Exactor it schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:10:
[...]

51 hier. Maar daar zitten veel arcade spellen tussen. Ik weet niet of die meetellen.
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Heb er volgens TA maar 44 voor de 360. Echt wel verder ook een laag completion percentage.

Zelf heb ik een hekel aan het achievement overzicht met de 100% die met DLC weer aangepast wordt naar een lager percentage :P Dus ik vind dit wel een welkome toevoeging.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:02

ilm

Realiseer me net dat Gears slechts een maand voor GTA verschijnt. Gewaagd als ik die hype van GTA zie. Wel wat overdreven die hype, maar dat zijn de tijden wss.

Nu even bezig aan Moonlighter 2. Goed ontvangen door de media, wat minder door de fans. Voorlopig tof genoeg. Ik verwar me altijd met Hyper Light Drifter die zowiezo meer men ding is.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:07
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:04:
[...]

Jep alhoewel ik in het 360 tijdperk maar weinig completions had. Is pas echt begonnen met de Xbox One.
Is het bij Xbox 360 games dan ook voor de 1000 gamerscore zonder de DLC achievements? Ik heb er toen wel aardig wat uitgespeeld zoals Mirror's Edge, maar daarna kwam er 250 gamerscore bij en die levels waren me te moeilijk om alle achievements te halen.
ilm schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:51:
Realiseer me net dat Gears slechts een maand voor GTA verschijnt. Gewaagd als ik die hype van GTA zie. Wel wat overdreven die hype, maar dat zijn de tijden wss.

Nu even bezig aan Moonlighter 2. Goed ontvangen door de media, wat minder door de fans. Voorlopig tof genoeg. Ik verwar me altijd met Hyper Light Drifter die zowiezo meer men ding is.
Releases zijn sowieso raar dit najaar. En volgend jaar is dan de vraag wanneer GTA online komt en of dat ook reden is om daar rekening mee te houden.

Zelf begrijp ik de hype niet echt, maar komt wellicht ook doordat ik sowieso Red Dead Redemption games leuker vind dan de GTA serie.

Ik hoop in ieder geval dat er een prima player base is voor Versus en Horde. Want verwacht niet dat ik snel GTA zal kopen. Mocht je Moonlighter klaar hebben dan ben ik benieuwd naar je ervaringen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:04:
Pre loading voor Gears is beschikbaar. 109GB.

Vandaag zou de collectors edition komen maar UPS heeft het vertraagd naar morgen. Dus ben benieuwd. :) Moet nog ff een mooi plekje vinden.
Ik zag ook dat je kan kiezen welke onderdelen je wilt installeren.
Dat scheelt toch weer mooi 30.4 GB :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixl5xYVLzoGlzYsnWhP3PjjLe0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRq14IgBBfJqVIwBR2y5EYWQ.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:58
sneller dan verwacht 8)
Pagina: 1 ... 145 146 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties