uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 22:56:
[...]

Interview met developers van Gears of War E-day.

https://playday.one/2026/...e-day-with-the-coalition/

Gok dat dit mijn eerste Gears gaat worden na deeltje 1 die ik ga completen. Heb er echt veel zin in. :) En de achievements zijn volgens mij redelijk te doen :) Alleen flink wat kills verzamelen in PVP, maar dat is een kwestie van tijd.

Wel benieuwd of die “Mythic” achievements met terugwerkende kracht zijn, en of dit enkel geldt voor de base 1.000 zoals platinum trophies of dat rekening gehouden wordt met DLC.
Het lijkt me lastig om het inclusief dlc te maken want dan raak je de 'mythic achievement' kwijt als er dlc uitkomt. Dat is niet hoe achievements nu werken, unlocked is unlocked.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 23:32:
[...]

Fijn dat je er geen last van hebt!

Ah de autoband heb ik juist links :) Want wil rechts lager vanwege het bereik van de facebuttons. Verder eens met de concave / convex opmerking. Misschien voor rechts ook de autoband eens proberen. Vanwege de hoogte heb je toch net wat meer controle. Verder inderdaad erg prettige controller. De backbuttons zijn lekker groot en goed te bedienen. De extra buttons aan bovenzijde heb ik nog niet veel gebruikt maar verwacht wel dat dit in bijvoorbeeld een game als Gears erg goed van pas komt.
Gebruik die bumperbuttons juist meer dan de backbuttons.
Echt ideaal als lock-on in souls-likes, kleine bumper, grote bumper, tik, tik, praise the… :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Oké, EINDELIJK (na op en af, met tussenpozen, zo'n 4 jaar later...) en na 100u mijn eerste playthrough van Elden Ring op de PS4 done. Ik heb de game ook nog voor Xbox maar dat komt nog wel een keer.. Ben nu een beetje klaar met Souls games. Toch wil ik dit screenshot nog delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFVFmtPGneqyyutfgF5wfggrxTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjoT2ANKGr0sQT3F3FTnX1Hb.jpg?f=fotoalbum_large

Ook fijn dat ik nu eindelijk verder kan met de 35 mins VaatiVidya video's om het verhaal eens goed te snappen :Y)

Voorlopig ga ik weer verder waar ik gebleven was met Star Wars Zero Company. En als 'game voor erbij' ga ik waarschijnlijk verder met Firewatch of Resident Evil 4 Remake waar ik ook op de XSX aan begonnen was.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Moet zeggen dat ik nu wat bewuster bezig ben met m'n gaming tijd en dat komt ook door dit forum. Ik speel veel meer games 'uit' en ook door Game Pass wat actiever in te zetten beleef ik ook veel meer verschillende ervaringen. Dus ben daar blij mee!
Pagina: 1 ... 144 145 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties