Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:42:
[...]

En ik kijk dan weer uit naar next-gen!
Is het al 2026…. ?
Haha nu al? We moeten de ware kracht van deze consoles nog gaan zien :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
On_E schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:03:
[...]

Zag dat ie nog steeds cross-gen is, dus geen interesse helaas.
En nog steeds dezelfde engine uit last-gen tijdperk.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:42:
[...]

En ik kijk dan weer uit naar next-gen!
Is het al 2026…. ?
Op zn vroegst 28. Hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:42
Zeker de moeite waard om te spelen! Knap neergezet als eerste game voor zo'n kleine studio.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:56
Mooi zo, blij dat ik gewacht heb met die voor de ps5 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xgar schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:33:
[...]

Mooi zo, blij dat ik gewacht heb met die voor de ps5 te kopen.
Ik denk alleen niet dat de God Of War en Horizon spellen niet snel naar Xbox zullen gaan..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:34:
[...]

Ik denk alleen niet dat de God Of War en Horizon spellen niet snel naar Xbox zullen gaan..
Waar zegt die dat die dat verwacht :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:56
[...]

Uiteraard, daarom heb ik ook een ps5 naast mijn SXS en Switch. ;)
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:35:
[...]

En dat idd.

[ Voor 24% gewijzigd door Xgar op 19-04-2024 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:35:
[...]

Haha dat zegt hij ook zeker niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54
[...]

Dus eigenlijk denk je dat ze wél snel naar de Xbox komen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:44
kleinelievewolff schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:45:
[...]
Wel fijn. Ik hoor goede dingen over deze spellen!
___
Harold Halibut is wel grappig (en mooi!). Maar zoals @justifire Al aangaf, het is een walking sim. Ik kijk mee met een zoon en ga niet zelf spelen.

En als we toch bezig zijn met Justifire taggen, Ghostrunner 2 doet een Arkham Knight en laat je veel te veel rondrijden in een vervoersmiddel. Verder vind ik de movement matigjes, houd je momentum in GR1? In deel 2 kun je max dash, slide spring doen en daarna sta je stil, ik zou die snelheid willen behouden (zoals in titanfall).

[ Voor 54% gewijzigd door Exactor it op 19-04-2024 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleinelievewolff schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:45:
[...]
Ik denk van niet maar hoop van wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41

Deze ga ik in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit zou nu een perfecte GamePass game zijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Rivanov schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:21:
[...]

Dit zou nu een perfecte GamePass game zijn.
Voor voldoende online spelers wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
We probeerden hier te gamen met MUIS en KEYBOARD. Op een series-x in combinatie met een oud 4ms monitor.

Maar merken dat de Muis een soort vertraging of onnauwkeurigheid heeft.Mer name merkbaar bij het richten in first person shooters zoals Fortnite.

4 verschillende muizen getest;
polling rate o.a. op 125, 1000, etc getest;
Dpi getest van 100 tot 1000 en veel hoger.
Xbox muis instellingen gestrest van 1 tot hoogste stand(6 meende ik).

Alleen nog geen freesync monitor getest, kan het hier Ann liggen?

Of is vloeibare muis niet haalbaar met Xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

G_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 09:44:
[...]

Haha nu al? We moeten de ware kracht van deze consoles nog gaan zien :P
Dat dus. Voor m'n gevoel is de Series X nog maar net uit... zoveel bijzonders is er nog niet op gelanceerd.
Misschien komt dat gevoel ook pas bij GTA 6 hoor :X

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou dat mag ik niet hopen voor de uitgever, dan hebben ze een groot probleem.
Timothy3000 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:10:
[...]

Op zn vroegst 28. Hopelijk.
8 jaar, dat gaat echt niet gebeuren.
One > X was 7 jaar maar dat lijkt mij nu ook al redelijk lang.

Sowieso bizar dat in een dergelijke markt het steeds 7 a 8 jaar duurt terwijl de techniek erin al achterhaald is bij uitkomst. Van mij mogen ze best naar een jaarlijkse refresh zoals dat met veel technologie gebruikelijk is, zeker nu die generaties zo in elkaar overlopen.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 19-04-2024 23:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
2green schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:00:
We probeerden hier te gamen met MUIS en KEYBOARD. Op een series-x in combinatie met een oud 4ms monitor.

Maar merken dat de Muis een soort vertraging of onnauwkeurigheid heeft.Mer name merkbaar bij het richten in first person shooters zoals Fortnite.

4 verschillende muizen getest;
polling rate o.a. op 125, 1000, etc getest;
Dpi getest van 100 tot 1000 en veel hoger.
Xbox muis instellingen gestrest van 1 tot hoogste stand(6 meende ik).

Alleen nog geen freesync monitor getest, kan het hier Ann liggen?

Of is vloeibare muis niet haalbaar met Xbox ?
De muis moet in de game best hoog ingesteld worden qua gevoeligheid met de muiswiel. Met de Xbox is dat best laag helaas.

Verder heeft de Xbox sowieso een hoge latency en de keyboard en muis verhoogd dat alleen maar. Ik merk zelf als ik op 720P speel dat het dan veel meer speelbaar wordt. Hoewel ik eigenlijk al gewend ben hoe het is op mijn 1440P monitor omdat ik van het PC cloud gamen af kom.

Ben wel een Call of Duty speler met toetsenbord en muis op de Xbox. Fortnite wel gespeeld en zonder problemen maar is maanden geleden dat ik dat weer heb gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:23:
8 jaar, dat gaat echt niet gebeuren.
One > X was 7 jaar maar dat lijkt mij nu ook al redelijk lang.

Sowieso bizar dat in een dergelijke markt het steeds 7 a 8 jaar duurt terwijl de techniek erin al achterhaald is bij uitkomst. Van mij mogen ze best naar een jaarlijkse refresh zoals dat met veel technologie gebruikelijk is, zeker nu die generaties zo in elkaar overlopen.
Maar dat was deze generatie toch juist niet zo, dat de onderdelen bij release al achterhaald waren. Vorige generatie wel echt maar nu zit er echt goed spul in. En de ontwikkelingen op hardware gebied gaan ook niet zo hard meer. Cpu's zijn wel wat sneller maar niet heel veel. Gpu's worden wel beter maar een aardig deel daarvan komt van gewoon steeds groter en duurder gemaakt worden. En het is de vraag hoeveel je daarvan mee kan nemen naar een apu ontwerp zoals in een console en zonder de kostprijs nog flink omhoog te jagen.

Je ziet dit ook aan de steam deck bv, die is nu ruim twee jaar uit maar het heeft nog niet echt zin om een opvolger te maken. Er zijn wel krachtigere handhelds maar die offeren efficiëntie op voor meer power. Vroeger was dat eigenlijk ondenkbaar, na een jaar was hardware alweer veel sneller én efficiënter.

Nou is de series x wel een stuk ouder dan de steam deck natuurlijk en ze zouden best een krachtigere versie uit kunnen brengen, maar mijn punt is dat je dan echt geen generationele sprong moet verwachten zoals tussen vorige generaties.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 08:03:
[...]

Maar dat was deze generatie toch juist niet zo, dat de onderdelen bij release al achterhaald waren. Vorige generatie wel echt maar nu zit er echt goed spul in. En de ontwikkelingen op hardware gebied gaan ook niet zo hard meer. Cpu's zijn wel wat sneller maar niet heel veel. Gpu's worden wel beter maar een aardig deel daarvan komt van gewoon steeds groter en duurder gemaakt worden. En het is de vraag hoeveel je daarvan mee kan nemen naar een apu ontwerp zoals in een console en zonder de kostprijs nog flink omhoog te jagen.

Je ziet dit ook aan de steam deck bv, die is nu ruim twee jaar uit maar het heeft nog niet echt zin om een opvolger te maken. Er zijn wel krachtigere handhelds maar die offeren efficiëntie op voor meer power. Vroeger was dat eigenlijk ondenkbaar, na een jaar was hardware alweer veel sneller én efficiënter.

Nou is de series x wel een stuk ouder dan de steam deck natuurlijk en ze zouden best een krachtigere versie uit kunnen brengen, maar mijn punt is dat je dan echt geen generationele sprong moet verwachten zoals tussen vorige generaties.
Misschien moeten we daarom af van dat generatie sprong idee, dat is met X86 hardware niet echt meer nodig en kunnen tussentijdse hardware upgrades prima. Optimalisatie zoals dat vroeger gebruikelijk was vind toch steeds minder plaats lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
polopolo150 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 23:36:
[...]

De muis moet in de game best hoog ingesteld worden qua gevoeligheid met de muiswiel. Met de Xbox is dat best laag helaas.

Verder heeft de Xbox sowieso een hoge latency en de keyboard en muis verhoogd dat alleen maar. Ik merk zelf als ik op 720P speel dat het dan veel meer speelbaar wordt. Hoewel ik eigenlijk al gewend ben hoe het is op mijn 1440P monitor omdat ik van het PC cloud gamen af kom.

Ben wel een Call of Duty speler met toetsenbord en muis op de Xbox. Fortnite wel gespeeld en zonder problemen maar is maanden geleden dat ik dat weer heb gedaan.
Als het latency is, dan is dit extreem hoog op de xbox. Een muis is praktisch onbruikbaar voor first person shooters.

Ik twijfel wat het precies is. Het is vooral merkbaar bij kleine correcties. Bijvoorbeeld bij het richten op een specifiek punt of volgen contouren van een gebouw met de crosshoir, etc.

Lees op reddit ook dat het met vsync te maken kan hebben. Maar dat leek mij minder aannemelijk, als ik vsync in dezelfde games aan of uit zet heeft niet dit soort invloed namelijk.

PS
Cloudgaming heb ik alleen gedaan met controler, daarvan was de lag niet zo verstorend als met muis lokaal.

[ Voor 22% gewijzigd door 2green op 20-04-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:46:
[...]

Wel fijn. Ik hoor goede dingen over deze spellen!
___
Harold Halibut is wel grappig (en mooi!). Maar zoals @justifire Al aangaf, het is een walking sim. Ik kijk mee met een zoon en ga niet zelf spelen.

En als we toch bezig zijn met Justifire taggen, Ghostrunner 2 doet een Arkham Knight en laat je veel te veel rondrijden in een vervoersmiddel. Verder vind ik de movement matigjes, houd je momentum in GR1? In deel 2 kun je max dash, slide spring doen en daarna sta je stil, ik zou die snelheid willen behouden (zoals in titanfall).
GR2 loopt gewoon stroef.
In het eerste level al vaker “mis” tegen een muur gesprongen dan in héél GR1
Volgens mij zit GR1 ook in de game pass, zou die zeker even een kans geven!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:02:
[...]

GR2 loopt gewoon stroef.
In het eerste level al vaker “mis” tegen een muur gesprongen dan in héél GR1
Volgens mij zit GR1 ook in de game pass, zou die zeker even een kans geven!
Hij is eruit maar volgens mij heb ik GR1 ooit in een sale gekocht dus ga hem sowieso wel even spelen. Maar ik ben per ongeluk toch met Harold Halibut begonnen. Maak die nog wel af want het verhaal is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:27

R.G

Vraagje related aan Xbox PC dlc?

Als ik crusader king dlc koop op Xbox geldt dit Dan ook voor PC dlc van deze game? Of moet je dat apart Halen?

In hoeverre krijg je dlc op pc en Xbox?

Ik weet dat er games waren zoals halo dat Dan pc en Xbox versie gelijk waren , ook gears of war dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:36
R.G schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 14:14:
Vraagje related aan Xbox PC dlc?

Als ik crusader king dlc koop op Xbox geldt dit Dan ook voor PC dlc van deze game? Of moet je dat apart Halen?

In hoeverre krijg je dlc op pc en Xbox?

Ik weet dat er games waren zoals halo dat Dan pc en Xbox versie gelijk waren , ook gears of war dacht ik.
Ja, werken zowel op xbox en pc.

Voor meer info had ik deze link gevonden.
https://forum.paradoxplaz...-the-menu-screen.1622324/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
justifire schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:23:
[...]

Had gehoopt op een puzzel spel, maar het blijkt helaas een walking sim te zijn bomvol met geouwehoer.
Exact datgene waar ik niet op zit te wachten :|
Jammer, want de artstyle spreekt mij zeker wel aan.
Hey is echt heel teleurstellend, tusen de ellenlange dialogen in vertellen ze ook nog letterlijk wat je moet doen..

Jammer want het verhaal lijkt me best leuk, misschien beter om een Lets Play/Walkthrough van te kijken als een soort Serie :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DIT is nou een game die ik super graag naar Xbox zou zien komen.

YouTube: The Terrifying Reality of Ready or Not.

Dit brengt je echt terug naar de prachtige tijd van Rainbow Six Rogue Spear, Raven Shield en Swat 3 op PC. Man wat waren dat geweldige games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En de nieuwe games van deze week:

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-april-22

Voor de liefhebbers eindelijk weer eens een tennis game met Topspin 2k25

Paar interessante games voor mij:

-Tales of Kenzera: ZAU. Een metroidvania die me interessanter lijkt dan Prince of Persia. Wacht nog wel even de reviews af en de duur van de game. Op het moment even weinig zin in weer een 30 uur durende metroidvania (anders dan eventueel Silksong :P)

-Another’s crab treasure. Benieuwd of het wat is, maar de trailer sprak me wel aan. Moet volgens mij niet langer gaan duren dan een uurtje of 15 wil het leuk blijven denk ik. Maar zit in GP dus makkelijk te proberen.

-De update voor Fallout 4. Heb de twee grote dlc’s bewust nog niet gespeeld in afwachting van deze patch. Dus ik zal volgend weekend wel weer in de wasteland rondstruinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op zondag 21 april 2024 @ 11:17:

Paar interessante games voor mij:

-Tales of Kenzera: ZAU. Een metroidvania die me interessanter lijkt dan Prince of Persia. Wacht nog wel even de reviews af en de duur van de game. Op het moment even weinig zin in weer een 30 uur durende metroidvania (anders dan eventueel Silksong :P)

-Another’s crab treasure. Benieuwd of het wat is, maar de trailer sprak me wel aan. Moet volgens mij niet langer gaan duren dan een uurtje of 15 wil het leuk blijven denk ik. Maar zit in GP dus makkelijk te proberen.

-De update voor Fallout 4. Heb de twee grote dlc’s bewust nog niet gespeeld in afwachting van deze patch. Dus ik zal volgend weekend wel weer in de wasteland rondstruinen :)
Niks voor mij dit keer. Ah ja. Vermaak mij prima met Hell Divers 2 op PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft hier iemand de laatste dlc update van Sifu gespeeld? Ben benieuwd wat de ervaringen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Dead Island 2 toen zonder dood te gaan uitgespeeld voordat de uitbreidingen er waren maar die nieuwste DLC Sola is wel echt heel vet, bij die eindbaas van Sola heb ik wel even flink moeite gehad maar na 6 keer dood te zijn gegaan heb ik hem toch weten te halen.

Die nieuwe Saw Blade is echt echt een sterk wapen en een vermakelijke toevoeging, gebruik hem nu best wel veel vanwege zijn charge vaardigheid. Heb nu geen foto van bij de hand, maar gisteren alle achievements weer binnen gehaald waardoor ik het spel weer 1300/1300G heb. Nu alleen nog even de challenges in het spel zelf en dan heb ik hem weer helemaal 100%.

Hopelijk krijgt dit spel ooit nog een fotomodus of een deel 3, want grafisch ziet dit er echt wel prachtig uit en het speelt zo ontzettend ontspannen weg alleen of met vrienden _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op zondag 21 april 2024 @ 11:17:

Ik heb er wel zin in, maar wacht op een sale. Zeker nadat ik gister alweer las dat 2K de servers uit zet op 31 december 2026. Dan kan je alleen nog de tutorial en exhibition games spelen…

De career bv. niet meer, want die is altijd online.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Voor diegene die nog geen XSX hebben, deze is nu nieuw te koop voor 379,99!

Bekijk Xbox Series X Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:29:
Voor diegene die nog geen XSX hebben, deze is nu nieuw te koop voor 379,99!

Bekijk Xbox Series X Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Weg zo te zien... Ik zag hem nog net voor die prijs staan maar leverancier was "stonks" met maar een paar beoordelingen die er voor mij eigenlijk nogal nep uitzagen dus denk dat bol hem net verwijderd heeft omdat zij het ook niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Finraziel schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:10:
[...]

Weg zo te zien... Ik zag hem nog net voor die prijs staan maar leverancier was "stonks" met maar een paar beoordelingen die er voor mij eigenlijk nogal nep uitzagen dus denk dat bol hem net verwijderd heeft omdat zij het ook niet vertrouwen.
Kan de XSX nog steeds voor die prijs zien, alleen bol heeft hun eigen voorraad op de voorpagina gezet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIbTtWtY9bHsdpP7NuZUj7-CzLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hK299ObtG96IUOaea3hrIF8K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DaXqWQGpZcTU-RpOGAgZHbbqjBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3J3L0YFWAm4ptGRowsOSPy7.jpg?f=fotoalbum_large

3 beoordelingen idd maar omdat het via bol.com loopt is het risico voor bol.com en niet voor de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:13:
[...]

Kan de XSX nog steeds voor die prijs zien
[Afbeelding]

[Afbeelding]

3 beoordelingen idd maar omdat het via bol.com loopt is het risico voor bol.com en niet voor de koper.
Ah ja inderdaad... Vreemd dat hij bij mij eerst default naar die aanbieder ging en daarna naar bol zelf...
Bol maakt het inderdaad wel iets veiliger maar je kunt ook nog een gebruikte ontvangen verkocht als nieuw of zo. Ik meen wel eens gehoord te hebben dat bol dan gewoon naar de leverancier wijst en het veel moeite kan kosten om je gelijk te krijgen.
Maar ieder moet natuurlijk zelf weten welk risico die neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Finraziel schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:16:
[...]

Ah ja inderdaad... Vreemd dat hij bij mij eerst default naar die aanbieder ging en daarna naar bol zelf...
Bol maakt het inderdaad wel iets veiliger maar je kunt ook nog een gebruikte ontvangen verkocht als nieuw of zo. Ik meen wel eens gehoord te hebben dat bol dan gewoon naar de leverancier wijst en het veel moeite kan kosten om je gelijk te krijgen.
Maar ieder moet natuurlijk zelf weten welk risico die neemt :)
Ik kan uit eigen ervaring spreken dat zodra je iets koopt via een andere verkoper bij bol. Al het contact nog steeds via bol gaat. Mijn ervaring is dus echt dat de koper geen enkel risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:42
schumi1986 schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:24:
[...]

Ik kan uit eigen ervaring spreken dat zodra je iets koopt via een andere verkoper bij bol. Al het contact nog steeds via bol gaat. Mijn ervaring is dus echt dat de koper geen enkel risico loopt.
Het contact gaat via een systeem van bol.com, maar niet via de klantenservice van bol.com. Je hebt contact met de verkopende partij.

Ook uit de algemene voorwaarden van bol.com
Bol.com biedt slechts een dienst aan in de vorm van het ter beschikking stellen van een online platform dat Andere Verkopers in staat stelt om producten aan te bieden, te kopen en te verkopen via de Omgeving. Bol.com is en wordt geen partij bij de (Koop)overeenkomst tussen de Klant en de Andere Verkoper die via de Omgeving tot stand komten. Bol.com weet dan ook niet of Andere Verkopers daadwerkelijk en volledig uitvoering zullen geven aan de (Koop)overeenkomst en de Voorwaarden kopen bij andere verkopers. Een Klant kan dan ook geen nakoming van dergelijke (Koop)overeenkomsten vorderen van bol.com.
Het is dus zeker niet helemaal zonder risico volgens mij.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Raem schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:50:
[...]

Het contact gaat via een systeem van bol.com, maar niet via de klantenservice van bol.com. Je hebt contact met de verkopende partij.

Ook uit de algemene voorwaarden van bol.com

[...]

Het is dus zeker niet helemaal zonder risico volgens mij.
Hmm de voorwaarden zijn nogal tegenstrijdig met mijn eigen ervaring..

Heb onlangs nog iets besteld bij een andere verkoper via bol.com waarbij het product nooit is verzonden en ik via de klantenservice binnen no time mijn geld terug had.

Ook heb ik afgelopen jaar een defect artikel ontvangen van een tussenverkoper en via de klantenservice van Bol.com het retour heb geregeld en snel het bedrag terug heb gekregen.

Mijn ervaring is dat de klantenservice van bol het steeds prima oplost.

Maar goed de voorwaarden zeggen dus wat anders, al zou ik de XSX gewoon achteraf betalen (deze optie is voor mij beschikbaar in de app), bij de deur het pakket bekijken en anders weigeren aan de deur.. nog steeds is het dan heel weinig risico

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel leuk een Xbox Series X, maar ik wacht eerst nog op GTA VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:29:
Wel leuk een Xbox Series X, maar ik wacht eerst nog op GTA VI.
Is het al zover? :+
Really I can't wait for Grand Theft Auto 6 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:44:
[...]

Is het al zover? :+
Really I can't wait for Grand Theft Auto 6 :9
Het is gelukkig geen Silksong :P Relatief bijna zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:26:
Ik heb Dead Island 2 toen zonder dood te gaan uitgespeeld voordat de uitbreidingen er waren maar die nieuwste DLC Sola is wel echt heel vet, bij die eindbaas van Sola heb ik wel even flink moeite gehad maar na 6 keer dood te zijn gegaan heb ik hem toch weten te halen.

Die nieuwe Saw Blade is echt echt een sterk wapen en een vermakelijke toevoeging, gebruik hem nu best wel veel vanwege zijn charge vaardigheid. Heb nu geen foto van bij de hand, maar gisteren alle achievements weer binnen gehaald waardoor ik het spel weer 1300/1300G heb. Nu alleen nog even de challenges in het spel zelf en dan heb ik hem weer helemaal 100%.

Hopelijk krijgt dit spel ooit nog een fotomodus of een deel 3, want grafisch ziet dit er echt wel prachtig uit en het speelt zo ontzettend ontspannen weg alleen of met vrienden _/-\o_
De eindbaas van SoLA (en de optionele echte eindbaas) gaven mij juist een zure nasmaak in de mond na al dat lekkere zombie-hak-geweld }:|
Echt wat een BS Boss :r
Afgezien daarvan was het zeker een leuke 1300GS!
En vaak genoeg met een dikke grijns zitten spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pmVvivJ8UEAqtLFgctR1m5ELic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4c8ZmxmYKOaAb0ArTTHrmqJu.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Are you ready? Nog een paar minuten en dan een deep dive in F1 24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

https://news.xbox.com/en-...digital-showcase-returns/

——-

Lekker korte metroidvania ook. Playthrough in review was een uurtje of 8. Deze ga ik morgen wel kopen :)

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-04-2024 17:47 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

——-

Ook Nederlandse interface en ondertiteling blijkbaar voor de liefhebbers.

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-04-2024 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
Gerucht: Sony zou in gesprek zijn om Helldivers 2 naar de Xbox te brengen
https://playsense.nl/5841...-naar-de-xbox-te-brengen/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:25

ilm

Aha, goede reden om de controller terug even op te nemen.

Ik denk dat de console versie minder last had van gebrekkige performantie? Alleszins geen compilatie nodig van shaders, wel cpu bound?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op maandag 22 april 2024 @ 23:06:
[...]

Aha, goede reden om de controller terug even op te nemen.

Ik denk dat de console versie minder last had van gebrekkige performantie? Alleszins geen compilatie nodig van shaders, wel cpu bound?
De performance was bij release vrij beroerd. Maar er zijn flink wat patches overheen gegaan inmiddels. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
Voor mij een day 1 iig :) Ziet er goed uit, zelfs de menus enzo.
Weliswaar op de PS5, maar toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aangezien er nog niet veel mensen in het Sand Land topic actief zijn, post ik het hier ook even voor de mensen die het spel wel besteld hebben :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1HFTSutYHV4-iF3JzLkAASnPUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zckgF2H9rePIcenyTFvUn9fT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chapter 2.5 in Harold Halibut nu, maar......wordt dit qua verhaal nog beter?

Helaas doet het me allemaal erg weinig nog. Het is duidelijk dat het qua gameplay niet veel voorstelt. Je bent vooral aan het rennen (goddank dat je kan rennen/joggen) van de ene locatie naar de andere en je praat met mensen en that's it. Als het verhaal dan nog echt sterk was.....ok, prima. Maar dat vind ik tot zoverre niet echt.

Ben het zat de hele tijd die lift in te gaan en dezelfde kamers te zien.
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:52:
Aangezien er nog niet veel mensen in het Sand Land topic actief zijn, post ik het hier ook even voor de mensen die het spel wel besteld hebben :)

[Afbeelding][Twitter]
Ik blijf hopen dat deze game echt tof is. De demo heeft mij helaas niet heel blij gemaakt, en ik hoop gewoon dat die niet indicatief van de full game is. De trailers waren allemaal erg tof en tonen genoeg variatie aan gebieden. Iets wat de demo absoluut niet deed.

[ Voor 57% gewijzigd door devilsnight op 23-04-2024 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:04:
Chapter 2.5 in Harold Halibut nu, maar......wordt dit qua verhaal nog beter?

Helaas doet het me allemaal erg weinig nog. Het is duidelijk dat het qua gameplay niet veel voorstelt. Je bent vooral aan het rennen (goddank dat je kan rennen/joggen) van de ene locatie naar de andere en je praat met mensen en that's it. Als het verhaal dan nog echt sterk was.....ok, prima. Maar dat vind ik tot zoverre niet echt.

Ben het zat de hele tijd die lift in te gaan en dezelfde kamers te zien.

[...]
Als je het halverwege niet leuk vindt gaat het niet beter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:52:

[Afbeelding][Twitter]
Die demo was niet best. Ik wacht de reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor de tweede keer Cyberpunk 2077 doorspeelt. De eerste keer doorspelen was vier jaar geleden op mijn PC en deze week de tweede keer doorspelen op mijn Series X. Een leuk en redelijk makkelijk spel. Alleen het laatste half uurtje was om gek van te worden. De DLC voor CP2077 wacht ik mee tot er een leuke fikse korting komt.

Nu ga ik Kingdom Come: Deliverance proberen want die had ik als aanrader hier in dit topic voor vier Euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:33:
[...]

Die demo was niet best. Ik wacht de reviews af.
Yep, erg jammer. Maar ik krijg het idee dat die demo niet indicatief van de volledige game is. Althans, als je naar de trailers kijkt waar ze echt genoeg variatie qua gebieden, quests etc tonen.

Hoop het echt, want dat mist juist gigantisch in de demo. Ik vond de combat zelf wel erg leuk, zowel te voet als met voertuigen en grafisch ook netjes. Afwachten maar. Er zijn niet echt previews geweest he? Das wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand heel toevallig nog ergens een Fallout 4 GOTY key gezien voor cheap? Ik heb de €9,95 actie gemist maar vind zo snel alleen maar key sites voor €25+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:59:
Iemand heel toevallig nog ergens een Fallout 4 GOTY key gezien voor cheap? Ik heb de €9,95 actie gemist maar vind zo snel alleen maar key sites voor €25+
De goedkoopste die ik nu kan vinden is €20 via Argentine, zie hier. Maar spellen zijn de laatste weken op de een of andere manier niet zo gek veel goedkoper via de landen waar dit eerst wel mogelijk was.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:17:
[...]

De goedkoopste die ik nu kan vinden is €20 via Argentine, zie hier. Maar spellen zijn de laatste weken op de een of andere manier niet zo gek veel goedkoper via de landen waar dit eerst wel mogelijk was.....
Aah dat is al goedkoper dan de €30,- die ik overal zag. Ik heb nu de GamePass versie maar even geïnstalleerd. Zodra ik die uit heb en aan de dlc wil beginnen shop ik nog eens rond. Er kwam wel een savegme uit de cloud met 35 speeluren dus ik heb de game klaarblijkelijk ook op de xbox gespeeld. Totaal geen active herinnering aan merkte ik nu 8)7

Dat laatste merkte ik dus ook de laatste tijd, ook nieuwe games zijn in de bekende landen vaak duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:45:
[...]

Dat laatste merkte ik dus ook de laatste tijd, ook nieuwe games zijn in de bekende landen vaak duur.
Ja of ze staan er nog niet eens op, want zoals F1 24 kan ik gewoon niet vinden en Starwars: Outlaws is amper te vinden. Hoop wel dat die prijzen snel weer omslaan en de beschikbaarheid weer beter word :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35
Als ik de reviews zo lees is de basis van Top Spin prima, maar is de opzet wat matig. Vooral de toernooien die altijd online zijn, en waar je er maar 1 van per in-game maand kan spelen, werken nogal tegen. Game wordt ook maar anderhalf jaar ondersteund en het overall gevoel is dat het wel erg duur betaald is voor wat je krijgt.

Heb alle tennis games de laatste jaren geprobeerd en het was het allemaal net niet. Maar ga toch maar wachten op een aanbieding, denk ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Momenteel vermaak ik mij echt heel goed samen met mijn beste maatje in Far Cry: New Dawn, dat spel speelt echt heel ontspannen weg. Beetje alle basissen samen in stealth overnemen of weer verder met het verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Wom schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 22:57:
Als ik de reviews zo lees is de basis van Top Spin prima, maar is de opzet wat matig. Vooral de toernooien die altijd online zijn, en waar je er maar 1 van per in-game maand kan spelen, werken nogal tegen. Game wordt ook maar anderhalf jaar ondersteund en het overall gevoel is dat het wel erg duur betaald is voor wat je krijgt.

Heb alle tennis games de laatste jaren geprobeerd en het was het allemaal net niet. Maar ga toch maar wachten op een aanbieding, denk ik.
Hmm, jammer. In een lang verleden heb ik de (denk ik) originele top spin helemaal kapot gespeeld. Zou best een poging willen wagen, maar niet voor €70. Edit: zou top zijn als deze op de gamepass kwam, maar zal wel niet.

[ Voor 4% gewijzigd door DennisCle op 24-04-2024 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DennisCle schreef op woensdag 24 april 2024 @ 15:01:
[...]

Hmm, jammer. In een lang verleden heb ik de (denk ik) originele top spin helemaal kapot gespeeld. Zou best een poging willen wagen, maar niet voor €70. Edit: zou top zijn als deze op de gamepass kwam, maar zal wel niet.
2K games gaan vaak vrij snel in de aanbieding, dus daar maar op wachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sandland

https://xboxera.com/2024/04/24/sand-land-review/

PROS

Great visuals and music.
Story is entertaining as are the characters and their dynamics.

Fun vehicle combat with great customisation.

CONS

Crummy land combat.

Overworld has odd invisible boundaries among other quirks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flinke update van Lords of the Fallen.

Ik denk niet dat ik hem echter ga spelen. Dat zijn weer een hoop extra runs als ik de achievements zo zie.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2024 18:01 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:36:
[...]

Dat zijn mooie kleuren, ik zou graag foto's willen zien wanneer hij binnen is :*)
Heerlijk hé dat je zo kan stunten met kleuren en zo uiteindelijk een controller naar wens maakt.
En hij is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pvb_Priy4ch69UVNm3b4c5F0lVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqbRg2CuUNv7K8fcxyejnJ85.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-r90uMCxSho-Mj5RLQl9-T6MT6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkJAobDPkjnIWuvzexS7lMkD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCXZ9SxiikrVVaudcnzYls_H020=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iDmfvz8zCVCKnLQWM6GbSmKi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh wat super! Heel veel plezier met je nieuwe controller, de kleuren zijn ook echt heel gaaf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 25 april 2024 @ 06:47:
[...]

iD@Xbox Demo destijds niet gespeeld ?
Vond hem helaas tegenvallen.
Nee stond helemaal niet op mijn radar. Jammer dat die tegenviel. Nu bezig met Tales of Kenzara. Wel een goede introductie voor mensen die nog nooit een metroidvania hebben gespeeld. Exploration is echt door de volledige map die je krijgt eigenlijk tot het minimum beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 april 2024 @ 07:07:
[...]

Nee stond helemaal niet op mijn radar. Jammer dat die tegenviel. Nu bezig met Tales of Kenzara. Wel een goede introductie voor mensen die nog nooit een metroidvania hebben gespeeld. Exploration is echt door de volledige map die je krijgt eigenlijk tot het minimum beperkt.
Haha.
Je hebt één van de beste metroidvanias op de plank liggen en dan ga je dit spelen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 25 april 2024 @ 07:10:
[...]

Haha.
Je hebt één van de beste metroidvanias op de plank liggen en dan ga je dit spelen :')
Haha, ja I know. Maar ben in 3.5 uur op de helft. Ook wel eens prettig, heb het laatste jaar iets teveel lange metroidvanias gespeeld. Laika was echt een toffe twist op het genre. Maar ik ben hem niet vergeten. Hij staat nog steeds op mijn to do lijstje. Heb er tenslotte al wat achievements van gehaald ;)

Nu deze laatste werkdag nog doorkomen met de best of Fallout playlist. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 25 april 2024 @ 07:10:
[...]

Haha.
Kenzera kreeg kneitergoede reviews van wat ik zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 07:47:
[...]

Kenzera kreeg kneitergoede reviews van wat ik zag.
Het speelt prima en ziet er leuk uit. Maar het is geen metroidvania die er boven uit springt. :) De reviews zijn vooral ook lovend over het verhaal en voice acting als ik het goed begreep. Dat interesseert me in dit soort games alleen vaak niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blijkbaar niet zo slim geweest in Far Cry New Dawn, want ik heb alle outposts vroeg in het verhaal al overgenomen en daarna gelijk weer gesloopt zodat ik ze weer kon overnemen zonder dat ik wist dat vijanden in de open wereld ook veel sterker werden. Ik heb wel alle skill points al vrijgespeeld maar niet mijn buddy's geleveld en die kunnen nu de vijanden niet meer aan waardoor ze ook niet makkelijk meer levelen, tja dat is dus wel even probleempje geworden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:54
Ik ben nu bezig met Control, maar heb wel wat last van bugged missies.....

Zo kan ik de missie met de persoon die naar de koelkast zit te kijken niet meer starten (nadat ik hem eerst had overgeslagen) en bij de missie waar je de "mold forms" moet vernietigen is er ook 1 locatie waar de 3e mold form niet verschijnt (heb op youtube gezien waar ze moeten zijn, zie wel de mold sporen, maar geen monster te bekennen).

Is er een mogelijkheid om dit te fixen? Het spel helemaal afsluiten en opnieuw starten heeft geen effect helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:53
Mooi moment om eindelijk Fallout 4 eens te proberen dit weekend.
Ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
BenvandeKaart schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:51:
[...]

Mooi moment om eindelijk Fallout 4 eens te proberen dit weekend.
Ik ben benieuwd! :)
Geldt die upgrade ook voor de Gamepass versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PdeBie schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:54:
[...]

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:54:
[...]

Het is gewoon een update hé voor het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@G_Dragon Dacht eerst dat het een nieuw uitgebrachte versie was. Remaster zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het wordt volgens mij wel een nieuwe SKU. Als in, geen update voor Fallout 4 maar een nieuwe Series X versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:02:
Het wordt volgens mij wel een nieuwe SKU. Als in, geen update voor Fallout 4 maar een nieuwe Series X versie.
Dus dan ook opnieuw achievements halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

L23 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:23:
[...]

Dus dan ook opnieuw achievements halen?
Zou het niet weten. :)

Lees net dat ie om 19:00 uur beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind hem zelf ook wel wat hebben, echter heeft mijn vrouw een bloed hekel Vault Guy, antwoord is altijd dat ze het een dom poppetje vind 8)7 In de serie stoort ze zich er ook aan als hij voorbij komt 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 ... 23 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties