Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:25:
[...]

Met mijn “tussenpensioen” alle tijd van de wereld en ook ik zie liever korte krachtige games dan lang uitgerekte games. Er zijn uitzonderingen, maar bij de meeste verhalend games stop ik na 3 tot 6 uur omdat de gameplay mij gaat vervelen en/of het verhaal nergens heen gaat. Het moeten uitspelen heb ik al lang losgelaten en al helemaal als het spel vol met suffe side missions en dingen verzamelen zit.

Ook heb ik moeite om nieuwe games te starten als ik weet dat ze langer dan 8-10 uur zijn en ik geen echte hype heb voor de game en zoek ik zelfs kleine Indiegames die 2-4 uur lang zijn (en goed zijn natuurlijk).

Maar ik stop ook rustig honderden uren in een racesim en city/factory/survival builder of 100+ uur in een game als Starfield dus tijd is het zeker niet.
Ik begrijp en respecteer dat er verschillende meningen over zijn, maar het zou voor mij een reden zijn om te stoppen met gamen. Moet er echt niet aan denken dat je net begint aan een hoofdverhaal en 6 uur later alweer bij de aftiteling zit, dan heb je niet eens de kans om in de wereld te komen en de personages te leren kennen. Maar zoals ik al zei is dit heel persoonlijk, laat het gemiddelde voor een goed verhaal maar rond de 30 uur blijven en als je dan nog meer wil doen zoals de zij missies of het verzamelen van andere objecten dan is het je eigen keus en zo kan iedereen hun eigen keus daarin maken.

Precies Starfield is z'n spel waarbij je er toch niet aan moet denken dat je na 10 uur alweer uitgespeeld bent? Dan heb je misschien 5% gezien van het hele spel? :P

Wel ben ik het met iedereen eens dat ik liever een kort, krachtig en diepgaand verhaal zie! Dan dat je er een speelt en na een paar uur denkt waar gaat dit nog over en het je niet weet vast te grijpen, gelukkig heb je dit ook bij lange single player ervaringen zoals Red Dead Redemption 1 & 2 / Avatar: Frontiers Of Pandora en nog zoveel anderen.. :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:17:
[...]

Elden Ring would like to have a word with you ;)

——-

Kena is op master difficulty eigenlijk een from software game maar dan met een Disney film sfeertje… Net een uurtje een trial proberen te doen… I like it :)

——-

Verder heb ik ook vaak plezier in korte en krachtige games, maar dan wel voor games waarbij de gameplay op de achterbank zit. Een game met een goede gameplay loop maakt qua tijd niet veel uit voor mij. Zoals een Elden Ring bijvoorbeeld :P
Elden ring heb ik wel 100 uur in gestoken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:27
Aparte game die Neo Berlin 2087. Het ziet er op zich grafisch mooi uit, maar de audiosynchronisatie klopt volgens mij voor geen meter, waardoor het een AI-generated sfeertje krijgt. Verder gameplay lijkt ook wel wat beperkt, maar wel weer een hele mooie wereld. We gaan het zien. Ik heb het idee dat ze de game iets te groot neerzetten en dat daardoor de verwachtingen wat te hoog zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo en nu even lekker ouderwets genieten van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, blijft echt zonde dat Grand Theft Auto V nooit van die mooie single player uitbreidingen heeft gekregen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:02:
Zo en nu even lekker ouderwets genieten van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, blijft echt zonde dat Grand Theft Auto V nooit van die mooie single player uitbreidingen heeft gekregen :)
Het is zo jammer hoe Rockstar met zijn legacy omgaat. GTA IV is praktisch onspeelbaar op de huidige consoles. En op de PC moet je instellingen in tekstbestanden aanpassen om het enigszins speelbaar te maken. En dan de desastreuze PS2 trilogie. Echt zonde!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:33
Mog schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:28:
[...]

Het is zo jammer hoe Rockstar met zijn legacy omgaat. GTA IV is praktisch onspeelbaar op de huidige consoles. En op de PC moet je instellingen in tekstbestanden aanpassen om het enigszins speelbaar te maken. En dan de desastreuze PS2 trilogie. Echt zonde!
GTA IV werkt toch gewoon op de Xbox met backwards compatibility? Wat bedoel je met praktisch onspeelbaar? Dit is het Xbox Series topic namelijk. Op de Switch en Playstation zou leuk zijn, maar gezien die Grand Theft Auto: The Trilogy - "The Definitive Edition" denk ik ook: laat maar :P

Aan de andere kant was die Read Dead Redemption 1 port wel uitstekend.

[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 17-08-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:05:
[...]

GTA IV werkt toch gewoon op de Xbox met backwards compatibility? Wat bedoel je met praktisch onspeelbaar? Dit is het Xbox Series topic namelijk. Op de Switch en Playstation zou leuk zijn, maar gezien die Grand Theft Auto: The Trilogy - "The Definitive Edition" denk ik ook: laat maar :P

Er is iets niet helemaal goed gegaan bij Grand Theft Auto IV op de Xbox Series X, de laatste missie van het verhaal is bijna niet te halen omdat het spel je knoppen niet juist registreert. Daarvoor moet je een tutorial op youtube volgen en op een heel onplezierige manier snel op de knoppen drukken, geen idee of dit ook zo is in de uitbreidingen want ik ben er net pas mee begonnen op de Xbox Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:22:
[...]

Er is iets niet helemaal goed gegaan bij Grand Theft Auto IV op de Xbox Series X, de laatste missie van het verhaal is bijna niet te halen omdat het spel je knoppen niet juist registreert. Daarvoor moet je een tutorial op youtube volgen en op een heel onplezierige manier snel op de knoppen drukken, geen idee of dit ook zo is in de uitbreidingen want ik ben er net pas mee begonnen op de Xbox Series X.
Daar hebben we het eerder over gehad. Destijds nog de video gedeeld met de oplossing. Is dat dan de definitie van praktisch onspeelbaar? Maar zeker jammer dat die ene laatste missie zo moeilijk te voltooien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:41:
[...]

Daar hebben we het eerder over gehad. Destijds nog de video gedeeld met de oplossing. Is dat dan de definitie van praktisch onspeelbaar? Maar zeker jammer dat die ene laatste missie zo moeilijk te voltooien is.
Maar over onspeelbaar had ik het ook niet? Dat was @Mog :p

Die video was ik je toen heel dankbaar voor, ondanks het wel een pittige buttonsmash was haha :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had GTA IV en beide DLC's in 2011 doorspeelt op de Xbox 360. Daar ben ik ook trots op. De gouden tijden waren dat. GTA V heb ik de 100% Career Criminal trofee behaald op de PS4 in 2015. Daar ben ik ook trots op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:55:
[...]

Maar over onspeelbaar had ik het ook niet? Dat was @Mog :p

Die video was ik je toen heel dankbaar voor, ondanks het wel een pittige buttonsmash was haha :p
Ja duh, maar jij reageert op mijn reactie op Mog :P

Zelf nog niet zover gekomen met GTA4, maar heb GTA 4 The Complete Edition fysiek. Laatst ook weer even de boekjes en de map/poster van de oude GTA games bekeken, toch leuk om fysiek te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:04:
[...]

Ja duh, maar jij reageert op mijn reactie op Mog :P

Zelf nog niet zover gekomen met GTA4, maar heb GTA 4 The Complete Edition fysiek. Laatst ook weer even de boekjes en de map/poster van de oude GTA games bekeken, toch leuk om fysiek te hebben.
Haha daar heb je een punt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:05:
[...]

Praktisch onspeelbaar is wat overdreven. Maar ik heb GTA IV een half jaar geleden gekocht en volgens mij draait het op maximaal 720p en 30 fps. Terwijl de Xbox Series X deze game toch met gemak op 4K @ 60 fps zou moeten kunnen draaien.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Mog schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:13:
[...]

Praktisch onspeelbaar is wat overdreven. Maar ik heb GTA IV een half jaar geleden gekocht en volgens mij draait het op maximaal 720p en 30 fps. Terwijl de Xbox Series X deze game toch met gemak op 4K @ 60 fps zou moeten kunnen draaien.
Inderdaad wat overdreven :p Niet zo fan van om 720P en 30 fps onspeelbaar te noemen, ieder zijn ding.

Het probleem met die laatste missie komt juist omdat de game op 60 fps draait...

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 17-08-2024 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is Kena toch een toffe game zeg. Sommige Bossfights zijn echt From Software level. Net de corrupt woodsmith neergehaald na een uur zweten (letterlijk en figuurlijk met dit weer).

Ik denk dat de game wel excelleert in haar combat in combinatie met de hoge difficulty settings. Anders loop je echt overal doorheen en kan ik me wel voorstellen dat het allemaal een beetje van hetzelfde is. Maar juist de moeilijke bosses icm exploreren is een toffe combinatie en zorgt voor de nodige afwisseling. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2024 22:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:34:
Wat is Kena toch een toffe game zeg. Sommige Bossfights zijn echt From Software level. Net de corrupt woodsmith neergehaald na een uur zweten (letterlijk en figuurlijk met dit weer).

Ik denk dat de game wel excelleert in haar combat in combinatie met de hoge difficulty settings. Anders loop je echt overal doorheen en kan ik me wel voorstellen dat het allemaal een beetje van hetzelfde is. Maar juist de moeilijke bosses icm exploreren is een toffe combinatie en zorgt voor de nodige afwisseling. :)
Klinkt als Flintwood ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je Flintlock? :) Die heb ik niet gespeeld en moet even kijken of ik die ga proberen. Jij wel gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:40:
[...]

Bedoel je Flintlock? :) Die heb ik niet gespeeld en moet even kijken of ik die ga proberen. Jij wel gespeeld?
* Locks on wood *
Nog niet gespeeld, lees te veel wisselende reacties en heb voorlopig nog voldoende backlog.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de nieuwe games van deze week:

https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-august-19

Zelf nog wel even bezig met een aantal games, dus zet wellicht Dustborn in mijn wishlist voor een wat rustigere periode.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanmorgen begonnen aan Senua's Saga: Hellblade II op hard en ben na 7 uur spelen aangekomen in chapter 5 van de 6 :), je krijgt een leuke ervaring als je hem met headset op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Zie dat atomic heart gamepass verlaat, wel al tijden geleden gedownload maar nooit aan begonnen. Beetje stom van me :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 15:55
G_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:33:
Vanmorgen begonnen aan Senua's Saga: Hellblade II op hard en ben na 7 uur spelen aangekomen in chapter 5 van de 6 :), je krijgt een leuke ervaring als je hem met headset op speelt.
Pff, af en toe wel een halve paniekaanval hoor met dat geluid. Het is zo ontzettend goed gedaan, maar als je ziet hoe ze die audio opnemen is dat ook wel begrijpelijk. Het voegt echt enorm veel toe bij dit spel, dat zouden meer games moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:54

ilm

justifire schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:27:
[...]

* Locks on wood *
Nog niet gespeeld, lees te veel wisselende reacties en heb voorlopig nog voldoende backlog.
Ik kan hem wel aanraden. Nog maar een paar uurtjes in, maar het is een degelijke 'meer metroidvania dan souls'. Ik had ook wat twijfels met de reviews en het blijft zeker een A(A) spel (meer AA dan A zou ik zeggen).

Wss was ik 1 van de weinige die er naar uitkeek wegens souls + platformer. Ik hoopte een beetje op Ori-achtige platforming (dat is echter vrij licht gebleken, wel tof). Het begin is wat stroef maar dat loopt wel los. Het beste is uiteindelijk de setting (en hopelijk ook het verhaal?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond met de vaste club weer even ouderwets Dragon Ball Xenoverse 2 gedaan! Blijft tot nu toe toch echt wel het mooiste Dragon Ball spel sinds zijn release, alleen ben ik bang dat Sparking!Zero de eerste gaat zijn die hem gaat verslaan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ro_R7owdT5Bgr_TrhEnGDqobjHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xVY1NuLMQcA38GnGyOd3pQxX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Tommy-D schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:15:
[...]

Pff, af en toe wel een halve paniekaanval hoor met dat geluid. Het is zo ontzettend goed gedaan, maar als je ziet hoe ze die audio opnemen is dat ook wel begrijpelijk. Het voegt echt enorm veel toe bij dit spel, dat zouden meer games moeten doen.
Heb je deel 1 ook gespeeld toevallig? Persoonlijk vond ik het geluid daarin wat meer freaky dan in deel 2, in deel 2 vond ik het vooral ondersteunend aan je 'zoektocht', waar ik in deel 1 het idee had dat het echt bedoeld was om je helemaal 'gek' te maken.

Doet niks af aan het feit dat het geluid vreselijk goed is inderdaad :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 15:55
BM schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 07:12:
[...]

Heb je deel 1 ook gespeeld toevallig? Persoonlijk vond ik het geluid daarin wat meer freaky dan in deel 2, in deel 2 vond ik het vooral ondersteunend aan je 'zoektocht', waar ik in deel 1 het idee had dat het echt bedoeld was om je helemaal 'gek' te maken.

Doet niks af aan het feit dat het geluid vreselijk goed is inderdaad :)
De Senua’s Saga games zijn de enige die mij zover krijgen de controller weg te leggen en even tot rust te moeten komen. En deel 1 was inderdaad net zo goed qua geluid, hoewel toch iets “anders”. En “om je helemaal gek te maken” nou dat is ze gelukt. Ik liet iemand anders ooit deel 1 spelen, met hoofdtelefoon, zonder verdere info over het spel. Tien minuten. “Nooit meer.” :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ja de geluiden zijn inderdaad erg goed gedaan, vind vooral het gekibbel tussen die twee stemmen ontzettend goed gedaan. Daar kan ik stiekem zelfs van genieten en moet er soms van grinniken, die kunnen zo heerlijk tegen elkaar ingaan :P

Ik heb nog geen moment gehad dat het mij teveel werd, heb zelfs nog niet heel veel bloed gezien. Ook tijdens de gevechten zijn er nog weinig lichaamsdelen van elkaar afgegaan, ik hoorde in de Xbox party van mensen dat hun dit wel veel meer hadden.

spoiler:
Ik heb net die baby teruggegeven aan Illtauga na het losmaken van haar kettingen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
[...]

Geluid van de Senua games is inderdaad geweldig. Enige spellen in mijn hoofd met indrukwekkend geluid (om andere redenen) :
-Battlefield 3
-Insurgency Sandstorm
-Hell let loose
-Inside
-Rdr2

Insurgency en HLL vooral vanwege hoe bombastisch en tegelijk stil ze zijn. BF3, Inside en Rdr2 vooral vanwege details in het geluid. Andere spellen met geweldig geluid? Laat vooral horen, ik kan erg genieten van goed uitgewerkt geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Exactor it schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:20:
[...]

Geluid van de Senua games is inderdaad geweldig. Enige spellen in mijn hoofd met indrukwekkend geluid (om andere redenen) :
-Battlefield 3
-Insurgency Sandstorm
-Hell let loose
-Inside
-Rdr2

Insurgency en HLL vooral vanwege hoe bombastisch en tegelijk stil ze zijn. BF3, Inside en Rdr2 vooral vanwege details in het geluid. Andere spellen met geweldig geluid? Laat vooral horen, ik kan erg genieten van goed uitgewerkt geluid.
Die brug met shockwaves in Inside is vet, dan zet ik het geluid altijd extra hard :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:04
Exactor it schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 10:20:
[...]

-Battlefield 3
-Insurgency Sandstorm
-Hell let loose
-Inside
-Rdr2

Battlefield 3 ja! Dat klonk echt goed! Al vond ik de Bad Company games ook altijd goed klinken.
Returnal heeft ook een zeer goed sound design. En vergeet de games van From Software niet. Daar wordt echt een sfeertje mee gecreëerd. Als je in Elden Ring door Caelid loopt dan voel je je gewoon niet op je gemak. Hele nare soundtrack.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:12:
[...]

Battlefield 3 ja! Dat klonk echt goed! Al vond ik de Bad Company games ook altijd goed klinken.
Returnal heeft ook een zeer goed sound design. En vergeet de games van From Software niet. Daar wordt echt een sfeertje mee gecreëerd. Als je in Elden Ring door Caelid loopt dan voel je je gewoon niet op je gemak. Hele nare soundtrack.
Laat ik één ding toevoegen aan de lijst, telkens weer kippenvel door de dynamiek van opbouw / transitie van het gevecht en de muziek _/-\o_
Beter dan dit wordt het niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:07:
[...]

Laat ik één ding toevoegen aan de lijst, telkens weer kippenvel door de dynamiek van opbouw / transitie van het gevecht en de muziek _/-\o_
Beter dan dit wordt het niet!

[YouTube: Dark Souls 3: Abyss Watchers Boss Fight (4K 60fps)]
Moet ik dan toch DS3 opstarten? :+ (hij is wel wat oud, en heb al Sekiro, Elden Ring en Lies of P gespeeld).

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 19-08-2024 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:13:
[...]

Moet ik dan toch DS3 opstarten? :+ (hij is wel wat oud, en heb al Sekiro, Elden Ring en Lies of P gespeeld).
Als je hem nog niet hebt gespeeld zou ik het zeker een kans geven. Het is in mijn optiek de beste Dark Souls van de drie ondanks dat ik aan 1 de beste herinneringen heb vanwege het feit dat dat mijn eerste souls ervaring was.

En kan volgens mij nog prima meekomen grafisch gezien met de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
OK dan heren. Ik houd hem in gedachte voor als ik mijn backlog heb opgeruimd (ben bezig met de betere spellen die ik na een half uur heb laten liggen afmaken. Nu aan zet We Happy Few.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 22:16:
[...]

Ziet er vet uit!
En Shadow Complex was echt wel een toppertje :Y
Ik denk dat jij Kena ook echt wel kan waarderen. Net anderhalf uur over een boss gedaan… en i like it :P Dat is toch voor mij echt zoals ik games graag zie. Het leren van de mechanics en krijgen van de skills om iets te overwinnen. Zij het nu bossfights in dit soort soulslike games of platforming in Crash Bandicoot of trials.

Maar in Kena ook wel echt eerlijke gevechten (met uitzondering van heel af en toe een boss met irritante mobs). Die vind ik in elke soulsgame irritant :P.

De laatste boss moet maar tot morgen wachten. Ben bang dat dat ook een poosje kan duren :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2024 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee of het fanmade is of real, maar dit (Rdr2) lekte er gisteren uit.. (even een cros-post uit het [2024] Gamescom topic want als dit wel echt is mag niemand dit natuurlijk missen :D )

spoiler:

Ik heb wel diep respect voor de gene die deze trailer heeft gemaakt als blijkt dat hij fake is, op Twitter en Reddit gaan de meningen ook alle kanten op. Maar ook heel veel respect voor de maker als het niet van Rockstar is.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
En hier de andere aanbiedingen: https://www.trueachieveme...-roundup-august-20th-2024

Waaronder:
- gta IV + DLC's
- verschillende assissin's creed
- GTA: Trilogy
- Hogwarts Legacy
- Alle life is strange
- TopSpin 2K25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:50
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:58:
Geen idee of het fanmade is of real, maar dit (Rdr2) lekte er gisteren uit.. (even een cros-post uit het [2024] Gamescom topic want als dit wel echt is mag niemand dit natuurlijk missen :D )

Ik heb wel diep respect voor de gene die deze trailer heeft gemaakt als blijkt dat hij fake is, op Twitter en Reddit gaan de meningen ook alle kanten op. Maar ook heel veel respect voor de maker als het niet van Rockstar is.
Ik krijg nog niet helemaal duidelijk of t dan om een remaster gaat of een uitbreiding? Ik herken de beelden niet zo 1,2,3 maar het is ook al even geleden dat ik de verhaallijn gespeeld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de liefhebbers. Vanavond opening van Gamescom:

Volgens mij om 8 uur met een pre show om half 8.

——

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugIZVMYOy7bi7Ccwx_pkmFfX95U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/abEzlCCno9vJkiFeL1N7EhW7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2024 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:58:

Inmiddels offline gehaald, maar van wat ik online lees zijn t beelden vanuit de story trailer, maar niet uit de game. Het bijzondere is dat t vanuit een ander gezichtspunt is te zien wat òf goede AI is of idd een remaster. Van beide word ik niet heel blij, laat ze maar een goede dlc voor de armadillo regio maken :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wilde vanavond niet gaan kijken maar is misschien toch wel interessant!

- Call of Duty: Black Ops 6
- Monster Hunter Wilds
- Indiana Jones and the Great Circle
- Little Nightmares III
- DRAGON BALL: Sparking! ZERO
- Batman: Arkham Shadow
- Diablo IV: Vessel of Hatred
- Persona 3 Reload Episode Aigis
- Dune Awakening
- Marvel Rivals
- MechaBreak
- The First Berserker: Khazan
- Squid Game: Unleashed
- New Game from Tarsier Studios
- Black Myth: Wukong
- Sid Meier's CIVILIZATION VII
- The Beast is Coming
- Towerborne
- Kingdom Come Deliverance II
- Lost Records: Bloom & Rage
+ More

There will be many new game announcements, surprises and special guests.

[ Voor 67% gewijzigd door justifire op 20-08-2024 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Batman daar heb ik wel zin in. Erg genoten van de Batman games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:56:
Nieuwe Batman daar heb ik wel zin in. Erg genoten van de Batman games.
Ik had meen ik gelezen dat dit (helaas) een VR game is en exclusief uit komt voor de Oculus Quest 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:02:
[...]

Ik had meen ik gelezen dat dit (helaas) een VR game is en exclusief uit komt voor de Oculus Quest 3.
Oh das minder en ik heb nog geen VR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik verwacht iets van een shadow drop ofzo van Towerborne. Ben wel benieuwd, want op de gamescom vorig jaar speelde het erg leuk. :)

——

Kena uitgespeeld. Althans de laatste boss verslagen. :) Nu eens kijken of de rest van de collectibles een beetje te doen zijn. Heb me er kostelijk mee vermaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Damn, had gehoopt op een vervolg van Arkham Knight :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Argh! Dat is dan wel weer echt jammer. Sterke SP-game met Batman in de hoofdrol ben ik wel weer aan toe.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de stream niet gevolgd. Morgen maar eens rustig terug kijken. Maar zie al wel wat leuke trailers voorbij komen.

Indy lijkt me tof en the first berserker wordt mijn nieuwe volgende souls game denk ik :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Even een cosspost omdat waarschijnlijk niet iedereen het Gamescom 2024 topic heeft gevolgd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBqsFkbXXpqOkr8EboRY3-RY2Ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qxzDASOAdFYLPdWGDwJauSwd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar wel flink wat trailers bekeken.
Paar dingen die me wel opvielen. De IGN trailers zijn trouwens best gaar bij mij. Het lijkt er op alsof ze niet allemaal goed geüpload zijn ofzo. Sommigen hakkelen met stilstaand beeld en geluid. Anderen hier ook last van?

CoD Black Ops. Eindelijk lijkt het er op dat er weer eens een ouderwetse “over the top” SP campaign is gemaakt. :) Die ga ik zeker spelen en kijk nu al uit naar de frustratie van Veteran difficulty met ongetwijfeld flink wat granaat icons op het scherm. :P

Towerborne. Wat ik begrijp is dat het uiteindelijk een F2P game wordt, wat me niet direct aanstaat aangezien ik dan ook verwacht dat het vooral een grindy game gaat worden zonder einde in plaats van een soort van spirituele opvolger van Castle Crashers. Dit terwijl de gameplay behoorlijk goed aanvoelde. Moeten we maar even afwachten…

The first berserker: khazan. De grafische stijl is toch wel echt tof. Ik heb best wat beelden gezien van Black Myth Wukong en dat ziet er goed uit maar de artstyle van deze game doet voor mij toch wel veel meer. Wel benieuwd of het meer neigt naar Hack and Slash dan echte soulslike gameplay.

Reanimal. Van de makers van Little Nightmare 1 en 2 en dat is goed te zien. Ik kijk persoonlijk na het zien van deze trailer en die van Little Nightmares 3 meer uit naar deze game dan naar deel 3. Ben bang dat de verandering in developer de Little Nightmare IP niet gaat helpen.

Indiana Jones. Nog 3.5 maandjes wachten en dan kunnen we zien of het machinegames is gelukt om het IP recht aan te doen. Wat ik tot nu toe heb gezien is positief qua afwisseling tussen humor, puzzelen en actie. Het is volgens mij ook niet een traditionele game waar je in 2 minuten een mini leger van 30 man omlegt. Hoop dat de actie dan ook wat “klein” is. Dat doet ook meer recht aan de films.

En daarnaast zag ik nog een filmpje met Peter Molyneux… dat die man nog actief is in de game industrie is een wonder. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb wel gekeken maar afgezien van The First Berzerker Khazhan trailer heb ik het gevoel dat ik twee uur van mijn leven vergooid heb.
Wat een verschrikkelijke gemaakte neppresentatie ook (was ook goed te merken aan het publiek)
Ik wordt misschien ook gewoon te oud voor deze manier van aankondigingen, trailers komen als een stroboscoop voorbij, zestig stukjes gameplay/screenshots in twee minuten gepropt waardoor je heel veel ziet maar daardoor dus ook eigenlijk niets ziet 😵‍💫

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 00:51:

The first berserker: khazan. De grafische stijl is toch wel echt tof. Ik heb best wat beelden gezien van Black Myth Wukong en dat ziet er goed uit maar de artstyle van deze game doet voor mij toch wel veel meer. Wel benieuwd of het meer neigt naar Hack and Slash dan echte soulslike gameplay.
Dan zal Code Vein je ook wel aanspreken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De stijl sprak me wel aan maar de demo die ik had gespeeld klikte op de een of andere manier niet. Op basis daarvan ook nooit de full game gekocht.

——-

Deel 1 was een leuke game. Zowel qua humor als gameplay.

Hopelijk ook prima solo te spelen.

——-

@L23 Ik keek gewoon in mijn subscriptions overzicht. Daar de trailers gekeken maar toen het me eenmaal opviel dat de IGN trailers hakkelde ben ik idd naar het Xbox kanaal gegaan.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Toch maar wel flink wat trailers bekeken.
Paar dingen die me wel opvielen. De IGN trailers zijn trouwens best gaar bij mij. Het lijkt er op alsof ze niet allemaal goed geüpload zijn ofzo. Sommigen hakkelen met stilstaand beeld en geluid. Anderen hier ook last van?
Viel me laatst ook al op bij een trailer van Metroid Prime 4: Beyond. Wellicht gebruikt IGN filmpjes van de live stream? Ik denk dat ze het belangrijker vinden om zo snel mogelijk nieuwe videos op het kanaal te hebben. Maar het ontgaat mij waarom je IGN trailers zou gaan kijken als ze ook op het Xbox Youtube kanaal te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Altijd leuk om nazi's af te schieten in een mooie omgeving. Mooi ook dat deze weer naar Gamepass komt.

Indiana Jones. Nog 3.5 maandjes wachten en dan kunnen we zien of het machinegames is gelukt om het IP recht aan te doen. Wat ik tot nu toe heb gezien is positief qua afwisseling tussen humor, puzzelen en actie. Het is volgens mij ook niet een traditionele game waar je in 2 minuten een mini leger van 30 man omlegt. Hoop dat de actie dan ook wat “klein” is. Dat doet ook meer recht aan de films.
Prijs via Gamepass is 34,99 voor de Deluxe upgrade. Zou deze zonder gamepass voor de volle AAA prijs gaan van 69/79 euro ? Ben wel benieuwd in welke categorie deze nou valt. Assassins Creed Mirage was toch meer AA en daar was de prijs ook naar. Al moet ik zeggen dat ik daar wel van genoten heb, niet alleen qua sfeer, maar ook qua graphics, gameplay en omvang. Niet dat 100+ uur van de vorige AC games, maar gewoon lekker een uurtje of 15 als je het heel snel doet of 25 als je het lekker rustig aan doet.

een stukje aangepast omdat dit bij een ander stukje thuishoort, aangezien je alles in 1 bericht had geplaatst, kon ik het niet verplaatsen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Linksquest op 21-08-2024 20:36 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:18:
[...]
Prijs via Gamepass is 34,99 voor de Deluxe upgrade. Zou deze zonder gamepass voor de volle AAA prijs gaan van 69/79 euro ? Ben wel benieuwd in welke categorie deze nou valt. Assassins Creed Mirage was toch meer AA en daar was de prijs ook naar. Al moet ik zeggen dat ik daar wel van genoten heb, niet alleen qua sfeer, maar ook qua graphics, gameplay en omvang. Niet dat 100+ uur van de vorige AC games, maar gewoon lekker een uurtje of 15 als je het heel snel doet of 25 als je het lekker rustig aan doet.
Volgens mij hetzelfde als toen met Forza Horizon en Starfield. Daar heb ik ook de deluxe versie aangeschaft voor de DLC die ik toch wel zou kopen. De core game was los ook gewoon 70 euro volgens mij.

——-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37XppazYZoZuCmtCE-4uKDvMfmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OxzOexrrENOQBD4RLHlSCIYN.jpg?f=fotoalbum_large

http://twitch.tv/XboxOn

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2024 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig over de nieuwe Mafia game gehoord van jullie hier. Ik heb erg genoten van de trilogie, dus een nieuw deel is meer dan welkom. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:31:
[YouTube: Mafia: The Old Country - Official Teaser Trailer]

Weinig over de nieuwe Mafia game gehoord van jullie hier. Ik heb erg genoten van de trilogie, dus een nieuw deel is meer dan welkom. Hoe denken jullie hierover?
Komt omdat er het meeste over de Gamescom in het eigen onderwerp is gesproken, maar ben wel heel blij met een nieuwe Mafia! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Crash trilogy is wel echt verouderd zeg. Helemaal na het fenomenale deel 4. Alsnog best leuk maar wel vrij sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ik wil een Xbox Series X Robot White met disc drive voor de prijs van een Xbox Series S :P Jammer dat de prijzen zo hoog blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Flintlock bijna uit. 1 van de tofste games die ik dit jaar gespeeld heb. Heerlijke combat en platforming in een gave setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Met die nieuwe series x op komst zou het wel mooi zijn als die oude series x een beetje verder omlaag zakt in prijs… dan ruil ik toch de series s nog een keertje in om Indiana Jones te spelen straks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ht87 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:53:
Met die nieuwe series x op komst zou het wel mooi zijn als die oude series x een beetje verder omlaag zakt in prijs… dan ruil ik toch de series s nog een keertje in om Indiana Jones te spelen straks :9
Er is niks nieuws aan, gewoon andere opties zoals een All digital versie en een 2TB met disc versie. Die zijn in lijn geprijsd met de zwarte 1TB versie waar jij op doelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Modbreak:Hey Gamers, let even op, de discussie over exclusieve games hoort niet in dit topic, maar daar is een speciaal topic voor, ik heb heel wat berichten verplaatst naar dat topic. Graag de vreedzame discussie in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld verder voeren aub.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind die Limited 2TB Edition wel mooi, zou hem zo willen hebben, maar mijne werkt nog te goed dus zonde om hem daarvoor in te ruilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Linksquest schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:39:
[...]

Ik vind die Limited 2TB Edition wel mooi, zou hem zo willen hebben, maar mijne werkt nog te goed dus zonde om hem daarvoor in te ruilen
Op zich niet verkeerd inderdaad. Zelf zie ik liever een Robot White 1TB Xbox Series X met disc drive. Mooiste Limited Edition vind ik die Halo Infinite Limited Edition. Veel Limited Editions hebben we deze generatie (nog) niet gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:42:
[...]

Op zich niet verkeerd inderdaad. Zelf zie ik liever een Robot White 1TB Xbox Series X met disc drive. Mooiste Limited Edition vind ik die Halo Infinite Limited Edition. Veel Limited Editions hebben we deze generatie (nog) niet gehad?
Die HALO had ik bijna gehad, ik had toen nog geen Xbox Series X, wilde hem bestellen maar tijdens het bestellen bleef de pagina hangen, toen kwam ik er niet in en een half uur later was hij uitverkocht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
L23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:34:
[...]

Er is niks nieuws aan, gewoon andere opties zoals een All digital versie en een 2TB met disc versie. Die zijn in lijn geprijsd met de zwarte 1TB versie waar jij op doelt.
Nee ik heb nu de series s en wil mogelijk naar een series x, maar dan krenterig ( ;) ) als ik ben zo goedkoop mogelijk. Daarom hoop ik dat de huidige series x (met disc) dus zakt in prijs bij de komst van de nieuwe series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ht87 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:10:
[...]

Nee ik heb nu de series s en wil mogelijk naar een series x, maar dan krenterig ( ;) ) als ik ben zo goedkoop mogelijk. Daarom hoop ik dat de huidige series x (met disc) dus zakt in prijs bij de komst van de nieuwe series x.
Kan het nog een keer herhalen, maar er is niks nieuws. Je betaald voor de Series X 50 euro minder als je geen disc drive nodig hebt of je betaald 100 euro meer als je een Terabyte extra wil. Het 1TB model blijft een adviesprijs houden van 550 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
L23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:17:
[...]

Kan het nog een keer herhalen, maar er is niks nieuws. Je betaald voor de Series X 50 euro minder als je geen disc drive nodig hebt of je betaald 100 euro meer als je een Terabyte extra wil. Het 1TB model blijft een adviesprijs houden van 550 euro.
Haha je snapt me niet. Ik zei dat ik hoop dat de ‘oude’ series x (al dan niet op termijn) in prijs gaat dalen omdat de nieuwe varianten er dan zijn. Mogelijk dat oude voorraad bij winkels eruit gaat. De series x is ooit 450 geweest, kan zomaar een interessante Black Friday worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ht87 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:30:
[...]

Haha je snapt me niet. Ik zei dat ik hoop dat de ‘oude’ series x (al dan niet op termijn) in prijs gaat dalen omdat de nieuwe varianten er dan zijn. Mogelijk dat oude voorraad bij winkels eruit gaat. De series x is ooit 450 geweest, kan zomaar een interessante Black Friday worden.
Waarom zou ik je niet begrijpen? Maar goed, ik hoop het voor je. Ik zie ook graag een lagere prijs. Ik zie alleen geen prijsverlaging omdat er "nieuwe varianten" zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vrijdag naar Gamescom. :)

Voor geïnteresseerden hieronder een overzicht wat er op de Xbox stand te zien en te spelen is:

Xbox Game Studios
Age of Mythology: Retold (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Ara: History Untold (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Avowed (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
Towerborne (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Forza Horizon 5 (Hands-on)
Microsoft Flight Simulator (Hands-on)
Sea of Thieves (Ervaring, Fotomogelijkheid)

Bethesda
Indiana Jones and the Great Circle (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
Starfield Shattered Space (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
The Elder Scrolls Online: Gold Road (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Fallout 76: Milepost Zero (Hands-on, Fotomogelijkheid)
DOOM: The Dark Ages (Fotomogelijkheid)

Blizzard Entertainment
World of Warcraft: The War Within (Ervaring, Fotomogelijkheid)
Diablo IV: Vessel of Hatred (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Diablo: Immortal (Fotomogelijkheid)

Games van Partner Studios
Valorant (Hands-on)
Star Wars Outlaws (Hands-on, Ervaring)
Little Nightmares 3 (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Date Everything (Hands-on)
Warhammer 40,000: Space Marine 2 (Hands-on)
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Hands-on)
Dustborn (Hands-on)
Commandos: Origins (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Farming Simulator 25 (Hands-on)
Fortnite Festival (Hands-on)
Marvel Rivals (Hands-on)
Mecha BREAK (Hands-on)
Planet Coaster 2 (Hands-on)
Atomfall (Hands-on)
Visions of Mana (Hands-on)

Indie Selects van ID@Xbox
Squirrel with a Gun (Hands-on)
The Alters (Hands-on)
Winter Burrow (Hands-on)
Voidtrain (Hands-on)
REPLACED (Hands-on)
Overthrown (Hands-on)
Parcel Corps (Hands-on)
KILL KNIGHT (Hands-on)
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter (Hands-on)
All You Need is Help (Hands-on)
Creatures of Ava (Hands-on)
Train Sim World 4 (Hands-on)
Star Trucker (Hands-on)
Spirit of the North 2 (Hands-on)
Funko Fusion (Hands-on)

Vooralsnog wil ik naar de Avowed en Indy show en als het niet te lang wachten is ook Shattered Space. En verder wil ik graag even hands on met Replaced, Towerborne, Winter burrows en Stalker.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2024 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:54

ilm

Met al die trailers die al werden gedropped op youtube dacht ik echt dat Gamescom al bijna over was. Veel plezier, en doe de groeten aan Phil en Sarah :)

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:27

R.G

uchiha tijntje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:21:

Voor geïnteresseerden hieronder een overzicht wat er op de Xbox stand te zien en te spelen is:

Xbox Game Studios
Age of Mythology: Retold (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Ara: History Untold (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Avowed (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
Towerborne (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Forza Horizon 5 (Hands-on)
Microsoft Flight Simulator (Hands-on)
Sea of Thieves (Ervaring, Fotomogelijkheid)

Bethesda
Indiana Jones and the Great Circle (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
Starfield Shattered Space (Theatervoorstelling, Fotomogelijkheid)
The Elder Scrolls Online: Gold Road (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Fallout 76: Milepost Zero (Hands-on, Fotomogelijkheid)
DOOM: The Dark Ages (Fotomogelijkheid)

Blizzard Entertainment
World of Warcraft: The War Within (Ervaring, Fotomogelijkheid)
Diablo IV: Vessel of Hatred (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Diablo: Immortal (Fotomogelijkheid)

Games van Partner Studios
Valorant (Hands-on)
Star Wars Outlaws (Hands-on, Ervaring)
Little Nightmares 3 (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Date Everything (Hands-on)
Warhammer 40,000: Space Marine 2 (Hands-on)
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Hands-on)
Dustborn (Hands-on)
Commandos: Origins (Hands-on, Fotomogelijkheid)
Fortnite Festival (Hands-on)
Marvel Rivals (Hands-on)
Mecha BREAK (Hands-on)
Planet Coaster 2 (Hands-on)
Atomfall (Hands-on)
Visions of Mana (Hands-on)

Indie Selects van ID@Xbox
Squirrel with a Gun (Hands-on)
The Alters (Hands-on)
Winter Burrow (Hands-on)
Voidtrain (Hands-on)
REPLACED (Hands-on)
Overthrown (Hands-on)
Parcel Corps (Hands-on)
KILL KNIGHT (Hands-on)
Tails of Iron 2: Whiskers of Winter (Hands-on)
All You Need is Help (Hands-on)
Creatures of Ava (Hands-on)
Train Sim World 4 (Hands-on)
Star Trucker (Hands-on)
Spirit of the North 2 (Hands-on)
Funko Fusion (Hands-on)

Vooralsnog wil ik naar de Avowed en Indy show en als het niet te lang wachten is ook Shattered Space. En verder wil ik graag even hands on met Replaced, Towerborne, Winter burrows en Stalker.
Voelt als mager aanbod niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 22:21:

Net een weekje terug van vakantie waar ik aan het meer, strand en zwembad aardig wat tatoeages heb gezien. De ene nog lelijker dan de andere.... Wellicht is het er al, maar ik heb het nog nooit voorbij zien komen voor de consoles: Tattoo simulator. Wellicht kunnen de wannabee tatoeëerders eerst dan daar wat ervaring op doen.
Dit staat dan weer haaks op de zgn berichten dat Xbox er mee ophoudt gezien de erg lage afzet markt van dit soort controllers en de R&D wat hier in gaat zitten. Kosten technisch gezien, is dit niet echt rendabel voor Microsoft.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 05:19:
[...]

Voelt als mager aanbod niet?
Ja ik had minimaal wel een hands on verwacht van The Elder Scrolls 6. :)

En vandaag overzicht van de stream en wat er getoond wordt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i0l221L05d1MV0Y2IzZM_KPgSqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1T5fbuTrfaUrfD98l3i9criE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2024 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
MRE-Inc schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 07:04:

[...]

Dit staat dan weer haaks op de zgn berichten dat Xbox er mee ophoudt gezien de erg lage afzet markt van dit soort controllers en de R&D wat hier in gaat zitten. Kosten technisch gezien, is dit niet echt rendabel voor Microsoft.
Het past wel perfect bij het Accessibility imago wat ze de afgelopen jaren hebben opgebouwd. Zou me niks verbazen dat ze hier bewust accepteren dat ze er niet (veel) op verdienen. Zou zonde zijn als ze hiermee gingen stoppen, erg mooie ontwikkelingen om onze hobby voor meer mensen beschikbaar te maken

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 46 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties