• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:18
Let maar op zegt natuurlijk helemaal niks haha.

Hoe dan ook, gaat door deze vaagheid sowieso geen preorder worden.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:16
Trust me bro! :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Inmiddels Fallout 4 geïnstalleerd na tips van hier. Lag al jaren in de lade, maar nooit gespeeld. Benieuwd wat ik ervan vind. Heb nog nooit een Fallout game gespeeld.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
PdeBie schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:25:
Inmiddels Fallout 4 geïnstalleerd na tips van hier. Lag al jaren in de lade, maar nooit gespeeld. Benieuwd wat ik ervan vind. Heb nog nooit een Fallout game gespeeld.
Ik weet niet of je per se achievements wilt voor FO4 maar mocht dat niet zo zijn zou ik ook zeker de mods checken, unofficial patch, 4k 60fps, stronger dogmeat etc.

Qua sfeer kun je de game dan zoveel mooier maken nog.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14:52
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:02:
[...]

Dat zegt toch niets of het een 60fps game wordt?

Het zegt dat het hoger kan dan 30 en niet gelocked is.

Dus ik ben wel benieuwd hoe @NightShadow22 de conclusie trekt dat het een 60fps game is.
Heb ik toch nergens gezegd ?
Nee klopt. Mijn reactie was ook niet direct aan jou gericht. Het ging over het niet en nog steeds niet onderbouwde statement dat Dragons Dogma 2 op 60fps draait. Het enige wat bekend is is dat het een niet gelockte framerate heeft, precies wat je ook laat zien met het plaatje wat je postte :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

En we weten allemaal hoe ruk unlocked framerate kan lopen :|
30 fps is klote maar een stabiele 30 fps is altijd nog beter dan een fluctuatie tussen de 5-55 fps waarbij de pijngrens van je oogzenuwen continu op de proef gesteld word :r

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 24-02-2024 14:33 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
Sipio schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:07:
[...]

Ik weet niet of je per se achievements wilt voor FO4 maar mocht dat niet zo zijn zou ik ook zeker de mods checken, unofficial patch, 4k 60fps, stronger dogmeat etc.

Qua sfeer kun je de game dan zoveel mooier maken nog.
Kan dat op de Xbox?

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:06
justifire schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:32:
En we weten allemaal hoe ruk unlocked framerate kan lopen :|
30 fps is klote maar een stabiele 30 fps is altijd nog beter dan een fluctuatie tussen de 5-55 fps waarbij de pijngrens van je oogzenuwen continu op de proef gesteld word :r
Welke console game heeft nu fluctuaties tussen 5-55 fps? Zelfs Cyberpunk draait tussen 45-60 fps…altijd beter dan 30fps constant. Liever minder shaders, ray tracing, shadows dan terug naar 30 fps.

• Sipio
  • Niet online
Jep, gewoon via het ingame menu kun je naar de mod sectie gaan (y)

• Timothy3000
Allemachtig die Suicide Squad game is waardeloos zeg. Zonde van Rocksteady, die vroegere Batman games waren fantastisch.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:26:
Allemachtig die Suicide Squad game is waardeloos zeg. Zonde van Rocksteady, die vroegere Batman games waren fantastisch.
Niet gekocht hoop ik?
Galvatron schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Welke console game heeft nu fluctuaties tussen 5-55 fps? Zelfs Cyberpunk draait tussen 45-60 fps…altijd beter dan 30fps constant. Liever minder shaders, ray tracing, shadows dan terug naar 30 fps.
Lords of the Fallen, Remnant 2, The Talos Principle 2, eigenlijk nagenoeg alle Unreal 5 tech games met unlocked framerates :+

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 24-02-2024 17:13 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Via Vinted gelukkig. Cex neemt hem voor dezelfde prijs weer in.
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:26:
Ik kijk al niet meer naar de afgelopen Marvel spellen, ondanks ik er wel goede verhalen over heb gehoord. Kan ik het niet loslaten dat ze andere gezichten hebben gebruikt dan we gewend zijn bij de films, maar over Suicide Squad lees ik wel veel meer slechte berichten zoals bijvoorbeeld een onoverzichtelijke HUD.

Zonde van je geld dat hij ook echt zo tegenvalt!

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-02-2024 17:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:54:
[...]

Ik kijk al niet meer naar de afgelopen Marvel spellen, ondanks ik er wel goede verhalen over heb gehoord. Kan ik het niet loslaten dat ze andere gezichten hebben gebruikt dan we gewend zijn bij de films, maar over Suicide Squad lees ik wel veel meer slechte berichten zoals bijvoorbeeld een onoverzichtelijke HUD.

Zonde van je geld dat hij ook echt zo tegenvalt!
Gelukkig geen geld aan kwijt dus dat scheelt!

Marvel Midnight Suns was wel erg gaaf en een aanrader als je van Xcom games houdt. Ook goeie voice acting.
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:57:
[...]

Gelukkig geen geld aan kwijt dus dat scheelt!

Marvel Midnight Suns was wel erg gaaf en een aanrader als je van Xcom games houdt. Ook goeie voice acting.
Oh dat scheelt een hele hoop! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen of zat hij in Gamepass?

Ik heb toen Marvel’s Avengers gespeeld en dat speelde heel fijn maar ik ergerde me ontzettend aan de goedkope personages en kon het gewoon niet negeren aangezien zoiets een spel kan breken of maken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Via Vinted gekocht voor 39 en aan Cex verkocht voor 42.

• Exactor it
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:02:
Via Vinted gekocht voor 39 en aan Cex verkocht voor 42.
Jij bent de enige winnaar van dit spel geloof ik. :+

• Timothy3000
Als de verzendkosten er niet bijzaten had ik er een ijsje van kunnen kopen. ;)

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:06
justifire schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:09:
[...]

Lords of the Fallen, Remnant 2, The Talos Principle 2, eigenlijk nagenoeg alle Unreal 5 tech games met unlocked framerates :+
Ooh, das niet goed inderdaad. Toevallig games die ik niet speel maar toch :X

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:35
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:02:
[...]

Dat zegt toch niets of het een 60fps game wordt?

Het zegt dat het hoger kan dan 30 en niet gelocked is.

Dus ik ben wel benieuwd hoe @NightShadow22 de conclusie trekt dat het een 60fps game is.
Gezien de RE engine games makkelijk 60fps halen is dat geen gekke gedachten.En omdat deze titel voor de huidige systemen is gemaakt zou je denken dat 60 mogelijk zou moeten zijn.

Omdat dit de eerste RE engine titel is met grote gebieden kan het toch iets anders uitpakken.Ben heel benieuwd naar deze game.
Heeft iemand ooit de DLC van Doom Eternal gespeeld en zo ja, is die aan te raden?

Ben verder beetje aan het kijken om wat games die waar ik aan begonnen was, maar die door BG3 aan de kant zijn geschoven, weer op te pakken. Vanavond Rollerdrome uitgespeeld. Wel een toffe game, maar echt pittig. Ik schakel niet heel snel naar een lage moeilijkheidsgraad of assists maar die game is voor mij echt te moeilijk om alle challenges te halen zonder assists.

Nu nog eens een keer kijken om Stray verder uit te spelen. Ben ooit halverwege blijven hangen.

• PdeBie
PdeBie schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:25:
Inmiddels de game gestart. De intro…wow. Supertof. Lekker sfeertje gelijk.

Ben nog niet heel ver, net aangekomen bij een tankstation waar ik Dogmeat ben tegen gekomen. En moet nu naar een bewoonde stad. Heel benieuwd hoe het verder gaat.

@Sipio speel vooralsnog zonder mods. Eerst maar de game ervaren zoals hij is.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:38
PdeBie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 08:57:
[...]

Ben nog niet heel ver, net aangekomen bij een tankstation waar ik Dogmeat ben tegen gekomen. En moet nu naar een bewoonde stad. Heel benieuwd hoe het verder gaat.

Tof spel hoor, als het verhaal zich verder ontwikkelt ook ethische keuzes die je goed aan het denken zetten. “War never changes”
Ik zou wel weer zin hebben in een nieuwe fallout eigenlijk!
Ik ben sinds Donderdagavond begonnen aan Robocop op advies van @Linksquest, het spel ziet er ten eerste echt heel mooi uit en speelt rustig weg. Het is geen snel spel, aangezien je speelt als robocop, maar dat is niet storend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/viqhkOh2kCF8MxDL0O0RCmi_-TY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nVV9f3xtzbNGZqc25DFVEEwZ.png?f=fotoalbum_large

Ik heb het eerste open wereld gedeelde helemaal 100% gespeeld voordat ik naar de tweede ging, want je moest daar 6 zij missies doen naast de hoofd missie.

Dit spel is een aanrader!

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2024 15:16 ]

• Sipio
  • Niet online
[...]

Geniet ervan, Dogmeat is altijd my boy.

Heb een keer nieuwe safe moeten inladen omdat ik hem kwijt was geraakt :+
[...]

Probeer voor jezelf even een goede balans te vinden hoe je het spel speelt ten aanzien van Side quest en main quests. Zeker als je nog nooit een Bethesda game hebt gespeeld kan dat soms wel lastig zijn. Het kan zo zijn dat als je met een sessie begint je denkt, nu ga ik wat main quests doen en 4 uur later ben je er nog steeds niet aan toegekomen want je bent continue afgeleid door een klein huisje waar ineens een gigantische bunker onder zit of een NPC die je om iets simpels vraagt maar vervolgens een questline heeft van een uur :).

————

En de nieuwe games van deze week: https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-february-26

Zit voor mij weinig interessants tussen deze week. Behalve de remake van Brothers, a tale of two sons, mocht je die nog nooit gespeeld hebben.

G_Dragon schreef op zondag 25 februari 2024 @ 09:50:
Ik ben sinds Donderdagavond begonnen aan Robocop op advies van @Linksquest, het spel ziet er ten eerste echt heel mooi uit en speelt rustig weg. Het is geen snel spel, aangezien je speelt als robocop, maar dat is niet storend.

Ik heb het eerste open wereld gedeelde helemaal 100% gespeeld voordat ik naar de tweede ging, want je moest daar 6 zij missies doen naast de hoofd missie.

Nice man, blij dat je hem leuk vind.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 10:46:
[...]

Probeer voor jezelf even een goede balans te vinden hoe je het spel speelt ten aanzien van Side quest en main quests. Zeker als je nog nooit een Bethesda game hebt gespeeld kan dat soms wel lastig zijn. Het kan zo zijn dat als je met een sessie begint je denkt, nu ga ik wat main quests doen en 4 uur later ben je er nog steeds niet aan toegekomen want je bent continue afgeleid door een klein huisje waar ineens een gigantische bunker onder zit of een NPC die je om iets simpels vraagt maar vervolgens een questline heeft van een uur :).

————

En de nieuwe games van deze week: https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-february-26

Zit voor mij weinig interessants tussen deze week. Behalve de remake van Brothers, a tale of two sons, mocht je die nog nooit gespeeld hebben.
Dank voor de tip. :)

———————

Bij de nieuwe games zie ik ook niks interessants. Van Match Village heb je tegenwoordig ook tig varianten heb ik het idee. Op Steam heb ik daar ooit Dorfromantik voor gekocht.
Lijkt heel erg op elkaar zo te zien.
Thanks :) Gekocht. Hoefde niet eens rare dingen te doen met vpns ofzo.

Nu eens kijken wanneer ik er aan ga beginnen :P
Hoe is de 1.000gs? Veel missables of is er een redelijk makkelijke clean up.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2024 13:28 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:24:
[...]

Thanks :) Gekocht. Hoefde niet eens rare dingen te doen met vpns ofzo.

Nu eens kijken wanneer ik er aan ga beginnen :P
Hoe is de 1.000gs? Veel missables of is er een redelijk makkelijke clean up.
Voordeel van de IJsland store :) ( credits gaan naar @Donstil )
Je moet hem sowieso drie keer doorspelen voor alle eindes dus zou me de eerste run niet te druk maken over missables.
Runs daarna moet je wel echt even een guide er bij pakken want sla je een stap over ben je de sjaak.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Iemand deze game al op het vizier? Vind het echt onwijs sfeervol uitzien. Van Moon studios, makers van Ori

Chrosser schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:03:
Iemand deze game al op het vizier? Vind het echt onwijs sfeervol uitzien. Van Moon studios, makers van Ori

[YouTube: No Rest for the Wicked: Exclusive Boss Battle Gameplay (4K 60FPS) - IGN First]
Doet me denken aan Lara Croft and the Temple of Osiris.
Voor mijn gevoel speelt dit camerastandpunt niet echt lekker weg voor een souls-like.

• PdeBie
Twijfel of ik dit beter in een apart topic kan posten, maar eerst hier maar eens proberen.

Vandaag Hifi Rush weer eens geïnstalleerd, maar ik liep gelijk weer tegen latency problemen aan. Ik krijg mijn input nooit lekker getimed.

De latency check laat dit zien, wat betekend dat ik teveel latency heb:

Ik gebruik de Series X met de originele meegeleverde HDMI kabel op poort 1 van mijn LG C7 tv.

De TV staat op Game display mode welke ik ge-reset heb naar standaard, om foute instellingen van mij uit te sluiten.

Iemand een idee wat ik nog kan bekijken qua instellingen?

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 25-02-2024 16:23 ]

justifire schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:20:
@uchiha tijntje hoe bevalt Afterimage ?
Zie dat die nu ook in de aanbieding is met 50% korting (€7,- in Brazilie) :o
Ben er even mee gestopt. Had even een overkill aan metroidvanias :)

justifire schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:59:
[...]

Voordeel van de IJsland store :) ( credits gaan naar @Donstil )
Je moet hem sowieso drie keer doorspelen voor alle eindes dus zou me de eerste run niet te druk maken over missables.
Runs daarna moet je wel echt even een guide er bij pakken want sla je een stap over ben je de sjaak.
Ah dan ga ik er 1e run lekker blind in :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:32

ilm

PdeBie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:21:
Twijfel of ik dit beter in een apart topic kan posten, maar eerst hier maar eens proberen.

Vandaag Hifi Rush weer eens geïnstalleerd, maar ik liep gelijk weer tegen latency problemen aan. Ik krijg mijn input nooit lekker getimed.

[YouTube: Hi-Fi rush latency check - LG OLED 55C7V - Xbox Series X]

Ik gebruik de Series X met de originele meegeleverde HDMI kabel op poort 1 van mijn LG C7 tv.

De TV staat op Game display mode welke ik ge-reset heb naar standaard, om foute instellingen van mij uit te sluiten.

Gebruik je een versterker via arc?

Kijk ook eens in het xbox audio output menu of dit op pcm stereo staat. Dolby en Dolby atmos geven (veel) latency.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:35

[YouTube: No Rest for the Wicked: Exclusive Boss Battle Gameplay (4K 60FPS) - IGN First]
Het ziet er top uit maar het is weer een soulslike achtige game.Persoonlijk had ik liever een nieuwe Ori gezien.

• Darkest Star
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-01 11:45

Jazeker, is 1 van de weinige games die nog op m’n wishlist staat

• ilm

ilm

Holy moly, dead island 2 ziet er grafisch wel goed uit. Kleurrijke (lichte) omgeving is eens wat anders dan Elden Ring. Mij lijken vooral de textures van hoge kwaliteit? Maar ook de belichting. Geen idee waarom maar doet me denken aan de nieuwe robocop game op basis van de screenshots. Dezelfde fidelity in textures en belichting misschien.

Tot zover heel tof, ik hoop dat het kleinschalig blijft met de focus op het verhaal met leuke momenten. DI1 was wel openwereld van wat ik me herinner.

Dead island 2 zat lang in ontwikkelingshel geloof ik. Dan wel een van de weinige games die daar goed uitkomt als ik de algemene reactie lees (i.t.t. iets met schedels en beenderen).

• PdeBie
ilm schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:00:
[...]

Gebruik je een versterker via arc?

Kijk ook eens in het xbox audio output menu of dit op pcm stereo staat. Dolby en Dolby atmos geven (veel) latency.
Nee. Geluid op de tv zelf in dit geval. Soms met (Stereo) versterker via optical, maar om alles uit te sluiten gebruik ik nu het geluid van de tv.

Xbox stond op Dolby Digital, maar heb die naar Stereo Uncompressed gezet (pcm stond er niet bij). Geen verschil helaas.

In de tv zelf zat nog een optie voor av sync. Daar heb ik wat mee lopen spelen en op -3 gezet, maar het probleem blijft bestaan, al lijkt het wel in mindere mate. Was gisteravond 23:00 uur te moe, dus vandaag met verse blik eens kijken of het geluid nu beter in sync loopt.
ilm schreef op maandag 26 februari 2024 @ 00:45:
Holy moly, dead island 2 ziet er grafisch wel goed uit. Kleurrijke (lichte) omgeving is eens wat anders dan Elden Ring. Mij lijken vooral de textures van hoge kwaliteit? Maar ook de belichting. Geen idee waarom maar doet me denken aan de nieuwe robocop game op basis van de screenshots. Dezelfde fidelity in textures en belichting misschien.

Tot zover heel tof, ik hoop dat het kleinschalig blijft met de focus op het verhaal met leuke momenten. DI1 was wel openwereld van wat ik me herinner.

Dead island 2 zat lang in ontwikkelingshel geloof ik. Dan wel een van de weinige games die daar goed uitkomt als ik de algemene reactie lees (i.t.t. iets met schedels en beenderen).
Gaaf spel he!
Dit doet mij goed om te lezen, want ik had dezelfde reactie als jou toen ik het spel voor het eerst opstartte en nu nog steeds heb ik soms het WOW effect nog bij alleen al het grafische gedeelte. Echt heel knap dat ze het zo goed hebben neergezet, volgens mij heb ik wel 50 uur gespeeld voordat ik de story uit had gespeeld. Veel te veel afgeleid door de loot / zij missies die je dan weer tegenkwam en soms start ik het spel nog op als ik even gedachteloos zombies wil klieren, want daar is het spel ook erg goed voor :D

Nog heel veel plezier ermee en als je ooit hulp nodig hebt, mag je mij altijd een vragen d:)b

• ilm

ilm

PdeBie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:36:
[...]

Nee. Geluid op de tv zelf in dit geval. Soms met (Stereo) versterker via optical, maar om alles uit te sluiten gebruik ik nu het geluid van de tv.

Xbox stond op Dolby Digital, maar heb die naar Stereo Uncompressed gezet (pcm stond er niet bij). Geen verschil helaas.

In de tv zelf zat nog een optie voor av sync. Daar heb ik wat mee lopen spelen en op -3 gezet, maar het probleem blijft bestaan, al lijkt het wel in mindere mate. Was gisteravond 23:00 uur te moe, dus vandaag met verse blik eens kijken of het geluid nu beter in sync loopt.
Uncompressed (pcm) is prima. Bij mij (met arc) geeft uncompressed 15 ms vertraging, dolby 40 ms en Dolby atmos bijna 200 ms. Gemeten door youtube af te spelen op de xbox en het scherm op te nemen met de gsm en dan vertraagd af te spelen.

Er zijn omstandigheden waar het geweten is dat de xbox veel latency geeft, maar volgens mij was dit enkel atmos. Eens kijken of ik de relatief recente tweet daarover later vandaag terugvind van John DF.

Edit: https://twitter.com/dark1x/status/1690972597310140416
G_Dragon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:30:
[...]

Gaaf spel he!
Dit doet mij goed om te lezen, want ik had dezelfde reactie als jou toen ik het spel voor het eerst opstartte en nu nog steeds heb ik soms het WOW effect nog bij alleen al het grafische gedeelte. Echt heel knap dat ze het zo goed hebben neergezet, volgens mij heb ik wel 50 uur gespeeld voordat ik de story uit had gespeeld. Veel te veel afgeleid door de loot / zij missies die je dan weer tegenkwam en soms start ik het spel nog op als ik even gedachteloos zombies wil klieren, want daar is het spel ook erg goed voor :D

Nog heel veel plezier ermee en als je ooit hulp nodig hebt, mag je mij altijd een vragen d:)b
Ik heb hem ook alvast gedownload, staat nu op Game Pass, maar eerst even tijd vinden voor Cyberpunk

Linksquest schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:32:
[...]

Ik heb hem ook alvast gedownload, staat nu op Game Pass, maar eerst even tijd vinden voor Cyberpunk
Je hebt twee mooie spellen op je lijstje staan om te gaan spelen, Cyberpunk 2077 was ook erg goed :o

Ik heb er nog wel meer, maar tijd vinden om ze te spelen is een ander verhaal.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-01 15:08
ilm schreef op maandag 26 februari 2024 @ 00:45:

Ja, die game heeft me echt verrast. Erg leuk om te spelen en technisch een heel sterke game. Ziet er zeer realistisch uit en draait echt fantastisch op de current-gen consoles. De belichting is echt van het beste wat ik in een game heb gezien.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:40:
[...]

Je hebt twee mooie spellen op je lijstje staan om te gaan spelen, Cyberpunk 2077 was ook erg goed :o
Die moet ik nog steeds spelen. Kan me er echt niet toe zetten.... Heb die game net na de next-gen patch gespeeld. Vond er niet heel veel aan. Nu de game weer opnieuw aangeschaft en de 2.0 patch geïnstalleerd. Maar ik weet niet... het pakt me nog niet zo. Ik ben ook nog niet heel ver. Wellicht de game gewoon weer helemaal van voor af aan beginnen.

Momenteel bezig met Halo Infinite. Dat vond ik eerst ook niet veel aan, maar toch best een lekkere shooter! Ziet er goed uit, wapens klinken lekker. Vermaak me er wel mee. De besturing van voertuigen is wel echt helemaal kansloos. Met de rechtertrigger sturen waar een enorme latency op zit. Na 20 meter lig ik of over de kop of zit ik al ergens vast tussen de rotsen. Dus ik doe alles lopend :')
Daarnaast heeft de 60fps mode bij mij een microstutter. Las er op reddit ook al wat over. Irritant is dat.

[ Voor 30% gewijzigd door Hulleman op 26-02-2024 11:07 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Exactor it
  • Nu online
Hulleman schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:04:
[...]

Die moet ik nog steeds spelen. Kan me er echt niet toe zetten.... Heb die game net na de next-gen patch gespeeld. Vond er niet heel veel aan. Nu de game weer opnieuw aangeschaft en de 2.0 patch geïnstalleerd. Maar ik weet niet... het pakt me nog niet zo. Ik ben ook nog niet heel ver. Wellicht de game gewoon weer helemaal van voor af aan beginnen.

Momenteel bezig met Halo Infinite. Dat vond ik eerst ook niet veel aan, maar toch best een lekkere shooter! Ziet er goed uit, wapens klinken lekker. Vermaak me er wel mee. De besturing van voertuigen is wel echt helemaal kansloos. Met de rechtertrigger sturen waar een enorme latency op zit. Na 20 meter lig ik of over de kop of zit ik al ergens vast tussen de rotsen. Dus ik doe alles lopend :')
Daarnaast heeft de 60fps mode bij mij een microstutter. Las er op reddit ook al wat over. Irritant is dat.
Ik zou beginnen met met RS sturen dat scheelt een hoop tov proberen met je gaspedaal een bocht te maken. :)

Meer serieus, sturen in Halo volgt gewoon je camera. Is even wennen maar je kunt prima ermee rijden na enige oefening.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 26-02-2024 11:31 ]

• Hulleman
Exactor it schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:30:
[...]

Ik zou beginnen met met RS sturen dat scheelt een hoop tov proberen met je gaspedaal een bocht te maken. :)
haha, ik bedoel RS :P

• Exactor it
  • Nu online
Ik snapte dat wel :) Ik had een beeld van een vloekende Hulleman die telkens keihard rechtdoor afgronden in reed.

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-01 18:57
uchiha tijntje schreef op zondag 25 februari 2024 @ 01:14:
Heeft iemand ooit de DLC van Doom Eternal gespeeld en zo ja, is die aan te raden?
Die kan ik zeker aanraden, vooral als je de main game zelf ook tof vond. Het is meer van hetzelfde met een hogere moeilijkheidsgraad. Maar voor de liefhebber wat mij betreft wel verplichte kost.

XSX: legianb

G_Dragon schreef op zondag 25 februari 2024 @ 09:50:

[Afbeelding]

Heb er ook een uurtje of vier inzitten nu. Grafisch prima, op de dode blik van de characters na. Na de eerste missie was het een beetje mwah, maar het spel vouwt mooi open als je eenmaal op het politiebureau bent. Heeft ook wel een redelijke moeilijkheidsgraad voor mijn gevoel.

Alleen traag lopen en niet springen is wel even wennen :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Legian117 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:53:
[...]

Die kan ik zeker aanraden, vooral als je de main game zelf ook tof vond. Het is meer van hetzelfde met een hogere moeilijkheidsgraad. Maar voor de liefhebber wat mij betreft wel verplichte kost.
The ancient gods part one voelde alsof de moeilijkheidsgraad, op goedkope wijze, één of twee settings omhoog was gezet terwijl ik bij de tweede DLC juist het gevoel had alsof de moeilijkheidsgraad weer omlaag was gezet. Het nieuwe wapen in de tweede DLC zorgde er ook wel voor dat het makkelijker werd.

Desondanks twee fantastische uitbreidingen.

offtopic:
De Marauder blijft een ruk vijand.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 26-02-2024 12:31 ]

Wom schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:05:
[...]

Heb er ook een uurtje of vier inzitten nu. Grafisch prima, op de dode blik van de characters na. Na de eerste missie was het een beetje mwah, maar het spel vouwt mooi open als je eenmaal op het politiebureau bent. Heeft ook wel een redelijke moeilijkheidsgraad voor mijn gevoel.

Alleen traag lopen en niet springen is wel even wennen :D
Ja dat is dan misschien ook het enige minpuntje!
De moeilijkheidsgraad word al vrij snel een stuk makkelijker als je verder komt in het spel en sterkere wapens krijgt, want ik vond het in het begin ook erg moeilijk maar nu loop je erdoorheen alsof ze er niet eens meer zijn. Maar probeer zeker niet door het spel heen te rushen, want dat is echt zonde! :D

• Sj0rty
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Iemand Tales of Arise al gespeeld? Lijkt me wel een toffe game. Heb net Cyberpunk uitgespeeld en ben op zoek naar iets nieuws.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Sj0rty schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:22:
Iemand Tales of Arise al gespeeld? Lijkt me wel een toffe game. Heb net Cyberpunk uitgespeeld en ben op zoek naar iets nieuws.
Ik heb net de story uitgespeeld van immortals of aveum vond het wel een tof spel zeker omdat ik het in sale heb gekocht voor 8euro.

Is ne shooter maar dan zonder guns.

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-01 18:57
Caayn schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:24:
[...]
The ancient gods part one voelde alsof de moeilijkheidsgraad, op goedkope wijze, één of twee settings omhoog was gezet terwijl ik bij de tweede DLC juist het gevoel had alsof de moeilijkheidsgraad weer omlaag was gezet. Het nieuwe wapen in de tweede DLC zorgde er ook wel voor dat het makkelijker werd.

Desondanks twee fantastische uitbreidingen.

offtopic:
De Marauder blijft een ruk vijand.
Die tweede DLC voelde inderdaad gemakkelijker aan, mede dankzij het nieuwe wapen. De eerste vond ik juist wel een fijne stap in moeilijkheidsgraad omdat we gewoon meer zwaardere demons tegelijk kregen en minder momenten om even op adem te komen. Juist ook vanwege die Marauders (die ik sinds ik alles inclusief dlc opnieuw ben gaan spelen steeds meer waardeer). Heerlijk moment was dat om er in een keer 2 weg te werken en vervolgens nog eens een hele battle arena in te moeten gaan. En omdat je dat zwaard niet meer hebt moest ik eens creatief met die Archviles omgaan, dat hoefde in de base game eigenlijk ook nooit.
Alleen die nieuwe Demons vond ik wat goedkoop aanvoelen om het moeilijker te maken.

XSX: legianb

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14:52
PdeBie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:21:

[YouTube: Hi-Fi rush latency check - LG OLED 55C7V - Xbox Series X]

https://www.lg.com/levant...CT20158005-20153130430823

Misschien dat dit kan helpen.

• PdeBie
ilm schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:33:
[...]

Uncompressed (pcm) is prima. Bij mij (met arc) geeft uncompressed 15 ms vertraging, dolby 40 ms en Dolby atmos bijna 200 ms. Gemeten door youtube af te spelen op de xbox en het scherm op te nemen met de gsm en dan vertraagd af te spelen.

Er zijn omstandigheden waar het geweten is dat de xbox veel latency geeft, maar volgens mij was dit enkel atmos. Eens kijken of ik de relatief recente tweet daarover later vandaag terugvind van John DF.

Edit: https://twitter.com/dark1x/status/1690972597310140416
Dit lijkt de oplossing NA reboot van de console. In eerste instantie veranderde er niets en twijfelde ik verder moest zoeken, maar na een volledige reboot is de latency timer nu een stuk verbeterd!

Ben van D scores naar A en S gegaan in het spel :)

Zal eens kijken of ik ook zo’n slowmotion video kan maken vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 27-02-2024 06:39 ]

Verwijderd

De drie Batman game die ik voor 8,99 heb gehaald heb ik nu doorspeelt. Arkham Asylum en City heb ik voor de derde keer doorspeelt en Arkham Knight voor de tweede keer. Het zijn en blijven leuke spellen. Nu ben ik voor de tweede keer bezig met Gotham Knights als Robin, maar die game is toch een stuk minder leuk dan de Batman trilogy. Gotham Knights heeft anno 2022 nog laadtijden tussen het spelen door terwijl dat bij de Batman games niet zo was.

Anyhow: Ik zit weer in een gaming impasse na de leuke Batman trilogy. Iemand nog tips voor leuke en makkelijke spellen?

Bij voorbaat dank.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:07:
De drie Batman game die ik voor 8,99 heb gehaald heb ik nu doorspeelt. Arkham Asylum en City heb ik voor de derde keer doorspeelt en Arkham Knight voor de tweede keer. Het zijn en blijven leuke spellen. Nu ben ik voor de tweede keer bezig met Gotham Knights als Robin, maar die game is toch een stuk minder leuk dan de Batman trilogy. Gotham Knights heeft anno 2022 nog laadtijden tussen het spelen door terwijl dat bij de Batman games niet zo was.

Anyhow: Ik zit weer in een gaming impasse na de leuke Batman trilogy. Iemand nog tips voor leuke en makkelijke spellen?

Bij voorbaat dank.
The Talos Principle 2 (mits je van puzzelen houdt)

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:11:
[...]

The Talos Principle 2 (mits je van puzzelen houdt)
Bedankt voor de tip. Net even de walkthrough van de game bekeken en het lijkt mij een saaie game met veel gelul en saaie gameplay.
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Gisteren dan ook maar is begonnen met Dead Island 2 wel maar net voorbij de intro gespeeld.

Maar hier ga ik me toch mee vermaken ze en samen met expedition mudrunner zit ik wel goed tot dragons dogma 2 uitkomt. :)

Momenteel is men backlog dying light 2 en one piece oddyssey en zwaar aant twijvelen om de pyshic editie te kopen van BG 3.

• Exactor it
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:07:

Bij voorbaat dank.
Als je campaigns door wil spellen waarbij je niet teveel moet nadenken en er wel een aardig verhaal is:
-Gears of war series
-Halo series
-Tomb raider serie (vanaf 2013)
-Doom en Doom Eternal (geen verhaal, top!)
-Plague tale (twee spellen)

Als je twee honderd uur rond wil rijden in vrachtwagens:
-Snowrunner

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 27-02-2024 12:23 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-01 14:20

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De Xbox Elite v2 had weer eens kuren met de RB en daar kwam dit weekend ook nog eens een falende LB bij. Ik heb de controller nou al een paar keer open gemaakt om dat te fixen door een extra papiertje tussen de RB (en nu dus ook de LB) te stoppen op het punt waar het contact maakt. Dat is waar dat stukje witte folie om het contact punt zit.

Echter een stukje papier hielp dit keer ook niet meer. De oplossing was om een stukje plastic te gebruiken. Ik had nog zo'n plastic stukje liggen wat ooit eens bij een screenprotector voor de iPhone kwam om de luchtbelletjes onder de screenprotector weg te halen. Dat stukje plastic is iets dunner dan de gemiddelde bankpas, maar toch stevig genoeg en vooral dik genoeg om de problemen met een falende RB/LB op te lossen. Sterker nog, beide knoppen werken beter dan voorheen.

XBL: MRE Inc

En nog wat gekke deals in de store:

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:34
Niets zeggende trailer zonder gameplay en eigenlijk niet veel meer dan een pre-oder reclame. Ben de laatste jaren niet meer zo hyped om de F1 games en wacht nu meestal af tot ze op Gamepass staan.

Als de VR goed werkt deze keer zal ik plotseling laaiend enthousiast zijn :o ,maar Codemasters is na Dirt Rally 1 vergeten hoe ze VR moeten optimaliseren blijkbaar.
@justifire Nu een half uurtje Lords of the Fallen gespeeld, maar moet zeggen dat het me nog niet direct grijpt. De transitie naar die andere wereld en dat soulflaying vind ik behoorlijk vaag. Ligt dat een beetje aan mij of had jij hetzelfde gevoel en is het daarna logischer? Ook in het half uur meer screens met hints en uitleg gezien dan in elke andere soulsgame.

—-

Na een goed uur spelen vind ik het behoorlijk ingewikkeld qua gamemechanics voor een soulsgame. :P En dat vind ik niet heel snel. Morgen nog even wat spelen en wellicht valt het kwartje dan wel. Had net een vijand die gewoon geen damage ontving. Moest blijkbaar een soul er uit trekken ofzo… beetje vaag :)

——

En het loopt niet altijd heel lekker helaas. Dat Unreal 5 verhaal is leuk voor techdemos maar de implementatie is niet altijd alles. :)

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-02-2024 23:46 ]

Ik denk dat ik te oud wordt voor dit soort game modes, maar zijn er hier veel 40+ers die Battle Royales leuk vinden :P

uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:54:
@justifire Nu een half uurtje Lords of the Fallen gespeeld, maar moet zeggen dat het me nog niet direct grijpt. De transitie naar die andere wereld en dat soulflaying vind ik behoorlijk vaag. Ligt dat een beetje aan mij of had jij hetzelfde gevoel en is het daarna logischer? Ook in het half uur meer screens met hints en uitleg gezien dan in elke andere soulsgame.

—-

Na een goed uur spelen vind ik het behoorlijk ingewikkeld qua gamemechanics voor een soulsgame. :P En dat vind ik niet heel snel. Morgen nog even wat spelen en wellicht valt het kwartje dan wel. Had net een vijand die gewoon geen damage ontving. Moest blijkbaar een soul er uit trekken ofzo… beetje vaag :)

——

En het loopt niet altijd heel lekker helaas. Dat Unreal 5 verhaal is leuk voor techdemos maar de implementatie is niet altijd alles. :)
Ja het is even wennen.
Had op mijn tweede run regelmatig dat ik in het begin van mijn eerste run gewoon bepaalde dingen over het hoofd had gezien omdat ik de umbral / soulflay op dat moment nog niet goed begreep.
Ben je al wel door de tutorial heen en in de open wereld aangekomen ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHmq8-OoA5QM1kSWiph932maNlg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XiPUHl9iOtuLxIgPgVRqoBFb.png?f=fotoalbum_large

justifire schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:05:
[...]

Ja het is even wennen.
Had op mijn tweede run regelmatig dat ik in het begin van mijn eerste run gewoon bepaalde dingen over het hoofd had gezien omdat ik de umbral / soulflay op dat moment nog niet goed begreep.
Ben je al wel door de tutorial heen en in de open wereld aangekomen ?
[Afbeelding]
Ah gelukkig ligt het niet aan mij. :) Ik ben denk ik net voor de eerste echte boss gekomen. Heb nu net zelf zo’n bonfire kunnen “planten”. Maar het hele soulflay gebeuren vind ik idd verwarrend en nog geen idee hoe en wanneer ik dat eigenlijk moet toepassen op vijanden. Vandaag er eens verder induiken.

• Darkest Star
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:12:
[...]

Ah gelukkig ligt het niet aan mij. :) Ik ben denk ik net voor de eerste echte boss gekomen. Heb nu net zelf zo’n bonfire kunnen “planten”. Maar het hele soulflay gebeuren vind ik idd verwarrend en nog geen idee hoe en wanneer ik dat eigenlijk moet toepassen op vijanden. Vandaag er eens verder induiken.
Het is even wennen hoe die mechanic werkt maar is dan zeker handig en soms noodzakelijk om te gebruiken.
Ik denk er nog steeds met een beetje weemoed aan en wil hem nog wel een keer spelen maarja allang weer verkocht lol

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:38
Madden is altijd wel een game waar ik even de career mode mee probeer, door die game heb ik de regels van American Football eindelijk begrepen haha! Na die career mode ook wel weer klaar mee vaak, maar toch leuk voor wat uurtjes.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

Die ‘roguelike deckbuilder’ Balatro waar ik laatst een filmpje van plaatste is écht top. Snap de vergelijking met Slay the Spire wel want ook hier ga ik nog 100en uren aan spenderen verwacht ik.

Maandagavond voor het eerst gewonnen, had een goede combi Jokers waarmee ik uiteindelijk steeds twee paar kon spelen (pokerhand) en daar dan tig bonussen en multipliers overheen kreeg. Hoogste hand was 58k.

Mooi spel. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Darkest Star
On_E schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:56:
Die ‘roguelike deckbuilder’ Balatro waar ik laatst een filmpje van plaatste is écht top. Snap de vergelijking met Slay the Spire wel want ook hier ga ik nog 100en uren aan spenderen verwacht ik.

Maandagavond voor het eerst gewonnen, had een goede combi Jokers waarmee ik uiteindelijk steeds twee paar kon spelen (pokerhand) en daar dan tig bonussen en multipliers overheen kreeg. Hoogste hand was 58k.

Mooi spel. :)
Mee eens, eindelijk weer eens een goeie deckbuilder
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:12:
[...]

Soulflay is een soort stunstate.
De damage die je vervolgens op de ziel van een vijand doet is een soort buffer, je zal de vijand daarna nog een keer daadwerkelijk moeten raken om die buffer om te zetten in daadwerkelijke damage.
Leuke van soulflay is wel dat je de richting daarvan kan sturen en zodra de vijand weer wordt teruggezogen naar zijn ziel het zomaar kan gebeuren dat jij die ziel boven de afgrond geplaats hebt >:) :w

justifire schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:13:
[...]

Hopelijk volgende week een demo, kunnen we kijken hoe het loopt.
Ik hoop beter dan Lords of the Fallen…. nu bij een boss en gewoon haperingen. Dat is in een souls game gewoon een no go eigenlijk.

Die Pieta boss… gewoon een halve sec een hapering. En er zal geen update meer komen die het verbeterd gok ik. En dat op performance mode. Wat mij betreft gaan we echt een stap terug met graphics en laten we games weer gewoon fatsoenlijk lopen.

Ben al vaker doorgegaan bij deze boss door de slechte performance dan in menig soulsgame.

Als dit een voorbode is voor de rest van de game ga ik echt twijfelen of ik hem door wil gaan spelen :/

Maar het sfeertje is lekker :)

[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2024 19:13 ]

• Darkest Star
justifire schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:13:
[...]

Hopelijk volgende week een demo, kunnen we kijken hoe het loopt.
Op de andere console loopt ie gemiddeld net iets onder de 60fps (59,5fps). Bron: neogaf

• Exactor it
  • Nu online
Ik denk het niet. Bron: Gathering of Tweakers.

de 'bron' hier is een artikel van een site (waar ik niet van gehoord heb). Dat artikel is op neogaf gedeeld. Het is niet zo dat GoT de bron is van alle filmpjes die mensen hier delen.

[ Voor 68% gewijzigd door Exactor it op 28-02-2024 19:49 ]

• Darkest Star
Exactor it schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:46:
Ik denk het niet. Bron: Gathering of Tweakers.

de 'bron' hier is een artikel van een site (waar ik niet van gehoord heb). Dat artikel is op neogaf gedeeld. Het is niet zo dat GoT de bron is van alle filmpjes die mensen hier delen.
Wat jij wil maat 7(8)7
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:23:
[...]

Ik hoop beter dan Lords of the Fallen…. nu bij een boss en gewoon haperingen. Dat is in een souls game gewoon een no go eigenlijk.

Die Pieta boss… gewoon een halve sec een hapering. En er zal geen update meer komen die het verbeterd gok ik. En dat op performance mode. Wat mij betreft gaan we echt een stap terug met graphics en laten we games weer gewoon fatsoenlijk lopen.

Ben al vaker doorgegaan bij deze boss door de slechte performance dan in menig soulsgame.

Als dit een voorbode is voor de rest van de game ga ik echt twijfelen of ik hem door wil gaan spelen :/

Maar het sfeertje is lekker :)
Git gud!
Al die smoesjes over haperingen :z
:(:)

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:09:
[...]

Git gud!
Al die smoesjes over haperingen :z
:(:)
Ik ga er wel goed op. Naast latency dat ik kan inroepen voor waarom ik slecht ben in hifi rush (het is eigenlijk dat ik het ritmegevoel van een goudvis heb) , heb ik nu haperingen voor souls-likes (werkelijke reden is trage reactiesnelheid). Nu nog iets verzinnen voor schietspellen en platformers.

• Timothy3000
justifire schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:07:
Dat zeg ik, hopelijk volgende week een demo.
Al die speculaas heb ik zo onderhand mijn buik wel van vol.
Is er een demo bevestigd?
Ik zag op X 1 maart 2024 voorbij komen, dat zou morgen zijn, maar een officieel nieuwsbericht of aankondiging heb ik helaas even niet voorbij zien komen.

• Timothy3000
Iemand nog toffe Gamepass tips? Yakuza uit, was van plan om aan FF Rebirth te beginnen maar denk dat ik daar nog een paar maanden mee wacht. Naast Company of Heroes nu op zoek naar een andere toffe game.
Pagina: 1 ... 12 ... 116 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties