Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op donderdag 12 september 2024 @ 08:46:
@uchiha tijntje Het lijkt erop dat de fix voor de side jobs die niet doorlopen in star trucker in de volgende patch zit.

[...]

https://store.steampowere.../view/4601078645995572240
Goed nieuws! Ga ik tot die tijd lekker cashen en levelen :)

Echt tof dat die game door zo weinig mensen is gemaakt. Als ik door bepaalde sectors rijdt is het echt genieten gewoon. Zowel visueel als audio met de toffe muziek. Ze mogen wel wat meer liedjes uitbrengen :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2024 11:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://variety.com/2024/...650-employees-1236141947/
Microsoft Gaming to Lay Off 3% of Global Workforce, About 650 Employees, in Additional Post-Activision Blizzard Cuts
Game industrie word op moment best wel hard geraakt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

En toen was de nieuwe trailer van Dragon Ball: Sparking! ZERO uitgelekt op het internet, ik wacht nog even netjes tot hij officieel om 17:00 onthuld word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mooie prestatie en dik verdiend!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Thanks, de basisgame staat inderdaad voor 1 euro in de Nederlands xbox store (van 49 naar 1 euro). Niet dat ik crew verder ooit gespeeld heb, maar ziet er goed uit dus een nobrainer :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Die laatste game was erg goed dus ben benieuwd wat in petto gaan hebben :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Naast Sparking! Zero ook heel veel zin in Shadows..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 16:12

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Sinds dinsdag in het bezit van een Xbox series X *O*

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-09 21:50
Ik scrollde even snel voorbij en door die rode rand en t uitzicht dacht ik heel (heeeel) even: trailer red dead redemption 3. Maar dit is toch iets anders haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:21:
[Twitter]

Die laatste game was erg goed dus ben benieuwd wat in petto gaan hebben :)
3+4 of underground remake. Werd laatst in een podcast op gehint. Gok zelf op 3+4, kan prima op basis van 1+2.

Al zal het waarschijnlijk wel een anniversary edition zijn met wat nieuwe skaters?

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 12-09-2024 20:24 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CAP-Team schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:30:
Sinds dinsdag in het bezit van een Xbox series X *O*
Welkom bij de club :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02:04

ilm

Eindelijk begonnen aan Hellblade 2. Perfect moment zo juist na star trucker (en met dit slechte weer). En het ziet er gewoon fantastisch uit, zit er helemaal in. Van het weekend maar een ticketje naar Ijsland bestellen :) Uiteindelijk toch besloten om liever zonder koptelefoon te spelen (maar met surround).

Edit: ik wilde een paar screenshots maken maar hoe doe je dit met de elite 2 controller? De elite heeft de profile knop ipv de share knop. Kan ik dat ergens eenvoudig remappen?
The first rule of *the* Club is: you do not talk about the Club. The second rule of the Club is: you DO NOT talk about the Club!

[ Voor 13% gewijzigd door ilm op 12-09-2024 22:03 ]

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
Wom schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:22:
[...]

3+4 of underground remake. Werd laatst in een podcast op gehint. Gok zelf op 3+4, kan prima op basis van 1+2.

Al zal het waarschijnlijk wel een anniversary edition zijn met wat nieuwe skaters?
Oh dat zou ik echt heel tof vinden. Heb teveel remakes van 1 en 2 gespeeld/gezien en verlang toch wel eens naar een “nieuwe” tony hawk game of een remake anders dan 1 en 2.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dit is klote nieuws:

Een van de tofste publishers van kleinere games.

https://www.bloomberg.com...jnVUJQg6SM_vsIzWUEM6v85xE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:59
Ik neig nu naar de aanschaf van de Xbox Series X. Beetje omdat het grafisch iets beter is dan de XBX-S maar ook omdat ik nog wat dvd's heb die ik wil kijken en daar niet een aparte dvd speler voor wil hebben onder mijn tv. Dan wordt het een puinhoop en de XbX X is niet heel veel groter dan de Series S.

Nu mijn vraag, zijn hier Tweakers die DVD's hebben afgespeeld op hun Xbox Series X? Ik heb het dus over de ouderwetse DVD"s niet over Blue ray schijven. Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
MetalSonic schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:39:
Ik neig nu naar de aanschaf van de Xbox Series X. Beetje omdat het grafisch iets beter is dan de XBX-S maar ook omdat ik nog wat dvd's heb die ik wil kijken en daar niet een aparte dvd speler voor wil hebben onder mijn tv. Dan wordt het een puinhoop en de XbX X is niet heel veel groter dan de Series S.

Nu mijn vraag, zijn hier Tweakers die DVD's hebben afgespeeld op hun Xbox Series X? Ik heb het dus over de ouderwetse DVD"s niet over Blue ray schijven. Ben benieuwd naar jullie bevindingen :)
Ik heb dat wel eens gedaan, werkt ansich prima. je hebt een aparte app waarmee dat wordt afgespeeld. Wat wil je precies weten?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Melantrix schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:36:
[...]

Ik heb dat wel eens gedaan, werkt ansich prima. je hebt een aparte app waarmee dat wordt afgespeeld. Wat wil je precies weten?
Eigenlijk heb je hiermee mijn vraag beantwoord. Ik was benieuwd naar deze mening. Of je dus zonder problemen een dvd kan afspelen op de Xbox Series X. Ik had al gelezen dat je nog ff de blu ray app (gratis) moet downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:43
MetalSonic schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:57:
[...]

Eigenlijk heb je hiermee mijn vraag beantwoord. Ik was benieuwd naar deze mening. Of je dus zonder problemen een dvd kan afspelen op de Xbox Series X. Ik had al gelezen dat je nog ff de blu ray app (gratis) moet downloaden.
Werkt inderdaad prima. Enige 'probleem' is dat controllers uitvallen na 15 minuten en dat je dus niet direct kunt pauzeren. Op te lossen met de Xbox remote maar als je die niet hebt is het probleem niet perse onoverkomelijk voor mensen die niet als super agent werken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:56:
[...]

Werkt inderdaad prima. Enige 'probleem' is dat controllers uitvallen na 15 minuten en dat je dus niet direct kunt pauzeren. Op te lossen met de Xbox remote maar als je die niet hebt is het probleem niet perse onoverkomelijk voor mensen die niet als super agent werken. :)
Als je een magic remote hebt bij je tv, zoals bij LG’s, werkt die ook. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
On_E schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:17:
[...]

Als je een magic remote hebt bij je tv, zoals bij LG’s, werkt die ook. :)
Oh. Das mooi. Dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Hoppa. De zesde elite v2 is kapot aan een bumper. Door Sekiro kan ik deze natuurlijk niet meer gebruiken, hesitation is immers death.

Eerst frustratie: echt, wat een domme design is dit met dat dunne stukje plastic.

En dan realisme: bedrijven zijn zo enorm gericht op efficiëntie dat ze de kapotte meestal niet terug willen en ik daardoor nog 3 functionerende stukjes plastic heb van de vorige garantie afhandelingen van de niet kapotte bumpers. Tenminste als ik er eentje open sloop en het stukkie eruit wip. Dat ik dit niet eerder bedacht heb. 125 euro aan controller en het stukje dat je wilt hergebruiken is een flinterdun stukje plastic. Echt wat een prutserij. _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 14-09-2024 00:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 00:05:
Hoppa. De zesde elite v2 is kapot aan een bumper. Door Sekiro kan ik deze natuurlijk niet meer gebruiken, hesitation is immers death.

Eerst frustratie: echt, wat een domme design is dit met dat dunne stukje plastic.

En dan realisme: bedrijven zijn zo enorm gericht op efficiëntie dat ze de kapotte meestal niet terug willen en ik daardoor nog 3 functionerende stukjes plastic heb van de vorige garantie afhandelingen van de niet kapotte bumpers. Tenminste als ik er eentje open sloop en het stukkie eruit wip. Dat ik dit niet eerder bedacht heb. 125 euro aan controller en het stukje dat je wilt hergebruiken is een flinterdun stukje plastic. Echt wat een prutserij. _O-
Had hetzelfde, faceplate losgehaald, paar tipjes WD40 CONTACTspray op de schakelaar en hij functioneert alweer een aantal maanden probleemloos.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:41

JanAd

Wind’s howling

justifire schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:23:
[...]

Had hetzelfde, faceplate losgehaald, paar tipjes WD40 CONTACTspray op de schakelaar en hij functioneert alweer een aantal maanden probleemloos.
Idd, onlangs ook gedaan. Prima oplossing.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:23:
[...]

Stukkie plastic erin gelaten?
Ja, was bij mij niet kapot.
Faceplate eraf gehaald, dan zie je de kleine schakelaartjes onder de shoulder buttons.
Even paar spuitjes contactspray erop, klaar!
Let wel op dat je contactspray gebruikt en niet de gewone WD40!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aan Dragon Age Inquisition begonnen. Nog nooit eerder gespeeld doordat toentertijd Witcher de speeltijd de spotlight goed overnam.

Spel begint goed. Erg tof tot dusver.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 14:56:
[...]

Ja, was bij mij niet kapot.
Faceplate eraf gehaald, dan zie je de kleine schakelaartjes onder de shoulder buttons.
Even paar spuitjes contactspray erop, klaar!
Let wel op dat je contactspray gebruikt en niet de gewone WD40!!
Haha, ik ben net niet idioot genoeg om smeerolie in een controller te spuiten. :+ Thanks voor de tip nogmaals!

En vijf minuten later: 3 werkende elite v2s. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 14-09-2024 16:43 ]

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:06
The first rule of *the* Club is: you do not talk about the Club. The second rule of the Club is: you DO NOT talk about the Club!
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09
De Xbox wireless headset lijkt steeds slechter verkrijgbaar te zijn. Is hier een opvolger voor aangekondigd? Ik ben op zoek naar een headset voor mijn zoon van 8. Zelf ik heb de wireless headset en de bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb ff een uurtje New World zitten spelen in de open beta en dat was best veelbelovend.

Even wat meer info opzoeken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de games voor deze week:

https://www.trueachieveme...w-xbox-games-september-22

Voor mij word het in ieder geval The Plucky Squire. :) Erg veel zin in.

Verder merk ik door Star Trucker dat mijn backlog maar niet weggewerkt wordt…

Ben wel begonnen aan Selfloss. Lijkt qua grafische stijl een beetje op Brothers, a tale of two sons. Qua gameplay is het af en toe wel een klein beetje clunky maar het sfeertje is wel leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Met dank aan @justifire zijn aanhoudende enthousiasme heb ik net Space Marine 2 opgestart. Wat een spel is dat zeg. Er is een achievement voor 41k monsters doodmaken. Na de eerste twee missies zit ik al op 4% daar van. Wat een slachting mag je aanrichten. Soort Gears met melee combat erbij. Erg cool tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:58:
Met dank aan @justifire zijn aanhoudende enthousiasme heb ik net Space Marine 2 opgestart. Wat een spel is dat zeg. Er is een achievement voor 41k monsters doodmaken. Na de eerste twee missies zit ik al op 4% daar van. Wat een slachting mag je aanrichten. Soort Gears met melee combat erbij. Erg cool tot nu toe.
Kijk al jaren uit naar S.T.A.L.K.E.R.2 maar ben toch bang dat Space Marine 2 dit jaar mijn GOTY gaat worden.

Hallelujah!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grDak0aUnM5TbRcvOUqYRfdUE5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W0P5khfkIQbVJxYtXjzvHoSd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Heeft iemand dit verschil gezien met zijn ps5? Dit heb ik ook met mijn xbox. De kleuren zien er washed out uit op mijn xbox, maar mijn ps5 is erg kleurvol.

https://www.reddit.com/r/...box_series_x_look_washed/

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 15-09-2024 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
Farabi schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:11:
Heeft iemand dit verschil gezien met zijn ps5? Dit heb ik ook met mijn xbox. De kleuren zien er washed out uit op mijn xbox, maar mijn ps5 is erg kleurvol.

https://www.reddit.com/r/...box_series_x_look_washed/
Staat je RGB range wel goed op je xbox?

TV en console moeten matchen. Dus of allebei full RGB of allebei limited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:44:
[...]

Staat je RGB range wel goed op je xbox?

TV en console moeten matchen. Dus of allebei full RGB of allebei limited.
Kan je mij de stappen vertellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
Farabi schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:48:
[...]

Kan je mij de stappen vertellen?
Dat ligt aan je specifieke tv. dat zul je dus even moeten opzoeken. Vaak heet de instelling "black level" of iets dergelijks. Dan zijn er vaak twee modussen: High of low. High is full RGB en low is limited.

Op de Xbox staat dit onder video output in de settings. Standard is in dat geval Low.

Welke je gebruikt maakt verder niet zoveel uit, zolang de xbox en tv maar dezelfde setting gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:00:
[...]

Dat ligt aan je specifieke tv. dat zul je dus even moeten opzoeken. Vaak heet de instelling "black level" of iets dergelijks. Dan zijn er vaak twee modussen: High of low. High is full RGB en low is limited.

Op de Xbox staat dit onder video output in de settings. Standard is in dat geval Low.

Welke je gebruikt maakt verder niet zoveel uit, zolang de xbox en tv maar dezelfde setting gebruiken.
Mijn tv-instellingen:

SDR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e80LDqwSDSLsS2xEjZoZH0W_kWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rn8OWvmugNrQDnY8vbS7wUJr.jpg?f=fotoalbum_large

HDR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUPTogJJAvlgD3zGYSo1LR_6WoI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zaBzoMrCwSeh5agdy0dvvPsT.jpg?f=fotoalbum_large

Nadat ik de kleurruimte op 'PC RGB' zette merkte ik inderdaad dat de zwarte achtergrond donderker werd in het menu. De kleurdiepte heb ik op '24 bits per pixel (8 bits)' gelaten.

Maar de spellen zijn nog steeds washed out. Ik heb daarna nog 'YCC 4:2:2 toestaan' aangezet. Maar tevergeefs :'(

Kan ik nog iets doen? Kortom ik heb diepere zwarte kleuren gekregen in het menu, maar niet in de spellen.

Edut: wacht eens even, het ziet er opeens veel kleurvoller uit nadat ik 'modus voor automatische lage latentie toestaan' heb uitgezet. Even paar spellen testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 15-09-2024 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 15:39
Farabi schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:25:
[...]

Mijn tv-instellingen:

SDR

[Afbeelding]

HDR

[Afbeelding]

Nadat ik de kleurruimte op 'PC RGB' zette merkte ik inderdaad dat de zwarte achtergrond donderker werd in het menu. De kleurdiepte heb ik op '24 bits per pixel (8 bits)' gelaten.

Maar de spellen zijn nog steeds washed out. Ik heb daarna nog 'YCC 4:2:2 toestaan' aangezet. Maar tevergeefs :'(

Kan ik nog iets doen? Kortom ik heb diepere zwarte kleuren gekregen in het menu, maar niet in de spellen.

Edut: wacht eens even, het ziet er opeens veel kleurvoller uit nadat ik 'modus voor automatische lage latentie toestaan' heb uitgezet. Even paar spellen testen.
LG heeft toch een 10bits paneel? Ik heb een w series van vorig jaar en heb het probleem niet echt.
Enige wat ik kan bedenken is dat je een keer goed door de HDR settings moet gaan in het Xbox settings menu. Check ook de diagnostics een keer of je overal groene vinkjes hebt.
Daarnaast is het volgens mij zo dat LG bij VRR last had van washed out beeld op de oudere tv’s.. Dus test het een keer door de Xbox op 60hz vast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

justifire schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:31:
[...]

Kijk al jaren uit naar S.T.A.L.K.E.R.2 maar ben toch bang dat Space Marine 2 dit jaar mijn GOTY gaat worden.

Hallelujah!!
[Afbeelding]
Heeft space marine 2 een goede campagne in singleplayer (met progressie)?

Altijd al een goede intro gezocht voor het Warhammer universum, maar de meeste spellen zijn coop / multiplayer zonder een echt doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Farabi schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:25:
[...]

Mijn tv-instellingen:

SDR

[Afbeelding]

HDR

[Afbeelding]

Kan het zijn dat de tv switched naar een andere modus (zoals HDR) wanneer je een spel start? In dat geval moet je die best ook instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vraagje, hebben jullie de instellingen zo staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFbDuSWXf7cLUlWZJ0O-ehedUIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2g9pBnTXTO5esxKrd5xBhvMG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bQmS0arBSF3qEnkWLQ9uHIr4-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RYLETQwMvnTySnmcZarW17U4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 15-09-2024 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:38:
Vraagje, hebben jullie de instellingen zo staan?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zal thuis wel even foto's maken vandaag of morgen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:30:
[...]

Altijd al een goede intro gezocht voor het Warhammer universum, maar de meeste spellen zijn coop / multiplayer zonder een echt doel.
Campaign is één van de beste die ik ooit gespeeld heb.

Héél lang geleden dat ik dit heb meegemaakt want heb niets met dat langdradige geouwe…., wil actie!
Eindelijk eens een keertje niet :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLuPX5UtpGnXGNN5MEhPdpYdB5U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6vHM8JcqvaN590ETKn9BMUni.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb 'modus voor automatische lage latencty toestaan' en 'variabele vernieuwingsfrequentie' uitgezet. ik denk dat deze niet aan hoeven te horen als je gewoon op game modus speelt op je oled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
justifire schreef op zondag 15 september 2024 @ 18:31:
[...]

Hallelujah!!
[Afbeelding]
Ik denk dat Space Marine 2 hier ook nog gaat komen. Heb genoten van Gears of War. En de reviews maar ook tech filmpjes van dit spel zijn erg goed. Op de Xbox Seris X in performance mode is het blijkbaar nog hard werken want soms stukken met 45-50 fps maar gelukkig ook vaak 60 fps. Achja framedrops zijn van alle tijden zullen we maar zeggen en de hoeveelheid actie/ tegenstanders op je scherm is immens _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat Space Marine 2 hier ook nog gaat komen. Heb genoten van Gears of War. En de reviews maar ook tech filmpjes van dit spel zijn erg goed. Op de Xbox Seris X in performance mode is het blijkbaar nog hard werken want soms stukken met 45-50 fps maar gelukkig ook vaak 60 fps. Achja framedrops zijn van alle tijden zullen we maar zeggen en de hoeveelheid actie/ tegenstanders op je scherm is immens _O_
Na het zien van de filmpjes was ik ook huiverig (waarschijnlijk door Lords of the Fallen en Dragon's Dogma 2) maar je merkt echt niets van die framedrops!
Spel loopt onwijs vloeiend op performance mode.
Heb zelf wel Motion Blur en Camera Shake uit gezet.
(De Series X staat overigens wel regelmatig flink te blazen met al dat geweld op het scherm)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 16-09-2024 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
justifire schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:22:
[...]

Na het zien van de filmpjes was ik ook huiverig (waarschijnlijk door Lords of the Fallen en Dragon's Dogma 2) maar je merkt echt niets van die framedrops!
Spel loopt onwijs vloeiend op performance mode.
Heb zelf overigens wel Motion Blur en Camera Shake uit gezet.
(De Series X staat overigens wel regelmatig flink te blazen met al dat geweld op het scherm)
Ach daarom zeg ik, zijn van alle tijden. Als het maar niet te vaak is en of storend. Ik weet nog dat ik tijdens Banjo Kazooi in de main hub/ begin wereld al framedrops had. Toen wiste ik niet dat het zo heette maar ik merkte wel een enorme vertraging bij het beklimmen van de "Spiral mountain". Achja prima door en lekker gamen. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
ilm schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:30:
[...]

Er zit geen progressie in de campaign qua skills en upgrades. Althans nog tegengekomen. Er zit wel een pve modus in met dat soort werk.

De campaign is wel awesome.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 16-09-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 11:06
Heeft er iemand behoefte aan het spel Soma voor de Xbox One/Xbox Series XS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
weet iemand hoe snel de nieuwe yakuza games naar de gamepass kwamen? was dat direct? of ging er een tijdje overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 16 september 2024 @ 15:45:
weet iemand hoe snel de nieuwe yakuza games naar de gamepass kwamen? was dat direct? of ging er een tijdje overheen?
Ging een tijd overheen. Die laatste staat bv niet op Gamepass.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 16-09-2024 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blogpost over de nieuwe Indy game.

https://www.lucasfilm.com/news/craig-derrick-great-circle/

——

Verder klaar voor The Plucky Squire morgen. Achievements zien er vrij makkelijk uit.

https://www.trueachieveme...lucky-Squire/achievements

——-

Gisteren verder Selfloss uitgespeeld. Wel een vermakelijke game op een paar kleine frustrerende gameplay stukjes na. Ook gemaakt door maar een paar mensen. Tof om dit soort kleine games te zien, alleen verwacht ik dat de sales wel helaas tegenvallen. 21 man op true achievement en 7 op truetrophies / 14 op psnprofiles. Geen idee wat een normale ratio is die je er op los kan laten om de sales een beetje in te schatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:32:
Blogpost over de nieuwe Indy game.

https://www.lucasfilm.com/news/craig-derrick-great-circle/

——

ik dat de sales wel helaas tegenvallen. 21 man op true achievement en 7 op truetrophies / 14 op psnprofiles. Geen idee wat een normale ratio is die je er op los kan laten om de sales een beetje in te schatten.
Ik denk geen enkele dat meer dan een hele dikke duim op een vies bierviltje oplevert. Je weet niet hoeveel huidige xbox bezitters een ta account hebben. En je kunt lastig inschatten of er niet een bias in zit dat spelletjes met makkelijkere achievements sneller gekocht worden dan met moeilijkere door de mensen die wel een ta account hebben.

Volgens mij zegt Activision elk jaar dat deze Cod meer verkocht dan die van vorig jaar maar het aantal ta accounts dat de nieuwe cod speelt loopt al sinds BO1 terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Ok, mijn Series X is dood. Opstarten met de controllers lukte niet. Ik duw daarna de fysieke power knop in op het apparaat en het lichtje gaat na 1 seconde meteen uit ... Ik heb de stroom losgekoppeld, gewacht, netwerk en HDMI uitgetrokken en alles blijft hetzelfde.

Ik wil hem aanmelden voor RMA (hij is enkele maanden buiten garantie) en ik krijg meteen de vraag om €333 te betalen ... is dat normaal? Of hoor ik beter bij het winkelpunt (MediaMarkt) in plaats van rechtstreeks bij Microsoft aan te melden? Of zou ik een 3rd party repair shop riskeren?

Schrik ervan ... consoles zouden minder geklooi moeten zijn dan pc's. Op papier toch.

Merci voor feedback en wat guiding in deze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Benga schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:23:
Ok, mijn Series X is dood. Opstarten met de controllers lukte niet. Ik duw daarna de fysieke power knop in op het apparaat en het lichtje gaat na 1 seconde meteen uit ... Ik heb de stroom losgekoppeld, gewacht, netwerk en HDMI uitgetrokken en alles blijft hetzelfde.

Ik wil hem aanmelden voor RMA (hij is enkele maanden buiten garantie) en ik krijg meteen de vraag om €333 te betalen ... is dat normaal? Of hoor ik beter bij het winkelpunt (MediaMarkt) in plaats van rechtstreeks bij Microsoft aan te melden? Of zou ik een 3rd party repair shop riskeren?

Schrik ervan ... consoles zouden minder geklooi moeten zijn dan pc's. Op papier toch.

Merci voor feedback en wat guiding in deze.
De voornaamste guidance is om in te lezen op garantie in NL. De consumentenbond heeft daar een mooi stukkie website voor. Laat je niet wijsmaken door MS dat je buiten garantietermijn bent. Dat zij twee jaar als standaard instellen is hun keuze en heeft niet zoveel met je rechten voor een aankoop in NL te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Welke audio uitvoer kiezen jullie voor de xbox?

Ik wil 5.1 uncompressed of dolby digital kiezen. Maar wat ik merk is dat ik maar 2 channel uitvoer krijg bij dolby digital en 6 channel bij 5.1 uncompressed.

Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:23
Farabi schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:54:
Welke audio uitvoer kiezen jullie voor de xbox?

Ik wil 5.1 uncompressed of dolby digital kiezen. Maar wat ik merk is dat ik maar 2 channel uitvoer krijg bij dolby digital en 6 channel bij 5.1 uncompressed.

Hoe komt dit?
Er zit in dat menu ook een optie om te testen, aan de rechterzijde, dacht de middelste. Daarmee kun je de output testen.

Daar kreeg ik wel duidelijk 5.1 geluid via ARC via 1 van de opties. Kan nu helaas even niet bij de xdoos om de juiste stappen voor je na te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
SpeedyNick schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:10:
[...]

Er zit in dat menu ook een optie om te testen, aan de rechterzijde, dacht de middelste. Daarmee kun je de output testen.

Daar kreeg ik wel duidelijk 5.1 geluid via ARC via 1 van de opties. Kan nu helaas even niet bij de xdoos om de juiste stappen voor je na te lopen ;)
Klopt die krijg je, maar op de output info van de tv staat 2 channel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:34

R.G

Zo de open beta new world voorbij.

Werkt goed voor een mmo op Xbox.
Denk dat wow ook Wel moet lukken.

Maar hoe krijg je deze game goedkoop?

Eneba heeft de game niet.

Kan geen key vinden of pre order key voor onder de 50 euro lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:23
Farabi schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:36:
[...]

Klopt die krijg je, maar op de output info van de tv staat 2 channel hier.
Kon inmiddels weer bij de Xbox, gaat om Algemeen -> Volume & audio-uitvoer->Audio-instelling. Staat bij mij op Dolby Atmos for home theater ingesteld.

Heb hier de audio gekoppeld staan op een LG Sk9e soundbar dmv ARC met draadloze achterspeakers, en als ik bij de audiotest kijk heb ik geen 5.1 of 7.1 beschikbaar, wel Dolby Atmos.
Heb dus wel rondom geluid vanuit Dolby Atmos. Alles onder de extra opties staat uit bij mij :)

Update; had je bericht scheel gelezen. Als ik de info op mijn LG G1 aanroep staat er dat geluid via Dolby Atmos komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKt15Bc4f5pYY2eV_9Cu4rVJXWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/unPjP9SDc1oXaFi72fcy7w36.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door SpeedyNick op 16-09-2024 21:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
R.G schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:44:
Zo de open beta new world voorbij.

Werkt goed voor een mmo op Xbox.
Denk dat wow ook Wel moet lukken.

Maar hoe krijg je deze game goedkoop?

Eneba heeft de game niet.

Kan geen key vinden of pre order key voor onder de 50 euro lol.
Je moet een bepaald bedrag betalen aan de maker van het spel. Zij bepalen die prijs aan de hand van allerlei factoren zoals dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont en dat ze graag wat willen verdienen voor het nemen van het risico op het maken van het spel dat jij wil spelen. En dan kun je kiezen of je dat wil betalen of niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Wat meer nieuws over de nieuwe Battlefield.

Vince Zampella Confirms Next Battlefield Will Use Modern Setting, First Concept Art Revealed

✅ Return to modern combat setting
✅ Classes return
✅ Battlefield 3 & 4 used as North Star. Zampella: “…we have to get back to the core of what Battlefield is and do that amazingly well, and then we'll see where it goes from there.”
✅ 64 player focus: “ We are designing something that is more akin to previous Battlefields”, “…I'd rather have nice, dense, really nice, well-designed play spaces. Some of them are really good. I can't wait for you to see some of them.”
✅ EA wants community to play the game before launch: “We have a program that we're going to announce next year around getting more community in, because that's kind of the core of what we have to do — get the community back on our side, get that trust back…”

Concept art.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9DUnfnLI1mdhZcvOVqBAPkv7_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztoiiyKBRp9TZDJTIRzcehgD.jpg?f=fotoalbum_large

Een nieuwe Battlefield is welkom. :) Heb me altijd zeer vermaakt met de BF serie met uitzondering van die laatste.

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2024 22:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oeh een nieuwe Battlefield, hopelijk word het weer meer zoals Battlefield 3 en 4. Want dat waren voor mij persoonlijk toch wel de mooiste! :)

Vandaag precies nog 3 weken tot de early acces van Dragon Ball: Sparking! ZERO , can't wait! oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-09 17:07
Leuk maar een jaar van te voren al weer geen hypen? Terug naar vroeger maand of 3 voor release aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:26:

Vince Zampella Confirms Next Battlefield Will Use Modern Setting, First Concept Art Revealed

✅ Classes return
✅ Battlefield 3 & 4 used as North Star. Zampella: “…we have to get back to the core of what Battlefield is and do that amazingly well, and then we'll see where it goes from there.”
✅ 64 player focus: “ We are designing something that is more akin to previous Battlefields”, “…I'd rather have nice, dense, really nice, well-designed play spaces. Some of them are really good. I can't wait for you to see some of them.”
✅ EA wants community to play the game before launch: “We have a program that we're going to announce next year around getting more community in, because that's kind of the core of what we have to do — get the community back on our side, get that trust back…”

Concept art.

[Afbeelding]

Een nieuwe Battlefield is welkom. :) Heb me altijd zeer vermaakt met de BF serie met uitzondering van die laatste.
Ik geloof niks meer van wat ze zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:45:
[...]

Ik geloof niks meer van wat ze zeggen.
Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel. Ze hebben 1 miskleun gemaakt met 2042. Maar 3, 4, 5 en 1 waren toch wel echt vermakelijk? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:48:
[...]

Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel. Ze hebben 1 miskleun gemaakt met 2042. Maar 3, 4, 5 en 1 waren toch wel echt vermakelijk? :)
V was pas na vele updates aardig, 2042 echt om te janken. Dus nee, ik heb er geen enkel vertrouwen in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
On_E schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:43:
[...]

V was pas na vele updates aardig, 2042 echt om te janken. Dus nee, ik heb er geen enkel vertrouwen in. ;)
3 was ook een grote bende tot een jaar na release volgens mij. Ik weet nog dat er, op de map met de tunnel en het grote veld, halve potjes mensen onder het gras lagen te snipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55
uchiha tijntje schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:26:

✅ Classes return

Concept art.

[Afbeelding]

We gaan zien wat het wordt. Ik denk dat de Delta Force game nog steeds wat beter zal zijn dan waar EA mee gaat komen. Leuk dat ze spelers uitnodigen, maar doe dan niet alleen twitch streamers maar ook normale spelers. Mensen die niet voor content hoeven gaan, maar gewoon lol willen hebben.

En ik mag hopen dat het geforceerde cross-play er ook uit gesloopt wordt. Hoe vaak ik met PC spelers zat, was niet normaal (en ik gebruik gewoon een normale controller). Wat minder snel sprinten en ook die grapple hook en wingsuit mogen eruit. Teveel mobiliteit is gewoon niet goed. Daar gaat de balans scheef van.

Oh en mag recoil weer terug? Dank u.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:33:
[...]

We gaan zien wat het wordt. Ik denk dat de Delta Force game nog steeds wat beter zal zijn dan waar EA mee gaat komen. Leuk dat ze spelers uitnodigen, maar doe dan niet alleen twitch streamers maar ook normale spelers. Mensen die niet voor content hoeven gaan, maar gewoon lol willen hebben.

En ik mag hopen dat het geforceerde cross-play er ook uit gesloopt wordt. Hoe vaak ik met PC spelers zat, was niet normaal (en ik gebruik gewoon een normale controller). Wat minder snel sprinten en ook die grapple hook en wingsuit mogen eruit. Teveel mobiliteit is gewoon niet goed. Daar gaat de balans scheef van.

Oh en mag recoil weer terug? Dank u.
De shooter waarbij crossplay met pc een goed idee is, moet nog uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Laatst online: 30-09 11:19

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Speelt er iemand Age of Mythology: Retold?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:40:
[...]

Wel jammer dat Darktide er het veld voor moet ruimen.
Vooral zuur omdat het echt net vlak voor de grote update gebeurt.

[YouTube: Warhammer 40,000: Darktide - Itemization Overview | Trailer]

Misschien nog hoop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vond het ook een rare actie zo vlak voor DE grote update.
Zelfs in de update trailer wordt Xbox Game Pass vermeld aan het eind.
En anders wordt het toch maar weer de poeplap trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BroWohsEdis schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:51:
Speelt er iemand Age of Mythology: Retold?
Zeker, zit geloof ik pas in missie 7 van de eerste campaign maar vermaak me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Maakt er iemand veel gebruik van het 'play anywhere' label (1x kopen voor xbox en pc). Is er eigenlijk veel aanbod of vooral voor microsoft titels?

Ik zag beyond a steel sky in de aanbieding, maar kan niet meteen zien of het play anywhere is. Wss niet dan. In de xbox store kan je er precies ook niet op filteren of zoeken. Op niets eigenlijk. Zou tof zijn moest je kunnen filteren op publisher, coop, play anywhere, release datum, genre, opencriticscore... toegegeven dat laatste zal moeilijk liggen :)

----

Veel strategiespellen deze maand. Vroeger veel gespeeld, maar nu minder. Misschien dat ik er nog 1 probeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:23
ilm schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:11:
Maakt er iemand veel gebruik van het 'play anywhere' label (1x kopen voor xbox en pc). Is er eigenlijk lijkt veel aanbod of vooral voor microsoft titels?

Ik zag beyond a steel sky in de aanbieding, maar kan niet meteen zien of het play anywhere is. Wss niet dan. In de xbox store kan je er precies ook niet op filteren of zoeken. Op niets eigenlijk. Zou tof zijn moest je kunnen filteren op publisher, coop, play anywhere, release datum, genre, opencriticscore... toegegeven dat laatste zal moeilijk liggen :)

----

Veel strategiespellen deze maand. Vroeger veel gespeeld, maar nu minder. Misschien dat ik er nog 1 probeer.
https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-play-anywhere

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 21:11:
Maakt er iemand veel gebruik van het 'play anywhere' label (1x kopen voor xbox en pc). Is er eigenlijk lijkt veel aanbod of vooral voor microsoft titels?

----

Bijna alle Gamepass titels zijn Play Anywhere titels. Ik maak daar dan ook wel veel gebruik van om te switchen tussen mijn Xbox en mijn Ally Rog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

Aha, op de website heb je al die opties wel. Dat had ik gemist. Eens kijken...

Vreemd dat je dit niet hebt in de xbox store app, mss zie ik erover. Ah, je moet eerst Show all kiezen (X) en dan kun je Filter kiezen (X).

[ Voor 10% gewijzigd door ilm op 17-09-2024 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:14:
En, hoe bevalt The Plucky Squire ?
Heb er een goed uurtje in zitten. Erg cute, en de wereld begint nu steeds meer 2D/3D af te wisselen, maar qua gevecht mechanics is het wel erg easy denk ik. Morgen verder want ik was behoorlijk gaar. :)

Denk dat het goed is om even wat reviews te kijken als je hem van plan bent om te kopen. Want het is geen game voor iedereen.

Las wel dat er wat problemen zijn met chapter select voor wat collectibles. Ik speel hem nu gewoon blind en ga er vanuit dat dat wel gefixt gaat worden.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2024 22:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Voor de strategie en management puristen onder ons :) Weet niet precies wanneer die naar de console komt. Volgens mij ergens pas in 2025. Maar nu iig in Gamepass for PC.

——-

Verder paar mooie aanbiedingen in de publisher spotlight.

De twee south park games samen voor 12 euro. Echt een koopje en een grote aanrader als je ook maar enigszins kan lachen om de animatieserie.

Ook meteen maar cats quest 2 gekocht voor 3,50 euro. Deeltje 3 was erg vermakelijk.

En zo blijft mijn back log groeien. Eerst deze week maar Plucky Squire uitspelen en wat levelen in Star Trucker :P

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2024 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:33
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 22:18:
[...]

Heb er een goed uurtje in zitten. Erg cute, en de wereld begint nu steeds meer 2D/3D af te wisselen, maar qua gevecht mechanics is het wel erg easy denk ik. Morgen verder want ik was behoorlijk gaar. :)

Denk dat het goed is om even wat reviews te kijken als je hem van plan bent om te kopen. Want het is geen game voor iedereen.

Las wel dat er wat problemen zijn met chapter select voor wat collectibles. Ik speel hem nu gewoon blind en ga er vanuit dat dat wel gefixt gaat worden.
Ben er ook gister aan begonnen en vind hem tot nu toe best leuk! Zit pas in chapter 2 waar je net de 3D wereld in gaat.
Combat is inderdaad erg makkelijk, maar ook de puzzeltjes bieden nog weinig uitdaging. (wel erg leuk gedaan, met het wisselen van de teksten wat invloed heeft op de wereld). Hopelijk komt daar nog wat meer uitdaging in.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Pagina: 1 ... 51 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties