller dan dat is niet mogelijk volgens mij. Fantastisch ontwerp.

Als hij uit is hoor je natuurlijk niets maar soms blijft ie even doordraaien voor downloads en updates. Juist ook bezig met far cry 6, bijna erdoor denk ik.
Bedankt voor deze reactie goed om te weten.

Xbx X is btw nu uit en hij maakt 0,0 aan geluid O+

Ben het er btw mee eens dat het een geniaal ontwerp is!

[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 21-09-2024 00:32 ]

• MetalSonic
Iemand anders met een Samsung tv waarbij de xbox aangaat als je de tv aan doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
MetalSonic schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:13:
Iemand anders met een Samsung tv waarbij de xbox aangaat als je de tv aan doet?
Nee. Maar met mijn tv gebeurde dat ook totdat ik bij de instellingen van de xbox aangaf dat hij dat niet moest doen. Zit ergens bij Hdmi CEC->other devices can turn this xbox on.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 21-09-2024 10:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Warhammer is wel leuk. :) Net eerste echte missie gehaald. Wel op normal want op veteran met AI word ik denk ik niet gelukkig.
Ook de MP is wel grappig, zeker in een party.

Doet me wel hopen dat Gears niet nog te lang op zich laat wachten. Zowel de MP als SP doet er aan denken maar niets kan boven Gears voor mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Exactor it schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:20:
[...]

Nee. Maar met mijn tv gebeurde dat ook totdat ik bij de instellingen van de xbox aangaf dat hij dat niet moest doen. Zit ergens bij Hdmi CEC->other devices can turn this xbox on.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hXQfQ8RfSikKuIqsP4D8SbLk1M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fdZ24qg2FUlbmNHh4gACoymQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leOPUE41PnFXPpoBugrERGsm57A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ulETHZzhFnr3IRlacoFxTmma.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien heb ik het nu gemaakt, gisteren ook al wat gegoogled en ik zag de universele controller niet. Net ineens wel en die gekozen en de Xbox X verwijderd. Net de tv aan kunnen doen zonder dat de Xbox aan ging. Als dit niet werkt kan ik nog proberen om de hdmi kabel op een andere tv ingang te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-09 12:42
ilm schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 21:34:
[...]

Helaas niet alleen de luchtstroom je kan ook het resonerende geluid horen van de fan. Ik heb een heel scherp gehoor en game altijd met het volume laag, kan op 2.5m het geluid hoor wat je in onderstaande filmpje hoort. Dan heb ik het hier dus niet over de luchtstroom.

YouTube: Xbox Series X (fan buzzing sound)

[ Voor 4% gewijzigd door rutgergron op 21-09-2024 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:41
rutgergron schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:36:
[...]

Helaas niet alleen de luchtstroom je kan ook het resonerende geluid horen van de fan. Ik heb een heel scherp gehoor en game altijd met het volume laag, kan op 2.5m het geluid hoor wat je in onderstaande filmpje hoort. Dan heb ik het hier dus niet over de luchtstroom.

Aanmelden bij MS. Die van mij hoor ik echt niet.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
rutgergron schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:36:
[...]

Achja, het is ergens ook wel "relatief" allemaal. De één is gevoeliger voor dit geluid de ander voor dat geluid. Komt ook nog eens bij dat elke omgeving van elke Tweaker anders is. Staat je xbox in een ruimte waar het geluid nog makkelijk weg kan of staat het in een hoek van een kamer met daaronder nog een meubelstuk met een holle ruimte die als "klankkast" kan werken. :Y)

Weet nog dat ik een keer mijn pc mee nam naar een "lan feestje" was er ook iemand nou die pc maakte mij een herrie maar hij was het gewend en vond het wel prima. Gaf ook aan dat hij vaak met een headset speelde. Achja dat kan ook natuurlijk :+

Iemand nog tips voor een goede wrap of website voor wraps? ik zag dat de Starfield wrap uitverkocht was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En de nieuwe games van deze week:

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-september-23

Voor de strategie en pc gamers is Ara History Untold wel een interessante release.

Ik sla een weekje over om mijn backlog weg te werken. Heb nog nooit zoveel games tegelijk geïnstalleerd staan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:13:

Voor de strategie en pc gamers is Ara History Untold wel een interessante release.

Ik sla een weekje over om mijn backlog weg te werken. Heb nog nooit zoveel games tegelijk geïnstalleerd staan…
Ara ga ik zeker spelen volgende week, al had ik het liever gelijk op de console gedaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De MP is best wel vermakelijk ook :). Alleen is de heavy wel erg OP lijkt wel. Of er spelen alleen maar kleuters zonder tactisch inzicht, dat kan ook :P

Vanavond weer een leveltje verder met de SP / Operations.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:57
uchiha tijntje schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:13:

Ben benieuwd naar Ara, maar dat was ik ook met Frostpunk 2 en daar ben ik ook nog niet aan toegekomen.

Heb in 2 weken ruim 120 uur in de Satisfactory 1.0 release gestopt 8)7 en daar ben ik nog minstens 1 of 2 weken zoet mee voor er weer enige ruimte is voor andere games.

Als je Factory builders kan waarderen dan is dat de console release waar ik naar uit zou kijken _/-\o_

Edit : Voor als de trailer nog niet gepost was :

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 22-09-2024 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Stray blade wat vinden jullie ervan?
Best moeilijk spel? Vooral de counter

Ik vind space marine 2 Warhammer nog best saaie gameplay horde modes, defend, boss fights
Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Even een domme vraag. Wat is die ingangs-poort onder de xbox controller. Ik zie het voor het eerst😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Kun je dit ding induwen, Xbox one headset expansion.

Afbeeldingslocatie: https://ae-pic-a1.aliexpress-media.com/kf/S00bccb74b2d14fc296ee6c36927535a7c/Stereo-Headset-Adapter-Voor-Xbox-One-Xbox-Serie-X-S-Controller-Pas-Audiobalans-Aan-Game-Sound.jpg_.webp

[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 22-09-2024 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Beakzz schreef op zondag 22 september 2024 @ 16:19:
[...]

Ben benieuwd naar Ara, maar dat was ik ook met Frostpunk 2 en daar ben ik ook nog niet aan toegekomen.

Heb in 2 weken ruim 120 uur in de Satisfactory 1.0 release gestopt 8)7 en daar ben ik nog minstens 1 of 2 weken zoet mee voor er weer enige ruimte is voor andere games.

Als je Factory builders kan waarderen dan is dat de console release waar ik naar uit zou kijken _/-\o_

Edit : Voor als de trailer nog niet gepost was :

[YouTube: Satisfactory 1.0 Launch Trailer]
Wel tof. Als je een spel dat niet op de Xbox uitkomt wilt spelen op een ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
sewer schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:01:
Kun je dit ding induwen, Xbox one headset expansion.

[Afbeelding]
Nooit gezien. Wat is het voordeel van dit ding? Wat doet het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Farabi schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:59:
[...]

Nooit gezien. Wat is het voordeel van dit ding? Wat doet het precies?
Hiermee werken de meeste bedrade stereo gaming-headsets voor Xbox One.
Helpt u eenvoudig chataudio aan te passen zonder uw handen van de controller te halen.
Je kunt het volume verhogen/verlagen, de microfoon dempen en gamen en chatten gebalanceerd maken met deze Stereo Headset Adapter voor Xbox One.
Je hoeft geen adapter aan te sluiten op de console, tv of ontvanger.
Het helpt de meeste stereo gaming-headsets met een 3,5 mm audio-aansluiting (die de CTIA-stekkerstandaard gebruiken) om direct chat- en stereogame-audio te krijgen.
Maakt synchronisatie van gamebesturing en stereo uitkomen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Farabi schreef op zondag 22 september 2024 @ 17:45:
Even een domme vraag. Wat is die ingangs-poort onder de xbox controller. Ik zie het voor het eerst😁
En er was ook nog de chatpad.

uitvoering: Microsoft Xbox One Chatpad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-lgrBIZjRT3SnfKrALRI2DUL4Y=/i/2000870654.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Klopt het dat de wireless headset van xbox geen anc heeft? Gaat dat nog komen en of welke moet je daarvoor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:57
Exactor it schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:49:
[...]

Wel tof. Als je een spel dat niet op de Xbox uitkomt wilt spelen op een ander platform.
Bedoel je Satisfactory? Die krijgt een console release (zie einde trailer) en nergens wordt de Xbox uitgesloten (of jij moet extra info hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Beakzz schreef op zondag 22 september 2024 @ 20:46:
[...]

Bedoel je Satisfactory? Die krijgt een console release (zie einde trailer) en nergens wordt de Xbox uitgesloten (of jij moet extra info hebben)
Ah mijn fout. Ik Googlede en zag niks over console release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
Exactor it schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:20:
[...]

Ik heb soms twee Xboxen bij onze Samsung tv staan. Een aangesloten en de andere niet. Toch gaan ze soms beide aan als de tv aangezet wordt.
Ik zal eens bij de instellingen kijken. Vreemd maar stoort me verder ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ken het hele merk niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze beter zijn dan de Wolverine V3. Ben er erg blij mee, ook al zal @D-Ed zweren dat elk potje Halo wat we verliezen aan mijn controller ligt :P

———

We hadden het laatst over Battlefield en of ze het voordeel van de twijfel verdienen… maar als ik dit soort video’s weer zie dan hoop ik dat ze het echt voor elkaar krijgen.

Want een goede battlefield game kan echt bijzonder zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2024 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 22 september 2024 @ 23:07:
[...]

Ik ken het hele merk niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze beter zijn dan de Wolverine V3. Ben er erg blij mee, ook al zal @D-Ed zweren dat elk potje Halo wat we verliezen aan mijn controller ligt :P
Of een slechte ping he.. Maar meestal de controller ja :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar wist te krijgen maar ik had bijna mijn Mafia 2 playthrough verpest :P
In de missie
spoiler:
In Loving Memory of Francesco Potenza

krijg je van Joe geld om een mooi pak te gaan kopen. Maar voordat je dat mag gaan doen, kan je eerst jouw nieuwe appartement gaan bekijken en op de weg daarheen werd ik betrapt op het stelen van een auto en koos ik ervoor om de politie om te kopen. Wat ervoor zorgde dat ik geen geld meer had om een pak te kopen, hier kwam ik pas achter toen ik in de winkel stond. Hier had blijkbaar het spel geen rekening mee gehouden dat zoiets tussen de missies door kon gebeuren :D , gelukkig had het spel tussendoor geen nieuwe save gemaakt en kon ik zonder problemen het hele hoofdstuk opnieuw starten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 18:38
Na lange tijd HALO MCC weer eens geïnstalleerd. Ik had Reach nog nooit gespeeld, dus ben daaraan begonnen. Eerste missie nu gedaan. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Heeft de tand des tijds goed doorstaan. Wel wat controls ge-remapped naar wat we tegenwoordig gewend zijn, maar voor de rest speelt goed weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:26
PdeBie schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:44:
Na lange tijd HALO MCC weer eens geïnstalleerd. Ik had Reach nog nooit gespeeld, dus ben daaraan begonnen. Eerste missie nu gedaan. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Heeft de tand des tijds goed doorstaan. Wel wat controls ge-remapped naar wat we tegenwoordig gewend zijn, maar voor de rest speelt goed weg.
Dit vind ik eerlijk gezegd ook nog steeds de beste in de serie! Qua verhaallijn ook echt heel dik in orde, op het einde nog een heel vet eureka momentje, zal verder niks spoilen :)

Hoop echt dat de volgende Halo geen open world wordt, maar gewoon de afwisseling in maps kent zoals deze..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 18:38
@JDL15 ja ik vermaak mij er goed mee. Zojuist Tip of the Spear gedaan. Hele vette missie.

Grafisch vind ik hem ook beter dan de remaster van Halo CE. Die speel ik liever dan ook zonder de ge-remasterde graphics, omdat ik die simpelweg minder mooi vind dan het origineel. Maar dat kan ook uit nostalgische gevoelens komen uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Zo even wat positieve signalen over de Xbx X (vind ik veel leuker om te delen dan die kritische ;-) )

1) Tv aan, Xbox blijft uit! Top want ik zet de tv ook vaak aan voor Netflix, voetbal, ofwel niet om te gamen. Ohja Switch ook wel eens.
2) Misschien wel het belangrijkste, Xbx X getest in Farcry 6 nou dat ziet er toch net iets scherper uit, geen wereld verschil (verwachte ik ook niet) maar net wat beter. En dat zal de 4K output magie wel zijn. Ook leuk en niet onbelangrijk. Tijdens het gamen en ja in een open gebied waarin de CPU aan 't werk moest na een gevecht het geluid van de tv uitgezet en binnen <1 meter van de console geluisterd en ik hoorde hem niet. Dus dat hij af en toe onhoorbaar is snap ik nu ook!
3) Komend weekend komt mijn nichtje langs, iemand nog tips voor kindvriendelijke co-op games? Ik heb in elk geval al bij een game de splitscreen gewerkt ik heb nu 2 controllers en dat werkt vlot
4) Laatste punt maar zeker niet de minst belangrijke want één van de redenen om een Xbx X te kopen. The x-files dvd werkt prima via de Blu ray app, DVD speler maar geen opvallende of gekke geluiden. Ook fijn dat je film op pauze kan zetten en via home screen snel naar je xbox main scherm kan.

Bonus punt 5) wat draden weggewerkt, qua looks is het nu ook al beter, tv is gelukkig ook helemaal zwart en ook het stekkerblok eronder.

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 23-09-2024 13:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:27:
Zo even wat positieve signalen over de Xbx X (vind ik veel leuker om te delen dan die kritische ;-) )

1) Tv aan, Xbox blijft uit! Top want ik zet de tv ook vaak aan voor Netflix, voetbal, ofwel niet om te gamen. Ohja Switch ook wel eens.
2) Misschien wel het belangrijkste, Xbx X getest in Farcry 6 nou dat ziet er toch net iets scherper uit, geen wereld verschil (verwachte ik ook niet) maar net wat beter. En dat zal de 4K output magie wel zijn. Ook leuk en niet onbelangrijk. Tijdens het gamen en ja in een open gebied waarin de CPU aan 't werk moest na een gevecht het geluid van de tv uitgezet en binnen <1 meter van de console geluisterd en ik hoorde hem niet. Dus dat hij af en toe onhoorbaar is snap ik nu ook!
3) Komend weekend komt mijn nichtje langs, iemand nog tips voor kindvriendelijke co-op games? Ik heb in elk geval al bij een game de splitscreen gewerkt ik heb nu 2 controllers en dat werkt vlot
4) Laatste punt maar zeker niet de minst belangrijke want één van de redenen om een Xbx X te kopen. The x-files dvd werkt prima via de Blu ray app, DVD speler maar geen opvallende of gekke geluiden. Ook fijn dat je film op pauze kan zetten en via home screen snel naar je xbox main scherm kan.

Bonus punt 5) wat draden weggewerkt, qua looks is het nu ook al beter, tv is gelukkig ook helemaal zwart en ook het stekkerblok eronder.
Als je nichtje een beetje overweg kan met een controller heb ik 1 tip. De beste coop game blijft voor mij “It takes two”. Diverse tweakers hier hebben die game volgens mij uitgespeeld met hun partners die niet veel game ervaring hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:33
JDL15 schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:53:
[...]

Dit vind ik eerlijk gezegd ook nog steeds de beste in de serie! Qua verhaallijn ook echt heel dik in orde, op het einde nog een heel vet eureka momentje, zal verder niks spoilen :)

Hoop echt dat de volgende Halo geen open world wordt, maar gewoon de afwisseling in maps kent zoals deze..
Nu kun je ook niet zeggen dat ze de open world goed benut hebben. Dat hebben ze zelfs totaal verkloot |:(
Ik hoop dat 343 snel stopt met het maken van Halo games :w

Onbegrijpelijk hoeveel kansen ze krijgen en hoe ze zich gedragen naar oud gedienden, fans etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 23-09-2024 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
uchiha tijntje schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:34:
[...]

Als je nichtje een beetje overweg kan met een controller heb ik 1 tip. De beste coop game blijft voor mij “It takes two”. Diverse tweakers hier hebben die game volgens mij uitgespeeld met hun partners die niet veel game ervaring hadden.
Bedankt voor de tip, heb de trailer maar 10 seconden gekeken en wist genoeg die koop ik! :D

Ze is btw 7, en gamed nu denk ik iets van 2 jaar. Scheelt dat haar vader ook nog wel gamed af en toe. Ze is al behoorlijk goed in Mario Kart en is gek op Mario Party.

Op de Xbox is het even de uitdaging dat veel games shooters zijn en dat doen we maar even niet. :+

Unravel 2 twijfel ik nog over, zou net kunnen, ook co-op maar wel iets serieuzer. Ik heb zelf beiden Unravel games met veel plezier gespeeld O+

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 23-09-2024 14:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:01
uchiha tijntje schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:34:
[...]

Ik ben It Takes Two momenteel met m'n vriendin aan het spelen en het is zo'n leuke ervaring!
Het samenwerk aspect is echt goed uitgewerkt, levels zijn erg mooi opgezet en de puzzels zijn ook nog 'best' lastig op z'n tijd.
Vooral ook geregeld dat ik op m'n tong moet bijten en moet beseffen "niet ragen/zuchten, je hebt hier met een niet-gamer te maken". :+ :+

[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 23-09-2024 14:18 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:09:
[...]

Bedankt voor de tip, heb de trailer maar 10 seconden gekeken en wist genoeg die koop ik! :D

Ze is btw 7, en gamed nu denk ik iets van 2 jaar. Scheelt dat haar vader ook nog wel gamed af en toe. Ze is al behoorlijk goed in Mario Kart en is gek op Mario Party.

Op de Xbox is het even de uitdaging dat veel games shooters zijn en dat doen we maar even niet. :+

Unravel 2 twijfel ik nog over, zou net kunnen, ook co-op maar wel iets serieuzer. Ik heb zelf beiden Unravel games met veel plezier gespeeld O+
Ik heb een dochtertje van 5 (welke ik sinds haar derde al met de switch laat spelen voor de gewenning) maar It takes two is wel wat te moeilijk voor een kind van 7 schat ik zo in.

Als je een lekkere co-op games zoekt zou ik het ook meer zoeken op de switch, bijvoorbeeld yoshi crafted world, of Mario Wonder, de co-op games die bedoelt zijn om samen met je kinderen (of nichtjes in dit geval) te spelen zijn daar beduidend beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
AntraXxX schreef op maandag 23 september 2024 @ 14:17:
[...]

Ik ben It Takes Two momenteel met m'n vriendin aan het spelen en het is zo'n leuke ervaring!
Het samenwerk aspect is echt goed uitgewerkt, levels zijn erg mooi opgezet en de puzzels zijn ook nog 'best' lastig op z'n tijd.
Vooral ook geregeld dat ik op m'n tong moet bijten en moet beseffen "niet ragen/zuchten, je hebt hier met een niet-gamer te maken". :+ :+
Dat is wel een herkenbaar dingetje. Niet alleen bij It Takes Two overigens. Moest met bij Gears of War ook vreselijk inhouden toen we die coop speelden om nog wat vijanden voor haar over te laten :+

Nog los van de 'frustratie' dat ze de 1e paar delen vaker naar het plafond/lucht keek dan naar de spelwereld, maar dat is gelukkig wel beter geworden :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
[...]

Rayman Legends is ook een aanrader.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

Er is wel één probleem met it takes two.

Je wilt er na uitspelen meer van. En dat is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:26
Mosin schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:58:
[...]

Nu kun je ook niet zeggen dat ze de open world goed benut hebben. Dat hebben ze zelfs totaal verkloot |:(
Ik hoop dat 343 snel stopt met het maken van Halo games :w

Onbegrijpelijk hoeveel kansen ze krijgen en hoe ze zich gedragen naar oud gedienden, fans etc.
Ja ik snap je punt wel! Na REACH vond ik het allemaal al bergafwaarts gaan, begon al bij Halo 4. Ik vond dat ze bij Infinite juist wél weer wat meer naar de fans/oudgedienden luisterden, vooral qua look en feel. Maar het openwereldconcept is net wat minder geslaagd dan de standaard level structures die ze altijd hadden.. Dat switchen van levels kan juist ook weer veel meer aansluiten bij de lore..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:27:

3) Unruly Heroes
Daarin kan je als doorgewinterde gamer goed de leiding nemen terwijl de tweede (of derde of vierde) speler nog steeds het gevoel heeft wat bij te dragen (ook wanneer diegene de A nog niet van de B weet te onderscheiden :+ )
Spel is ook erg vergevingsgezind met respawns (ala mario world)
En gemaakt door het team achter Rayman dus leuke gameplay en schitterende graphics :)

Pagina: 1 ... 52 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties