Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:39:
Ach ja, ik zie het wel op het moment dat er een nieuwe Halo game uit is. Is het goed, leuk. En anders pech. Niet iets waar ik naar uit ga kijken.
Zo denk ik er ook over, we zien het bij release wel. Ondanks ik stiekem wel hoop dat het geen open wereld gaat worden, want dat is ook de enigste Halo die ik niet uit heb gespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:46:
[...]

Zo denk ik er ook over, we zien het bij release wel. Ondanks ik stiekem wel hoop dat het geen open wereld gaat worden, want dat is ook de enigste Halo die ik niet uit heb gespeeld.
Ik hoop helemaal niks :p dat soort enthousiasme dat je maanden uit kijkt naar de release van Halo 2 en 3 en andere games heb ik al heel lang niet meer.

Halo Infinite niet uitgespeeld, dus kan er ook niet helemaal over oordelen. Maar inderdaad geen idee wat open wereld echt zou moeten toevoegen, maakt het een ander soort game. En zat die beloofde splitscreen co-op ook in de weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:52:
[Embed]

@D-Ed wel even goed om te weten zodat als je 343 wilt afzeiken je de juiste naam gebruikt ;)

[Video: A New Dawn | Halo Studios]
Make Halo Great again :+

Ik zal ze altijd 343 blijven noemen.. Halo Studios.. Pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
L23 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:53:
[...]

Ik hoop helemaal niks :p dat soort enthousiasme dat je maanden uit kijkt naar de release van Halo 2 en 3 en andere games heb ik al heel lang niet meer.

Halo Infinite niet uitgespeeld, dus kan er ook niet helemaal over oordelen. Maar inderdaad geen idee wat open wereld echt zou moeten toevoegen, maakt het een ander soort game. En zat die beloofde splitscreen co-op ook in de weg.
De multiplayer is (tegenwoordig) top notch dus geen klachten over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:06:
[...]

De multiplayer is (tegenwoordig) top notch dus geen klachten over..
Leuk... Ik heb daar verder ook geen klachten over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:36:
[...]

Tsja, of ze nou 343, halo
Studio’s, of grootmoeders naai en breinaalden fanclub heten maakt verder weinig uit natuurlijk. Ze hebben de laatste paar halo’s wel echt verknald, al is infinite nou ook weer niet zo slecht als sommige willen doen geloven.
Infinite is voor mij persoonlijk de beste MP shooter van de laatste 15 jaar ofzo. Eigenlijk sinds Gears 1 en CoD 4. De haat die het spel krijgt begrijp ik niet, althans niet als het over de MP gaat. Bij launch waren er wellicht te weinig maps, maar dat vond ik juist wel fijn, aangezien map kennis de sleutel was in ranked en je zo de maps echt kon gaan doorgronden. Nu drie jaar later is er met community maps echt een scala aan maps wat de afwisseling zeker ten goede komt (en het geklaag omdat ik de maps niet ken :P)

Qua SP en lore en coop kan ik geen mening vormen want die heb ik eigenlijk niet gespeeld :P Ik was voor Infinite ook totaal geen Halo speler dus ik heb ook geen nostalgie bij de IP, iets wat anderen veel meer hebben en daardoor wel een sterkere mening vormen gok ik. :)

Ik heb de game nu iets van 900 uur gespeeld sinds de release bijna 3 jaar geleden en nog steeds zijn woensdag en donderdag de vaste Halo avondjes met wat tweakers. Ik kan me niet voorstellen dat een andere shooter dit zal gaan overtreffen. Zelfs niet een Gears game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:06:
[...]

Infinite is voor mij persoonlijk de beste MP shooter van de laatste 15 jaar ofzo. Eigenlijk sinds Gears 1 en CoD 4. De haat die het spel krijgt begrijp ik niet, althans niet als het over de MP gaat. Bij launch waren er wellicht te weinig maps, maar dat vond ik juist wel fijn, aangezien map kennis de sleutel was in ranked en je zo de maps echt kon gaan doorgronden. Nu drie jaar later is er met community maps echt een scala aan maps wat de afwisseling zeker ten goede komt (en het geklaag omdat ik de maps niet ken :P)

Qua SP en lore en coop kan ik geen mening vormen want die heb ik eigenlijk niet gespeeld :P Ik was voor Infinite ook totaal geen Halo speler dus ik heb ook geen nostalgie bij de IP, iets wat anderen veel meer hebben en daardoor wel een sterkere mening vormen gok ik. :)

Ik heb de game nu iets van 900 uur gespeeld sinds de release bijna 3 jaar geleden en nog steeds zijn woensdag en donderdag de vaste Halo avondjes met wat tweakers. Ik kan me niet voorstellen dat een andere shooter dit zal gaan overtreffen. Zelfs niet een Gears game.
Je hoort mij ook niet zeggen dat de game slecht is. Maar herinneren aan beloftes die ze niet nakomen blijf ik wel gewoon herhalen :P

Kan me best voorstellen dat de multiplayer goed in elkaar zit. Dat was bij voorgaande Halo games ook goed. Voornamelijk Halo 2 destijds veel online gespeeld, dat was een bijzondere ervaring. Maar daar ging wel een toffe campaign aan vooraf die ik meerdere keren uitspeelde zowel single player als co-op. Online multiplayer was dan een hele leuke aanvulling. Maar ik ben ook niet iemand die dat 900 uur leuk kan blijven vinden. Speel toch voornamelijk single player games.

Haten doe ik niet, het heeft gewoon wel of niet mijn interesse. Wellicht bij de volgende Halo game anders. Nieuwe kansen. Al heb ik het gevoel dat met de nadruk op online multiplayer ik bij de volgende game ook niet de doelgroep ben, dat is prima. Vermaak me om de zoveel tijd ook wel met The Master Chief Collection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
Oekol schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:53:
[...]

Mag toch leien dat ze 60fps hebben voor zo'n grote game. Zal een zware tegenvaller zijn anders en ja ik weet hoe groot de game zal zijn met rendering en alles. Maar toch....
GTA gaat echt alles eruit halen wat de huidige generatie consoles kan. Deze gaat never nooit op 60fps draaien. Gaat gewoon 30fps met 1440p worden als dat al haalbaar gaat zijn.

Deze game komt uit voor de komende 10 jaar. Gaan ze nooit zo ontwikkelen dat deze nu ff 60fps op deze generatie gaat draaien.
Kijk naar GTA 5 release op de 360, die haalde net de 20fps en in vergelijking met hoe de game ernu uit ziet, totaal andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
baswillems1 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:27:
[...]

GTA gaat echt alles eruit halen wat de huidige generatie consoles kan. Deze gaat never nooit op 60fps draaien. Gaat gewoon 30fps met 1440p worden als dat al haalbaar gaat zijn.

Deze game komt uit voor de komende 10 jaar. Gaan ze nooit zo ontwikkelen dat deze nu ff 60fps op deze generatie gaat draaien.
Kijk naar GTA 5 release op de 360, die haalde net de 20fps en in vergelijking met hoe de game ernu uit ziet, totaal andere game.
GTA 5 is dan ook 3x uitgebracht, voor de 360, de One en de Series X|S. GTA VI kan dus zo ontwikkeld worden dat deze prima draait op de huidige generatie consoles en gewoon opnieuw uitgebracht worden wanneer de next-gen consoles op de markt komen.

Daar doet Rockstar niet zo moeilijk over hebben ze al laten zien, immers meer inkomsten op die manier.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikel64 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

GTA 5 is dan ook 3x uitgebracht, voor de 360, de One en de Series X|S. GTA VI kan dus zo ontwikkeld worden dat deze prima draait op de huidige generatie consoles en gewoon opnieuw uitgebracht worden wanneer de next-gen consoles op de markt komen.

Daar doet Rockstar niet zo moeilijk over hebben ze al laten zien, immers meer inkomsten op die manier.
Bij GTA 5 was na het na twee generaties 60 fps, dus nog even geduld. Kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 06:52:
[Embed]

@D-Ed wel even goed om te weten zodat als je 343 wilt afzeiken je de juiste naam gebruikt ;)

[Video: A New Dawn | Halo Studios]
Ik ben geen Rotterdammer, maar van dit filmpje komt er 1 ding in mij op, namelijk: “Niet lullen, maar poetsen”.
Laat ze zich eerst maar eens bewijzen. Geen enkele Halo liefhebber laat zich omkopen door dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mosin schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:29:
[...]

Ik ben geen Rotterdammer, maar van dit filmpje komt er 1 ding in mij op, namelijk: “Niet lullen, maar poetsen”.
Laat ze zich eerst maar eens bewijzen. Geen enkele Halo liefhebber laat zich omkopen door dit.
Ik had gehoord dat ze ook elke halo liefhebber een aparte mail wilden sturen met daarin de vraag of ze hun eisen kenbaar wilden maken zodat ze hun omkoop beleid daarop konden afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
Maikel64 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

Die 360 versie is echt aan het einde van de 360 tijd uitgebracht maar was behoorlijk afgeknepen tenopzichte van de Xbox One ( PS4 ) versie welke redelijk snel daarna al uitkwam ( 1 jaar later )

Acties:
  • +4 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Ik had gehoord dat ze ook elke halo liefhebber een aparte mail wilden sturen met daarin de vraag of ze hun eisen kenbaar wilden maken zodat ze hun omkoop beleid daarop konden afstemmen.
Dat is toch helemaal niet nodig? Gewoon dingen beloven en als de Halo liefhebber de game gekocht heeft die belofte niet nakomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt er al iemand de early acces van Dragon Ball Sparking! Zero door zijn of haar Xbox op NZ te zetten? Ik ben wel heel nieuwsgierig of je de early acces dan ook al kan spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
L23 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:44:
[...]

Alle voorgaande GTA games waren bij release op de Xbox ook gewoon 30 fps.
GTA 5 niet hoor, die heb ik op release gespeeld en was meer 15 dan 30 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Niet nodig joh, Xbox gamers doen toch alsof het geweldig is, zelfs als er op release van de MP nagenoeg geen content beschikbaar is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:45:
[...]

Als dat geen indicatie is wat we bij GTA 6 kunnen verwachten dan weet ik het ook niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:46:
[...]

Niet nodig joh, Xbox gamers doen toch alsof het geweldig is, zelfs als er op release van de MP nagenoeg geen content beschikbaar is :+
Gaat uiteraard weer een system seller worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:29:
Speelt er al iemand de early acces van Dragon Ball Sparking! Zero door zijn of haar Xbox op NZ te zetten? Ik ben wel heel nieuwsgierig of je de early acces dan ook al kan spelen :)
In je topic van de game lijkt het te gaan om een wereldwijde release die voor iedereen op hetzelfde moment toegankelijk zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:46:
[...]

*O* ooh de eerste maanden Infinite ranked waren magisch *O*

5 maps! 3 modi! En teabaggen maar! Op naar Onyx!

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De reviews zijn er!
Mooie cijfers, echt heel blij mee :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/QbmLUQgCXzkfiqtbV2AuaquY.png
  • ComixBook - 10/10
  • GamersRD - 9.5/10
  • NoisyPixel - 9/10
  • ScreenRant - 9/10
  • Hey Poor Player - 9/10
  • TheGamer - 9/10
  • The Outer Haven - 9/10
  • TrueGaming - 9/10
  • But Why Tho? - 9/10
  • IGN France - 9/10
  • MGG - 8.5/10
  • Vandal - 8.5/10
  • VG247 - 8/10
  • Checkpoint Gaming - 8/10
  • Gaming Bible - 8/10
  • Gameliner - 8/10
  • Siliconera - 8/10
  • Gamereactor - 7/10
  • GamesRadar - 6/10
  • Metacritic: 85 (17 reviews)
  • openCritic: 84

[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 08-10-2024 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30

MazeWing

The plot thickens...

Donstil schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 15:45:
[...]

Nee! Meer tussen de 25 en 30 fps met dipjes rond de 20... :+

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
Ja dat was niet best en ik zou niet graag terug gaan naar die framerates. Als enkel de PS pro 60 fps haalt EN GTA 6 goed blijkt te zijn (Rockstar is echt een ander bedrijf geworden ondertussen (eigenlijk precies het soort bedrijf waar ze de draak mee steken in 5 :o ) zal dat een reden voor mij zijn om die te kopen ondanks de imo achterlijk hoge prijs. Als het op alles 30 fps of minder is dan wacht ik wel op de PC release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ach stats maar als het anders voelt heb je daar niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:42:
[...]

Ja dat was niet best en ik zou niet graag terug gaan naar die framerates. Als enkel de PS pro 60 fps haalt EN GTA 6 goed blijkt te zijn (Rockstar is echt een ander bedrijf geworden ondertussen (eigenlijk precies het soort bedrijf waar ze de draak mee steken in 5 :o ) zal dat een reden voor mij zijn om die te kopen ondanks de imo achterlijk hoge prijs. Als het op alles 30 fps of minder is dan wacht ik wel op de PC release.
Ja eens, ik kocht altijd de sterkste console en dan had ik dat in ieder geval afgevangen.

Nu met die PS5 Pro is er alleen echt niets waarvan ik denk “dat moet ik er op spelen”, als dat anders wordt met of zonder GTA6 dan gaat het spreekwoordelijke spaarvarken gelijk tegen de muur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30

MazeWing

The plot thickens...

Volgens DF gaat de cpu (ook) een beperkende factor worden voor een verhoging in frame rate bij GTA6. Ik hoop eerder op een goede 40/120 mode dan een 60fps mode met flink wat instabiliteit of downgrade qua visuals.

40/120 zouden ze echt verplicht moeten maken. En iedereen voor “straf” bij Insomniac in de leer hoe je zoiets perfect implementeert….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:25
Voor wie nog een 1TB expansion zoekt, is momenteel relatief gunstig geprijsd bij Amazon (Prime Days).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfC4HrfP-CsnFJpwRcdpzkwpj8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/43daIrApGG7l0pyza66P7pAj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2024 09:15 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow de 2TB is gewoon helemaal niet meer verkrijgbaar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
En prachtig dat ik die game vond op de PS3. Framerate maakte niet uit.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 16:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34
uitvoering: WD_Black C50 Expansion Card for Xbox 1TB en https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=xbox+storage voor het verloop van de prijzen van de verschillende expansion cards.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
Tijdens de vorige Prime days ook de 1TB expension card gekocht (voor nog net iets minder dan de huidige prijzen).

Echt geen moment spijt van, helemaal als ik iets van 320GB voor CoD:BO6 voorbij zie komen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maikel64 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:59:
Tijdens de vorige Prime days ook de 1TB expension card gekocht (voor nog net iets minder dan de huidige prijzen).

Echt geen moment spijt van, helemaal als ik iets van 320GB voor CoD:BO6 voorbij zie komen :X
Gelukkig is dat spel alleen zo groot als je echt alles installeert, 237,6GB als je alleen de Multiplayer en base game installeert (heb de beta nog even van die 270GB afgerekend). En natuurlijk gaat de multiplayer van Mw3 er straks af en zal daarvoor in de plaats de Multiplayer Van BO6 komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URbFXPuIB6SpquchEI3SjEtZPNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MKiRb49JKxXJfXVTsijcIcQ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ryiHKOj1MO7emG2C_ZTHEj7D27Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tshcEXdt4CcfeaeqvIZtE3kW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
G_Dragon schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:28:
[...]

Gelukkig is dat spel alleen zo groot als je echt alles installeert, 237,6GB als je alleen de Multiplayer en base game installeert (heb de beta nog even van die 270GB afgerekend). En natuurlijk gaat de multiplayer van Mw3 er straks af en zal daarvoor in de plaats de Multiplayer Van BO6 komen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dan nog is het een aardige bak met data. Als je dan nagaat dat je van de interne 1TB op de Series X "slechts" iets van 800GB over hebt om games te installaren, dan gaat het hard. Helemaal met games ernaast als Forza Horizon 5, Flight Simulator en NBA 2K24. Dat zijn allemaal geen kleine jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikel64 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:31:
[...]

Dan nog is het een aardige bak met data. Als je dan nagaat dat je van de interne 1TB op de Series X "slechts" iets van 800GB over hebt om games te installaren, dan gaat het hard. Helemaal met games ernaast als Forza Horizon 5, Flight Simulator en NBA 2K24. Dat zijn allemaal geen kleine jongens.
Ja klopt, het is een behoorlijke grote! Vind daarom die Cod hub ook helemaal niks, heb liever dat ze het per spel doen want ik gok dat het dan een stuk kleiner per spel zou gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53
Kreeg vandaag van Microsoft ineens het bericht dat ze het bedrag van mijn bestelling (de XSX Galaxy) niet van mijn creditcard konden krijgen. (dacht eerst dat het een spam mail was omdat de link naar de order het niet doet, maar datum, artikel en prijs waren gelijk aan de originele order). Terwijl ik gisteren nog een game heb gekocht met dezelfde betaalmethode die vast staat in mijn microsoft account.
Maar even omgewisseld naar PayPal voor deze order in hoop dat die komende week nog netjes mijn kant op komt (meestal testen en reserveren ze betaling een week voor levering kijkend naar het verleden)

[ Voor 14% gewijzigd door SunnieNL op 08-10-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De launch tijden voor de mensen zonder early acces :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_fjXgOymZLTPMwymeJZPJ8o9d4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vd8WqQZTO3vYQhAqpnA3Eil0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
De Xbox Series X is nu voor €371,24 te koop bij Amazon als Prime Lightning Deal, zie https://www.amazon.nl/gp/product/B08H93ZRLL .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:07
SunnieNL schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:30:
Kreeg vandaag van Microsoft ineens het bericht dat ze het bedrag van mijn bestelling (de XSX Galaxy) niet van mijn creditcard konden krijgen. (dacht eerst dat het een spam mail was omdat de link naar de order het niet doet, maar datum, artikel en prijs waren gelijk aan de originele order). Terwijl ik gisteren nog een game heb gekocht met dezelfde betaalmethode die vast staat in mijn microsoft account.
Maar even omgewisseld naar PayPal voor deze order in hoop dat die komende week nog netjes mijn kant op komt (meestal testen en reserveren ze betaling een week voor levering kijkend naar het verleden)
Hier ook! Al is mijn creditcard tussen het moment van de Xbox bestellen en gisteren wel vervangen, dus in die zin klopte het wel. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:22
Ik ben deze generatie begonnen met een XSX, vervolgens overgestapt naar de PS5 voor de single-player games. Ik heb nu bij amazon een XSX deal kunnen kopen voor 371 euro want ik twijfel al een tijdje om deze naast de PS5 te zetten maar twijfel nog wat of dit meerwaarde heeft. Gamepass is natuurlijk wel veel beter, ik speel wel enkel singleplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
DM89 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:20:
Ik ben deze generatie begonnen met een XSX, vervolgens overgestapt naar de PS5 voor de single-player games. Ik heb nu bij amazon een XSX deal kunnen kopen voor 371 euro want ik twijfel al een tijdje om deze naast de PS5 te zetten maar twijfel nog wat of dit meerwaarde heeft. Gamepass is natuurlijk wel veel beter, ik speel wel enkel singleplayer :)
Dat is een keurige deal! Staat deze nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
baswillems1 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:26:
[...]

Dat is een keurige deal! Staat deze nog online?
Nee was maar voor een korte tijd, moest ook snel zijn 😅 maar twijfel enorm of ik deze doorzet 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:29:
[...]

Nee was maar voor een korte tijd, moest ook snel zijn 😅 maar twijfel enorm of ik deze doorzet 🙄
Mja, ik begrijp nooit zo goed waarom je een console zou verkopen om het vervolgens weer opnieuw te kopen. Volgens mij weet je het antwoord al en was het een impulsaankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
L23 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:37:
[...]

Mja, ik begrijp nooit zo goed waarom je een console zou verkopen om het vervolgens weer opnieuw te kopen. Volgens mij weet je het antwoord al en was het een impulsaankoop?
Is natuurlijk al weer 3 jaar geleden.. Zat er al een tijdje aan te denken en nu was de prijs goed dus dacht ik, kopen kopen 😅 dusja een impulsaankoop mag je het wel noemen maar had ergens gehoopt dat het meer te bieden had voor mij maar daar kijk ik nu achteraf pas naar. Maar ik kan het nog annuleren of terugsturen dus komt goed.

Acties:
  • +20 Henk 'm!
Wat gaat de tijd soms snel. In april van 2022 had ik een "mijlpaal" gehad van 500.000 gamerscore. Zoals velen hier wel weten vind ik het systeem van achievements/trophies een toffe toevoeging aan een hobby dat ik al bijna 4 decennia uitoefen... Nu ik dit zo schrijf voel ik me wel oud aan het worden. :P

Ik zag echter een week geleden dat ik op zich wel een ander leuke mijlpaal tegen zou komen, namelijk 666.666 Gamerscore.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xl2lmGQ77DUieNO9i1wxv9veSqI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wPMjyhN5DXAKCeHxeLUAlQH9.jpg?f=user_large

Om daar echter op uit te komen heb ik wel nog even wat puzzelwerk moeten doen, want vanwege de Xbox Live game Ultimate Mortal Kombat 3 heb ik sinds een kleine 20 jaar een gamerscore die in feite altijd op 2 of 7 eindigt. :)

Het was nog best wel een zoektocht om een game te vinden die je op een of andere manier kon laten uitkomen op een 1 of een 6. Totdat ik een van de slechtste game ooit tegen kwam, namelijk Plumbers don't wear ties, waarvan Limited Run Games dit jaar een remaster van heeft gebracht. Ik had er wel eens ooit van gehoord maar vroeger ook nooit gespeeld. Maar een remaster van een van de slechtste games ooit is nog steeds heel slecht :P. Maar ook zo slecht dat het eigenlijk wel weer komisch was. Voor wat meer achtergrond informatie, klik hier.

Met deze game kwam ik dus uit op een 6 op het einde waarna het niet meer heel moeilijk was om op 666.666 uit te komen. En toen dacht ik, 166.666 gamerscore in 2.5 jaar. Dat zijn gemiddeld 66,6 games per jaar. De 6jes komen dus veelvuldig aan bod
Ruim een game per week. Sommigen zullen zeggen zonde van je tijd, maar ik ben blij dat ik (met een normale baan en een prima thuissituatie voor de disclaimer...) nog steeds de tijd heb en mag hebben om, naast reizen, de mooiste hobby die er wat mij betreft is te kunnen uitoefenen. En ik hoop dat het mij nog lang gegund is.

Ik sloot in 2022 mijn post af met een prijsvraagje waarbij ik een wat onbekendere game weggaf. Dat waren toen:
  • Sayonara Wild Heart
  • A short hike
  • Tails of Iron
  • Little Nightmares II
  • Inside
Ik vind het leuk om dat nu ook te doen. :) Omdat ik eerst in het thema wilde blijven van 666 dacht ik aan games met de duivel, maar dan kwam ik op games als Diablo, Cuphead, Doom, en die zitten natuurlijk ook allemaal in Gamepass... Dus dan toch maar weer wat kleinere goede games die vaak over het hoofd worden gezien omdat ze niet de marketing hebben van grote publishers.

Ik heb dan ook in de aanbieding:
  • Dredge
  • SchiM
  • Promenade
  • Laika: Aged through Blood, enigszins nog in het thema :P
  • Venba
De vraag is: Naar welke Xbox Studio Game studio game voor in het jaar 2025 kijk ik het meest uit. Lekker subjectief, maar een trouwe lezer van dit topic kan denk ik wel een goede gok wagen.

Het antwoord kan in een DM gestuurd worden tot vanavond 12 uur. De DM moet het antwoord bevatten en je voorkeur voor de game en je gamertag, zodat ik de game digitaal kan giften. :) Ik zal dan naar verwachting morgen avond, want werk... :P hier aangeven wie gewonnen heeft. Net zoals de vorige keer zullen users met het goede antwoord random worden gekozen.

Op naar de 1.000.000 denk ik dan maar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 17:28:
Wat gaat de tijd soms snel. In april van 2022 had ik een "mijlpaal" gehad van 500.000 gamerscore. Zoals velen hier wel weten vind ik het systeem van achievements/trophies een toffe toevoeging aan een hobby dat ik al bijna 4 decennia uitoefen... Nu ik dit zo schrijf voel ik me wel oud aan het worden. :P

Ik zag echter een week geleden dat ik op zich wel een ander leuke mijlpaal tegen zou komen, namelijk 666.666 Gamerscore.

[Afbeelding]

Om daar echter op uit te komen heb ik wel nog even wat puzzelwerk moeten doen, want vanwege de Xbox Live game Ultimate Mortal Kombat 3 heb ik sinds een kleine 20 jaar een gamerscore die in feite altijd op 2 of 7 eindigt. :)

Het was nog best wel een zoektocht om een game te vinden die je op een of andere manier kon laten uitkomen op een 1 of een 6 was nog niet zo makkelijk. Totdat ik een van de slechtste game ooit tegen kwam, namelijk Plumbers don't wear ties, waarvan Limited Run Games dit jaar een remaster van heeft gebracht. Ik had er wel eens ooit van gehoord maar vroeger ook nooit gespeeld. Maar een remaster van een van de slechtste games ooit is nog steeds heel slecht :P. Maar ook zo slecht dat het eigenlijk wel weer komisch was. Voor wat meer achtergrond informatie, klik hier.

Met deze game kwam ik dus uit op een 6 op het einde waarna het niet meer heel moeilijk was om op 666.666 uit te komen. En toen dacht ik, 166.666 gamerscore in 2.5 jaar. Dat zijn gemiddeld 66,6 games per jaar. De 6jes komen dus veelvuldig aan bod
Ruim een game per week. Sommigen zullen zeggen zonde van je tijd, maar ik ben blij dat ik (met een normale baan en een prima thuissituatie voor de disclaimer...) nog steeds de tijd heb en mag hebben om, naast reizen, de mooiste hobby die er wat mij betreft is te kunnen uitoefenen. En ik hoop dat het mij nog lang gegund is.

Ik sloot in 2022 mijn post af met een prijsvraagje waarbij ik een wat onbekendere game weggaf. Dat waren toen:
  • Sayonara Wild Heart
  • A short hike
  • Tails of Iron
  • Little Nightmares II
  • Inside
Ik vind het leuk om dat nu ook te doen. :) Omdat ik eerst in het thema wilde blijven van 666 dacht ik aan games met de duivel, maar dan kwam ik op games als Diablo, Cuphead, Doom, en die zitten natuurlijk ook allemaal in Gamepass... Dus dan toch maar weer wat kleinere goede games die vaak over het hoofd worden gezien omdat ze niet de marketing hebben van grote publishers.

Ik heb dan ook in de aanbieding:
  • Dredge
  • SchiM
  • Promenade
  • Laika: Aged through Blood
  • , enigszins nog in het thema :P
  • Venba
De vraag is: Naar welke Xbox Studio Game studio game voor in het jaar 2025 kijk ik het meest uit. Lekker subjectief, maar een trouwe lezer van dit topic kan denk ik wel een goede gok wagen.

Het antwoord kan in een DM gestuurd worden tot vanavond 12 uur. De DM moet het antwoord bevatten en je voorkeur voor de game en je gamertag, zodat ik de game digitaal kan giften. :) Ik zal dan naar verwachting morgen avond, want werk... :P hier aangeven wie gewonnen heeft. Net zoals de vorige keer zullen users met het goede antwoord random worden gekozen.

Op naar de 1.000.000 denk ik dan maar?
Ben niet zo van de puntoortjes maar verder ben je best een lekker wijf!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:57
Nieuwe XSX special edition
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462364931_943100167643873_8262153603072472757_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=hGTjuqs6riQQ7kNvgGhdXKy&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_gid=AMCFEwSILzsR2suoeZ2G5bY&oh=00_AYDN-FmM0hbVvPw_fjPdihVHmPVXIyqgS5UELRYtonPLZg&oe=670C882F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462135597_943100197643870_3476014726169537267_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=MoHA-ES56-wQ7kNvgEhfazA&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_gid=AnTLkIn2aWEJyieCCHHyZtw&oh=00_AYAY9CTb_ggk1Xx-5xkaIjPLfCzSY6-s0tUGHPN_UA5bYQ&oe=670C947C

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462365575_943100187643871_1440531044216351121_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=sQpd1m3AwPcQ7kNvgF2r90d&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_gid=APRkBLFde37v8WhUuwN5-7l&oh=00_AYCgRQP-wmaLDmoRV8ZBCo8Pm_gtqdGY8M_UncUEAAUfjg&oe=670C923F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462231364_943100200977203_7213937191345221929_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=A7PFTHU-pk8Q7kNvgFYAGH0&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=AZCMobmQkkV6gVZDnIkjMkr&oh=00_AYDZ6g6Wq-BovmmUL3EgheFr3pkd9fhJVsU4wUxYUsGrzw&oe=670C7267

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Voor als je van bling bling houdt zullen we maar zeggen.

Man wat een gedrocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen bron bij? Is het een custom paintjob met een win actie of is dit een Limited Edition waarmee je in Nederland ook nog de kans krijgt er een te bemachtigen? Het is opvallend, maar mooi is anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:57
L23 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:13:
[...]

Geen bron bij? Is het een custom paintjob met een win actie of is dit een Limited Edition waarmee je in Nederland ook nog de kans krijgt er een te bemachtigen? Het is opvallend, maar mooi is anders.
Solve an Epic Puzzle for the Chance to Win an Indiana Jones and The Great Circle Themed Console

"From November 12, fans can head to Microsoft Experience Centers located in London, Sydney, and New York to view a stunning Indiana Jones inspired display.
Solve the puzzle to enter the sweepstakes for a chance of winning this unique co

https://www.gamespot.com/...ont-be-easy/1100-6527055/

[ Voor 9% gewijzigd door Amaze86 op 09-10-2024 22:25 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag weer even een paar uurtjes Dragon Ball Sparking! Zero gespeeld en vooral de focus gelegd op het online vechten tegen een van mijn vrienden, wederom genoten van alleen al het grafische gedeelte. Maar natuurlijk ook van de intense gevechten, die steeds intenser worden omdat we langzaam de besturing meer onder controle krijgen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i0lb7XNRIWlp7t9DMLUyexHwF4k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zikesk9F5fEi7n7IDy3OEvn0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pwOvUT1mML7hqkAZSR09ONflUV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lrOKFkeEPcluPrCVFumZtkrj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/khBd4H5WIEZhp8NE_4JcLsSl5wU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/or44Qs7cnyDQ3C2dxBQzjJzD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFz4hkYAjslcjLvrJgrWdd1suDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k6NAmRLaDq9ZVEa9fFDBpJyE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xz1GkMc2dn4vql6bxqArXXO7u5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nhlt12fyWsJGejZTfSEWByJv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M43EpDBbOBE0WrjxBUO9LNFDohw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ijWxBTwuTMbM6NMCPTImTlbj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 09:27
DM89 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:20:
Voor mij heeft het zeker meerwaarde: Xbox voor game Pass en goedkope buitenlandse spellen. PS5 voor de exclusives.

De xbox wordt het meest gebruikt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:04

@uchiha tijntje Jij bent toch wel van de aparte games? Misschien wel wat voor jou. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:07:
En @Kalkie, mijn grootste Halo buddy, is de winnaar :)
En naar welke Xbox Studio Game studio game voor in het jaar 2025 kijk je het meest uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:36:
[...]

En naar welke Xbox Studio Game studio game voor in het jaar 2025 kijk je het meest uit?
Fable ben ik toch wel erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:38:
[...]

Vorige delen ook gespeeld? Ik heb alleen Fable II voor de helft gespeeld. Dat was toen rond release. Volgens mij had ik het toen te druk met andere games. Wi het nog steeds weer een keer oppakken. Nieuwe Fable ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:42:
[...]

Vorige delen ook gespeeld? Ik heb alleen Fable II voor de helft gespeeld. Dat was toen rond release. Volgens mij had ik het toen te druk met andere games. Wi het nog steeds weer een keer oppakken. Nieuwe Fable ben ik ook wel benieuwd naar.
Jep, erg leuke games (toen, geen idee hoe ze nu spelen) en leuke humor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

Als solo ook leuk met uiteraard online vechten? Heb alleen kakarot gespeeld. Heb niemand in de vriendenkring die hem gaat kopen denk ik.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:50:
[...]

Als solo ook leuk met uiteraard online vechten? Heb alleen kakarot gespeeld. Heb niemand in de vriendenkring die hem gaat kopen denk ik.
Solo is Sparking!Zero ook goed te doen, want je kan in Episode Battles het origineel verhaal volgen en daarin ook nog door andere keuzes te maken afwijken van het verhaal. Je kan van meerdere personages hun eigen verhaal spelen, ik zit na 10 uur pas bij de Tournament of Power in Goku zijn verhaal.

Verder kan je offline Tournaments houden tegen de CPU en je eigen scenario's maken en spelen. Maar als je ooit online wil spelen, dan mag je mij altijd vragen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:38:
[...]

Daar ben ik ook het meest benieuwd naar, de vorige 3 delen meerdere malen gespeeld, 1 is nu eigenlijk niet meer te doen, 2 en 3 wel als je de nu wat achterhaalde graphics kunt handlen.
Ook heel benieuwd naar de opvolger, ik hoop op een echter knaller na de deceptie van vaporware Fable Online.

En yeah, eindelijk win ik iets op Tweakers! ;)
Thanks, Halo én Warhammer buddy!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er is een mini officiële Xbox Podcast aflevering verschenen

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAxw8356U44u99bgrTqxLp8EZvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knOTE6Ry4Gm2wbfXUmxwtFKG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zou inderdaad tijd worden, kan 1 app er tenminste vanaf :D Ik zag wel al dat op de Xbox App al Game Pass zat.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Deze week heb ik de Series X besteld als upgrade van een Series S. Die Series S wil ik waarschijnlijk naar zolder verhuizen, zodat de kinderen ter zijner tijd ook daar kunnen spelen.

Hoe werkt dat dan met gekochte games, Game Pass en child accounts? Ik heb GPU op mijn account en de Series S (nu natuurlijk) als home console. Als ik het goed heb:
  1. Kan ik het beste de S als home console laten staan, zodat de kinderen nog steeds GPU games met hun eigen accounts kunnen spelen zonder dat ik me moet aanmelden op die console.
  2. Kan ik zelf op de X alles spelen met mijn account.
  3. Kunnen de kinderen op de X met hun eigen account GPU games spelen, mits ik me even aanmeld op die console.
  4. Kan ik gekochte disc games enkel op de X spelen, d.w.z. ik koop enkel de disc en krijg daarmee geen digitale licentie (voor de XSS).
Klopt dat? Wat is jullie ervaring met twee consoles en meerdere accounts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
erwn schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:34:
Deze week heb ik de Series X besteld als upgrade van een Series S. Die Series S wil ik waarschijnlijk naar zolder verhuizen, zodat de kinderen ter zijner tijd ook daar kunnen spelen.

Hoe werkt dat dan met gekochte games, Game Pass en child accounts? Ik heb GPU op mijn account en de Series S (nu natuurlijk) als home console. Als ik het goed heb:
  1. Kan ik het beste de S als home console laten staan, zodat de kinderen nog steeds GPU games met hun eigen accounts kunnen spelen zonder dat ik me moet aanmelden op die console.
  3. Kunnen de kinderen op de X met hun eigen account GPU games spelen, mits ik me even aanmeld op die console.
  4. Kan ik gekochte disc games enkel op de X spelen, d.w.z. ik koop enkel de disc en krijg daarmee geen digitale licentie (voor de XSS).
Ja klopt. Werkt prima. Enige nadeel kan zijn dat als er geen internet is dat je niet kan gamen op je Xbox Series X, maar dat komt vrijwel nooit voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb zowel de XSX als de PS5 maar wat ben ik blij dat ik Undisputed voor de XSX heb gekocht puur omdat ik een Elite2 heb.

Blokken etc is toch fijner om zelf aan te kunnen passen.

Moet nu eigenlijk gewoon mijn kwakert houden maar mijn Elite gaat al behoorlijk lang mee, echt geluk mee tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:16:
Ik heb zowel de XSX als de PS5 maar wat ben ik blij dat ik Undisputed voor de XSX heb gekocht puur omdat ik een Elite2 heb.

Blokken etc is toch fijner om zelf aan te kunnen passen.

Moet nu eigenlijk gewoon mijn kwakert houden maar mijn Elite gaat al behoorlijk lang mee, echt geluk mee tot nu toe.
Na dit bericht zou ik de WD40 contactspray maar alvast klaarzetten :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nD86Dc1UcnHXGouadRO4uVocLdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cvY2vXjTCmOxZhByUj8rcJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Na tien jaar geleden op de PlayStation 4 de game Destiny kapot gespeeld te hebben heb ik de complete edition nu op de Xbox Series X gekocht en gespeeld. Een leuke game om na tien jaar het effect te hebben te reizen door memory lane. De game heeft de tand der tijd goed doorstaan en nu ga ik heel wat missies herspelen, maar dan op de Series X. Daarna ga ik Destiny 2 herspelen, maar dan op de Series X.

Wat een meesterlijke games zijn de Destiny reeks toch.

Het is tijd voor Destiny 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel heel fijn om weer via de app te kunnen betalen, want de laatste tijd is het een ramp om iets te betalen in de store. Paypal werkt op de een of andere manier ook niet meer bij mij, terwijl dit jaren zonder problemen goed ging. Gisteren sprak ik een maat op Xbox die ook al sinds de release dezelfde betaalmethode gebruikt en dat wou ook opeens niet meer toen hij Dragon Ball Sparking! Zero wou kopen.

Momenteel werkt bij mij alleen Klarna nog als betaalmethode :D
Hoop dus dat straks via de app alles weer even een update krijgt en het weer allemaal na behoren gaat werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:28:
[...]

Na dit bericht zou ik de WD40 contactspray maar alvast klaarzetten :X
Al paar keer gebruikt misschien had ik dat erbij moeten vermelden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Een mooie waardevolle upgrade! Ik merk zelf ook een behoorlijk verschil tussen de Series X en Series S, heb namelijk op de logeerkamer een Series S staan voor als ik me even helemaal wil afsluiten.

Dit zou ik wel aanraden, zo kunnen hun alles spelen via hun eigen account op de Series S.

Ja, zolang jouw eigen account ingelogd is wel

Ja, zover ik weet wel. Jouw account moet dan wel op de Series X even inloggen en dan kan je switchen naar hun account (NIET uitloggen)

Ja, je kan geen fysieke spellen op de Series S spelen, want die heeft niet de beschikking over een Disc drive

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:41
L23 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:42:
[...]

De 'OG' Fable games behoorlijk opgepoetst een tijdje terug :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Op deze manier kunnen je kinderen eventueel ook samen online met/tegen elkaar dezelfde digitale Game Pass (of door jou gekochte) game spelen, de ene op de Home console, de ander op de console waar ook jouw account aangemeld is. (Al is dat misschien leeftijdsafhankelijk; ik heb zelf geen ervaring met child accounts).

Het is trouwens mogelijk om jouw account automatisch in te laten loggen op de X, en je kunt een bepaald account koppelen aan een specifieke controller. De gebruiker van die controller moet dan wel eerst op de Xbox/Guide-button drukken om zijn dashboard te laden, voordat een game gestart wordt. Want anders wordt de game alsnog op jouw naam gestart: NIET doen dus als je niet wil dat iemand per ongeluk op jouw naam gaat spelen! (En zorg er dan ook voor dat je een PIN-code instelt voor jouw account voor het doen van aankopen of wijzigen van instellingen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 09:51

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:59:
[...]

Solo is Sparking!Zero ook goed te doen, want je kan in Episode Battles het origineel verhaal volgen en daarin ook nog door andere keuzes te maken afwijken van het verhaal. Je kan van meerdere personages hun eigen verhaal spelen, ik zit na 10 uur pas bij de Tournament of Power in Goku zijn verhaal.

Verder kan je offline Tournaments houden tegen de CPU en je eigen scenario's maken en spelen. Maar als je ooit online wil spelen, dan mag je mij altijd vragen :D
Top! Eerst even wachten op poen, want was een dure maand.

Als de energieaanbieder op schiet met terugbetalen had ik hem vandaag al kunnen spelen en nee ik ga spaargeld niet voor spelletje aanraken omdat ik het at release wil spelen. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:56:
[...]

Top! Eerst even wachten op poen, want was een dure maand.

Als de energieaanbieder op schiet met terugbetalen had ik hem vandaag al kunnen spelen en nee ik ga spaargeld niet voor spelletje aanraken omdat ik het at release wil spelen. :+
Leuk om te horen, dan zie ik je vast nog wel in het onderwerp van Dragon Ball Sparking! Zero verschijnen :P. Toevallig heb ik vandaag mijn persoonlijke review online gegooid van Sparking! Zero :D

Kijk al uit naar misschien wat online gevechten O-)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2024 16:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die beta van The First Beserker : Khazan is me daar een partijtje bruut! _/-\o_
Afgelopen weken al lekker de parry skills op kunnen halen in Space Marines 2, dat komt in dit spel enorm goed van pas.
Heerlijke game flow van block-parry-attack-roll-etc.
Geweldig dat hij in Game Pass komt, anders zou ik hem vandaag nog pre-orderen!

Beta how to join : https://news.xbox.com/en-...an-closed-beta-oct-11-20/

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 11-10-2024 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel tof hoor dat er meer aan komt. Moet I-III Remastered nog steeds spelen en daar kijk ik naar uit. Maar ik begrijp dat de latere Tomb Raider games minder goed zijn. IV schijnt vergelijkbaar te zijn met zijn voorgangers, V is van hetzelfde en aan de korte kant en met VI heb je het slechtste Tomb Raider spel. Ik verwacht niet dat deze trilogie net zoveel interesse heeft als de vorige remaster. Maar Aspyr port alles wat los en vast zit. Leuk voor de fans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
L23 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:42:
[...]

Ja klopt. Werkt prima. Enige nadeel kan zijn dat als er geen internet is dat je niet kan gamen op je Xbox Series X, maar dat komt vrijwel nooit voor.
Of als je wel internet hebt maar de xbox online services liggen plat. Dat komt wat vaker voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino

Dat werkt idd zo, gaat hier ook al jaren prima.

Pro tip: Lieg over de geboortedatum van je kinderen als je accounts voor hen aanmaakt (maakt ze 18+). Anders krijg je gedoe met online functies en kunnen ze niet eens Fifa spelen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34
L23 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:51:
[...]

Wel tof hoor dat er meer aan komt. Moet I-III Remastered nog steeds spelen en daar kijk ik naar uit. Maar ik begrijp dat de latere Tomb Raider games minder goed zijn.
Ik dacht hetzelfde. Toevallig vanochtend anniversary gekocht (deze week in de store 2.99 euro), wat een remake is van deel 1 (uit 2007, op de x360 uitgekomen). Die vond ik wel echt geslaagd toen, eens kijken of die nog steeds zo leuk is :p

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 11-10-2024 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 19:30

R.G

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.theverge.com/...ject-lapland-game-library

Microsoft is planning to support the streaming of Xbox game libraries next month. Sources familiar with Microsoft’s plans tell The Verge that the company is getting ready to test the ability to stream games that you own that aren’t part of the existing Xbox Game Pass library.

As part of a long-running project known as Project Lapland inside of Microsoft, the software giant has been readying its Xbox Cloud Gaming servers to be able to support streaming thousands of games. I’m told Microsoft will first test its new Xbox Cloud Gaming streaming capabilities with Xbox Insiders in November, before expanding them to more Xbox users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:42:
https://www.theverge.com/...ject-lapland-game-library

Microsoft is planning to support the streaming of Xbox game libraries next month. Sources familiar with Microsoft’s plans tell The Verge that the company is getting ready to test the ability to stream games that you own that aren’t part of the existing Xbox Game Pass library.

As part of a long-running project known as Project Lapland inside of Microsoft, the software giant has been readying its Xbox Cloud Gaming servers to be able to support streaming thousands of games. I’m told Microsoft will first test its new Xbox Cloud Gaming streaming capabilities with Xbox Insiders in November, before expanding them to more Xbox users.
Duurt wel erg lang, maar zou tof zijn als dat eindelijk uitkomt.
Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties