uchiha tijntje schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:19:
[...]
Vanavond dan ook maar even wat gewone jobs doen zodat ik wat cash kan verdienen. Want op jouw manier heb je wel wat startkapitaal nodig haha.
Speel zelf op de middelste difficulty. XP is toch best wat schaars, base XP is rond de 500 en wordt meer als je diverse speciale zaken bezorgd zoals heavy, large, just in time, etc.
Je bent een entrepreneur of je bent het niet.

Ik doe altijd de gewone jobs, en koop alles wat in aanbieding is voor je vertrekt (minsten 2 groene pijltjes) en verkopen wat duur is. Wel enkel voor >1000 dollar producten die slechts 1 slot in een koffer nodig hebben (kleding, microstabilizers, de duurdere batterijen, shock pods, filters, ...).
Heb natuurlijk al wat skills unlocked, geeft dan 2000 tot 3000 XP voor de betere runs.
Voor de rest kun je natuurlijk wat energie bezuinigen. Meeste zul je wel weten maar toch:
- Lichten altijd uit: de binnenlichten aan wanneer docked
Klimaatregeling: volgens mij verbruikt enkel de blower energie dus die staat uit, en toch doet de thermostaat nog wat. Ruwweg zet ik die gewoon op het koudste of warmste afhankelijk van een plus of min temperatuur in de sector. Enkel bij +- 200 graden zet ik blower op laagste / middelste stand
- in principe kan zwaartekracht ook uit maar hou hem meestal aan
- volgens mij zijn 4 filters zuiniger dan slechts 2 (het diagram toont volgens mij hoe de lucht loopt door de filters)
Kom juist men eerste bug tegen: drop zone in darkside is een solide box. Kan dus men cargo niet afleveren.

Andere hebben exact hetzelfde. Geen zin om te laden (want had 2 jobs gepakt), en opdracht van 7000 dollar annuleren zal navenant wel veel geld kosten.