✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 10:25
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- Gamecontrollers
- Consoles
Deel 2 is een stuk minder. Meer actiegame geworden helaas.uchiha tijntje schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:06:
[...]
Death Stranding 2 is een game waar ik ook op wacht voor een release op de xbox. Deel 1 had een hele rare aantrekkingskracht op een of andere manier. Het verhaal vond ik niet zo boeiend, het vechten was vrij matig, maar het bouwen van de verbindingen was echt een soort van magische zen gameplay loop.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:23
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Microsoft Xbox
- Seagate
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- WD
- Microsoft
Ah dat is wat minder, want dat vond ik in deel 1 eigenlijk een compleet overbodige gameplay mechanic.giantgiantus schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:37:
[...]
Deel 2 is een stuk minder. Meer actiegame geworden helaas.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hier zitten wel een paar toffe titels tussen
Vond in het verleden Achievements nog wel wat toevoegen mbt replay waarde. Tegenwoordig zitten er van die grind achievements in waar je soms 100+ uur voor moet grinden. Daar mag Microsoft wel eens wat aan gaan doen om een game op 1000GS te zetten.Exactor it schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:14:
[...]
Ik vond dat wel mooi omdat hij het haalde in de tijd dat dat echt bizar veel was omdat er geen games waren die echt alleen om achievements draaiden (buiten Avatar). Hij ging nek aan nek met een andere dude aan het einde. Leverde wel wat leuke YouTube filmpjes op.
Tegenwoordig is de achievement high score lijst waardeloos omdat het echt alleen draait om rotzooi spellen kopen en uitspelen.
Dit uiteraard als iemand die achievements tof vindt. Ik snap dat er heel veel mensen 'voor hun plezier spelen'.
Mijn moeilijkste achievement was Mile High Club van COD Modern Warfare 4. Dat je aan het einde door dat vliegtuig moest lopen en op het einde een headshot moest geven binnen een bepaalde tijd. Weet nog dat ik daar avonden mee bezig was en het gekke was dat toen ik een biertje teveel op had, het wel lukte.
Andere leuke achievement vond ik de Your Show Sucks achievement in dezelfde game. Gewoon de naam en wat je moest doen.
Mijn gamerscore blijft vaak een tijd steken op een bepaalde waarde. Wanneer er een nieuwe Battlefield uit is of bv een remaster van COD dan stijgt die weer wat. Die 100.000GS wil ik best wel halen, maar niet door van die shitty games te halen waarin je na 5 minuten 1000GS hebt. Games die nog op mijn lijstje staan om wat GS te sprokkelen zijn die 007 game van begin zomer, de laatste Lego Batman met DLC en verder eigenlijk niet zo veel. Die 100.000GS zal dus nog wel even duren. Zit nu ergens op 90.020 dacht ik.
Er is ooit nog een tijd geweest dat ik ongeveer hetzelfde GS had als @Exactor it
XBL: MRE Inc
Op de 1 of andere manier was de "sfeer" van Death Stranding 1 heel erg goed. Heel erg eenzaam aanvoelend, en soort van beklemmend. En alsof je tegelijkertijd wordt opgejaagd. Ik vond het geweldig.uchiha tijntje schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:06:
[...]
Death Stranding 2 is een game waar ik ook op wacht voor een release op de xbox. Deel 1 had een hele rare aantrekkingskracht op een of andere manier. Het verhaal vond ik niet zo boeiend, het vechten was vrij matig, maar het bouwen van de verbindingen was echt een soort van magische zen gameplay loop.
Edit: en grafisch was het trouwens ook geweldig!
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 11-09-2026 11:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties
:strip_exif()/f/image/gEXaCKGH6seD7CEsZnHW5qXY.jpg?f=fotoalbum_large)