Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:29:
Weet iemand nog een pakkende 3rd person adventure die bijvoorbeeld in gamepass zit (is geen must, wel mooi meegenomen)? Ben natuurlijk dol op mijn Xbox en ik vind ze de king van FPS, maar heel af en toe snak ik nog wel eens naar een AA/AAA zoals op mijn PS 4 a la GOW/Horizon/Ghost of Tshushima/Spiderman of TLOU, lekker verhalend.

Wat ik natuurlijk al heb gespeeld:

Hellblade (kan niet wachten op Hellblade 2 op 21 mei)
GOW serie
Laatste Assassin's Creed games
Mad Max
Batman Arkham series
GTA
Dead space remake
Alan Wake (ga binnenkort aan Alan Wake 2 beginnen)
Control
Resident Evil series (ik vond deel 3 remake toch ook best vet)
Tomb Raider remakes

Ik zat zelf aan RDR 2 bijvoorbeeld, maar komt er nog een current gen update uiteindelijk? Hoop ook echt op een Splinter Cell remake update of een nieuwe Tenchu ofzo

Wat ik zeker niet zoek:

Souls games of Lies of P, ik wil ontspannen en niet mijn tv van de muur smacken uit frustratie
Japanse anime games
Mass effect

Thnx!
Saints Row? Heb je ook van Resident Evil de 2 revelations gespeeld? Misschien de Like A Dragon Games (ook bekend als Yakuza)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:48:
[...]

Nou voor de mensen graag willen weten wat ik van de Turtle Beach Stealth Ultra vond, daar kan ik kort over zijn. Ik heb hem retour gebracht, viel soms uit en werkte niet zoals verwacht. App maakte vaak geen verbinding, werkte alleen met de stick op de Xbox en zelfs daar moest ik soms 3x op de aan knop drukken voor hij verbinding maakte. Vind het erg jammer, want hij lag heerlijk in de handen en de Sticks voelde ook super, maar er waren meer min punten dan pluspunten. Gelukkig mijn geld zonder problemen terug gekregen.
Ik vind het ook jammer dat ze de elite niet hebben kunnen evenaren. Op sommige punten was het echt een fijne controller. Met name ten aanzien van de facebuttons en de halleffect sticks (voorkomen van eventueel stickdrift), maar er zaten teveel rare keuzes in die de controller gewoon in de weg zaten. Als ze wat meer hadden geïnvesteerd in het product als pure controller in plaats van ook als social hub met dat beeldscherm hadden ze denk ik wel goud in handen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:18
@JDL15 A Plague Tale (deel 1 en 2). Weet alleen niet of die (nog) in Gamepass staan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Exactor it schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:25:
[...]

Nou, inmiddels 5 potjes gewonnen. Tijd voor een voorlopig oordeel. Balatro is awesome. Je moet continu nadenken zelfs op white difficulty (totdat je een level 10 highcard hebt of een set jokers waarbij het niet uitmaakt wat je doet). Ik vind het wel veel tekst en rekenwerk en ben nog niet overtuigd dat ik over drie jaar nog regelmatig een potje start zoals ik doe met STS. Op dit moment ga ik wel een potje starten ondanks dat ik naar bed moet, want zoals gezegd, het is awesome. :+
Noob vraag, wat is sts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:19
Volgens mij Slay the Spire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:10
Slay the Spire. Een nogal goede deck builder roguelike. Wordt de laatste tijd weer veel genoemd omdat er veel vergelijkingen zijn met de pokerbased deck builder roguelike Balatro. STS zit geloof ik in gamepass. Pas wel op, zelfs als je zoals ik Magic the gathering nogal saai vindt lijken, kun je zomaar verslaafd worden aan STS en/of Balatro. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:53:
[...]

Ik vind het ook jammer dat ze de elite niet hebben kunnen evenaren. Op sommige punten was het echt een fijne controller. Met name ten aanzien van de facebuttons en de halleffect sticks (voorkomen van eventueel stickdrift), maar er zaten teveel rare keuzes in die de controller gewoon in de weg zaten. Als ze wat meer hadden geïnvesteerd in het product als pure controller in plaats van ook als social hub met dat beeldscherm hadden ze denk ik wel goud in handen.
Ik vond de manier hoe ze de achter knoppen geplaatst hadden ook erg fijn, beter dan die pannels wat de Elite 2 heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 11:09
Raem schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:14:
@JDL15 A Plague Tale (deel 1 en 2). Weet alleen niet of die (nog) in Gamepass staan.
Goeie, die had ik ook al gespeeld (waren me even ontschoten). Top game(s) inderdaad _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Linksquest schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:37:
[...]

Saints Row? Heb je ook van Resident Evil de 2 revelations gespeeld? Misschien de Like A Dragon Games (ook bekend als Yakuza)
Ik ga die revelations een spelen, die ziet er wel vet uit. Like a Dragons games trekken me niet en saints row is een goede, daar heb ik al vaker over gedacht om die te kopen!
Thnx

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Look what I got <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9M24b6j6_cH0ex8e-B9kXj2i-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kUqfQuclYnvhXYumZhPwsMy4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8z235hdbmXxW7_X-5ozK9OhzyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYRhBm1QEpy5iqOttxwP5eZX.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:50:
[...]

Wel even een goede pc kopen wil je dit soort ray tracing zien ;)
Haha daar heb je wel even een pc van minimaal €1000 voor nodig :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:53:
[...]

Haha daar heb je wel even een pc van minimaal €1000 voor nodig :p
Ik denk dat je dan net de grafische kaart hebt kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:59:
[...]

Ik denk dat je dan net de grafische kaart hebt kunnen kopen :P
Haha zijn die tegenwoordig al zo duur? :o
Laatste game pc die ik had is 17 jaar geleden en die heb ik nog staan maar al 10 jaar niet meer aangehad :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Weet iemand nog een pakkende 3rd person adventure die bijvoorbeeld in gamepass zit (is geen must, wel mooi meegenomen)? Ben natuurlijk dol op mijn Xbox en ik vind ze de king van FPS, maar heel af en toe snak ik nog wel eens naar een AA/AAA zoals op mijn PS 4 a la GOW/Horizon/Ghost of Tshushima/Spiderman of TLOU, lekker verhalend.

GOW serie
Mad Max
Batman Arkham series
GTA
Dead space remake
Control
Tomb Raider remakes

Ik zat zelf aan RDR 2 bijvoorbeeld, maar komt er nog een current gen update uiteindelijk? Hoop ook echt op een Splinter Cell remake update of een nieuwe Tenchu ofzo

Wat ik zeker niet zoek:

Souls games of Lies of P, ik wil ontspannen en niet mijn tv van de muur smacken uit frustratie
Japanse anime games
Mass effect

Thnx!
RDR2 zeker ja.

En gezien je interesse in Splinter Cell kan ik Sniper Elite 5 (gamepass) aanraden, prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
G_Dragon schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:05:
[...]

Haha zijn die tegenwoordig al zo duur? :o
€1000? Pfff dat is nog niks. :p

uitvoering: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G

———

Ga mijn library eens opruimen, want heb veel teveel grote games staan, waardoor ik er geen enkele afrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Serious Sam 4 in de aanbieding gehaald en doorspeelt op mijn X. Op de PC had ik het spel een aantal jaar geleden al doorspeelt.

@JDL15 en anderen:

Serious Sam spellen zijn aanraders voor een echt schiet en puzzel feest. De spellen zijn nu op de Xbox ook nog eens in de digitale aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:46

Polariteit

Fietsende fotografeur

'Vroeger' ook Serious Sam helemaal grijs gespeeld. Vorig jaar SS4 geprobeerd op de XSX omdat ie in gamepass zat, maar weer opzij gelegd. Ik werd er kotsmisselijk van. Heb ik wel vaker met first-person games, maar deze was wel echt erg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:46

Polariteit

Fietsende fotografeur

GOW serie
Mad Max
Batman Arkham series
GTA
Dead space remake
Control
Tomb Raider remakes

Wat ik zeker niet zoek:

Japanse anime games
Mass effect

Thnx!
Moet het perse 3rd person zijn? Ik houd ook wel van dit soort games als jij noemt. Recent Ghostwire Tokyo afgerond, en die is ook best leuk (grappig verhaal). Is alleen wel First person, en heeft een Japanse inslag. Zit wel in Game pass, dus kan je zo ff proberen.

Of anders the witcher-games? Zitten alleen niet in game pass...

[ Voor 4% gewijzigd door Polariteit op 15-03-2024 07:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

GOW serie
Mad Max
Batman Arkham series
GTA
Dead space remake
Control
Tomb Raider remakes

Wat ik zeker niet zoek:

Japanse anime games
Mass effect

Thnx!
Plague Tale (Requiem) ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14
Ik vind de life is strange reeks en telltale games ook heerlijk relaxed om te spelen. Je moet er van houden, want uiteindelijk heb je natuurlijk maar beperkte invloed op het spel en kun je het ook zien als een interactieve film.

Telltale die ik gespeeld heb van goed naar wat minder speciaal:
Wolf among us
Walking dead (staat op gamepass, bevat meerdere spinoffs)
Expanse en Batman

Bij life of strange is deel 2 wat minder memorabel. Als je een vpn hebt en games op Eneba koopt, dan is de remastered editie van de eerste 2 games rond de 5 euro, en ‘true colors ultimate’ (combi van dit spel met eerder genoemde remaster) 11 euro. De laatste, welke dus 3 spellen bevat, is wel zo’n 35 uur speelplezier :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Firewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 10:39
sewer schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:29:
Ik vind de life is strange reeks en telltale games ook heerlijk relaxed om te spelen. Je moet er van houden, want uiteindelijk heb je natuurlijk maar beperkte invloed op het spel en kun je het ook zien als een interactieve film.

Telltale die ik gespeeld heb van goed naar wat minder speciaal:
Wolf among us
Walking dead (staat op gamepass, bevat meerdere spinoffs)
Expanse en Batman

Bij life of strange is deel 2 wat minder memorabel. Als je een vpn hebt en games op Eneba koopt, dan is de remastered editie van de eerste 2 games rond de 5 euro, en ‘true colors ultimate’ (combi van dit spel met eerder genoemde remaster) 11 euro. De laatste, welke dus 3 spellen bevat, is wel zo’n 35 uur speelplezier :)
Telltales tales from the Borderlands is ook erg goed! Moet je wel een affiniteit met de borderlands spellen hebben om het echt te kunnen waarderen.

Wolf among us is een pareltje! Meerdere keren gespeeld. Wacht al heel lang op deel 2

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 15-03-2024 08:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zit met het spel Control inmiddels bij de derde hoofdmissie en het speelt ontzettend fijn, ik weet nog niet zo goed wat ik verder van de situatie in het spel moet vinden. Ergens vind ik het een beetje vaag en horrorachtig maar de vijanden waar je tegen vecht zijn totaal niet eng :P

De 60fps en het soepel draaien van de camera zijn wel echt ontzettend fijn, dit zorgt voor een plezierige speelervaring! Bedankt voor de tip mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telltale Walking Dead vind ik de beste point 'point-and-click' adventure die er is, 2x uitgespeeld. Telltale is sowieso genieten imo. Van de Life is Strange serie vind ik deel 2 heel goed, deel 1 nooit door heen gekomen, deel 3 verschrikkelijk.
Walking Dead mag eigenlijk niemand missen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JDL15
vinno86 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:58:
[...]

RDR2 zeker ja.

En gezien je interesse in Splinter Cell kan ik Sniper Elite 5 (gamepass) aanraden, prima spel.
Allemaal thnx voor de reacties!

Inderdaad, had ik al gespeeld en die hele Sniper Elite serie speel ik graag. Zijn inderdaad wel de moeite waard, net zoals Ghost Wire Tokyo (die was inderdaad alleen FPS). Best wel vet gedaan inderdaad.

Ik ga voor nu denk ik de focus leggen op RDR 2, de andere aanraders zoals a Plague Tale allemaal al gespeeld en dat was inderdaad ook een toppertje.

Merk dat ik toch een beetje in mijn genre blijf hangen, zal de leeftijd zijn. Heb ik overigens ook met muziek, films en series. Las dat wanneer je de 35 ofzo passeert dat je een soort interne catalogus en referentiekader hebt opgebouwd en de meeste mensen niet meer heel snel naar iets totaal nieuws overstappen, dat heb ik in ieder geval wel!

Blijf een beetje hangen in het genre:

Racers met destruction (omgeving of vijand) zoals Split Second, Burnout, Flatout, Carmageddon
FPS, met name Halo of COD (wanneer komt er nu eindelijk een nieuw Halo of Halo spinoff)
RTS wil ook nog wel eens a la Age of Empires
Battle Royale van COD of BF
Goede 3rd person action adventure, kan ook echt niet wachten op Hellblade 2.

Voor mij wordt 2024 echt het jaar om naar Hellblade 2, Indiana Jones, Stalker II, Age of Mythology: Retold, Avowed en nieuwe Star Wars te spelen!

Zie trouwens dat rise of the tomb raider in gamepass zit, nice! Ga deze nog eens checken :)

[ Voor 3% gewijzigd door JDL15 op 15-03-2024 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 12:54
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:47:
Ik zit met het spel Control inmiddels bij de derde hoofdmissie en het speelt ontzettend fijn, ik weet nog niet zo goed wat ik verder van de situatie in het spel moet vinden. Ergens vind ik het een beetje vaag en horrorachtig maar de vijanden waar je tegen vecht zijn totaal niet eng :P

De 60fps en het soepel draaien van de camera zijn wel echt ontzettend fijn, dit zorgt voor een plezierige speelervaring! Bedankt voor de tip mensen :)
Keep going young Paduan! Het spel wordt alleen maar beter! 💪🏻👍🏻
Soms wat lastig om de algoritmes van de puzzels snel te doorgronden of om de weg te vinden, maar dat zijn details.
De Janitor is belangrijk!

[ Voor 8% gewijzigd door austin_77 op 15-03-2024 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
austin_77 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:16:
[...]

Keep going young Paduan! Het spel wordt alleen maar beter! 💪🏻👍🏻
Soms wat lastig om de algoritmes van de puzzels snel te doorgronden of om de weg te vinden, maar dat zijn details.
De Janitor is belangrijk!
Ik ben al heeeeeeeeeeel blij met je force pull, lekker objecten rond rooien >:)
Feels really like a true jedi :D
Ik denk dat ik dit spel puur op de story ga spelen, wat ik tegenkom pak ik natuurlijk wel op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Het is expres vaag natuurlijk; waarom ben je opeens de director, what is dat precies met je broer, hoe zit dat nou met die omgekeerde piramide/hiss/etc

Ze hebben bij Remedy een soort eigen wereld gebouwd, die janitor komt ook terug in de Alan Wake spellen, en ben even vergeten of die wel of niet ook in Quantum Break zit. Er wordt ook veel naar elkaar verwezen (bij Alan Wake hebben ze het ook over die Federal Bureau of Control), en alles wat in Alan Wake gebeurt is zo'n typische 'Altered World Event' dat het FBC onderzoekt.

Behalve subtiele verwijzingen naar elkaars spellen, gaat de AWE-dlc van Control over dingen van Alan Wake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht al dat ik geen berichten meer voorbij zag komen van NightShadow22, wou hem net een DM doen maar hij is niet meer actief op Tweakers.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:39:
Het is expres vaag natuurlijk; waarom ben je opeens de director, what is dat precies met je broer, hoe zit dat nou met die omgekeerde piramide/hiss/etc

Ze hebben bij Remedy een soort eigen wereld gebouwd, die janitor komt ook terug in de Alan Wake spellen, en ben even vergeten of die wel of niet ook in Quantum Break zit. Er wordt ook veel naar elkaar verwezen (bij Alan Wake hebben ze het ook over die Federal Bureau of Control), en alles wat in Alan Wake gebeurt is zo'n typische 'Altered World Event' dat het FBC onderzoekt.

Behalve subtiele verwijzingen naar elkaars spellen, gaat de AWE-dlc van Control over dingen van Alan Wake.
Ja klopt, ik ben wel heel benieuwd of dit allemaal nog duidelijk word aan het einde. Ik zag dat er maar 10 hoofdmissies waren en dan te bedenken dat ik alweer bij de derde missie ben, dan is dit een kort maar leuk tussendoortje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Inderdaad, had ik al gespeeld en die hele Sniper Elite serie speel ik graag. Zijn inderdaad wel de moeite waard, net zoals Ghost Wire Tokyo (die was inderdaad alleen FPS). Best wel vet gedaan inderdaad.

Ik ga voor nu denk ik de focus leggen op RDR 2, de andere aanraders zoals a Plague Tale allemaal al gespeeld en dat was inderdaad ook een toppertje.

Merk dat ik toch een beetje in mijn genre blijf hangen, zal de leeftijd zijn. Heb ik overigens ook met muziek, films en series. Las dat wanneer je de 35 ofzo passeert dat je een soort interne catalogus en referentiekader hebt opgebouwd en de meeste mensen niet meer heel snel naar iets totaal nieuws overstappen, dat heb ik in ieder geval wel!

Racers met destruction (omgeving of vijand) zoals Split Second, Burnout, Flatout, Carmageddon
FPS, met name Halo of COD (wanneer komt er nu eindelijk een nieuw Halo of Halo spinoff)

Voor mij wordt 2024 echt het jaar om naar Hellblade 2, Indiana Jones, Stalker II, Age of Mythology: Retold, Avowed en nieuwe Star Wars te spelen!

Zie trouwens dat rise of the tomb raider in gamepass zit, nice! Ga deze nog eens checken :)
Zat je bericht te lezen en dacht al aan de Tomb Raider reboot en onderaan begon je er zelf al over. Rise of the Tomb Raider zeker checken! 60fps boost en ziet er verder nog prima uit. Heerlijke serie vanaf vroeger. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:48:
Van de Life is Strange serie vind ik deel 2 heel goed, deel 1 nooit door heen gekomen, deel 3 verschrikkelijk.
Exact tegenovergestelde aan mijn mening :P
Ik vond deel 2 verschrikkelijk (te hopeloos). Later een keer opnieuw geprobeerd en kon het op zich toen iets beter waarderen maar vervolgens niet meer de drive gehad om hem een tweede keer uit te spelen.
1, BtS en TC vind ik alledrie geweldig. TC had voor mijn gevoel juist weer dat effect van 1 terug van ja er gebeuren rottige dingen, maar dat betekent niet dat het leven tussendoor niet ook helemaal geweldig kan zijn. Bij 2 had ik echt meer het gevoel van waarom nog doorgaan? Dit komt nooit meer goed...

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 15-03-2024 11:15 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:14:
[...]

Exact tegenovergestelde aan mijn mening :P
Ik vond deel 2 verschrikkelijk (te hopeloos). Later een keer opnieuw geprobeerd en kon het op zich toen iets beter waarderen maar vervolgens niet meer de drive gehad om hem een tweede keer uit te spelen.
1, BtS en TC vind ik alledrie geweldig. TC had voor mijn gevoel juist weer dat effect van 1 terug van ja er gebeuren rottige dingen, maar dat betekent niet dat het leven tussendoor niet ook helemaal geweldig kan zijn. Bij 2 had ik echt meer het gevoel van waarom nog doorgaan? Dit komt nooit meer goed...
Haha mooi toch dat verschil. Een gezellige game is deel 2 niet nee maar dat is ook niet iedere film. Het verhaal vond ik heel goed gedaan en de band tussen de broers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

10 jaar ongoing support and updates voor Halo Infinite toch? Dus in 2030 komt het vervolg!

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 15-03-2024 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:47:

Op één of andere manier dacht ik dat ik Control al voor een deel had gespeeld toen het vorige keer in gamepass stond, maar dat bleek Quantum Break te zijn. Misschien toch eens proberen dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kleinelievewolff schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Op één of andere manier dacht ik dat ik Control al voor een deel had gespeeld toen het vorige keer in gamepass stond, maar dat bleek Quantum Break te zijn. Misschien toch eens proberen dan.
Ja Quantum Break lijkt er ergens wel op, prachtig spel was dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:40

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Wreckfest! Ik vermaak mij er prima mee.
Ik ben zelf sinds kort begonnen met RDR2, in het verleden ooit eens gekocht voor de X-Box One S, maar nooit echt verder mee gegaan want de laadtijden waren _zo sloom_ (niet normaal). Maar toch kan ik mij er niet aan zetten (ik heb nu 1,5 uur gespeeld). Het speeltempo van RDR2 vind ik echt sloom, ik trek dat op een of andere manier niet (vooral het reizen).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:41:
Ik dacht al dat ik geen berichten meer voorbij zag komen van NightShadow22, wou hem net een DM doen maar hij is niet meer actief op Tweakers.. :o
Serieus? Heb met hem nog een aantal leuke games gehad met Helldivers, hij is toch niet geband of zo? Niks geen actie gezien in het mod topic.

Ik heb volgende week donderdag een feestje op het werk en de dag daarna vrij, nou wou ik eigenlijk Dragon's Dogma in de bus hebben liggen vrijdag want vriendin is ook lekker een weekendje weg maar ik ben toch wantrouwig wat betreft die framerate.

Het verstandige natuurlijk is om reviews af te wachten maar...ff denken nog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
Sipio schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:52:
[...]

Serieus? Heb met hem nog een aantal leuke games gehad met Helldivers, hij is toch niet geband of zo? Niks geen actie gezien in het mod topic.
Laatste wijzigingen was 11 maart snachts, lijkt me eigen keuze?

Dit weekend mijn xbox maar eens open trekken en schoonmaken, had er in het verleden wel eens wat perslucht in gespoten maar zelfs bij gewoon dashboard hoor ik de fan al (nog steeds zacht, maargoed) harder gaan draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Laatste wijzigingen was 11 maart snachts, lijkt me eigen keuze?
Denk het wel idd dan ja.

Gisteren in een opwelling ook nog GTA4 gekocht, dat was weer ff leuk om een paar missies te doen op 60fps.

De physics in 4 was toch echt een stuk beter dan in deel 5 imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik vond dit ook indrukwekkend. Benieuwd of het spel er zo uit gaat zien als je speelt (en of het überhaupt een spel is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DMC5 is nu 15 of 16 euro, zelfs iets van 12 via Kinguin. Echt netjes. Ik denk dat ik hem ga halen nu.

Ik moet echter nog met de hele franchise beginnen en ik zie op tegen deel 1 met de nogal "verouderde" gameplay, maar vooral de moeilijkheidsgraad ook. Die game is toch mega pittig? Ik trek lately echt pittige games niet meer, gewoonweg geen zin. Sword and Fairy 7 en Xuan Yuan Sword 7 ook onlangs op easy uitgespeeld en had genoeg fun. Hoe zit dit met DMC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

——-

Vandaag begonnen aan derde playthrough van Lords of the Fallen. Nog drie side quests completen en de umbral ending. En dan kom ik vast nog wel wat armor te kort gelet op de droprate. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 00:33:
DMC5 is nu 15 of 16 euro, zelfs iets van 12 via Kinguin. Echt netjes. Ik denk dat ik hem ga halen nu.

Ik moet echter nog met de hele franchise beginnen en ik zie op tegen deel 1 met de nogal "verouderde" gameplay, maar vooral de moeilijkheidsgraad ook. Die game is toch mega pittig? Ik trek lately echt pittige games niet meer, gewoonweg geen zin. Sword and Fairy 7 en Xuan Yuan Sword 7 ook onlangs op easy uitgespeeld en had genoeg fun. Hoe zit dit met DMC?
Het is een nice spel maar watch wel op, DMC is extremely moeilijk qua combo's. Het is not a relaxed spel/serie om quickly door te spelen voor de story.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 16-03-2024 02:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@SinergyX @G_Dragon

NightShadow22 is gebanned (2 mnd)

offtopic:
Sorry ff off topic hier maar aangezien we het er over hadden.

Ik weet zo ff de code niet meer voor off topic tekst.

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 16-03-2024 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 08:49:
@SinergyX @G_Dragon

NightShadow22 is gebanned (2 mnd)

Sorry ff off topic hier maar aangezien we het er over hadden.

Oke dank je! :)
Is wel fijn om te weten, dit kan je namelijk ook niet bij iemand zijn profiel zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 08:49:
@SinergyX @G_Dragon

Het is geen code :)

[ offtopic ] tekst [ / offtopic ] - zonder spatie maakt dat:

offtopic:
tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:04:
[...]

Ik ben zelf sinds kort begonnen met RDR2, in het verleden ooit eens gekocht voor de X-Box One S, maar nooit echt verder mee gegaan want de laadtijden waren _zo sloom_ (niet normaal). Maar toch kan ik mij er niet aan zetten (ik heb nu 1,5 uur gespeeld). Het speeltempo van RDR2 vind ik echt sloom, ik trek dat op een of andere manier niet (vooral het reizen).
Je hebt een punt, vooral in de dorpjes en steden gaat het traag :O maar te paard /3 kun je toch flink tempo maken.

Gewoon een game die je (in principe) nooit uitspeelt, maar die je keer op keer weer weet te verassen. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-tom-562 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:04:
[...]

Wreckfest! Ik vermaak mij er prima mee.
Het speeltempo is inderdaad vrij sloom. Dat maakt of breekt de game voor sommigen. Het speeltempo was uiteindelijk de reden waarom het voor mij een van de beste open world games is die ik ken. Je kunt jezelf echt onderdompelen in die wereld zonder dat je continue het gevoel hebt dat je een game zit te spelen. Dit in tegenstelling tot de meeste open wereld games van bijv. Ubisoft, Sony en Bethesda die het over het algemeen moeten hebben van “fillers” en icoontjes. Dat zijn geen werelden waar je urenlang gewoon lekker doelloos met je karakter door de wereld heen trekt en maar ziet wat er op je pad komt. Daarom vind ik de RDR franchise ook veel leuker dan de GTA franchise. Ik kijk dan ook niet heel erg uit naar de nieuwe GTA.

Een andere “open wereld game” die dit gevoel bij me kon oproepen was Grounded. Een hele andere game, maar wel een game waarin ik echt uren kon ronddwalen om op ontdekking te gaan zonder quest markers en fillers.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2024 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 02:24:
[...]

Het is een nice spel maar watch wel op, DMC is extremely moeilijk qua combo's. Het is not a relaxed spel/serie om quickly door te spelen voor de story.
Echt een flink oude game ook. Maar ik zag dat er wel een easy mode is, dus ik zou dat altijd eens kunnen checken. Ik wil eigenlijk wel alles gespeeld, op zijn minst gezien hebben qua verhaal voordat ik met 5 begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 19:03:
[...]

Echt een flink oude game ook. Maar ik zag dat er wel een easy mode is, dus ik zou dat altijd eens kunnen checken. Ik wil eigenlijk wel alles gespeeld, op zijn minst gezien hebben qua verhaal voordat ik met 5 begin.
Is verhaaltechnisch niet echt nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
Ik heb alleen dmc: Devil May Cry uit 2013 gespeeld (die van Ninja Theory), en daar werd iig uitgelegd wat Dante en Virgil zijn en waarom ze dat zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 16-03-2024 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 20:05:
[...]

Is verhaaltechnisch niet echt nodig.
Ah ok, duidelijk.

Maar ik wil wel graag alle characters leren kennen, en het is toch het begin van Dante. Ik ga het gewoon proberen, desnoods op easy, zodat ik alles meemaak zeg maar. Als ik het niks vindt kan ik altijd nog YouTube erbij pakken en de recap kijken.

Ik heb nu zelf in ongeveer een week tijd Sword and Fairy 7, Xuan Yuan Sword 7 en Planet of Lana uitgespeeld. Allemaal hele leuke titels.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 17-03-2024 10:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

BM

Moderator Spielerij
Nou, de update voor Expeditions is er.

Het goede nieuws, de stutters zijn weg, de texture issues zijn gefixed, en overall lijkt het allemaal wat soepeler te draaien.

Maar... Achievement progress lijkt wel fubar te zijn :(
https://www.trueachieveme...ewthread.aspx?tid=1538653

Hopelijk snel gefixt, ik heb na de patch wel weer aantal missies gehaald die ik graag meegeteld zou hebben :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 17 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Ah ok, duidelijk.

Maar ik wil wel graag alle characters leren kennen, en het is toch het begin van Dante. Ik ga het gewoon proberen, desnoods op easy, zodat ik alles meemaak zeg maar. Als ik het niks vindt kan ik altijd nog YouTube erbij pakken en de recap kijken.

Ik heb nu zelf in ongeveer een week tijd Sword and Fairy 7, Xuan Yuan Sword 7 en Planet of Lana uitgespeeld. Allemaal hele leuke titels.
Hoe lang ben je ongeveer met Xuan bezig geweest?

Deze week zit er voor mij nog geen nieuwe game bij. DD2 komt er na patches en met een mooie pricedrop. Voor nu ploeter ik me nog door Rebirth en ga ik daarna verder met Dead Island 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:56:
[...]

Hoe lang ben je ongeveer met Xuan bezig geweest?

Deze week zit er voor mij nog geen nieuwe game bij. DD2 komt er na patches en met een mooie pricedrop. Voor nu ploeter ik me nog door Rebirth en ga ik daarna verder met Dead Island 2.
Volgens de ingame timer iets van 15 uur, had hem echt langer verwacht, zeker met side stuff. Maar toch voelde het echt niet kort aan. Wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
BM schreef op zondag 17 maart 2024 @ 11:04:
Nou, de update voor Expeditions is er.

Het goede nieuws, de stutters zijn weg, de texture issues zijn gefixed, en overall lijkt het allemaal wat soepeler te draaien.

Maar... Achievement progress lijkt wel fubar te zijn :(
https://www.trueachieveme...ewthread.aspx?tid=1538653

Hopelijk snel gefixt, ik heb na de patch wel weer aantal missies gehaald die ik graag meegeteld zou hebben :+
Snowrunner achievements waren ook vrij buggy bij launch. Volgens mij duurde het toen best lang voordat het opgelost was. Ik wacht nog wel even met Expeditions. Heb Mudrunner nog op de stapel voor nu (stiekem ga ik gewoon Balatro spelen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan iemand mijn clips en screenshots bekijken? Vroeger kon dit gewoon op het dashboard maar wij zitten ons rot te zoeken nu we bij vrienden zijn en ik wat wil laten zien. Zelfs onder mijn volledige profiel kan mijn maat het niet zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:34:
Hoe kan iemand mijn clips en screenshots bekijken? Vroeger kon dit gewoon op het dashboard maar wij zitten ons rot te zoeken nu we bij vrienden zijn en ik wat wil laten zien. Zelfs onder mijn volledige profiel kan mijn maat het niet zien..
Geen autoupload naar onedrive aanstaan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Exactor it schreef op zondag 17 maart 2024 @ 18:31:
[...]

Snowrunner achievements waren ook vrij buggy bij launch. Volgens mij duurde het toen best lang voordat het opgelost was. Ik wacht nog wel even met Expeditions. Heb Mudrunner nog op de stapel voor nu (stiekem ga ik gewoon Balatro spelen :+)
De vraag is vooral of je voortgang dan weg is of dat ie ze alsnog geeft bij de bugfix. Hoe zat dat met de vorige?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:34:
Klinkt irritant maar OneDrive is voor mij de beste manier om snel en overal mijn clips en screenshots te hebben.

——-

Zojuist bijna de derde playthrough gecomplete van Lords of the Fallen. @justifire zou jij een lieve tweaker willen zijn en hem deze week weer eens willen installeren? Ik kom maar niet in een potje bij iemand anders en kan dus geen coins verdienen voor de donate achievement. :) Het zou tof zijn als ik jou kan joinen om een boss te verslaan.

En ik ga morgen even kijken of ik alle wapens en armour kan grinden. Maar mocht dat niet met een fatsoenlijk tempo gaan zou ik het waarderen als je er een aantal dropt :P Heb geen zin in een vierde playthrough dan wel uren grinden voor een wapen.

Wel ben ik blij dat ik alle Umbral Stigma’s heb gevonden.

Als ik de 1.000 heb ga ik even mijn pro’s en cons op een rijtje zetten. Want het spel heeft veel van beide :)

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-03-2024 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 18 maart 2024 @ 00:14:
[...]

Geen autoupload naar onedrive aanstaan?
Nee en dat bedoel ik ook niet, er moet toch een manier zijn zoals vroeger dat je via het Xbox Dashboard iemand zijn opnames en screenshots kan zien? Zelfs via gamehub niet, we hebben een half uur lang alles doorzocht. Jammer dat ze dit hebben aangepast en weg hebben gehaald.. of we missen iets? :o

uchiha tijntje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 00:21:
[...]

Klinkt irritant maar OneDrive is voor mij de beste manier om snel en overal mijn clips en screenshots te hebben.
Ja dat is zeker handig, maar ik wil gewoon de opnames van mijn vrienden kunnen bekijken zonder dat ze het moeten delen via bericht of hun onedrive. Vroeger kon dat gewoon door bij hun profiel te kijken of op het Dashboard maar het lijkt erop dat deze optie er helaas niet meer is.. want we hebben serieus een half uur lopen zoeken en zelfs op Google vinden we geen antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 18 maart 2024 @ 00:54:
[...]

Nee en dat bedoel ik ook niet, er moet toch een manier zijn zoals vroeger dat je via het Xbox Dashboard iemand zijn opnames en screenshots kan zien? Zelfs via gamehub niet, we hebben een half uur lang alles doorzocht. Jammer dat ze dit hebben aangepast en weg hebben gehaald.. of we missen iets? :o

Je bedoeld screenshots en clips die je op je console hebt gemaakt? Die komen meen ik voor 90 dagen in je profiel te staan, daarna verdwijnen ze, je zult ze dus moeten downloaden en elders moeten onderbrengen. Ik zelf zet mijn filmpjes gewoon naar Youtube en screenshots naar Twitter en sinds kort ook naar Instagram.

Ben het wel met je eens, zeker niet ideaal, want zoals het was, was gewoon beter, echter ben ik ook eerlijk als je net als mij meerdere systemen hebt, dan is Youtube / Instagram misschien een handigere oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 18 maart 2024 @ 02:04:
[...]

Je bedoeld screenshots en clips die je op je console hebt gemaakt? Die komen meen ik voor 90 dagen in je profiel te staan, daarna verdwijnen ze, je zult ze dus moeten downloaden en elders moeten onderbrengen. Ik zelf zet mijn filmpjes gewoon naar Youtube en screenshots naar Twitter en sinds kort ook naar Instagram.

Ben het wel met je eens, zeker niet ideaal, want zoals het was, was gewoon beter, echter ben ik ook eerlijk als je net als mij meerdere systemen hebt, dan is Youtube / Instagram misschien een handigere oplossing.
Ja klopt ze worden na 90 dagen verwijderd, maar dat is niet waar ik het over heb :P

Helaas niet want wij waren dus gisteren bij vrienden en hij was op het dashboard en kon nergens mijn geuploade clips of screenshots zien van 4 uur geleden. We zijn er 30 minuten naar op zoek geweest en hebben onder alles gekeken. De enige manier dat ik ze kon laten zien was een clip via bericht naar hem te sturen, vroeger kon dit via de community tab op het dashboard en kon ik van al mijn vrienden hun geuploade clips en screenshots zien..

Kijk zo zag het er vroeger uit.. En het was een van de leukste dingen van het Xbox Dashboard, kon soms uren kijken naar clips en screenshots die vrienden hadden gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjrVb3BPVMtSOUrLwMRZLvE8ypM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r4btvO4aMd1UMKLsfw1ef7Pi.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2024 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Martinspire schreef op maandag 18 maart 2024 @ 00:14:
[...]

De vraag is vooral of je voortgang dan weg is of dat ie ze alsnog geeft bij de bugfix. Hoe zat dat met de vorige?
Ik zie nog opmerkingen onder guides dat zaken niet unlockten. Ik heb de helft van het spel gespeeld toen het nog buggy was. De trackers voor contracts en tasks sloegen nergens op maar alle achievements popten precies wanneer je ze zou verwachten. Dus hij leek progress te tracken in het spel en niet enkel met de achievement tracker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Iedereen die mij de tip gaf om Control te gaan spelen wil ik toch even bedanken, want wat is het een gaaf en vermakelijk spel ! :) Ik moet nog twee missies en dan heb ik het spel officieel uitgespeeld, helaas is er geen new game+ optie. Want die zou ik heel graag hebben gezien, dit is namelijk wel zo'n spel die dit echt heel erg verdiend.

In mijn review heb ik ook de community bedankt voor de tip, dit was het minste wat ik kon doen :).

d:)b d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:14:
Iedereen die mij de tip gaf om Control te gaan spelen wil ik toch even bedanken, want wat is het een gaaf en vermakelijk spel ! :) Ik moet nog twee missies en dan heb ik het spel officieel uitgespeeld, helaas is er geen new game+ optie. Want die zou ik heel graag hebben gezien, dit is namelijk wel zo'n spel die dit echt heel erg verdiend.

In mijn review heb ik ook de community bedankt voor de tip, dit was het minste wat ik kon doen :).

d:)b d:)b
De DLC is ook zeer de moeite waard. Vooral als je ook Alan Wake gespeeld hebt (voor AWE dan).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:26:
[...]

De DLC is ook zeer de moeite waard. Vooral als je ook Alan Wake gespeeld hebt (voor AWE dan).
Oke goed om te weten, ik heb zelf Alan Wake op de Xbox 360 gespeeld maar kwam er toen niet in en doorheen. Nooit meer aangeraakt sinds die dag van release.. Ik hoop dat we binnenkort een onthulling gaan krijgen van de Max Payne 1 en 2 remakes, want daar ging ook het een en ander over rond.

Ik las tijdens het schrijven van mijn review wel ergens op het internet dat alleen de Ultimate Editie beschikt over de grafische modi, die is misschien wel handig om te weten als je het spel nog wil gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 12:54
Voor de liefhebbers (@G_Dragon )
YouTube: Old Gods of Asgard - Take Control (Lyric Video)

🤘🏻🤘🏻

[ Voor 4% gewijzigd door austin_77 op 18-03-2024 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als zo’n soort game 4 uur duurt en in die 4 uur continue weet te “vernieuwen” dan teken ik ervoor :P

Dit soort wacky games ben ik altijd wel voor in mits ze voldoen aan wat ik hiervoor schreef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik post het hier ook even voor de mensen die het [Multi] Dragon Ball: Sparking! ZERO nog niet hebben ontdekt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh! Zelfs een demo :)
Leek mij al een intressant spel, deze demo gaan we dus zeker even spelen.

Heb het ook gelijk in het [Multi] Sand Land topic geplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 19-03-2024 08:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat deze trailer leuk maakt, is natuurlijk de "stem" van David Attenborough. Hiermee valt of staat de gehele trailer. Zet je het geluid uit, dan kijk je er al heel anders naar.
Tot Attenboroughs belangrijkste natuurseries kunnen Life on Earth (Het leven op aarde), The Living Planet (De levende planeet) en Trials of Life (Beproevingen van het leven) gerekend worden. Deze reeksen bekijken de organismen op aarde vanuit het standpunt van respectievelijk evolutie en taxonomie, ecologie en levensloop. Samen worden ze de Life Trilogy (Levenstrilogie) genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:30:
[...]

Wat deze trailer leuk maakt, is natuurlijk de "stem" van David Attenborough. Hiermee valt of staat de gehele trailer. Zet je het geluid uit, dan kijk je er al heel anders naar.

[...]
Dat is niet David Attenborough volgens mij. Het klinkt meer als een Amerikaan die een Brits accent opzet dan als de legende van de natuurdocuwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:33:
[...]

Dat is niet David Attenborough volgens mij. Het klinkt meer als een Amerikaan die een Brits accent opzet dan als de legende van de natuurdocuwereld.
Daarom had ik in mijn bericht het woord stem ook tussen quotes gezet ;)

Ik denk namelijk niet dat David zich voor zulke klusjes laat lenen. Aan de andere kant, waarom ook niet. Wellicht ziet hij zelf de humor er ook van in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me nog niet duidelijk wat je moet doen qua objective, maar ik ben aan het exploren, dinos in elkaar aan het trappen en lekker rondrijden, haha. Echt een fun combat systeem ook en grafisch netjes, geen HDR maar dat is niet erg. Ziet er echt goed genoeg uit en een fijne 60fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:36:
[...]

Daarom had ik in mijn bericht het woord stem ook tussen quotes gezet ;)

Ik denk namelijk niet dat David zich voor zulke klusjes laat lenen. Aan de andere kant, waarom ook niet. Wellicht ziet hij zelf de humor er ook van in :D
Ah, ik twijfelde al maar je kent me als ik ergens op aansla is het mensen kunnen corrigeren. :)

Ik weet niet of hij zich zou laten strikken. Hij heeft een hekel aan Amerikaanse grijze eekhoorns omdat ze de inheemse Britse rode eekhoorns aan het uitroeien zijn. Elk jaar worden de rode eekhoorns een km of twee naar boven gejaagd door de ziektes van de grijze. En dat gebeurt zelfs zonder geweren. :+

Ziet er wel uit als een grappig spel. En idd leuke trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hele map nu rondgereden in Sand Land.....tja....

Een tempel hier en daar, leuk om te bekijken, maar weinig reden om te doen eigenlijk. Nogal leeg allemaal. Althans, dit stuk van de map. Als ze nou echt goede exploration in de game hadden, had het echt wat kunnen zijn. Afwachten maar I guess. De demo heeft me helaas niet kunnen overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:03:
[...]

Het is me nog niet duidelijk wat je moet doen qua objective, maar ik ben aan het exploren, dinos in elkaar aan het trappen en lekker rondrijden, haha. Echt een fun combat systeem ook en grafisch netjes, geen HDR maar dat is niet erg. Ziet er echt goed genoeg uit en een fijne 60fps.
Maar Sparkling Zero is nog niet uit? Of heb je het over SandLand want anders snap ik je heel even niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12:04
als ik een game als Elden Ring aanklik dan geeft die aan dat ik hem kan downloaden en dan naar welke console. Maar ik zie niets van betaling. pakt die dan gelijk een ingestelde betaalmogelijkheid of komt het daarna pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:53:
[...]

Maar Sparkling Zero is nog niet uit? Of heb je het over SandLand want anders snap ik je heel even niet :p
Sand Land.

Maar ik geef de hoop echt niet op. Één van de trailers liet stadjes zien, quests, een verhaal en zelfs stukken buiten de woestijn. Ze hadden dit eigenlijk een combat showcase demo moeten noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:16:
[...]

Sand Land.

Maar ik geef de hoop echt niet op. Één van de trailers liet stadjes zien, quests, een verhaal en zelfs stukken buiten de woestijn. Ze hadden dit eigenlijk een combat showcase demo moeten noemen.
Ik ben heel benieuwd, vanavond even de laatste missie van Control uitspelen en dan even deze demo proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

gupfishy schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:02:
als ik een game als Elden Ring aanklik dan geeft die aan dat ik hem kan downloaden en dan naar welke console. Maar ik zie niets van betaling. pakt die dan gelijk een ingestelde betaalmogelijkheid of komt het daarna pas?
Je kunt elk spel downloaden zonder te kopen.
Maar spelen gaat pas na aankoop.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:32:
[...]

Ik ben heel benieuwd, vanavond even de laatste missie van Control uitspelen en dan even deze demo proberen.
De demo geeft echt de verkeerde impressie, want dit heb ik net gecheckt en dat maakt me weer erg blij.

YouTube: SAND LAND – Gameplay Overview

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mChAKva4YbQq26yl_N8d79sGeWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNjwDksq5cLdgGkIUSHk4Q9p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZjDCQAxX6iWJjp-X8wDKvuHDRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YhYiwQlf5OR0lA40h3QzMjo9.png?f=fotoalbum_large
Hot Wheels 2 komt er op 28 Maart in!
Ark komt er op 1 April in!

Voor meer datums zie deze link

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 19-03-2024 14:16 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties