Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 12:49:
[...]

Vpn vind ik sowieso een groot risico, wordt ook al sinds jaar en dag voor gewaarschuwd door MS.
Het kopen van games uit andere landen en dan activeren via VPN? Tja, net als het sharen. We gebruiken het op een manier niet zoals het bedoeld is, maar ja
G_Dragon schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 13:06:
[...]

Damn.. end of a era als dit waarheid is, ik heb gelukkig alles wat ik wil totdat GTA 6 uitkomt gekocht en zie dan wel weer :)

Ben wel bij dat het met Gift cards goedkoop in het buitenland wel blijft werken, want dat is zonder VPN.
Het is niet the end of the world, want voordat we met Vpn gingen werken kochten we gewoon Europese codes bij sites, komt geen VPN aan te pas. Dus gaan we dat weer doen. Gelukkig heb ik op Eneba een refund kunnen krijgen, verliep mega snel. Ik durf het eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 01:18:
Na een avondje Halo kan ik wel zeggen dat ik de Razer Wolverine blijf houden. :) De Turtle Beach die ik laatst probeerde voelde vanaf het begin af aan niet lekker.

Deze controller ligt prima in de hand en de muisachtige clickmechanismes van de backbuttons en de triggers voelen erg goed.

Nog wel een klein beetje wennen aan de sticks. Op een of andere manier voelen ze wat anders aan, maar zeker niet minder dan de Elite.

Verder is Star Trucker weer zo’n typische game waar je veel te veel tijd in stopt zonder dat je precies weet waarom je het speelt :P
Waar heb je die gehaald? Razer zelf? Ik zou hem graag ergens willen halen bij bijvoorbeeld Bol. Als er dan iets is dat ie gemakkelijk retour kan voor repair of nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:51:
[...]

Waar heb je die gehaald? Razer zelf? Ik zou hem graag ergens willen halen bij bijvoorbeeld Bol. Als er dan iets is dat ie gemakkelijk retour kan voor repair of nieuwe.
Gewoon bij Razer idd.

Meer mensen verkocht aan Star Trucker?… denk dat ik daar redelijk wat tijd aan ga kwijt raken. Terwijl het eigenlijk een bizarre game is om gewoon continue van A naar B te rijden, ala Mudrunner en je daar uren en uren mee kunt vermaken. Het is gewoon een erg sfeervolle game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:27

ilm

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:58:
[...]

Gewoon bij Razer idd.

Meer mensen verkocht aan Star Trucker?… denk dat ik daar redelijk wat tijd aan ga kwijt raken. Terwijl het eigenlijk een bizarre game is om gewoon continue van A naar B te rijden, ala Mudrunner en je daar uren en uren mee kunt vermaken. Het is gewoon een erg sfeervolle game.
Ja, gisteren was het 3 uur :(

Star trucker doet veel goed. Altijd al zo een game gewild sinds elite 2. Het heeft een goede balans tussen arcade en sim gevonden, of eerder detail / complexiteit zodat je het gevoel krijgt echt een (space) truck te besturen. Uitermate verslavend.

Natuurlijk kunnen er dingen beter (vooral meer diepgang), sommige dingen zijn rechtoe rechtaan na een tijd, maar voor versie 1 meer dan prima. In het begin wat last met lege batterijen, gaat nu wat beter, toch zou ik daar ook wat progressie willen hebben (upgrade voor minder verbruik, mogelijkheid tot opladen, ofzoiets).

Momenteel op het randje van zone 4 vrij te spelen. Ga me wat meer focussen op de missies, kwestie van niet uitgebrand te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 8 september 2024 @ 00:39:
[...]

Ja, gisteren was het 3 uur :(

Star trucker doet veel goed. Altijd al zo een game gewild sinds elite 2. Het heeft een goede balans tussen arcade en sim gevonden, of eerder detail / complexiteit zodat je het gevoel krijgt echt een (space) truck te besturen. Uitermate verslavend.

Natuurlijk kunnen er dingen beter (vooral meer diepgang), sommige dingen zijn rechtoe rechtaan na een tijd, maar voor versie 1 meer dan prima. In het begin wat last met lege batterijen, gaat nu wat beter, toch zou ik daar ook wat progressie willen hebben (upgrade voor minder verbruik, mogelijkheid tot opladen, ofzoiets).

Momenteel op het randje van zone 4 vrij te spelen. Ga me wat meer focussen op de missies, kwestie van niet uitgebrand te raken.
Ik moet juist me wat minder focussen op de missies en gewoon lekker cargo gaan bezorgen. Zorgt voor een stuk meer cash en upgrade mogelijkheden want die missies leveren juist amper cash en xp op :).

Ben nu level 11, maar voor mijn gevoel een vrij laag level voor de tijd die ik er in heb gestoken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
In tijden niet zó genoten van een spel.
Wat een spektakel, je voelt je echt de strijd in gezogen worden.
Overal op het scherm gebeurt wel wat, het ziet er schitterend uit en dat zonder pop-in of gekke framedrops.
Genieten met de grote G! :9 :9~ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pN1O7wuVi0SiS3_P7GWHm-sIYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jlLa5o8hjGJX0QqfzsRzgvl8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2x23oYA7R0-k7DxkmjB0TXIGk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ws4bOkVT3qHnmCFEwfxWSddm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fyjg0ReYuhurvdoJlD4qh7_1FPc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RP3RggDBL6JBWj95Pxgg8UXi.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:00:
[...]

Ik moet juist me wat minder focussen op de missies en gewoon lekker cargo gaan bezorgen. Zorgt voor een stuk meer cash en upgrade mogelijkheden want die missies leveren juist amper cash en xp op :).

Ben nu level 11, maar voor mijn gevoel een vrij laag level voor de tijd die ik er in heb gestoken :)
Ik geloof dat ik al rank >20 ben. Wel vreemd, een opdracht van 2000 dollar = pakweg 2000 xp. Dus 2 opdrachten leveren je een rank op in het begin. Speel je misschien op de hoogste moeilijkheidsgraad? :)

Gisteren even gezien, het is dus gemaakt door een team van 2 (!) personen. Ik hoop dat het goed verkoopt want wil wel een vervolg zien waar ze minder beperkingen hebben, gezien hoeveel er nu al 'juist' zit (basis look and feel truck, de variatie en grootte van de sectoren, ...).

Vergeet ook zelf niet te handelen. Microstabilizers (5000 dollar) aan 4000 (-20%) en verkopen aan >7000 dollar (+40%) in de Vale. Levert flink wat op per kistje van 6.

[ Voor 8% gewijzigd door ilm op 08-09-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:22
justifire schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:15:
Maar wat is het ?

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:43
Ik gok Warhammer 40k 2: disco ultimate bugaloo ⁴ of iets in die richting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@justifire Ik las dat de campaign zelf niet zo heel lang was?

Ik zou hem voornamelijk voor de Solo (bots) campaign halen maar daarom wacht ik toch nog maar ff op een korting.

Die operations klinken ook mooi maar ik las alweer dingen op reddit van gekicked worden door randoms etc etc.

Dit begon mij bij Helldivers ook tegen te staan, en ik heb niet altijd zin in communiceren met anderen.

Maar deze game komt iig een keer in huis hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:17:
[...]

Ik geloof dat ik al rank >20 ben. Wel vreemd, een opdracht van 2000 dollar = pakweg 2000 xp. Dus 2 opdrachten leveren je een rank op in het begin. Speel je misschien op de hoogste moeilijkheidsgraad? :)

Gisteren even gezien, het is dus gemaakt door een team van 2 (!) personen. Ik hoop dat het goed verkoopt want wil wel een vervolg zien waar ze minder beperkingen hebben, gezien hoeveel er nu al 'juist' zit (basis look and feel truck, de variatie en grootte van de sectoren, ...).

Vergeet ook zelf niet te handelen. Microstabilizers (5000 dollar) aan 4000 (-20%) en verkopen aan >7000 dollar (+40%) in de Vale. Levert flink wat op per kistje van 6.
Oooh dat handelen doe ik nog niet zo… ik scavenge vooral… maar dit is veel slimmer :) Vanavond eens kijken waar ik het beste die microstabilizers kan kopen. :) Mocht je tips hebben waar, dan verneem ik dat graag!

Vanavond dan ook maar even wat gewone jobs doen zodat ik wat cash kan verdienen. Want op jouw manier heb je wel wat startkapitaal nodig haha.

Speel zelf op de middelste difficulty. XP is toch best wat schaars, base XP is rond de 500 en wordt meer als je diverse speciale zaken bezorgd zoals heavy, large, just in time, etc.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-september-9

Voor mij wordt het in ieder geval Selfloss. En dan nog maar een goed week wachten op The Plucky Squire. Daar kijk ik al lang naar uit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/de0knWHLkovWeHUK1tbDEcTE_tU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mE8fGskO0D0q8KFXn2NdUYCA.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb Dirt Rally 2.0 een derde kans gegeven en ik geniet er nu echt van. De eerste keer dat ik de game probeerde jaren geleden zat ik net met het overlijden van een hond van mij. Dit jaar voor de tweede en derde keer geprobeerd en de derde keer lukte het mij om van de game te kunnen genieten. Ik ben vooral aan het genieten van de carrière van rally-cross en ik heb al een event gewonnen. In rally-cross kun je lekker voluit, dus is het voor mij makkelijker genieten. Dankzij GamePass heb ik de game nog gratis ook.

Op naar leuke races voor mij dus! En misschien voor anderen ook die geïnspireerd raken door mijn verhalen over het genot van het racen/rally racen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:53:
@justifire Ik las dat de campaign zelf niet zo heel lang was?

Ik zou hem voornamelijk voor de Solo (bots) campaign halen maar daarom wacht ik toch nog maar ff op een korting.

Die operations klinken ook mooi maar ik las alweer dingen op reddit van gekicked worden door randoms etc etc.

Dit begon mij bij Helldivers ook tegen te staan, en ik heb niet altijd zin in communiceren met anderen.

Maar deze game komt iig een keer in huis hier.
Zie dat ik momenteel 12 uur op de teller heb staan.
Enkel nog campaign gespeeld en zit daarmee net over ⅔
Speel wel op Veteran difficulty dus hou daar rekening mee.
Uurtje of 15 ga ik zeker wel halen en dan moet ik nog alle dataslates zoeken en wat bepaalde acties doen in de campaign voor bijbehorende achievements.
Zal zelf dus wel 20 uur plezier uit de campaign alleen halen :)
En dan lekker PvE induiken met zo nu en dan een paar potjes PvP :9
Als ik voor mijzelf spreek is de campaign al 60 euro waard, echt heel vet!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:41

R.G

justifire schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:15:
Overal op het scherm gebeurt wel wat, het ziet er schitterend uit en dat zonder pop-in of gekke framedrops.
Genieten met de grote G! :9 :9~ _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Iemand Al age of mythology gespeeld?
Hoe is dat op pc en Xbox? Controls frame rate drops?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:19:
[...]
Vanavond dan ook maar even wat gewone jobs doen zodat ik wat cash kan verdienen. Want op jouw manier heb je wel wat startkapitaal nodig haha.

Speel zelf op de middelste difficulty. XP is toch best wat schaars, base XP is rond de 500 en wordt meer als je diverse speciale zaken bezorgd zoals heavy, large, just in time, etc.
Je bent een entrepreneur of je bent het niet. :) Ik doe altijd de gewone jobs, en koop alles wat in aanbieding is voor je vertrekt (minsten 2 groene pijltjes) en verkopen wat duur is. Wel enkel voor >1000 dollar producten die slechts 1 slot in een koffer nodig hebben (kleding, microstabilizers, de duurdere batterijen, shock pods, filters, ...).

Heb natuurlijk al wat skills unlocked, geeft dan 2000 tot 3000 XP voor de betere runs.

Voor de rest kun je natuurlijk wat energie bezuinigen. Meeste zul je wel weten maar toch:
- Lichten altijd uit: de binnenlichten aan wanneer docked
Klimaatregeling: volgens mij verbruikt enkel de blower energie dus die staat uit, en toch doet de thermostaat nog wat. Ruwweg zet ik die gewoon op het koudste of warmste afhankelijk van een plus of min temperatuur in de sector. Enkel bij +- 200 graden zet ik blower op laagste / middelste stand
- in principe kan zwaartekracht ook uit maar hou hem meestal aan
- volgens mij zijn 4 filters zuiniger dan slechts 2 (het diagram toont volgens mij hoe de lucht loopt door de filters)

Kom juist men eerste bug tegen: drop zone in darkside is een solide box. Kan dus men cargo niet afleveren. :( Andere hebben exact hetzelfde. Geen zin om te laden (want had 2 jobs gepakt), en opdracht van 7000 dollar annuleren zal navenant wel veel geld kosten. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:54:
[...]

Je bent een entrepreneur of je bent het niet. :) Ik doe altijd de gewone jobs, en koop alles wat in aanbieding is voor je vertrekt (minsten 2 groene pijltjes) en verkopen wat duur is. Wel enkel voor >1000 dollar producten die slechts 1 slot in een koffer nodig hebben (kleding, microstabilizers, de duurdere batterijen, shock pods, filters, ...).

Heb natuurlijk al wat skills unlocked, geeft dan 2000 tot 3000 XP voor de betere runs.

Voor de rest kun je natuurlijk wat energie bezuinigen. Meeste zul je wel weten maar toch:
- Lichten altijd uit: de binnenlichten aan wanneer docked
Klimaatregeling: volgens mij verbruikt enkel de blower energie dus die staat uit, en toch doet de thermostaat nog wat. Ruwweg zet ik die gewoon op het koudste of warmste afhankelijk van een plus of min temperatuur in de sector. Enkel bij +- 200 graden zet ik blower op laagste / middelste stand
- in principe kan zwaartekracht ook uit maar hou hem meestal aan
- volgens mij zijn 4 filters zuiniger dan slechts 2 (het diagram toont volgens mij hoe de lucht loopt door de filters)

Kom juist men eerste bug tegen: drop zone in darkside is een solide box. Kan dus men cargo niet afleveren. :( Andere hebben exact hetzelfde. Geen zin om te laden (want had 2 jobs gepakt), en opdracht van 7000 dollar annuleren zal navenant wel veel geld kosten. :(
Thanks voor de Ted Talk voor het rijk worden :) Ik ga het zo eens uittesten!

Heb verder weinig problemen met item management gelukkig. Dat was in de eerste paar uur wel wat anders…

Enige wat ik jammer vind is dat je wel meerdere jobs kan pakken, maar niet meerdere cargo’s kunt aanhaken van verschillende jobs. Dat heeft me eens een enorme boete opgeleverd van iets van 10K die ik niet kon betalen dus een verplichte reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ziet het er goed uit.... Nog minder dan een maandje, maar kan echt niet meer wachten... :p (heeft iemand een tijdmachine?)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
*knip* deze vraag komt te vroeg

[ Voor 107% gewijzigd door polopolo150 op 08-09-2024 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:49
R.G schreef op zondag 8 september 2024 @ 12:09:
Iemand Al age of mythology gespeeld?
Hoe is dat op pc en Xbox? Controls frame rate drops?
Ik heb hem gespeeld. Bij mij werkt hij prima op de Series S :) Besturing is wel even wennen, ik heb uitgezet dat de camera automatisch naar een unit toe beweegt als je erbij in de buurt bent. En wat heel vreemd is: een aantal upgrades is nog niet zichtbaar in de menu's, zoals de upgrade naar medium infantry enz., en de upgrades van de units in de tempel. Zijn er meer mensen die dat hebben?

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:47:
[...]

Het kopen van games uit andere landen en dan activeren via VPN? Tja, net als het sharen. We gebruiken het op een manier niet zoals het bedoeld is, maar ja

[...]

Het is niet the end of the world, want voordat we met Vpn gingen werken kochten we gewoon Europese codes bij sites, komt geen VPN aan te pas. Dus gaan we dat weer doen. Gelukkig heb ik op Eneba een refund kunnen krijgen, verliep mega snel. Ik durf het eigenlijk niet meer.
Nee klopt, wel jammer maar het was ook wachten op wanneer Microsoft hier wat tegen ging doen. We hebben een mooie run gehad en veel spellen echt heel goedkoop kunnen krijgen zo! Alleen is het niet alleen VPN wat ze gaan aanpakken, maar ook als je via Giftcards in het buitenland koopt. Dan pakken ze je gewoon het spel af zonder dat je een terugbetaling krijgt, dat met die giftcards heb ik nu jaren gedaan totdat ik Eneba ontdekte. Maar beide gevallen zijn nu einde verhaal, word dus weer wat meer selectief kijken en wachten op een nieuwe omzeiling die waarschijnlijk niet gaat komen.

Want €80 voor een standaard editie word mij persoonlijk te gek en dan wacht ik liever even, het scheelt wel al een hele hoop dat wanneer mijn bonusvader een spel ook wil spelen dat we 50/50 doen.

Ik heb gisteren nog wel even snel mijn €80 aan Japanse yen die nog op mijn account stond opgemaakt en goedkoop Sandland, Dragon Ball FighterZ met alle uitbreidingen en de laatste uitbreiding van Xenoverse 2 gekocht. Zonde om erop te laten staan :D

Afgelopen vrijdag een vervangende play&charge kit binnengekregen van Bol.com en deze laad wel op, ik zag ook direct wat er mis was met de vorige. Want bij het aansluiten van de nieuwe zag ik op het Xbox Dashboard een leeg accu icoon die een wit bewegend (van links naar rechts) balkje kreeg, dit had die vorige niet. Wat gelijk duidelijk maakt dat hij faulty was, iedereen die mij heeft geholpen nogmaals ontzettend bedankt! _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:56:
[...]

Nee klopt, wel jammer maar het was ook wachten op wanneer Microsoft hier wat tegen ging doen. We hebben een mooie run gehad en veel spellen echt heel goedkoop kunnen krijgen zo! Alleen is het niet alleen VPN wat ze gaan aanpakken, maar ook als je via Giftcards in het buitenland koopt. Dan pakken ze je gewoon het spel af zonder dat je een terugbetaling krijgt, dat met die giftcards heb ik nu jaren gedaan totdat ik Eneba ontdekte. Maar beide gevallen zijn nu einde verhaal, word dus weer wat meer selectief kijken en wachten op een nieuwe omzeiling die waarschijnlijk niet gaat komen.

Want €80 voor een standaard editie word mij persoonlijk te gek en dan wacht ik liever even, het scheelt wel al een hele hoop dat wanneer mijn bonusvader een spel ook wil spelen dat we 50/50 doen.

Ik heb gisteren nog wel even snel mijn €80 aan Japanse yen die nog op mijn account stond opgemaakt en goedkoop Sandland, Dragon Ball FighterZ met alle uitbreidingen en de laatste uitbreiding van Xenoverse 2 gekocht. Zonde om erop te laten staan :D

Afgelopen vrijdag een vervangende play&charge kit binnengekregen van Bol.com en deze laad wel op, ik zag ook direct wat er mis was met de vorige. Want bij het aansluiten van de nieuwe zag ik op het Xbox Dashboard een leeg accu icoon die een wit bewegend (van links naar rechts) balkje kreeg, dit had die vorige niet. Wat gelijk duidelijk maakt dat hij faulty was, iedereen die mij heeft geholpen nogmaals ontzettend bedankt! _/-\o_
Werkt dat niet meer?
Niet met VPN aan en Dan redeem code pc?

Ook niet als je jouw account tijdelijk naar brasil zet?
Regio
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:07:
[...]

Werkt dat niet meer?
Niet met VPN aan en Dan redeem code pc?

Ook niet als je jouw account tijdelijk naar brasil zet?
Regio
?
Er is nog veel onbekend, maar wat we tot nu toe gezien hebben in de nieuwe voorwaarden ben ik er wel bang voor dus ik zou even afwachten tot er meer bekend is! :D

Zie deze quotes maar:
Xbox has reportedly blocked the ability to make purchases from other regions using a VPN. If you try to bypass this new block with any tricks, they warn that they will penalize your account and revoke what you bought. Either way, there hasn’t been an official announcement yet so we’ll have to wait, but if so, they won’t be allowing VPNs to be used when redeeming codes anymore.
WARNING: Microsoft is updating its maintenance rules and you will no longer be able to make regional changes to your accounts without putting your games at risk.
Changes to the service contract is something they send out all the time, but no one usually takes it into account. However, this time they made a very important change: starting September 30th, you cannot buy games in another region, and if you do manage to do so, they reserve the right to take back the goods you bought.
With these changes, Microsoft is now on par with Sony and Nintendo in its region switching policy to combat users who buy cheaper games and services from stores with a high inflation effect, such as Argentina or Turkey.
As of September 30, the country your account is in will be final, and if you want to buy games in another region, you’ll have to create a new account in that region, and you’ll only be able to play them there, with no ability to transfer them between accounts. It’s unclear what will happen to codes sold in digital stores.

[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2024 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-09 00:25

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ai, ik heb nog een 6 maanden core kaartje uit India die ik vandaag kon activeren. Maar dat durf ik niet meer.
Gelukkig is Xbox tegoed wel altijd goedkoper te krijgen via wissel.nl sites etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elias2020 schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:21:
Ai, ik heb nog een 6 maanden core kaartje uit India die ik vandaag kon activeren. Maar dat durf ik niet meer.
Gelukkig is Xbox tegoed wel altijd goedkoper te krijgen via wissel.nl sites etc.
Snap ik, ondanks er steeds meer mensen op Twitter en Reddit met berichten komen en iedereen de voorwaarden wel echt via de mail heeft gehad. Is er nog wel veel onbekend en op duidelijkheid moeten we even rustig wachten, ik hoop stiekem dat er wel weer een maas in de wet word gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29
Ik vraag me af of we dat moeten willen. Aan de ene kant snap ik dat we graag voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Aan de andere kant snap ik heel goed dat bedrijven beprijzing aanpassen aan prijspeil per land. Uiteindelijk moet er wel geld verdient worden en willen we personeel ook fatsoenlijk belonen.

Ik vind het eigenlijk wel een goed idee dat dit onmogelijk gemaakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:10:
[...]

Er is nog veel onbekend, maar wat we tot nu toe gezien hebben in de nieuwe voorwaarden ben ik er wel bang voor dus ik zou even afwachten tot er meer bekend is! :D

Zie deze quotes maar:

[...]

[...]
Betekent dit dat we tot 30 sept nog dit kunnen doen?
Xd

[ Voor 5% gewijzigd door R.G op 09-09-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:18
Net maar even mijn Amerikaanse tegoed opgemaakt, stond ook al jaren te stoffen. Destijds gebruik van gemaakt omdat games hier 70 euro waren en daar 60 dollar, wat neerkwam op 53 euro. Maar met die kaarten hou je altijd wat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Wordt world of warcraft nog onderdeel van ultimate?
Omdat het nu van Microsoft is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:03
Elias2020 schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:21:
Ik had ook nog een GPU kaart uit India liggen, bij laatste keer aanvullen in juli teveel gekocht. Kon die deze maand gebruiken om verder aan te vullen. Vanochtend geprobeerd met UrbanVPN, wat altijd vlekkeloos werkte, nu krijg ik een melding verkeerde regio... Dus helaas gaat het inderdaad niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Powder Toastman schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:30:
[...]

Ik had ook nog een GPU kaart uit India liggen, bij laatste keer aanvullen in juli teveel gekocht. Kon die deze maand gebruiken om verder aan te vullen. Vanochtend geprobeerd met UrbanVPN, wat altijd vlekkeloos werkte, nu krijg ik een melding verkeerde regio... Dus helaas gaat het inderdaad niet meer.
Wat Is jouw account regio zeto naar India of oude Xbox instellen op India DNS naar India IP en Xbox verbinen met een India IP probeer het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Andere optie nieuw Microsoft account maken met India IP India store Dan Al's ultimate game share gebruiken voor je Andre accounts

There is always a loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

[...]

Jammer de bammer, thanks voor de heads up. Dan koop ik wel core kaartjes EU 6 maanden voor 22 euro, 7 euro per maand vind ik nog steeds een steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Elias2020 schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:34:
[...]

Jammer de bammer, thanks voor de heads up. Dan koop ik wel core kaartjes EU 6 maanden voor 22 euro, 7 euro per maand vind ik nog steeds een steal.

Edit: of drie maanden EU kaartjes, net iets scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Waarschijnlijk eerder een probleem van UrbanVPN dan dat het echt niet meer werkt. Ik gebruikte UrbanVPN ook veel maar moest laatst mijn Youtube premium verlengen en dat lukte met UrbanVPN ook niet meer, Google bleef maar herkennen dat ik uit NL kwam. Uiteindelijk een andere Random VPN dienst gepakt uit de Appstore en werkte het gelijk de eerste keer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20
argh! ik had nog niet gelezen over de store lockouts maar wilde 2 games gaan kopen dus voor mij bekende manier (brasil) tegoed gekocht, redeemed en dan de game willen kopen maar kreeg met welke methode ook alleen maar een incorrect region voor de kiezen...

Toen wat gaan googlen en zag op reddit al veel erover maar nu dus hier ooki... beetje zuur zeg net +-100 euro weer op mijn account gezet....

Beetje krom ook wel dat je dus wel codes/cards mag redeemen buiten de regio maar het aankopen dan zelf blocken hopelijk komt er nog ergens een klein gaatje beschikbaar ofzo zodat ik het tegoed kan opmaken dan ga ik daarna niet meer de buitenlandse routes gebruiken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
justifire schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:35:
[...]

Op de xbox zelf -> settings -> location -> brasil -> restart -> store -> redeem code.
Geen vpn nodig.
Ik heb geen game codes gekocht maar store tegoed en wissel dat dus in :) dat is prima gelukt maar daarna uit de store iets kopen lukt niet, ook als ik locatie op de xbox zelf aanpas...

[edit]
haha ik was te snel met quoten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Jaguar645 op 09-09-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:36:
[...]

Ik heb geen game codes gekocht maar store tegoed en wissel dat dus in :) dat is prima gelukt maar daarna uit de store iets kopen lukt niet, ook als ik locatie op de xbox zelf aanpas...
Oh shit werkt dat nu al niet meer? Mijn zwager wil namelijk nog een spel uit Japan met giftcards en ik wou dat voor hem nog even snel fixen.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2024 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:37:
[...]

Oh shit werkt dat nu al niet meer? Mijn zwager wil namelijk nog een spel uit Brazilië
ik heb het via de site geprobeerd (met en zonder vpn en locatie in windows aangepast) en via de xbox zelf met locatie aangepast. Ook locatie van account aangepast en het lijkt erop dat er dus niets meer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Het wordt inderdaad even wennen zonder giftcards een game kopen. De Nederlandse store is zo duur ivm Amerikaanse. Ik ga de m’s points maar beetje gebruiken om 25 euro korting per game te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:43:
[...]

ik heb het via de site geprobeerd (met en zonder vpn en locatie in windows aangepast) en via de xbox zelf met locatie aangepast. Ook locatie van account aangepast en het lijkt erop dat er dus niets meer werkt...
Mijn manier werkt nog, net nog even Dragon Ball Sparking! Zero de Deluxe Editie voor €75 gekocht via Japanse giftkaarten (geen VPN of locatie veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:06
R.G schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:34:
Andere optie nieuw Microsoft account maken met India IP India store Dan Al's ultimate game share gebruiken voor je Andre accounts

There is always a loop
As of September 30, with no ability to transfer them between accounts.

Ultimate game share zal hier waarschijnlijk ook onder vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Donstil schreef op maandag 9 september 2024 @ 14:15:
[...]

Waarschijnlijk eerder een probleem van UrbanVPN dan dat het echt niet meer werkt. Ik gebruikte UrbanVPN ook veel maar moest laatst mijn Youtube premium verlengen en dat lukte met UrbanVPN ook niet meer, Google bleef maar herkennen dat ik uit NL kwam. Uiteindelijk een andere Random VPN dienst gepakt uit de Appstore en werkte het gelijk de eerste keer.
Jaguar deze tweaker claimt dat het werkt met eenandere VPN try it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:36:
[...]

Mijn manier werkt nog, net nog even Dragon Ball Sparking! Zero de Deluxe Editie voor €75 gekocht via Japanse giftkaarten (geen VPN of locatie veranderen).
Maar had je de gift kaartrn Al geactiveerd?
En hoe access jij de Japanese store via VPN?

Browser web of vanuit de Xbox store .er regio naar Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 17:36:
[...]

rondje reddit leert dat het voornamelijk nu de landen Turkije, Argentinië en Brazilië zijn die door de regio lock worden gepakt, verwachting is wel dat het verder uitgebreid gaat worden naar andere landen ook...

Blijf het vooral een beetje jammer vinden dat ze wel die cards laten redeemen voor tegoed maar dan niet uitgeven helemaal omdat het toch een verassing is voor velen dat het ineens zo ingezet is.

Op zich vind ik het niet eens zo erg dat ze wat meer de goedkopere dingen afdichten want ik ben me er ook wel bewust van dat het grijs gebied is alleen zonder vorm van communicatie en dus wel je geld pakken vind ik niet goed
R.G schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:43:
[...]

Jaguar deze tweaker claimt dat het werkt met eenandere VPN try it
VPN dienst maakt niet zoveel uit, heb er meerdere geprobeerd en allemaal geven ze hetzelfde, ook geprobeerd via dns proxy diensten en die blijven ook de regio melding geven. Ze hebben iets heel goed dichtgezet nu voor sommige marketplaces

[ Voor 18% gewijzigd door Jaguar645 op 09-09-2024 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 9 september 2024 @ 18:44:
[...]

Maar had je de gift kaartrn Al geactiveerd?
En hoe access jij de Japanese store via VPN?

Browser web of vanuit de Xbox store .er regio naar Japan?
Ik heb om 17:15 twee giftcards voor Japan gekocht op SeaGM.com en ingelogd op het account van mijn zwager, de pagina onderaan op Japan gezet en het spel opgezocht, toen op kopen gedrukt. Codes ingevoerd en gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Iemand die een goed woordje kan doen voor Octopath traveller 2?

Na OT1 wilde ik nummer 2 eigenlijk skippen (jRPG moeheid), maar na enkele weken toch begonnen. Ik ben nu een uurtje of 2 ver en de gameplay is toch wel heel eentonig. Tales of Arise heb ik niet kunnen afmaken. Uiteindelijk zijn jRPGs heel repetitief van nature (en misschien niet zoveel innovatie over de jaren).

Je speelt het zowiezo voor het verhaal, setting, art, ... Ik heb wel gehoord dat het begin traag is, dus misschien komt het nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 09:56:
[...]

Yep! Sharing for the win, anders zou ik gigantisch minder games gehad hebben. 80 vind ik ook echt absurd, maar 50/50 maakt het een heel stuk leuker. En de manier waarop men sharing gebruikt zal lijkt mij niet aangepakt gaan worden. Dat had toch echt allang moeten gebeuren verwacht ik.

Ik had zelf Space Marine 2 gehaald voor 53 euro, maar toch besloten een refund te vragen. Ik wil geen gedonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Jaguar645 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:43:
[...]

Is al een tijdje, ze detecteren vpns, zeker de bekende. De oplossing is een obfuscated vpn gebruiken, dit is een vpn die zich voordoet als gewoon verkeer en zal niet worden gedetecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
PacinoAllstars schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:29:
[...]

Is al een tijdje, ze detecteren vpns, zeker de bekende. De oplossing is een obfuscated vpn gebruiken, dit is een vpn die zich voordoet als gewoon verkeer en zal niet worden gedetecteerd.
Dat wist ik al en mijn providers zijn ook zo ingesteld om 'stealth' te connecten. Voor dit issue maakt het overigens dus niets uit omdat MS iets aan hun kant qua region checking doet wat tot dusver niet te omzeilen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Af en toe zit ik op maandagochtend op het werk te mijmeren wat ik wellicht als alternatieve carrière zou kunnen gaan doen als ik weer mijn mailbox open. Er kwam eigenlijk nooit echt een goede idee naar boven en na 2 bakken koffie was dat ook alweer klaar, maar…. Nu weet ik het! Ik word een Space Trucker!

Die game heeft me op een of andere vage vage vage manier wel in de greep :) Had dit weekend zelfs een ps5 en astro bot gekocht maar die heb ik nog amper aangeraakt. Echt bizar. Het spel is enkel van A naar B rijden met of zonder cargo maar ik ben hooked…

Dus dat is misschien wel mijn carrière Space X snel succesvol wordt…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:10:
Af en toe zit ik op maandagochtend op het werk te mijmeren wat ik wellicht als alternatieve carrière zou kunnen gaan doen als ik weer mijn mailbox open. Er kwam eigenlijk nooit echt een goede idee naar boven en na 2 bakken koffie was dat ook alweer klaar, maar…. Nu weet ik het! Ik word een Space Trucker!

Die game heeft me op een of andere vage vage vage manier wel in de greep :) Had dit weekend zelfs een ps5 en astro bot gekocht maar die heb ik nog amper aangeraakt. Echt bizar. Het spel is enkel van A naar B rijden met of zonder cargo maar ik ben hooked…

Snel death stranding spelen. Dat is postbezorging next level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:12:
[...]

Snel death stranding spelen. Dat is postbezorging next level.
En tig uur aan Kojima cutscenes :P Na MGS4 ben ik op een of andere manier afgehaakt met zijn titels. Terwijl MGS1 en 3 erg hoog staan in mijn all time lijstje. Hoop dat zijn nieuwe games die die aan het maken is wat meer kleinere en compacte ervaringen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 18:27:
[...]

En tig uur aan Kojima cutscenes :P Na MGS4 ben ik op een of andere manier afgehaakt met zijn titels. Terwijl MGS1 en 3 erg hoog staan in mijn all time lijstje. Hoop dat zijn nieuwe games die die aan het maken is wat meer kleinere en compacte ervaringen zijn.
For what’s it worth. MGS 4&5 vond ik niets. 1-3 geweldig. En death stranding ook weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:10:

En met 100k op de bank en koffers vol met schatten hou ik het voor bekeken. :)

33 uur heb ik erin gestoken. Pfff. Zou graag de missies voltooien maar dat is niet mogelijk door een bug (dusty bear / moon baby questlines gaan niet meer door).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ilm schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:32:
[...]

En met 100k op de bank en koffers vol met schatten hou ik het voor bekeken. :)

33 uur heb ik erin gestoken. Pfff. Zou graag de missies voltooien maar dat is niet mogelijk door een bug (dusty bear / moon baby questlines gaan niet meer door).
Oh dat is klote. Hopelijk loop ik niet tegen diezelfde bug. Heb momenteel ook geen missies meer actief en moet ook de laatste 5 van moon baby en dusty bear… misschien dat die triggers in een bepaald stelsel?

Ik ga nog eventjes door. Ben wel geneigd om alle achievements te gaan halen. Misschien niet op korte termijn, maar af en toe wat cargo brengen zal wel leuk blijven. Wel level ben je? Ben nu 28. Die level 50 achievement zal wel even duren…

——-

Edit… lees dat er meer mensen zijn met die bug… lijkt erop dat ik die ook heb. Das mooi klote :) Even kijken of ik een patch ga afwachten. Of dat ik gewoon lekker cargo ga “haulen” :p

De devs zijn er iig van op de hoogte lees ik.

——

Mochten mensen hier twijfelen of ze een Elite moeten kopen dan raad ik de Razer Wolverine aan. Had niet verwacht dat ik een controller zou vinden die de Elite V2 zou overtreffen maar ik ben om. De “muisklikachtige” backbuttons en hairtriggers zijn echt prettig. Het gewicht is prima en de thumbsticks hebben ook een prima weerstand wat ik juist ook fijn vond aan de Elite.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2024 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:22:
[...]

For what’s it worth. MGS 4&5 vond ik niets. 1-3 geweldig. En death stranding ook weer!
5 is imo dan weer de beste MGS game ooit gemaakt. En sowieso 1 van mijn GOATs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
Zal Microsoft nog met een verrassing komen, of niet? Als dat uitblijft, overweeg ik na 10 jaar Xbox de overstap naar Sony. Ik heb een tijd lang twee verschillende consoles gehad, maar dat werkte niet prettig. Eén van de twee bleef toch maar ongebruikt liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
DeJurist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:23:
Zal Microsoft nog met een verrassing komen, of niet? Als dat uitblijft, overweeg ik na 10 jaar Xbox de overstap naar Sony. Ik heb een tijd lang twee verschillende consoles gehad, maar dat werkte niet prettig. Eén van de twee bleef toch maar ongebruikt liggen.
Waarom zou Microsoft met een verassing komen? Een Pro console is toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:44
L23 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:35:
[...]

Waarom zou Microsoft met een verassing komen? Een Pro console is toch niet nodig?
Na vier jaar vind ik het wel tijd voor een vernieuwde versie, net zoals bij de vorige generatie gebeurde. Laat mensen zelf kiezen of ze er een willen kopen of niet. Op dit moment wordt 4K met de hoogste graphics en framerate instellingen nog niet gehaald; het is kiezen tussen framerate of graphics. Wat mij betreft mogen beide gewoon mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
DeJurist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:37:
[...]

Na vier jaar vind ik het wel tijd voor een vernieuwde versie, net zoals bij de vorige generatie gebeurde. Laat mensen zelf kiezen of ze er een willen kopen of niet. Op dit moment wordt 4K met de hoogste grafische instellingen nog niet gehaald; het is kiezen tussen framerate of graphics. Wat mij betreft mogen beide gewoon mogelijk zijn.
Ik laat mensen ook zelf kiezen of ze er een willen of niet. Hoezo? :p Jij vraagt of Microsoft met een verassing gaat komen, ik geef daar gewoon antwoord op.

Niks mis mee als je die gaat halen. Maar ik verwacht dat het maar een kleine doelgroep gaat aanspreken. Geruchten zijn er bij Xbox niet geweest. Het kost jaren om zoiets te ontwikkelen. Mocht Microsoft wel opeens met een krachtigere Xbox Series model aan komen zetten dan hebben ze het zeer goed geheim gehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:40:
[...]
Ik ga nog eventjes door. Ben wel geneigd om alle achievements te gaan halen. Misschien niet op korte termijn, maar af en toe wat cargo brengen zal wel leuk blijven. Wel level ben je? Ben nu 28. Die level 50 achievement zal wel even duren…
Ik geloof rank 35, met alle skills.

Ik laat hem nog een weekje op de SSD staan. Als er nog een patch tijdig komt maak ik hem even af, maar anders is het ook zo.
Ik denk dat in deze tijd bedrijven niet echt meer aan verrassingen doen. Er is teveel geld mee gemoeid om het aan kans over te laten, en anders wordt het wel gelekt.

Ik dacht ook even dat de ps5 pro een goed moment zou zijn om in te stappen en enkele klassiekers te spelen. Ik ben met heel lage verwachtigingen de ps5 pro aankondiging ingegaan (kleine cpu/gpu upgrade, wat betere raytracing, etc.), maar ben toch nog teleurgesteld, vooral vanwege de prijs. Er waren ook weinig details, ik wacht nog even op de werkelijke bevindingen (geen idee waarom de frontpage spreekt van een "technische presentatie", het was zo nietszeggend als iets).
L23 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:42:
[...]

Ik laat mensen ook zelf kiezen of ze er een willen of niet. Hoezo? :p Jij vraagt of Microsoft met een verassing gaat komen, ik geef daar gewoon antwoord op.

Niks mis mee als je die gaat halen. Maar ik verwacht dat het maar een kleine doelgroep gaat aanspreken. Geruchten zijn er bij Xbox niet geweest. Het kost jaren om zoiets te ontwikkelen. Mocht Microsoft wel opeens met een krachtigere Xbox Series model aan komen zetten dan hebben ze het zeer goed geheim gehouden.
Het is ook een upgrade van niets. Over een jaar of 4 is er toch een opvolger. Zo'n Xbox Pro is dan aardig overbodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:18:
[...]

Het is ook een upgrade van niets. Over een jaar of 4 is er toch een opvolger. Zo'n Xbox Pro is dan aardig overbodig.
Het zou mooi zijn als er over een jaartje of 2 een nieuwe generatie uitkomt. Dan hebben we een generatie van 6 jaar wat prima is zonder matige mid gen refreshes. De enige reden waarom de vorige mid gen refresh succesvol was is omdat de PS4 en Xbox one (met name die laatste) al outdated waren voor dat ze op de markt kwamen. Toen was er nog echt wat te behalen.

Enige nadeel is dat grote games al 5 jaar duren voordat ze klaar zijn. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nee van mij hoeft er ook geen vernieuwde Xbox te komen, laat ze zich maar focussen op de toekomst. Zodat er een console kan komen die als standaard 60fps kan draaien :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

L23 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 23:35:
[...]

Alleen voor marketing doeleinden.... dus idd, niet nodig.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:40:
[...]

Mochten mensen hier twijfelen of ze een Elite moeten kopen dan raad ik de Razer Wolverine aan. Had niet verwacht dat ik een controller zou vinden die de Elite V2 zou overtreffen maar ik ben om. De “muisklikachtige” backbuttons en hairtriggers zijn echt prettig. Het gewicht is prima en de thumbsticks hebben ook een prima weerstand wat ik juist ook fijn vond aan de Elite.
Hoe gaat het programmeren van de backbuttons ? Bij de Elite v2 is dat makkelijk via een applicatie te doen. Heb zelf voor de Nintendo Switch een PowerA Pro gekocht die prima bevalt, alleen het programmeren van de backbuttons heb ik nog niet gedaan omdat je dan via knoppen combo's etc dat moet inregelen
https://www.amazon.de/-/e...ntendo/dp/B08XXTW41G?th=1

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Aangezien ze net al drie "refreshes" hebben uitgebracht (die X zonder disk, die S met 1TB en die X met 2TB), lijkt het me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze nog met een pro gaan komen.

Het is voor mij de vraag of ze uberhaupt nog met een opvolger komen over 4 jaar :P

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heeft iemand ooit hier een dolby vision UHD disc afgespeelt op zijn xbox? dolby vision werkt ook gewoon bij films neem ik aan? hoe is de lay-out als je een film afspeelt? beetje makkelijk en handig ingedeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Farabi schreef op woensdag 11 september 2024 @ 09:20:
heeft iemand ooit hier een dolby vision UHD disc afgespeelt op zijn xbox? dolby vision werkt ook gewoon bij films neem ik aan? hoe is de lay-out als je een film afspeelt? beetje makkelijk en handig ingedeeld?
Nope. Dolby Vision werkt niet voor films op UHD discs.. Daar heeft Microsoft geen licentie voor. Enkel voor games.

DV in mediastreaming apps werkt wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2024 09:23 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:00
Timothy3000 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:36:
[...]

5 is imo dan weer de beste MGS game ooit gemaakt. En sowieso 1 van mijn GOATs.
Grappig, ik vond 5 gameplay wise best tof, alleen nooit begrepen dat deze plots eindigde en dat je dan een soort opnieuw moest beginnen. De game klopte gewoon niet voor mijn gevoel.

PSN ID Binloading_nl

• giantgiantus
steefje schreef op woensdag 11 september 2024 @ 09:27:
[...]

Grappig, ik vond 5 gameplay wise best tof, alleen nooit begrepen dat deze plots eindigde en dat je dan een soort opnieuw moest beginnen. De game klopte gewoon niet voor mijn gevoel.
Game was volgens mij gewoon niet af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 12:54
sewer schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:56:
Aangezien ze net al drie "refreshes" hebben uitgebracht (die X zonder disk, die S met 1TB en die X met 2TB), lijkt het me ook zeer onwaarschijnlijk dat ze nog met een pro gaan komen.

Het is voor mij de vraag of ze uberhaupt nog met een opvolger komen over 4 jaar :P
Next gen is al in de maak is al meerdere keren aangegeven door MS. Die wisten ook al wel dat er een midgen refresh zat aan te komen van Sony. Ze hebben hier zelf blijkbaar niet voor gekozen terwijl dat last gen nog wel sprake van was. Je kan je idd afvragen of dat nu nog zin heeft. Next gen komt wellicht al in 2026 en bij Xbox is het juist de series S welke het meest wordt verkocht. Wat ze wel zitten te teasen is een eigen handheld. Ik vermoed zelf een xbox achtige frontend voor Windows.games zodat third party pc handhelds daar gebruik van kunnen maken.
We zullen zien. Dit keer is content key. Dus als er hardware uitkomt moet er minstens een game topper bij zitten. Dat was last gen niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:15
drakiesoft schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:20:
[...]

Wat ze wel zitten te teasen is een eigen handheld. Ik vermoed zelf een xbox achtige frontend voor Windows.games zodat third party pc handhelds daar gebruik van kunnen maken.
We zullen zien.
Ik zou er niet gek van opkijken als MS met een "handheld" a la de Switch komt, die volledig om cloud gaming via GamePass draait. Het houdt dan het midden tussen Stadia, Switch en Sony Portal. Het apparaat hoeft maar weinig krachtige hardware te bevatten en servers kunnen op afstand upgrades krijgen (zoals ooit de bedoeling was met Stadia). Om thuis handheld te gamen heb je geen console nodig, zoals bij de Portal wel het geval is. Ten opzichte van de Switch mis je dan gaming onderweg, al zou dat niet onmogelijk zijn via een hotspot. Of er komt een 5G-model in landen waar het netwerk toereikend is, zoals bij ons in NL.

MS kan zo'n apparaat relatief goedkoop in de markt zetten en behoudt GamePass als het verdienmodel, eventueel aangevuld met extra tiers zoals Ubi+ etc.
MRE-Inc schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:36:
[...]

Alleen voor marketing doeleinden.... dus idd, niet nodig.

[...]

Hoe gaat het programmeren van de backbuttons ? Bij de Elite v2 is dat makkelijk via een applicatie te doen. Heb zelf voor de Nintendo Switch een PowerA Pro gekocht die prima bevalt, alleen het programmeren van de backbuttons heb ik nog niet gedaan omdat je dan via knoppen combo's etc dat moet inregelen
https://www.amazon.de/-/e...ntendo/dp/B08XXTW41G?th=1
Dit is ook prima te doen met een aparte app van Razer. Enige wat ik nog niet weet is of je zonder die app in the fly van profiel kan wisselen zoals met de Elite wel kan. Dat is denk ik voor jou wel essentieel bedenk ik me nu vanwege Battlefield…

Zelf heb ik maar twee profielen. Namelijk een Halo profiel en de rest :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-09-2024 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
KlaasjeNL schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:03:
[...]

Ik zou er niet gek van opkijken als MS met een "handheld" a la de Switch komt, die volledig om cloud gaming via GamePass draait. Het houdt dan het midden tussen Stadia, Switch en Sony Portal. Het apparaat hoeft wel weinig krachtige hardware te bevatten en servers kunnen op afstand upgrades krijgen (zoals ooit de bedoeling was van Stadia). Om thuis handheld te gamen heb je geen PS5 nodig, zoals bij de Portal wel het geval is. Ten opzichte van de Switch mis je dan gaming onderweg, als zou dat niet onmogelijk zijn via een hotspot. Of er komt een 5G-model in landen waar het netwerk toereikend is, zoals bij ons.

MS kan zo'n apparaat relatief goedkoop in de markt zetten en behoudt GamePass als het verdienmodel, eventueel aanvulbaar met extra tiers zoals Ubi+ etc.
Ik vind handheld en cloud gaming maar een rare combinatie. Bij een console die thuis staat is het makkelijk om een goede internet verbinding te realiseren. Heb je dat op de plekken waar je een handheld wil gebruiken ook? Of ga je dan handheld gamen in huis?

Game pass is goed, maar lijkt me toch belangrijk dat je de games eventueel kan installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik speel zowel pc als ps5 veelal met steam deck. Thuis. Dus streaming zou prima zijn.

• ilm

ilm

Voor een pro versie kan microsoft gewoon pc hardware gebruiken. Wat samenwerkingen met de fabrikanten om een goede prijs te krijgen. Dit past goed bij hun xbox anywhere verhaal.

Of dit commercieel een goede zet is weet ik niet, maar ik zou het kopen. Twijfel nu ook voor een game pc maar zou enkele zaken missen (quick resume, xbox controller om alles aan te zetten, ...).

De gewone xbox voor 500 met custom soc. De xbox pro versie van gewone hardware (met enkele tweaks) voor 1500 euro.

Feit is dat als ik een platform koop dat gesloten is (aankopen enkel via ps/xbox store) dan moet de hardware goedkoper zijn, anders kan ik het beter zelf doen en heb ik ook toegang to steam/epic/...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:07:
[...]

Dit is ook prima te doen met een aparte app van Razer. Enige wat ik nog niet weet is of je zonder die app in the fly van profiel kan wisselen zoals met de Elite wel kan. Dat is denk ik voor jou wel essentieel bedenk ik me nu vanwege Battlefield…

Zelf heb ik maar twee profielen. Namelijk een Halo profiel en de rest :P
On the fly profiel wisselen is wel een must. Vergeet soms nog wel eens terug te schakelen van profiel en niet altijd ligt de telefoon met app naast me. Zit nu te denken om een Elite v2 Core te kopen aangezien ik de backbuttons allemaal wel heb in 2-voud. Echter Black Friday komt er weer aan dus her en der een 10tje besparen is altijd meegenomen.
KlaasjeNL schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:03:
[...]

Ik zou er niet gek van opkijken als MS met een "handheld" a la de Switch komt, die volledig om cloud gaming via GamePass draait. Het houdt dan het midden tussen Stadia, Switch en Sony Portal. Het apparaat hoeft maar weinig krachtige hardware te bevatten en servers kunnen op afstand upgrades krijgen (zoals ooit de bedoeling was met Stadia). Om thuis handheld te gamen heb je geen console nodig, zoals bij de Portal wel het geval is. Ten opzichte van de Switch mis je dan gaming onderweg, al zou dat niet onmogelijk zijn via een hotspot. Of er komt een 5G-model in landen waar het netwerk toereikend is, zoals bij ons in NL.

MS kan zo'n apparaat relatief goedkoop in de markt zetten en behoudt GamePass als het verdienmodel, eventueel aangevuld met extra tiers zoals Ubi+ etc.
Handheld icm cloudgaming lijkt mij een absolute faal als MS daar op in gaat zetten. Idee van een switch like apparaat bevalt me wel, maar je moet wel offline kunnen spelen.

Ik zit momenteel voor werk 800km van huis en heb de Nintendo Switch van mijn zoon meegenomen. Toen mijn collega achter het stuur zat op de heenreis, heb ik een klein uurtje Donkey Kong Tropical Freeze gespeeld. Aangekomen in het hotel, heb ik de switch op de tv aangesloten middels zo'n alternatief dockje (https://www.amazon.nl/ada...%2Caps%2C108&sr=8-26&th=1). Dat werkt allemaal prima, maar via cloud op een handheld op de wifi van het hotel was een ramp geweest.

XBL: MRE Inc

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:15
MRE-Inc schreef op woensdag 11 september 2024 @ 16:06:
[...]

On the fly profiel wisselen is wel een must. Vergeet soms nog wel eens terug te schakelen van profiel en niet altijd ligt de telefoon met app naast me. Zit nu te denken om een Elite v2 Core te kopen aangezien ik de backbuttons allemaal wel heb in 2-voud. Echter Black Friday komt er weer aan dus her en der een 10tje besparen is altijd meegenomen.

[...]

Handheld icm cloudgaming lijkt mij een absolute faal als MS daar op in gaat zetten. Idee van een switch like apparaat bevalt me wel, maar je moet wel offline kunnen spelen.

Ik zit momenteel voor werk 800km van huis en heb de Nintendo Switch van mijn zoon meegenomen. Toen mijn collega achter het stuur zat op de heenreis, heb ik een klein uurtje Donkey Kong Tropical Freeze gespeeld. Aangekomen in het hotel, heb ik de switch op de tv aangesloten middels zo'n alternatief dockje (https://www.amazon.nl/ada...%2Caps%2C108&sr=8-26&th=1). Dat werkt allemaal prima, maar via cloud op een handheld op de wifi van het hotel was een ramp geweest.
Op dit moment zal handheld cloud gaming onderweg mogelijk nog niet voldoende zijn, maar de ontwikkeling op het gebied van draadloze/mobiele netwerken gaat razendsnel. Hoe dan ook gaat het er niet om dat het in de basis een apparaat is voor onderweg. Het gaat erom dat je een thuisconsole heb die niet onderdoet voor de huidige console.

Nu heb je je Xbox ook niet mee, dus die neem je dan mogelijk ook niet mee. Maar op de plek waar je Xbox normaal gesproken staat, zul je ongetwijfeld wel een goed netwerk hebben. Het gaat er in de basis om dat je zo'n cloud-gaming device thuis gebruikt maar de games streamt in plaats van installeert en waarbij je ook zonder TV op de wc of in bed of waar dan ook kan spelen, bijvoorbeeld als de vrouw B&B Vol Liefde zit te kijken.

Door in te zetten op de cloud hoeft de console geen zware/dure hardware meer te hebben en breid je de mogelijkheden uit. De mogelijkheden met mobiel gamen blijven alsnog beperkt, maar zijn dat nu ook. Ze kunnen in de toekomst echter wel worden uitgebreid.

Het komt er op neer dat MS qua hardware thuis niet hoeft te concurreren met Sony en onderweg niet hoeft te concurreren met Nintendo. Het verdienmodel is Game Pass dat laagdrempelig voor iedereen bereikbaar is met fatsoenlijk internet. Fatsoenlijk internet heb je nu mogelijk nog niet overal, maar over 2 jaar zijn we ook op dat gebied weer veel verder. Het hangt dus vooral af van een inschatting in hoeverre de internetverbindingen toereikend zijn in de grootste afzetmarkten.

• R.G

R.G

Nog even vraagje mbt vpn activiering dat kan dus tot eind September?

Kan je Dan nu Al een preordeey key kopen en activeren? Voordat de game released is?

Bijvoorbeeld dragon age?

Want die komt niet in gamepass?

Of deze game niet Halen?

Gaat dat werken of blijft het werken via een private vpn? Maar vanuit de store met tegoed Halen of aankoop met vpn zonder een key Al te hebben is geblokt het is me nog onduidelijk?

Ik denk een game.code met redeem dat dit.nog wel werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:38:
52 minuten aan gameplay van Crimson Desert. We zien een stadje/dorpje, combat, paardrijden etc.

[YouTube: Crimson Desert Gameplay (Exclusive)]
Ik ben niet zo van de souls games mbt difficulty. Maar het is fijn om te zien dat ze eens een game maken die niet alleen om monsters draait maar relatief normale personages en vijanden. Benieuwd wanneer ie uit moet komen. Hij had nog geen releasedate toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

R.G schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:42:
Nog even vraagje mbt vpn activiering dat kan dus tot eind September?

Kan je Dan nu Al een preordeey key kopen en activeren? Voordat de game released is?

Bijvoorbeeld dragon age?

Want die komt niet in gamepass?

Of deze game niet Halen?

Gaat dat werken of blijft het werken via een private vpn? Maar vanuit de store met tegoed Halen of aankoop met vpn zonder een key Al te hebben is geblokt het is me nog onduidelijk?

Ik denk een game.code met redeem dat dit.nog wel werkt?
Eind september? Dat wist ik niet. Waar heb je dat gelezen?

• L23
devilsnight schreef op woensdag 11 september 2024 @ 22:46:
[...]

Eind september? Dat wist ik niet. Waar heb je dat gelezen?
Hier. Had G_Dragon het maandagochtend over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

@uchiha tijntje Het lijkt erop dat de fix voor de side jobs die niet doorlopen in star trucker in de volgende patch zit.
Fixed an issue where some side jobs were not showing "Wait for CB Call" prompt on the Convoy screen
https://store.steampowere.../view/4601078645995572240

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 22:43
Sinds kort in het bezit van beide consoles. Voor de PlayStation heb ik echter nog een extra nieuwe controller en ook de edge tot mijn beschikking.

Nu ben ik afgelopen week eens voor het eerst bezig geweest om te kijken of er legale manieren zijn om de Ps controllers te laten werken op de Xbox.

Al snel kwam ik langs wat adapters die zouden moeten werken, zij het niet dat deze nu geblockt zijn vanwege mogelijke misbruik?

Zijn er toevallig nog andere legale manieren om dit te laten werken of moet ik deze wens maar laten varen?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor iemand die The Crew 2 nog goedkoop wil oppakken;

The Crew 2 gets a ridiculous 98% discount on Xbox as Ubisoft announces offline patch

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 50 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties