Die x is errug duur maar die andere doet me wel wat twijfelen. Vrees alleen dat hij na drie weken in de kast belandt haha.
Preorder voor de ally x is live in de NL asus store:
https://estore.asus.com/nl/rog/rog-xbox-ally-x.html
Ik heb hem net met succes voorbesteld daar.
[ Voor 18% gewijzigd door DaZZle op 26-09-2025 07:58 ]
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Nu online
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Hem heb ook besteld maar of het goed gegaan is vraag ik me af. Heb nog geen bevestigingsmail en zie nog niet dat het bedrag is gereserveerd op mijn CC.DaZZle schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:58:
Ah krijg nu net een mailtje idd.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2025 08:33 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bij mij is het wel goed gegaan. Er stond onmiddelijk een reservering van E899,- op mijn CC en ik kreeg na een paar minuten een bestelbevestiging.
Misschien opnieuw proberen? Je kan altijd nog makkelijk annuleren
.
In de UK Asus shop is hij al uitverkocht. Zou best kunnen dat er niet zoveel units beschikbaar zijn in NL. Volgens de MS pre-order pagina kunnen wij in NL hem alleen bij Asus kopen. Terwijl in Duitsland ook mediamarkt er bij staat. En in de UK is hij nu al uitverkocht op de asus store.
En in de NL store zeggen ze dat 16 oktober een 'vanaf' leverdatum is..
Misschien opnieuw proberen? Je kan altijd nog makkelijk annuleren
In de UK Asus shop is hij al uitverkocht. Zou best kunnen dat er niet zoveel units beschikbaar zijn in NL. Volgens de MS pre-order pagina kunnen wij in NL hem alleen bij Asus kopen. Terwijl in Duitsland ook mediamarkt er bij staat. En in de UK is hij nu al uitverkocht op de asus store.
En in de NL store zeggen ze dat 16 oktober een 'vanaf' leverdatum is..
[ Voor 6% gewijzigd door DaZZle op 26-09-2025 08:33 ]
Ik heb tijdens de launch van de Steamdeck, deze ook blind besteld. Een paar jaar later wordt deze eigenlijk alleen nog gebruikt als ik vlieg (dat is met mijn huidige baan regelmatiger dan ooit, maar alsnog)Timothy3000 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:20:
Die x is errug duur maar die andere doet me wel wat twijfelen. Vrees alleen dat hij na drie weken in de kast belandt haha.

Ik laat deze dan ook aan mij voorbij gaan met zijn stevige prijs (zelfs de non-X versie). Wellicht over een tijdje als ze in prijs zijn gedaald en ik niet weet wat ik met mijn geld moet doen
Vreemd dat ze er geen oplader bij meeleveren...DaZZle schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:58:
In de EU kunnen ze dat maken ivm e-waste wetgeving. Scheelt ze weer kosten en kunnen ze de prijs lager doen lijken.kevlar01 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:42:
[...]
Vreemd dat ze er geen oplader bij meeleveren...
In de VS kost hij $100,- meer dan initieel verwacht, maar krijgen ze wel een oplader.
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ah dat wist ik niet eenskevlar01 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:42:
[...]
Vreemd dat ze er geen oplader bij meeleveren...
Ik gebruik mijn steam deck wel veel, maar die 'goedkopere' non-X zou ik echt niet doen. De chip daarin zou ongeveer gelijkwaardig zijn aan die in de Steam Deck, en dus veel zwakker dan de X. Ik ben nog steeds blij met mijn Deck maar hij toont echt zijn leeftijd wel in performance in nieuwere games. En dan is het nog afwachten of Microsoft net zo goed wordt in het optimaliseren van de performance in hun game mode als dat Valve met hun 'special sauce' vaak voor mekaar krijgt waardoor games beter lopen op de Deck dan je puur op performance zou verwachten.
Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik gebruik mijn oude ROG behoorlijk vaak. Gewoon ff lekker een game op de bank in plaats van te verkassen naar mijn gamekamer. Zeker in een warme zomer is dat een uitkomst.
Maar speel dan ook vooral wat “kleinere” games. Met name games zoals de aankomende Keeper en Winter Burrow zijn ideaal, of bijvoorbeeld dadelijk de nieuwe Powerwash Simulator
Heb zelfs ook Silksong voor een groot deel op mijn oude ROG gespeeld en dat speelt toch wel lekker weg. Enige wat ik daarbij af en toe had is dat de vierpuntdruktoets wel afwijkt van wat ik gewend ben met mijn Wolverine controller. Die is net wat preciezer.
——-
Is deze trailer al hier voorbij gekomen trouwens:
Maar speel dan ook vooral wat “kleinere” games. Met name games zoals de aankomende Keeper en Winter Burrow zijn ideaal, of bijvoorbeeld dadelijk de nieuwe Powerwash Simulator
——-
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2025 09:06 ]
Van de site:uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:54:
[...]
Ah dat wist ik niet eens. De oplader van mijn oude ROG zal wel werken.
Oplader niet inbegrepen.
Dit apparaat laadt op via USB Power Delivery van 45 tot 65 W. Gebruik een voedingsadapter met een uitgangsvermogen van 65 W of hoger.
Een universele USB C lader van een laptop oid (of van je oude ROG) zal waarschijnlijk gewoon werken inderdaad
Hey, toch een campaign! Even gemist, maar die ga ik wel meenemen. Bij COD ook enkel de campaigns gespeeld.uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:05:
Ik gebruik mijn oude ROG behoorlijk vaak. Gewoon ff lekker een game op de bank in plaats van te verkassen naar mijn gamekamer. Zeker in een warme zomer is dat een uitkomst.
Maar speel dan ook vooral wat “kleinere” games. Met name games zoals de aankomende Keeper en Winter Burrow zijn ideaal, of bijvoorbeeld dadelijk de nieuwe Powerwash SimulatorHeb zelfs ook Silksong voor een groot deel op mijn oude ROG gespeeld en dat speelt toch wel lekker weg. Enige wat ik daarbij af en toe had is dat de vierpuntdruktoets wel afwijkt van wat ik gewend ben met mijn Wolverine controller. Die is net wat preciezer.
——-
[Video: Battlefield 6 Official Campaign Trailer]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties