Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:46:
Action adventure. Maar je hebt gelijk, met een mix van rpg elementen.

Sowieso hebben echt veel games rpg elementen tegenwoordig.
Zelfs de zombie fishing genre wordt belast met RPG elementen! Ik ben bezig met abilities vrijspelen voor een boot en een hengel.

Dredge is best wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de nieuwe games van deze week.

https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-april-8

——

Zojuist de beruchte racemissie gewonnen in Mafia 1. Ik heb medelijden met degenen die dit vroeger met muis en keyboard deden :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-09 19:51
uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:00:

——

Zojuist de beruchte racemissie gewonnen in Mafia 1. Ik heb medelijden met degenen die dit vroeger met muis en keyboard deden :P
Op hard? Heb dat spel ook in mijn backlog. Is die echt zo erg of is het ook wat overdrijving? Zoals hoe mensen de ambulance missie in gta III als ergste ooit beschouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:40:
[...]

Op hard? Heb dat spel ook in mijn backlog. Is die echt zo erg of is het ook wat overdrijving? Zoals hoe mensen de ambulance missie in gta III als ergste ooit beschouwen?
Op classic difficulty. Ik vond hem wel meevallen. Na poging of 6 gehaald. Maar met muis en toetsenbord was dit ongetwijfeld een crime.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

BM

Moderator Spielerij

* BM steekt hand op.

Wil eigenlijk Maffia 1 nog wel een keer spelen, maar ben bang dat het afbreuk gaat doen aan de herinnering aan dat spel...
spoiler:
einde van spel blijft geweldig

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-09 19:51
uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:50:
[...]

Op classic difficulty. Ik vond hem wel meevallen. Na poging of 6 gehaald. Maar met muis en toetsenbord was dit ongetwijfeld een crime.
Dank. Ik wil voor de platinum tzt gaan, twijfel nog aan 2 playthroughs. Maar al die drama over die racemissie deed mij een beetje schrikken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BM schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:54:
[...]

* BM steekt hand op.

Wil eigenlijk Maffia 1 nog wel een keer spelen, maar ben bang dat het afbreuk gaat doen aan de herinnering aan dat spel...
spoiler:
Ik vond het echt heel mooi gedaan dat je in deel 2 nog een keer dat einde kunt spelen, volgens mij had ik toen zoiets van wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:59

——

Volgens mij was hij uiteindelijk in de DE makkelijker gemaakt dan in het origineel, zelfs op Original moeilijkheidsgraad.
Voor de orginele versie is er toentertijd ook een patch uitgebracht die de race iets makkelijker maakte iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:20:
[...]

Volgens mij was hij uiteindelijk in de DE makkelijker gemaakt dan in het origineel, zelfs op Original moeilijkheidsgraad.
Voor de orginele versie is er toentertijd ook een patch uitgebracht die de race iets makkelijker maakte iirc.
Geen idee. :) 1e keer dat ik het spel speel. Heb het destijds bij release op pc nooit gespeeld. Op zich wel een klassieker dus dacht, die moet ik toch wel ooit een keer gespeeld hebben. Zit nu in chapter 11 van de 20. Heb tot nu toe geen moeite met de difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia heb ik vorige maand voor het eerst gespeeld. Prima game, de setting is heel goed neer gezet. Geen diepere RPG lagen oid maar gewoon een verhaal volgen met shoot outs, ook eens leuk.
Wel voor PC gegaan wegens > 30fps, maar ja zo een zeur ben ik nu eenmaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vraag over rpg's, ik ga er een paar op mijn lijstje zetten die mij interessant lijken.

Ik heb nu een kleine 3 uurtjes in Persona 3 zitten, en tot nu toe bevalt me dit wel goed.
Al lijkt het wel een spel te zijn wat veel herhalend wordt later, maar we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BM schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:54:
[...]

* BM steekt hand op.

spoiler:
Ik vond de remake heerlijk weg spelen, voor mij was het geen afbreuk, maar dan praat ik wel voor me zelf.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

——

Mafia DE op Classic hier geplatinummed. Het origineel destijds meteen tijdens release in 2002 gespeeld op een brakke Pentium 2 350mhz supercharged met een leuke grafische kaart en maxed uit 384mb RAM. Those were the days...en lage FPS.

Het origineel was voornamelijk moeilijk omdat het geen checkpoints had (of heel erg beperkt, en er was ook geen andere moeilijkheidsgraad). De hele game was dus gewoon heel erg pittig en 'random'. Lichaamsdelen werkte op dezelfde manier voor jou als voor je vijanden (e.g. shot to the head = insta kill vanaf 100 HP). 12 year old me kon er uiteindelijk wel geduld voor opbrengen (oh nee, 12 year old die een 18+ game speelt...doem en verderf) maar het heeft mij denk ik toen wel een maand gekost om er doorheen te komen (ik speelde sommige missies ook vaker opnieuw. :)) De race was destijds vrij pittig, zeker met toetsenbord maar uiteindelijk raak je aan alles gewend en kom je er wel doorheen.

Mafia DE heb ik binnen 16 uur ouzo geplatinummed dus...tsja...de race is even tricky maar je moet voornamelijk voorzichtig sturen. Het valt best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met die race in Mafia? Dat ging zo makkelijk hier en ik ben echt niet goed in race games. (Lees slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:26:
Wat is er met die race in Mafia? Dat ging zo makkelijk hier en ik ben echt niet goed in race games. (Lees slecht)
Die race was in het origineel berucht vanwege zijn moeilijkheidsgraad. Verder is de moeilijkheidsgraad in de DE versie afhankelijk van de moeilijkheidsgraad in de game. Dus op normal is die eenvoudiger dan op classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:29:
[...]

Die race was in het origineel berucht vanwege zijn moeilijkheidsgraad. Verder is de moeilijkheidsgraad in de DE versie afhankelijk van de moeilijkheidsgraad in de game. Dus op normal is die eenvoudiger dan op classic.
Ah vandaar. Zal inderdaad de DE versie zijn in dit geval wat het verschil maakt. Speelde op normal als het goed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Morgen in GP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De geruchten dat we in de juni showcase Gears 6 gaan zien worden steeds groter. Daar kijk ik wel echt naar uit. Er zijn maar vier MP IP’s die honderden uren van mijn tijd hebben opgeslokt en daar is Gears er een van. :)

——

En dat was de storyline van Mafia. Gameplay is echt wel oud te noemen. :P Maar wel grappig om een keer het verhaal meegekregen te hebben. Heb er een uurtje of 10 over gedaan denk ik.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2024 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:33
Gears 6 zou wel een dikke opsteker zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 07:48:
Ja inderdaad, deel 5 had een open einde dus ik wacht al jaren geduldig op het vervolg.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-07 11:46
JDL15 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 23:23:
[...]

Er is een nieuwe update in het accessoires menu waarmee je lichte stick drift opnieuw kunt calibre ren... Werkte bij mij wel!
Trage reactie, maar ik zie dit nu pas. Ga ik vanavond meteen proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
justifire schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:46:
[...]

Anderzijds gaat het sinds deel 3 ook behoorlijk bergafwaarts …
Ik vond 5 best een sterke game. Deel 4 kon me inderdaad niet bekoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:46:
[...]

Anderzijds gaat het sinds deel 3 ook behoorlijk bergafwaarts …
De campaign mogen ze wat mij betreft mee stoppen. Horde en Versus vond ik ouderwets lekker in 4 en 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
Exactor it schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 12:58:
[...]

De campaign mogen ze wat mij betreft mee stoppen. Horde en Versus vond ik ouderwets lekker in 4 en 5.
Liever niet, vond de campaign van 5 best vermakelijk. Ik speel nooit multiplayer, enkel singleplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Powder Toastman schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:34:
[...]

Liever niet, vond de campaign van 5 best vermakelijk. Ik speel nooit multiplayer, enkel singleplayer.
OK. Dan mogen ze van mij de campaign erin houden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Linksquest schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:12:
[...]

Ja inderdaad, deel 5 had een open einde dus ik wacht al jaren geduldig op het vervolg.
Ik kan het me niet meer herinneren, maar weet nog wel dat ik het erg gaaf vond.

@justifire
5 Is letterlijk de eerste Gears game die ik gespeeld heb en die beviel me wel :) Ik ben dus geen die-hard fan of zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 07:48:
Wellicht nog met een speciale uitgave(?) Al was het alleen de doos/sleeve :)

Dromen mag toch ;)

Een series X net zoals de One X :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sls3qjtr5rI9DyKUpCqhrfNcg0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y99T37o4gAGTz7bWhXRQhsip.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

——-

Na het zien van die gameplay trailer word ik niet echt heel enthousiast van die Star Wars game. De cutscenes waren persoonlijk nog het leukst. Dat is niet het beste teken :) Maar star wars blijft toch wel iets bijzonders hebben.

Geef mij dan maar een nieuwe Gears :P

[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2024 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:47:
[...]

Wellicht nog met een speciale uitgave(?) Al was het alleen de doos/sleeve :)

Dromen mag toch ;)

Een series X net zoals de One X :9

[Afbeelding]
Zou wel gaaf zijn inderdaad en dat zullen ze ook vast we doen bij een nieuwe Gears game. Toch wel een belangrijke game voor XBOX :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:35:
[Video: The Making of Pentiment - Noclip Documentary]

——-

Na het zien van die gameplay trailer word ik niet echt heel enthousiast van die Star Wars game. De cutscenes waren persoonlijk nog het leukst. Dat is niet het beste teken :) Maar star wars blijft toch wel iets bijzonders hebben.

Geef mij dan maar een nieuwe Gears :P
Zag er wat apart uit he? Snap dat het een ander soort game kan zijn. Maar Jedi Survivor ziet er dan zoveel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:35:
[
Na het zien van die gameplay trailer word ik niet echt heel enthousiast van die Star Wars game. De cutscenes waren persoonlijk nog het leukst.
Dan nog moet je goed opletten of het geen cinematic trailer is met beelden die in de uiteindelijke game niet voorkomen.

Heb geleerd van CyberPunk 2077 :X

Cyberpunk 2077 — Official Cinematic Trailer | E3 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Powder Toastman schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:34:
[...]

Idd. SP is de enige game modi die ik überhaupt speel. Dus hopelijk bevat deel 6 een goede campaign. De campaign van deel 5 was leuk om door te spelen en best verfrissend. Deel 4 vond ik wel echt veel te ouderwets qua gameplay (speelde die pas in 2022). Ben benieuwd wat ze met de SP van deel 6 gaan doen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ach, over 3 maandjes waarschijnlijk al in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Voor alle MS rewards gebruikers onder ons. Je kan nu eindelijk in de Nederlandse versie een aangepast bedrag kiezen bij Xbox/MS store tegoed van 5€ tot 100€. Als je sokken wilt van Adidas, is dat nu ook mogelijk bij deze gift card.

[ Voor 18% gewijzigd door Hunterrnl op 10-04-2024 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlaws zou geen formaat Origins/Odyssey gaan worden dus een maandje Ubi+ is ook nog een optie. Even afwachten hoe groot de game daadwerkelijk is en de kwaliteit.
Ik wacht waarschijnlijk als zovelen een paar maandjes aangezien Ubisoft games zo belachelijks snel in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:17:
Ach, over 3 maandjes waarschijnlijk al in de aanbieding.
Krijg ook het idee dat ze daarom hoog inzetten.
Bij iedere Ubisoft titel is de eerste reactie “over 3 maanden met 50% korting”

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Geen idee of dit de juiste plek is, maar kunnen oudere Xbox of X360-games op een betere manier aangekocht worden dan digitaal via de officiële site van Xbox?

Was daarstraks een kast aan 't opruimen en vond de originele Max Payne game terug - de PC-versie. Kreeg instant nostalgia-shot, en het mooie aan Xbox is net die backwards compatibility. Alleen: https://www.xbox.com/nl-B...x-payne/9NTGH3ZZ3PX3/0010
14,99 EUR is nog best veel voor een vleugje nostalgie uit 2001

Zijn er zo ook shops waar dit legaal kan en claimen via redeem.microsoft.com?
(Heb nooit een Xbox gehad voor de Xone, dus geen idee hoe dat werkte)

[ Voor 13% gewijzigd door shyheim op 10-04-2024 12:43 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
shyheim schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:39:
Geen idee of dit de juiste plek is, maar kunnen oudere Xbox of X360-games op een betere manier aangekocht worden dan digitaal via de officiële site van Xbox?

Was daarstraks een kast aan 't opruimen en vond de originele Max Payne game terug - de PC-versie. Kreeg instant nostalgia-shot, en het mooie aan Xbox is net die backwards compatibility. Alleen: https://www.xbox.com/nl-B...x-payne/9NTGH3ZZ3PX3/0010
14,99 EUR is nog best veel voor een vleugje nostalgie uit 2001

Zijn er zo ook shops waar dit legaal kan en claimen via redeem.microsoft.com?
(Heb nooit een Xbox gehad voor de Xone, dus geen idee hoe dat werkte)
Er zijn talloze keysites waar je een key kan kopen die werkt op xbox.com. Je moet wel ff opletten waar je koopt. Het is vaak nogal schimmig zowel qua directe oplichting als qua verkoop van gestolen keys/keys die met gestolen credit card zijn gekocht/regiorestricties omzeilend/aankoop van hele accounts (meestal zonder bijhorende email zodat je hem ook zo weer kwijt kan zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
Gewoon kopen die game, waar hebben we het over... 15 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
shyheim schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:39:
Marktplaats, Vinted etc?
Vaak voor weinig oudere games te kopen. Moet je natuurlijk wel een schijflezer hebben in je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 10 april 2024 @ 06:24:
[...]

Zag er wat apart uit he? Snap dat het een ander soort game kan zijn. Maar Jedi Survivor ziet er dan zoveel beter uit.
Ik heb hem nog een keer bekeken. Ik kan het niet goed plaatsen maar iets lijkt er vreemd te zijn. De field of view en HUD zijn wat apart, het schieten lijkt weinig “impact” te hebben. Het stealth gebeuren in dit soort games vind ik sowieso een beetje een ouderwetse game mechanic. Maarja wellicht komen er andere trailers voorbij die me wat meer overtuigen. De enige reden trouwens dat het überhaupt op mijn radar staat is Star Wars. :) Heb verder vrij weinig met dit soort open wereld games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Powder Toastman schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:03:
[...]

Marktplaats, Vinted etc?
Vaak voor weinig oudere games te kopen. Moet je natuurlijk wel een schijflezer hebben in je console.
Bedoelde vooral digitaal inderdaad :)
Is op zich natuurlijk niet veel geld, maar als je er dan de hele trilogie, Time Splitters, ... en andere oldies wilt bovenhalen loopt het wel snel op :+

Merk ook op mijn PS5 dat ik meer oudere games speel dan de modernere games (die vaak vol bloat en MTX zitten). I'm getting old.

[ Voor 12% gewijzigd door shyheim op 10-04-2024 13:30 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:20
Digitaal kun je hem ook in Turkije kopen, iets over de 3 euro.
https://www.xbox.com/tr-t...re/max-payne/9ntgh3zz3px3

Probleem bij oude 360 spellen (ook bijv. GTA 4 en zijn 2 DLCs), is dat die via digitale sites (eneba, g2a) niet te koop is. Ik heb uiteindelijk GTA 4 plus de addons zo in Turkije gekocht.

Dit is mijn notitie die ik hierbij gebruik:
- Koop op eneba een xbox gift card in de regio Turkije (100try is ongeveer 3 euro)
- Start surfshark naar Turkije
- In Edge Inprivate: https://account.microsoft...ain-content-landing-react en zet het account 'country or region' naar Turkije
- Ga naar redeem.microsoft.com en redeem de turkish gift card
- Ga naar https://www.xbox.com/tr-tr/ en koop daar het spel via gift card
- Zet daarna weer de country van het MS-account terug naar Netherlands

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een rot moeite voor wat korting op een twijfelachtige manier. 8)7 Dan maar meer betalen maar kan natuurlijk niet in iemand zijn portemonnee kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of even een sale afwachten, zo te zien wordt hij regelmatig afgeprijsd.
https://xbdeals.net/nl-store/game/850823/max-payne
Helaas wel maar naar 8,99, voelt imho nog steeds als een beetje slappe deal voor zo'n oude game, maar het is minder dan 15. Helpt ook niet als je pc prijzen gewend bent zoals ik :+ maakt bij wat nieuwere games vaak niet zoveel uit, maar deze bijvoorbeeld gaat op steam met ongeveer dezelfde regelmaat naar 3,49.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:39:
Iemand Botany Manor al gespeeld ?
Speelt het als Myst of meer als The Witness ?
Ik start hem nu net op :) Ik laat het je weten.

——

Wat was The Witness trouwens goed zeg. Denk er nog best vaak aan terug hoe tof dat spel was.
Ik krijg nog steeds stress neigingen als ik dit hoor:

——-

Meer the witness dan myst. Maar wel ander vorm van puzzels. Meer escape room achtige puzzels maar dan anders :P Wel leuk tot nu toe. Volgens mij een uurtje of 5 van wat ik zo her en der zag.

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-04-2024 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2024 @ 07:23:
[...]

Dan nog moet je goed opletten of het geen cinematic trailer is met beelden die in de uiteindelijke game niet voorkomen.

Heb geleerd van CyberPunk 2077 :X

Cyberpunk 2077 — Official Cinematic Trailer | E3 2019

[YouTube: Cyberpunk 2077 — Official Cinematic Trailer | E3 2019]
Maar cyberpunk ziet er toch niet slecht uit? Dat het er niet zo uit zou zien als in deze trailer wist je gelijk al. Dat was toen nog niet mogelijk om dat er realtime uit te persen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op woensdag 10 april 2024 @ 18:18:
[...]

Maar cyberpunk ziet er toch niet slecht uit? Dat het er niet zo uit zou zien als in deze trailer wist je gelijk al. Dat was toen nog niet mogelijk om dat er realtime uit te persen.
Nee dat wist ik niet, net zoals velen met mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

:o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan @Exactor it zich nog een goed jaar mentaal voorbereiden.

———-

———-

si=qQMD5Xy6L6HwpWur

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-04-2024 21:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

TRAIL OUT | Launch Trailer on Xbox Series X/S

Een combo(?) van Burn Out - Flat Out - Wreckfest - Road Rash en dan ben ik vast en zeker nog wat vergeten. :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2024 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2024 @ 07:36:

[YouTube: TRAIL OUT | Launch Trailer on Xbox Series X/S]

Een combo(?) van Burn Out - Flat Out - Wreckfest - Road Rash en dan ben ik vast en zeker nog wat vergeten. :Y
Aan die pleurismuziek te horen moet het wel van de makers van Flatout zijn :')

Verder wel eentje die ik ga kopen, speel nog graag met wat vrienden die stunts van Flatout en dan proberen wat recordjes te verbreken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:42:
[...]

Aan die pleurismuziek te horen moet het wel van de makers van Flatout zijn :')

Verder wel eentje die ik ga kopen, speel nog graag met wat vrienden die stunts van Flatout en dan proberen wat recordjes te verbreken!
En dat voor 3 tientjes *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 20:36

Heel snel even doorheen geskipt en ziet er wel vermakelijk uit. Kon zo snel geen release datum ontdekken, is dat nog niet bekend of is de game al uit?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:16
VincentG schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:28:
[...]

Heel snel even doorheen geskipt en ziet er wel vermakelijk uit. Kon zo snel geen release datum ontdekken, is dat nog niet bekend of is de game al uit?
Dan heb je niet goed geGoogle'd. :+
Game is uit sinds gisteren! https://www.xbox.com/nl-n...re/trail-out/9p7fkz8hxs2w

Splitscreen vind ik wel een leuke toevoeging, kan de controller van m'n vriendin ook eens afgestoft worden.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:28:
[...]

Had hem verstopt in de bovenste link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bODWpQWP6DEv8H_6s0DgzmTWn7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uKbh1goD9k9jCRtYJe2EZBN9.png?f=fotoalbum_large

Bij deze scène kreeg ik echt een enorme flashback naar een game op de SNES. 10 punten voor degene die de game raadt :)

——

En botany manor is een lekkere relaxte puzzelgame :)

——-

@Powder Toastman Inderdaad een andere game :)

@Exactor it Helaas. Ook niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-04-2024 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:41:
[...]

[Afbeelding]

Bij deze scène kreeg ik echt een enorme flashback naar een game op de SNES. 10 punten voor degene die de game raadt :)
Road Rash? :P
Edit: RR is blijkbaar nooit op de SNES uitgebracht, dus je zal wel een andere game bedoelen... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Powder Toastman op 11-04-2024 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:41:
[...]

[Afbeelding]

——

En botany manor is een lekkere relaxte puzzelgame :)

——-

@Powder Toastman Inderdaad een andere game :)
Rock 'n roll racing of battle cars?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:00:
[...]

Road Rash? :P
Edit: RR is blijkbaar nooit op de SNES uitgebracht, dus je zal wel een andere game bedoelen... ;)
Was ook mij gedachte, heerlijk slingeren met die ketting op de Mega Drive :9
Ik gok dat @uchiha tijntje dan doelt op Mario Kart ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JDL15
Nee ik weet precies welke game dit is voor de SNES:

Street racer, zag het al aan die kale dude met die knuppel!

Geef me mijn punten!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-TKycKuueIBB92g3YUNXr_9_ezE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C9e7JO5yOk2LrD7Kogirqh2L.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNK2O0hw9RCZA8bVBnvjYk6pxy4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VhyhpZA4XCxKyZUawpHu1aXx.jpg?f=user_large

[ Voor 66% gewijzigd door JDL15 op 11-04-2024 12:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YaD9rvlDiPmJ5d4KkSgS5TxjUzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHdpf2ZXvVuKPSjrZq3qBz2D.jpg?f=fotoalbum_large

Een mooi spel die ik toen direct 100% heb gespeeld :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:04:
[Afbeelding]

Een mooi spel die ik toen direct 100% heb gespeeld :)
Niet de beste van de 3 maar inderdaad alsnog een mooie game! Hopelijk horen we snel wat over de volgende Tomb Raider, hou van de serie sinds de PS One tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:14:
[...]

Niet de beste van de 3 maar inderdaad alsnog een mooie game! Hopelijk horen we snel wat over de volgende Tomb Raider, hou van de serie sinds de PS One tijd.
Ja ik vind deze Tomb Raider series echt wel heel leuk gedaan, ben ooit op de Playstation 1 begonnen maar daar kwam ik nooit ver :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
G_Dragon schreef op donderdag 11 april 2024 @ 13:18:
[...]

Ja ik vind deze Tomb Raider series echt wel heel leuk gedaan, ben ooit op de Playstation 1 begonnen maar daar kwam ik nooit ver :p
Weet iemand nog welke Tomb Raider (van de laatste trilogie) dat nu was

spoiler: title
waarbij je langs zo'n ijzig gebergte klimt en je in eens gevangen wordt genomen en wakker wordt bij van die hele grote mytische samurai reuzen waar je je verborgen voor moet houden?

Dat vond ik namelijk een hele vette en die zou ik nog wel eens opnieuw willen spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:21
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:03:
[...]

Weet iemand nog welke Tomb Raider (van de laatste trilogie) dat nu was

spoiler: title
waarbij je langs zo'n ijzig gebergte klimt en je in eens gevangen wordt genomen en wakker wordt bij van die hele grote mytische samurai reuzen waar je je verborgen voor moet houden?

Dat vond ik namelijk een hele vette en die zou ik nog wel eens opnieuw willen spelen!
Das de 'Tomb Raider'.... uit 2013 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Trial Out viel toch wat tegen -O-

Inmiddels geld terug op mijn PayPal account *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
YoGi_Berra schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:05:
[...]

Das de 'Tomb Raider'.... uit 2013 :)
Thnx, damn ga ik die zeker nog even opnieuw doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:24:
Trial Out viel toch wat tegen -O-

Inmiddels geld terug op mijn PayPal account *O*
Damn, jammer.
Zat er ook weer die stunt modus in? Weet je welke stunts toevallig? Daar doe ik het namelijk voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 12:56:
Nee ik weet precies welke game dit is voor de SNES:

Street racer, zag het al aan die kale dude met die knuppel!

Geef me mijn punten!!!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En de 10 punten zijn voor jou!!! Haha. Mocht je nog een keer meedoen met Halo infinite, dan geef ik je wat extra puntjes door wat assists :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:30:
[...]

Damn, jammer.
Zat er ook weer die stunt modus in? Weet je welke stunts toevallig? Daar doe ik het namelijk voor.
Ik heb het welgeteld nog geen 20 minuten gespeeld, goed - voor 3 tientjes kan je niet veel verwachten maar had totaal niet het Arcade gevoel bij deze game dus geen idee of er ook een stuntmode in zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/omCkkdXY-S3Pcr5Oy5mAwyHpoy8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VVwITTxt0jqXFMdiX1wwKXSf.jpg?f=fotoalbum_large

25 april. Dat werd ook tijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan ga ik hem misschien toch nog eens uitspelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 11-04-2024 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

MazeWing

The plot thickens...

Benieuwd of het visueel echt anders gaat zijn dan de 60fps + ultra quality mod die er is....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:03:
[...]

Dan ga ik hem misschien toch nog eens uitspelen :)
[Embed]
Nice :) heb bewust de 2 grote dlc nog niet gespeeld wachtende op deze patch. Ga ik die weer lekker eind april oppakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:39:
[...]

En de 10 punten zijn voor jou!!! Haha. Mocht je nog een keer meedoen met Halo infinite, dan geef ik je wat extra puntjes door wat assists :P
Deal! Goed voor m'n KDA d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
Modbreak:De hele offtopic 'woke-discussie' rondom Tomb Raider verplaatst naar [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld . Let wel echter op de manier waarop je deelneemt aan deze discussie. Ik zie weer een boel erg low-effort bijdragen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Powder Toastman
Als je een Amazon Prime abonnement hebt, kun je Fallout 76 gratis claimen voor zowel Xbox als PC ter gelegenheid van het uitkomen van de Fallout tv serie.

[ Voor 16% gewijzigd door Powder Toastman op 12-04-2024 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
MazeWing schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:08:
[...]

Benieuwd of het visueel echt anders gaat zijn dan de 60fps + ultra quality mod die er is....
Idd, en als ik me ook bedenk hoeveel ik al aangepast had met mods (betere weers effecten, stronger dogmeat, darker nights etc) Ik denk niet dat deze update voor mij een nieuwe playthrough zou betekenen maar ik ga het zeker ff bekijken als die patch er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

MazeWing

The plot thickens...

Sipio schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:35:
[...]

Idd, en als ik me ook bedenk hoeveel ik al aangepast had met mods (betere weers effecten, stronger dogmeat, darker nights etc) Ik denk niet dat deze update voor mij een nieuwe playthrough zou betekenen maar ik ga het zeker ff bekijken als die patch er is.
Waarschijnlijk zullen een boel mods (tijdelijk) niet meer werken vanwege aanpassingen die Bethesda doorgevoerd heeft, waardoor het er in bepaalde gevallen minder uit zal zien dan nu.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Als het met de update nu richting dezelfde graphics en beleving gaat als met de mods vind ik het wel een nieuwe playthrough waard om toch de achievements eens te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:40:
[...]

Waarschijnlijk zullen een boel mods (tijdelijk) niet meer werken vanwege aanpassingen die Bethesda doorgevoerd heeft, waardoor het er in bepaalde gevallen minder uit zal zien dan nu.
Ja ik was eigenlijk toch al wel klaar met de game op zich, ik logde af en toe nog eens in om gewoon wat sfeer van de game te proeven.

Als de patch er is doe ik ff een schone installatie en dan Ff kijken wat ze ervan gemaakt hebben.

Far Harbor moet ik nog wel steeds spelen trouwens dus misschien dat ik die dlc sowieso op ga pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht de reacties even af.
Goty Edition voor een tientje is aantrekkelijk, maar, het blijft toch een spel van ruim negen jaar oud…

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Botany Manor is echt een aanrader. Erg vermakelijke en relaxte puzzel game. De puzzels zijn soort van escape room achtige puzzels maar zonder tijdsdruk :P Heb er een kleine 5 uur over gedaan volgens mij. Ook geen behoefte gehad aan het opzoeken van oplossingen op het internet, ook al zat ik af em toe wel even vast. Maar met logisch nadenken kom je er altijd uit. En dat is lang niet altijd bij elke puzzel game het geval. :)

Kom maar door met Grounded DLC en Harold Halibut volgende week. :) Dit weekend maar eens de Fallout serie kijken. Heb nog 2 grote DLC’s klaar liggen voor na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
justifire schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:29:
Ik wacht de reacties even af.
Goty Edition voor een tientje is aantrekkelijk, maar, het blijft toch een spel van ruim negen jaar oud…
Hij zit ook in gamepass toch? Zou je m nog ff kunnen testen tzt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ht87 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 16:09:
[...]

Hij zit ook in gamepass toch? Zou je m nog ff kunnen testen tzt!
Ik heb FO4 destijds gewoon gekocht dus testen kan sowieso.
Gaat meer om de dlc die in de goty edition van €10 (tijdelijke aanbieding) zit.

@uchiha tijntje Volledig mee eens, zit nu in chapter 5.
Moet soms echt even goed nadenken
spoiler:
(of brieven lezen)
en daar hou ik van!
Leuke verrassing op game pass :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
justifire schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:53:
[...]

Ik heb FO4 destijds gewoon gekocht dus testen kan sowieso.
Gaat meer om de dlc die in de goty edition van €10 (tijdelijke aanbieding) zit.

@uchiha tijntje Volledig mee eens, zit nu in chapter 5.
Moet soms echt even goed nadenken
spoiler:
(of brieven lezen)
en daar hou ik van!
Leuke verrassing op game pass :)
Ahh mijn fout, ik dacht dat de goty edition in gamepass zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Voor iedereen maar @justifire in het bijzonder, Ghostrunner 2 is cool. Net als bij Remnant heb ik deel 1 even gespeeld en moet ik je bij deel 2 gelijk geven qua smaak. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:39:
Voor iedereen maar @justifire in het bijzonder, Ghostrunner 2 is cool. Net als bij Remnant heb ik deel 1 even gespeeld en moet ik je bij deel 2 gelijk geven qua smaak. :)
Hmmm…
Mij pakt GR2 dan juist weer niet zo.
Waar je in GR1 echt momentum pakt, lijkt het of je in GR2 steeds op de handrem staat…
Ben volgens mij halverwege de campaign, binnenkort maar weer eens oppakken.

Om positief te eindigen : Dragon’s Dogma 2 _/-\o_
Ben toch maar weer terug geschakeld naar ray tracing on, motion blur off, variable framerate en dan is het regelmatig :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCM3NTavB-x8FvjoNein1yvqw-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6iZ1X18PMGdEGaD1p08UahR8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MSRF4tt1PrdrBEiZrwxqN0cXIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q9lmrLQwlEvx1YupgCj95Yti.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEsUVqgJvAdEoJYX4RcGAXwvVmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JfklhwFzsKzy8aOs2J3Ppz9Y.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XK8yehkyJWs8ZZhtuc5VyqL6aas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3NJnWp5bthDobavBSHkUY4GX.png?f=fotoalbum_large

En ja, screenshots doen de daadwerkelijke gameplay icm ray tracing zwaar tekort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 23:05:
[...]

Hmmm…
Mij pakt GR2 dan juist weer niet zo.
Waar je in GR1 echt momentum pakt, lijkt het of je in GR2 steeds op de handrem staat…
Ben volgens mij halverwege de campaign, binnenkort maar weer eens oppakken.

Om positief te eindigen : Dragon’s Dogma 2 _/-\o_
Ben toch maar weer terug geschakeld naar ray tracing on, motion blur off, variable framerate en dan is het regelmatig :9~

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En ja, screenshots doen de daadwerkelijke gameplay icm ray tracing zwaar tekort.
Dan is Ghostrunner 1 nog beter voor me denk ik. Net als Titanfall 1 en 2. TF2 was een prima campaign en had een serieuzere multiplayer gameplay maar de echte lol was in deel 1 waar je door de levels kon vliegen. Dat was nou echt skill (of gimmick) based gameplay. Als jij wel movement snapte en je tegenstander niet was een potje ctf al klaar voordat de titans ingezet werden. Wat een spel was dat. Maar Ghostrunner, ik vind hem wel fijn afwisselend. Bazen lijken haast dark souls, terwijl de normale levels fijne combat en aardige puzzeltjes hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In GR1 voelde je je echt een badass shinobi.
In GR2 zit je echt nog meer in het stadium “Wax On, Wax Off”
Had GR2 in de pre-order en vooralsnog telkens weinig zin om hem verder op te pakken, dat zegt volgens mij wel genoeg.

Pagina: 1 ... 21 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties