Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:35:
Iemand nog toffe Gamepass tips? Yakuza uit, was van plan om aan FF Rebirth te beginnen maar denk dat ik daar nog een paar maanden mee wacht. Naast Company of Heroes nu op zoek naar een andere toffe game.
Indivisible is wel een toffe game. Deze week uitgekomen in GP. Kent twee gameplay mechanics, namelijk platforming en een turn based achtige gevechtsysteem.

Anders Tales of Arise niets voor jou?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beide al gespeeld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

——-

https://www.toysforbob.com/blog/2024/WereGoingIndie

February 29, 2024

BY Paul Yan & Avery Lodato

We’re thrilled to announce that Toys for Bob is spinning off as an independent game development studio!

Over the years, we've inspired love, joy, and laughter for the inner child in all gamers. We pioneered new IP and hardware technologies in Skylanders. We raised the bar for best-in-class remasters in Spyro Reignited Trilogy. We’ve taken Crash Bandicoot to innovative, critically acclaimed new heights.

With the same enthusiasm and passion, we believe that now is the time to take the studio and our future games to the next level. This opportunity allows us to return to our roots of being a small and nimble studio.

To make this news even more exciting, we’re exploring a possible partnership between our new studio and Microsoft. And while we’re in the early days of developing our next new game and a ways away from making any announcements, our team is excited to develop new stories, new characters, and new gameplay experiences.

Our friends at Activision and Microsoft have been extremely supportive of our new direction and we’re confident that we will continue to work closely together as part of our future.

So, keep your horns on and your eyes out for more news. Thank you to our community of players for always supporting us through our journey. We can't wait to share updates on our new adventure as an indie studio!

Talk to you soon!

[ Voor 74% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-02-2024 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit kan mij niet snel genoeg komen, relaxed een beetje rond cruisen met een lekker muziekje erbij 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:41
Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 16:35:
Iemand nog toffe Gamepass tips? Yakuza uit, was van plan om aan FF Rebirth te beginnen maar denk dat ik daar nog een paar maanden mee wacht. Naast Company of Heroes nu op zoek naar een andere toffe game.
Ik vermaak mijzelf nu opperbest met Dead Island 2!!! Lekker luchtig, beetje humor en de fun van het in stukken hakken van de zombies verveeld nog steeds niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:09
Er mag daarnaast gerust ook gewoon een nieuwe Killer Instinct van mij worden aangekondigd, geheel current gen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34
Ik heb sinds een paar weken een xbox series x, maar ik merk ook gigantische input lag. Ik heb rocket league op zowel mijn xbox als mijn laptop gezet, zelfde oled tv, zelfde hdmi poort, zelfde controller, allebei draadloos (dongle voor pc). Op de laptop alles soepel en voelt goed. Op de xbox lijkt het alsof ik dronken ben.

Weer iemand nog een oplossing?

[ Voor 8% gewijzigd door REDSD op 01-03-2024 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
REDSD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:37:
Ik heb sinds een paar weken een xbox series x, maar ik merk ook gigantische input lag. Ik heb rocket league op zowel mijn xbox als mijn laptop gezet, zelfde oled tv, zelfde hdmi poort, zelfde controller, allebei draadloos (dongle voor pc). Op de laptop alles soepel en voelt goed. Op de xbox lijkt het alsof ik dronken ben.

Weer iemand nog een oplossing?
Wat voor tv heb je?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
En wat gebeurt er als je wisselt van HDMI poort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Die nieuwe expeditions a mudrunner game ziet er wel prachtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Bieren89 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:19:
Ja he! Het kriebelt hier wel maar ik heb nog een uurtje of 40 over in Snowrunner. Een slimme exactor it wacht op een sale of toevoeging in gamepass. De echte exactor it gaat het hem morgenavond gewoon kopen. :)

Ik zag in een review hier ergens dat er wel wat grafische issues zijn met de xbox versie. Ondergrond wordt niet goed weergegeven soms. Dat is wel vrij essentieel bij midrunner spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Exactor it schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:22:
[...]

Ja he! Het kriebelt hier wel maar ik heb nog een uurtje of 40 over in Snowrunner. Een slimme exactor it wacht op een sale of toevoeging in gamepass. De echte exactor it gaat het hem morgenavond gewoon kopen. :)

Ik zag in een review hier ergens dat er wel wat grafische issues zijn met de xbox versie. Ondergrond wordt niet goed weergegeven soms. Dat is wel vrij essentieel bij midrunner spelletjes.
Jep elke paar seconde hangt een frame vast jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Oei dat ziet er interessant uit. Resistance moet ik k ook nog een keer spelen. Staat al heel lang op de backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Bieren89 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:19:
Lijkt me echt zo gaaf en relaxing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:22:
[...]

Heb hem zojuist ook gekocht. Wel een goede game om af te wisselen met Lords of the Fallen dacht ik zelf :P

Is er cross save tussen pc en Xbox?

Edit: Ah, jammer, hij is niet cross buy. Dat doet MS toch wel goed. Kopen op een Xbox is kopen op een Pc.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2024 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mark_78 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:51:
[...]

Ik vermaak mijzelf nu opperbest met Dead Island 2!!! Lekker luchtig, beetje humor en de fun van het in stukken hakken van de zombies verveeld nog steeds niet!
Ik dacht dat het niks voor mij zou zijn maar even geprobeerd en tof zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34
LG oled c7

Wisselen van poort deed niks, maar heb nu bij de xbox instellingen gekozen voor 1080p 120hz en de input lag lijkt weg te zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahi_NL
Markie2008 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:20:
Heeft iemand een idee waneer (misschien) de Series X weer eens in de aanbieding zou kunnen zijn? :)
Ik kreeg net een Pepper pushmelding: Nu €429 bij Amazon Spanje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@uchiha tijntje 🤞🏻

Update v.1.1.560 - Extensive Optimization Pass & Inventory Cleanup

***Live now on all platforms***
Greetings Lampbearers,

Leading to this update, we have committed to an extensive optimisation pass of Mournstead, featuring numerous enhancements and tweaks to drastically improve performance on all machines. Alongside this, we have also focused on the inventory system once more to avoid and remove duplicates.

**Please find today’s highlights below:**

**Optimization Pass**
In parallel to the previous updates, we’ve been working on an extensive optimization pass, introducing another significant boost to optimization, going live today on all platforms.

**Updated Graphic Settings**
We’ve adjusted the graphic settings for the Low graphics profile to get an additional boost in performance for low end machines. We’ve also adjusted some default settings to accommodate our player base hardware based on the data you’ve been sending us through Sentry.

Additionally, we’ve introduced a new Cinematic setting for the latest, most powerful, hardware, so you can squeeze the full power of Unreal Engine 5. Please beware that this will have an impact on performance.

If you have any doubt on how to use the tweaked graphic settings, please use the “Auto-Set” button and Unreal will do the benchmarking work for you, establishing the best possible settings.

**Inventory Cleanup of Duplicates**
We’ve been hard at work implementing a new system management tool that affects how duplicates (spells, quest items, etc.) interact with your inventory. From this patch onwards, any duplicates within your inventory will be removed automatically, as well as preventing collecting any duplicates going forward.

**Additional Information for best performance and stability:**

**Laptop Players**
Please ensure that you are not in eco-mode or battery-saving, as these modes will reduce the performance of the game drastically. You might want to review your settings to make sure it’s in the performance mode for best results.

**Intel CPU Crashes**
We’ve seen on Sentry some crashes coming from Intel 13700k or 13900k. If you have these CPUs and are experiencing crashes, please consider adjusting the bios settings for gaming, [as explained in this page](https://www.tomshardware....-intel-cpus-also-affected).

Thanks again to all of you who report your issues through Sentry, this helps us tremendously to identify the issues of each specific hardware configuration.

In light, we walk.
HEXWORKS Team

**Multiplayer**

* Fixed an issue in multiplayer that may cause a co-op partner's death totem to still be present after both host and co-op partner have been revived.
* Fixed an issue in multiplayer that could allow a co-op partner to see an interactable prompt on the moth wall, after the boss had been defeated.
* Fixed an issue in multiplayer that could result in placeholder text and black icon appearing for a rune placed in a weapon slot for the co-op partner.
* Fixed an issue in multiplayer that could cause the platform in the Umbral puzzle to rotate in the opposite direction from the client's perspective in Lower Calrath.

**Enemies**

* Fixed an issue that may cause Ardent Penitent to continue charging indefinitely, if they lose sight of players..
* Fixed an issue that could allow Shrouded Sparrow to damage other enemies.
* Fixed an issue that prevented Bringer of Stillness to spawn properly when striking the corresponding Umbral statues in Fief of the Chill Curse.
* Fixed an issue that could result in players not taking poison damage from Blessed Carrion Knight's grab attack.

**UI**

* Fixed an issue that wrongly displayed damage numbers in the cutscene with the Sundered Monarch.
* Fixed an issue that could cause the soundtrack list in the Original Soundtrack to infinitely scroll after choosing "shuffle" or "next track".
* Fixed an issue that could incorrectly display Stigma subtitles when in 3D photomode.
* Fixed an issue in the equipment menu that could result in the comparison panels becoming stuck when switching tabs or using the Unequip button.
* Fixed an issue that could allow players to warp to different vestiges with a short press without holding down the teleport button if they had more than 12 Vestiges unlocked.

**Quests**

* Fixed an issue that stopped sound from being played if players left to the main menu after triggering the sound puzzle.
* Fixed an issue that could cause the lit braziers of the sound puzzle in Depths to be extinguished if the player rested, or quit to the main menu.

**Audio**

* Fixed an issue that may cause death music to end abruptly during boss battles.
* Fixed a sound issue that resulted in a mechanical sound effect being played when using an Enhanced Rhogar Oil Flask on Proselyte.

**Items**

* Fixed an issue that could prevent players from receiving a Saintly Quintessence upon pickup in Revelation Depths.
* Fixed an issue that could prevent Umbral mines, created by the effect of "Pendant of Parting", from damaging enemies.

**Bosses**

* Fixed a rare issue in multiplayer that could result in Pieta becoming invulnerable upon killing a co-op partner with a specific skill.
* Fixed an issue that could cause players to spawn inside Holy Bulwark Otto's boss arena without triggering the encounter, when reloading the game while standing outside and close to the moth wall.

**Other**

* Fixed a visual glitch that could wrongly spawn enemy hit effects on the player's location when using ranged weapons.
* Fixed a visual glitch that wrongly displayed Umbral asset shadows near the entrance of the Mines.
* Fixed an issue that would prevent players from interacting with a planted Vestige Seedling due to enemies positioned behind a wall in Manse of the Hallowed Brothers.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@schumi1986 ik vond de eerste twee missies echt heel tof in Italian Campaign van Company of Heroes maar daarna wordt het toch best een stotterende bende. Wat vindt jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* zin in! Hopelijk flink wat verbeteringen :)

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2024 16:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:41:
@uchiha tijntje 🤞🏻

Update v.1.1.560 - Extensive Optimization Pass & Inventory Cleanup

***Live now on all platforms***
Greetings Lampbearers,

Leading to this update, we have committed to an extensive optimisation pass of Mournstead, featuring numerous enhancements and tweaks to drastically improve performance on all machines. Alongside this, we have also focused on the inventory system once more to avoid and remove duplicates.

**Please find today’s highlights below:**

**Optimization Pass**
In parallel to the previous updates, we’ve been working on an extensive optimization pass, introducing another significant boost to optimization, going live today on all platforms.

**Updated Graphic Settings**
We’ve adjusted the graphic settings for the Low graphics profile to get an additional boost in performance for low end machines. We’ve also adjusted some default settings to accommodate our player base hardware based on the data you’ve been sending us through Sentry.

Additionally, we’ve introduced a new Cinematic setting for the latest, most powerful, hardware, so you can squeeze the full power of Unreal Engine 5. Please beware that this will have an impact on performance.

If you have any doubt on how to use the tweaked graphic settings, please use the “Auto-Set” button and Unreal will do the benchmarking work for you, establishing the best possible settings.

**Inventory Cleanup of Duplicates**
We’ve been hard at work implementing a new system management tool that affects how duplicates (spells, quest items, etc.) interact with your inventory. From this patch onwards, any duplicates within your inventory will be removed automatically, as well as preventing collecting any duplicates going forward.

**Additional Information for best performance and stability:**

**Laptop Players**
Please ensure that you are not in eco-mode or battery-saving, as these modes will reduce the performance of the game drastically. You might want to review your settings to make sure it’s in the performance mode for best results.

**Intel CPU Crashes**
We’ve seen on Sentry some crashes coming from Intel 13700k or 13900k. If you have these CPUs and are experiencing crashes, please consider adjusting the bios settings for gaming, [as explained in this page](https://www.tomshardware....-intel-cpus-also-affected).

Thanks again to all of you who report your issues through Sentry, this helps us tremendously to identify the issues of each specific hardware configuration.

In light, we walk.
HEXWORKS Team

**Multiplayer**

* Fixed an issue in multiplayer that may cause a co-op partner's death totem to still be present after both host and co-op partner have been revived.
* Fixed an issue in multiplayer that could allow a co-op partner to see an interactable prompt on the moth wall, after the boss had been defeated.
* Fixed an issue in multiplayer that could result in placeholder text and black icon appearing for a rune placed in a weapon slot for the co-op partner.
* Fixed an issue in multiplayer that could cause the platform in the Umbral puzzle to rotate in the opposite direction from the client's perspective in Lower Calrath.

**Enemies**

* Fixed an issue that may cause Ardent Penitent to continue charging indefinitely, if they lose sight of players..
* Fixed an issue that could allow Shrouded Sparrow to damage other enemies.
* Fixed an issue that prevented Bringer of Stillness to spawn properly when striking the corresponding Umbral statues in Fief of the Chill Curse.
* Fixed an issue that could result in players not taking poison damage from Blessed Carrion Knight's grab attack.

**UI**

* Fixed an issue that wrongly displayed damage numbers in the cutscene with the Sundered Monarch.
* Fixed an issue that could cause the soundtrack list in the Original Soundtrack to infinitely scroll after choosing "shuffle" or "next track".
* Fixed an issue that could incorrectly display Stigma subtitles when in 3D photomode.
* Fixed an issue in the equipment menu that could result in the comparison panels becoming stuck when switching tabs or using the Unequip button.
* Fixed an issue that could allow players to warp to different vestiges with a short press without holding down the teleport button if they had more than 12 Vestiges unlocked.

**Quests**

* Fixed an issue that stopped sound from being played if players left to the main menu after triggering the sound puzzle.
* Fixed an issue that could cause the lit braziers of the sound puzzle in Depths to be extinguished if the player rested, or quit to the main menu.

**Audio**

* Fixed an issue that may cause death music to end abruptly during boss battles.
* Fixed a sound issue that resulted in a mechanical sound effect being played when using an Enhanced Rhogar Oil Flask on Proselyte.

**Items**

* Fixed an issue that could prevent players from receiving a Saintly Quintessence upon pickup in Revelation Depths.
* Fixed an issue that could prevent Umbral mines, created by the effect of "Pendant of Parting", from damaging enemies.

**Bosses**

* Fixed a rare issue in multiplayer that could result in Pieta becoming invulnerable upon killing a co-op partner with a specific skill.
* Fixed an issue that could cause players to spawn inside Holy Bulwark Otto's boss arena without triggering the encounter, when reloading the game while standing outside and close to the moth wall.

**Other**

* Fixed a visual glitch that could wrongly spawn enemy hit effects on the player's location when using ranged weapons.
* Fixed a visual glitch that wrongly displayed Umbral asset shadows near the entrance of the Mines.
* Fixed an issue that would prevent players from interacting with a planted Vestige Seedling due to enemies positioned behind a wall in Manse of the Hallowed Brothers.
Ik zag hem voorbij komen en het lijkt wel iets geholpen te hebben. :) Kom er langzaamaan wel in. Het aantal collectibles voor de achievements is wel insane :P veel kun je wel kopen begreep ik maar toch, het zijn er achterlijk veel. Weet je of je ze allemaal gehad moet hebben of ook tegelijkertijd in je bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Ik zag hem voorbij komen en het lijkt wel iets geholpen te hebben. :) Kom er langzaamaan wel in. Het aantal collectibles voor de achievements is wel insane :P veel kun je wel kopen begreep ik maar toch, het zijn er achterlijk veel. Weet je of je ze allemaal gehad moet hebben of ook tegelijkertijd in je bezit?
Durf ik niet te zeggen, maar waarom zou je ze uberhaupt weggooien / verkopen ?
Faction gear heb je niet nodig voor de achievements.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:56:
[...]

Durf ik niet te zeggen, maar waarom zou je ze uberhaupt weggooien / verkopen ?
Faction gear heb je niet nodig voor de achievements.
Geen idee. Maar zal met 96% van gear niets doen gok ik :p Heb nu wel prima armor waardoor ik gelukkig niet meer heel snel geoneshot wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Bieren89 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:54:
[...]

Jep elke paar seconde hangt een frame vast jammer.
Net getest. Dit speelt heel irritant. Ik wacht wel op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:41:
[...]

Heb het spel idd net opgestart en hetzelfde euvel. Kwam helaas niet naar voren in de review die ik postte. Dat wordt denk ik idd even wachten op een patch inderdaad. Jammer want had wel even zin in mindless gaming :). Het is ook erg vreemd om te zien. Het is bijna echt elke 3 sec een hick up.

Even nog Xbox opnieuw opgestart maar probleem blijft. Erg bijzonder. Hopelijk is het snel gefixt.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2024 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik loop er een beetje tegenaan dat ik maar een keer of 8 per jaar een avondje game. Ik heb een series x console gekregen waar ik op zich blij mee ben, maar iedere keer als ik wil gamen is er weer een game update. Hierdoor kan ik vaak niet gamen als ik dat wil.

Wat mij daarnaast stoort is dat de HD heel snel
vol is met 3 games en de 512 Gb schijf. Daarom was ik op zoek naar een extra harddisk.

Lees ik nu goed dat ik er wel een externe schijf voor kan kopen maar je nog steeds de games moet overzetten als je wilt spelen ? Is er geen andere mogelijkheid ? Want dan kan ik wellicht beter de console verkopen en een andere versie kopen . Want het overzetten is vast niet in een minuutje gedaan (?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53
Bij de Seagate storage expansion card (en de western digital concurrent) is het een uitbreiding van de opslag. De (zwarte) series X heeft trouwens 1TB intern. Wellicht heb je de witte series S? Die heeft wel 512GB.

Waar jij het over hebt geldt voor externe usb-SSDs.

De topicstart van deze thread bevat ook een hoofdstukje hierover.

[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 01-03-2024 21:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:33
Waypoint schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:31:
Ik loop er een beetje tegenaan dat ik maar een keer of 8 per jaar een avondje game. Ik heb een series x console gekregen waar ik op zich blij mee ben, maar iedere keer als ik wil gamen is er weer een game update. Hierdoor kan ik vaak niet gamen als ik dat wil.

Wat mij daarnaast stoort is dat de HD heel snel
vol is met 3 games en de 512 Gb schijf. Daarom was ik op zoek naar een extra harddisk.

Lees ik nu goed dat ik er wel een externe schijf voor kan kopen maar je nog steeds de games moet overzetten als je wilt spelen ? Is er geen andere mogelijkheid ? Want dan kan ik wellicht beter de console verkopen en een andere versie kopen . Want het overzetten is vast niet in een minuutje gedaan (?)
Als je 512 GB hebt, dan heb je een series s. Je zou ervoor kunnen kiezen deze in “slaapmodus” te zetten in plaats van helemaal uit. Dat kost meer stroom (10 watt) maar zorgt ervoor dat de console ook in slaapmodus games kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

sewer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:40:
Bij de Seagate storage expansion card (en de western digital concurrent) is het een uitbreiding van de opslag. De (zwarte) series X heeft trouwens 1TB intern. Wellicht heb je de witte series S? Die heeft wel 512GB.

Waar jij het over hebt geldt voor externe usb-SSDs.

De topicstart van deze thread bevat ook een hoofdstukje hierover.
Het werd mij niet helemaal duidelijk uit de ts.ik heb de witte ja .
Is de meerprijs van de card het waard? Het ding kost snel 150 euro zie ik.

Ik bedoel hoeveel tijd kost het kopiëren ? Ik kan nu alleen Forza en far cry spelen . Cod te weinig ruimte 🥹. Schiet niet echt op haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:33
Waypoint schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:36:
[...]

Ik bedoel hoeveel tijd kost het kopiëren ? Ik kan nu alleen Forza en far cry spelen . Cod te weinig ruimte 🥹. Schiet niet echt op haha
Als je dat ding niet tweedehands kan krijgen kan je hem beter links laten liggen. Sterker nog, dan zou ik er eerder aan denken om je series s te verkopen en een tweedehands series x te kopen. Dan heb je een veel krachtigere console met dubbel zoveel opslag.

Microsoft heeft echt een miskleun gemaakt met die gelockte uitbreidingsdingen. Veel te duur voor wat je krijgt.

Als je een externe ssd eraan hangt valt de kopieertijd wel mee. Veel sneller dan downloaden in ieder geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit ziet er toch wel tof uit :) Met Ori hebben ze twee pareltjes neer gezet. ik hoop dat het hen voor de derde keer lukt. Wel wordt dit toch een lastiger verhaal dan Ori gok ik.

18 april Early Acces op steam. Nog geen zicht op een datum voor de 1.0 op consoles.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2024 01:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:32:
[...]

Dit ziet er toch wel tof uit :) Met Ori hebben ze twee pareltjes neer gezet. ik hoop dat het hen voor de derde keer lukt. Wel wordt dit toch een lastiger verhaal dan Ori gok ik.

18 april Early Acces op steam. Nog geen zicht op een datum voor de 1.0 op consoles.
Oh wat cool. Dit ga ik in de gaten houden. Ori vond ik echt geweldig. Leuk dat ze ook iets anders kunnen en gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

Op een samsung T5 was het rond 100MB/s geloof ik (6GB per minuut). Die expansion card rond de 700 MB/s (in de sporadische gevallen dat ik een spel schuif tussen interne storage en de expansion card).

Echte voordeel is natuurlijk dat je alle actieve spellen die je speelt naast elkaar geïnstalleerd hebt en je meteen met quickstart verder kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb de Western Digital versie van de 1TB, die heb ik de sale gekocht bij Western Digital zelf voor €144,00 inclusief BTW en verzending (23-08-2023 besteld).

Het kopiëren gaat erg snel en makkelijk, een 120GB game verplaatst binnen 2 minuten (als ik me niet vergis). Het enige minpunt, maar dat heeft die van Segate ook, is dat je geen kunt downloaden en deze direct op de Expansion Pack kunt zetten, downloaden kan alleen op de interne schijf.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Linksquest schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:36:
[...]

Ik heb de Western Digital versie van de 1TB, die heb ik de sale gekocht bij Western Digital zelf voor €144,00 inclusief BTW en verzending (23-08-2023 besteld).

Het kopiëren gaat erg snel en makkelijk, een 120GB game verplaatst binnen 2 minuten (als ik me niet vergis). Het enige minpunt, maar dat heeft die van Segate ook, is dat je geen kunt downloaden en deze direct op de Expansion Pack kunt zetten, downloaden kan alleen op de interne schijf.
Je kunt de external drive toch als default aanmerken in settings->storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:53:
[...]

Je kunt de external drive toch als default aanmerken in settings->storage?
Dat is een hele goede vraag, daar weet ik zo even niet het antwoord of het dan wel werkt, dus dat antwoord moet ik je even schuldig blijven, ga het even voor je nakijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Exactor it Je hebt helemaal gelijk, je kunt dit inderdaad wel doen als je hem als default hebt gezet, wat (nog) niet kan is meteen selecteren op welke schijf je hem wilt installeren, zoals dat bijvoorbeeld wel bij Windows kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Linksquest schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:07:
@Exactor it Je hebt helemaal gelijk, je kunt dit inderdaad wel doen als je hem als default hebt gezet, wat (nog) niet kan is meteen selecteren op welke schijf je hem wilt installeren, zoals dat bijvoorbeeld wel bij Windows kan.
Volgens mij kan dat ook. Als je spellen installeert via je bibliotheek dan kun je kiezen waar je hem installeert. Je gaat naar my games->tegel van het spel->hamburger knop->manage games and add ons en daar kun je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:36:
[...]

Volgens mij kan dat ook. Als je spellen installeert via je bibliotheek dan kun je kiezen waar je hem installeert. Je gaat naar my games->tegel van het spel->hamburger knop->manage games and add ons en daar kun je kiezen.
Ik bedoelde dat meer vanaf de app zeg maar, dat je zeg maar van een afstand kunt installeren, daar kan dat namelijk zo ver ik heb ontdekt (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je kan op de console zelf gewoon instellen, per type spel, op welk opslag medium spellen standaard moeten worden geïnstalleerd.

Zo heb ik ingesteld staan dat enkel XSX|S spellen standaard op de interne opslag geïnstalleerd worden. Alle Xbox, Xbox 360 en Xbox One (X) spellen worden standaard op mijn USB SSD gedownload/geïnstalleerd. Ongeacht of ik de installatie vanaf disc, game library of via de App start.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

oké dus als ik het goed begrijp kun je wel rechtstreeks starten met gamen vanaf de expension card. En ook updates automatisch erop laten zetten.

Eigenlijk werkt dat ding hetzelfde als de intern disk?

Want dan ga ik er toch maar eentje van 1 tb kopen denk ik.

[ Voor 81% gewijzigd door Waypoint op 02-03-2024 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waypoint schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:57:
oké dus als ik het goed begrijp kun je wel rechtstreeks starten met gamen vanaf de expension card. En ook updates automatisch erop laten zetten.

Eigenlijk werkt dat ding hetzelfde als de intern disk?

Want dan ga ik er toch maar eentje van 1 tb kopen denk ik.
Klopt, ik speel ook gewoon games vanaf de expansion card en heb tot heden nog geen enkele problemen ondervonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@justifire De patch voor Lords of the Fallen heeft wel goed werk gedaan. d:)b Het draait voor mijn gevoel een stuk soepeler. Misschien heel af en toe nog een Git gu..d momentje maar een stuk beter dan eerst. Verder klikt het spel nu ook wel. Alhoewel ik de Umbral wereld toch wel minder vindt passen bij een Soulsgame. Niet zozeer vanwege de alternatieve routes enzo, want dat is wel tof, maar vanwege enemies die continue uit het niets spawnen. Juist Soulsgame moet het mijns inziens hebben van voorspelbaarheid. Ze creëren er wel een gevoel van spanning door maar verlaten een klein beetje de kern van Soulsgames.

Verder blijf ik net zoals met elke Soulsgame sneu met een veel te groot zwaard rondlopen en kijk ik niet eens om naar magic…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 14:01
Linksquest schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:09:
[...]

Klopt, ik speel ook gewoon games vanaf de expansion card en heb tot heden nog geen enkele problemen ondervonden.
Dat was initieel ook het ‘unique selling point’ om die card aan te schaffen; series X games kunnen gewoon afgespeeld worden vanuit de extra opslag omdat die dezelfde bus gebruik als interne opslag. Dat de prijs desalniettemin kunstmatig hoog gehouden wordt hierdoor vind ik wat minder, mja…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
austin_77 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Dat was initieel ook het ‘unique selling point’ om die card aan te schaffen; series X games kunnen gewoon afgespeeld worden vanuit de extra opslag omdat die dezelfde bus gebruik als interne opslag. Dat de prijs desalniettemin kunstmatig hoog gehouden wordt hierdoor vind ik wat minder, mja…
Klopt, in het begin was het nog erger met alleen de Seagate.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo Haus nu ook uitgespeeld, een behoorlijk what the f.. verhaal maar het past wel bij het spel. Helaas wel een ontzettend korte en kleine dlc, hopelijk word de tweede langer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Wb1XWQtTCmcgH_c8kY5VUdXRL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wBpegOulEOlUtph3eU5SevZk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlXw6JzIocFneSnZqZmUqyN-8tc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SBm220DEg1pYEBR5OAXtXiRY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nw-b0WEqWo3BLGqgnC7UmMVJDtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WScHZNdxLwO1YFTx3TI8RSAm.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:12:
Zo Haus nu ook uitgespeeld, een behoorlijk what the f.. verhaal maar het past wel bij het spel. Helaas wel een ontzettend korte en kleine dlc, hopelijk word de tweede langer!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kort maar krachtig !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Thnx voor de tips @Linksquest @Caayn @Exactor it ! Ik heb net een 1 tb extension card besteld . 😃

[ Voor 22% gewijzigd door Waypoint op 03-03-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Linksquest schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:36:
[...]

Volgens mij is dit niet waar hoor. Ik heb ook zo'n extern ding (Seagate geloof ik) en ik heb nog nooit games hoeven te verplaatsen. Maar ze zijn wel allebei nagenoeg vol inmiddels.

Laat maar, anderen hebben al ongeveer hetzelfde antwoord gegeven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rossi46 op 03-03-2024 11:18 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
FrankoNL schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:10:
[...]

Microsoft heeft echt een miskleun gemaakt met die gelockte uitbreidingsdingen. Veel te duur voor wat je krijgt.
Eens, zeker icm met de Series S is het echt een totaal onaantrekkelijk aanbod. Maar dat komt ook door de specs en prijs van de S. Er is inmiddels een 1TB S, maar die zit qua prijs dan weer niet zo ver bij een digital-only PS5 vandaan. Die weer veel krachtiger en (daardoor) toekomstbestendiger is dan de S.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Als je kunt kiezen tussen een enorm zwaard en een klein mesje, kiest ieder weldenkend mens voor een enorm zwaard. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:58:
[...]

Als je kunt kiezen tussen een enorm zwaard en een klein mesje, kiest ieder weldenkend mens voor een enorm zwaard. :+
Ik was in Dark Souls in eerste instantie een Dex build, maar na het verkrijgen van Havels armour was er eigenlijk maar een optie…. Strength! En dat is nooit meer veranderd :P

Ben al wel bezig met de collectibles. Dat zijn er echt gigantisch veel zeg. :) Nu uurtje of 18 gespeeld. Maar dat wordt uiteindelijk nog een veelvoud.

Denk dat ik wel voor de 1.000 ga als er niets bugged. Zat laatst te denken dat ik dat eigenlijk ook nog voor Dark Souls 2 moet doen. Die heb ik ooit op de 360 gespeeld maar nooit volledig uitgespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2024 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:37
Sinds ongeveer een week werkt mijn Logitech Harmony niet meer met XBox series X
Kon altijd gewoon bedienen, maar sinds kort dus niet meer.
Moet nu dus met controller aan-uitzetten - terwijl dit een ‘massa commando’ was met de Harmony. Tv ander HDMI - versterker uit - Xbox aan - etc.
HDMI CEC heb ik voor test even aangezet; werkt wel, maar qua massa control niet echt een optie.
Andere mensen met dit probleem?

Alle ander apparaten geen probleem; vandaar dat ik eerst bij XBox begin.

[ Voor 5% gewijzigd door Hen3s op 03-03-2024 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Hen3s schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:44:
Sinds ongeveer een week werkt mijn Logitech Harmony niet meer met XBox series X
Kon altijd gewoon bedienen, maar sinds kort dus niet meer.
Moet nu dus met controller aan-uitzetten - terwijl dit een ‘massa commando’ was met de Harmony. Tv ander HDMI - versterker uit - Xbox aan - etc.
HDMI CEC heb ik voor test even aangezet; werkt wel, maar qua massa control niet echt een optie.
Andere mensen met dit probleem?

Alle ander apparaten geen probleem; vandaar dat ik eerst bij XBox begin.
Bij mij werkt t gewoon met de IR Blaster.. hoe gebruik je t precies?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Gewoon met IR van Xbox X zelf.
Zoals het hele afgelopen anderhalf jaar.
Versterking was nooit nodig - want afstand is maar 1,5 meter en niets ertussen.
Nog dichterbij gezet, maar helemaal niets :(

Net alsof IR weg is, daar is toch geen optie voor om aan/uit te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Hen3s schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:01:

Hoe bedoel je IR van xbox x zelf?

Ik heb mijn Harmony Hub in mn tv kast staan en een ir Blaster van harmony tegen de xbox aan achter mn tv. Werkt prima.

Misschien de knop even schoonmaken van de xbox? Daar zit de IR ontvanger in namelijk.
Zover ik weet is er geen optie om het uit te zetten, maar misschien even de instellingen op de xbox nalopen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hen3s schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:01:

Als je de xbox toevallig op de minder zuinige power mode hebt waarin hij in slaap gaat ipv volledig uit, heb je hem dan al eens handmatig gereboot? Zo niet, zou zomaar kunnen dat de IR driver gewoon vastgelopen is of zo. Volgens mij vroeger op de One X wel eens gehad.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hen3s
Finraziel schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Als je de xbox toevallig op de minder zuinige power mode hebt waarin hij in slaap gaat ipv volledig uit, heb je hem dan al eens handmatig gereboot? Zo niet, zou zomaar kunnen dat de IR driver gewoon vastgelopen is of zo. Volgens mij vroeger op de One X wel eens gehad.
Had ik ook al tijden niets aan verandert.
Maar bedankt voor meedenken!

MAAR dankzij @Melantrix zijn opmerking over ‘de knop’, ben ik gaan zoeken naar ‘de knop’.
IR zit dus verborgen in de knop waarmee je een nieuwe controller koppelt.
Een kleine ‘spuug’-behandeling heeft geholpen en de XBox reageert weer op mijn afstandsbediening
Mega thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik probeer elk jaar weer voordat het nieuwe Formule 1 spel uitkomt om de voorganger 100% te spelen, maar bij F1 23 gaat het hem niet worden. Dankzij die onmogelijke online achievements (Reach Gold / Elite Division) , dit hadden ze bij een paar spellen terug ook al zoals je misschien hieronder al ziet, ik wil binnenkort toch nog even F1 2017, F1 2019 en F1 2020 weer even opstarten en kijken hoever ik ze alsnog kan voltooien....

Wel jammer dat ze voor zulke onmogelijke achievements hebben gekozen, hopelijk heeft F1 24 dit straks niet want speel toch heel graag deze spellen allemaal 1000/1000G. Toch is het zo al een flinke verzameling :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3YkMfDwsEL2bukA07XGcaCqFaM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvbTwVIXpSbJnKQbbuAlgQZd.jpg?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDdnBeFWzC7ArwsVO3HWTjv_RbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIJrCKIbi5NArKFq41DEQ8kt.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLRAHhBZh4T9SVbr6HQXzgvxeeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHdsi6qhWPgtctInoAQ6RJYf.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-bX_lEjajm7KMBEt-8T6LZzgyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LpPCJHWJpt4ThZlPH7KRAAP1.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7UpVfUA2Hmw9Yw18Z6BSf-rpJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/luPmrVKuALeqyKU9DCXQVsRz.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dm5X-r47QgZDr4YVjcjLEL1-y14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvF38bSceYb1NiU4cTNiEEzb.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iY9gHroQCYYlUU4D1Zqztu4LqeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39LKlyR1OXHgmrGljzYHMdcS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 3 maart 2024 @ 23:52:
Ik probeer elk jaar weer voordat het nieuwe Formule 1 spel uitkomt om de voorganger 100% te spelen, maar bij F1 23 gaat het hem niet worden. Dankzij die onmogelijke online achievements (Reach Gold / Elite Division) , dit hadden ze bij een paar spellen terug ook al zoals je misschien hieronder al ziet, ik wil binnenkort toch nog even F1 2017, F1 2019 en F1 2020 weer even opstarten en kijken hoever ik ze alsnog kan voltooien....

Wel jammer dat ze voor zulke onmogelijke achievements hebben gekozen, hopelijk heeft F1 24 dit straks niet want speel toch heel graag deze spellen allemaal 1000/1000G. Toch is het zo al een flinke verzameling :p

[Afbeelding] [Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Jammer man, maar er zijn inderdaad soms achievements wat echt veel moeite vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:05:
[...]

Jammer man, maar er zijn inderdaad soms achievements wat echt veel moeite vragen.
Ja klopt als het alleen wat moeite zou zijn geweest, was ik er wel voor gegaan. Maar dit is meer dan wat moeite, want ze verwachten dat mensen naar de Gold of Elite Division gaan voor een Achievement maar dat is niet te doen. Want je word ook onterecht gestraft en daardoor verlies je zo ontzettend veel punten, dan zijn er veel mensen online die je er zo af rijden waardoor je ook punten verliest en dan als laatst moet je het geluk hebben om een goed potje te vinden. Ze vragen het onmogelijk van veel mensen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Exactor it schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:41:
[...]

Bij mij was het de dag erna weg. Dus wel wat kunnen spelen, enige is dat ik wat rustiger moet rijden zodat men motor niet heel de tijd stuk gaat :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Bieren89 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Bij mij was het de dag erna weg. Dus wel wat kunnen spelen, enige is dat ik wat rustiger moet rijden zodat men motor niet heel de tijd stuk gaat :F
Oh dan toch maar eens proberen weer. Dank dat je dit liet weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Timothy3000 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:18:
@schumi1986 ik vond de eerste twee missies echt heel tof in Italian Campaign van Company of Heroes maar daarna wordt het toch best een stotterende bende. Wat vindt jij?
Ik speel eigenlijk enkel skermish en daar ervaar ik zelfs op de grote maps geen gestotter. Er zou een grote update aan het einde van de maand komen, hopen dat het gestotter gefixt gaat worden dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:26:
[...]

Oh dan toch maar eens proberen weer. Dank dat je dit liet weten!
Bij mij hangt die nog steeds om de drie seconden helaas.

Maar met deze fix werkt het wel:

When in game, press the Xbox button and scroll right to
"Profile & system". Go down to settings, network settings and go offline. You can then go back online, and the insane stuttering issues should be fixed, the game ought to run smoothly until you next close down the game. Will have to use this method every time you boot up the game until an official patch is released.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2024 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xs8OllImfGnVzz_F6ufDYd0V1r4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CENJQHTX1xEaG1H8jvCSm9wc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WodTlrb0f8TEpzGOOHkJIA5uEx0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vurDXMyxDEXFhThjrPjdJOLS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3l7WoWbqS-dqZ9k43aUo6V3msXI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPnD6qxUH0JPL4W6AAWgxRwo.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 4 maart 2024 @ 16:47:
[...]

Bij mij hangt die nog steeds om de drie seconden helaas.

Maar met deze fix werkt het wel:

When in game, press the Xbox button and scroll right to
"Profile & system". Go down to settings, network settings and go offline. You can then go back online, and the insane stuttering issues should be fixed, the game ought to run smoothly until you next close down the game. Will have to use this method every time you boot up the game until an official patch is released.
Nou, jij ook bedankt! Ik ga kijken of ik me deze moeite getroost of de patch afwacht en verder ga met Snowrunner. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De show is hier Woensdag te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:24:
[...]

Is dit bericht niet een paar weken te vroeg? :+
Hoezo? :9 volgens mij snap ik je punt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Hoezo? :9 volgens mij snap ik je punt niet.
Ik dacht even 1 april valt vroeg dit jaar :P
Maar buiten dat ik hem zelf spuuglelijk vind en het echt een nachtmerrie zou vinden om een spongebob mij de hele tijd aan te zien kijken als ik op de bank zit denk ik niet echt dat het een grap is hoor...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:42:
[...]

Maar buiten dat ik hem zelf spuuglelijk vind en het echt een nachtmerrie zou vinden om een spongebob mij de hele tijd aan te zien kijken als ik op de bank zit denk ik niet echt dat het een grap is hoor...
Ooh haha ja dat zou een leuke zijn geweest :p
Jammer dat we op 1 April niet hoeven te werken, had graag grappen uitgehaald op het werk. We wouden zelfs nog op die datum trouwen maar dat ging ook niet door vanwege dat het een feestdag is :p.

Ik vind het geen verkeerde Xbox, maar snap je punt wel. Je word letterlijk de hele tijd aangekeken tijdens het gamen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bieren89 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:16:
Maar eerst Immortals of Aveum uitspelen en dan 29st beginnen met Expeditions: A mudrunner game.
Wat zeg je nou, ik zit te wachten op de release van morgen maar je kon afgelopen week al spelen? Dat had ik helaas even gemist.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:25:
[...]

Wat zeg je nou, ik zit te wachten op de release van morgen maar je kon afgelopen week al spelen? Dat had ik helaas even gemist.
Met de twee duurdere versies heb/had je vijf dagen eerder toegang. En de year one pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 06:15:
[...]

Met de twee duurdere versies heb/had je vijf dagen eerder toegang. En de year one pass.
Aah zo! Ik heb hem op disk dit keer want het verschil met digitaal was wel erg groot (de disk was 35,-)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 14:50
Finraziel schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:24:
[...]

Is dit bericht niet een paar weken te vroeg? :+
Haha ik dacht hetzelfde, maar vrees dat het geen grap is.

Als je echt fan bent van Spongebob snap ik het wel, maar anders…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:05:
[...]

Ben zeer benieuwd wat we te zien krijgen.
Ik ook, want hoop op leuke verrassingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:42:
[...]

:)

Let’s jump in! Download the Best Buy App for exclusive product drops.

Xbox and Best Buy Launch Stunning SpongeBob-Inspired Special Edition Xbox Bundle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59lZO-2rmaFStBt3H90bQq94GY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQjPSFB7tJlCxtVp31EnsUS3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:07:
[...]

Aah zo! Ik heb hem op disk dit keer want het verschil met digitaal was wel erg groot (de disk was 35,-)
Ik was dit keer lui, had zin om dit weekend te spelen en vooral dom. Heb 1 minuut gespeeld en vergeten een refund aan te vragen. :o
Pagina: 1 ... 13 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties