Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wat heeft GoT gedaan met de video embeds. Lijkt wel of alles nu 21:9 is ofzo :P

Hierbij de trailers van de ID@xbox showcase.

[YouTube: Times & Galaxy - Xbox Launch Trailer]

[ Voor 102% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2024 19:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:16
Wat hebben ze gedaan behalve de liveries en de hud geupdate/verziekt? Nou heb ik F1 23 niet veel gespeeld, maar zie nog niets om enthousiast van te worden voorlopig. Nog steeds statische regendruppels op de auto, rode sector tijden en dat soort details. Hopelijk hebben ze alle tijd in VR gestopt, maar ik weet wel beter :'( :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:14:
[...]

Wat hebben ze gedaan behalve de liveries en de hud geupdate/verziekt? Nou heb ik F1 23 niet veel gespeeld, maar zie nog niets om enthousiast van te worden voorlopig. Nog steeds statische regendruppels op de auto, rode sector tijden en dat soort details. Hopelijk hebben ze alle tijd in VR gestopt, maar ik weet wel beter :'( :)
Ik heb mijn pre-order ook geannuleerd na het zien van dit filmpje, denk dat ik eerst mijn handen vol heb aan andere spellen en kijk dan tegen die tijd wel of ik hem ga halen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:33:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je veel kapot maken als je een update onderbreekt :X
Staat namelijk vaak duidelijk bij dat je de console niet uit mag zetten of de update mag onderbreken, ben daarom heel nieuwsgierig of je nu geen problemen ervaart.
Gelukkig is het allemaal in orde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:12:
[...]

Gelukkig is het allemaal in orde. :D
Oh wat fijn om te horen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En vanaf vandaag is via GP ook The Rewinder beschikbaar.

Wordt goed gereviewed met een 96% overwhelmingly positive op steam.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2024 22:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja, ik was zelf helemaal niet echt aan het stressen erover. Had de hele dag er een goed gevoel over. :)

Ik zag dat de nieuwe Commandos game naar Game Pass komt. Ik ben heel benieuwd naar de game en ik hoop heel erg dat het niet bestuurt zoals de remasters op console, maar juist zoals een Desperados 3, Shadow Tactics etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat komt er allemaal naar Gamepass van de show?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qd1eHRo5UMPqfpjvSpE-gRkz820=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wL2KEnt171my7hLcI1wUJhWN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lets goo! Hier word ik heel blij van, kan niet wachten tot we een release datum weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:42
@G_Dragon Waar wordt je specifiek happy van dan? Want ik zie een game die veel lijkt op de eerdere games (op FighterZ na). En dit is oprechte interesse overigens. Geen afkraak van het spel.

Ik vind DB namelijk ook super tof, maar de games hebben mij nooit echt iets gedaan omdat ik het 2.5/3D vechten maar irritant vond en het voor mij voornamelijk bij button bashen bleef.

-----------

En los van dit. Ik was gisteren naar wat demo's aan het zoeken, maar heb het idee dat er tegenwoordig véél meer zijn. Klopt dat? Of heb ik al die jaren eerder scheel zitten kijken?

[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 30-04-2024 07:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:59:
Nu het toch ff over geluid gaat @uchiha tijntje weet niet zeker meer maar ik dacht dat jij ook de Maxwell had?

Zo ja heb jij de laatste firmware er al opgezet?

Ik zelf nog niet omdat ik op reddit zag dat het geluid veranderd is naar een 'Chinese headset van 2 tientjes' volgens velen dan.

De bass schijnt beter te zijn maar de highs en mids erg minder en de meesten willen terug rollen.

Ervaar jij dit ook zo?

@uchiha tijntje

/edit: Ah, zie nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44J_QGmGdoBVNU09cj8T7UiPCGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MjSxsQvEuLwr9l6KlwM4sLmp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 30-04-2024 07:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 07:19:
@G_Dragon Waar wordt je specifiek happy van dan? Want ik zie een game die veel lijkt op de eerdere games (op FighterZ na). En dit is oprechte interesse overigens. Geen afkraak van het spel.

Ik vind DB namelijk ook super tof, maar de games hebben mij nooit echt iets gedaan omdat ik het 2.5/3D vechten maar irritant vond en het voor mij voornamelijk bij button bashen bleef.
Intresse mag natuurlijk altijd, dus geen zorgen.

Ik word er gelukkig van dat er weer een nieuw spel van komt na het grote succes van Xenoverse en Kakarot, dit keer keert een van hun grootste successen terug en ik hoop dat ze dit echt goed neerzetten. Gelukkig beloofd de getoonde gameplay al veel goeds :)

Ben heel blij dat ze nooit een deel 2 zijn gaan maken van FighterZ want dat spel was heel slecht..

----------------

In ander nieuws

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 30-04-2024 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
@G_Dragon ik hoorde je regelmatig over Far Cry New Dawn, net ook maar even goedkoop gekocht via Eneba ;). Ben nu eerst druk met Days Gone. Jij hebt net een PS toch? Ik vermaak me ook prima met deze open wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:56:
@G_Dragon ik hoorde je regelmatig over Far Cry New Dawn, net ook maar even goedkoop gekocht via Eneba ;). Ben nu eerst druk met Days Gone. Jij hebt net een PS toch? Ik vermaak me ook prima met deze open wereld.
Ja klopt, ik heb afgelopen Zondag een Playstation 5 opgehaald en Days Gone staat zeker op mijn lijstje maar eerst de Horizon en God Of War delen uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:09:
[...]

Intresse mag natuurlijk altijd, dus geen zorgen.

Ik word er gelukkig van dat er weer een nieuw spel van komt na het grote succes van Xenoverse en Kakarot, dit keer keert een van hun grootste successen terug en ik hoop dat ze dit echt goed neerzetten. Gelukkig beloofd de getoonde gameplay al veel goeds :)
Maar is het niet meer van hetzelfde dan? Ben niet bekend met de Kakarot game, maar de games vallen naar mijn idee elke keer terug op de originele verhaallijn (of een variatie daarop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 21:17
G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 11:02:
[...]

Ja klopt, ik heb afgelopen Zondag een Playstation 5 opgehaald en Days Gone staat zeker op mijn lijstje maar eerst de Horizon en God Of War delen uitspelen.
Die zijn ook zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 11:33:
[...]

Maar is het niet meer van hetzelfde dan? Ben niet bekend met de Kakarot game, maar de games vallen naar mijn idee elke keer terug op de originele verhaallijn (of een variatie daarop).
Om heel eerlijk te zijn ben ik juist blij dat ze van het orginele verhaal afblijven en het houden zoals het is, ik vind het ook echt geen ramp om het meerdere malen te moeten spelen als grote Dragon Ball fan want ik kijk de serie van Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT en Dragon Ball Super ook elk jaar opnieuw.

Bij Dragon Ball Xenoverse 2 heb ik zelfs alle karakter slots vol en dat betekend dat ik het verhaal 8 keer opnieuw heb gespeeld.

Ben om die reden ook heel nieuwschierig naar hun nieuwste titel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szRTgz69OySX-W3MX0ZrWvVRmhQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UKWnBc4aI0wW8vmJTD6xOdMq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcdMAvZc-nB6cOVlFcGiCAGJmSM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2YXiKDPWGwbnfuqaOSAypwA8.png?f=fotoalbum_tile

Ik heb sinds 8 maanden geleden Microsoft Flight Simulator 2020 weer herontdekt op de Series X, maar nu met aangesloten muis. Dat werkt vele malen beter en ik geniet weer met volle teugen. Geen PC meer nodig voor mijn vlieg hobby. Ik kan dan ook niet wachten op Microsoft Flight Simulator 2024 en over een aantal jaar de nieuwere generatie Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 13:04:
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik heb sinds 8 maanden geleden Microsoft Flight Simulator 2020 weer herontdekt op de Series X, maar nu met aangesloten muis. Dat werkt vele malen beter en ik geniet weer met volle teugen. Geen PC meer nodig voor mijn vlieg hobby. Ik kan dan ook niet wachten op Microsoft Flight Simulator 2024 en over een aantal jaar de nieuwere generatie Xbox.
Speel je dan met controller + muis? Of keyboard + muis?

Heb MS FS ooit een kans gegeven via GamePass, maar de controller is zo niet geschikt voor dit spel (of het ligt gewoon aan mijn vliegkunsten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrustmaster Hotas.X kost niet zo veel. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:00:
[...]

Speel je dan met controller + muis? Of keyboard + muis?

Heb MS FS ooit een kans gegeven via GamePass, maar de controller is zo niet geschikt voor dit spel (of het ligt gewoon aan mijn vliegkunsten :+ )
Ik speel met controller en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Rivanov schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:01:
Thrustmaster Hotas.X kost niet zo veel. :)
Zó fanatiek ben ik dan ook weer niet ;)

@Verwijderd en kan je dan uitleggen hoe je precies te werk gaat? Wat gebruik je waarvoor?

[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 30-04-2024 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@PdeBie

De controller gebruik ik voor het opstijgen en landen. De muis gebruik ik voor de knoppen in het vliegtuig, de camera en de rest van het instellen.

Werkt verrassend goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zet hem vast in je agenda!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Dz_cHl6lWDJ7c4v_r5J9HtYznA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gGpaDV6EYtI6vfXOAG2bkhDn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog meer nieuws!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIpESwg7pWVmUUlN8he68dwLqKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Pl3tnOJdwQT1TFyc2D5NpEq7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ziet het er gruwelijk goed uit zeg, nog steeds geen release datum.. maar dit word een pre-order

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wel jammer voor deze Nederlandse studio. Deliver us the Moon was een toffe game en had hoge verwachtingen voor Deliver us Mars, maar die viel me zo tegen dat ik niet verder ben gekomen dan chapter 2 ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit ziet er ook leuk en vermakelijk uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:35
Haha, een spel met merchandising poppen als hoofdrolspelers. Ben benieuwd welke spinoffs dit oplevert.

___

In ander nieuws Jedi Survivor was worth the wait. Hij speelt heel vermakelijk weg. Leuk wel hoe veel mogelijkheden je hebt in combat. In de eerste sloeg ik vooral met een lightsaber nu is het afwisselend van stance veranderen, beetje duwen (vooral als ze bommen op je gooien) en trekken (vooral als ze resistent zijn want dan kun je ze gelijk parryen) en tegenstanders mee laten vechten. Het ziet eruit alsof er nog meer abilities bijkomen, kijk ik alvast naar uit. Ben nog niet super ver maar vind hem al een stuk gaver dan de vorige, die ik al best goed vond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben benieuwd of dit een soortgelijk systeem gaat krijgen als Skylanders had. Dat je een funko pop kan kopen om dan dat karakter ingame te kunnen spelen… zou wel een ideale wijze zijn voor het monetization.

——

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2024 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:02:
[...]

Ben benieuwd of dit een soortgelijk systeem gaat krijgen als Skylanders had. Dat je een funko pop kan kopen om dan dat karakter ingame te kunnen spelen… zou wel een ideale wijze zijn voor het monetization.
Dat hoop ik niet, maar zie ze het wel zo doen. Wat de trailer tot nu toe heeft laten zien spreekt mij wel heel erg aan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cErsEcH4oF3m9cQk4WcpU0Brl28=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/90BsCU9zxJawM2mHJLfdmarp.jpg?f=user_large

Funko Pop! Figures uit een Funko Pop! Game gebaseerd op Funko Pop! Figures. $$

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:15
G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:09:
[...]
Ben heel blij dat ze nooit een deel 2 zijn gaan maken van FighterZ want dat spel was heel slecht..
Volgens metacritic by far de beste DB game ooit gemaakt. En ik ervaar die game ook wel als de beste DB game wat na de PS2 is gereleased. Het vechten in die game voelt gewoon goed aan. Lekker snel en oldskool. Dat 2D vechten speelt wat mij betreft veel beter dan dat 3D vechten. Ik heb toch best wat DB games de kans gegeven, zoals Raging blast, Xenoverse 1 en 2 en Kakarot, maar dat 3D vechten zat me altijd in de weg. DB Fighter Z gaf me weer het gevoel van de echte oldskool DB games zoals super botuden.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 01-05-2024 11:33 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:31:
[...]

Volgens metacritic by far de beste DB game ooit gemaakt.
Ik vind dat 2D vechten ook 100x beter spelen dan de 3D gevechten. Ik heb toch best wat DB games de kans gegeven, zoals Raging blast, Xenoverse 1 en 2 en Kakarot, maar dat 3D vechten zat me altijd in de weg. DB Fighter Z gaf me weer het gevoel van de echte oldskool DB games zoals super botuden.
Echt waar? Terwijl het juist een grote flop was in mijn ogen en dacht ook te lezen dat hij heel slecht ontvangen werd na het succes van Xenoverse 2 omdat we weer naar 2D terug gingen. Maar dat blijkt dus niet waar te zijn, dan zat ik daarin dus fout sorry!

Ik ben zelf meer van de 3D gevechten en daarom ook blij de Sparkeling!Zero dit ook weer heeft zoals Raging Blast en Xenoverse hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:33:
[...]

Echt waar? Terwijl het juist een grote flop was in mijn ogen en dacht ook te lezen dat hij heel slecht ontvangen werd na het succes van Xenoverse 2 omdat we weer naar 2D terug gingen. Maar dat blijkt dus niet waar te zijn, dan zat ik daarin dus fout sorry!

Ik ben zelf meer van de 3D gevechten en daarom ook blij de Sparkeling!Zero dit ook weer heeft zoals Raging Blast en Xenoverse hadden.
No problemo! Niet iedereen vindt leuk wat de meute leuk vindt. Al sla ik Sparkling Zero wel over :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 10:52:
[...]

Dat weet ik niet... Bij mij was het echt het dunne stukje plastic tussen de twee shoulder buttons wat gebroken was waardoor de button minder goed terug veerde. Volgens mij komt dat ook vrij vaak voor (het is ook echt een dun stukje plastic, alsof het gemaakt is om kapot te gaan).
Ik moest wel een klein stukje van het pinnetje wat de werkelijke microswitch indrukt af schuren want het onderdeel wat ik van Amazon had was net niet helemaal de perfecte maat op dat punt en voelde daardoor niet goed. Geen idee of dat tegenwoordig beter is.
Mijn ervaring is overigens ook met de v1, mijn v2 kon nog onder garantie terug dus heb ik zelf niet open gemaakt. Maar volgens mij is dat issue met de shoulder buttons nog hetzelfde.
Ongelofelijk!
Na een post op reddit gelezen te hebben even een busje WD40 contactspray gehaald.
Faceplate losgehaald met een broodmes, paar tipjes WD40 op het kleine schakelaartje onder de LB en verdomd, LB knop werkt weer probleemloos :o _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 09:39
8 maanden te laat, maar goed. Beter laat dan nooit I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:01:
[...]

Ongelofelijk!
Na een post op reddit gelezen te hebben even een busje WD40 contactspray gehaald.
Faceplate losgehaald met een broodmes, paar tipjes WD40 op het kleine schakelaartje onder de LB en verdomd, LB knop werkt weer probleemloos :o _/-\o_
Care to share de Reddit post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren de demo van Sandlands gespeeld. Ziet er grafisch tof uit, maar het doel ontgaat mij volledig. Kan iemand daar meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks. YouTube staat ook vol met video instructies zie ik nu. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 22:02:
[...]

——

[Embed]
Met de hoeveelheid Funko’s op de markt met voor ieder wat wils kan dat een mega business worden! Alleen zie al die poppetjes maar te vertalen naar een digitale variant om te toveren. Dat wordt een helse klus 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik dacht dat die 30fps een hele bewuste keuze was van Bethesda? Dat is dus blijkbaar niet zo. De game is dus gewoon een jaar te vroeg gereleased. Nu de laadschermen er nog uit en de mogelijkheid om naar andere planeten/stelsels te vliegen en het begint op een open wereld space RPG te lijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:59
Ik heb hem altijd nog verder willen spelen maar was er gewoon nooit aan toe gekomen, dit is wel een goede incentive om hem vanaf 15/5 weer eens op te starten. Magere week tot aan Hellblade 2, dus zal amper progressie maken 8)

Mooie tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 09:39
Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:44:
[...]

Ik dacht dat die 30fps een hele bewuste keuze was van Bethesda? Dat is dus blijkbaar niet zo. De game is dus gewoon een jaar te vroeg gereleased. Nu de laadschermen er nog uit en de mogelijkheid om naar andere planeten/stelsels te vliegen en het begint op een open wereld space RPG te lijken.
Dat gaat nooit gebeuren. Dat is gewoon de creation engine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 08:44:
[...]

Die 30 fps was nog steeds een bewuste keuze.

Howard also had a chance to clarify Bethesda's stance on the 30 FPS lock for Xbox Series X/S, to which he replied that the team never considered cutting features for the sake of including a performance mode. Starfield is designed to be a consistent experience that delivers on its visuals, and ultimately Bethesda made the choice to prioritize stability over performance.

Dat ze het uiteindelijk voor elkaar krijgen om dat wel te halen en daar veel tijd en moeite in hebben gestoken wil niet direct zeggen dat het te vroeg gereleased is?

Dan kun je dat van elke game zeggen die uiteindelijk met patches en updates optimalisaties krijgen en opties zoals een NG+ die er ook bij release in hadden moeten of kunnen zitten. Als je dat laatste zegt, dan prima en snap ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch had ik misschien persoonlijk liever gezien dat ze het spel een jaar of korter hadden uitgesteld en door hadden gewerkt zodat al deze nieuwe toevoegingen direct in het spel zouden gezeten, deel ergens wel de persoonlijke mening dat ze onder misschien druk van een soort deadline het spel te vroeg hebben uitgebracht en met meer tijd een voller eind product hadden kunnen leveren.

Maar zoals ik zeg dit is meer een persoonlijke mening omdat ik liever uitstel zie en een goed afgewerkt product dan gehaast en vervolgens update naar update om alles op te lossen. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij dit gebeurde de afgelopen jaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:15:
Toch had ik misschien persoonlijk liever gezien dat ze het spel een jaar of korter hadden uitgesteld en door hadden gewerkt zodat al deze nieuwe toevoegingen direct in het spel zouden gezeten, deel ergens wel de persoonlijke mening dat ze onder misschien druk van een soort deadline het spel te vroeg hebben uitgebracht en met meer tijd een voller eind product hadden kunnen leveren.

Maar zoals ik zeg dit is meer een persoonlijke mening omdat ik liever uitstel zie en een goed afgewerkt product dan gehaast en vervolgens update naar update om alles op te lossen. Zijn genoeg voorbeelden te noemen waarbij dit gebeurde de afgelopen jaren.
Ik neem aan dat dit je persoonlijke mening is? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:04:
[...]

Ik neem aan dat dit je persoonlijke mening is? ;)
Haha alsof dat er niet vaak genoeg in staat :+
Denk benadruk dat wel in mijn verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:15:

Dat is toch gewoon de norm tegenwoordig bij AAA games. Je kunt beter een jaar wachten als je de game wilt kopen. Kans is vrij groot dat je dan een goedkoper en beter presterende game hebt met wellicht ook nog wat extra content.
Dus in plaats van dat de publisher hem een jaar uitstelt, stel je hem zelf gewoon een jaar uit. ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 10:08:
[...]

Die 30 fps was nog steeds een bewuste keuze.

Howard also had a chance to clarify Bethesda's stance on the 30 FPS lock for Xbox Series X/S, to which he replied that the team never considered cutting features for the sake of including a performance mode. Starfield is designed to be a consistent experience that delivers on its visuals, and ultimately Bethesda made the choice to prioritize stability over performance.

Dat ze het uiteindelijk voor elkaar krijgen om dat wel te halen en daar veel tijd en moeite in hebben gestoken wil niet direct zeggen dat het te vroeg gereleased is?

Dan kun je dat van elke game zeggen die uiteindelijk met patches en updates optimalisaties krijgen en opties zoals een NG+ die er ook bij release in hadden moeten of kunnen zitten. Als je dat laatste zegt, dan prima en snap ik je.
Ik heb even wat dikgedrukt. Dat is natuurlijk marketing praat. De game heeft best knappe vista's, maar alles daar omheen is echt alles behalve 'delivers on its visuals'. Er was (is?) ook geen sprake van HDR implementatie. Ook wel kenmerkend voor de technische staat. Dat er nu ineens wel een performance mode mogelijk is, zegt voor mij wel genoeg. Die quote is gewoon marketing voor we hebben nog een jaar nodig om de game echt goed te laten draaien, maar we moeten de game releasen om geld in het laatje te brengen. Als je het dan echt hebt over dat 30fps een artistieke keuze is, dan moet je het doen als wat Rockstar doet met RDR2. Gewoon nooit met een update komen, al zou die game makkelijk op 60fps op de current gen kunnen draaien. (of ze gaan hier ooit nog mee komen en er geld voor vragen 8)7 )

Overigens met je eens dat elke game te vroeg gereleased is, waarvoor nog day-one patches nodig zijn om de game technisch op orde te krijgen of om de performance op orde te krijgen. NG+ zie ik niet zozeer als iets wat er bij release in moet zitten. Ik vind dat toch een vrij cheap mechanisme om de gameduur op te rekken. Maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 11:26:
[...]

Ik heb even wat dikgedrukt. Dat is natuurlijk marketing praat. De game heeft best knappe vista's, maar alles daar omheen is echt alles behalve 'delivers on its visuals'. Er was (is?) ook geen sprake van HDR implementatie. Dat er nu ineens wel een performance mode mogelijk is, zegt voor mij wel genoeg. Die quote is gewoon marketing voor we hebben nog een jaar nodig om de game echt goed te laten draaien, maar we moeten de game releasen om geld in het laatje te brengen. Als je het dan echt hebt over dat 30fps een artistieke keuze is, dan moet je het doen als wat Rockstar doet met RDR2. Gewoon nooit met een update komen, al zou die game makkelijk op 60fps op de current gen kunnen draaien.

Overigens met je eens dat elke game te vroeg gereleased is, waarvoor nog day-one patches nodig zijn om de game technisch op orde te krijgen of om de performance op orde te krijgen. NG+ zie ik niet zozeer als iets wat er bij release in moet zitten. Ik vind dat toch een vrij cheap mechanisme om de gameduur op te rekken. Maar dat is persoonlijk.
De door je benadrukte zin begint met een consistent experience. Er werd vorig jaar aangegeven dat ze kozen voor 30 fps omdat het ze niet lukte om dat op een hogere framerate locked voor elkaar te krijgen zonder te tornen aan andere zaken om extra performance te krijgen. Dus een bewuste keuze om voor 30 fps te gaan bij release.

Dat je in een ideale wereld alle tijd en resources hebt om een game uit te stellen om het optimale resultaat (wat dat uiteindelijk ook moge zijn, want dat is per persoon verschillend) te behalen is mooi, maar zo werkt het niet. Er moeten altijd keuzes gemaakt worden die bepaald worden door vele factoren en randvoorwaarden. Waaronder uiteraard release dates. Die keuzes worden bewust gemaakt. Dat is wat ik probeer aan te geven. En uiteraard is het ook deels marketingpraat.

En ik ben een behoorlijk voorstander van een hogere framerate ten opzichte van grafische kwaliteit als het de gameplay ten goede komt. Als ik echter terugdenk aan Starfield dan denk ik niet terug aan hoe de 30fps de gameplay beïnvloedde , maar onder andere aan mijn enorme verzameling pluche knuffels die mogelijk wordt gemaakt door de creation engine (met al zijn tekortkomingen). Ik zou voor geen goud die ervaring willen inruilen voor een hogere framerate. Als ik ze alle twee kon hebben dan is dat uiteraard beter, maar zoals ik zei. Keuzes worden bewust gemaakt.

Dat ze na release aan optimalisaties werken om toch via gratis updates mogelijkheden te bieden aan gamers die er gebruik van willen maken is alleen maar mooi, zeker voor de DLC deze herfst.

Een vergelijking met Rockstar en RDR2 vind ik echter mank gaan. Want als je echt denkt dat er geen 60fps update van RDR2 komt vanwege artistieke keuzes alleen, dan geloof je wellicht toch in marketing praat. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Voor de Lara Croft fans :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
https://www.haveanicedeath.com/

Erg leuke game! Lekker sfeertje en goede humor. Ook beschikbaar op game pass

[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 02-05-2024 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt iemand hier, of heeft iemand hier Cat Quest 2 gespeeld? Want dan heb ik een vraagje. Laat maar horen.

Of niet. 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwe officiële Xbox Podcast aflevering is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was net even gaan kijken op de Xbox Ambassadors Discord bij het fallout 4 gedeelte, en daar zie ik geen klachten de laatste 36 uur voorbij komen, of er is na die video nog een update gekomen of niet iedereen heeft er problemen mee. Maar leuk is natuurlijk anders, heb hem zelf op de Playstation 4, maar zal anders binnenkort eens de Xbox versie via Xbox Game Pass downloaden om te kijken hoe hij bij mij loopt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not really feeling it. :) Voor de volgende soulsgame kijk ik vooral uit naar Flintlock. Benieuwd of het net zoals met Ashen een eigen smoel heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 23:08:
[...]

Not really feeling it. :) Voor de volgende soulsgame kijk ik vooral uit naar Flintlock. Benieuwd of het net zoals met Ashen een eigen smoel heeft.
Ja ben ook benieuwd.
Heb in 2022 de iD@xbox demo gespeeld en dat was echt bagger, als in pre-pre-alpha.
https://games.mxdwn.com/n...dawn-cursed-to-golf-more/
Kan het mij haast niet voorstellen maar hopelijk hebben ze alles weten te fixen en optimaliseren voor de release later dit jaar.

Eerst maar eens met Another’s Crab Treasure beginnen en kijk uit naar Erdtree dlc van Elden Ring.
Maar goed, nog steeds druk met Dragon’s Dogma 2 :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zm4znek8Hgzi9bY1OP3K6OS4DKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eNpSbwbNuaIdXVigvztH0pdY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHcGQ_nEXQnp-p2OSvU1rTS2AS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x7ZDRI8Nr6SxCUQXpxcOPJYa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUmxBfs3SC_qIkyg0hOa6Ac9BBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uC13VyG9kX2KwKgaTegRYmIb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSCUIQ41-TJsRHxzr18xlE641W8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uBkXzU3u8AQxnxoeMzDgZz0C.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FX7q21xhIcyMFvoxj-DR2wJuAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwL5mtWR53HGHQvP7mLB8otN.png?f=fotoalbum_large

Nieuw zwaardje bemachtigd :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoJydDJgLFdk2q6GdPBD3l29N4k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ss0ziRrO0QEROLZr633FM3Lk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbmN1uSJ0MC1NY8BpJq8cjINT1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1LVbenlKCMe0ll8u8CURlDJr.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Harold Halibut uitgespeeld.

Helaas alles behalve geweldig, vond ik. Het was echt een opgave om er doorheen te komen. De hele tijd hetzelfde doen, en qua gameplay echt heel magertjes. Rondlopen, lift in gaan, met mensen praten en dat is het eigenlijk. Een adventure game, sorta, zonder de puzzels. Als het verhaal en de characters nou echt sterk waren geweest is er nog mee te leven. Zelf vond ik het niet de boel redden.

Ach, het kan niet allemaal top zijn. Terug naar Doom Eternal waar ik zo te zien ook bijna doorheen ben. En dan.....zullen we zien welke game uit de backlog aan de beurt is. Of mogen Game Pass games niet echt backlog games genoemd worden? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://x.com/trueachieve.../1787029451844223068?s=46

En de games van deze week.
Heb zelf wel interesse in Gift, Indika en Little kitty, big city. Die laatste komt op Gamepass en ziet er uit als een untitled goose game maar dan met een kat. :P

En mochten er nog liefhebbers zijn van de originele Resident Evil games, dan kan Crow Country wellicht wat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:32:
Harold Halibut uitgespeeld.

Helaas alles behalve geweldig, vond ik. Het was echt een opgave om er doorheen te komen. De hele tijd hetzelfde doen, en qua gameplay echt heel magertjes. Rondlopen, lift in gaan, met mensen praten en dat is het eigenlijk. Een adventure game, sorta, zonder de puzzels. Als het verhaal en de characters nou echt sterk waren geweest is er nog mee te leven. Zelf vond ik het niet de boel redden.
Ook echt een game die je oppakt, een paar uurtjes speelt er weer weglegt, om een paar dagen later weer...

Ook ik blijf in hetzelfde cirkeltje ronddraaien of beter gezegd rondlopen, want dat doe je eigenlijk continu want net als je denkt dat ein-de-lijk de climax komt, kun je weer op zoek naar een ander onderdeel of persoon. Lijft in, lift uit...

Het zie er allemaal heel mooi uit, echt een game die met veel aandacht en liefde is gemaakt maar soms :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:31:
[...]

Ook echt een game die je oppakt, een paar uurtjes speelt er weer weglegt, om een paar dagen later weer...

Ook ik blijf in hetzelfde cirkeltje ronddraaien of beter gezegd rondlopen, want dat doe je eigenlijk continu want net als je denkt dat ein-de-lijk de climax komt, kun je weer op zoek naar een ander onderdeel of persoon. Lijft in, lift uit...

Het zie er allemaal heel mooi uit, echt een game die met veel aandacht en liefde is gemaakt maar soms :(
Ik las dat ze 14 jaar erover hebben gedaan. Pffff. Het probleem is echt hoe snel de boel zo repetitief wordt. Er zijn genoeg games waar je veel moet lopen, maar ze bieden variatie qua gebieden en de toevoeging van puzzels maakt dat het niet zo snel saai wordt.

Neem Doom Eternal bijvoorbeeld. Ik vond de eerste game vrij snel te repetitief worden, maar Eternal absoluut niet. Door de toevoeging van platforming oa. Maar de geweldige guns die je vrijspeelt, de verschillende manieren om demons makkelijker te doden, de gave mods en upgrades die je vrijspeelt. Het geweldige level design, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dat was Another’s Crab’s Treasure. Vond de eerste helft van de game erg vermakelijk en vond het leuk om de bosses te leren en de wereld te ontdekken naar loot. Maar de 2e helft duurde uiteindelijk echt te lang zonder vernieuwend te zijn. Het werd eerder irritant omdat de gameplay mechanics toch best wel clunky was op sommige punten. Heb dan ook uiteindelijk wel gebruik gemaakt van de assist mode die behoorlijk wat vrijheid biedt.

Wat mij betreft had de game dus de helft korter gemogen en kleiner qua wereld met wat meer aandacht aan de gameplay loop. Hopelijk nemen ze dat soort zaken voor hun volgende game mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:26:
En dat was Another’s Crab’s Treasure. Vond de eerste helft van de game erg vermakelijk en vond het leuk om de bosses te leren en de wereld te ontdekken naar loot. Maar de 2e helft duurde uiteindelijk echt te lang zonder vernieuwend te zijn. Het werd eerder irritant omdat de gameplay mechanics toch best wel clunky was op sommige punten. Heb dan ook uiteindelijk wel gebruik gemaakt van de assist mode die behoorlijk wat vrijheid biedt.

Wat mij betreft had de game dus de helft korter gemogen en kleiner qua wereld met wat meer aandacht aan de gameplay loop. Hopelijk nemen ze dat soort zaken voor hun volgende game mee.
Gisteravond ook aan begonnen.
Tot nu toe echt rete-irritant dat de moeilijkheidsgraad meer komt door de irritante delay in controls dan door de gameplay zelf }:|
Hopelijk wordt dit nog beter of gaat het wennen want vind de setting wel leuk gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doom Eternal zojuist uitgespeeld en yep, op de makkelijkste difficulty en ben blij dat ik daarvoor koos, want het is echt alles behalve makkelijk. Sterker nog, ik ben best vaak doodgegaan en heb ook 1-ups gebruikt die ik tegenkwam.

Een maat van mij die soms eens een game speelt zou ik dit niet aanraden, zelfs niet op het makkelijkst dus. Dat allemaal gezegd te hebben...

Wat een fantastische game zeg. Heerlijke gunplay, geweldig level design met plenty variatie, toffe platforming elementen, heerlijke muziek (een genre wat ik normaal niet waardeer), audio, graphics, alles! De expansions ga ik zeker nog halen, maar eerst even een break met een wat rustigere game. Even wat rust in het hoofd. 😁

Oh en wat mij betreft is Doom Eternal veel en veel beter dan de eerste.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 05-05-2024 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 5 mei 2024 @ 16:02:
[...]

Gisteravond ook aan begonnen.
Tot nu toe echt rete-irritant dat de moeilijkheidsgraad meer komt door de irritante delay in controls dan door de gameplay zelf }:|
Hopelijk wordt dit nog beter of gaat het wennen want vind de setting wel leuk gedaan :)
Ik ben bang dat de irritatie eerder toe gaat nemen, was bij mij iig het geval, maar ben benieuwd hoe je het ervaart. :) De setting vond ik ook leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag even de gesloten beta van F1 24 gespeeld, merk dat er het een en ander is veranderd maar geen grote veranderingen.

De grootste aanpassing vond ik merkbaar bij de tractiecontrole, want heb de tractiecontrole bij F1 23 ook op medium staan en daar moet je zeker niet te vroeg op je gas gaan. Bij F1 24 kan je wel vroeger op het gas gaan zonder dat je bang hoeft te zijn dat de achterkant uitstapt, dit rijdt wel fijner maar twijfel of dit aan de vernieuwde auto's ligt of aan iets anders..

Verder rijdt het behoorlijk hetzelfde en merk ik weinig verschil, denk dat de andere verbeteringen pas merkbaar zullen zijn wanneer het spel volledig uit is. Die ik helaas pas later ga spelen, want heb mijn pre-order geannuleerd aangezien ik net een Playstation 5 heb gekocht en daar eerst wel zoet ben met de Horizon en God Of War spellen en nog zoveel meer.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 05-05-2024 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 16:41
Activision rejected Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 in favour of supplementary Call of Duty work, it’s claimed

https://www.videogameschr...of-duty-work-its-claimed/

Boooooo Activision. Hopelijk pakt Xbox de serie toch weer op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hoppa. Doom Eternal year one pass gehaald voor 6,98 omdat ik dankzij Rewards nog een 5 euro giftcard kon halen. Wat een steal voor twee expansions.

Het Doom avontuur continues!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
devilsnight schreef op zondag 5 mei 2024 @ 16:14:

Dan de vorige bedoel je neem ik aan? De eerste DOOM is al wat jaartjes terug ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Doom Eternal zojuist uitgespeeld en yep, op de makkelijkste difficulty en ben blij dat ik daarvoor koos, want het is echt alles behalve makkelijk. Sterker nog, ik ben best vaak doodgegaan en heb ook 1-ups gebruikt die ik tegenkwam.

Een maat van mij die soms eens een game speelt zou ik dit niet aanraden, zelfs niet op het makkelijkst dus. Dat allemaal gezegd te hebben...

Wat een fantastische game zeg. Heerlijke gunplay, geweldig level design met plenty variatie, toffe platforming elementen, heerlijke muziek (een genre wat ik normaal niet waardeer), audio, graphics, alles! De expansions ga ik zeker nog halen, maar eerst even een break met een wat rustigere game. Even wat rust in het hoofd. 😁

Ik vond de SP van Doom Eternal ook erg vermakelijk. Het was even wennen aan de gameplay loop die men enigszins verplicht door de manier van ammo en health verzamelen en weakness van vijanden tegen bepaalde wapens. Wat ik wel erg jammer vind is dat dat ze de MP compleet verknalt hadden. Waar in Doom 2016 een uitermate leuke arena based multiplayer zat die ik een behoorlijke tijd heb gespeeld, zat in Eternal een vage battlemode. Een 2 versus 1 soldier versus monster mode en die mode was bijna dead on arrival.

Erg benieuwd waar Id-Software nu aan werkt. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2024 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Iemand Alan Wake 2 al gespeeld hier op de XSX? Ga er binnenkort aan beginnen met een maat. Die game is echt in een adem en een zucht voorbij gegaan, je hoort er praktisch niks meer over..

Ik vond deel 1 leuker dan Control om te spelen en heb hier wel erg veel zin in, lees veel lovende recensies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:30:
Iemand Alan Wake 2 al gespeeld hier op de XSX? Ga er binnenkort aan beginnen met een maat. Die game is echt in een adem en een zucht voorbij gegaan, je hoort er praktisch niks meer over..

Ik vond deel 1 leuker dan Control om te spelen en heb hier wel erg veel zin in, lees veel lovende recensies!
Ik heb hem gespeeld en je gaat er ongetwijfeld van genieten. De sfeer is echt goed neergezet. Qua enemy design had er wel wat meer variatie in mogen zitten maar dat was voor mij echt ondergeschikt. Wel goed je aandacht erbij houden m.b.t. het verhaal want anders mis je snel wat denk ik. Zeker als je hem samen gaat spelen met een maat.

En ik denk dat het inherent is aan single player games die even hot zijn en daarna weer snel van de radar verdwijnen, totdat ze weer in een subscription service komen waarbij er weer even flink wat momentum gehaald wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2024 19:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik speel al die Remedy binnen die universe, en Alan Wake 2 vond ik zeker de beste.
Vond de Saga episodes wel een stuk beter dan de meeste van Alan, ze waren niet allemaal even goed. Maar overall toffe game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
sewer schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:16:
Ik speel al die Remedy binnen die universe, en Alan Wake 2 vond ik zeker de beste.
Vond de Saga episodes wel een stuk beter dan de meeste van Alan, ze waren niet allemaal even goed. Maar overall toffe game.
Het muziek level was al reden genoeg om dit een top spel te noemen. Heb me verder zeer vermaakt met AW2.
_____
Jedi Survivor is wel een goed spel maar de collectibles zijn vrij matig gedaan. Nog los van de onbegrijpelijke minimap word ik niet vrolijk van elke keer terug gaan naar de cantina voor bounties. Zeker als je naar een ander planeet moet daarvoor of erna. Wat een tijdverspilling. De gevechten met de bounty hunters zijn wel gaaf gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it

Ik vond die uit 2016 veel beter dan Eternal. Al die kekke kleurtjes rondom enemies haalden mij uit de sfeer. Ook vond ik het maar suf dat je bepaalde wapens moest gebruiken bij sommige enemies. Ik vond 2016 veel strakker en tegelijk rauwer qua beeld en veel gaver qua geluid/muziek. Smaken verschillen denk ik dan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeviLGod
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 07:24
Na lang twijfelen toch een XSS gekocht, mooie deal voor de 1TB versie via amazon, die was als 2e kans even duur als de 512GB versie :)

Heerlijk om weer spellen als UFC en EA FC te kunnen spelen op een groot scherm zonder merkbare inputlag.
Vriendin is ook zeer blij met Elden Ring op de Xbox, geslaagd cadeau dus!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 5 mei 2024 @ 23:16:
[...]

Ik vond die uit 2016 veel beter dan Eternal. Al die kekke kleurtjes rondom enemies haalden mij uit de sfeer. Ook vond ik het maar suf dat je bepaalde wapens moest gebruiken bij sommige enemies. Ik vond 2016 veel strakker en tegelijk rauwer qua beeld en veel gaver qua geluid/muziek. Smaken verschillen denk ik dan. :+
Eens!
In Doom 2016 ben je echt een onstopbare moordmachine.
In Eternal ben je een blaadje in de wind op zoek naar ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
uchiha tijntje schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:53:
[...]

Ik heb hem gespeeld en je gaat er ongetwijfeld van genieten. De sfeer is echt goed neergezet. Qua enemy design had er wel wat meer variatie in mogen zitten maar dat was voor mij echt ondergeschikt. Wel goed je aandacht erbij houden m.b.t. het verhaal want anders mis je snel wat denk ik. Zeker als je hem samen gaat spelen met een maat.

En ik denk dat het inherent is aan single player games die even hot zijn en daarna weer snel van de radar verdwijnen, totdat ze weer in een subscription service komen waarbij er weer even flink wat momentum gehaald wordt.
Thnx! Ja, bij Remedy hebben ze helaas nog al vaker weinig variatie in enemy design. Ik weet nog dat ik Alan Wake I op de 360 speelde en het voor mij allemaal schaduwen waren, bij die remake die ik op de XSX speelde zag ik pas dat het daadwerkelijk ook houthakkers, construction workers, etc waren haha

Ja dat klopt inderdaad wel bij SP games, zo had ik er nog niet naar gekeken. Dat was vroeger natuurlijk anders toen er nog veel SP games waren en minder/weinig MP...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vrijdag Top Spin 2k25 gekocht, waren goude tijden met Top Spin 1 op Xbox Live.

Speelt goed, niet helemaal het gevoel van deel 1 helaas.
Meer mensen die spelen? Weinig media aandacht en gepraat geloof ik over dit spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:55

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:35:

Meer mensen die spelen? Weinig media aandacht en gepraat geloof ik over dit spel.
Genoeg media aandacht toch? ;)

https://www.eurogamer.net...single-player-career-mode

https://gamerant.com/tops...ot-working-always-online/

https://mp1st.com/news/la...functioning-as-advertised

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Hier op Tweakers:
review: TopSpin 2K25 - Mooie rally’s in wisselvallige comeback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ja, niet eens een video review, gamekings geen review.
En geen apart topic in sport.

Zou vroeger wel anders zijn geweest

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26

Ik heb het spel gekocht ondanks dat ik hier aangaf liever te wachten op een aanbieding of Game Pass. Ik had uiteindelijk niet echt een spel meer op de rol dat ik graag wilde spelen en kreeg hier wel zin in.

Heb me nog niet aan online gewaagd, maar heb nu een career speler op lvl8 en halverwege jaar 2. Ik vind het wel erg vermakelijk, al merk ik niet heel veel van die 6 punten per level. Kan ook weinig online vinden qua tips om mijn character slim te levelen dus doe vooral wat ik nu zelf tof vind (serve/volley, met veel power).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan ik op de series x top spin 4 van 2 generaties terug kopen en spelen? (xbox360). ik kon het snel niet in de store vinden via mijn internetbrowser. maar de zoekfunctie werkt niet altijd goed volgens mij

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 06-05-2024 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Farabi schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:09:
kan ik op de series x top spin 4 van 2 generaties terug kopen en spelen? (xbox360). ik kon het snel niet in de store vinden via mijn internetbrowser. maar de zoekfunctie werkt niet altijd goed volgens mij
Die is niet meer in de xbox store te koop. Je kunt hem wel vanaf schijf spelen.

https://www.trueachieveme...e/Top-Spin-4/achievements
Pagina: 1 ... 25 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties