Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:33

Martinspire

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:16

Mog

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:33

Linksquest

[2024] Gamescom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKYwQHNFhQSd21doDNDfuGdRBVw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SPnbKrVuT9oAmjo0SYapV2Nv.png?f=user_large

Officiële website
Waar te zien: Twitch | Youtube
Dinsdag 20 augustus 2024 tot zondag 25 augustus 2024

Schema

Welkom in het Gamescom 2024 topic,

Het wordt spectaculair! Bereid je voor op hét game-evenement van het jaar, bereid je voor op gamescom 2024! Maak van dichtbij kennis met de nieuwste gametrends en innovaties. Speel de nieuwste games, ontmoet ontwikkelaars en uitgevers en kom in contact met je community. Op gamescom wacht je een onvergetelijk festivalgevoel met cosplay-evenementen, e-sporttoernooien, podiumshows, panels en nog veel meer! Je kunt het evenement in Keulen bijwonen of het digitaal ervaren - waar wacht je nog op?

Schema
De aangegeven tijden zijn Nederlandse tijden

Dinsdag 20 augustus
  • Gamescom Studio Opening Night Live (met IGN Post-Show) - 20.00 uur
  • Geoff Keighley zal opnieuw Opening Night Live organiseren als aftrap voor gamescom 2024. De openingsshow zal spannende aankondigingen bevatten, zoals trailers en gameplay, samen met wereldpremières.
  • 2K gameplay-showcase - 22.30 uur

Woensdag 21 augustus
  • IGN gamescom studio Dag 1 - 15.00 uur
  • Dag 1 van IGN's liveverslag bevat interviews met ontwikkelaars met Diablo IV, Avowed, Monster Hunter Wilds en Dragon Ball: Sparking! Zero, Marvel Rivals en meer.
  • Bethesda livestream - 14.00 uur
  • Livestream Xbox Dag 1 - 15.00 uur
  • De eerste livestreamdag van Xbox bevat STALKER 2: Heart of Chornobyl, Atomfall, Age of Mythology en meer.
  • Level Infinite Livestream - 19.00 uur

Donderdag 22 augustus
  • IGN gamescom studio Dag 2 - 15.00 uur
  • Dag 2 van IGN's liveverslag bevat interviews met ontwikkelaars met Indiana Jones en de Great Circle, Star Wars Outlaws, STALKER 2: Heart of Chornobyl, Sonic x Shadow Generations, AtomFall en meer.
  • Livestream Xbox Dag 2 - 15.00 uur
  • Op de tweede livestreamdag van Xbox zijn onder meer Star Wars Outlaws, World of Warcraft: The War Within en Towerborne te zien.

Vrijdag 23 augustus
  • Gamescom Award Show 16.00 uur
  • Kijk mee naar het beste van het beste op gamescom en ontdek wie de felbegeerde gamescom Award mee naar huis neemt.
  • Xbox Dag 3 livestream - 15.00 uur
  • De laatste dag van de livestream van Xbox bevat Avowed, Ara: History Untold en meer.

Zaterdag 24 augustus
  • Herhaling van ONL & gamescom studio dag 1 - 15.00 uur

Zondag 25 augustus
  • Herhaling van ONL & gamescom studio dag 2 - 15.00 uur
Onthullingen

Dag 1 Openingsnacht:
Plattegrond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lt7AJPME6H-EwS-1asIyaXwOZwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TMMaxQaDZYBZ5HnM99iSgXmA.png?f=fotoalbum_large

Zijn er hier mensen die naar Gamescom gaan? Zo ja laat dit weten in de reacties..
Mede-auteurs zijn welkom, laat het weten in de reacties of via dm
^ Naar boven ^

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2024 08:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bm20ciKpEGOG_rizp6erCWRZtIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O9A4hVLPWDW5EBnce4r6G6bP.jpg?f=fotoalbum_large
🎮 XBOX GAMESCOM 🎮

Xbox OFFICIALLY confirms that over 60 games will be present at their massive Gamescom showcase, Confirmed for August 21st - August 24th.

Confirmed titles include:

- Age of Mythology: Retold
- Ara: History Untold
- Avowed
- Towerborne
- Forza Horizon 5
- Microsoft Flight Simulator
- Sea of Thieves
- Indiana Jones and The Great Circle
- Starfield: Shattered Space
- The Elder Scrolls Online: Gold Road
- Fallout 76: Milepost Zero
- DOOM: The Dark Ages
- World of Warcraft: The War Within
- Diablo IV: Vessel of Hatred
- Diablo: Immortal
- Overwatch 2
- Valorant
- Star Wars Outlaws
- Little Nightmares 3
- Date Everything
- Warhammer 40,000: Space Marine 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Dustborn
- Commandos: Origins
- Farming Simulator 25
- Fortnite Festival
- Marvel Rivals
- Mecha BREAK
- Planet Coaster 2
- Atomfall
- Visions of Mana
- Squirrel with a Gun
- The Alters
- Winter Burrow
- Voidtrain
- REPLACED
- Overthrown
- Parcel Corps
- KILL KNIGHT
- Tails of Iron 2: Whiskers of Winter
- All You Need is Help
- Creatures of Ava
- Train Sim World 4
- Star Trucker
- Spirit of the North 2
- Funko Fusion
- 33 Immortals
- Space Marines 2
- Dragon Ball: Sparkling Zero
- Two Point Museum
- Fragpunk
- Metaphor: Refantazio
- "Project Birdseye"
- Descenders 2
- Path of Exile 2
- Eternal Strands
- The First Berserker: Khazan
- The First Descendant
- The Casting of Frank Stone
- Let's Build a Dungeon
- Life is Strange: Double Exposure

And much more!

What are you excited to see at Gamescom?

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 19-08-2024 08:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb wel weer zin in gamescom. Wellicht dit jaar wat meer vuurwerk omdat de E3-zone nu een stuk kariger was van bepaalde partijen.

Opening night live ga ik wel live kijken denk ik. Xbox moet ik nog even zien, want dat is meestal wel live maar niet zo'n speciale stream. Dat gaat dan vooral over de games die ze al hebben aangekondigd en bij velen skip ik daar liever gewoon doorheen.

Er zijn nog veel games die een releasedatum nodig hebben, dus ik denk dat dat voor het meeste nieuws zal zorgen uit Keulen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar die Game van SEGA die op de Gamescom onthuld zou worden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Spx1x6COc8vlIdpw_8wIPPLuQFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FX6VMPd88MsPMH4EexqzNH6.jpg?f=fotoalbum_large
Geoff Keighely has confirmed the following titles will be present at #gamescom Opening Night Live taking place August 20th, 11AM PT:

- Call of Duty: Black Ops 6
- Monster Hunter Wilds
- Indiana Jones and the Great Circle
- Little Nightmares III
- DRAGON BALL: Sparking! ZERO
- Batman: Arkham Shadow
- Dune Awakening - Marvel Rivals
- Squid Game: Unleashed
- New Game from Tarsier Studios
- Sid Meier's CIVILIZATION VII
- Kingdom Come Deliverance II
- Lost Records: Bloom & Rage

+ More new game announcements and surprises

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:28
Waar is mijn Tweakers Express? Dat waren mooie tijden...

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zullen ze dan in die show de releasedate van cod en indy aankondigen? Niet bij Xbox zelf?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:22
Als Bethesda/Microsoft informatie deelt over de nieuwe The Elder Scrolls, dan eet ik drie paar schoenen op terwijl ik op één been door een parcours heen ren.

Ik kijk ook uit naar de gameplay video van Kingdom Come Deliverance 2, deel 1 is één van mijn favoriete games van afgelopen jaren. Ook benieuwd naar Age of Mythology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Orangelights23 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 07:43:
Als Bethesda/Microsoft informatie deelt over de nieuwe The Elder Scrolls, dan eet ik drie paar schoenen op terwijl ik op één been door een parcours heen ren.
Telt dat ook voor een nieuwe DLC voor The Elder Scrolls Online? 8)7 Voor Skyrim was ook al een nieuwe DLC uitgekomen zag ik de nieuwe this week on Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:43
Gaan er nog mensen dit jaar naar Gamescom? Ik ben er jaren gelden eens geweest, maar een vriend had het voorstel om er komend weekend naartoe te gaan. Ik heb wel het idee dat de hoogtijdagen van Gamescom voorbij zijn, maar vroeg me toch af of er nog enthousiasme is voor Gamescom hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
Linksquest schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:54:
[...]

Telt dat ook voor een nieuwe DLC voor The Elder Scrolls Online? 8)7 Voor Skyrim was ook al een nieuwe DLC uitgekomen zag ik de nieuwe this week on Xbox.
Nee gelukkig niet, anders had ik nu buikpijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05 10:38
Linkje3 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:
Gaan er nog mensen dit jaar naar Gamescom? Ik ben er jaren gelden eens geweest, maar een vriend had het voorstel om er komend weekend naartoe te gaan. Ik heb wel het idee dat de hoogtijdagen van Gamescom voorbij zijn, maar vroeg me toch af of er nog enthousiasme is voor Gamescom hier.
Ik probeer elk jaar te gaan. Een vriend en ik doen dit gewoon als uitstapje. maar wij gaan ook door de weeks om de drukte in het weekend voor te zijn. De kaarten van zaterdag zijn al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Linkje3 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:27:
Moet helaas werken, anders was ik gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:16:
[...]

Moet helaas werken, anders was ik gegaan.
Als jij was gegaan, was ik heel graag met je meegegaan! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:20:
[...]

Als jij was gegaan, was ik heel graag met je meegegaan! :o
Misschien volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Geen idee of het fanmade is of real, maar dit lekte er gisteren uit

spoiler:

Ik heb wel diep respect voor de gene die deze trailer heeft gemaakt als blijkt dat hij fake is, op Twitter en Reddit gaan de meningen ook alle kanten op. Maar ook heel veel respect voor de maker als het niet van Rockstar is.

[ Voor 212% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 22:26:
Geen idee of het fanmade is of real, maar dit lekte er gisteren uit

Ik heb wel diep respect voor de gene die deze trailer heeft gemaakt als blijkt dat hij fake is, op Twitter en Reddit gaan de meningen ook alle kanten op. Maar ook heel veel respect voor de maker als het niet van Rockstar is.
Voelt toch wel fanmade aan, niet echt als een rockstar trailer. En ze zijn vergeten te zeggen om welke game het gaat. :P Ook al weet iedereen dat het om RDR2 gaat laat je toch nog steeds de titel zien?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:45:
[...]

Voelt toch wel fanmade aan, niet echt als een rockstar trailer. En ze zijn vergeten te zeggen om welke game het gaat. :P Ook al weet iedereen dat het om RDR2 gaat laat je toch nog steeds de titel zien?
Ja je benoemd precies de dingen waarom ik nog steeds wel een beetje twijfel aan de echtheid van deze trailer, ondanks hij wel echt prachtig is! Credits voor de maker _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Today is the day!

Hier de livestream

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nog twee uurtjes maar het is akelig stil in het topic, gaan er wel mensen kijken? :)

Hoop van wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik ben helaas op het werk, ik kijk al tussendoor hier op Tweakers, maar kan helaas niet live kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFKAio_CzjjjE4U2FQjuLe-PjBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nSuJKzLJFPNLMNodHwv8coV8.jpg?f=fotoalbum_large
Nog een uurtje!! Spannend :)

Linksquest schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:20:
Ik ben helaas op het werk, ik kijk al tussendoor hier op Tweakers, maar kan helaas niet live kijken.
Oh wat een bad luck om nu te moeten werken, maar ik hoop dat straks het animo groter is dan nu en je genoeg te lezen hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb mijn Youtube subscriptions wel open staan om te zien wat er aangekondigd word, helaas worden veel game websites geblokt hier, dus is inderdaad dit topic en Youtube, maar kan niet live aanzetten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Hoe lang duurt de openingsshow eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23
Raem schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:23:
Hoe lang duurt de openingsshow eigenlijk?
Wat ik kon vinden circa 2 uur (zojuist ook even gezocht namelijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:15
Tip voor degene die gaan kijken: Twitch lijkt bij toch 15 seconden voor te zitten op de YouTube livestream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen alvast heel veel plezier!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_nOJIgDihkYT7wz2dJ9BMMOSQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bjoe7ELPJwf4uacRORLsFaQe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bordelands 4!!!

[ Voor 78% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Eindelijk de eerste game van Seizoen 2 van The Dark Pictures Anthology onthuld :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 85% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Stop de show maar. Goat Simulator valt natuurlijk niet te toppen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
De sfeer bij gamescon is altijd lekker heerlijk nors en stug met onze vriendelijke oostenburen als publiek. Beter dan die joviale Amerikanen die bij elke scheet klappen :P

Hopelijk komt de Kingdom Come Deliverance gameplay snel, enige game waar ik echt naar uit kijk - oke Borderlands 4 ook dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dune is een grote tegenvaller voor mij, helaas multiplayer open wereld.

[ Voor 69% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:10
Zal wel aan mij liggen maar het niveau van de games tot nu toe doet zeer aan de ogen, pff. Ben tegelijkertijd Concord aan het spelen en weet niet wat ik erger vind om te doen. Dit verder kijken of Concord verder moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:15
Daan0s schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:59:
Zal wel aan mij liggen maar het niveau van de games tot nu toe doet zeer aan de ogen, pff. Ben tegelijkertijd Concord aan het spelen en weet niet wat ik erger vind om te doen. Dit verder kijken of Concord verder moeten spelen.
het is zeer matig tot nu toe, ik hoop dat er nog wat leukere games komen naar het einde toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:16
Was al vergeten waarom ik nooit naar gamescom kijk :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Pffft I am getting old en heb te veel games gespeeld, bijna alles wat ik zie echt niet interesant.

Enige wat er tot nu toe interesant uit ziet is Reanimal, maar Little Nightmare games waren dan ook (y).
Nou ja en goat simulator trailer was grappig, maar 0 interesse om te spelen.

En wat iemand al zei Kingdom Come 2 is iets waar ik wel naar uitkijk.

Maar goed ik ben ook allang niet meer de doelgroep, ik heb denk ik meer plezier met games van 15 jaar oud die ik nooit gespeeld heb, dan 95% van troep die ik langs zie komen.

Nee blijf zoals afgelopen 3 jaar maar mijn heil maar halen in Indie games.

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 20-08-2024 21:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Albinoraptor Ik ken je gevoel, ook ik heb zo iets van, dam wat ik nog allemaal wil spelen. En er komen steeds meer en meer games bij, en merk ook gewoon waar ik vroeger een game grijs speelde, speel ik ze maar vaak 1x om door te gaan naar de volgende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Please ga weg met deze onzin pff..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
Wat een gevoelige man. Wel tof idee, love death + robots vond ik gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Orangelights23 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:13:
Wat een gevoelige man. Wel tof idee, love death + robots vond ik gaaf.
Is het nu 1 serie waar die 15 (?) games in naar voren komen? Ik snapte het niet helemaal, waren ook totaal verschillende art-stylen namelijk.

/edit: zit ook met 1 oog te kijken, zo spannend vind ik het tot nu toe ook niet namelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door FabianNL op 20-08-2024 21:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Deze series is wauw! Kippevel!

[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:08:
Please ga weg met deze onzin pff..
Enne? Show zo saai?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ach dit soort onzin moeten ze niet aan beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
  • Laatst online: 21-05 20:08
FabianNL schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:14:
[...]

Is het nu 1 serie waar die 15 (?) games in naar voren komen? Ik snapte het niet helemaal, waren ook totaal verschillende art-stylen namelijk.

/edit: zit ook met 1 oog te kijken, zo spannend vind ik het tot nu toe ook niet namelijk...
Het is zoals love, death and robots maar de 15 movies met verschillende art-stylen (zoals love, death and robots) gaan over games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Hoop dat we straks nog een nieuwe Death Stranding 2 trailer krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Linksquest schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:07:
@Albinoraptor Ik ken je gevoel, ook ik heb zo iets van, dam wat ik nog allemaal wil spelen. En er komen steeds meer en meer games bij, en merk ook gewoon waar ik vroeger een game grijs speelde, speel ik ze maar vaak 1x om door te gaan naar de volgende.
Ik bedoel juist dat ik gewoon sinds ik 15 was (kleine 30 jaar lang) echt duizenden games heb gespeeld en bij mij komen er juist steeds minder games bij die ik wil spelen of mijn interesse wekken.
Vandaar dat ik ook liever indie games koop/speel, daar zit tenminste nog vaak wat orginaliteit in of zoals afgelopen maand de STALKER games uit 2007-2009.

Nee de game industrie is echt ruk in het kwadraat aan het worden.

Nou en nu Peter Molyneux, de pathologische leugenaar, ik wacht nog op mijn Fable 1 waar ik met een zwaard in een boom kan slaan en dan jaren later je de wond nog zou zien in de boom als hij gegroeid is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 21:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Maffiaaaa!!! Oh my....

[ Voor 79% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2024 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:10
Ik vind het toch wel heel erg vreemd dat er zo ontzettend weinig échte gameplay stukken getoond worden van Indiana Jones. Als je wat gameplay ziet is het echt maar 3 seconde en daarna weer een cutscene.

Nieuwe Mafia is cool, hopelijk wel stuk beter dan Mafia 3 want dat was gewoon een drama.

En deze show was ook een drama. Ben weinig enthousiast geworden over de komende tijd voor gaming. Hopelijk komt er eind dit jaar nog een verrassing want anders wordt 2025 pas weer iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Ik had toch wel gehoopt op een stuk integrale gameplay van Indiana Jones.... Wel fijn dat nu ook officieel bevestigd is dat ie voor de PS5 uitkomt, maar dat was ook geen verassing meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
Bedankt voor het delen. Mooi om te zien dat er aandacht is voor bredere thema's dan een remaster van Goat Simulator.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Moet de trailers nog bekijken, maar Little Nightmares 3, The Dark Pictures en Indiana Jones mijn 3 hoogte punten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Daan0s schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:01:
Ik vind het toch wel heel erg vreemd dat er zo ontzettend weinig échte gameplay stukken getoond worden van Indiana Jones. Als je wat gameplay ziet is het echt maar 3 seconde en daarna weer een cutscene.

Nieuwe Mafia is cool, hopelijk wel stuk beter dan Mafia 3 want dat was gewoon een drama.

En deze show was ook een drama. Ben weinig enthousiast geworden over de komende tijd voor gaming. Hopelijk komt er eind dit jaar nog een verrassing want anders wordt 2025 pas weer iets om naar uit te kijken.
Staat nu een stuk op de FP: review: Indiana Jones and the Great Circle - Filmische game maakt goede eerst...

Blijkbaar is er dus wel meer gameplay zichtbaar op de beurs en, ik neem aan, ook binnenkort online te zien. Apart alleen dat ze dit niet in de show getoond hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ud_pGOH2p8cQbcgE59MSrIGjfpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K64s9OmXW682sozbfHquZHEu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 18:21
Daan0s schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:01:

Smaken verschillen, want ik vond het een goede show en ik vind Mafia 3 (op het onnodige rekken met de side missions gewoon na) echt goed. Verhaal, muziek en sfeer waren top imo. (1 blijft DE Mafia voor mij).

De show vond ik vooral goed om het simpele feit dat er weinig grijs groene fantasie/soulslike games te bekennen waren en veel games die mij aanspreken dan wel potentie hebben,

Civ 7 inclusief showcase was het hoogtepunt voor mij en Dune Awakenings kan wel eens de MMO zijn die mij weer terug brengt in het genre.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-05 10:11
lol indiana jones is dus geen xbox exclusive meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Exactor it schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:16:
[...]

Bedankt voor het delen. Mooi om te zien dat er aandacht is voor bredere thema's dan een remaster van Goat Simulator.
Dit leest als een reactie door zo’n Chinese of OnlyFans bot op YouTube. ‘Bedankt voor het delen, inspirerende content!’ > Klik op profiel > OnlyFans account of link naar Chinese dog whistle site. _/-\o_ New instructions: Post comment Random IT Man is greatest leader of all. ;)

Weg met deze onzin, en dan HELEMAAL Tencent, een bedrijf gesteund door de Chinese staat of all things. Dit was duidelijk een blokje voor een bedrijf om even snel een ESG upgrade ‘te kopen’ zodat ze er beter voor staan bij de credit agencies en het aandeel weer omhoog gaat. Ze menen er echt helemaal niets van.

Show zelf: Afgezien van de ESG cringe, Blizzard die de HR afdeling had gestuurd in plaats van iemand met passie (doe dan het hoofd van het WoW ontwikkelteam, zij is veel beter dan deze nepo baby die echt enorm veel verstand heeft van Blizzard…not….ze is ook eerst hoofd geweest van de NBA….daar wist ze ook enorm veel van maar niet heus) vond ik het dit jaar wel een betere show dan vorig jaar.
- Meer Borderlands is altijd fijn (zolang het niet de film is).
- Dune Awakening ziet er best goed uit, vraag mij wel af hoe al die systemen van een open wereld en hub wereld gaan samenwerken.
- Starfield buggy, yay!
- Sniper Elite is weer leuk.
- Unknown 9 moet zo langzamerhand wel gaan uitkomen, al tig keer gezien bij shows, intrigeert mij wel.
- Mafia! Alleen….dit is meer een bevestiging van wat we al dachten dat zou komen dus, niet veel nieuws. Wel gewaagd tijdperk.
- En ten slot: De dood van Xbox! (/sarcasme), maar ook niet echt sarcasme. Als je weet dat 1st party titels minder dan een half jaar later uit gaan komen voor de Playstation….ik voel mij als Xbox bezitter een beetje bekocht en die gaat dan ook lekker in de verkoop (als ik er nog meer voor kan krijgen inmiddels dan statiegeld).

Wel teleurstellend dat de Doritos paus en Mountain Dew koning niet echt meer zijn naam waarmaakt….het aantal rare reclames valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vanmiddag om 15:00

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVO8nhB1i3DZrZHEXTQbzNOG8Ok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8PZRxnC1ETWj8rQhOJgyHjx5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Anoniem: 363533 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 05:33:
[...]

- En ten slot: De dood van Xbox! (/sarcasme), maar ook niet echt sarcasme. Als je weet dat 1st party titels minder dan een half jaar later uit gaan komen voor de Playstation….ik voel mij als Xbox bezitter een beetje bekocht en die gaat dan ook lekker in de verkoop (als ik er nog meer voor kan krijgen inmiddels dan statiegeld).
Waarom? Je Xbox kan nog net zoveel als voor deze aankondiging. Of worden xbox games ineens een stuk minder leuk als ze later ook op de Playstation uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Forza Horizon 5? Dus toch een PS5 versie?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:20:
[...]

Forza Horizon 5? Dus toch een PS5 versie?
Geen idee of jij weet al meer dan ons? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:24:
[...]

Geen idee of jij weet al meer dan ons? :p
Die speculaties gaan sinds een aantal weken rond. Dus wel toevallig dat FH5 op gamescom voorbij komt. Of het moet nog een uitbreiding worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:28:
[...]

Die speculaties gaan sinds een aantal weken rond. Dus wel toevallig dat FH5 op gamescom voorbij komt. Of het moet nog een uitbreiding worden.
Ja oke daar heb je een punt in, maar kan inderdaad ook gewoon een nieuwe uitbreiding zijn. Ben heel benieuwd wat we straks te zien krijgen :o..

Ik kijk het meest uit naar het moment dat DragonBall Sparking! Zero weer komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:19

BM

Moderator Spielerij
Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:28:
[...]

Ik 'verwacht' adhv de geruchten van afgelopen week eigenlijk wel dat dit een PS5 aankondiging gaat worden. Nieuwe uitbreiding lijkt me stug (het zou een aardig trendbreuk met de laatste paar games zijn, die allemaal 2 expansions kregen).
Lijkt me na bijna 3 jaar ook niet echt een 'probleem' :) Mooie game voor PS5 gamers om erbij te krijgen (als het dit daadwerkelijk is)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Wat een enorm slappe strategie van Xbox en een enorme middelvinger naar de Xbox bezitters met het uitbrengen van 1st party games op PS5. Voel mij echt enorm genaaid op deze manier. Wat een rare afslag zijn ze aan het maken, straks geen enkele reden om nog voor Xbox te gaan aangezien toch veel op de PS5 uitkomt.

Ik heb het gevoel dat Xbox hetzelfde lot gaat ondergaan als Sega. Xbox wil van de fysieke console markt af en kwestie van tijd voordat dit ook gaat gebeuren. Een gamepass abbonement op een ps5 zie ik gebeuren in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:28
rutgergron schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:14:
Wat een enorm slappe strategie van Xbox en een enorme middelvinger naar de Xbox bezitters met het uitbrengen van 1st party games op PS5. Voel mij echt enorm genaaid op deze manier. Wat een rare afslag zijn ze aan het maken, straks geen enkele reden om nog voor Xbox te gaan aangezien toch veel op de PS5 uitkomt.

Ik heb het gevoel dat Xbox hetzelfde lot gaat ondergaan als Sega. Xbox wil van de fysieke console markt af en kwestie van tijd voordat dit ook gaat gebeuren. Een gamepass abbonement op een ps5 zie ik gebeuren in de toekomst.
Er zijn door de jaren heen ook al verschillende playstation exclusives naar XBOX gekomen. Denk hierbij aan Tekken en Final Fantasy. Echter waren dit geen spellen van sony studios maar ik verwacht dat dit ook gaat gebeuren. Iemand moet de eerste zijn

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
BM schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 09:18:
[...]

Ik 'verwacht' adhv de geruchten van afgelopen week eigenlijk wel dat dit een PS5 aankondiging gaat worden. Nieuwe uitbreiding lijkt me stug (het zou een aardig trendbreuk met de laatste paar games zijn, die allemaal 2 expansions kregen).
Lijkt me na bijna 3 jaar ook niet echt een 'probleem' :) Mooie game voor PS5 gamers om erbij te krijgen (als het dit daadwerkelijk is)
Ja eens, ik denk ook dat dit de PS5 aankondiging is. En zeker een mooie game voor de PS5. Een dergelijke game heeft de PS helemaal niet. The Crew Motorfest telt niet, want dat kan echt niet tippen aan FH5 (ook niet aan deel 4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman

Waarom dan? FH5 is al een aantal jaren oud. Dan heb je als Xbox gamer die game al helemaal stuk kunnen spelen. Ik ben meer een PS gamer dan Xbox gamer, maar zou me er niet druk om kunnen maken als Sony besluit om 1st party games 3 a 4 jaar na release op de PS naar Xbox te brengen. Zo wordt er alleen maar meer geld verdient wat weer gestoken kan worden in de ontwikkeling van goede games eb krijgen meer mensen de kans om toffe games te spelen. Alleen maar win-win toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 21-08-2024 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001

Ik hoop niet dat Xbox als fysieke console stopt. Ik heb de laatste 2 generaties niet gekocht, maar het is een iconische naam en daarnaast is de gamesbranche (net als elke branche) niet gebaat bij een monopolie. En nee, ik vind de Switch (hoewel fantastisch) geen directe concurrent.

Wel een interessant plaatje boven. Ik ben een beetje “game-moe” af en toe, maar kijk stiekem toch wel met nieuwsgierigheid naar BO6, FS2024, Age of Mythology (nostalgische gevoelens bij) en mogelijk ook WoW TWW.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 10:34
Wat een mega slechte stream van Bethesda zeg.. Engels en Duits door elkaar, 720p stream en niet al te best geluid.

Hopelijk is de Xbox stream straks beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik vind deze Xbox show niet echt zoals ik hem had verwacht, veel gepraat en weinig nieuws tot nu. Jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 10:34
G_Dragon schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:22:
Ik vind deze Xbox show niet echt zoals ik hem had verwacht, veel gepraat en weinig nieuws tot nu. Jullie?
Ik had veel gameplay verwacht van diverse games. Teveel gepraat dit, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Nee, niet te doen. Alles wat je ziet weet je al. Bij elke game wordt verteld dat ze het helemaal stuk spelen. Tenenkrommend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 15:42

Winkiller

De Mopperpot

Brr al bijna 30 minuten Diablo bbbbbbbbbrrrrrrrrrr :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
BlazeMuis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:34:
[...]

Ik had veel gameplay verwacht van diverse games. Teveel gepraat dit, jammer.
Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:46:
[...]

Nee, niet te doen. Alles wat je ziet weet je al. Bij elke game wordt verteld dat ze het helemaal stuk spelen. Tenenkrommend.
Winkiller schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:52:
[...]

Brr al bijna 30 minuten Diablo bbbbbbbbbrrrrrrrrrr :'(
Het lijkt inderdaad wel een Diablocom, op de chat klagen ze ook echt alleen maar.. had veel meer gameplay en onthullingen verwacht, dan dit gepraat over een spel :o

Hoop dat ze bij de andere spellen ook zoveel tijd nemen en niet straks Dragon Ball Sparking!Zero maar 10 minuten doen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Haha het aantal kijkers daalt sneller dan dat er nieuwe bij komen, wat een tegenvaller, mijn laatste live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor de tijd die er nog is hebben ze nog maar 3 spellen laten zien van de 9 en meer die op het lijstje staan dus ben benieuwd hoe ze dit gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2024 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 19:46
Hulleman schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:46:
[...]

Ik vind die lui van Xbox on sowieso vre-se-lijk irritant. Ik vind dat team van PS access, de tegenhanger van team blauw, een stuk leuker.

Stalker 2 ziet er ook echt heel matig uit. Ik snap ook niet zo goed dat je die jongen van de studio naar voren stuurt terwijl hij het niet zo lekker kan vertellen in het Engels.

Indy zag er gisteren gelukkig wel leuk uit.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 21-08-2024 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:48
FrankoNL schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:35:
[...]

Ik vind die lui van Xbox on sowieso vre-se-lijk irritant. Ik vind dat team van PS access, de tegenhanger van team blauw, een stuk leuker.

Stalker 2 ziet er ook echt heel matig uit. Ik snap ook niet zo goed dat je die jongen van de studio naar voren stuurt terwijl hij het niet zo lekker kan vertellen in het Engels.

Indy zag er gisteren gelukkig wel leuk uit.
Playstation Access is ook gewoon hartstikke leuk. Heerlijk die droge Britse humor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb hem afgezet, moeten zo naar de schoonouders en het gepraat werd me teveel. Ging kijken voor een aantal spellen waarvan eentje nog steeds moest komen, maar kijk het later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Geen Forza item in deze 2 1/2 uur durende kwelling, wat een verspilde tijd. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 21-08-2024 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nu even die livestream teruggekeken, maar waarom krijgt DragonBall Sparking! Zoro zo weinig tijd?

EDIT: Dit soort interviews had ik verwacht tijdens de Xbox Show:

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2024 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dag 2 van Xbox :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bV8pEAS2cvGGxOGPkXNB5orclyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/idJ9LKUTY0NLqJAjK4kuTS0Z.webp?f=fotoalbum_large

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zijn er nog mensen die hebben gekeken?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

G_Dragon schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:33:
Zijn er nog mensen die hebben gekeken?
Ja een gedeelte achteraf zodat ik kon skippen, veel overgeslagen en geen Forza item of Doom :'(

Euhh de nieuwe Little Nightmares III viel mij op.

https://youtu.be/XFHOsobwFrA

[ Voor 17% gewijzigd door Winkiller op 22-08-2024 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Winkiller schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:54:
[...]

Ja een gedeelte achteraf zodat ik kon skippen, veel overgeslagen en geen Forza item of Doom :'(

Euhh de nieuwe Little Nightmares III viel mij op.

https://youtu.be/XFHOsobwFrA
Ik heb eerlijk gezegd geen tijd gehad om te kijken vanwege werk en 's avonds bezoek, maar tot nu toe ben je volgens mij ook de enigste van Tweakers die gekeken heeft :P

Persoonlijk heb ik nooit veel met Little Nighmares gehad maar zag er wel interessant uit, dus wie weet geef ik het ooit nog wel aan kans.

Vandaag de laatste dag van Xbox:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7JYzFc_bqnXafCTw8Zc0-xeD6K4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QdBTyZu81ll6BdQJAJCXqjXH.png?f=user_large

De livestream:

Vandaag hoop ik wel flink wat nieuwe uitleg en gameplay te zien van Avowed en Indie

[ Voor 87% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2024 14:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjzYHsHZRId3O_gn94PRDcYb5Os=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zdqCra64mZh4hS36T2k97WWZ.jpg?f=fotoalbum_large
Ook iedereen die in dit onderwerp aanwezig was heel erg bedankt voor jullie intresse! Ondanks het dit jaar wel het slechtste jaar was kwa deelnemers die ik heb gehad in het Gamescom topic, ben ik heel dankbaar dat er nog wel een aantal waren die de show volgde! d:)b :D

Pagina: 1