Acties:
  • +2 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:41:
In de sale Biomutant gekocht. Eerste indruk is goed!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Erg leuk spel.
Was behoorlijk wonky op release maar volgens mij nu flink gepatched.
Met veel plezier de 1000G gehaald :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
Ik vermaak mij er vooralsnog heel erg goed mee. Soort Teenage Mutant Kung-fu Racoon :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
PdeBie schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:53:
Ik vermaak mij er vooralsnog heel erg goed mee. Soort Teenage Mutant Kung-fu Racoon :+
Dit bericht kostte mij 13,99! Ben benieuwd. Heb altijd al een Teenage Mutant Kung-fu Racoon willen zijn! (maar eerst Harry Potter afmaken. Heb hem een tweede kans gegeven en hij is minder matig als je alle gesprekken overslaat. :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag Dungeons of Hinterberg uitgespeeld. Hem me er goed mee vermaakt. De dungeons waren een leuke combinatie tussen puzzels en combat (wel op hoogste difficulty anders is het te makkelijk). Het sociale aspect / “daten” zat ook wel prima in elkaar waarbij je je karakter kunt levelen / upgrades kunt unlocken. En als je dat niets vind zit er een mooie fast forward optie in :P

Uurtje of 15 over gedaan dus prima lengte.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YyeLM4fyoiAn1UqbcZyuJnaFpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2kOq2FNLmpCHgiPduxB5Z5DO.png?f=fotoalbum_large
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is coming to Xbox Game Pass (Cloud, Console, and PC) on August 8th. Mafia: Definitive Edition also arrives on August 13th…

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2024 15:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@G_Dragon Ik ben net deze week, na Robocop (ben er doorheen geraakt :+ ), begonnen aan Mafia 1. Leuke game als je er lekker in zit. Heb hem op disc geleend van m'n broer maar straks in Game pass. das wel leuk

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:27:
@G_Dragon Ik ben net deze week, na Robocop (ben er doorheen geraakt :+ ), begonnen aan Mafia 1. Leuke game als je er lekker in zit. Heb hem op disc geleend van m'n broer maar straks in Game pass. das wel leuk
Oh wat leuk om te horen, vind je het nu ook een mooi spel? :) Mafia 1 is een van de mooiste remakes die ik ooit heb gespeeld, speelt zo ontzettend goed weg. Lekker slow paced ook :)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:41:
[...]

Crash is top! Aanrader voor iedereen met wat nostalgische gevoelens en strakke gameplay en een extra controller.
Ja klopt, ik kon er alleen niet inkomen toen ik hem jaren geleden heb gekocht. Iets met het niet goed kunnen inschatten van de diepte ofz, geen idee waarom :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:53:
[...]

Oh wat leuk om te horen, vind je het nu ook een mooi spel? :) Mafia 1 is een van de mooiste remakes die ik ooit heb gespeeld, speelt zo ontzettend goed weg. Lekker slow paced ook :)
Ik vond dat ze het eind een beetje rekten waardoor ik wat geirriteerd was. Sommige chievo's heb ik gelaten omdat ik daar geen zin meer in had, zeker die van de shooting range niet.

Maar uiteindelijk wel mee vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

En een preview van No Clip documentaire over Dredge die volgende week komt. Een game die ik iedereen wil aanraden, want het is echt een toppertje in mijn optiek.

[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2024 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees nu net op XboxEra dat het stukje tekst over dat een Xbox versie in de maak is, maar is uitgesteld niet meer op de Wukong website staat. Daarnaast zijn alle logo's van Xbox ook verdwenen. De game is gold gegaan, maar geen woord over Xbox.

Zou toch fijn zijn als ze even een update erover geven, want ik zie deze dingen niet echt als een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:13:
Ik lees nu net op XboxEra dat het stukje tekst over dat een Xbox versie in de maak is, maar is uitgesteld niet meer op de Wukong website staat. Daarnaast zijn alle logo's van Xbox ook verdwenen. De game is gold gegaan, maar geen woord over Xbox.

Zou toch fijn zijn als ze even een update erover geven, want ik zie deze dingen niet echt als een goed teken.
Wat wil je dat ze zeggen nadat ze al gezegd hebben dat de xbox versie vertraagd is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:45:
[...]

Wat wil je dat ze zeggen nadat ze al gezegd hebben dat de xbox versie vertraagd is?
Zeggen dat een game vertraagd is is 1, het weghalen van alle verwijzingen naar dat platform is wel wat anders. Ik snap wel dat mensen dan duidelijkheid willen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
BM schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:53:
[...]

Zeggen dat een game vertraagd is is 1, het weghalen van alle verwijzingen naar dat platform is wel wat anders. Ik snap wel dat mensen dan duidelijkheid willen :)
Mwah, als ze een xbox logo ergens hebben staan gaan mensen denken dat hij ook beschikbaar is op xbox als hun marketing gaat lopen voor de release op 25-08.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 07-08-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:45:
[...]

Wat BM net ook al zei.

Ok, een logo weghalen om verwarring te voorkomen? Misschien. Maar de enige verdere vermelding over dat de game in de maak is voor Xbox, alleen wel uitgesteld verwijderen? Waarom zouden ze dat doen?

Je begreep echt wel wat ik bedoelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
devilsnight schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:13:

Staat er nog gewoon op?

https://heishenhua.com/news/detail?id=11
On which platforms can I play Black Myth: Wukong?
PC and PS5 users can enjoy the full game starting August 20, 2024. We are currently optimizing the Xbox Series X|S version to meet our quality standards, so it won't release simultaneously with the other platforms. We apologize for the delay and aim to minimize the wait for Xbox users. We will announce the release date as soon as it meets our quality standards.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wauw, dat is wel fijn om te zien dan. Ben je daar gekomen door op pre-order te drukken? Dat is de enige knop die ik niet gecheckt heb. Ik checkte via die 3 streepjes waar je nieuws, overview en media ziet. Volgens mij stond het daar ook eerst.

Hoe dan ook, fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
devilsnight schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 12:14:
[...]

Oh wauw, dat is wel fijn om te zien dan. Ben je daar gekomen door op pre-order te drukken? Dat is de enige knop die ik niet gecheckt heb. Ik checkte via die 3 streepjes waar je nieuws, overview en media ziet. Volgens mij stond het daar ook eerst.

Hoe dan ook, fijn!
"News" en dan het tweede artikel "Pre-Order FAQ".

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteren met wat oldies de “nieuwe” VIP modus gespeeld in Halo Infinite. Dat waren weer mooie potjes :). Leuke game modus die net wat meer dimensie brengt dan een normale slayer match.

Ook begonnen aan Schim. Wel vermakelijk spelletje. En Nobody wants to die gekocht maar nog niet opgestart. Iemand die laatste geprobeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nooit geweten dat in Red Dead Redemption 2 die Gamber 8 zo ontzettend lastig kon zijn pff.. we zijn er al meer dan 3 uur mee bezig zonder enige vooruitgang, want het is op puur geluk. Ik lees ook overal dat dit de zwaarste is in de opdrachten, maar we zetten door want we zitten nu op de 98% :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Crash Bandicoot N. Sane trilogie is uit in GP. Een van de beste platform IP’s die er is.
Voor de mensen die hem gaan proberen. Succes! En voor de completionists onder ons! Always take the High Road! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 07:56:
Nooit geweten dat in Red Dead Redemption 2 die Gamber 8 zo ontzettend lastig kon zijn pff.. we zijn er al meer dan 3 uur mee bezig zonder enige vooruitgang, want het is op puur geluk. Ik lees ook overal dat dit de zwaarste is in de opdrachten, maar we zetten door want we zitten nu op de 98% :D
Het enige dat je kunt doen om deze te versnellen is direct potje verlaten als je merkt dat je geen 5 kaarten gaat kunnen trekken (bijvoorbeeld als je K8 gedeeld krijgt). Als je weer gaat zitten gaat het volgend potje gelijk van start en hoef je dus niet te wachten op het eerste potje.

Kost wel 2 cent per keer dus alleen voor de high rollers! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 08-08-2024 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:22:
[...]

Het enige dat je kunt doen om deze te versnellen is direct potje verlaten als je merkt dat je geen 5 kaarten gaat kunnen trekken (bijvoorbeeld als je K8 gedeeld krijgt). Als je weer gaat zitten gaat het volgend potje gelijk van start en hoef je dus niet te wachten op het eerste potje.

Kost wel 2 cent per keer dus alleen voor de high rollers! ;)
Dank je die tip las ik vrij snel op Reddit en gebruik hem constant om zo een beetje tijd te winnen want wat is dit de meest frustrerende uitdaging in het hele spel :D

Klopt de tip trouwens dat je het meest rechts moet gaan zitten zodat je als eerste de kaarten krijgt? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:25:
[...]

Dank je die tip las ik vrij snel op Reddit en gebruik hem constant om zo een beetje tijd te winnen want wat is dit de meest frustrerende uitdaging in het hele spel :D

Klopt de tip trouwens dat je het meest rechts moet gaan zitten zodat je als eerste de kaarten krijgt? O-)
Uiteraard. Want dan hoef je niet te wachten tot de anderen hun kaarten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:30:
[...]

Uiteraard. Want dan hoef je niet te wachten tot de anderen hun kaarten krijgen.
Goed om te weten, dan moet ik even hopen dat die gast opstaat. Want er zit momenteel nog iemand op die plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang bikkelen Tomb Raider 2 Remastered doorspeelt. De eerste Tomb Raider spellen zijn wel meer van hetzelfde.

Morgen heb ik weer een 10 Euro tegoedbon gespaard op de Xbox.

Tips voor spellen om die 10 Euro te besteden welkom voor nieuw en nog te komen spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ff op klikken voor het filmpje.

Call of Duty: Black Ops 6 | 17 minutes of raw Zombies Gameplay provided by Activision.

• Round-based Zombies is back.
• Zombies introduces a new Save and Quit feature for solo play. You'll be able to save your progress and resume the match later.
• Zombies can be played in first- or optionally in third-person mode (toggle).
• Classic Prestige and Weapon Progression will be shared between Multiplayer and Zombies.
• Custom HUD presets, including Black Ops 3 legacy style HUD option.
• Option to toggle health bars on or off.
• Post-launch support: more round-based Zombies maps and more

Looks awesome honestly, Treyarch clearly put a lot of effort into Zombies with BO6.

Coming October 25. Day One with Xbox Game Pass Ultimate/Console/PC.

Misschien weer eens dit jaar CoD gaan proberen. Misschien wat voor de oldies. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben dan nooit echt fan geweest van zombies, meer omdat toen het uitkwam ik het persoonlijk niet bij CoD vond passen vanwege de onrealistische setting. CoD Mw1 was namelijk op dat moment nog steeds erg populair samen met Cod Mw2 en daar zaten geen fantasie dingen in. Helaas door die mening ook nooit echt een kans gegeven, maar wat ik nu zie in de trailer en door de jaren om mij heen heb gehoord ga ik het denk ik wel een kans geven in Black Ops 6.

Het is vooral een hele fijne optie om tijdens een potje te kunnen joinen en ook weg te kunnen gaan zonder dat jij je proces verliest, bij een solo play kan je zelfs met checkpoints opslaan om zo in alle rust er doorheen te spelen :). Mooie opties die het een veel fijnere ervaring zullen maken?

@Exactor it Gisteravond alle challenges gehaald, nu alleen nog de laatste twee hunting requests voltooien (99%) _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

Warhammer Space Marine 2 ziet er echt ongelooflijk goed uit. Hopelijk valt ie niet tegen op consoles, dan ga ik m wel kopen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3 Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQsXAIPezWetwukBB2immQ4xy88=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTptu1f0I44bx7DN9pEhuEtW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chxVp6aIg63ul9aOM1wsy4zcpUw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RYHRUzogZ0cquUsJImlkxrTO.png?f=fotoalbum_tile

Done, check :) 100% Red Dead Redemption 2, om er geen dubbel post van te maken zie hier mijn uitgebreidere bericht in het Red Dead Redemption 2 topic.

@Exactor it Nogmaals bedankt voor de tips en je hulp :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat het internet katten schattig vindt is een feit, maar dat Cat Quest 3 een vermakelijke en schattige game is had ik niet verwacht. :) Ik dacht rond een uur of half 12 even te gaan kijken hoe het speelde en ik sluit net af… had de eerdere games nooit gespeeld dus geen idee wat het precies voor game was, maar hier vermaak ik me dit weekend wel mee :)
Ik denk ook een leuke game om samen te spelen met jonge kinderen (zit couch coop in zag ik).

Moet ook Schim nog wel ff afmaken. Alleen zal ik nog niet direct voor alle achievements gaan. Denk dat Neon White makkelijker is… de jump mechanic in Schim is toch wel een beetje RNG, wat het voor een aantal achievements toch wel lastig maakt om ze te halen (no checkpoints, maximaal 20 levens voor alle levels, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de nieuwe games voor deze week:

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-august-8

Zelf ga ik voor Kena, bridge of spirits. Die is nu te koop met 20% korting voor 32 euro ipv 40.

Heeft hier iemand verder ooit de Sam & Max games gespeeld? Die staan bij mij nog steeds in mijn wish list, maar heb ze nooit gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Ik heb afgelopen winter Sam & Max save the world gespeeld, vond hem leuk maar wel moeilijk te voltooien zonder guide.
Dacht dat het misschien aan mij lag, maar… https://www.reddit.com/r/...beat_sam_and_max_hit_the/ ;) ok, dat gaat over de voorganger maar deze is niet heel anders

Dit commentaar sums it up:

Some of it can be figured out by guess work.
Some of it can be figured out by trial and error.
All of it can be figured out by sheer luck or trying everything on everything on everything.

Bij een aantal dingen zit best wat logica als je goed oplet en luistert. Maar als je vastzit dan zijn er letterlijke honderden items (gecombineerd over meerdere locaties) waar je die ene juiste combi moet vinden…

Heb dat andere deel ook nog liggen, beyond time and space, nog niet aan begonnen maar zal meer van hetzelfde absurdistische gepuzzel zijn :p

[ Voor 42% gewijzigd door sewer op 11-08-2024 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Tango is overgenomen door Krafton en blijft daarmee toch overeind. Ze hebben ook de rechten van Hi Fi Rush.

nieuws: PUBG-uitgeverij Krafton neemt Hi-Fi Rush-ontwikkelaar over van Microsoft

[ Voor 43% gewijzigd door Raem op 12-08-2024 09:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:26

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik dacht ... goh perfecte dag om op een langzame werkdag via Gamepass/Xbox Cloud een beetje aan mijn Diablo IV build te werken. Perfect spel voor cloud omdat imput lag niet storend is. He-le-maal vergeten dat Microsoft gedwongen van om de Cloud rechten van Activision Blizzard te verkopen, waardoor ActiBlizz games niet op Gamepass / Xcloud zitten... echt zuur dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:09:
Ik dacht ... goh perfecte dag om op een langzame werkdag via Gamepass/Xbox Cloud een beetje aan mijn Diablo IV build te werken. Perfect spel voor cloud omdat imput lag niet storend is. He-le-maal vergeten dat Microsoft gedwongen van om de Cloud rechten van Activision Blizzard te verkopen, waardoor ActiBlizz games niet op Gamepass / Xcloud zitten... echt zuur dit.
Benieuwd wat Ubisoft uiteindelijk eens gaat doen met die rechten voor streaming van ABK games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

uchiha tijntje schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

Benieuwd wat Ubisoft uiteindelijk eens gaat doen met die rechten voor streaming van ABK games.
Ja ik ook. Voor zower ik weet zijn ActiBliz games nu ergns ander te streamen, dus wat het verkopen van die rechten teweeg heeft gebracht voor Ubisoft?
Ik zie dat GeForce Now een deal heeft op Premium voor 5,49 per maand.. maar wil ik dat betalen terwijl ik al GPUltimate heb.. zou mooi zijn als GeForce now geïntegreerd wordt in Gamepass zoals EA Play, wellicht tegen iets meer per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt remote play ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:21
Alleen de cloud streaming rechten, op gamepass mogen ze gelukkig wel gewoon komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Vergeet niet dat dit besluit genomen is om de consument te beschermen. :o

_______

In ander nieuws: ik ben at random spellen uit mijn backlog/gestarte games aan het spelen (met doel 100% uitspelen, maar alleen als ik ze nog leuk vind). El Paso, Somewhere is inmiddels uit (matig spel buiten dat het verhaal wel tof is en het vijf minuten leuk is om Max Payne na te doen). Battletoads had ik een uur met zonen gespeeld, nu solo bezig. Heb al een paar keer gelachen. :) Ghost Recon Breakpoint is bijna klaar (alleen nog een raid starten). Die was ook wel vermakelijk. Al ben ik wel klaar met gare open wereld verzamel alles spellen nu ik ook Hogwarts legacy uitgespeeld heb. :))

Mijn huidige doel is om mijn completion rate op te krikken naar 75%. Twintig achievements per 0,1% dus tel maar uit als je weet dat ik nu net onder de 73% zit.

[ Voor 41% gewijzigd door Exactor it op 12-08-2024 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik wist niet dat dat kon, vet! Zal het eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:54:
[...]

Vergeet niet dat dit besluit genomen is om de consument te beschermen. :o

_______

In ander nieuws: ik ben at random spellen uit mijn backlog/gestarte games aan het spelen (met doel 100% uitspelen, maar alleen als ik ze nog leuk vind). El Paso, Somewhere is inmiddels uit (matig spel buiten dat het verhaal wel tof is en het vijf minuten leuk is om Max Payne na te doen). Battletoads had ik een uur met zonen gespeeld, nu solo bezig. Heb al een paar keer gelachen. :) Ghost Recon Breakpoint is bijna klaar (alleen nog een raid starten). Die was ook wel vermakelijk. Al ben ik wel klaar met gare open wereld verzamel alles spellen nu ik ook Hogwarts legacy uitgespeeld heb. :))

Mijn huidige doel is om mijn completion rate op te krikken naar 75%. Twintig achievements per 0,1% dus tel maar uit als je weet dat ik nu net onder de 73% zit.
Battletoads was echt wel een prima spel. Zitten ook paar coop achievements in. Kunnen best pittig zijn maar dat moet vast wel lukken met je zoontjes. :)

——

Verder even afwachten met Stalker. Ben benieuwd hoe open die wereld is en wat er in te doen valt. Ik vond de “open wereld” levels van Metro Exodus ook prima maar vermoed dat Stalker nog wat groter en daarmee wellicht wat leger wordt. Ben benieuwd hoe dat aanvoelt.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-08-2024 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag weer een nieuwe trailer van Dragon Ball: Sparking! ZERO, heb echt ontzettend veel zin in dit spel :D

Ziet er goed uit!!
Veel beter dan de laatste gameplay die we zagen

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2024 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
G_Dragon schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:35:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Best een goede lijst, de nieuwe prince of persia, sonic superstars en eventueel de avatar Pandora game is het overwegen waard voor mij (en een hoop resident evil aanbiedingen, maar die heb ik al) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:48:
[...]

Best een goede lijst, de nieuwe prince of persia, sonic superstars en eventueel de avatar Pandora game is het overwegen waard voor mij (en een hoop resident evil aanbiedingen, maar die heb ik al) :)
Ja ik zat er ook al vol verbazing doorheen te kijken, want bijvoorbeeld:
  • Dragon Ball FighterZ voor €13
  • F1® 24 Champions Edition voor €50
  • Far Cry® 5 Gold Edition + Far Cry ® New Dawn Deluxe Edition Bundle voor €18
  • Immortals Fenyx Rising voor €14
  • S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy voor €26
  • A Plague Tale Bundle voor €30
zijn geen slechte deals, het is dat ik nog bezig ben met Ghost of Tsushima en eind deze maand komt Star Wars: Outlaws uit en in Oktober Dragon Ball Sparking! ZERO en dan in november Assassin's Creed: Shadows dus eerst geen nieuwe spellen meer voor mij denk ik :P ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
A Plague Tale zijn 2 games die ik zeker kan aanbevelen, hele goede games.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
Heb mafia 3 op stadia voor de helft gespeeld, best leuk maar geen supertopper mijns inziens. Zie dat deel 1 en 2 vergelijkbare metascores hebben; zijn de eerste twee delen heel vergelijkbaar, of is er eentje memorabeler/beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
sewer schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:54:
Heb mafia 3 op stadia voor de helft gespeeld, best leuk maar geen supertopper mijns inziens. Zie dat deel 1 en 2 vergelijkbare metascores hebben; zijn de eerste twee delen heel vergelijkbaar, of is er eentje memorabeler/beter?
Ik heb me er meer dan prima mee vermaakt, leuke game waar je zo doorheen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
uchiha tijntje schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

Ubisoft heeft een eigen cloud gaming platform maar die is dan vervolgens niet beschikbaar in Nederland. :-(

Kan erdoor ook niet Modern Warfare III in de cloud spelen via Game Pass via de partners waar Microsoft een deal mee heeft want MWIII gaat via de Microsoft Store. En daar moeten ze nog mee aan de slag.

Diablo IV werkt op een wat omslachtige manier dan wel via GeForce Now. Maar vind het jammer dat het niet op xCloud staat. Wat heb ik nou met de CMA te maken :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb ooit de trilogie op cd aangeschaft en heb echt heel veel plezier gehad met Mafia 1, dit is in mijn ogen hoe een remake zou moeten zijn! Vergelijk hem maar eens met het origineel, dan herken je hem gewoon niet meer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-ci9I_4R3cvbbFvcB--Ir1nTSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zgdeb060zWBNSxryAraJy4Qe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dan denk ik persoonlijk Maffia 1 wel de beste van de 3 spellen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Alle 3 de Mafia games zijn tof, maar deel 1 en 2 zijn wat dat betreft net iets toffer.
De remake van 1 is echt een dikke aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:04
Deel 1 en 2 zijn niet vergelijkbaar met deel 3. Deel 1 en 2 horen verhalenderwijs veel meer bij elkaar dan deel 3 dat doet. Wat mij betreft had deel 2 ook niet op de markt hoeven komen. Na deel 1 was het verhaal gewoon klaar en deel 2 viel toch wel wat tegen. Deel 3 is een open wereld game, dat zijn de delen 1 en 2 niet. Ja er is een open wereld waar je door heen kunt rijden, maar daar zit totaal geen activiteit in. Zijn gewoon lege werelden. Voor deel 1 is dat logisch, die game komt uit 2001, maar voor deel 2 had dat anders gemoeten.

Deel 1 is een cultklassieker. Die game komt uit 2001 en was één van de eerste games die het verhaal ingame op een hele toffe manier vertelde. Qua gameplay was het voor 2001 ook meer dan prima. Een open wereld waar je door heen kon rijden om van missie A naar missie B te rijden en je ding daar te doen. Dat was echt nieuw. Grafisch voor die tijd ook erg goed.

Nu komt die game er wat mij betreft niet zo goed meer vanaf. Ja, grafisch erg goed opgepoetst en het verhaal is nog steeds leuk om te volgen. Maar de gameplay houdt wat mij betreft geen stand meer. Ik heb de remake van deel 1 nog best voor een groot deel gespeeld, omdat het nostalgie is voor me. Mafia 1 blijft voor mij één van de beste games die ik ooit gespeeld heb (rekening houdende dat ik dat dus in 2001 speelde).

Helpt ook niet mee dat deel 1 en 2 nooit een 60fps update hebben gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 14-08-2024 10:31 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
Mafia 3 is wel de moeite om te spelen? Nog nooit opgepakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:31
baswillems1 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:58:
Ik vind van wel. Spel kreeg veel matige reviews, maart ik heb mij er uitstekend mee vermaakt. Heerlijke 60's soundtrack ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

baswillems1 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:58:
Hij werd destijds slecht ontvangen, maar ik vond Mafia 3 zeer vermakelijk. Er zijn ook genoeg patches geweest die de bugs bij launch hebben opgelost.
Ik vind hem zeker wel de moeite waard om te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

G_Dragon schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:12:

Ik vind dan denk ik persoonlijk Maffia 1 wel de beste van de 3 spellen! :)
Ja die vond ik ook heel tof! Ben net met Mafia 2 begonnen.

Maar ook As Dusk Falls opgepakt, erg leuke novel adventure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:44:
[...]

Mafia 2 moet ik nog een keer weer mee verder gaan, speelde wel heel leuk weg. Werd alleen afgeleid door een ander spel toen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:44:
[...]

As Dusk Falls is erg vermakelijk inderdaad :) Heb de game met veel plezier gespeeld en heb hem ook diverse malen doorlopen omwille van de diverse keuzes die je kan maken. Hoop dat ze met een soortgelijke game bezig zijn als vervolg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over minder dan twee weken kunnen we alweer aan de slag met de early acces van Star Wars: Outlaws, ik kijk wel weer uit naar een nieuw Star Wars spel en dit keer is het helemaal iets vernieuwends. Wat ze tot nu toe aan gameplay hebben laten zien zag er goed en vermakelijk uit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Biomutant en Chernobylite in de aanbieding gekocht en ik heb daar mijn 10 Euro reward bon digitaal voor ingeleverd. Biomutant heb ik nu doorspeelt en de aftiteling gezien. Straks verder met Chernobylite omdat het kan.

De Xbox rewards zijn bij mij broken sinds vanochtend. Paar uur gespeeld vandaag en de speel 15 minuten een xbox game werkt niet. Sinds ik punten spaar werkt het gewoon, behalve vandaag. I need my points damnit.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:05:
Ik had Biomutant en Chernobylite in de aanbieding gekocht en ik heb daar mijn 10 Euro reward bon digitaal voor ingeleverd. Biomutant heb ik nu doorspeelt en de aftiteling gezien. Straks verder met Chernobylite omdat het kan.

De Xbox rewards zijn bij mij broken sinds vanochtend. Paar uur gespeeld vandaag en de speel 15 minuten een xbox game werkt niet. Sinds ik punten spaar werkt het gewoon, behalve vandaag. I need my points damnit.

Meer mensen hier last van?
Ja ik heb hier ook last van en al een ticket ingediend met het des betreffende probleem want was er na twee weken wel flauw van :P. Ik krijg steeds de melding ''oops looks like you are on the go'' en kan mijn doel ook niet aanpassen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bijna!!!

Erg veel zin in.

——-

———

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UeoZJSOpZeEAbvtg95bqLwBazY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jiEo9J2YJrsD2R4HAozLKHGJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2024 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4MVG9GUv4icl2nbXo-hiunH0MY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Vqm3dAQO4Eh8aJLySmnLAgI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Tof!

Lonely mountains downhill is echt een toffe game en werd door de jaren heen flink geupdate met gratis content! Hopelijk komt die ook naar de consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:33
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:13:
Tof!

[YouTube: Lonely Mountains: Snow Riders - Announcement Trailer]

Lonely mountains downhill is echt een toffe game en werd door de jaren heen flink geupdate met gratis content! Hopelijk komt die ook naar de consoles.
Ziet er inderdaad tof uit. Logisch vervolg op Lonely Mountains Downhill. Hopelijk ook snowboarden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:13:
Tof!

[YouTube: Lonely Mountains: Snow Riders - Announcement Trailer]

Art of rally Steep-style meets Lonely Mountain. Dat zou wel eens heel aardig kunnen worden. Alledrie hele fijne games. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren begonnen aan Kena, bridge of spirits. Leuke eerste uurtjes. Ik speel op master difficulty. Op de PS versie moest je eerst een volledige playthrough doorlopen voordat die difficulty optie gekozen kan worden (idiote design keuze in het algemeen), dus blij dat ze dat hebben aangepast, maar mijn hemel, dat is toch echt behoorlijk pittig ondanks de kinderlijke en kleurrijke uitstraling van de game. Dit weekend maar eens kijken hoever ik kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:01:
Gisteren begonnen aan Kena, bridge of spirits. Leuke eerste uurtjes. Ik speel op master difficulty. Op de PS versie moest je eerst een volledige playthrough doorlopen voordat die difficulty optie gekozen kan worden (idiote design keuze in het algemeen), dus blij dat ze dat hebben aangepast, maar mijn hemel, dat is toch echt behoorlijk pittig ondanks de kinderlijke en kleurrijke uitstraling van de game. Dit weekend maar eens kijken hoever ik kom. :)
En gaat nog veel moeilijker worden. Ik heb hem op 80% op z’n allermakkelijkst gezegd. De game begon me te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:07:
[...]

En gaat nog veel moeilijker worden. Ik heb hem op 80% op z’n allermakkelijkst gezegd. De game begon me te vervelen.
Ik houd wel van een goede uitdaging zolang het maar eerlijke gameplay is wat het tot nu toe is, en uiteraard een achievement! :p

En vervelen? Zolang duurt die game toch niet… uurtje of 10 om hem uit te spelen (op lagere difficulty gok ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:08:
[...]

Ik houd wel van een goede uitdaging zolang het maar eerlijke gameplay is wat het tot nu toe is, en uiteraard een achievement! :p

En vervelen? Zolang duurt die game toch niet… uurtje of 10 om hem uit te spelen (op lagere difficulty gok ik).
Ja Ik vind 10 uur al best heel erg veel. Games mogen van mij allemaal door de helft dan zou het stukken leuker zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

Ja Ik vind 10 uur al best heel erg veel. Games mogen van mij allemaal door de helft dan zou het stukken leuker zijn voor mij.
10 uur al teveel? Ik snap dat dit een persoonlijke mening is en dat respecteer ik, alleen hoe kan 10 uur al veel zijn. Blijf toch achter met de vraag hoe weinig tijd je dan hebt om even een spel te spelen of dat er een andere reden meespeelt :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Heb niet super veel tijd om te gamen. En vaak heb ik de gameplay wel gezien na een paar uurtjes. Jammer voor mij is dat alles wat opgerekt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap het wel, ik zou het af en toe ook wel fijn vinden als ik wat sneller door wat verschillende games heen kon gaan. Zet ze daarom ook al vaker op easy als de moeilijkheid niet specifiek is wat de game interessant maakt of de combat erg leuk is.

Nou heb ik wel genoeg tijd om te spelen, maar ik heb de neiging om dat dan voornamelijk steeds in dezelfde games te duwen. Laatste maanden ben ik vooral veel Diablo IV aan het spelen. Heb hem twee maanden geleden opnieuw gekocht op Steam (had hem al op Battle.net) en sindsdien er alweer 140 uur in zitten, en nog wat uurtjes (maar lang niet zoveel) op Xbox met de gamepass versie (streamend naar de steam deck).

Maar als ik dan eens wat andere games door wil gaan dan heb ik ook wel eens iets van 'schiet eens op met het verhaal ipv al die filler, ik heb meer te doen'. Momenteel heb ik het mes nog in het varken genaamd Death Stranding steken. Die is helemaal raar op dat vlak want ze beginnen eerst met ontzettend veel verhaal in cutscenes, om je vervolgens dood te gooien met tijdverslindende filler. Wil er nog een keer naar terug en kijken of het beter gaat als ik me gewoon alleen op de main quest richt.

Ik zie trouwens dat dat D4 op de Xbox spelen binnenkort niet meer zal gaan :(
Ik heb de expansion al gepreordered (ja, ik weet het, ik preorder normaal nooit maar het was goedkoper in combinatie met de base game en ik wou hem graag op Steam...), maar die is niet cross buy (ondanks dat alles gewoon aan je blizzard account gekoppeld is dus ze zouden het best kunnen doen). En ik ga niet de base versie op de Xbox spelen als ik op de PC de expansion speel (als dat überhaupt kan, vraag me af hoe dat werkt als je met je account met expansion characters op een versie zonder expansion inlogt). En ik ben echt niet gek genoeg om hem 2 keer te kopen (heb de base game al 2 keer gekocht op de PC :+ zo gek dan weer wel)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:52:
Heb niet super veel tijd om te gamen. En vaak heb ik de gameplay wel gezien na een paar uurtjes. Jammer voor mij is dat alles wat opgerekt wordt.
Elden Ring would like to have a word with you ;)

——-

Kena is op master difficulty eigenlijk een from software game maar dan met een Disney film sfeertje… Net een uurtje een trial proberen te doen… I like it :)

——-

Verder heb ik ook vaak plezier in korte en krachtige games, maar dan wel voor games waarbij de gameplay op de achterbank zit. Een game met een goede gameplay loop maakt qua tijd niet veel uit voor mij. Zoals een Elden Ring bijvoorbeeld :P

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2024 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28
G_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

10 uur al teveel? Ik snap dat dit een persoonlijke mening is en dat respecteer ik, alleen hoe kan 10 uur al veel zijn. Blijf toch achter met de vraag hoe weinig tijd je dan hebt om even een spel te spelen of dat er een andere reden meespeelt :o
Met mijn “tussenpensioen” alle tijd van de wereld en ook ik zie liever korte krachtige games dan lang uitgerekte games. Er zijn uitzonderingen, maar bij de meeste verhalend games stop ik na 3 tot 6 uur omdat de gameplay mij gaat vervelen en/of het verhaal nergens heen gaat. Het moeten uitspelen heb ik al lang losgelaten en al helemaal als het spel vol met suffe side missions en dingen verzamelen zit.

Ook heb ik moeite om nieuwe games te starten als ik weet dat ze langer dan 8-10 uur zijn en ik geen echte hype heb voor de game en zoek ik zelfs kleine Indiegames die 2-4 uur lang zijn (en goed zijn natuurlijk).

Maar ik stop ook rustig honderden uren in een racesim en city/factory/survival builder of 100+ uur in een game als Starfield dus tijd is het zeker niet.
Pagina: 1 ... 45 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties