Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:32
Linksquest schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:49:
[...]

Ik vind hem zelf ook wel wat hebben, echter heeft mijn vrouw een bloed hekel Vault Guy, antwoord is altijd dat ze het een dom poppetje vind 8)7 In de serie stoort ze zich er ook aan als hij voorbij komt 8)7
Lol, vond dat bij Fallout 3 altijd leuk die filmpjes met Vault Guy :P Maar goed, je kan ook de Fallout kleuren doen in Xbox Design Lab zonder dat Fallout frontje. Ik vind die Xbox Remix Special Edition controller ook wel tof qua kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:53:
[...]

Hmmm dat zou ik wel balen vinden :).
Geen idee of het zo is hoor. Maar dat had je wel bij GTA5. Hoeft van mij ook niet perse :P
Bij Fallout 3 bijvoorbeeld moet je de game zelf al meerdere keren uitspelen om alle achievements te halen, dat ga je dan niet nogmaals overnieuw doen als je ze allemaal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 01:54
On_E schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:03:
[...]

Ik heb er wel zin in, maar wacht op een sale. Zeker nadat ik gister alweer las dat 2K de servers uit zet op 31 december 2026. Dan kan je alleen nog de tutorial en exhibition games spelen…

De career bv. niet meer, want die is altijd online.
De mycareer mode van topspin 2k25 kan je altijd offline spelen. De world tour mode niet die is online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:56
kleinelievewolff schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:45:
Ik ben nu bezig met Control, maar heb wel wat last van bugged missies.....

Zo kan ik de missie met de persoon die naar de koelkast zit te kijken niet meer starten (nadat ik hem eerst had overgeslagen) en bij de missie waar je de "mold forms" moet vernietigen is er ook 1 locatie waar de 3e mold form niet verschijnt (heb op youtube gezien waar ze moeten zijn, zie wel de mold sporen, maar geen monster te bekennen).

Is er een mogelijkheid om dit te fixen? Het spel helemaal afsluiten en opnieuw starten heeft geen effect helaas.
Vrees het ergste: https://www.reddit.com/r/...sion_bugged_cannot_start/

Had zelf deze keer niet zoveel last van bugs, behalve dat de map (die ik best veel nodig heb bij dit spel) soms er niet lekker uitzag. Er mist dan de gangen in de map zeg maar, zodat je niet meer effectief kan navigeren (nu is dat met een complete bugvrije map ook al vrij lastig...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:02:
Het wordt volgens mij wel een nieuwe SKU. Als in, geen update voor Fallout 4 maar een nieuwe Series X versie.
Dit zou volgens mij niet de bedoeling zijn en gewoon update zijn aangezien ze de Game Of Year Editie ook nog snel even in de sale hadden gegooid. Die heb ik namelijk speciaal gekocht voor deze aankomende vernieuwingen :P

Zelfs de frontpage noemt het een Upgrade: nieuws: Fallout 4 krijgt op 25 april 60fps-upgrade op PS5 en Xbox Series X en S

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2024 14:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:35:
[...]

Dit zou volgens mij niet de bedoeling zijn en gewoon update zijn aangezien ze de Game Of Year Editie ook nog snel even in de sale hadden gegooid. Die heb ik namelijk speciaal gekocht voor deze aankomende vernieuwingen :P

Zelfs de frontpage noemt het een Upgrade: nieuws: Fallout 4 krijgt op 25 april 60fps-upgrade op PS5 en Xbox Series X en S
Vanavond maar eens verder met Fallout 4 met mijn Fallout controller :D Al heb ik ook nog DLC te doen van Fallout 3 en Fallout New Vegas nog niet eens aan toegekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:35:
[...]

Ik las het op Resetera in het topic over de upgrade.

Komt vast wel goed. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, de demo en reviews overtuigen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:57:
[...]

Nee, de demo en reviews overtuigen niet.
De review van XboxEra klonk wel goed. Mijn echte issue met de demo was dat het stuk van de map die we konden verkennen echt saai en nogal leeg was. Maar ik las er niets over in hun review. Ik heb de andere reviews niet gelezen.

Maar ja, 60 a 70 euro is een boel geld. Ook al is het wel een game waar plenty content in zit en het verhaal is langer dan ik had verwacht. Toch wacht ik eventjes denk ik, wie weet komt ie in de sale op Xbox, of sites zoals Eneba en Kinguin.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 25-04-2024 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:12:
[...]

De review van XboxEra klonk wel goed. Mijn echte issue met de demo was dat het stuk van de map die we konden verkennen echt saai en nogal leeg was. Maar ik las er niets over in hun review. Ik heb de andere reviews niet gelezen.

Maar ja, 60 a 70 euro is een boel geld. Ook al is het wel een game waar plenty content in zit en het verhaal is langer dan ik had verwacht. Toch wacht ik eventjes denk ik, wie weet komt ie in de sale op Xbox, of sites zoals Eneba en Kinguin.
Verhaal schijnt wat kort te zijn voor een rpg.
Dit avontuur doet me nog het meest denken aan de openwereldgames van een paar consolegeneraties geleden. Het is allemaal wat minder ambitieus dan bijvoorbeeld Final Fantasy 7: Rebirth of Zelda: Tears of the Kingdom. Binnen twintig uur kun je ook makkelijk het hoofdavontuur uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:55:
[...]

Verhaal schijnt wat kort te zijn voor een rpg.

[...]
Ik moet zeggen dat dat tien uur langer is dan ik had gedacht. Om een of andere reden ging ik er niet van uit dat deze story veel langer zou zijn. Dus top! Plus dat er genoeg side activiteiten zijn. :)

Anyway....

Naast Eneba, Kinguin en Cdkeys zijn er niet echt veel goede en betrouwbare sites voor keys, toch? G2A doe ik liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:20
uchiha tijntje schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:31:
Nu aan het installeren. Deel 1 beviel goed dus ben benieuwd *O*

[ Voor 4% gewijzigd door RovloSQL op 25-04-2024 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ze zijn alleen vergeten het op Xbox Cloud Gaming te zetten. Ben benieuwd, maar kan het voorlopig nog niet spelen... Ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren of dat Star Wars Jedi: Survivor bewust niet op Xbox Cloud Gaming wordt gezet. Er was vorig jaar ook een bericht dat ze de game nog gaan uitbrengen op de Xbox One en PS4, maar daar hoor je verder niks meer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cemmey
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-09 10:38
Cyberpunk is echt een hele(!) vette game. Kan mij er echt uren mee vermaken. Doet me een beetje aanvoelen als een mix van GTA en the Division in een punk jasje. Merk alleen wel dat sommige missies nog erg buggy kunnen zijn. Zo liep ik een keer tijdens een missie ineens helemaal uit het veld en wist ik niet meer waar ik heen liep. Dat is ergens wel jammer maar het heeft gelukkig geen afbreuk gedaan aan het plezier tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:26
devilsnight schreef op donderdag 25 april 2024 @ 19:28:
Naast Eneba, Kinguin en Cdkeys zijn er niet echt veel goede en betrouwbare sites voor keys, toch? G2A doe ik liever niet.
Gamivo koop ik ook regelmatig keys, goede ervaringen mee, goede prijzen ook, regelmatig voordeliger dan Eneba, alleen ff opletten dat je hun "kortingsabonnement" oid uitvinkt bij afrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 25 april 2024 @ 22:35:
[...]

Gamivo koop ik ook regelmatig keys, goede ervaringen mee, goede prijzen ook, regelmatig voordeliger dan Eneba, alleen ff opletten dat je hun "kortingsabonnement" oid uitvinkt bij afrekenen.
Zo dat laatste inderdaad, ik kocht er laatst Anno1800 en weet zeker dat het uit stond maar werd stiekem toch ergens geactiveerd maar ik natuurlijk te laat achterkwam.

Uiteindelijk via Paypal geld retour gekregen maar als een webshop dit soort fratsen uithaalt verdienen ze eigenlijk geen bestaansrecht wat mij betreft. Eerste en laatste keer dus.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:28
L23 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:23:
[...]

Dus dan ook opnieuw achievements halen?
Dat zou wellicht wel verklaren waarom de afgelopen weken de achievements van Fallout 4 het niet deden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:08
Donstil schreef op donderdag 25 april 2024 @ 23:02:
[...]

Zo dat laatste inderdaad, ik kocht er laatst Anno1800 en weet zeker dat het uit stond maar werd stiekem toch ergens geactiveerd maar ik natuurlijk te laat achterkwam.

Uiteindelijk via Paypal geld retour gekregen maar als een webshop dit soort fratsen uithaalt verdienen ze eigenlijk geen bestaansrecht wat mij betreft. Eerste en laatste keer dus.
Jij houdt key resellers aan hogere standarden qua afzetterij dan georestricties omzeilen en gestolen creditcard gegevens. Dat is nobel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 25 april 2024 @ 23:24:
[...]

Jij houdt key resellers aan hogere standarden qua afzetterij dan georestricties omzeilen en gestolen creditcard gegevens. Dat is nobel. :+
Het was een EU Key maar wat is er met gestolen creditcard gegevens?

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 25-04-2024 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:49

R.G

zag net een melding dat al onze xbox videos op 30-04 weg worden gegooid.

Hoe kan je dan vanaf dat moment game captures maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 01:09:
zag net een melding dat al onze xbox videos op 30-04 weg worden gegooid.

Hoe kan je dan vanaf dat moment game captures maken?
Xbox knop -> X
of
Xbox knop -> Y
En dan evt uploaden naar Onedrive

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:48
Ik kijk wel uit naar F1 2024 maar heb tegelijkertijd steeds meer moeite om geld te betalen voor een game waarvan ik weet dat hij binnen een jaar in gamepass zit en ik hem gratis kan spelen. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:22
wjsiebes schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:21:
[...]

Ik kijk wel uit naar F1 2024 maar heb tegelijkertijd steeds meer moeite om geld te betalen voor een game waarvan ik weet dat hij binnen een jaar in gamepass zit en ik hem gratis kan spelen. Hebben hier meer mensen last van?
Nee, eigenlijk niet.
Gamepass is voor mij meer een "probeerversie", wil ik het spel hebben, dan koop ik het,
zit het niet in Gamepass en wil ik het spel sowieso hebben, dan koop ik het.

Spellen komen en gaan in gamepass, er is geen garantie dat het spel beschikbaar blijft (of komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik snap je punt en helemaal omdat spellen nu absurd duur begonnen te worden met prijzen boven de €60, dat weerhoudt mij er nog meer van. Ik heb F1 24 wel alvast besteld met de 15% korting van laatst maar twijfel nog om hem te annuleren want €85 is gewoon veel geld voor een spel en wat speciale livery's die je verder niet in het single player gedeelte van het spel kan gebruiken. Helemaal nu EA de Podium Pass kapot heeft gemaakt met dingen waar je amper iets aan hebt, dit was veel beter geregeld toen EA er nog niet bij was.

Maar ondanks dat heb ik wel weer zin in een nieuwe Formule 1 spel, vooral nu ik gezien heb hoeveel nieuwe dingen ze aan de carrière hebben toegevoegd en hopelijk geldt dit ook voor my team! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
De nieuwe officiële Xbox Podcast aflevering is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 25 april 2024 @ 19:28:
Eneba en Kinguin, en ook Gamivo die nog aangeraden werd, zijn net als G2A marktplaatsen waarbij je niet echt weet van wie je de key koopt. G2A is de hoge boom die veel in het nieuws geweest is, maar alle marktplaatsen hebben hetzelfde probleem in dat je niet weet of de key die je koopt niet met gestolen creditcard gegevens gekocht is.

Cdkeys is eigenlijk de enige niet officiële reseller die ik echt vertrouw, maar er zijn nog wel wat meer die in ieder geval geen marktplaats maar gewoon een winkel zijn (maar zelf geen ervaring mee). Wat je kunt doen is op gg.deals zoeken naar games en dan in het filter Xbox als platform selecteren. Bij elke niet officiële reseller staat dan ook een lijstje risks waarbij ze aangeven waar je op moet letten als je daar iets koopt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:50:
[...]

Eneba en Kinguin, en ook Gamivo die nog aangeraden werd, zijn net als G2A marktplaatsen waarbij je niet echt weet van wie je de key koopt. G2A is de hoge boom die veel in het nieuws geweest is, maar alle marktplaatsen hebben hetzelfde probleem in dat je niet weet of de key die je koopt niet met gestolen creditcard gegevens gekocht is.

Cdkeys is eigenlijk de enige niet officiële reseller die ik echt vertrouw, maar er zijn nog wel wat meer die in ieder geval geen marktplaats maar gewoon een winkel zijn (maar zelf geen ervaring mee). Wat je kunt doen is op gg.deals zoeken naar games en dan in het filter Xbox als platform selecteren. Bij elke niet officiële reseller staat dan ook een lijstje risks waarbij ze aangeven waar je op moet letten als je daar iets koopt.
Bedankt man. Goed om te weten. Ik koop namelijk opzich best regelmatig nog games bij Kinguin en Eneba. Grotendeels kleinere games, maar soms ook de grotere games. Zoals misschien dus nu Sand Land aangezien ie voor 50 euro te krijgen is.

Iemand's impressie over de game op Neogaf. Dit klinkt allemaal wel heel nice moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-I29Vp0_VqouEau2E9FAg46TkiU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgQdVc6AZkZkdhfvy3MmENWW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
justifire schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 06:56:
[...]

Xbox knop -> X
of
Xbox knop -> Y
En dan evt uploaden naar Onedrive
Huh? Daar heb je toch een dedicated knopje op de controller voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
die controller kan je ook maken met xbox designlab:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIYGITkMPWsMtL8NcWLeKw--t4k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T95i50gE7Ite60LinLw6h5zZ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:08:
[...]

Huh? Daar heb je toch een dedicated knopje op de controller voor?
Ik ben ook old school. Ik roep eerst xbox record that, vloek dan dat de kinect niet meer bestaat en doe dan xbox+x/y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Het is ook geen Bethesda game zonder bugs :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
De tweede Star Wars metroidvania-ige game is wel cool. Ik heb hem op hoogste moeilijkheid gezet en dan is het wel even uitkijken maar heel lekker als je alles goed timed in gevechten.

Verder is het verhaal een beetje ge... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UGGJzP2yvKtt3tCFzIumSLm0.png maar dat heb ik altijd bij scifi dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Heb je ook dat de series x wel heel hard moet werken bij deze game? Net een uurtje gespeeld (einde van chapter 1), maar continu geblaas, erg warme Xbox en na afsluiten Xbox blies hij nog een tijdje door. Nog niet eerder zo extreem gezien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
sewer schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 22:10:
Heb je ook dat de series x wel heel hard moet werken bij deze game? Net een uurtje gespeeld (einde van chapter 1), maar continu geblaas, erg warme Xbox en na afsluiten Xbox blaastest hij nog een tijdje door. Nog niet eerder zo extreem gezien…
Niet gehoord maar speelde met headset op (wat de moeite is met dit spel trouwens, (directional) audio is vrij goed.) Heb hem net uitgezet, xbox is gewoon koel en is niet uit aan het hijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sewer schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 22:10:
Heb je ook dat de series x wel heel hard moet werken bij deze game? Net een uurtje gespeeld (einde van chapter 1), maar continu geblaas, erg warme Xbox en na afsluiten Xbox blaastest hij nog een tijdje door. Nog niet eerder zo extreem gezien…
Klopt, is hier ook.
De Xbox versie is de minste voor deze game, op launch een hoop problemen, laagste framerate, enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
[...]

Ik doe dit met FIFA/FC maar last heb ik er niet van omdat ik het spel zeer casual speel. Dus ik hoef niet de game op launch te hebben. Was voor mij eigenlijk een system seller dat FIFA (hierna FC) op Game Pass Ultimate staat.

Ben eerder benieuwd hoe het met de nieuwe CoD gaat zijn. Of dat day 1 in Game Pass komt of niet. Met de aankondiging van aankoop van Activision Blizzard was het voor mij ook reden om voor de Series X te gaan maar hoor ook verhalen dat het door de PlayStation deal niet door gaat. In ieder geval niet de laatste paar CoD's. Ben benieuwd hoe het met toekomstige releases zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M’n Elite v2 begint het nu ook langzaam te begeven lijkt het. B en RB worden niet meer lekker geregistreerd.
De Core nemen (aangezien ik alle accessoires uiteraard al heb) of wachten op v3 waar op dit moment nog niets over bekend is? :+

Tevens sinds deze week een nieuwe TV en de Sonos Arc soundbar. Dus heb nu ook Dolby Atmos (had dit uiteraard al via m’n headset)
Nog aanraders om dit te testen? Heb al enkele games gespeeld, en die klinken awesome!

- A Plague Tale Requiem
- Ori
- COD MW II

Gears 5 moet ik weer even opnieuw installeren.

[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 27-04-2024 06:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 06:32:
M’n Elite v2 begint het nu ook langzaam te begeven lijkt het. B en RB worden niet meer lekker geregistreerd.
De Core nemen (aangezien ik alle accessoires uiteraard al heb) of wachten op v3 waar op dit moment nog niets over bekend is? :+

Tevens sinds deze week een nieuwe TV en de Sonos Arc soundbar. Dus heb nu ook Dolby Atmos (had dit uiteraard al via m’n headset)
Nog aanraders om dit te testen? Heb al enkele games gespeeld, en die klinken awesome!

- A Plague Tale Requiem
- Ori
- COD MW II

Gears 5 moet ik weer even opnieuw installeren.
Tja, wat ga je dan doen als je gaat wachten? Door ploeteren met een haperende Elite? Terug naar gewone controller?
Ik denk dat je alleen zelf kunt beantwoorden of dat acceptabele opties zijn.
Zelf zou ik niet wachten, ook al speel ik bij lange na niet eens alles met controller (speel ook op pc en steam deck), maar ondanks dat heb ik hier drie elite controllers liggen (een v1 die het na zelf repareren nog prima doet, een v2 die op garantie geweest is en een core want vond de blauwe zo mooi :+). Maar ik wil gewoon echt niet zonder die back buttons/pedals.
Zoals je zelf al zegt is er niks bekend over een v3... We hopen, maar het kan natuurlijk ook gewoon nog jaren duren.

Edit: je kan natuurlijk ook altijd je huidige elite eens open maken... RB zou kunnen dat de verbinding tussen de twee shoulder buttons gebroken is (of bijna), die kun je dan vervangen. De face knoppen heb ik zelf geen ervaring mee maar je kunt altijd kijken of schoonmaken misschien helpt (en er zijn vast betere tips te vinden).

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 27-04-2024 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 07:14:
[...]

Tja, wat ga je dan doen als je gaat wachten? Door ploeteren met een haperende Elite? Terug naar gewone controller?
Ik denk dat je alleen zelf kunt beantwoorden of dat acceptabele opties zijn.
Zelf zou ik niet wachten, ook al speel ik bij lange na niet eens alles met controller (speel ook op pc en steam deck), maar ondanks dat heb ik hier drie elite controllers liggen (een v1 die het na zelf repareren nog prima doet, een v2 die op garantie geweest is en een core want vond de blauwe zo mooi :+). Maar ik wil gewoon echt niet zonder die back buttons/pedals.
Zoals je zelf al zegt is er niks bekend over een v3... We hopen, maar het kan natuurlijk ook gewoon nog jaren duren.

Edit: je kan natuurlijk ook altijd je huidige elite eens open maken... RB zou kunnen dat de verbinding tussen de twee shoulder buttons gebroken is (of bijna), die kun je dan vervangen. De face knoppen heb ik zelf geen ervaring mee maar je kunt altijd kijken of schoonmaken misschien helpt (en er zijn vast betere tips te vinden).
Mijn LB begint te haperen / sponsachtig.
Kon ik nou heel simpel de faceplate verwijderen en een stukje plastic ertussen schuiven ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:46:
[...]

Mijn LB begint te haperen / sponsachtig.
Kon ik nou heel simpel de faceplate verwijderen en een stukje plastic ertussen schuiven ?
Dat weet ik niet... Bij mij was het echt het dunne stukje plastic tussen de twee shoulder buttons wat gebroken was waardoor de button minder goed terug veerde. Volgens mij komt dat ook vrij vaak voor (het is ook echt een dun stukje plastic, alsof het gemaakt is om kapot te gaan).
Ik moest wel een klein stukje van het pinnetje wat de werkelijke microswitch indrukt af schuren want het onderdeel wat ik van Amazon had was net niet helemaal de perfecte maat op dat punt en voelde daardoor niet goed. Geen idee of dat tegenwoordig beter is.
Mijn ervaring is overigens ook met de v1, mijn v2 kon nog onder garantie terug dus heb ik zelf niet open gemaakt. Maar volgens mij is dat issue met de shoulder buttons nog hetzelfde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hoe meer ik zie van The Plucky Squire, hoe enthousiaster ik word. Hopelijk kan het de verwachtingen waar maken. Zou leuk zijn als er maandag bij het indie event van MS een release datum bekend wordt gemaakt.

De trailer van een jaartje terug voor degenen die de naam niet kenden.

————

Half uurtje Another Crabs adventure gespeeld. Wel geinig denk ik. :)
Maar las dat er weer achievements bugged zijn. Dus wacht wel op een patch. Ik vind het bizar worden hoe veel games er worden uitgebracht met bugged achievements en trophies.

Verder blijf ik “play anywhere” een van de tofste features vinden die de laatste jaren is geïntroduceerd. On the fly wisselen tussen een game spelen op je console en daarna native op je pc of handheld en als je wilt daarna op je telefoon via streaming. Ideaal.

Gisteren Kenzera uitgespeeld. Was wel een vermakelijk tussendoortje. Voor 18 euro val je er geen buil aan.

[ Voor 76% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2024 12:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag even een game dagje gehad, de vrouw was zelf met de hond naar een wedstrijd toe.

Ik heb van 11:30 tot 16:45 Far Cry New Dawn gespeeld, heb nu de hele wereld map gedefogged, alle locaties gehad, alle foto's en audio logs, alle perks, hele homefront compleet, alle vijandelijke basissen op level 3 gehaald. Nu alleen nog de hoofd en zij missies voltooien, het is een prachtig en vermakelijk spel om alleen of in co-op te spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-KPpwmivjSrbfAzZqJr9eRy66A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y8054k5XTZhpKSC3zIj3gyEv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQ0CQoXXcMlH5OE4IBv3ABBfMaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uRWDO2rcZ1mNk5nu7TqSxR6t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
G_Dragon schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:22:
Vandaag even een game dagje gehad, de vrouw was zelf met de hond naar een wedstrijd toe.

Ik heb van 11:30 tot 16:45 Far Cry New Dawn gespeeld, heb nu de hele wereld map gedefogged, alle locaties gehad, alle foto's en audio logs, alle perks, hele homefront compleet, alle vijandelijke basissen op level 3 gehaald. Nu alleen nog de hoofd en zij missies voltooien, het is een prachtig en vermakelijk spel om alleen of in co-op te spelen :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je niet het idee dat het FC5 in een ander jasje is? Zoals deel 4 van FC3 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:29:
[...]

Heb je niet het idee dat het FC5 in een ander jasje is? Zoals deel 4 van FC3 was?
Nee totaal niet, want ik vind dit spel zoveel beter dan Far Cry 5 want Far Cry 5 vond ik niet zo fijn wegspelen en heb er 5 keer over gedaan voordat ik een beetje door de story kwam. Persoonlijk vind ik Far Cry 2, 3 en 6 de mooiste van de serie!

Deel 4 en 5 vond ik echt matig

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 27-04-2024 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:38
steenbok schreef op donderdag 25 april 2024 @ 11:58:
[...]

De mycareer mode van topspin 2k25 kan je altijd offline spelen. De world tour mode niet die is online.
Wrong. Servers liggen plat en niemand kan career spelen op het moment. Career is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://x.com/BethesdaStudios/status/1784309667113456043

Quick note on Fallout 4 Next Gen Update on Xbox Series X. It actually targets 4k 60fps in all modes. Performance Mode is more aggressive in lowering settings to maintain this target.

Hope this clears up any confusion. Keep the feedback coming and thanks for playing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 28 april 2024 @ 10:46:
https://x.com/BethesdaStudios/status/1784309667113456043

Quick note on Fallout 4 Next Gen Update on Xbox Series X. It actually targets 4k 60fps in all modes. Performance Mode is more aggressive in lowering settings to maintain this target.

Hope this clears up any confusion. Keep the feedback coming and thanks for playing!
Bijzonder verhaal, daar DF aangeeft dat de resolutie ook gelijk blijft….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 08:31:
[...]

Ik snap je punt en helemaal omdat spellen nu absurd duur begonnen te worden met prijzen boven de €60, dat weerhoudt mij er nog meer van. Ik heb F1 24 wel alvast besteld met de 15% korting van laatst maar twijfel nog om hem te annuleren want €85 is gewoon veel geld voor een spel en wat speciale livery's die je verder niet in het single player gedeelte van het spel kan gebruiken. Helemaal nu EA de Podium Pass kapot heeft gemaakt met dingen waar je amper iets aan hebt, dit was veel beter geregeld toen EA er nog niet bij was.

Maar ondanks dat heb ik wel weer zin in een nieuwe Formule 1 spel, vooral nu ik gezien heb hoeveel nieuwe dingen ze aan de carrière hebben toegevoegd en hopelijk geldt dit ook voor my team! :)
Games worden alleen maar goedkoper. Kijk naar besteedbaar inkomen en prijzen van games in de afgelopen 30 jaar en je zal zien dat het goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Xbox Reportedly Making Plans To Launch Fallout 5 Before 2030

https://tech4gamers.com/fallout-5-xbox-2030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:29:
[...]

New Dawn viel mij ook goed tegen. 5 zelf was wel geweldig. De laatste goeie Far Cry game imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Timothy3000 schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:37:
[...]

New Dawn viel mij ook goed tegen. 5 zelf was wel geweldig. De laatste goeie Far Cry game imo.
6 was idd een zware tegenvaller

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

3 maanden gratis Apple TV 🍎

Na activatie abonnement beëindigen en je kunt 3 maanden gratis kijken 👀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Hellblade aan het spelen en heerlijk om niet bezig te zijn met upgraden van personage, skillpoints/skilltrees. RPG elementen zitten er totaal niet in. Gewoon opgaan in de omgeving en het verhaal. Ik wou dat meer games zo waren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutgergron schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:22:
Hellblade aan het spelen en heerlijk om niet bezig te zijn met upgraden van personage, skillpoints/skilltrees. RPG elementen zitten er totaal niet in. Gewoon opgaan in de omgeving en het verhaal. Ik wou dat meer games zo waren ...
Dan moet je het meer in de indiehoek gaan zoeken. Daar heb je talloze games zonder rpg elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe de XSX net uit en het lampje op de console blijft knipperen en de controller gaat ook niet uit. 5 minuten nu al. Ik trekker liever niet de stekker eruit, maar wat moet ik nu doen?

Het liefst trek ik de stekker eruit, want ik moet weg zo.

[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 28-04-2024 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
devilsnight schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:49:
Ik doe de XSX net uit en het lampje op de console blijft knipperen en de controller gaat ook niet uit. 5 minuten nu al. Ik trekker liever niet de stekker eruit, maar wat moet ik nu doen?

Het liefst trek ik de stekker eruit, want ik moet weg zo.
Waarschijnlijk aan het updaten. Gaat daarna vanzelf uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
Powerknop een seconde of 5-10 inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:18:
Powerknop een seconde of 5-10 inhouden?
Ja, dit heb ik maar gedaan, want ik wilde hem wel helemaal uit hebben voordat ik weg ging. Ik heb de update dan wel onderbroken, maar zal vast wel goed zitten. Zie het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:32:
Hoe show je ook alweer een Tweet hier?

Deze game ziet er echt geweldig uit.

https://x.com/apossf/status/1783884533282267277
[embed] [/embed]

Maar filmpjes worden niet getoond in tweets. En het ziet er idd tof uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik 'ervaar' al jaren Dolby Atmos met een headset. Maar sindskort ook via de Sonos Arc i.c.m. Sonos Sub Gen.3.

Dat is wel even tandje more immersive! (jaja, ik weet dat het niet kan tippen aan een échte Atmos speaker setup.. voordat de puristen weer de hoek om komen)

Ben zelfs opnieuw begonnen aan Gears 5 en Ori Will of the Wisps. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutgergron schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:22:
Hellbalde wat een prachtig spel van begin tot eind was dat zeg, ik ben heel benieuwd of het tweede deel ook op hetzelfde niveau zal liggen of misschien nog wel hoger. Haha hopelijk maak je niet dezelfde fout als mij, die kan ik je helaas pas vertellen wanneer je het spel hebt uitgespeeld want het is een mega spoiler. Maar ik hoor het nog elke week aan van mijn vrouw _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:20:
[...]

Ja, dit heb ik maar gedaan, want ik wilde hem wel helemaal uit hebben voordat ik weg ging. Ik heb de update dan wel onderbroken, maar zal vast wel goed zitten. Zie het morgen wel.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je veel kapot maken als je een update onderbreekt :X
Staat namelijk vaak duidelijk bij dat je de console niet uit mag zetten of de update mag onderbreken, ben daarom heel nieuwsgierig of je nu geen problemen ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:17:
Ik 'ervaar' al jaren Dolby Atmos met een headset. Maar sindskort ook via de Sonos Arc i.c.m. Sonos Sub Gen.3.

Dat is wel even tandje more immersive! (jaja, ik weet dat het niet kan tippen aan een échte Atmos speaker setup.. voordat de puristen weer de hoek om komen)

En twee era's achter je hoop ik. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:53:
[...]

En twee era's achter je hoop ik. 8)
Nog niet. Sonos Era 300's komen nog. ;)
LG 77G4 + Sonos Arc + Sonos Sub Gen.3 was even genoeg in één keer qua uitgave. :+
Volgende maand ofzo. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nu het toch ff over geluid gaat @uchiha tijntje weet niet zeker meer maar ik dacht dat jij ook de Maxwell had?

Zo ja heb jij de laatste firmware er al opgezet?

Ik zelf nog niet omdat ik op reddit zag dat het geluid veranderd is naar een 'Chinese headset van 2 tientjes' volgens velen dan.

De bass schijnt beter te zijn maar de highs en mids erg minder en de meesten willen terug rollen.

Ervaar jij dit ook zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:59:
Nu het toch ff over geluid gaat @uchiha tijntje weet niet zeker meer maar ik dacht dat jij ook de Maxwell had?

Zo ja heb jij de laatste firmware er al opgezet?

Ik zelf nog niet omdat ik op reddit zag dat het geluid veranderd is naar een 'Chinese headset van 2 tientjes' volgens velen dan.

De bass schijnt beter te zijn maar de highs en mids erg minder en de meesten willen terug rollen.

Ervaar jij dit ook zo?
Ik heb idd de Maxwell. Maar heb er nog nooit wat mee gedaan qua updates en firmware… dus heb geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie weten dat er een apart onderwerp voor geluid en headsets is? Mochten de vragen niet beantwoord worden in dit topic, zou je altijd daar nog kunnen kijken.

Ik speel zelf ook al sinds dag 1 met Dolby Atmos over de headset, maar ook vaak heb ik het geluid over het Bose 500 geluidssysteem want dat klinkt ook echt prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@G_Dragon Dat weet ik, volgens mij is de laatste post daar ook van mij en dat topic loopt toch minder dan hier en zoals ik al zei, het ging toch al ff over geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:06:
@G_Dragon Dat weet ik, volgens mij is de laatste post daar ook van mij en dat topic loopt toch minder dan hier en zoals ik al zei, het ging toch al ff over geluid.
Ja het loopt daar inderdaad wel minder hard :P. Dacht ook alleen maar mee voor als je hier het antwoord niet kon vinden, dat je een tweede optie had die je misschien nog niet kende d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:04:
Jullie weten dat er een apart onderwerp voor geluid en headsets is? Mochten de vragen niet beantwoord worden in dit topic, zou je altijd daar nog kunnen kijken.

Ik speel zelf ook al sinds dag 1 met Dolby Atmos over de headset, maar ook vaak heb ik het geluid over het Bose 500 geluidssysteem want dat klinkt ook echt prachtig.
Als ik alleen in de woonkamer ben, speel ik altijd met headset. Had altijd een AV reciever met losse 5.1 surroundspeakers en sub. Was altijd een beetje huiverig voor soundbars. Maar de Sonos Arc overtreft al m'n verwachtingen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:55:
[...]

Nog niet. Sonos Era 300's komen nog. ;)
LG 77G4 + Sonos Arc + Sonos Sub Gen.3 was even genoeg in één keer qua uitgave. :+
Volgende maand ofzo. ;)
Haha, dat is wel voldoende geld in één maand ja.

Ik heb een wat ouder setje (beam, sub mini en 2x one). Geluid van achter je sleept je wel meer mee. Ik vind het ook prettiger dan met een headset, meer ruimtelijk geluid scheelt een pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-09 22:30

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:17:

Kan ik hieruit concluderen dat de handshake voor Atmos tussen LG-Sonos-XSX voor gamen is opgelost?! Heb dezelfde opstelling met een C9 en er blijft een beetje delay. Met name bij shooters merkbaar. En ja, mijn instellingen staan goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:14:
[...]

Als ik alleen in de woonkamer ben, speel ik altijd met headset. Had altijd een AV reciever met losse 5.1 surroundspeakers en sub. Was altijd een beetje huiverig voor soundbars. Maar de Sonos Arc overtreft al m'n verwachtingen in ieder geval. :)
Ja hier ook! Maar als de vrouw thuis is en meekijkt speel ik via het Bose 500 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elias2020 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:16:
[...]

Kan ik hieruit concluderen dat de handshake voor Atmos tussen LG-Sonos-XSX voor gamen is opgelost?! Heb dezelfde opstelling met een C9 en er blijft een beetje delay. Met name bij shooters merkbaar. En ja, mijn instellingen staan goed :)
Ik merk geen delay in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, vanavond om 19:00 de IGN x ID@xbox showcase.

https://news.xbox.com/en-...digital-showcase-returns/

Last year, you got a first-hand look at Karateka, Axiom Verge 2, Sea of Stars, and many other incredible games during the first IGN x ID@Xbox Digital Showcase. Today, we’re excited to announce that the show is returning on April 29, 2024, with another batch of hotly anticipated indies for you to play across Xbox and PC.

On top of epic trailers, fresh gameplay, and new reveals, the show will feature new details on upcoming games like Dungeons of Hinterberg, 33 Immortals, Lost Records: Bloom & Rage, and many others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:14:
[...]

En hoe bevalt hij tov van je av receiver met 5.1 set? Overtreft hij je verwachtingen die je wat hebt gematigd of overtreft hij je 5.1 set?

Ik ben heel af en toe aan het twijfelen om niet over te stappen op iets praktischer dan nu, ook ivm aanschaf nieuw zwevend tv meubel. Ik moet anders een custom-made tv meubel laten maken met speakerdoek om mijn front speaker + receiver erin te verwerken, maar het zou zoveel makkelijker zijn met een soundbar (bijvoorbeeld Arc) en ergens een losse sub.

Heb de Arc al eens ergens beluisterd en dat klinkt namelijk tamelijk goed, alleen heb ik niet echt een goede herinnering van geluid en vind ik het heel moeilijk te vergelijken als ik dan weer thuis kom.

Ik ben alleen juist huiverig voor de stap "achteruit"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Elias2020 schreef op maandag 29 april 2024 @ 09:16:
[...]

Ben hier ook wel nieuwsgierig naar, heb dezelfde spullen van Sonos als jij. Ook ik merkte wel wat delay, al tijden teruggeschakeld naar "standaard" surround.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:33:
[...]

En hoe bevalt hij tov van je av receiver met 5.1 set? Overtreft hij je verwachtingen die je wat hebt gematigd of overtreft hij je 5.1 set?

Ik ben heel af en toe aan het twijfelen om niet over te stappen op iets praktischer dan nu, ook ivm aanschaf nieuw zwevend tv meubel. Ik moet anders een custom-made tv meubel laten maken met speakerdoek om mijn front speaker + receiver erin te verwerken, maar het zou zoveel makkelijker zijn met een soundbar (bijvoorbeeld Arc) en ergens een losse sub.

Heb de Arc al eens ergens beluisterd en dat klinkt namelijk tamelijk goed, alleen heb ik niet echt een goede herinnering van geluid en vind ik het heel moeilijk te vergelijken als ik dan weer thuis kom.

Deze setup bevalt véél beter dan de AV receiver met 5.1 set. Al lag dat waarschijnlijk meer aan de speakers die aan de receiver hingen, dan aan de receiver zelf. ;)

Wilde nu ook een wat cleanere look en "minder gedoe".
En daar is het zeker in geslaagd. :)

Hans Zimmer Live in Prague is een pareltje nu. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meister Sachs schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:34:
[...]

Ben hier ook wel nieuwsgierig naar, heb dezelfde spullen van Sonos als jij. Ook ik merkte wel wat delay, al tijden teruggeschakeld naar "standaard" surround.
De audio settings van je TV staan wel op Pass Through?

Mijn LG G4 geeft dat namelijk direct aan, als die instelling daar niet op staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 29-04-2024 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Rivanov schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:56:
[...]

De audio settings van je TV staan wel op Pass Through?

Mijn LG G4 geeft dat namelijk direct aan, als die instelling daar niet op staat.
Ja, klopt. Staat ingesteld op passthrough. Maar, ik ga het weer eens proberen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
JDL15 schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:33:
[...]

De Sonos ARC zal een stap achteruit zijn ten opzichte van bijna elke losse 5.1 set. Mits, dat een beetje deftige vloerstaande/monitor speakers met knappe sub zijn. Voor gaming/films zal die stap niet zo groot zijn als voor muziek. Ik heb de ARC met sub ook wel eens gehoord en ik was best onder de indruk van het geluid. Maar wat je zegt, het is heel moeilijk vergelijken met wat je thuis hoort. Sonos zou ik persoonlijk nooit kopen gegeven de vendor lock-in en de bizarre prijzen.

Ooit gaan hier mijn vloerstaande speakers in de woonkamer ook nog wel het veld ruimen voor een soundbar oid. Want laten we wel zijn, dat oogt een stuk cleaner en neemt ook gewoon veel minder ruimte in. Maar dan wil ik op de zolder een dedicated HT kamer hebben voor gaming en muziek, want m'n Focals klinken echt goed en die ga ik niet verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 29-04-2024 11:12 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Meister Sachs schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:34:
[...]

Kun je iets met onderstaande?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b38pwjNn5XizPbls3NCfdUV7JYg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZErIsonVexXOcvKTx9JPBWyN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Hulleman schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:10:
[...]

De Sonos ARC zal een stap achteruit zijn ten opzichte van bijna elke losse 5.1 set. Mits, dat een beetje deftige vloerstaande/monitor speakers met knappe sub zijn. Voor gaming/films zal die stap niet zo groot zijn als voor muziek. Ik heb de ARC met sub ook wel eens gehoord en ik was best onder de indruk van het geluid. Maar wat je zegt, het is heel moeilijk vergelijken met wat je thuis hoort. Sonos zou ik persoonlijk nooit kopen gegeven de vendor lock-in en de bizarre prijzen.

Ooit gaan hier mijn vloerstaande speakers in de woonkamer ook nog wel het veld ruimen voor een soundbar oid. Want laten we wel zijn, dat oogt een stuk cleaner en neemt ook gewoon veel minder ruimte in. Maar dan wil ik op de zolder een dedicated HT kamer hebben voor gaming en muziek, want m'n Focals klinken echt goed en die ga ik niet verkopen.
Ja ik kijk er precies hetzelfde naar. Heb ook een degelijke investering gemaakt en met gamen klinkt het echt fantastisch (ook films en muziek)! Maar het oogt allemaal minder clean, het is minder praktisch (ivm kabels en kabelgoten) en het ontbreekt een beetje aan multiroamfaciliteiten, andere verbindingen, etc.

Heb een recente Marantz receiver en Dali Oberon 7 en een Monitor Audio subwoofer die hier heel wat avondjes dood en verderf eruit knallen tijdens het gamen haha, maar wellicht als er ooit echt serieuze stappen voor soundbars worden gemaakt (en die zijn er al, ben alleen niet zo op de hoogte van recente ontwikkelingen), dan ga ik toch waarschijnlijk eens kijken of het wat voor mij zal zijn!
Pagina: 1 ... 24 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties