✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 20:57
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Seagate
- Microsoft Xbox Series S
- WD Black
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Game-accessoires
- WD
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Kon het niet laten zeg je? Grunt birthday party is het eerste dat ik aanzet in een Halo, nog voordat ik kijk of mijn knopjes goed staan.G_Dragon schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:26:
Oh heeft Halo: The Master Chief Collection nooit een fatsoenlijk eigen topic gekregen jaren geleden? Jammer!
Ben er sinds Zondagmiddag weer aan begonnen samen met een maat, wat speelt het toch weer oud en vertrouwd weg. Ik kon het niet laten en heb die skull aangezet waarbij je gejuich hoort wanneer je een headset maakt
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Haha same hier! Alleen die maat waarmee ik samen speel had even niet aan die skull gedacht en die snapte er even niks van, tot ik het vertelde. Was blijkbaar lang geleden voor hem, maar is echt hilarisch als je met z'n tweeën speelt en de ander maakt een headshot. Hoezo is Halo niet populair in NL? Ik dacht juist dat het wel heel erg populair was, maar ik vind het nu wel heel laat om er nog een topic voor te gaan maken.Exactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:37:
[...]
Kon het niet laten zeg je? Grunt birthday party is het eerste dat ik aanzet in een Halo, nog voordat ik kijk of mijn knopjes goed staan.Ik weet eigenlijk niet waar we steen en been klaagden over de staat van de MCC bij release. Ik vermoed in de Xbox One topics. Halo is verder niet super populair in NL, of eigenlijk in de EU. Wat jammer is, want ik zou graag vlot potjes vinden in Infinite. Blijft de beste console shooter in mijn ogen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
EENS!!Exactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:37:
[...]
Kon het niet laten zeg je? Grunt birthday party is het eerste dat ik aanzet in een Halo, nog voordat ik kijk of mijn knopjes goed staan.Ik weet eigenlijk niet waar we steen en been klaagden over de staat van de MCC bij release. Ik vermoed in de Xbox One topics. Halo is verder niet super populair in NL, of eigenlijk in de EU. Wat jammer is, want ik zou graag vlot potjes vinden in Infinite. Blijft de beste console shooter in mijn ogen.
Het mooie is als je de games nu nog eens speelt, snap je het verhaal eindelijk veel meer en dan kom je erachter dat die lore echt knap in elkaar steek
Ik denk echt met weemoed terug aan die dagen dat ik gewoon nog het reactievermogen van Dudek had en bij Reach mijn hoogtij dagen had met een paar maten. Golden Powertjes en roze koeken for life
Verwijderd
Ik ook en zie ik daar EA en Capcom staan?
Xbox Partner Preview | March 2024: We’re Back with Fresh Looks at Games for Xbox and Windows
Today, we’re thrilled to announce the next Xbox Partner Preview, this time featuring a mix of new and upcoming games for you from publishers like Capcom, Nexon, EA, and others with more than a dozen new trailers over the course of a 30-minute broadcast.
Verwijderd
700 DollarPdeBie schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:08:
[...]
Haha ik dacht hetzelfde, maar vrees dat het geen grap is.
Als je echt fan bent van Spongebob snap ik het wel, maar anders…….
The SpongeBob Xbox Series X only costs $699, a small price to pay for art
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Echt, zo matig?Exactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:25:
[...]
Ik was dit keer lui, had zin om dit weekend te spelen en vooral dom. Heb 1 minuut gespeeld en vergeten een refund aan te vragen.
Damned ik had er juist wel echt zin aan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk dat @Exactor it refereert een een/de stutterbug waar sommigen last van hebben. Daar heeft @uchiha tijntje gister een workaround voor gepost.Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:31:
[...]
Echt, zo matig?
Damned ik had er juist wel echt zin aan.
Ik wilde er zo ook beginnen, maar moet even kijken hoe dat zit, heb geen zin om extra te moeten betalen om vandaag een paar uur eerder te gaan beginnen
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 05-03-2024 09:34 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ooh ik zie het nu inderdaad, dat zullen ze heus wel fixen lijkt me. En tot die tijd ga ik de workaround maar proberen (Thanks @uchiha tijntje )BM schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:33:
[...]
Ik denk dat @Exactor it refereert een een/de stutterbug waar sommigen last van hebben. Daar heeft @uchiha tijntje gister een workaround voor gepost.
Ik wilde er zo ook beginnen, maar moet even kijken hoe dat zit, heb geen zin om extra te moeten betalen om vandaag een paar uur eerder te gaan beginnen
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 21:02
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Verder hadden we het nog over grote zwaardjes
/f/image/WoQN176fd5l4pxmsQOVmwGA4.png?f=fotoalbum_large)
Ben dus deze maand redelijk gebonden aan deze twee tijdsintensieve games
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Die bug idd. Maar 1)die workaround was er niet toen ik één minuut speelde en 2)al wist ik van de workaround had ik een refund aangevraagd. Zeer matige release zo.BM schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:33:
[...]
Ik denk dat @Exactor it refereert een een/de stutterbug waar sommigen last van hebben. Daar heeft @uchiha tijntje gister een workaround voor gepost.
Ik heb het dus een beetje druk gehad de laatste weken dus niet direct al het game nieuws gevolgd en vraag daarom misschien naar de bekende weg maar is er nog meer mis? of is "Zeer matige release zo" puur om die ene bug?Exactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:19:
[...]
Die bug idd. Maar 1)die workaround was er niet toen ik één minuut speelde en 2)al wist ik van de workaround had ik een refund aangevraagd. Zeer matige release zo.
Want daar kan ik prima doorheen "Workarounden" maar als er meer mee is dan hou ik de game nog even dicht.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/f/image/bUwiuS27vNlTlDOFSblM3jYy.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2024 15:16 ]
Je hebt die stutter frame per seconde en daarnaast niet ladende textures op het ondergrond. Volgens mij lost de workaround beide issues op.Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Ik heb het dus een beetje druk gehad de laatste weken dus niet direct al het game nieuws gevolgd en vraag daarom misschien naar de bekende weg maar is er nog meer mis? of is "Zeer matige release zo" puur om die ene bug?
Want daar kan ik prima doorheen "Workarounden" maar als er meer mee is dan hou ik de game nog even dicht.
Ooh perfect, dan ga ik het gewoon proberenExactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:19:
[...]
Je hebt die stutter frame per seconde en daarnaast niet ladende textures op het ondergrond. Volgens mij lost de workaround beide issues op.
Thanks!
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 18:58
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Misschien dat ik Control nog een keer een kans ga geven, heb hem op Google Stadia gespeeld maar kwam er niet helemaal doorheen, weet niet of er misschien iets van Lag aanwezig was, maar hoor er te veel goede dingen over, dus ga hem wel nog een keer een kans geven.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Goed nieuws voor de kids (6 en 3, bijna 4) de afgelopen weken. Bluey vinden ze erg leuk en nu komen Paw Patrol en Sponge Bob.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Laat maar weten wat je ervan vind, want ik ken het spel helemaal nog nietLinksquest schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:25:
[...]
Misschien dat ik Control nog een keer een kans ga geven, heb hem op Google Stadia gespeeld maar kwam er niet helemaal doorheen, weet niet of er misschien iets van Lag aanwezig was, maar hoor er te veel goede dingen over, dus ga hem wel nog een keer een kans geven.
Oh ja dan is dit zeker een leuke voor de kids! Ik ben stiekem wel benieuwd hoe dat Sponge Bob spel isSahi_NL schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:31:
[...]
Goed nieuws voor de kids (6 en 3, bijna 4) de afgelopen weken. Bluey vinden ze erg leuk en nu komen Paw Patrol en Sponge Bob.

Verwijderd
Make Your Gaming S.P.E.C.I.A.L. With the New Xbox Wireless Controller – Fallout With Xbox Design Lab
:strip_exif()/f/image/ZgHsXo58liEuaAlIBR6x42rd.jpg?f=fotoalbum_large)
Xbox draadloze controller – Fallout
/f/image/rYhvJ3euLNQvcsbAG6J67RlC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WzTKAr2DfSiTYZ0IcjJfmvdw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2024 16:50 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Net even mee lopen spelen
Ik heb al moeite die dingen zittend te bedienenG_Dragon schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:05:
Bijzondere controllers!
Net even mee lopen spelen
[Streamable: Video zonder titel ‐ Gemaakt met Clipchamp]
Het spel is vrij pittig qua gevechten, maar het heeft individuele settings als je liever ‘story-mode’ speelt, je kan geloof ik one-shot-kill aanzetten of dat je (bijna) geen health verliest.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Vinnocchio schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:10:
[...]
Ik heb al moeite die dingen zittend te bedienen
:strip_exif()/f/image/BwJl3pnvn3U2Je4dTLfgYM16.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha, ik krijg hem alleen niet besteld.. een of andere vage error ("region" is required. Enter and try again) wanneer ik op kopen druk, heel internet staat er ook vol mee. Jammer dan maar geen nieuwe controller!
[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2024 19:06 ]
Gebeurde bij mij ook toen ik er een wou kopen. Verschillende dingen geprobeerd, maar het hielp niet..G_Dragon schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:26:
[...]
[Afbeelding]
Haha, ik krijg hem alleen niet besteld.. een of andere vage error ("region" is required. Enter and try again) wanneer ik op kopen druk, heel internet staat er ook vol mee. Jammer dan maar geen nieuwe controller!
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Het rare is dat ik er al vaker heb besteld, maar toen nooit verplicht was om bijvoorbeeld Drenthe in te voeren en dat is dus iets nieuws waardoor het nu niet meer lukt.Mosin schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:14:
[...]
Gebeurde bij mij ook toen ik er een wou kopen. Verschillende dingen geprobeerd, maar het hielp niet..
- Linksquest
Ik vind hem leuk, maar ik wacht toch nog even op die V2 die als het klopt deze zomer aangekondigd word.G_Dragon schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:26:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:41:
S.P.E.C.I.A.L. Delivery 🎮 - Fallout, now available on Xbox Design Lab
[YouTube: S.P.E.C.I.A.L. Delivery 🎮 - Fallout, now available on Xbox Design Lab]
Make Your Gaming S.P.E.C.I.A.L. With the New Xbox Wireless Controller – Fallout With Xbox Design Lab
[Afbeelding]
Xbox draadloze controller – Fallout
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die is echt cool zeg... Zou hem bijna bestellen, maar ik zal er nooit mee spelen want ik speel niet met gewone controllers (niet elite). En om nou 85 euro te betalen om hem in de kast te leggen... Daar heb ik momenteel het geld niet echt voor over.
Control is trouwens echt een enorme aanrader wat mij betreft, echt een geweldige game. Wat betreft moeilijk... wat mij betreft is de tip daarvoor om niet in de valkuil te trappen te denken dat het een shooter is. De gun was wat mij betreft puur ter ondersteuning op het moment dat mijn energie voor powers op was. Vooral throw (als ik me de naam goed herinner) is ontzettend effectief.
Gamertag: FinrazielNL
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Edit: Blijkbaar lag het aan mijn Paypal, want een maat van mij kon de controller via zijn Paypal met mijn telefoon in dezelfde browser wel kopen. Dus Paypal opgezegd en een nieuwe aangemaakt onder een ander email adres!
[ Voor 92% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2024 22:36 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Hmm, dit filmpje laat me eigenlijk eerder twijfelen dan dat het me volledig heeft overtuigd. De eerdere filmpjes zagen er qua gameplay zoveel smoother uit.
Je ziet het verschil eigenlijk zelfs in dit filmpje. Halverwege zie je voornamelijk de marketing filmpjes. En daarvoor en daarna zie je best wel wat clumsy gameplay met even clumsy camerawerk en (hoewel ik dat niet zo belangrijk vindt) een behoorlijke “downgrade” van de graphics ten opzichte van wat we eerder gezien hebben. Dat was blijkbaar een monster pc
-knip- niet doen
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 06-03-2024 07:48 ]
Ik ben het eens met de kritieken maar multiplayer vind ik wel shinen in tegenstelling tot de offline gedeeltes. Ik vind het best wat hebben om practices, kwalificatie en race te doen met een lobby die vanzelf vult en een soort spanningsopbouw als je weer een race opstart. Het voelde tot nu toe ook elke race vers en anders aan in tegenstelling tot continu herhaling van gameplay in de single player.
Zal dit denk ik wel spelen tot Diablo IV eind dit maand op Game Pass zit.
Ik vind het er voor 30fps nog best redelijk uit zien maar als er geen 60fps optie is dan gaat ie terug.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 00:15:
[...]
Hmm, dit filmpje laat me eigenlijk eerder twijfelen dan dat het me volledig heeft overtuigd. De eerdere filmpjes zagen er qua gameplay zoveel smoother uit.
Je ziet het verschil eigenlijk zelfs in dit filmpje. Halverwege zie je voornamelijk de marketing filmpjes. En daarvoor en daarna zie je best wel wat clumsy gameplay met even clumsy camerawerk en (hoewel ik dat niet zo belangrijk vindt) een behoorlijke “downgrade” van de graphics ten opzichte van wat we eerder gezien hebben. Dat was blijkbaar een monster pc
Je ziet het ook aan het einde. Net aan 30 fps op PS, wel op 4K blijkbaar, maar wellicht in de final versie wel een 60fps uncapped op een lagere resolutie. Want ik moest iemand vertrouwen
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:10
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik blijf op een demo hopen.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 00:15:
[...]
Je ziet het ook aan het einde. Net aan 30 fps op PS, wel op 4K blijkbaar, maar wellicht in de final versie wel een 60fps uncapped op een lagere resolutie. Want ik moest iemand vertrouwen
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Nee, same. Ik vond de eerste geniaal maar ben niet overtuigd om te pre-orderen.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:00:
Het filmpje liet aan het einde zien hoe het liep qua fps. Dat was niet al te best. Een kwakkelende fps rond de 30fps. Werd wel van gezegd dat het niet de laatste build is en op 4K draaide en onduidelijk was of er een soort van performance mode is, maar het stelt me niet heel erg gerust op hoe deze game uiteindelijk zal draaien op consoles.
Balen dat de twee games waar ik enorm naar uitkeek dit jaar (deze en FF Rebirth) beide zo meh draaien.
Inderdaad, ik krijg m waarschijnlijk voor m’n verjaardag maar hij blijft in de seal totdat ik overtuigd ben dat ie een beetje netjes loopt op 60fps. Zo niet vraag ik de gulle gever maar om het bonnetjeTimothy3000 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:14:
[...]
Nee, same. Ik vond de eerste geniaal maar ben niet overtuigd om te pre-orderen.
Balen dat de twee games waar ik enorm naar uitkeek dit jaar (deze en FF Rebirth) beide zo meh draaien.

Kan me niet voorstellen dat dragons dogma 2 op 60fps gaat draaien op de consoles. Als dat wel zo is, vraag ik me af of de grafische downgrade opweegt tov de 30fps mode.Vinnocchio schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:37:
[...]
Inderdaad, ik krijg m waarschijnlijk voor m’n verjaardag maar hij blijft in de seal totdat ik overtuigd ben dat ie een beetje netjes loopt op 60fps. Zo niet vraag ik de gulle gever maar om het bonnetje
[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 06-03-2024 08:44 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De eerdere gameplaybeelden zagen er zéér goed uit met hoge framerate. Daarvan kon je al wel zien dat dit niet op XSX/PS5 hardware draaide. Grote kans van dat dat op een 4090 gerenderd werd.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 00:15:
[...]
[mbr]-knip- niet doen[/mbr]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Een grafische downgrade is het altijd waard als een game op 60 kan draaien imo. (mits het technisch werkt natuurlijk, niet zoals bij bv Rebirth)Hulleman schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:43:
[...]
Kan me niet voorstellen dat dragons dogma 2 op 60fps gaat draaien op de consoles. Als dat wel zo is, vraag ik me af of de grafische downgrade opweegt tov de 30fps mode.
Met je eens. De downgrades zullen steeds groter moeten worden om 60fps haalbaar te maken.Timothy3000 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:09:
[...]
Een grafische downgrade is het altijd waard als een game op 60 kan draaien imo. (mits het technisch werkt natuurlijk, niet zoals bij bv Rebirth)
Wat mij betreft hangt het helemaal af wat voor soort game het is. Een turn based game a la Xcom hoeft voor mij geen 60fps te halen.Timothy3000 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 09:09:
[...]
Een grafische downgrade is het altijd waard als een game op 60 kan draaien imo. (mits het technisch werkt natuurlijk, niet zoals bij bv Rebirth)
Vanaf de eerste keer dat ik het probeerde moest ik al een provincie invullen. Ik meen dat het erom ging dat je adres moet matchen met die van je betaalmethode, dus in mijn geval PayPal. Alles was in orde, maar het lukte niet. Daarna nog wat oude adressen verwijdert uit mijn xbox account (die verder nooit problemen geven) en toen werkte het nog steeds niet..G_Dragon schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:18:
[...]
Het rare is dat ik er al vaker heb besteld, maar toen nooit verplicht was om bijvoorbeeld Drenthe in te voeren en dat is dus iets nieuws waardoor het nu niet meer lukt.
Edit: Zie net dat je het gelukkig al gefixt hebt
Ik ben benieuwd!justifire schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:10:
Juni wordt zo te zien ook een drukke maand!
[Afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Mosin op 06-03-2024 11:22 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ja klopt het is inmiddels opgelost, maar wat precies het probleem was is nog steeds niet duidelijk. Aangezien het op mijn telefoon met mijn Paypal betalen niet wou vanwege die regio error. Maar als mijn maat op mijn telefoon dezelfde bestelling doet met zijn Paypal ingelogd werkte het in een keer, dus ik heb mijn Paypal account maar direct gesloten en een nieuwe geopend onder een ander email adres om te kijken of het bij de volgende bestelling nu wel in een keer goed gaat.Mosin schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:18:
[...]
Vanaf de eerste keer dat ik het probeerde moest ik al een provincie invullen. Ik meen dat het erom ging dat je adres moet matchen met die van je betaalmethode, dus in mijn geval PayPal. Alles was in orde, maar het lukte niet. Daarna nog wat oude adressen verwijdert uit mijn xbox account (die verder nooit problemen geven) en toen werkte het nog steeds niet..
Edit: Zie net dat je het gelukkig al gefixt hebt
[...]
Ik ben benieuwd!
Maar op zijn Paypal staan natuurlijk zijn adresgegevens dus die kwamen niet overheen met de ingevoerde op de Xbox Pagina en alsnog gaat het in een keer goed, dus snap jij het nog?
Sinds een anderhalve maand nu ook dagelijks bezig met bijelkaar harken van reward points, makkelijk te integreren in dagelijkse routine. Zoals je zegt is het wel balen, inflatie is een b#tch. Heb sowieso het idee dat we in Europa veel minder punten krijgen tov Amerika.Hunterrnl schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:49:
Zo te zien zijn er Microsoft Rewards veranderingen geweest. De Xbox Gift cards zijn met 10% duurder 9300 -> 10335 en gift cards van alle Bolletjes en Amazonnetjes zijn iets gezakt bijvoorbeeld 10€ 15k -> 14.1k.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Logisch. Voor die game kun je gewoon geen 60fps verwachten op de consoles. Blijf ik bij.
uncapped framerate 'around 30fps or above' is wel echt helemaal kansloos. VRR werkt (op de PS5 iig) niet rond die framerate. Wordt dus een groot stutterfest. Of ze moeten hier doelen op een 40fps mode, maar dat had er anders wel duidelijker gestaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 06-03-2024 13:18 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Op basis van het promo materiaal had ik ook zeker geen 60fps verwacht. Daar is eerder hierover in dit topic gesproken. Maar gelet op de laatste beelden vind ik het grafisch niet bijzonder en zelfs teleurstellend dat ze er geen hogere framerate uit weten te halen.
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2024 13:49 ]
Zo doodzonde dat de studio achter Desperados en Shadow Tactics ermee gekapt is ook. Ik ben benieuwd hoe deze War Mongrels is. Series enhanced ook, top!
Ben ik het niet mee eens. Als je ziet hoe een Horizon Forbidden West of Spider-man 2 loopt met alle.prscht en praal dan is het diep triest dat ze deze performance weten neer te zetten. En ik blijf het niet snappen dat ze, indien 60 fps echt onhaalbaar wordt, zich dan richten op een 40fps (120hz) mode. Dan heb je het beste van beide werelden.Hulleman schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:17:
[...]
Logisch. Voor die game kun je gewoon geen 60fps verwachten op de consoles. Blijf ik bij.
uncapped framerate 'around 30fps or above' is wel echt helemaal kansloos. VRR werkt (op de PS5 iig) niet rond die framerate. Wordt dus een groot stutterfest. Of ze moeten hier doelen op een 40fps mode, maar dat had er anders wel duidelijker gestaan.
Een uncalled frame rate van boven de 30 is dus iets van 32-35 fps en is gewoon slecht. Of is het een voorbode op de "pro consoles" die mogelijk dit jaar verschijnen en de lackluster optimalisaties van tegenwoordig maar weer recht niet trekken...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Niet aan beginnen. Wat een zootje, de controls zijn om te janken. Had gehoopt dat het zoals Desperados 3 en Shadow Tactics bestuurde, absoluut niet. Onnodig omslachtig ook.devilsnight schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:44:
Ik zie dat de game War Mongrels maar 8,74 is. Zo te zien is dit een game ala Commandos en dat vind ik zelf echt geweldige games.
Zo doodzonde dat de studio achter Desperados en Shadow Tactics ermee gekapt is ook. Ik ben benieuwd hoe deze War Mongrels is. Series enhanced ook, top!
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Timothy3000 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:27:
Zo, easy skip.
After 3 hours of Dragon’s Dogma 2, I’m convinced it's not just GOTY contender – it may be an all-time greathttps://t.co/u9Rt2ZNy5r pic.twitter.com/9zSvtn2F2e
— VG247 (@VG247) 5 maart 2024
De media hyped de game wel behoorlijk… vind het behoorlijk tegenstrijdig nog.
From the IGN preview, this is precisely what I was worried about and why I felt a 30 fps OPTIONAL cap should be included. The frame-rate is basically 30 fps but with poor frame pacing so it'll look much worse. VRR can save the Xbox version, at least, but PS5 looks poor in motion. pic.twitter.com/XxZvoswEJy
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 6 maart 2024
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2024 17:39 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ben benieuwd. Kan het niet live zien dus vanavond even terugkijken. Zou leuk zijn als er een verrassinkje tussen zit… Silksong ofzo…Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:32:
Niet vergeten 🤪
[Nederlands] Xbox Partner Preview | Maart 2024
[YouTube: Xbox Partner Preview | March 2024]
- Linksquest
Ik heb een reminder gezet, wil hem niet missen nu ik een keer thuis ben als er een show is. Nu alleen hopen dat de baas (mijn vrouw) op tijd klaar is met het avond eten.Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:32:
Niet vergeten 🤪
[Nederlands] Xbox Partner Preview | Maart 2024
[YouTube: Xbox Partner Preview | March 2024]

- Linksquest
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
:strip_exif()/f/image/7lyq8on6lA9gLiNr98NK5QqE.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh my.... Ook no vanaf vandaag beschikbaar!
[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 06-03-2024 19:22 ]
Verwijderd
War Mongrels geprobeerd maar wat een ander hier al zei is het heel moeilijk te besturen. Zo ga ik niet ver komen.
- Linksquest
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:36:
[...]
Ben benieuwd. Kan het niet live zien dus vanavond even terugkijken. Zou leuk zijn als er een verrassinkje tussen zit… Silksong ofzo…
- Linksquest
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Haha, ik wist niet dat je als developer/ict’er bij Microsoft mag zuipen op de werkvloerG_Dragon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:28:
[...]
Ja klopt het is inmiddels opgelost, maar wat precies het probleem was is nog steeds niet duidelijk. Aangezien het op mijn telefoon met mijn Paypal betalen niet wou vanwege die regio error. Maar als mijn maat op mijn telefoon dezelfde bestelling doet met zijn Paypal ingelogd werkte het in een keer, dus ik heb mijn Paypal account maar direct gesloten en een nieuwe geopend onder een ander email adres om te kijken of het bij de volgende bestelling nu wel in een keer goed gaat.
Maar op zijn Paypal staan natuurlijk zijn adresgegevens dus die kwamen niet overheen met de ingevoerde op de Xbox Pagina en alsnog gaat het in een keer goed, dus snap jij het nog?
Je had nog wel wat dingen kunnen proberen door bijvoorbeeld met jou account op zijn telefoon bestellen. Maar ja, dan zit je wel weer wat te pielen

Ooohhh, dat is gaaf. Ik ben benieuwd of ze hiermee nog een mooi publiek kunnen bereikenG_Dragon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:18:
[Afbeelding]
[YouTube: S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone Trilogy - Launch Trailer | Xbox Partner Preview]
Oh my.... Ook no vanaf vandaag beschikbaar!
[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 06-03-2024 19:50 ]
Grafisch echt een mixed bag ook, maar hij zal ongetwijfeld heel tof zijn. Combat ziet er super uit, maar ik hoop wel dat er goede variatie in de omgevingen zit. Blijf het echter jammer vinden dat deze geen co-op heeft, juist zoiets als dit moet dat hebben. : (
En blijkbaar (oud nieuws maar toch) geen fast travel.devilsnight schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:45:
Yep, de media heeft hype mode weer aardig geactiveerd met Dragon's Dogma 2. Dat soort hype gebaseerd op drie uurtjes spelen, bruh! Ik kan dat allemaal niet serieus nemen.
Grafisch echt een mixed bag ook, maar hij zal ongetwijfeld heel tof zijn. Combat ziet er super uit, maar ik hoop wel dat er goede variatie in de omgevingen zit. Blijf het echter jammer vinden dat deze geen co-op heeft, juist zoiets als dit moet dat hebben. : (
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Khazam

Rest kan mij (vooralsnog) niet bekoren.
Zo zit ik er ook beetje in. Creatures of Ava kan nog wel leuk worden, maar verder niet heel veel wat mij persoonlijk aan sprakLinksquest schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:31:
Over de show, veel games aangekondigd, maar ben eerlijk, niet een game die mij momenteel direct aansprak, maar goed.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Khazan ziet er tof uit. Juist door de artstyle kunnen ze heel wat leuks creëren.justifire schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:05:
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone![]()
Khazam![]()
Rest kan mij (vooralsnog) niet bekoren.
Schoongemaakt, maar dat hielp niets.
FW update gedaan, hielp ook niet en nu ook last van veel verbindingsproblemen.
Nu wil ik een nieuwe controller aanschaffen.
Maar welke?
Lees véél ellende met de originele controllers en met de elite v2.
Hij moet draadloos zijn en dus met de series x werken.
En dus niet met een paar maanden weer kapot zijn.
Op m'n shortlist staan nu:
Xbox Elite v2 core
Turtle Beach Stealth Ultra
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Als die na een paar maanden kapot is dan heb je toch gewoon garantie? Helaas kan je stckdrift niet uit sluiten bij zowel de normale, elite en zover ik weet ook geen 3rd party bedrijven, want ze blijven allemaal die goedkope techniek toepassen. Heb 8 normale controllers en met geen enkele problemen maar dat kan ook juist zijn vanwege het aantal en dat ze allemaal in verhouding weinig game uren krijgen 😅HellStorm666 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:55:
M'n controller (originele van de series x) heeft sinds 2 dagen echt belachelijke last van stickdrift.
Schoongemaakt, maar dat hielp niets.
FW update gedaan, hielp ook niet en nu ook last van veel verbindingsproblemen.
Nu wil ik een nieuwe controller aanschaffen.
Maar welke?
Lees véél ellende met de originele controllers en met de elite v2.
Hij moet draadloos zijn en dus met de series x werken.
En dus niet met een paar maanden weer kapot zijn.
Op m'n shortlist staan nu:
Xbox Elite v2 core
Turtle Beach Stealth Ultra
Deze is wired maar heeft hall effect sticks. Kan wel een interessante optie zijn. Niet zelf mee gespeeld overigens.Beakzz schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:36:
[...]
Als die na een paar maanden kapot is dan heb je toch gewoon garantie? Helaas kan je stckdrift niet uit sluiten bij zowel de normale, elite en zover ik weet ook geen 3rd party bedrijven, want ze blijven allemaal die goedkope techniek toepassen. Heb 8 normale controllers en met geen enkele problemen maar dat kan ook juist zijn vanwege het aantal en dat ze allemaal in verhouding weinig game uren krijgen 😅
Die lijkt inderdaad ideaal.Exactor it schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:52:
[...]
Deze is wired maar heeft hall effect sticks. Kan wel een interessante optie zijn. Niet zelf mee gespeeld overigens.
Maar ik wil perce draadloos (hang op de bank zo'n 4m van de xbox weg.).
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Dan is ie niet ideaal.HellStorm666 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:23:
[...]
Die lijkt inderdaad ideaal.
Maar ik wil perce draadloos (hang op de bank zo'n 4m van de xbox weg.).
Kennelijk begrijp ik niet wat wired betekent.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 06-03-2024 22:29 ]
Ben net nieuw aan de Xbox kant… komen al deze games op Gamepass premium of zo?
Wat is de bedoeling van deze presentatie?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Welkom bij Xbox, altijd leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten en erbij te hebben! Ik hoop dat je veel plezier en veel leuke momenten zal hebben met spellen die je gaat spelen, heb je al iets gekocht of speel je momenteel al iets?Supershiva schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 22:57:
[...]
Ben net nieuw aan de Xbox kant… komen al deze games op Gamepass premium of zo?
Wat is de bedoeling van deze presentatie?
De bedoeling van deze show was om nieuwe spellen te onthullen en daarvan komen de volgende spellen naar Gamepass.
:strip_exif()/f/image/R5tVuF2QeSSDxitu7FZ4YeAy.jpg?f=fotoalbum_large)
Tnx voor de uitleg!G_Dragon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:07:
[...]
Welkom bij Xbox, altijd leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten en erbij te hebben! Ik hoop dat je veel plezier en veel leuke momenten zal hebben met spellen die je gaat spelen, heb je al iets gekocht of speel je momenteel al iets?
De bedoeling van deze show was om nieuwe spellen te onthullen en daarvan komen de volgende spellen naar Gamepass.
[Afbeelding]
Ik heb nu een kleine maand een series X en een jaar gamepass premium op gekocht.
Ben momenteel druk met een paar leuke games
Dead island 2
Gears of war 5
Outerworlds
En de demo van Unicorn overlord vond ik zo lekker spelen dat ik die gelijk maar gekocht heb, hoop dat ie vrijdag geleverd wordt dan kan ik gelijk door waar de demo eindigde
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Geen dank, daarvoor zijn we hier ook op het forum.Supershiva schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:15:
[...]
Tnx voor de uitleg!
Ik heb nu een kleine maand een series X en een jaar gamepass premium op gekocht.
Ben momenteel druk met een paar leuke games
Dead island 2
Gears of war 5
Outerworlds
En de demo van Unicorn overlord vond ik zo lekker spelen dat ik die gelijk maar gekocht heb, hoop dat ie vrijdag geleverd wordt dan kan ik gelijk door waar de demo eindigde
1 jaar genomen om te kijken of het bevalt?
Oh is er een demo van Unicorn Overlord? Dan die toch maar een keer proberen, want wist nog niet echt wat ik ervan moest vinden.
Dead Island 2 is echt wel een prachtig spel, zelf heb ik er genoeg uur inzitten (80 uur) maar het spel wel volledig 100% gespeeld.
Gears 5 heeft een mooie campaign om doorheen te spelen, stoorde mij een heel klein beetje aan de open wereld.
Outerworlds heb ik zelf nog nooit gespeeld om heel eerlijk te zijn, geen idee waarom
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ik lees overal dat hij niet gelijk naar Gamepass komt, dit kan natuurlijk nog veranderen.Supershiva schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:19:
Is er al wat bekend over No rest for the wicked op Xbox?
Komt die ook op gamepass of moet je hem kopen?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Juist in ng+ en ng+1 met de verschillende endings ontvouwt het verhaal zich en vallen de puzzelstukjes op hun plaats.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 00:31:
De haat liefde verhouding voor Lords of the Fallen is in het voordeel van “liefde” uitgevallen. Een prima Soulsgame. Begrijp absoluut helemaal niets van het verhaal. Maar dat heb ik met uitzondering van Sekiro ook nooit gehad bij een FromSoftware game. De game is wel gigantisch qua collectibles en items. Zonder een guide is het niet te doen om ooit 100% te halen. Ik vind het zelf niet erg om er een guide naast te leggen en lekker items af te vinken. Ben denk ik op 75% van de 1e playthrough. Aan het einde even kijken of ik echt voor 3 playthroughs ga. Mochten de enemies in NG+ niet absurd veel health hebben of absurd hard slaan dan kun je er denk ik vrij snel door heen rennen.
Vergelijkbaar met NIER Automata
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Haha, ik ben benieuwd. Maar dat is niet aan mij besteedt denk ikjustifire schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 06:56:
[...]
Juist in ng+ en ng+1 met de verschillende endings ontvouwt het verhaal zich en vallen de puzzelstukjes op hun plaats.
Vergelijkbaar met NIER Automata
Dragons Dogma ziet er wat mij betreft wel een stuk beter uit dan HFW. Althans, de zeer gelikte high framerate gameplay beelden die getoond zijn. Daarnaast, HFW was bij launch technisch niet best. De performance mode was dermate lelijk dat ik de game op quality en 30fps heb gespeeld.MazeWing schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:00:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Als je ziet hoe een Horizon Forbidden West of Spider-man 2 loopt met alle.prscht en praal dan is het diep triest dat ze deze performance weten neer te zetten. En ik blijf het niet snappen dat ze, indien 60 fps echt onhaalbaar wordt, zich dan richten op een 40fps (120hz) mode. Dan heb je het beste van beide werelden.
Een uncalled frame rate van boven de 30 is dus iets van 32-35 fps en is gewoon slecht. Of is het een voorbode op de "pro consoles" die mogelijk dit jaar verschijnen en de lackluster optimalisaties van tegenwoordig maar weer recht niet trekken...
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 07-03-2024 09:04 ]
Ik vind het echt een fantastish spel en heb alle 3 de eindes gehaald. Je kunt kiezen tussen NG+1/x en NG+0. Bij de laatste schalen de vijanden niet mee. Je start simpelweg hetzelfde spel opnieuw, maar met behoud van je gear en levels. Is speciaal toegevoegd voor trophy-hunters. Of mensen met een power-fantasy.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 00:31:
De haat liefde verhouding voor Lords of the Fallen is in het voordeel van “liefde” uitgevallen. Een prima Soulsgame. Begrijp absoluut helemaal niets van het verhaal. Maar dat heb ik met uitzondering van Sekiro ook nooit gehad bij een FromSoftware game. De game is wel gigantisch qua collectibles en items. Zonder een guide is het niet te doen om ooit 100% te halen. Ik vind het zelf niet erg om er een guide naast te leggen en lekker items af te vinken. Ben denk ik op 75% van de 1e playthrough. Aan het einde even kijken of ik echt voor 3 playthroughs ga. Mochten de enemies in NG+ niet absurd veel health hebben of absurd hard slaan dan kun je er denk ik vrij snel door heen rennen.
Als je NG+1 doet zijn niet alleen de vijanden sterker, maar komen er ook gaandeweg meer aanpassingen. Bijvoorbeeld de hoeveelheid vestiges. Als je ver genoeg gaat met NG+x kun je vrijwel alleen gebruik maken van shortcuts.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Powerfantasy klinkt goed!Woodsy schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:27:
[...]
Ik vind het echt een fantastish spel en heb alle 3 de eindes gehaald. Je kunt kiezen tussen NG+1/x en NG+0. Bij de laatste schalen de vijanden niet mee. Je start simpelweg hetzelfde spel opnieuw, maar met behoud van je gear en levels. Is speciaal toegevoegd voor trophy-hunters. Of mensen met een power-fantasy.
Als je NG+1 doet zijn niet alleen de vijanden sterker, maar komen er ook gaandeweg maar aanpassingen aan bijv. de hoeveelheid vestiges. Als je ver genoeg gaat met NG+x kun je vrijwel alleen gebruik maken van shortcuts.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
:strip_exif()/f/image/WFXqnwuCgZJtPM83CQEY9WBN.jpg?f=fotoalbum_large)
Weer 4 spellen die gratis te spelen zijn de aankomende dagen
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2024 11:42 ]
Control heb ik wel zin in. Vorig jaar eindelijk Quantum Break uitgespeeld.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Gekke vraag wellicht, maar stond de regio van de XBOX pagina wel op Nederland.G_Dragon schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:28:
[...]
(bovenin de url staat dan vaak nl-nl)
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ja daar stond wel nl-nl, want anders was het met de Paypal van mijn maat ook niet gelukt.Sahi_NL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:07:
[...]
Gekke vraag wellicht, maar stond de regio van de XBOX pagina wel op Nederland.
(bovenin de url staat dan vaak nl-nl)
Wel goed dat je erna vraagt, want had maar zo het probleem kunnen zijn.
Dat laatste is sowieso waar. Ik zag op Reddit afgelopen week dat Amerikanen per maand een Gamepass Ultimate bij elkaar kunnen sparen (12.000 punten), daar doe je hier 2/3 maanden over.austin_77 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:35:
[...]
Sinds een anderhalve maand nu ook dagelijks bezig met bijelkaar harken van reward points, makkelijk te integreren in dagelijkse routine. Zoals je zegt is het wel balen, inflatie is een b#tch. Heb sowieso het idee dat we in Europa veel minder punten krijgen tov Amerika.
Wow hoe simpel de game ook leek. Het is echt een mooi verhaal en een mooie game.justifire schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 12:50:
Het origineel was briljant
[YouTube: Valiant Hearts: Coming Home | HD Launch Trailer]
Ga deze zeker wel weer een keer op de pc kopen en meteen het 2e deel erachteraan spelen
“War makes men mad.” -Emile, Valiant Hearts

[ Voor 17% gewijzigd door NukaWorldNL op 07-03-2024 15:06 ]
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties