Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:27
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:56:
Nee ik weet precies welke game dit is voor de SNES:

Street racer, zag het al aan die kale dude met die knuppel!
Geniale over-the-top tegenhanger van super mario kart. Vroeger vele honderden uren ingestopt. Eindeloze sessies Rumble en Soccer. De grootste uitdaging was om zoveel mogelijk punten in de championships te halen. Naast +1 voor lapping bonus, +1 voor het meeste sterretjes oppikken, en +1 voor de meeste klappen uitdelen kon je volgens mij ook nog een +2 scoren voor een "perfect race" ofzo indien je niemand aanraakt tijdens de race. Zeer lastig om die te combineren met de punching bonus dus, maar niet onmogelijk.
Jaren later (denk rond 2000) kwam ik erachter dat er nog een paar hidden tracks bestaan die met een cheat code te unlocken waren. Dat was weer goed voor weken vermaak :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Beetje later dan normaal, maar hier alsnog de nieuwe this week on Xbox

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@justifire Ik was na die patch eigenlijk gelijk ook weer terug gegaan naar dezelfde settings, die patch deed niet veel beter imo maar ik geniet echt van de game.

Nu wayfarer of warfarer wat is het aan het levelen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:36:
@justifire Ik was na die patch eigenlijk gelijk ook weer terug gegaan naar dezelfde settings, die patch deed niet veel beter imo maar ik geniet echt van de game.

Nu wayfarer of warfarer wat is het aan het levelen 8)
Wel fijn dat motion blur uit kan, kan daar echt niet goed tegen.
Ray tracing maakt het spel wel echt een stuk “levendiger”, zonder is alles toch een beetje vlak en flets.
Merk duidelijk dat de devs van deze game goed hebben gekeken naar Monster Hunter qua gevechten.
Gisteren met een cyclops aan het knokken, komt plots een tweekoppig beest zich er mee bemoeien, CHAOS!! :9
Ook het mounten is echt net zo gaaf als in MH, evenals het chargen van de heavy, heerlijk!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is wel eens eerder gebeurd maar m’n achievements verschijnen niet meer op m’n scherm tijdens unlocken. Krijg wel een melding in Xbox app.

Lost dit zichzelf op?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 13:06:
Is wel eens eerder gebeurd maar m’n achievements verschijnen niet meer op m’n scherm tijdens unlocken. Krijg wel een melding in Xbox app.

Lost dit zichzelf op?
Stap 1 is altijd have you tried turning it off and on again? :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Finraziel schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 13:10:
[...]

Stap 1 is altijd have you tried turning it off and on again? :+
Uiteraard. Dacht eerst dat het aan quick resume lag maar andere games ook geen popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:06

R.G

Kunnen wij nog een crew refund krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 22:31:
Kunnen wij nog een crew refund krijgen?
The Crew 1? Of bedoel je wat anders :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja toch wel zoals ik al dacht, zou een beetje gek zijn om daar nu 10 jaar later nog een refund voor te mogen krijgen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de game niet meer beschikbaar is is dat niet perse hele gekke vraag. Ze ontnemen je immers je product.

Al kon je deze game al even niet meer spelen natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Timothy3000 op 14-04-2024 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-april-15

Voor mij wordt het Harold Halibut en de update 1.4 van Grounded :)
Daarnaast nog eens wat andere backlog games denk ik die ik eens wil afronden, waaronder Stray, Fall of Porcupine en Rainbow Billy.

En misschien de laatste dlc van Sifu. Die game was toch wel erg tof. Valt een beetje in de categorie van Trials. Een skillbased game waar je echt merkbaar steeds beter in wordt. Daar houd ik wel van.

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2024 11:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mooie aanbieding in de store!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocCM3jdgN9hfmOjS1IJb_Heb-x0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxIL3bhvzkB28fKTmbA4Zgi8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:56
Goed moment met de 60FPS upgrade die op 25 april uitkomt. Net Fallout uit gekeken op Amazon, zeer goed en loyaal aan het spel en nu kriebelt het om het weer te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Galvatron schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:22:
[...]

Goed moment met de 60FPS upgrade die op 25 april uitkomt. Net Fallout uit gekeken op Amazon, zeer goed en loyaal aan het spel en nu kriebelt het om het weer te gaan spelen.
Ondanks ik het spel al uit heb gespeeld, heb ik deze editie wel gehaald voor wanneer de update komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tomb Raider 2013, Rise of the Tomb Raider en Shadow of the Tomb Raider nu voor de zoveelste keer doorspeelt, maar nu achter elkaar. Voor het eerst op de Series X. Het was genieten van het beeld en geluid. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de volgende nieuwe Tomb Raider.

In de spring sale heb ik Cyberpunk 2077 gehaald. Ik had voor de tweede keer een 10 Euro Xbox tegoed gespaard via Xbox Rewards, dus koste CP2077 mij maar 19,99. CP2077 had ik al doorspeelt op de PC in eind 2020 en nu ga ik het op de Series X nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap dat je nog even wil wachten, maar voor de content die je krijgt voor €10 vind ik het geen geld en dan komt er ook nog een current-gen update aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker de base game op GP proberen als de update er is en hem dan later kopen als het bevalt. Die game is zo vaak in de aanbieding....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2024 @ 07:25:
Tomb Raider 2013, Rise of the Tomb Raider en Shadow of the Tomb Raider nu voor de zoveelste keer doorspeelt, maar nu achter elkaar. Voor het eerst op de Series X. Het was genieten van het beeld en geluid. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de volgende nieuwe Tomb Raider.
Mooi he Tomb Raider in Dolby Atmos :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het met Dolby headphones in 7.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In other news.....

Zo, die Fallout serie is even fucking genieten zeg. Heb alleen de pilot nog gezien, maar tot nu toe klopt gewoon alles. Prachtig! Ik begrijp goed dat men de games weer speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2024 @ 07:25:
Ben het nu ook aan het doen, net op het einde van Tomb Raider 2013. Boh genieten hoor, had ze volgens mij niet allemaal gespeeld van de reboot en heb ze maar gekocht, dit zijn blijvertjes _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:39:
[...]

Ben het nu ook aan het doen, net op het einde van Tomb Raider 2013. Boh genieten hoor, had ze volgens mij niet allemaal gespeeld van de reboot en heb ze maar gekocht, dit zijn blijvertjes _/-\o_
Ben met Shadow of the Tombraider er nog niet helemaal uit wat die verschillende paden zijn die je kan volgen mocht je met een + game opnieuw gaat beginnen. 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:34:
In other news.....

Zo, die Fallout serie is even fucking genieten zeg. Heb alleen de pilot nog gezien, maar tot nu toe klopt gewoon alles. Prachtig! Ik begrijp goed dat men de games weer speelt.
Ik heb dit weekend de serie bekeken en het is echt vermakelijk. Ik weet niet hoe iemand die niet de games heeft gespeeld of kent de serie zal ervaren, maar ik vond het genieten hoeveel zaken je van de game herkent en dat ook op een natuurlijke manier laat zien.

Verder dit weekend Stray uitgespeeld. Was gebleven bij chapter 4 van de 12. Was wel vermakelijk. Nu nog eens kijken of ik de speedrun een beetje simpel kan halen. De game uitspelen binnen 2 uur. Moet misschien even goed kijken naar de eerste 4 chapters want die heb ik niet meer vers in het geheugen zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:36
Ik vind de Fallout serie zo leuk dat ik gelijk een Xbox Design Lab Fallout controller heb besteld... Nog anderhalf afleveringen te gaan. Ook weer zin om een Fallout game te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:46:
[...]

Ik heb dit weekend de serie bekeken en het is echt vermakelijk. Ik weet niet hoe iemand die niet de games heeft gespeeld of kent de serie zal ervaren, maar ik vond het genieten hoeveel zaken je van de game herkent en dat ook op een natuurlijke manier laat zien.

Verder dit weekend Stray uitgespeeld. Was gebleven bij chapter 4 van de 12. Was wel vermakelijk. Nu nog eens kijken of ik de speedrun een beetje simpel kan halen. De game uitspelen binnen 2 uur. Moet misschien even goed kijken naar de eerste 4 chapters want die heb ik niet meer vers in het geheugen zitten.
Ik ga vanavond starten met de serie, mijn partner heeft de games nooit bekeken, dus ik doe dat onderzoek graag voor je.

Fallout staat nog wel ergens op mijn Xbox, ik heb denk ik met mods gerommeld, dus zal een verse Install doen om 'm te herspelen. Ik merk wel dat ik naarmate ik ouder word minder geduld heb om elk hoekje in een game uit te kammen, ben benieuwd hoe ik een nieuwe playthrough ga ervaren.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Kalkie schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:26:
[...]

Ik ga vanavond starten met de serie, mijn partner heeft de games nooit bekeken, dus ik doe dat onderzoek graag voor je.

Fallout staat nog wel ergens op mijn Xbox, ik heb denk ik met mods gerommeld, dus zal een verse Install doen om 'm te herspelen. Ik merk wel dat ik naarmate ik ouder word minder geduld heb om elk hoekje in een game uit te kammen, ben benieuwd hoe ik een nieuwe playthrough ga ervaren.
Je zou je partner het intro filmpje van Fallout 4 kunnen laten zien, dat laat wel mooi zien hoe het vanaf de tweede wereld oorlog een andere richting op gaat vergeleken met onze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had gehoopt op een puzzel spel, maar het blijkt helaas een walking sim te zijn bomvol met geouwehoer.
Exact datgene waar ik niet op zit te wachten :|
Jammer, want de artstyle spreekt mij zeker wel aan.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wil nog even terugkomen op m'n problemen met m'n notificaties, want het zijn niet alleen het ontbreken van achievement pop-ups maar ook gewoon echt *alle* notificaties. De meest merkbare zijn die dus van de achievements maar ook bijvoorbeeld xbox rewards.

Het internet staat er vol me en ik heb inmiddels alle tips en trucs wel geprobeerd. Aan/uit zetten van notificaties, clear mac address, hard reset. diverse dingen in het netwerk dat soort dingen maar niets helpt. Ik begin de indruk te krijgen dat het niet eens aan mij ligt.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +4 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 15 april 2024 @ 16:24:
Ik vind de Fallout serie zo leuk dat ik gelijk een Xbox Design Lab Fallout controller heb besteld... Nog anderhalf afleveringen te gaan. Ook weer zin om een Fallout game te spelen.
Het is een gave controller, welke kleurtjes heb jij hem gegeven? Ik heb geprobeerd trouw te blijven aan de kleuren van Fallout:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxC5nhB60yQCskLo1Us9XnTqPxw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yUITUWRGqejP2yhkyleJ4UTg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
De grafische stijl en het verhaal zien er tiptop uit maar ik zie mezelf niet twaalf uur rondwandelen als er ook met duizend km/u met zwaarden gezwaaid kan worden in Ghostrunner 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:37:
[...]

Het is een gave controller, welke kleurtjes heb jij hem gegeven? Ik heb geprobeerd trouw te blijven aan de kleuren van Fallout:

[Afbeelding]
Ik heb verschillende kleurtjes uitgeprobeerd. Ook naar jouw ontwerp en andere varianten op het internet gekeken. Vond deze zelf wel tof:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kzsZFfd0gnF55Z-gCUVTGzE3DLo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cCjujOqKm5VOJd2qhT5VXhz4.png?f=fotoalbum_large

En deze heb ik gebaseerd op de Nuka-Cola Quantum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBFaqceSobnpnASLMZVZJJvDSpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sJFDFIG8rL7J9gceaJzXG73P.png?f=fotoalbum_large

Maar ook gekeken naar grauwe kleuren en werd ik steeds meer geïnspireerd door de Pip-Boy. Uiteindelijk is het gewoon de Pip-Boy versie geworden die als een van de vier voorbeelden gegeven word. Enige aanpassing is dat ik de triggers standaard heb gehouden, metallic vond ik minder mooi. Wel leuk om bezig te zijn in Design Lab, maar de opties voelen nog wat beperkt. Zo zou ik het nog wel tof vinden als de A, B, X en Y knoppen Xbox groen zijn en de Xbox button oranje licht geeft, dat zou het nog iets meer Pip-Boy maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLGY4Mtmo3oKwZDX_x515Nybr4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EsbAv9ifoycXlrN6LhIqJ7XY.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmLV27e9A86Er0TLNAIAwhWZJ98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xYgXNE5yJ5zpUSgA9AdYWkmh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:23:
Ik wil nog even terugkomen op m'n problemen met m'n notificaties, want het zijn niet alleen het ontbreken van achievement pop-ups maar ook gewoon echt *alle* notificaties. De meest merkbare zijn die dus van de achievements maar ook bijvoorbeeld xbox rewards.

Het internet staat er vol me en ik heb inmiddels alle tips en trucs wel geprobeerd. Aan/uit zetten van notificaties, clear mac address, hard reset. diverse dingen in het netwerk dat soort dingen maar niets helpt. Ik begin de indruk te krijgen dat het niet eens aan mij ligt.

Iemand nog een idee?
Al contact gehad met de klantenservice?

Kleine kans dan je een Engels sprekend persoon aan de lijn krijgt, ben zelf altijd keurig te woord gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
Ik krijg ook nul notificaties. Lekker rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:20:
[...]

Ik heb verschillende kleurtjes uitgeprobeerd. Ook naar jouw ontwerp en andere varianten op het internet gekeken. Vond deze zelf wel tof:

[Afbeelding]

En deze heb ik gebaseerd op de Nuka-Cola Quantum:

[Afbeelding]

Maar ook gekeken naar grauwe kleuren en werd ik steeds meer geïnspireerd door de Pip-Boy. Uiteindelijk is het gewoon de Pip-Boy versie geworden die als een van de vier voorbeelden gegeven word. Enige aanpassing is dat ik de triggers standaard heb gehouden, metallic vond ik minder mooi. Wel leuk om bezig te zijn in Design Lab, maar de opties voelen nog wat beperkt. Zo zou ik het nog wel tof vinden als de A, B, X en Y knoppen Xbox groen zijn en de Xbox button oranje licht geeft, dat zou het nog iets meer Pip-Boy maken.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat zijn mooie kleuren, ik zou graag foto's willen zien wanneer hij binnen is :*)
Heerlijk hé dat je zo kan stunten met kleuren en zo uiteindelijk een controller naar wens maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:36:
[...]

Dat zijn mooie kleuren, ik zou graag foto's willen zien wanneer hij binnen is :*)
Heerlijk hé dat je zo kan stunten met kleuren en zo uiteindelijk een controller naar wens maakt.
Duurt denk ik nog wel even voordat ie binnen is? Hoe lang duurde het bij jou?
Zal zeker foto's plaatsen zodra het binnen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:37:
[...]

Duurt denk ik nog wel even voordat ie binnen is? Hoe lang duurde het bij jou?
Zal zeker foto's plaatsen zodra het binnen is :)
5 Maart besteld en 14 Maart had ik de controller binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
Mijn 3 jarige Braziliaanse gamepass ultimate abbonement is ten einde. Ik heb deeltje 5 doorgezocht en alle post met het woordje "ultimate" gelezen. Maar helaas niet het antwoord op mijn vraag gevonden:

Werkt de Braziliaanse VPN 3 jaars Game Pass Ultimate truuk nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:10
grolle schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:23:
Mijn 3 jarige Braziliaanse gamepass ultimate abbonement is ten einde. Ik heb deeltje 5 doorgezocht en alle post met het woordje "ultimate" gelezen. Maar helaas niet het antwoord op mijn vraag gevonden:

Werkt de Braziliaanse VPN 3 jaars Game Pass Ultimate truuk nog?
Je zit in het verkeerde topic:

[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Werkt nog, zij het in een afgeslankte versie en ik las zelfs dat het in een paar landen niet meer mogelijk is te stacken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:20
Deel 5? Vraag me af van welk topic dat is :+
Maar voor gamepass is er een apart topic, Schweino in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie" , en daar gaat het de hele tijd precies hierover :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
uchiha tijntje schreef op maandag 15 april 2024 @ 15:46:
[...]

Ik heb nog geen enkele Fallout game gespeeld, en heb nu de eerste 2 afleveringen gekeken. Ik vind het een prima serie als 'buitenstaander'. Het is wel duidelijk dat ze een vibe uit de game hebben nagemaakt. Waar ik me wel aan stoor (maar dat is ook mijn eigen probleem) is dat ik het gevoel heb dat ik de serie beter kan waarderen als ik de games heb gespeeld, maar tegelijkertijd wordt ik ook ergens bevestigd in mn keuze waarom ik de games niet heb gespeeld.

Ik twijfel of ik het nog wel ga afkijken, het trekt me niet genoeg om hem te bingen, en heb genoeg andere zaken die mijn aandacht trekken. En ik ben dus bang dat ik steeds tegen een onzichtbare muur oploop tijdens het kijken omdat ik voor mn gevoel essentiele context mis om het goed te volgen/begrijpen/er van te genieten.

Dat is overigens geen kritiek, ik snap wel dat het een toffe serie is voor mensen die de games hebben gespeeld, maar dacht dat het wel interessant is om te delen hoe iemand die de games niet heeft gespeeld de serie ervaart.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
sewer schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:10:
Deel 5? Vraag me af van welk topic dat is :+
Maar voor gamepass is er een apart topic, Schweino in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie" , en daar gaat het de hele tijd precies hierover :)
JDL15 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:10:
[...]

Je zit in het verkeerde topic:

[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Werkt nog, zij het in een afgeslankte versie en ik las zelfs dat het in een paar landen niet meer mogelijk is te stacken..
Een aardig maandag ochtend Waar is mijn koffie gevoel. Ik ga even bij de buren kijken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jullie weten dat er ook een [Serie] Fallout Topic is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

GO!!! 😀

Leuk gemaakt, nu alles nog even uitvogelen 👍

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2024 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:21:
[...]
Al contact gehad met de klantenservice?

Kleine kans dan je een Engels sprekend persoon aan de lijn krijgt, ben zelf altijd keurig te woord gestaan.
De standaard antwoorden en oplossingen waar ze hun support fora mee komen heb ik allemaal al geprobeerd. Heb ook het idee dat het niet perse aan mij ligt. Ik laat het even rusten en kijk na een tijdje wel weer of het dan beter is. Maar dit is geen incident. Reddit en ms support fora alsmede reacties onder YouTube video’s die claimen het probleem op te lossen staan er vol mee. Niet nu maar door de tijden heen.

(Dank voor de tip maar de openingstijden vallen buiten de tijden dat ik in de gelegenheid ben ze te bellen. Alleen kantooruren dan ben ik ook aan het werk :P )

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 16-04-2024 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 18:35:
[...]

Another Crabs Treasure is misschien wel leuk.
Mits er ultra greatswordfishes in het spel zitten uiteraard! \[T]/
Dual wield met een mega hammerheadshark! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gunner schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:23:

Iemand nog een idee?
Heb dat ook gehad. Bleek toen te liggen dat ik een Raspberry Pi met Pi-Hole erop had ingericht in mijn eigen thuisnetwerk. In Pi-Hole bleken de adressen/url's die Microsoft gebruikt allemaal geblokkeerd te zijn. Dit is volgens mij (redelijk) standaard, dus je zult een aantal van die url's op je whitelist moeten zetten. Althans mits je natuurlijk een pi-hole hebt in je thuisnetwerk. Heb je die niet, dan kan het ook nog een ander stukje software zijn zoals Adguard of iets dergelijks die die functionaliteit hebben of ergens iets in je router die stiekem gebruikt maakt van dns block lists.

https://discourse.pi-hole...y-whitelisted-domains/212

Even naar beneden scrollen voor de Xbox Live url's.

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 17-04-2024 09:43 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@MRE-Inc Bedankt voor het meedenken. Ik heb wel, in een ander netwerk, een Pi-Hole, draaien. Maar m'n Xbox draait nu juist in een IoT-vlan die niet bij die Pi-Hole kan komen. En het kwam ook zo ineens uit het niets van het een op het andere moment.

Ik zat er juist aan te denken om de Xbox *in* het Pi-Hole netwerk te zetten. Wellicht een router herstart is nog een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gunner schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:00:
@MRE-Inc Bedankt voor het meedenken. Ik heb wel, in een ander netwerk, een Pi-Hole, draaien. Maar m'n Xbox draait nu juist in een IoT-vlan die niet bij die Pi-Hole kan komen. En het kwam ook zo ineens uit het niets van het een op het andere moment.

Ik zat er juist aan te denken om de Xbox *in* het Pi-Hole netwerk te zetten. Wellicht een router herstart is nog een optie.
Graag gedaan hoor. Je wilt natuurlijk een goede Xbox experience en daar horen de meldingen ook bij. Ook al ben ik niet een actieve achievement hunter, ik vind het altijd wel leuk om te zien of ik iets al dan niet bewust unlock qua achievement.

Ik krijg overigens ook popup meldingen van favoriete vrienden met wie ik regelmatig speel. Als dat ook niet werkt, kan dat ook best vervelend zijn.

Toch denk ik dat er ergens iets in je IoT-vlan niet goed staat geconfigureerd en daar toch stiekem de pi-hole voor dns wordt gebruikt of op je Xbox staat nog de pihole ingesteld als dns server omdat je dat wellicht handmatig hebt ingevoerd ooit ? Het kan eigenlijk bijna niet anders aangezien ik zonder pihole nooit issues heb met het Xbox Live netwerk of heb gehad in het verleden. Alle problemen bij mij zijn destijds ontstaan door pihole.

Zo'n Pihole zorg er hier thuis ook voor dat bepaalde apps/websites niet goed werken zoals de Rabobank app etc. Ik neem ook aan dat je de logging van de pihole hebt bekeken en dat daar dan ergens ook het ipadres van je Xbox voorbij komt ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MRE-Inc schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:17:
[...]

Graag gedaan hoor. Je wilt natuurlijk een goede Xbox experience en daar horen de meldingen ook bij. Ook al ben ik niet een actieve achievement hunter, ik vind het altijd wel leuk om te zien of ik iets al dan niet bewust unlock qua achievement.
Precies, het is een onderdeel van de pret :)
MRE-Inc schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:17:
Toch denk ik dat er ergens iets in je IoT-vlan niet goed staat geconfigureerd en daar toch stiekem de pi-hole voor dns wordt gebruikt of op je Xbox staat nog de pihole ingesteld als dns server omdat je dat wellicht handmatig hebt ingevoerd ooit ? Het kan eigenlijk bijna niet anders aangezien ik zonder pihole nooit issues heb met het Xbox Live netwerk of heb gehad in het verleden. Alle problemen bij mij zijn destijds ontstaan door pihole.

Zo'n Pihole zorg er hier thuis ook voor dat bepaalde apps/websites niet goed werken zoals de Rabobank app etc. Ik neem ook aan dat je de logging van de pihole hebt bekeken en dat daar dan ergens ook het ipadres van je Xbox voorbij komt ?
Ik heb bewust zo ingesteld dat de VLAN's onderling niet met elkaar kunnen praten en voor zover ik het zag staat de DNS die gewoon van de router komt, die ook van de router zelf is. Ik ga nog even een router herstart proberen vanavond.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 17-04-2024 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:24
Gunner schreef op woensdag 17 april 2024 @ 12:56:
[...]

Precies, het is een onderdeel van de pret :)

[...]

Ik heb bewust zo ingesteld dat de VLAN's onderling niet met elkaar kunnen praten en voor zover ik het zag staat de DNS die gewoon van de router komt, die ook van de router zelf is. Ik ga nog even een router herstart proberen vanavond.
Mocht je het met een Unifi product hebben geregeld, daar kan ook ad-blocking op aan staan en bepaalde communicatie worden geblokkeerd. Ik ga uit dat andere merken dat ook hebben, maar geen ervaring mee.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Jan_V schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:43:
[...]

Mocht je het met een Unifi product hebben geregeld, daar kan ook ad-blocking op aan staan en bepaalde communicatie worden geblokkeerd. Ik ga uit dat andere merken dat ook hebben, maar geen ervaring mee.
Of een of andere automatische safety feature, dat heb ik ook nog wel eens voor raar gedrag zien zorgen, volgens mij met een Asus router.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het gaat wel om een unifi-router, maar daar blijf ik echt binnen de controller vanaf. al teveel gezeur mee gehad :P(iptv enzo) Controller etc zijn al enige tijd niet geupdated :P Adguard draait daar dus zeker niet op. Volgens mij moet dat ook binnen containers en daar heb ik nog nooit mee gewerkt.

Maar het verbaasd me zo dat alles zaterdagmorgen nog werkte en in de middag kappen alle notificaties er ineens mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nog voor het restarten van m’n router even getest of er verbetering was. En ja! M’n notificatie van het spelen van een Gamepass spel popte op en daarna van een achievement ook.

Dus m’n vermoeden was juist dat je er wellicht als gebruiker toch niet veel aan kan doen.
Maar ik ben weer helemaal happy Iedereen bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjbanis
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 06-07 10:37
Wellicht wat offtopic maar zijn hier meer mensen die nog altijd problemen ervaren met het spelen van baldurs gate 3? Het spel crasht continue waarbij ik zonder enige melding weer op mn dashboard kom. Het is nu zo erg dat het niet meer speelbaar is. Heb geen cross saves aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjbanis schreef op woensdag 17 april 2024 @ 18:53:
Wellicht wat offtopic maar zijn hier meer mensen die nog altijd problemen ervaren met het spelen van baldurs gate 3? Het spel crasht continue waarbij ik zonder enige melding weer op mn dashboard kom. Het is nu zo erg dat het niet meer speelbaar is. Heb geen cross saves aanstaan.
Ik heb daar nooit last van gehad. Kan me niet heugen dat ik in de 200 uur eigenlijk crashes heb gehad.

Heb je hem ooit gewoon opnieuw geïnstalleerd? Misschien een te simpele gedachte. :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2024 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had de 12GB update ook. Maar nooit de dlc aangeschaft. Zit dat standaard erin al die content?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Voor het eerst eens gebruik gemaakt van die backwards compatibility en Fallout3 met alle uitbreidingen gestart. Met de fps-boost speelt dat onverwachts prettig weg zeg! Wat een heerlijke trip through memory lane, maar dan zonder de laadtijden van vroeger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

justifire schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:27:
[...]

Haus en / of Sola zal je apart aan moeten schaffen om het te kunnen spelen.
Snap ik maar de content zit blijkbaar al in de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Ht87 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:09:
Voor het eerst eens gebruik gemaakt van die backwards compatibility en Fallout3 met alle uitbreidingen gestart. Met de fps-boost speelt dat onverwachts prettig weg zeg! Wat een heerlijke trip through memory lane, maar dan zonder de laadtijden van vroeger :9
Heb het geprobeerd maar die game is dermate verouderd dat ik me er niet overheen kon zetten :).

Ik ga het binnenkort eens met 4 proberen, op de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
FrankoNL schreef op woensdag 17 april 2024 @ 23:26:
[...]

Heb het geprobeerd maar die game is dermate verouderd dat ik me er niet overheen kon zetten :).

Ik ga het binnenkort eens met 4 proberen, op de pc.
Snap ik wel, maar ik heb een zwak voor die game, ik woonde toen net voor t eerst op mezelf en die game heeft me door heel wat eenzame uurtjes heen gehaald (ik was vaak vrij als anderen moesten werken). Maar los van de verouderde graphics vind ik het verhaal nog altijd oersterk!
Misschien is het de nostalgie, maar bij de modernere games word ik minder sterk gepakt, al is RDR2 een uitzondering geweest!

[ Voor 10% gewijzigd door Ht87 op 18-04-2024 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Omdat ik gewend ben dat dlc aparte downloads zijn. Als dat nu in een update zit ook voor mensen die geen intentie hebben om de dlc te willen kopen is dat toch een verschil. Niet belangrijk verder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ben momenteel een beetje aan het rondfladderen tussen spellen, heb niet echt een die mij momenteel heel goed weet vast te pakken. Ben laatst wel verder gegaan met het verhaal van Starfield, maar op de een of andere manier pakt het niet meer zo vast zoals in het begin. Telkens maar een stukje van de puzzel te moeten zoeken zonder verder weinig variatie begint eentonig te worden.

Dus ik ben maar weer verder gegaan met my team in F1 2023 en heb inmiddels mijn vierde seizoen achter de rug en mijn zesde teamgenoot, op de een of andere manier verlaten ze mijn team telkens. Ik ben dan zelf Verstappen verloren aan het einde van dit laatste seizoen omdat ik teveel geld uitgaf en daardoor te weinig overhield om zijn contract te verlengen en het spel had al opgeslagen.

Gisteravond speelde mijn beste maatje opeens Grounded, tja toen kon ik het natuurlijk niet laten om hem te gaan helpen. Want het was zijn eerste keer en hij kon wel wat hulp gebruiken, maar ik was na lang overpowered te zijn geweest even vergeten hoe het was om bang te zijn voor de spinnen en andere dieren. Dus toen ik twee Wolf Spiders tegenkwam was het gillen en rennen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 april 2024 @ 22:20:
[...]

Inmiddels aan het spelen? Ben benieuwd wat je ervan vindt :)
Ja! Enorm overweldigend maar echt fantastisch. Wat een spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjbanis
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 06-07 10:37
Ik probeer hem dan maar eens opnieuw te installeren inderdaad, bedankt! Was benieuwd of het een veelvoorkomend probleem was omdat er in het begin wel meer problemen met savegames waren e.d. Verder sluit ik mij aan bij timothy, een geweldig spel (als ie werkt 😝)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:08
Dat gebeurt bij mij alleen wanneer de game Quick Resume gebruikt. Het maakt dan niks uit of ik de vorige speel sessie netjes even naar Main Menu ben gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 18-04-2024 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste had potentie maar was uiteindelijk best matig imo. Hopelijk weten ze met deel 2 de potentie waar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deel 1 op de ps4 uitgespeeld met alle bugs en clunkyness maar wat een avontuur.

Op de XSX de royal edition nog gekocht en flink aantal uren ingestopt.

Kan niet wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er heel goed uit, maar dat zijn PC beelden. De eerste heb ik niet goed gespeeld, maar hoorde van men dat het qua combat heel erg wennen was, of dat ze juist afhaakten vanwege de combat. Volgens Fextralife is de combat in 2 toegankelijker, maar behoudt wel dezelfde feel.

In deze video zie je ook de devs aan het woord en wat ze beloven klinkt tof!

YouTube: Kingdom Come: Deliverance II Official Game Reveal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hadden ook een hoop beloftes voor deel 1. Die game was buggy bij release, dat wil je niet weten. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:36:
Die hadden ook een hoop beloftes voor deel 1. Die game was buggy bij release, dat wil je niet weten. :p
Ja ik hoorde het idd.

Qua performance doen ze nu hun best de boel op 60fps te krijgen maar ze hebben tegen dat kanaal Fextralife gezegd dat het een aardige uitdaging is.

Ik heb zelf zoiets van.....locked 30fps als 60fps niet lukt en maakt het grafisch zo mooi mogelijk. Of, een 40fps mode zoals Plague Tale 2 heeft, wat maakt dat al een verschil zeg. Toch eens kijken of ik deel 1 een kans ga geven.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 18-04-2024 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FYI

Kingdom Come: Deliverance is maar 4 euro in de store nu. En dit is de Royal Edition. Nog ongeveer 12 uur en dan eindigt die sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die uitkijkt naar F1 2024? Ik pre-order deze spellen altijd zonder na te denken, maar dit jaar twijfel ik toch wel flink vanwege de nieuwe prijzen voor een standaard editie (€ 79,99) want wat zijn die momenteel hoog zeg. Net zoals Ubisoft een gigantische hoge prijs vraagt voor Star Wars: Outlaws (€79,99), hierdoor wacht ik liever tot een normale prijs of aanbieding want dit is gewoon te gek voor woorden.

En bij Eneba zie ik ook al geen lage prijzen meer het afgelopen maand en staat F1 24 / Outlaws er nog niet eens tussen, Dragon's Dogma 2 is daar in Argentinië / Egypte steeds uitverkocht dus goedkoop aanschaffen gaat hem ook gewoon niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:27:
Ben ik de enige die uitkijkt naar F1 2024? Ik pre-order deze spellen altijd zonder na te denken, maar dit jaar twijfel ik toch wel flink vanwege de nieuwe prijzen voor een standaard editie (€ 79,99) want wat zijn die momenteel hoog zeg. Net zoals Ubisoft een gigantische hoge prijs vraagt voor Star Wars: Outlaws (€79,99), hierdoor wacht ik liever tot een normale prijs of aanbieding want dit is gewoon te gek voor woorden.

En bij Eneba zie ik ook al geen lage prijzen meer het afgelopen maand en staat F1 24 / Outlaws er nog niet eens tussen, Dragon's Dogma 2 is daar in Argentinië / Egypte steeds uitverkocht dus goedkoop aanschaffen gaat hem ook gewoon niet worden.
Zag dat ie nog steeds cross-gen is, dus geen interesse helaas.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:03:
[...]

Zag dat ie nog steeds cross-gen is, dus geen interesse helaas.
Ja dat is voor mij ook een teleurstelling want de tijd is geweest, het is de tijd voor alleen current-gen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:06:
[...]

Ja dat is voor mij ook een teleurstelling want de tijd is geweest, het is de tijd voor alleen current-gen :D
En ik kijk dan weer uit naar next-gen!
Is het al 2026…. ?

Pagina: 1 ... 22 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties