Xbox One emulatie is inmiddels ook een ding zo te zien.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 13:44
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Net de eerste missie van Starfield DLC gespeeld en het begint met wat ik ontzettend tof vond in de base game namelijk
Smaakt naar meer
Maar dat wordt later deze week.
spoiler:
anti gravity exploration en combat
Smaakt naar meer
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2024 08:09 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat heb je tegenwoordig irl ook steeds meer hoor, met al die opgespoten en chirurgisch verbouwde gezichten. Dus in 2330, wanneer Starfield zich afspeelt, helemaal niet zo gek...rutgergron schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:32:
Meh, wat ik heb gezien van Shattered Space is niet al te indrukwekkend na een tijdje uit de game zijn geweest zie je eigenlijk de beperkingen van de game. Levenloze gezicht animaties, voelt allemaal te steriel aan. Net of je naar pratende poppen aan het kijken bent.
Dit is niet veranderd, maar op de een of andere manier blijft dit gerucht wat nergens op is gebaseerd hardnekkig terugkomen in dit topic. Ik heb gisteren en eergisteren ook nog Argentijnse spelcodes ingewisseld via VPN. En dit gaat al heel wat jaren goed.Darow schreef op maandag 30 september 2024 @ 19:08:
[...]
Sinds wanneer zijn deze veranderingen doorgevoerd? Space marine 2 nog met vpn gekocht ( 10 sep)
Het zou fijn zijn als de mensen die blijven beweren dat dit tot problemen leidt/niet toegestaan is de bron er bij vermelden waar ze de informatie vandaan hebben. Anders zet je anderen alleen maar op het verkeerde been door onjuiste informatie te verspreiden.
zie ook:
Schweino in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 13% gewijzigd door Schweino op 01-10-2024 01:26 ]
- justifire
- Registratie: December 2001
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Bring all the wonder of space to your console with the new #Starfield Shattered Space dynamic background for Xbox Series X|S!
— Starfield (@StarfieldGame) 30 september 2024
✨ Enable it by going to Settings ➡️ Personalization ➡️ My background ➡️ Dynamic backgrounds pic.twitter.com/KYJPtuFpeW
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn series s staat al een jaar ongebruikt onder de tv. Daarom besloten om hem naar de speelgoedbank te brengen. Heeft iemand toevallig een ongebruikte code voor gamepass of iets anders wat ik er bij zou kunnen doen? Dan wordt daar een kindje vast heel blij mee. Alvast bedankt!
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 14:59
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Mijn manier met giftcards werkt in ieder geval niet meer, krijg dan de melding verkeerde regio (zelfs met VPN). Blij om te lezen dat met VPN spel codes kopen nog wel werk, dan ga ik nog even wat rondkijken op EnebaSchweino schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 01:23:
[...]
Dit is niet veranderd, maar op de een of andere manier blijft dit gerucht wat nergens op is gebaseerd hardnekkig terugkomen in dit topic. Ik heb gisteren en eergisteren ook nog Argentijnse spelcodes ingewisseld via VPN. En dit gaat al heel wat jaren goed.
Het zou fijn zijn als de mensen die blijven beweren dat dit tot problemen leidt/niet toegestaan is de bron er bij vermelden waar ze de informatie vandaan hebben. Anders zet je anderen alleen maar op het verkeerde been door onjuiste informatie te verspreiden.
zie ook:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vraag me altijd af hoe deze site werkt. Als ik "Xbox One Sales" lees, wil ik door scrollen naar iets van XSX | XSS, maar die vind ik dan niet. Moet ik wel gewoon bij Xbox One kijken?G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:10:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!
[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Wat vond je van FC 25? Ik speelde vroeger Fifa t/m 2001 en daarna ben ik overgestapt op PES t/m deel 6. Vervolgens interesse in voetbalspellen verloren. PES werd slechter en Fifa draaide meer om presentatie dan het spelletje zelf.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:47:
[Afbeelding]
Na vijf jaar afwezigheid in de voetbal games ben ik weer terug. Op de Series X FC 25 gekocht met EA Play korting. In een paar dagen tijd de managers carrière bij Ajax doorlopen en drie bekers gewonnen. Het spel ziet er goed uit hier in 4K en HDR. Ik speel nu op semi-prof niveau en denk erover om prof te proberen.
Vroeger op de PC en PS4 veel delen van Pro Evolution Soccer gedaan waar ook van te genieten viel.
Onlangs FC 24 gespeeld via GamePass en dat beviel best aardig. Acties voelden nog steeds wat voorgeprogrammeerd, waar ik in PES (in mijn herinnering) altijd het gevoel had meer vrijheid te hebben. Maar al met al vond ik het niet verkeerd.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ik snap je verwarring, maar het is een fout van de website zelf. Want onder ''Xbox One Bundles & Special Editions'' staat ook Forza Motorsport en die is niet op de Xbox One uitgekomenerwn schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:23:
[...]
Ik vraag me altijd af hoe deze site werkt. Als ik "Xbox One Sales" lees, wil ik door scrollen naar iets van XSX | XSS, maar die vind ik dan niet. Moet ik wel gewoon bij Xbox One kijken?
Bericht volledig gemist tot ik zelf de release date trailer zag en deze wilde posten. Ik heb heel goede zaken gehoord over nine sols als de betere metroidvania. En hij komt dus ook naar gamepass? Geweldig, kan niet wachten.
Verwijderd
FC 25 is mij goed bevallen. Veel verschil met de PES versies is er niet meer. FC 25 is wel veel mooier qua graphics dan de PES spellen.KlaasjeNL schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:52:
[...]
Wat vond je van FC 25? Ik speelde vroeger Fifa t/m 2001 en daarna ben ik overgestapt op PES t/m deel 6. Vervolgens interesse in voetbalspellen verloren. PES werd slechter en Fifa draaide meer om presentatie dan het spelletje zelf.
Onlangs FC 24 gespeeld via GamePass en dat beviel best aardig. Acties voelden nog steeds wat voorgeprogrammeerd, waar ik in PES (in mijn herinnering) altijd het gevoel had meer vrijheid te hebben. Maar al met al vond ik het niet verkeerd.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Sifu is echt top.
Inscription is wat voor @Exactor it, een rogue like desk deck building die erg goed is ontvangen.
Hoe weet jij dat ik groot fan van de IKEA ben?uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:09:
[...]
Sifu is echt top.
Inscription is wat voor @Exactor it, een rogue like desk building die erg goed is ontvangen.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
IKEA is ook wel rogue like… want 1 keer kopen, bouwen en het flikkert in elkaar, dan moet je een nieuwe kopen.Exactor it schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:05:
[...]
Hoe weet jij dat ik groot fan van de IKEA ben?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
En dat was ook Crysis 3 
Prachtig verhaal, leuke combat en wederom een genot om weer te mogen ervaren op de Xbox Series X!
Prachtig verhaal, leuke combat en wederom een genot om weer te mogen ervaren op de Xbox Series X!
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 01-10-2024 22:19 ]
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Off The Grid Playtest is nu beschikbaar voor Series X 
https://news.xbox.com/en-...ytest-is-available-today/
Weet iemand of er al een mogelijkheid is om weer vanuit de turkse store te bestellen. Dit werkte tot voor kort echt perfect.Schweino schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 01:23:
[...]
Dit is niet veranderd, maar op de een of andere manier blijft dit gerucht wat nergens op is gebaseerd hardnekkig terugkomen in dit topic. Ik heb gisteren en eergisteren ook nog Argentijnse spelcodes ingewisseld via VPN. En dit gaat al heel wat jaren goed.
Scrooge NL
Maar de tweede run wordt het er niet vaak beter/sterker opuchiha tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:09:
[...]
IKEA is ook wel rogue like… want 1 keer kopen, bouwen en het flikkert in elkaar, dan moet je een nieuwe kopen.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Gisteren mijn eerste Ruthless run gedaan in Warhammer Operations en gelukkig succesvol geëindigd. Echt tof. Deden de tweede missie en de boss was behoorlijk pittig. Zag er op het einde heel bleekjes uit voor ons fireteam maar een reeks perfect counters en dodges in combinatie met twee arial attacks was net genoeg om ons naar de overwinning te helpen.
Ik had het niet van te voren verwacht maar Space Marines 2 staat erg hoog op mijn GOTY lijstje… Sowieso is mijn GOTY lijstje een bijzondere tot nu toe. Die wordt tot nu toe aangevuld door Promenade, Startrucker en Dungeons of Hinterberg.
Ik had het niet van te voren verwacht maar Space Marines 2 staat erg hoog op mijn GOTY lijstje… Sowieso is mijn GOTY lijstje een bijzondere tot nu toe. Die wordt tot nu toe aangevuld door Promenade, Startrucker en Dungeons of Hinterberg.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Voor mij wordt het of Space Marines 2 (kans is behoorlijk groot) of toch hopelijk nog S.T.A.L.K.E.R.2 die met mijn GOTY 2024 aan de haal gaat.uchiha tijntje schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:20:
Gisteren mijn eerste Ruthless run gedaan in Warhammer Operations en gelukkig succesvol geëindigd. Echt tof. Deden de tweede missie en de boss was behoorlijk pittig. Zag er op het einde heel bleekjes uit voor ons fireteam maar een reeks perfect counters en dodges in combinatie met twee arial attacks was net genoeg om ons naar de overwinning te helpen.
29 oktoberFarabi schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:42:
wanneer komt de nieuwe series x discloze 2TB?
nieuws: Witte Xbox Series X zonder optische drive en 2TB-variant verschijnen ....
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee, dit kan helaas nog steeds niet. Ik raad je aan dit draadje te volgen voor het laatste nieuws:Theo27 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 02:15:
[...]
Weet iemand of er al een mogelijkheid is om weer vanuit de turkse store te bestellen. Dit werkte tot voor kort echt perfect.
https://www.mydealz.de/di...-eine-ara-zu-ende-2415253
Net nieuw toegevoegde spellen en sommige spelbundels kan je wel aankopen, maar vaak is de prijs dan niet aantrekkelijk.
Allereerst dank ik de Tweakers die reageerden op mijn reacties over de XBOX series X zowel hier in dit topic en via berichten.
Zojuist na veel wikken en wegen en met een vervelend gevoel toch de XBX X aangemeld voor retour. Ik heb de console een week goed kunnen testen. Zowel met lichte en zware games, "op het dashboard" bij films. Het constante gezoem ongeacht de workload zorgt voor dusdanige ergenis dat ik er toch vanaf wil. Daarom retour.
Ik heb geprobeerd om het kleiner te maken dan hoe ik het beleef. De XBX X is immers veel groter dan de XBX S maar nee het was het niet. Ik heb diverse reviews gekeken, techreviews van kritische websites en daar kwam steeds in naar voren dat de XBX X stil is. Dat was de mijne niet. De XBX S wel (en de Switch ook) maar de XBX niet. En daarom mag hij gaan want het is er niet stiller op geworden.
En nu? Ik weet het nog niet. Misschien probeer ik het nog eens in de hoop op een stiller exemplaar, wellicht verdiep ik mij in de wat duurdere witte (helaas wel zonder disc drive). Als dat gezoem er niet was dan was hij fluister stil, want games onder heavy load zorgden niet voor extra geluid en dat vond ik indrukwekkend! Ik heb Space Marine 2 een paar uur gespeeld en dan zette ik midden in het gevecht ineens het geluid van de TV uit en dan hoorde je niet meer geluid (dan het constante gezoem) dus dat is knap.
Zojuist na veel wikken en wegen en met een vervelend gevoel toch de XBX X aangemeld voor retour. Ik heb de console een week goed kunnen testen. Zowel met lichte en zware games, "op het dashboard" bij films. Het constante gezoem ongeacht de workload zorgt voor dusdanige ergenis dat ik er toch vanaf wil. Daarom retour.
Ik heb geprobeerd om het kleiner te maken dan hoe ik het beleef. De XBX X is immers veel groter dan de XBX S maar nee het was het niet. Ik heb diverse reviews gekeken, techreviews van kritische websites en daar kwam steeds in naar voren dat de XBX X stil is. Dat was de mijne niet. De XBX S wel (en de Switch ook) maar de XBX niet. En daarom mag hij gaan want het is er niet stiller op geworden.
En nu? Ik weet het nog niet. Misschien probeer ik het nog eens in de hoop op een stiller exemplaar, wellicht verdiep ik mij in de wat duurdere witte (helaas wel zonder disc drive). Als dat gezoem er niet was dan was hij fluister stil, want games onder heavy load zorgden niet voor extra geluid en dat vond ik indrukwekkend! Ik heb Space Marine 2 een paar uur gespeeld en dan zette ik midden in het gevecht ineens het geluid van de TV uit en dan hoorde je niet meer geluid (dan het constante gezoem) dus dat is knap.
Ik heb mijn Series X al vanaf release en deze maakt echt 0 geluid, dus wellicht dat je een verkeerd model hebt gehad of iets dergelijks.MetalSonic schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:20:
Allereerst dank ik de Tweakers die reageerden op mijn reacties over de XBOX series X zowel hier in dit topic en via berichten.
Ik hoop dat wel ja. Want ik weet dat het kan. De XBX Series s is dus wel echt onhoorbaar. Op basis van geluid weet je niet of die aan of uit is. Ben benieuwd of ik dat in de toekomst ook bij een XBX X kan hebben. Ik zou het btw niet eens erg vinden als de fan licht geluid maakt bij een intensieve game maar als de Xbox niks doet (dashboard oid) dan wil ik stiltebaswillems1 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:31:
[...]
Ik heb mijn Series X al vanaf release en deze maakt echt 0 geluid, dus wellicht dat je een verkeerd model hebt gehad of iets dergelijks.

- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Klinkt als coil whine ?MetalSonic schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:36:
[...]
Ik hoop dat wel ja. Want ik weet dat het kan. De XBX Series s is dus wel echt onhoorbaar. Op basis van geluid weet je niet of die aan of uit is. Ben benieuwd of ik dat in de toekomst ook bij een XBX X kan hebben. Ik zou het btw niet eens erg vinden als de fan licht geluid maakt bij een intensieve game maar als de Xbox niks doet (dashboard oid) dan wil ik stilte
Garantie ?
Meer mensen die momenteel niet kunnen inloggen en dus offline verschijnen als ze de xbox aanzetten? Hier op zowel de Series X als Series S last van met verschillende profielen. Netwerk testen etc. allemaal succesvol in settings. Volgens Xbox zelf ligt de dienst er niet uit.
Ja hier ook!OFV schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:14:
Meer mensen die momenteel niet kunnen inloggen en dus offline verschijnen als ze de xbox aanzetten? Hier op zowel de Series X als Series S last van met verschillende profielen. Netwerk testen etc. allemaal succesvol in settings. Volgens Xbox zelf ligt de dienst er niet uit.
Yes garantie, heb hem ongeveer een week dus hij mag terug naar de webshop.
Of het coilwhine is vraag ik mij af. Dat klinkt net wat anders. Ik heb in het verleden wel coil whine gehad bij sommige videogames. Paar games hadden dat en dan was het vaak zo omdat de framerate door het dak ging. Geluid was dan weg als je een max fps instelde van bijvoorbeeld 144 ofzo.
Heel apart want gisteren was meer dan 7uur PlayStation network down. Nu weer xbox live down. Zou het een ddos of iets van grote groep zijn? Want wel toevallig zo vlak achter mekaar de 2 grote console netwerken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb de stappen doorlopen maar vanuit de Beta Hub naar de game pagine geeft een error, iemand bij wie dit wel lukt en de beta kan spelen?justifire schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:51:
Off The Grid Playtest is nu beschikbaar voor Series X
[YouTube: Off the Grid - Official Gameplay Trailer | gamescom 2023]
EDIT: 10 minuten laten opent de game pagina.
[ Voor 4% gewijzigd door Homeland op 02-10-2024 15:59 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
:strip_exif()/f/image/39IBAOmeCS4Xe8JXDnwGVxSJ.jpg?f=fotoalbum_large)
💚 XBOX NETWORK UPDATE 💚#Xbox services are coming back online.
— GPT Gaming News (@GPTGamingNews) 2 oktober 2024
Are you still having issues? 💚🎮 pic.twitter.com/pJfyEzQrqk
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Say hello to a streamlined mobile experience 👋
— Xbox (@Xbox) 2 oktober 2024
Features from the Xbox Game Pass app like:
🎮 browsing the Game Pass library
✔️ claiming your Perks
...& more
are moving to the Xbox app on mobile so you'll have everything in one place! Available today: https://t.co/evMLqFbJey pic.twitter.com/YVYAH2phws
https://news.xbox.com/en-....2&linkId=100000294612999
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Available today ? Op android dan zeker ?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik denk dat dat over die pc game bar gaat. De app komt binnenkort. Was zelf ook in de verwachting dat die app er nu zou zijn vanwege de tweet.justifire schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:14:
[...]
Available today ? Op android dan zeker ?
Maar in het linkje staat “soon”. Dus ff wachten nog.
De app is op mijn android anders dan gisteren. Gamepass knop rechtsonder en profiel zit nu linksboven. Cloud gaming zit er nog niet in.
Mijn app is up to date, maar laatste update was van 17 september volgens mijn telefoon van de Xbox app.Exactor it schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 07:52:
De app is op mijn android anders dan gisteren. Gamepass knop rechtsonder en profiel zit nu linksboven. Cloud gaming zit er nog niet in.
De laatste update van de GP app was 4 september.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
The 90-minute documentary about the creation of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is now available on the official YouTube channels of @GSC_GW and Xbox.
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) 3 oktober 2024
🔗 https://t.co/ql4eG8ABHK
We want to thank the @Xbox team for bringing this film to life. We are also grateful to you:…
Verwijderd
:strip_exif()/f/image/XNwO5RI16dY8PVZgWnkLBPLx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb Assetto Corsa Competizione herontdekt.
Het is een meesterlijke circuit racer met GT auto's. Het spel is ook S/X enhanced en ziet er goed genoeg uit. Het geluid kan wat beter, maar ik ben nog met de geluidsinstellingen bezig.
Voor wie een goede circuit racer zoekt is het het beste spel en nu nog in de aanbieding ook in de Xbox store.
Ik ben benieuwd of de Xbox nog met een nieuwe series komt zoals de PS5 Pro. Anders is het wachten op de nieuwe generatie Xbox die over een paar jaar al komt.
De game waar ik extra power voor wil hebben is GTA VI. Voor de beste ervaring met GTA VI moet je nu de PS5 Pro hebben als Xbox niet met wat nieuws komt.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Dat kan. Maar toch is de app vandaag anders dan gisteren. Bij mij was de laatste update van de xbox app 30-9.Powder Toastman schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Mijn app is up to date, maar laatste update was van 17 september volgens mijn telefoon van de Xbox app.
De laatste update van de GP app was 4 september.
Xbox komt niet met een midgen console, denk dat ze eerder een nieuwe xbox releasen dan sony hun ps6.Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:32:
[Afbeelding]
Ik heb Assetto Corsa Competizione herontdekt.
Het is een meesterlijke circuit racer met GT auto's. Het spel is ook S/X enhanced en ziet er goed genoeg uit. Het geluid kan wat beter, maar ik ben nog met de geluidsinstellingen bezig.
Voor wie een goede circuit racer zoekt is het het beste spel en nu nog in de aanbieding ook in de Xbox store.
Ik ben benieuwd of de Xbox nog met een nieuwe series komt zoals de PS5 Pro. Anders is het wachten op de nieuwe generatie Xbox die over een paar jaar al komt.
De game waar ik extra power voor wil hebben is GTA VI. Voor de beste ervaring met GTA VI moet je nu de PS5 Pro hebben als Xbox niet met wat nieuws komt.
Voor GTA VI zul je denk het beste op een nextgen versie wachten.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is niet alleen de oude versie in de aanbieding? https://xbdeals.net/nl-st...to-corsa-ultimate-editionVerwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:32:
[Afbeelding]
Of snap ik de verschillende versies niet? (ken de game verder ook niet)
Verwijderd
Ik hoop wel op een nieuwe generatie Xbox.Amaze86 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:44:
[...]
Xbox komt niet met een midgen console, denk dat ze eerder een nieuwe xbox releasen dan sony hun ps6.
Sorry, de aanbieding is net geëindigd.sewer schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:55:
[...]
Is niet alleen de oude versie in de aanbieding? https://xbdeals.net/nl-st...to-corsa-ultimate-edition
Of snap ik de verschillende versies niet? (ken de game verder ook niet)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
@justifire nu is de app wel gewijzigd 
Helaas is cloud gaming nog steeds via een site ipv een app. Wat wel een logische keuze is trouwens van MS.
Helaas is cloud gaming nog steeds via een site ipv een app. Wat wel een logische keuze is trouwens van MS.
[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2024 20:10 ]
Drie en een half jaar oud. Wat is de overeenkomst tussen Space marine downloaden en niks doen op het dashboard?
Hij is echt 100 % stil. Zelfs als ik mijn oor tegen de console haal 0 geluid. Het kan dus wel
helaas heb ik het nu over de series s.
Waar hebben jullie je xbx x gekocht? Mag ook per bericht als je hier geen reclame wil maken
Hij is echt 100 % stil. Zelfs als ik mijn oor tegen de console haal 0 geluid. Het kan dus wel
Waar hebben jullie je xbx x gekocht? Mag ook per bericht als je hier geen reclame wil maken
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Waarom maken ze het wachten nog moeilijker dan het al is? Wat een ontzettend mooie trailer!!!
Voordeel van Space Marine 2 is dat je zeker je xbox niet hoort als je speeltMetalSonic schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:25:
Drie en een half jaar oud. Wat is de overeenkomst tussen Space marine downloaden en niks doen op het dashboard?
Hij is echt 100 % stil. Zelfs als ik mijn oor tegen de console haal 0 geluid. Het kan dus welhelaas heb ik het nu over de series s.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Komt weer een nieuw controllertje beschikbaar :
https://www.microsoft.com...cial-edition/8zbjpgs19ftr
https://www.microsoft.com...cial-edition/8zbjpgs19ftr
:strip_exif()/f/image/BASYhiooahviRoSTLsOB6Bql.jpg?f=fotoalbum_large)
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 01-10 23:01
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Voor de liefhebbers, de nieuwe Xbox Podcast aflevering is er.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik kan niet meer volgen met de controllers.
Lichte spijt van de elite 2. Werkt perfect maar uiteindelijk geen meerwaarde over de normale controller (had gehoopt dat ie iets groter zou zijn, en de paddles zitten in de weg).
Redelijk wat gespeeld de voorbije 2 maanden. Hoelanger een game in men gedachten blijft hoe beter ie was (ik moet nog altijd denken aan de laatste Monkey Island aaah). Daarom nog even gekeken op trueachievements naar wat er in het oog springt:
- The Callisto protocol: deze vond ik geweldig. Horror met verhaal eerst, en ziet er ontzettend goed uit. De combat kon ook wel smaken met de cinematische aanpak. Helemaal men ding.
- Dungeons of Hinterberg: Complete verrassing want kende het helemaal niet. Speciaal sfeertje, grafisch leuk, maar vooral de progressie was heel goed gedaan.
- Hellblade 2: Gevoelsmatig korter dan de vorige, maar oh zo gedetailleerd. Zat er terug helemaal in.
Runners up: Neon White en Star trucker (grappige is dat de meeste games 10 a 20 uur speeltijd waren, heb meer dan 60 uur in star trucker zitten
).
Door bovenstaande games heb ik me laten verleiden om toch Far Cry 6 te spelen. Prima als 'palate cleanser' maar veel te veel tijd ingestoken. Gelukkig daarna op advies hier Gears Tactics begonnen, wat dan heeft geleid tot Wasteland 3, en andere TB games (volgende mss Darkest dungeon? of de South Park games?).
Gears Tactic had de TB combat wel goed onder de knie. Echter werden de missies snel repetitief, maar gelukkig werd het niet al te lang gerekt. Wasteland 3 is beter hierin, maar ik miste wat Gears Tactics elementen en polish.
Redelijk wat gespeeld de voorbije 2 maanden. Hoelanger een game in men gedachten blijft hoe beter ie was (ik moet nog altijd denken aan de laatste Monkey Island aaah). Daarom nog even gekeken op trueachievements naar wat er in het oog springt:
- The Callisto protocol: deze vond ik geweldig. Horror met verhaal eerst, en ziet er ontzettend goed uit. De combat kon ook wel smaken met de cinematische aanpak. Helemaal men ding.
- Dungeons of Hinterberg: Complete verrassing want kende het helemaal niet. Speciaal sfeertje, grafisch leuk, maar vooral de progressie was heel goed gedaan.
- Hellblade 2: Gevoelsmatig korter dan de vorige, maar oh zo gedetailleerd. Zat er terug helemaal in.
Runners up: Neon White en Star trucker (grappige is dat de meeste games 10 a 20 uur speeltijd waren, heb meer dan 60 uur in star trucker zitten
Door bovenstaande games heb ik me laten verleiden om toch Far Cry 6 te spelen. Prima als 'palate cleanser' maar veel te veel tijd ingestoken. Gelukkig daarna op advies hier Gears Tactics begonnen, wat dan heeft geleid tot Wasteland 3, en andere TB games (volgende mss Darkest dungeon? of de South Park games?).
Gears Tactic had de TB combat wel goed onder de knie. Echter werden de missies snel repetitief, maar gelukkig werd het niet al te lang gerekt. Wasteland 3 is beter hierin, maar ik miste wat Gears Tactics elementen en polish.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Zozo dat is een mooi lijstje met games zegilm schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:33:
Ik kan niet meer volgen met de controllers.Lichte spijt van de elite 2. Werkt perfect maar uiteindelijk geen meerwaarde over de normale controller (had gehoopt dat ie iets groter zou zijn, en de paddles zitten in de weg).
- The Callisto protocol: deze vond ik echt geweldig. Horror met verhaal eerst, en ziet er echt ontzettend goed uit. De combat kon ook wel smaken met de cinematische aanpak. Helemaal men ding.
Runners up: Neon White en Star trucker (grappige is dat de meeste games 10 a 20 speeltijd waren, heb meer dan 60 uur in star trucker zitten).
Gears Tactic had de TB combat echt wel goed onder de knie. Echter werden de missies wel repetitief, maar gelukkig werd het niet al te lang gerekt. Wasteland 3 is beter hierin, maar ik miste wat Gears Tactics elementen en polish.
Wasteland 3 is inderdaad een wat “ruwere” game maar oh zo goed. Draai met enige regelmaat nog de soundtrack
De South Park games zijn echte aanraders als je de humor kan waarderen. Gameplay technisch zitten ze verder ook prima in elkaar en bieden ondanks dat het South Park is best wel een uitdaging op de wat moeilijkere niveaus.
En Gears Tactics. Daar heb ik echt teveel uur in gestoken. Ook op moeilijkste niveau gehaald zonder gekilled te worden, dat was echt zweten
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2024 22:45 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Mijn Xbox Series X komt van Marktplaats en was nieuw in doos, die ik als verjaardagscadeau van mijn vrouw kreeg. We zouden een dagje naar haar oma gaan in Emmeloord maar halverwege de route werd ik door mijn vader gebeld met het verrassend bericht..MetalSonic schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:25:
Hij is echt 100 % stil. Zelfs als ik mijn oor tegen de console haal 0 geluid. Het kan dus welhelaas heb ik het nu over de series s.
De Xbox Series X van mijn ene zwager komt van een Tweaker en de Xbox Series X van mijn andere zwager hebben we ook via Marktplaats opgehaald.
duitse amazon in 2022.MetalSonic schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:25:
Amazon gekozen vanwege hun customer service, nooit problemen mee gehad. Telefoon buiten garantie overleden, volledige aankoop bedrag terug gestort gekregen. Gelukkig met de xbox series x nog niet nodig gehad.
GTA gaat gewoon instant gekocht worden voor Series X, wanneer de PC versie uitkomt, dan ga ik de stap overwegen om de switch van console naar PC te maken.Amaze86 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:44:
[...]
Xbox komt niet met een midgen console, denk dat ze eerder een nieuwe xbox releasen dan sony hun ps6.
Je word door het huidige beleid ook steeds meer die kant op gestuurd, geen nadelen meer vanwege exclusives etc etc.
Wellicht weet MS nog te verrassen met de opvolger van de Series X, een console wat nog meer richting de PC markt beweegt ( steam toegankelijkheid enz. ) Maar dat zien we tzt wel.
Kan iemand zich nog GTA 3 herinneren op de pc? Nee ok dat is een extreem voorbeeld van slechte optimisatie. Laten we hopen dat het met de volgende GTA snel goed is. Denk dat het voordeel is van een console buy dat je vooral in het begin echt wel de betere versie hebt. En daarna kan je natuurlijk naar de PC gaan voor hogere resolutie, framerate en later de mod mogelijkhedenbaswillems1 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:03:
[...]
GTA gaat gewoon instant gekocht worden voor Series X, wanneer de PC versie uitkomt, dan ga ik de stap overwegen om de switch van console naar PC te maken.
Je word door het huidige beleid ook steeds meer die kant op gestuurd, geen nadelen meer vanwege exclusives etc etc.
Wellicht weet MS nog te verrassen met de opvolger van de Series X, een console wat nog meer richting de PC markt beweegt ( steam toegankelijkheid enz. ) Maar dat zien we tzt wel.
Ik kan mij in ieder geval bij de eerste generatie Xbox herinneren dat GTA 3 als laatste naar de Xbox kwam tegelijk met Vice CityMetalSonic schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:11:
[...]
Kan iemand zich nog GTA 3 herinneren op de pc? Nee ok dat is een extreem voorbeeld van slechte optimisatie. Laten we hopen dat het met de volgende GTA snel goed is. Denk dat het voordeel is van een console buy dat je vooral in het begin echt wel de betere versie hebt. En daarna kan je natuurlijk naar de PC gaan voor hogere resolutie, framerate en later de mod mogelijkheden
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 01-10 23:01
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
De nieuwe This week on Xbox is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Third-Person Mode is coming to Halo Infinite this November. pic.twitter.com/BUhz3yRxpt
— Klobrille (@klobrille) 4 oktober 2024
Even op klikken voor een filmpje. Kan Halo eindelijk geport worden naar PlayStation als 3rd person game
Lijkt teveel op fortnite, beter fps.uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 00:48:
[Twitter]
Even op klikken voor een filmpje. Kan Halo eindelijk geport worden naar PlayStation als 3rd person game
Vraag het mij af of dit echt zo is. Het spel is al jaren in ontwikkeling. Is volledig op de huidige generatie ontwikkelt. Als je dan ff de nieuwe generatie console pakt gaat wellicht de loadscreens seconden sneller maar verder zal 't mee vallen gok ik zo.Verwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:32:
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Als ze hem op 30fps cappen zal er idd weinig verschil zijn.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:52:
[...]
Vraag het mij af of dit echt zo is. Het spel is al jaren in ontwikkeling. Is volledig op de huidige generatie ontwikkelt. Als je dan ff de nieuwe generatie console pakt gaat wellicht de loadscreens seconden sneller maar verder zal 't mee vallen gok ik zo.
Als er extra rekenkracht over is voor een bepaalde console dan is een fps cap simpel te verhogen hoor.justifire schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:15:
[...]
Als ze hem op 30fps cappen zal er idd weinig verschil zijn.
30 fps is voor mij niet meer speelbaar, 40 fps is al een wereld van verschil met een ondersteunende tv.
Ligt eraan waar de bottleneck ligt. Als we te maken hebben met een CPU bottleneck, zoals bijvoorbeeld bij space marine, heeft GPU rekenkracht weinig toegevoegde waardeschumi1986 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:19:
[...]
Als er extra rekenkracht over is voor een bepaalde console dan is een fps cap simpel te verhogen hoor.
30 fps is voor mij niet meer speelbaar, 40 fps is al een wereld van verschil met een ondersteunende tv.
Mag toch leien dat ze 60fps hebben voor zo'n grote game. Zal een zware tegenvaller zijn anders en ja ik weet hoe groot de game zal zijn met rendering en alles. Maar toch....justifire schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:15:
[...]
Als ze hem op 30fps cappen zal er idd weinig verschil zijn.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die 60 fps is vooral een dingetje op de fora met internet roeptoeters. Die game verkoopt ook heel goed aan de hele populatie en daar is die discussie over 30 vs 60 minder aanwezig.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Mag toch leien dat ze 60fps hebben voor zo'n grote game. Zal een zware tegenvaller zijn anders en ja ik weet hoe groot de game zal zijn met rendering en alles. Maar toch....
Absoluut. Maar if you know you know. Het vloeiender spelen is echt wel een verschil.giantgiantus schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:59:
[...]
Die 60 fps is vooral een dingetje op de fora met internet roeptoeters. Die game verkoopt ook heel goed aan de hele populatie en daar is die discussie over 30 vs 60 minder aanwezig.
Zeker. Ik vind het ook prettiger. Maar de enorme felheid van de internet roeptoeters is wel jammer vind ik.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:02:
[...]
Absoluut. Maar if you know you know. Het vloeiender spelen is echt wel een verschil.
Ik zou dan met GTA 6 gewoon nog twee console generaties wachten, brengen ze gegarandeerd daar ook op uit. Het is nooit goed genoeg, maar dan speelt het iets beter
Dat is het beste. Of op de PC release wachtenL23 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:16:
Ik zou dan met GTA 6 gewoon nog twee console generaties wachten, brengen ze gegarandeerd daar ook op uit. Het is nooit goed genoeg, maar dan speelt het iets beter
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Las dat er deze maand een nieuwe operations kwam. Benieuwd hoe ze deze game blijven ondersteunen. Ben level 25 met mijn assault en heb echt een toptijd gehad. Nog even kijken of ik zin heb om andere klassen te proberen.justifire schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:52:
@Exactor it Heerlijk die clutch situations, bulwark FTW!
https://www.xbox.com/play/media/e2eQRWqA65
De MP vond ik ook wel vermakelijk, maar wel alleen in een party. Het gebrek aan maps en de afwisseling is wel een klein beetje matig qua MP.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2024 23:19 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Een druk maandje qua releases 
- Diablo IV: Vessel of Hatred - October 8
- Dragon Ball Sparkling! Zero - October 11
- Unknown 9: Awakening - October 18
- Sonic X Shadow Generations - October 25
- Black Ops 6 - October 25
- Life Is Strange: Double Exposure - October 29
- Dragon Age: The Veilguard - October 31
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
En dan vergeet je nog Neva, Squarrel with a gun en Nikoderiko op de 15eG_Dragon schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 23:37:
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Oh toch nog een paar vergetenuchiha tijntje schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 23:46:
[...]
En dan vergeet je nog Neva, Squarrel with a gun en Nikoderiko op de 15eNajaar zit behoorlijk vol.
Dat kan je wel stellen ja, voor mij ligt de focus op Dragon Ball en misschien dat we nog wat potjes in split-screen gaan knallen bij CoD Black Ops 6
Callisto protocol is zeker de moeite waard als het je ding is.uchiha tijntje schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:40:
[...]
Zozo dat is een mooi lijstje met games zegmet uitzondering van The Calisto Protocol en FC6 die ik zelf niet heb gespeeld allemaal toffe games.
Wasteland 3 is inderdaad een wat “ruwere” game maar oh zo goed. Draai met enige regelmaat nog de soundtrackDaarom ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe game van InXile.
De South Park games zijn echte aanraders als je de humor kan waarderen. Gameplay technisch zitten ze verder ook prima in elkaar en bieden ondanks dat het South Park is best wel een uitdaging op de wat moeilijkere niveaus.
En Gears Tactics. Daar heb ik echt teveel uur in gestoken. Ook op moeilijkste niveau gehaald zonder gekilled te worden, dat was echt zweten
Ik heb Wasteland 2 nog gebacked op kickstarter en sindsdien staat InXile op men radar. Ze leveren telkens mooie dingen af, gegeven het kleine team letten ze wel op de goede dingen in RPGs.
South Park stond bovenaan men lijstje (van Obisian geloof ik!), maar het is de Bards Tale 4 geworden. De SP serie nooit gezien, behalve de WoW episode die wel heel goed was
En euh, welke nieuwe game van InExile?
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
En ik dacht na het zien van de lijst juist : “Ha lekker een maandje de tijd om een deel van mijn backlog weg te werken”G_Dragon schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 23:37:
Diablo IV dlc is misschien interessant maar laat er eerst maar eend een handvol patches overheen gaan, rest van de game releases deze maand vind ik maar meh….. ✌🏻
Je rolt wel weinig.justifire schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:52:
@Exactor it Heerlijk die clutch situations, bulwark FTW!
https://www.xbox.com/play/media/e2eQRWqA65
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ja dat moet ik nog even onder de knie zien te krijgen

- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Leuk om te zien dat het lijstje bij iedereen een andere reactie losmaaktjustifire schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:32:
[...]
En ik dacht na het zien van de lijst juist : “Ha lekker een maandje de tijd om een deel van mijn backlog weg te werken”![]()
Diablo IV dlc is misschien interessant maar laat er eerst maar eend een handvol patches overheen gaan, rest van de game releases deze maand vind ik maar meh….. ✌🏻
Heel veel plezier met de dlc van Diablo IV
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
De nieuwe games van deze week:
https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-october-7
@Timothy3000 zal blij zijn met Metaphor
https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-october-7
@Timothy3000 zal blij zijn met Metaphor
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
A new dawn for Halo:
— Klobrille (@klobrille) 6 oktober 2024
• 343 Industries rebranded to Halo Studios
• Studio is now growing
• Multiple UE5-powered Halo projects now in development
• Studio spent the last 2 years on “Project Foundry” – a research project to explore Halo on UE5https://t.co/jdgGNCG86l pic.twitter.com/K9uTwq7CDi
@D-Ed wel even goed om te weten zodat als je 343 wilt afzeiken je de juiste naam gebruikt
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-10-2024 06:56 ]
Het zal voor mij juist, gek genoeg, een tegenvaller zijn mocht GTA6 op 60fps draaien op de huidige consoles. Hopelijk leeft Rockstar zich helemaal uit met de simulatie en physics voor de base gameplay/wereld waardoor 60fps niet haalbaar is.Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Mag toch leien dat ze 60fps hebben voor zo'n grote game. Zal een zware tegenvaller zijn anders en ja ik weet hoe groot de game zal zijn met rendering en alles. Maar toch....
Juist een grote titel als GTA6 kan prima laten zien dat je met 30fps op een console flink meer kan wanneer je dat ook volledig benut voor je gameplay dan wanneer je ook 60fps moet ondersteunen op dezelfde hardware. En dan heb ik het niet over iets scherpere/grofere schaduw of wat pixels hier en daar. Push de Zen2 cores eens hard voor gameplay ipv ze te gebruiken als framerate boost ten opzichte van Jaguar.
De standaardisatie van een 60fps target door de cross-gen periode is in mijn optiek een dubbelzijdig zwaard. Het heeft voordelen maar ook zeker nadelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 07-10-2024 08:05 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ziet er goed uit! Hopelijk laten ze die open wereld single player weer los, want vond dat persoonlijk minder leuk dan hoe het daarvoor was.uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:52:
[Embed]
@D-Ed wel even goed om te weten zodat als je 343 wilt afzeiken je de juiste naam gebruikt
[Video: A New Dawn | Halo Studios]
Hopelijk laten ze iemand werken aan een (space)flight combat speluchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:52:
[Embed]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Hopelijk laten ze iemand werken aan halo tactics!
Tsja, of ze nou 343, halouchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:52:
[Embed]
Studio’s, of grootmoeders naai en breinaalden fanclub heten maakt verder weinig uit natuurlijk. Ze hebben de laatste paar halo’s wel echt verknald, al is infinite nou ook weer niet zo slecht als sommige willen doen geloven.
Als je hem zo stelt ga je inderdaad jezelf onnodig (wellicht) in een moeilijk hoekje drukken waardoor de open wereld limitaties gaat krijgen. In dat opzicht kies ik ook voor de oplossing zonder 60fps. Het is absoluut belangrijker op shooters en games wat 'snel' gaat en deze verhalende spellen kunnen mits de wereld het compenseert wel zonder.Caayn schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:01:
[...]
Het zal voor mij juist, gek genoeg, een tegenvaller zijn mocht GTA6 op 60fps draaien op de huidige consoles. Hopelijk leeft Rockstar zich helemaal uit met de simulatie en physics voor de base gameplay/wereld waardoor 60fps niet haalbaar is.
Juist een grote titel als GTA6 kan prima laten zien dat je met 30fps op een console flink meer kan wanneer je dat ook volledig benut voor je gameplay dan wanneer je ook 60fps moet ondersteunen op dezelfde hardware. En dan heb ik het niet over iets scherpere/grofere schaduw of wat pixels hier en daar. Push de Zen2 cores eens hard voor gameplay ipv ze te gebruiken als framerate boost ten opzichte van Jaguar.
De standaardisatie van een 60fps target door de cross-gen periode is in mijn optiek een dubbelzijdig zwaard. Het heeft voordelen maar ook zeker nadelen.
Ach ja, ik zie het wel op het moment dat er een nieuwe Halo game uit is. Is het goed, leuk. En anders pech. Niet iets waar ik naar uit ga kijken.
Alle voorgaande GTA games waren bij release op de Xbox ook gewoon 30 fps.Caayn schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:01:
[...]
Het zal voor mij juist, gek genoeg, een tegenvaller zijn mocht GTA6 op 60fps draaien op de huidige consoles. Hopelijk leeft Rockstar zich helemaal uit met de simulatie en physics voor de base gameplay/wereld waardoor 60fps niet haalbaar is.
Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties