Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:02
Woop woop! Ik wist helemaal niet dat er een vervolg kwam. Fijne verrassing dit want wat jij zegt, het origineel was briljant.

Is het wel 60 fps?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:32:
[...]

Woop woop! Ik wist helemaal niet dat er een vervolg kwam. Fijne verrassing dit want wat jij zegt, het origineel was briljant.

Is het wel 60 fps?
Uncapped 120 :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:27
Sahi_NL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:09:
[...]

Dat laatste is sowieso waar. Ik zag op Reddit afgelopen week dat Amerikanen per maand een Gamepass Ultimate bij elkaar kunnen sparen (12.000 punten), daar doe je hier 2/3 maanden over.
Haha zowaar zit ik nu op 12956 punten binnen 1,5 maand. Dus dan toch niet zoveel inflatie. Als ik nog searches on bing op zowel iPhone Edge als op IPad in Edge doe, dan zou ik het theoretisch ook halen met alle extra bonussen in streaks…
Een potje Jewel in de xbox app op IPhone levert dagelijks 30 punten op…

[ Voor 6% gewijzigd door austin_77 op 07-03-2024 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe Xbox Podcast is er, en voor de mensen die de nieuwe Fallout controller hebben besteld of nog twijfelen, deze word in deze podcast unboxed.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Zojuist Valiant Hearts uitgespeeld. Wel vermakelijk weer. Kleine drie uur denk ik.
Ik denk dat er wel een stuk nostalgische gedachten bij het eerste deel zat. :) Die is inmiddels ook ruim 10 jaar oud volgens mij. Qua gameplay was die volgens mij net zo “barebones” als dit deel.

En zonder enige relatie gewoon nog een halo filmpje van vanavond. Want een Ninja mag je altijd laten zien. Een ninja op een overshield / energy sword wielding tegenstander al helemaal :P. Wat blijft het een fantastische game.

Zojuist nog een keer die trailer van The first Berserker: Khazan gekeken. Die is me toch wel tof zeg. Wat een gave artstyle.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2024 23:40 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen echte demo voor Dragons Dogma dus. Die gaat van het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:26
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:54:
Ga je dan voor Rise of the Ronin ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 07:54:
Ze hebben er zelf blijkbaar ook geen vertrouwen in.
Zal wel iets met cashgrab te maken hebben maar anders had ik hem als uitgever lekker exclusief voor pc uitgebracht.
En dan eventueel een consolerelease op de volgende generatie, mits die uiteraard wel genoeg kracht hebben om het op 60fps te kunnen draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 08-03-2024 10:07 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:58
justifire schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:06:
[...]

Ze hebben er zelf blijkbaar ook geen vertrouwen in.
Zal wel iets met cashgrab te maken hebben maar anders had ik hem als uitgever lekker exclusief voor pc uitgebracht.
En dan eventueel een consolerelease op de volgende generatie, mits die uiteraard wel genoeg kracht hebben om het op 60fps te kunnen draaien.
Ik denk het ook. Bang voor de reacties en cancelen van preorders als mensen zien dat het 30fps is.
En geen performance mode, dan hebben mensen nog een keuze.
12 jaar aan gewerkt maar die gfx engine is ook minstens zou oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Sahi_NL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:09:
[...]

Dat laatste is sowieso waar. Ik zag op Reddit afgelopen week dat Amerikanen per maand een Gamepass Ultimate bij elkaar kunnen sparen (12.000 punten), daar doe je hier 2/3 maanden over.
Verzamel je alleen op de PC en mobiel zeker ? Zelf zit ik zo rond 13-14K puntjes per maand. Al hoop ik wel dat ze natuurlijk wel weer een beetje buffen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfenstein: Old Blood doorspeelt voor de tweede keer. De eerste keer doorspelen was bijna 9 jaar geleden.

S.T.A.L.K.E.R. Trilogy op mijn verlanglijst gezet, want 40 Euro is toch een beetje teveel voor drie oude spellen.

Flight Simulator 2024 en een nieuwe Call of Duty van Treyarch staan dit jaar op mijn toekomst verlanglijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Hunterrnl schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:34:
[...]

Verzamel je alleen op de PC en mobiel zeker ? Zelf zit ik zo rond 13-14K puntjes per maand. Al hoop ik wel dat ze natuurlijk wel weer een beetje buffen de komende tijd.
Ik heb lang via Bing als standaard zoekmachine extra gespaard, maar man, wat vind ik die slecht werken…

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:30:
[...]

Ga je dan voor Rise of the Ronin ?
Nee, eerst maar wat backlog wegwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:35
Voor de mensen die Eurotruck Simulator 2 spelen is dit ook wel een fijne game voor op Xbox.
Truck and Logistics Simulator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 14:01:
Voor de mensen die Eurotruck 2 Simulator spelen is dit ook wel een fijne game voor op Xbox.
Truck and Logistics Simulator
Euro Truck nooit gespeeld maar deze gekocht tnx voor de tip.

Zag er wel leuk uit in de video's en lijkt ook soepel te draaien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Heb even gekeken naar een aantal games die binnenkort in GP verschijnen. Deze zag ik er ook tussen staan en ben ik wel benieuwd naar.

Botany Manor, 9 April.

Een leuke puzzel game is altijd welkom.

——

Ben verder wel benieuwd wanneer we wat concreets horen van Towerborne.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Hunterrnl schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:34:
[...]

Nou, nee. Maar true, ik haal niet de maximale punten per dag en ik haal de hoogste maandelijkse gamepass challenge ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaaa precies zoals ik hoopte, wat een geweldige gameplay en open wereld met mogelijkheden zie je alleen al in dit filmpje. Deze gaat zeker op mijn lijstje!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Balatro is een prima spel. Doet best wel aan STS denken qua keuzes maken voor korte en lange termijn. Ik snap nog niet hoe je goed overpowered wordt maar vermaak me prima met deze pokerroguelike. Verder ben ik bijna klaar met Snowrunner. Misschien toch iets snellers spelen voor mudrunner en expeditions.

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 10-03-2024 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Exactor it schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:10:
Balatro is een prima spel. Doet best wel aan STS denken qua keuzes maken voor korte en lange termijn. Ik snap nog niet hoe je goed overpowered wordt maar vermaak me prima met deze pokerroguelike. Verder ben ik bijna klaar met Snowrunner. Misschien toch iets snellers spelen voor mudrunner en expeditions.
Balatro is fantastisch. Beter dan STS imo. Veel verslavender. De synergie tussen de jokers is ff leren, ik kijk zo af en toe wat streamers en dat geeft echt heel veel inzicht. Ik kan Roffle lite en NorthernLion aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Vinnocchio schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:15:
[...]

Balatro is fantastisch. Beter dan STS imo. Veel verslavender. De synergie tussen de jokers is ff leren, ik kijk zo af en toe wat streamers en dat geeft echt heel veel inzicht. Ik kan Roffle lite en NorthernLion aanbevelen
Beter dan STS is high praise indeed. Ik geef wel een oordeel als ik een potje gewonnen heb op de hoogste stand (of überhaupt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:51

On_E

Housemusic

Ik vind STS nog altijd de beste, maar Balatro volgt zeker als 2e.

In die laatste heb ik met de 5 standaard decks gewonnen en ben ik nu bezig om zo hoog mogelijk te komen wat stakes betreft, nu bezig met de groene geloof ik. Mijn hoogste hand tot nu toe was ergens in de 700k.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
On_E schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:47:
Ik vind STS nog altijd de beste, maar Balatro volgt zeker als 2e.

In die laatste heb ik met de 5 standaard decks gewonnen en ben ik nu bezig om zo hoog mogelijk te komen wat stakes betreft, nu bezig met de groene geloof ik. Mijn hoogste hand tot nu toe was ergens in de 700k.
Heb nog geen deck gewonnen, er is altijd wel een Boss blind die net te moeilijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Exocet schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:34:
[...]

Heb nog geen deck gewonnen, er is altijd wel een Boss blind die net te moeilijk is.
Komt echt nog wel! :)

Volgens mij had ik mijn eerste win ook pas na een uur of 6-8 spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Exocet schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:34:
[...]

Ik kwam gisterenavond (ver na mijn bedtijd) 4k te kort voor de boss in ante 8. Hij deed wel lelijk tegen me maar ik maakte ook een foutje wat me punten kostte (er zou voor mij een waarschuwing in moeten zitten 'are you sure you want to discard this hand it looks like a full house that would score you 50k points') :+

Edit: net bij het lunchen maar eens een uurtje gespeeld. Ik had nu wel door hoe je het spel kunt slopen om overpowered te worden. :) De goede combinatie van chips versus +mult versus xmult versus afdwingen dat je bepaalde handen kunt spelen. Elke ronde vanaf ante 4 was winst in eerste hand met max 2 discards. Had 7x mult, icm de andere modifiers waren straights minimaal 100k en heb er eentje van 170k gezien. Dat smaakt naar meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 11-03-2024 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren weer flink wat verder gekomen met Robocop en zit volgens mij nu op de helft van het spel, ik merk wel dat ik echt probeer om alles te doen en halen voordat ik verder ga met de hoofdmissies. Het spel speelt goed weg vanwege het sterk verhaal en het ziet er ook nog eens prachtig uit!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor wie het spel nog wil, er is nu een speciale deal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuU5lXE0Mnwmho5PM54sv9P8Z4M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NmVXfGYUKa3ap4ImnDEcyITo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:53:

[Afbeelding]
Dat is een hele strakke aanbieding, laat hem voor nu nog even aan mij voorbij gaan, concept spreekt me niet zo aan 🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Deze net als een 2de kans gescoord, doos was beschadigd maar product verder nog gewoon helemaal gaaf. Iemand gekocht en 2 dagen later terug gebracht. Hierdoor wel 50% gespaard en hem voor €97 gescoord, en voor €19 extra meteen 3 jaar garantie erbij gepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzPMTMWqgensG7cAgjod58NVX48=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9IIqaaJcEXWPZaeHfh3Tdqvu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zOba5Sj_trvlwA3_IKUgpnXUNk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/akUBIMdIH93bg5YSon8u6uV5.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:53:

[Afbeelding]
Persoonlijke deal denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:18:
[...]

Persoonlijke deal denk ik?
Voor iedereen met Gamepass Ultimate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
G_Dragon schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:24:
[...]

Voor iedereen met Gamepass Ultimate
Ow nou zie ik m ook, dank allebei

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:52:
[...]

Thanks.
Met kerst de aanbieding gemist maar nu te pakken voor €9,- d:)b
Geen dank, blij dat ik je heb kunnen helpen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
Net weer een korte sessie gedaan van Farcry New Dawn op de Xbox Series S. Farcry 5 was al genieten en die vorig jaar helemaal uitgespeeld. New Dawn verrast mij op een positieve manier. De vrolijke presentatie is een leuke afwisseling, wat fijn is is dat New Dawn (hierna ND genoemd) ook een 60 fps upgrade heeft gehad. Het loopt dus heerlijk soepel.

Tja het is gewoon same ol same ol maar dat is niet erg. Ondanks dat het een gerecyclede kaart is voelt het voor mij nieuw genoeg. Beetje voordelen vrijspelen, outposts clearen, en uiteraard op zoek naar nieuwe wapens. Meer loot dan ooit.

Voor 10 euro de deluxe editie gekocht dus ik kon beginnen met een paar leuke wapens dat kan ik wel aanraden. Een key voor ND is al te koop voor ~10 euro als je goed kijkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dragons Dogma 2. 1 savegame, NPC's kunnen permanent verdwijnen, quests zijn getimed. 1 bug en je speeltijd kan kapot zijn. Ik heb er echt een hard hoofd in dat ze dit gaan waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:18:
Dragons Dogma 2. 1 savegame, NPC's kunnen permanent verdwijnen, quests zijn getimed. 1 bug en je speeltijd kan kapot zijn. Ik heb er echt een hard hoofd in dat ze dit gaan waarmaken.
Nou, ze hebben het 12 jaar geleden al waargemaakt dus....ze gaan het waarmaken.

Doe ook even wat onderzoek in Dragon's Dogma alvorens dit soort zaken te roepen. Want zo 'permanent' verdwijnen ze namelijk niet. Just saying.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De oorspronkelijke Dragons Dogma zat ook vol met bugs.

Als je er niet op tijd bij bent (short window) verdwijnen ze gewoon permanent. Dat is bevestigd.

1 savegame in 2024 is hoe dan ook absurd. Ik heb echt heel weinig vertrouwen in deze game.

[ Voor 49% gewijzigd door Timothy3000 op 11-03-2024 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wanneer Robocop te makkelijk word... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu denk ik aanbeland bij de laatste boss van Lords of the Fallen. :) Overmorgen maar eens kijken hoe goed die te doen is.

Daarna eens kijken of ik een clean up kan doen alvorens een NG+ te starten.

Zou iemand mij willen helpen met de online achievements? Dus een boss verslaan en even pvp? De game is niet heel levendig meer volgens mij.

En mocht iemand nog wat umbral scouring willen vergeven dan zal ik diegene erg dankbaar zijn :P Ik vind die currency erg vaag want hij is niet goed te grinden. En je hebt er gigantisch veel van nodig. Beetje zonde dat er zoveel wapens en armour achter die “paywall” zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:58:
Ben nu denk ik aanbeland bij de laatste boss van Lords of the Fallen. :) Overmorgen maar eens kijken hoe goed die te doen is.

Daarna eens kijken of ik een clean up kan doen alvorens een NG+ te starten.

Zou iemand mij willen helpen met de online achievements? Dus een boss verslaan en even pvp? De game is niet heel levendig meer volgens mij.

En mocht iemand nog wat umbral scouring willen vergeven dan zal ik diegene erg dankbaar zijn :P Ik vind die currency erg vaag want hij is niet goed te grinden. En je hebt er gigantisch veel van nodig. Beetje zonde dat er zoveel wapens en armour achter die “paywall” zit.
Kukajin questline gevolgd ?
Anders zou ik nog even wachten met pve.
Pvp is best druk met crossplay aan.
Umbral scourings kan je farmen door named enemies te verslaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Timothy3000 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:18:
Dat klinkt exact als dragons dogma lol. Als je dan leest dat ze niet eens 30fps halen dan weet ik genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:23
Timothy3000 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:28:
De oorspronkelijke Dragons Dogma zat ook vol met bugs.

Als je er niet op tijd bij bent (short window) verdwijnen ze gewoon permanent. Dat is bevestigd.

1 savegame in 2024 is hoe dan ook absurd. Ik heb echt heel weinig vertrouwen in deze game.
Doet een game eens een keer dingen op een andere manier, is er direct weer overal van die negativiteit. Het gaat niet zo goed met de industrie maar voor mijn gevoel komt dat net zo goed door ons klanten als de bedrijven zelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Spongebob is beschikbaar in Gamepass
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OOJtw8bwWsu3kiwPBCEHiJvBG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amdLyBljgTnCgPkrJSaVtoxu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 06:32:
[...]

Ja vet he, en nog had ik vaak de neiging om te willen reloaden.
Ja vooral nadat je die PCB 6.0 vind in die la word het ontzettend makkelijk, maar je moet hem wel vinden want als je niet elk gebied helemaal verkend mis je hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:01:
[...]

Doet een game eens een keer dingen op een andere manier, is er direct weer overal van die negativiteit. Het gaat niet zo goed met de industrie maar voor mijn gevoel komt dat net zo goed door ons klanten als de bedrijven zelf.
Dingen op een andere manier doen is tof. Met 1 manual savegame werken in een rpg in 2024 is gewoon oudbollig.

Als die timed quests e.d. werken en de game bugvrij is dan kan het heel tof zijn. Maar in deel 1 had je al zo een corrupte savegame en er komt tegenwoordig vrijwel geen game meer uit zonder bugs dus ik heb er gewoon een beetje een hard hoofd in dat ze dit gaan waarmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:04:
[...]

Kukajin questline gevolgd ?
Anders zou ik nog even wachten met pve.
Pvp is best druk met crossplay aan.
Umbral scourings kan je farmen door named enemies te verslaan :)
Kukajin heb ik niet betaald voor haar hulp :p Dus dat wordt een volgende playthrough. Named enemies kom ik niet heel veel tegen en dat levert 1 umbral scouring op. :P Ik ga wel ff kijken hoeveel een normale playthrough oplevert. Dat is denk ik tijdsefficienter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:08:
[...]

Dingen op een andere manier doen is tof. Met 1 manual savegame werken in een rpg in 2024 is gewoon oudbollig.

Als die timed quests e.d. werken en de game bugvrij is dan kan het heel tof zijn. Maar in deel 1 had je al zo een corrupte savegame en er komt tegenwoordig vrijwel geen game meer uit zonder bugs dus ik heb er gewoon een beetje een hard hoofd in dat ze dit gaan waarmaken.
Op zich is 1 save niet heel erg, mits de game bugvrij is en er geen hele cruciale zaken onder timed quests zitten. Maar gelet op hoe sommige games worden gereleased en zoals ik las, dat met een beetje pech een dorpje kan worden uitgemoord omdat een gigantisch monster je op een of andere manier gevolgd heeft en plot armor niet echt zal bestaan kan ik me voorstellen dat je twijfels hebt.

De voor mij meest bekende game met timed quest en met maar 1 save is Dead Rising. Dat was toch wel een erg leuk concept. Daarnaast hebben natuurlijk bijna alle soulsgames maar 1 save en ook missable quests. Dus het is niet heel nieuw, maar ligt wel aan de uitvoering hoe goed dit werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:15:
[...]

Nice, benieuwd of je hem wat vind.
Ik weet niet of ik hem ga spelen :) maar mocht ik hem wel gaan spelen laat ik je het weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Series X Digital Introduction CONCEPT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gister NBA 2k24 gedownload via Gamepass, een slordige 167 GB…

Wel heel erg tof dat je nu een tijdperk kan kiezen om in te spelen, dus gelijk richting de jaren 90 gegaan toen ik de NBA nog echt volgde. Hebben ze ook nog een ‘90’s beeldkwaliteit’ filter erover gedaan tijdens een wedstrijd, heel erg tof gedaan allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
On_E schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:40:
Gister NBA 2k24 gedownload via Gamepass, een slordige 167 GB…

Wel heel erg tof dat je nu een tijdperk kan kiezen om in te spelen, dus gelijk richting de jaren 90 gegaan toen ik de NBA nog echt volgde. Hebben ze ook nog een ‘90’s beeldkwaliteit’ filter erover gedaan tijdens een wedstrijd, heel erg tof gedaan allemaal. :)
Ik heb paar jaar terug voor t laatst een nba2k gespeeld, is t nog steeds een grindfest en dat je allerlei versnellers kan kopen voor je speler? Spel speelde wel lekker verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ht87 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:08:
[...]

Ik heb paar jaar terug voor t laatst een nba2k gespeeld, is t nog steeds een grindfest en dat je allerlei versnellers kan kopen voor je speler? Spel speelde wel lekker verder!
Ja, MyPlayer of MyTeam zit vol microtransacties, daar blijf ik ver van weg. Ik speel MyNBA, dat is een ‘franchise’ mode zonder al die troep erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Ik hoop niet dat het een beschuitbusmodel wordt, want dan kan ik hem niet meer plat neerleggen zonder beugels. Trouwens filmpje gebaseerd op gelekte beelden, niks nieuws hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:22:
[...]

Kukajin heb ik niet betaald voor haar hulp :p Dus dat wordt een volgende playthrough. Named enemies kom ik niet heel veel tegen en dat levert 1 umbral scouring op. :P Ik ga wel ff kijken hoeveel een normale playthrough oplevert. Dat is denk ik tijdsefficienter.
Met drie playthroughs ben je al aardig op weg, gewoon iedere named enemy pakken die je tegenkomt.
Bij die ene finger-shrine waar ik de naam niet van weet kan je buiten bij de bonfire een aantal vijanden farmen voor scourings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Met drie playthroughs ben je al aardig op weg, gewoon iedere named enemy pakken die je tegenkomt.
Bij die ene finger-shrine waar ik de naam niet van weet kan je buiten bij de bonfire een aantal vijanden farmen voor scourings.
Hmm, wist niet dat enemies ook Scourings droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drakiesoft schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:27:
[...]

Ik hoop niet dat het een beschuitbusmodel wordt, want dan kan ik hem niet meer plat neerleggen zonder beugels. Trouwens filmpje gebaseerd op gelekte beelden, niks nieuws hier.
Hier net zo, ken trouwens alleen de concept stils, filmpje had ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

BM

Moderator Spielerij
Grrr, uurtje of wat geleden die site geopend, even getwijfeld of ik 'm wilde kopen, wat anders tussendoor gedaan, kom terug, aanbieding verlopen |:(

Voor 9 euro had ik 'm wel willen proberen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:49:
[...]

Grrr, uurtje of wat geleden die site geopend, even getwijfeld of ik 'm wilde kopen, wat anders tussendoor gedaan, kom terug, aanbieding verlopen |:(

Voor 9 euro had ik 'm wel willen proberen
Vast dat die ergens deze zomer op Xbox Game Pass zal verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:06
Linksquest schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:59:
[...]

Vast dat die ergens deze zomer op Xbox Game Pass zal verschijnen.
Waarschijnlijk via EA Play, ik wacht nog op Jedi Survivor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:08:
[...]

Misschien is het dat ik op pc speelde en een hele tijd na release pas, of dat ik gewoon minder kritisch ben... Maar in 283 uur niks van problemen ervaren in deel 1.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
drakiesoft schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:27:
[...]

Dit model was eerder al bevestigd door MS toch?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Hulleman schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:29:
[...]

Dit model was eerder al bevestigd door MS toch?
Volgens mij nog steeds een lek vanwege die abk case. (lek in die zin van ze hebben zelf geblunderd eea af te schermen) Phil heeft gezegd dat plannen inmiddels gewijzigd zijn. Verder is er in de laatste podcast alleen gezegd dat er eind dit jaar nieuwe hardware uitkomt, maar dat kan van alles zijn. Toch zou het me niet verbazen dat het dit ding is. Een discloze Xbox Series X met grotere ssd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

26 april al. Hopelijk net zo goed als deel 4, dan haal ik m op dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drakiesoft schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:36:
[...]

Een discloze Xbox Series X met grotere ssd.
2 TB ssd en Wifi6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:51
On_E schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:42:
[YouTube: Rally On! | TopSpin 2K25 Official Announce Trailer | 2K]

26 april al. Hopelijk net zo goed als deel 4, dan haal ik m op dag 1.
Liever zo goed als TS3, maar zou aftekenen voor 4 kwaliteit. TS3 speel ik nog steeds op de Xbox 360 en zelfs nog Virtua Tenis op de Dreamcast en Vita af en toe, want daarna zijn ze vergeten hoe je een goede tennis game moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 19:25
MetalSonic schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:02:
Net weer een korte sessie gedaan van Farcry New Dawn op de Xbox Series S. Farcry 5 was al genieten en die vorig jaar helemaal uitgespeeld. New Dawn verrast mij op een positieve manier. De vrolijke presentatie is een leuke afwisseling, wat fijn is is dat New Dawn (hierna ND genoemd) ook een 60 fps upgrade heeft gehad. Het loopt dus heerlijk soepel.

Tja het is gewoon same ol same ol maar dat is niet erg. Ondanks dat het een gerecyclede kaart is voelt het voor mij nieuw genoeg. Beetje voordelen vrijspelen, outposts clearen, en uiteraard op zoek naar nieuwe wapens. Meer loot dan ooit.

Voor 10 euro de deluxe editie gekocht dus ik kon beginnen met een paar leuke wapens dat kan ik wel aanraden. Een key voor ND is al te koop voor ~10 euro als je goed kijkt :)
Speel je New Dawn met Boost of heeft het echt dezelfde upgrade gehad als FarCry 5, want met Boost speel je op 900P en dat zie op een 4K scherm best wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Cool, toch nog wel een nieuw deel. Ging een beetje het gerucht dat het vorige deel wellicht de laatste zou zijn.
Ben benieuwd welke verbeteringen dit deel met zich meebrengt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Galvatron schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Speel je New Dawn met Boost of heeft het echt dezelfde upgrade gehad als FarCry 5, want met Boost speel je op 900P en dat zie op een 4K scherm best wel.
Voor zover ik weet heeft New Dawn geen patch gekregen. Die draait inderdaad op 900p in 60fps op de Series

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
Galvatron schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Ik speel het met een heerlijke fps op een mooie televisie. Ja het kan scherper, ja de textures mogen beter maar nee ik vind dit prima. Lekker vanaf de bank en de presentatie maakt het goed genoeg. Geniet nu volgens mij ook meer van New Dawn en lekker rond banjeren dan bij Farcry 5. Spel voelt als een (leuke) mod.

Wil ik ultra de pultra met hoge fps kan ik een willekeurige game op mijn game pc doen ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:27
Aanrader! Verhaal is erg bijzonder, de muziek (Old Gods of Asgard) is supervet *no spoilers*. De tijd die je erin steekt is het meer dan waard!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het nieuws blijft maar komen!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDHDELu2JZfGCIV0-6CY6KbiqFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OjQXxmVVMRKGMJsyi8nfKafP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
austin_77 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 17:59:
[...]

Aanrader! Verhaal is erg bijzonder, de muziek (Old Gods of Asgard) is supervet *no spoilers*. De tijd die je erin steekt is het meer dan waard!
Staat geinstalleerd, ben heel benieuwd. Heb Robocop nu 100% uitgespeeld en alle achievements gehaald, dus ruimte voor een nieuw spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDk7YX3U70kHCJoCy08jhxzwqGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Is5jcLukaQRFxmTJj37IhuVv.jpg?f=fotoalbum_large

Maar twijfel nog wel of ik eerst met Starfield of Southpark ga spelen :p

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 13-03-2024 18:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
austin_77 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 17:59:
[...]

Weet niet of ik de framerate nu nog zou trekken, maar vond destijds de ray-tracing modus echt schitterend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UIgX12h8knndj5Xgo2BNbjmD4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HJgyU68xgsqC2ekxoqb9lcXU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RZiG5rv5904HUtt5YCRC97zWYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWHb4UHaGjNQcgYO53vMc7Fd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8vrgUNEQ6QyhbcTvQ1jLBnwXO8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6jdZ9N94GRbpPlkYvc95g7pB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dit beloofd wat oOo

Nobody Wants to Die - Cinematic Announce Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit ziet er veelbelovend uit, ook al is het maar een cinematic trailer. Toch ziet het er intressant uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Exactor it schreef op zondag 10 maart 2024 @ 22:46:
[...]

Beter dan STS is high praise indeed. Ik geef wel een oordeel als ik een potje gewonnen heb op de hoogste stand (of überhaupt :) )
Nou, inmiddels 5 potjes gewonnen. Tijd voor een voorlopig oordeel. Balatro is awesome. Je moet continu nadenken zelfs op white difficulty (totdat je een level 10 highcard hebt of een set jokers waarbij het niet uitmaakt wat je doet). Ik vind het wel veel tekst en rekenwerk en ben nog niet overtuigd dat ik over drie jaar nog regelmatig een potje start zoals ik doe met STS. Op dit moment ga ik wel een potje starten ondanks dat ik naar bed moet, want zoals gezegd, het is awesome. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@justifire hoe heb jij al die Umbral Stigma’s bijgehouden… in die collectible heb ik het minste vertrouwen omdat ze echt over diverse playthroughs en (Side)-quests verspreid zijn en er geen enkele indicatie is welke je hebt en welke je nog mist.
Nu alweer halverwege de tweede playthrough. Dus dat gaat vrij snel, maar er hadden best wel hele simpele quality of life verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Het sorteren van je inventory bijvoorbeeld op naam of armor set… het bepalen welke wapens en armor je mist is hierdoor echt onoverzichtelijk. Maar verder vermaak ik me er prima mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:16:
Deze net als een 2de kans gescoord, doos was beschadigd maar product verder nog gewoon helemaal gaaf. Iemand gekocht en 2 dagen later terug gebracht. Hierdoor wel 50% gespaard en hem voor €97 gescoord, en voor €19 extra meteen 3 jaar garantie erbij gepakt.

[Afbeelding][Afbeelding]
Nou voor de mensen graag willen weten wat ik van de Turtle Beach Stealth Ultra vond, daar kan ik kort over zijn. Ik heb hem retour gebracht, viel soms uit en werkte niet zoals verwacht. App maakte vaak geen verbinding, werkte alleen met de stick op de Xbox en zelfs daar moest ik soms 3x op de aan knop drukken voor hij verbinding maakte. Vind het erg jammer, want hij lag heerlijk in de handen en de Sticks voelde ook super, maar er waren meer min punten dan pluspunten. Gelukkig mijn geld zonder problemen terug gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:28:
@justifire hoe heb jij al die Umbral Stigma’s bijgehouden… in die collectible heb ik het minste vertrouwen omdat ze echt over diverse playthroughs en (Side)-quests verspreid zijn en er geen enkele indicatie is welke je hebt en welke je nog mist.
Nu alweer halverwege de tweede playthrough. Dus dat gaat vrij snel, maar er hadden best wel hele simpele quality of life verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Het sorteren van je inventory bijvoorbeeld op naam of armor set… het bepalen welke wapens en armor je mist is hierdoor echt onoverzichtelijk. Maar verder vermaak ik me er prima mee :)
Kan je nagaan hoe het 30 updates terug was :+
Die stigmas heb ik gewoon allemaal gepakt terwijl ik ze tegen kwam.
Als je alle endings en npc questlines hebt gedaan zal je ze waarschijnlijk uiteindelijk gewoon allemaal hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:48:
[...]

Nou voor de mensen graag willen weten wat ik van de Turtle Beach Stealth Ultra vond, daar kan ik kort over zijn. Ik heb hem retour gebracht, viel soms uit en werkte niet zoals verwacht. App maakte vaak geen verbinding, werkte alleen met de stick op de Xbox en zelfs daar moest ik soms 3x op de aan knop drukken voor hij verbinding maakte. Vind het erg jammer, want hij lag heerlijk in de handen en de Sticks voelde ook super, maar er waren meer min punten dan pluspunten. Gelukkig mijn geld zonder problemen terug gekregen.
Die controller gaat zo wel van hand naar hand.
Eerst bij @uchiha tijntje , nu weer bij jou, ik ben benieuwd door welke tweaker hij straks weer terug gestuurd wordt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als alles meezit komt morgen mijn Fallout controller binnen, zal dan wel een paar leuke foto's posten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:37:
Als alles meezit komt morgen mijn Fallout controller binnen, zal dan wel een paar leuke foto's posten! :)
Dat is je ook geraden 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:28
Weet iemand nog een pakkende 3rd person adventure die bijvoorbeeld in gamepass zit (is geen must, wel mooi meegenomen)? Ben natuurlijk dol op mijn Xbox en ik vind ze de king van FPS, maar heel af en toe snak ik nog wel eens naar een AA/AAA zoals op mijn PS 4 a la GOW/Horizon/Ghost of Tshushima/Spiderman of TLOU, lekker verhalend.

Wat ik natuurlijk al heb gespeeld:

Hellblade (kan niet wachten op Hellblade 2 op 21 mei)
GOW serie
Laatste Assassin's Creed games
Mad Max
Batman Arkham series
GTA
Dead space remake
Alan Wake (ga binnenkort aan Alan Wake 2 beginnen)
Control
Resident Evil series (ik vond deel 3 remake toch ook best vet)
Tomb Raider remakes

Ik zat zelf aan RDR 2 bijvoorbeeld, maar komt er nog een current gen update uiteindelijk? Hoop ook echt op een Splinter Cell remake update of een nieuwe Tenchu ofzo

Wat ik zeker niet zoek:

Souls games of Lies of P, ik wil ontspannen en niet mijn tv van de muur smacken uit frustratie
Japanse anime games
Mass effect

Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@JDL15 Ik kan er heel kort over zijn dat Red Dead Redemption 2 zeker de moeite waard is en ook voor meerdere keren, het verhaal word rustig en langzaam verteld en je bent wel flink wat uren bezig voordat je er doorheen bent. Helaas staat er geen update gepland naar current-gen, wat Red Dead Redemption 2 wel verdiend, want het verslaat grafisch nog steeds elk spel op de dag van vandaag.

Verder zal ik even gaan brainstormen voor je! :)

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2024 10:36 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties